Slovenija

Odpravljene vstopnine za na plažo

Portorož, 13. 08. 2012 15.31 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

Ste tudi vi naleteli na neljubo oviro in morali plačati vstopnino za plažo? Dobro je vedeti, da so priobalna zemljišča morja javno dobro. Uporablja jih lahko vsak in to brezplačno. Inšpekcija je zato trem kršiteljem izdala odločbe zaradi neupravičenega pobiranja vstopnin.

Zemljišča ob morju so javno dobro, zato mora biti dostop omogočen vsem pod istimi pogoji.
Zemljišča ob morju so javno dobro, zato mora biti dostop omogočen vsem pod istimi pogoji. FOTO: Reuters

Morje, vodno zemljišče morja, plaža, priobalno zemljišče morja so naravno javno dobro, kar pomeni, da jih lahko uporablja vsakdo pod enakimi pogoji, poudarjajo na ministrstvu za kmetijstvo in okolje. Pristojne inšpekcijske službe so v zadnjem času trem zavezancem izdale odločbe zaradi neupravičenega zaračunavanja in pobiranja vstopnine.

Zoper nekatere upravljavce naravnih kopališč, ki so zaračunavali in pobirali vstopnino za kopanje ali dostop do vodnega oz. morskega dobra ter s tem omejevali njuno splošno rabo, je bilo po pojasnilih ministrstva v zadnjem obdobju uvedenih več postopkov inšpekcijskega nadzora.

Večina postopkov je že zaključenih, in sicer so se končali z izdajo odločb, s katerimi je bila inšpekcijskim zavezancem odrejena takojšnja odprava nepravilnosti, torej prenehanje neupravičenega zaračunavanja in pobiranja vstopnine.

Inšpekcijske odločbe so bile izdane Hotelom Bernardin (kopališče San Simon), Termam Krka (kopališče Strunjan) in Rdečemu križu Slovenije (kopališče Debeli rtič).

Splošna raba morja in vodnega zemljišča morja zajema splošno rabo za kopanje in izvajanje drugih podobnih rekreativnih dejavnosti. Pravila ureja že ustava, pa tudi vodna zakonodaja, so še pojasnili na ministrstvu.

Da se lahko splošna raba morja izvaja, je treba zagotoviti najmanj prost dostop do morja in tudi omogočiti zadrževanje na priobalnem zemljišču z namenom izvajanja kopanja.

Izjemoma je dopuščeno pobiranje vstopnine imetniku vodne pravice torej osebi, ki ima vodno dovoljenje za izvajanje kopališča pa še to samo v primeru, če je za izvajanje kopanja zgradil temu namenjen objekt.
Izjemoma je dopuščeno pobiranje vstopnine imetniku vodne pravice torej osebi, ki ima vodno dovoljenje za izvajanje kopališča pa še to samo v primeru, če je za izvajanje kopanja zgradil temu namenjen objekt. FOTO: Thinkstock

Zakon o vodah tako posebej določa tudi poseben pravni režim priobalnemu zemljišču morja. Priobalno zemljišče sega najmanj 25 metrov od meje obale v notranjost. Status priobalnega zemljišča ima tako zemljišče ne glede na to, ali je v javni ali zasebni lasti.

V obeh primerih je treba omogočiti prost dostop do vode za kopanje, obenem pa je treba tudi dopustiti vsakomur, da se zaradi kopanja zadržuje na priobalnem zemljišču morja. Zakon o vodah izrecno določa, da je raba priobalnega zemljišča, ki je neposredno povezana s splošno rabo dovoljena, če se s tako rabo lastniku ne povzroča škoda.

Za morebitno nezakonito oviranje neškodljivega prehoda čez svoje zemljišče do morskega dobra ali ne dopuščanja splošne rabe morskega dobra ali postavljanje objektov ali drugih ovir, ki preprečujejo prost prehod ob morskem dobrem, je tudi predvidena sankcija – prekršek, ki jih nadzira inšpektor, pristojen za vode.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (122)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

VECCHIA SIGNORA 1
14. 08. 2012 07.09
-6
tisti, ke ne dela v turizmu tega pač nikoli ne bo razumel, vsakemu je danes tezko kaj plačat (se razume) sploh pa v neki, kao recesiji, na plazah se dela od jutra do vecera, čisti, skrbi za red in varnost, tako na suhem kot v vodi, morje je kakrsno je, pobarvati se ga ne da v kristalno modro, se pa čisti vsako jutro, na koncu pa še nobenega spoštovanja do zaposlenih, ne vem kaj pričakujete po tem...verjemite, da taka resitev ni ok, denar se ponovno ne obrača, tako kot to dokazuje naša politika, prenatrpanost plaž, gosti hotela katerim prednostno pripada (hotelska) plaža, nimajo prostora, kljub temu, da zapravlajo veliko vsoto denarja...tisti "đeki" pa cel dan polezavajo in pločevinke pive mastijo, (za to pa je € ?:) brez da bi porabili en sam cent... me zanima, koliko vas, ki nasprotujete vstopnini bi imelo tako voljo do dela!?? ps: pričakujem zastonj žičnice in smučišča, ostalo ponudbo pa kar zaprite, imamo termoske s seboj...!! TOREJ, DRAGI DRŽAVLJANI, VSE ZASTONJ!!;))
aramis2
14. 08. 2012 08.41
+5
ce delas v turizmu imas pravico zaracunavat za nekaj kar ni tvoje? temu se rece kraja! zakaj bi ljudje placevali nekaj kar je tudi njihovo in tukaj se ne govori o recesiji pri ljudeh da hocejo imeti zastonj.bila sem na plazah po celem svetu od Ameriskim , hawaiskih , grskih itd in nikjer ni potrebno placati vstopnine in je klub temu vse urejeno. to kar se pa dela v sloveniji pa je ena velika kraja turistov. vsi ki delate v turizmu zacnite delati kaj bolj pametnega da pridete do zasluzka in ne kradite morja in plaze ljudem!!!!!
VECCHIA SIGNORA 1
14. 08. 2012 13.55
-1
ne zaračunava se nekaj kar ni naše ampak delo, ki sem opisal zgoraj, kaj ti ni jasno? potem pa ti pridi in urejaj plažo, ko si tako pametna in koga briga kje si ti vse bla, to je Slovenija..najlazje je prit, vse \"p.osrat\"in it..in konckoncev, niti en del te zemlje ni v lasti nobenega, ker jo človek ni zgradil, torej vse je kraja po tvoji neumni logiki...no, vidiš, sama praviš, da nekaj drugega počnemo, da pridemo do zaslužka, torej ti imaš drugačno metodo kraje ? rajsi tiho bodi:)) kdo vam brani it na morje, imate 20km prostega morja, pa plavajte do mile volje, ne, rajsi tam kjer je urejeno, a ne? :))))
Mare61
14. 08. 2012 22.18
+1
pstfatrun, če ti je težko vsak dan pobrat eno kilo smeti brez plačila, potem se prosim ne igraj turizma... plaže same po sebi ni treba urejat , je naravna danost, če pa ti gor postaviš svoje marele in malo betona in potem temu rečeš urejnost...
aramis2
15. 08. 2012 14.57
+0
pstfatrun, ti si res malo obseden z tvojim turizmom. najbrž imaš zelo težko delo, ki ga nisi sposoben opravljat, da se tako jeziš. čiščenje plaž se da z zakonom drugače urediti. Po tvoje tudi jaz lahko začnem čistiti plaže in bom zato imela pravico na njej postaviti blagajno in ljudem zaračunavat. A se to tebi zdi normalno? Ne poznam zakona kdo vam sploh dovoljuje urejati plaže - priobalno zemljišče, ki ga lahko uporabljamo vsi ne glede v čigavi lasti je. In res potem postavljate gor marele in ležalnike , ki jih potem vsiljujete ljudem. !!! Pejd se malo učit turizma v tujino, ki ti bo malo razjasnilo pogled, kako se dela v turizmu. Upam da drugi turistični delavci ne razmišljajo na tako nizkem nivoju kot ti !!!
VECCHIA SIGNORA 1
16. 08. 2012 07.00
+0
jaz ne delam na plaži, in ne pobiram smeti, opravljam totalno drug poklic, so pa zato drugi, ki to delajo in si zasluzijo spoštovanje, če že ne 2,5€..tipično, najlažje je bit pameten pa sam ne razumet, ko treba kaj plačat:)) je pa zanimivo, da vedno ljudje rinejo tam kjer je urejena plaža :) po vajini logiki nebi smelo bit nikjer nič, prazno, kamen in trava..potem pa "je ta naša obala za nič, nobene ponudbe, nič urejeno" pa spet ni prav... kr pejta na skalovje lezat, pa se na skoljko vsekat...če bosta imale kdaj sluzbo, mogoče jo imata, a vam kak dodaten zasluzek ali stimulacija prav pride, za opravljeno delo, al se temu odrečete? nizek nivo imaš ti, ki nič ne razumeš..ti mare si pa totalen zbluz, cez dan obišče vec tisoč ljudi plažo, se ti zdi samo kila smeti? in se ostalih 100 stvari, verjetno živiš v đungli in ne ves kako zgleda obala..
VECCHIA SIGNORA 1
16. 08. 2012 07.03
-1
in nenazadnje, je vsa komanda iz centrale- Ljubljane, tako da pš. , še najmanj pravic imamo domačini, kar se tiče morja, in spet plačujemo vse dodatke, pa se ne bunimo..
aramis2
16. 08. 2012 12.15
+1
Tvoje blodnje nimajo prav nobene povezave več. Pojma nimaš o poslovanju, turizmu in kar je prav na tem svetu. Moje delo je samostojno in nimam nobenega šefa nad sabo ,da mi pere možgane kot tebi. Tvoja jeza izhaja prav iz tega da ne čutiš spoštovanja v službi in si zato prav vse pomešal. Želim ti veliko uspeha in malo jeze. Vendar kar je prav je prav. Sovenija je edina država kjer lahko kradejo na račun plaže.
VECCHIA SIGNORA 1
16. 08. 2012 19.37
-1
če kdo nima pojma si to ti, ki pa nimaš več povezave z razumom, se vidi da si zatumban sam v svojem poslovanju, in ne spoštuješ vse kar je izven tega, in pereš drugim možgane:)))) s.p., si vse povedal. btw, jaz nisem jezen, vztrajam, da se delo mora plačat, kar je prav je prav..
aramis2
16. 08. 2012 21.46
čiščenje plaž in pobiranje vstopnine ki je nezakonito sta dve različni dejanji, če jih ti znaš sploh ločit. Glej malo poročila ali si dobro preberi članek če ga sploh razumeš. Povej mi kje je tukaj spoštovanje do državljanov ko jim zaračunavajo nekaj , kar je brezplačno .
VECCHIA SIGNORA 1
17. 08. 2012 06.54
omg, brez razuma si, ni smisla, si res taka al se delaš? ..škoda, da nisi vladarka, bi svet rešla..enega konkretnega argumenta nimaš - prečitala si novico in ugotovila, da nekaj ni zakonito in zdej si najpametnejša, do vceraj nisi vedla, da plaža obstaja..a dej bejži..prav brezvezna si, no, plaže so zdej brezplačne in izvoli...sam ne zdej it na havaje, grčijo, itd..:))
pehtaa
14. 08. 2012 06.25
-6
si ki se pritozujej0 na d par evri ste za v polje, matr a greste na dopust d agledas na vsak bogi evro, c je tako skod ada hodite na dopust ker ocitnio ne veste kaj je dopust.Matr pri nas se ne spomnim kdaj smo na dopustu kaj gledali na cene in se sekirali, ker mi ko gremo na dopust nas boli k ... za cene.In nasa obala je postalo kar solidna lih letos smo sli za par dni pogledat jaz ne evem kaj se pritozujete plaze so ciste urejne, morje zelo cisto osebje prijazno, sam pac treba mal trošit sej zato prides.Ce ste pa vsi skrti pa bi vse od doma prinesli pa gledat na vsak cent bol da doma ostanete, ste mi prov smesni kaj vse ljudje vlacijo na plazao a 5m stran lahko vse kupis
lyonel
14. 08. 2012 06.59
+2
morje čisto?odvisno kakšen kriterij imaš......ma če si z obale,boš plačeval vsak dan 5 evrov???ben lahko,če boš ti vsem plačevala pametnjakovička........ime se ti nadene.
Pygmalion
14. 08. 2012 09.27
+1
Gre se za princip. Ne more nekdo zaračunavati za tisto, kar je skupno. Kaj če bi jaz tebi začel zaračunavati za zrak, ki ga dihaš, zato ker bom potem poskrbel za večjo čistočo zraka? Verjetno bi mi takoj plačal, kaj ne da?
User792410
14. 08. 2012 00.17
+2
20 miljonov prepozno !!!
Super1337
14. 08. 2012 03.33
+2
Jeanus1
13. 08. 2012 22.54
+15
kaj hudiča pa so delali taisti inšpektorji 20 let in več, ko so ljudem neupravičeno zaračunavali dostop in kopanje v morju zastonj? Ali imajo inšpektorji res tako dolgo lajtengo, ali pa so podkupljivi, barabini? Zahtevamo ves denar nazaj, pa obresti, pa kazni za vse vpletene osebke, z inšpektorji vred! Iz njihovega lastnega žepa seveda, ne iz našega!!!
papaaa!
13. 08. 2012 21.41
+12
ja. živimo v republiki botswani! 15. avgusta ste se spomnili tega? zakaj niste počakali do 15. novembra?
Jeanus1
13. 08. 2012 22.56
+2
ko se neha sezona misliš, kajne, ali pa do leta 2030, da nam izpulijo še tistih par fičnikov iz denarnice! Banda slovenska povampirjena!
pehtaa
14. 08. 2012 06.05
-1
Ma dej vtaknite si nekam to HRVASKO PA GRCIJO pol pa dej pa se odsel dol govedo eno. a poznate se kej morja razn slo, grcija pa bedna hrvaska
Mare61
14. 08. 2012 22.22
-1
pehtaa, kaj je bolje: si sposodit marelo in ležalnik, ali v istem lokalu spit tri pijače ?
Pygmalion
13. 08. 2012 21.34
+6
To je tipična slovenska zgodba. Ampak: me figo briga. Če te na slovenski obali imajo za norca, še vedno lahko greš na morje na Hrvaško, v Grčijo... Z druge strani, če te za norca imajo naši uradniki, potem pa nimaš pomoči. Ne moreš poklicati avstrijskega inšpektorja ali v Italiji izdelati osebno izkaznico. To je pravi problem.
Jeanus1
13. 08. 2012 22.58
+3
Inšpektorčki pri nas so samo in zgolj za okrasek, ali pa se dajo fino podkupit. Znano dejstvo, o tem pojejo že ptički na vejah.
bra345
13. 08. 2012 21.30
+7
Novinarji bi mogli malo iti s skrito kamero naokoli po naši plaži....pa bi potem naj odgovorne vprašali kam gre ta denar in zakaj so toliko let nezakonito kasirali vstope na plažo. Ves denar bi naj vrnili ali pa za to nekaj koristnega na plaži naredili in tako privabili turiste ne pa jih s takim početjem odganjajo....
xTejax
13. 08. 2012 21.27
+11
Končno se nekaj res ukrepa celo pri nas? Komaj verjamem! Ampak res dobro, da se! Saj je naša obala kar ok, a vsekakor bodo morali postati bolj gostoljubni, kar se tiče "priobalnih danosti". Narediti jih gostom pristopne, urejene, da se počutijo dobrodošli in to VSI.. Ne pa da jih mnogi odganjajo, potem pa se stoka, kako ni dovolj gostov, da imajo primanjkljaj in podobne finte. Občutek sem dobila, da bi radi na naši obali privabili goste večinoma le v hotele, da jim omogočijo od zajtrka do večerje, vse menije, dostavo, pomožnosti še zabavo, ponudijo še bazenček ali celo del plaže (da imajo vsega polno in še preveč), vendar jim seveda tudi krepko zaračunavajo. Hkrati pa jih imajo "na varnem pri sebi" in s tem seveda dobiček. Če pa gostje pridejo bolj v lastni režiji, se nastanijo v sobah ali apartmajih, nimajo neke rutine poteka dneva, živijo bolj spontano, so malo tu in malo tam... - ti pa že niso več dovolj dobri, od njih ni zanesljivega dobička, seveda bi jih odgnali tudi s plaže, lahko gredo kvečjemu na kakšno divjo plažo na lastno odgovornost.
bebo3
13. 08. 2012 21.23
+8
končno, te barabe!
kakarella
13. 08. 2012 21.22
+18
lih danes sem se kot domačin kregal v kempu lucija..kjer mi je hotela ženska zaračunat vstopnino 10 eur...potem ko sem pokazal da poznam zakon se je pokakala in popustila..
Jeanus1
13. 08. 2012 22.59
+3
Včasih bi bilo treba takšne kar malo okrog kepe. In kaj delajo pristojni skovenski "organi"? Praskajo si mednožje! Da bi človek kar bruhal, pardon kozlal!
pehtaa
14. 08. 2012 06.08
-3
KAj si se pa vrnil zgin v grcijo , pa mse ne oglasaj.
Jeanus1
14. 08. 2012 16.07
Kaj je teta pehta z dvema ajema, ali ti bodo odžrli kos nezasluženega zaslužka, ki si si ga nezasluženo prilaščal vsa ta dolga leta?
Mare61
13. 08. 2012 21.11
+7
Letošnja izkušnja z Grčijo: Lokal s pijačo in hrano na lepi peščeni plaži. Lepo vzdrževan bazen s sladko vodo, ležalniki, marele, tuš, vse zastonj, brez plačila, lepo vidno napisano na tabli, tudi, če v tem lokalu nisi jedel in pil.
bra345
13. 08. 2012 21.23
+12
Tako je prav! Ne pa naši požeruhi...vse bi radi da bi plačevali...počasi še bo tuš za plačati pa če boš odložil smeti v koš boš mogel za njih plačati...Nič ne bi radi delali samo kasirali...WC pa imajo že sedaj pod ključem v Portorožu.Če kupiš ležalnik dobiš kartonček da ga pokažeš in ti potem odklene WC in greš zaston notri...banda..Čez čas bodo sami tam na teh plažah in si kasirali med sabo
Mare61
13. 08. 2012 21.42
-2
Ampak brez skrbi, paše pivo v takem lokalu...
xTejax
13. 08. 2012 21.46
+6
Takemu je treba izločiti dorektno pred vrati WC-ja, če ni odprt. No, tega jaz na srečo na eni izmed naših plaž nisem doživela - WC je bil vredno odprt in tudi redno so ga čistili. So pa (skoraj) vsepovosod od 0h - 24h plačljiva parkirišča. Ne moreš niti za 10 minut v trgovino, ki pač ni blizu bivališča, kjer si pač nastanjen, da bi v miru nabavil, večkrat sem videla redarje ravno v času največje zasedenosti trgovine, ko je marsikdo avto pustil poleg na pločniku. Ali pa morda najdeš zastonj parkiranje kakšne 3 km naprej in greš nazaj peš. Komur pač je do teh sprehodov... Ali pa želiš malo na sprehod v drug kraj in si ga ogledati, mirno uživati in se sprostiti, do tja se pripelješ, ker je precej kilometrov, pa bi rad parkiral. Pri lokalu je zaprto in samo za goste lokala, vse okoli pa znaki za prepovedano parkiranje, čeprav jih kar nekaj vseeno tam parkira. Kmalu pa opaziš, da imajo mnogi "Obvestilo redarstva". Na koncu si prisiljen, da greš med drugim tudi v tisti lokal, čeprav ti ni do ničesar, še najmanj do sedenja v lokalu ali pa tvegaš, da boš še sam dobil kazen... Pogosto je naša obala res "zelo gostoljubna". Povsem razumem, da morajo urejati parkiranje, saj večina pride z avtomobilom, ki jih je posledično vedno več in brez tega bi bila prava anarhija. Vendar določene stvari pri tem bi pa nujno morali urediti!
Jeanus1
13. 08. 2012 23.09
+0
Zaradi mene si lahko slovensko obalo, ki ni vredna tega naziva, mirno zataknejo v zadnjo plat. Definitivno in za vedno!
pehtaa
14. 08. 2012 06.10
+0
JA sam da je grska vredna bejz da te ne vidim proklet drzavljan z kuplkjenim potnim listom
aramis2
13. 08. 2012 20.50
+27
Zanimivo! Prav danes sem imela spor z zaposlenimi na kopališču BERNARDIN. Na plažo me niso pustili z mojim ležalnikom, klub plačilu vstopnine in temu da sem hotela plačati tudi njihov ležalnik, vendar bi ležala na svojem , ker so tisti njihovi plastični zelo nekomot. Ker se nismo dogovorili sem ostala na plaži poleg ograje, kar ni prijetno ker si skoraj na parkirišču. Odšla sem plavat v morje, ki je kao spada pod plažo bernardin. Ko sem se kasneje sprehajala ob plaži je prišel do mene delavec na plaži in mi prepovedal plavati v morju in se sprehajati , ker nisem kupila vstopnice in da sem to že enkrat naredila , da sem plavala v njihovem morju in da so me posneli , opazovali in so tudi točno opisali kje in koliko sem plavala. GROZLJIVO da te še v morju opazujejo. Po velikem kregu sem kupila vstopnico , ker se za 2.80 eura ni bilo smisla pregovarjati z delavci kopališča , ki so vzeli pravila v svoje roke. Spašujem se : ALI JE INŠPEKCIJSKA SLUŽBA RES NAREDILA VSE ALI SE SAMO HVALI DA DELA. Če misli ,da so naredili vse njihova avtoriteta in kazen nista dovolj.
Jeanus1
13. 08. 2012 23.11
+3
Škoda debat s temi banditi, drugič spakiraj in pojdi kam drugam, le na slovensko obalo nikar! Pa naj guznejo v lastnem govnu, pardon izrazu!
kwa.dugaja
14. 08. 2012 12.33
+1
neeee, zakaj si plačala?? :S saj vem, da je lažje dati tisti denar ampak oni so tebe celo NEZAKONITO snemali - kar so tudi priznali (ne morem verjeti da so lahko tako neumni??), ti bi samo poklicala policijo, jih ovadila inšpekciji in potem lepo vložila tožbo proti njim. ker ti niso dopustili prost dostop do morja in ker so te snemali brez dovoljenja, itak bi dobila tožbo in bi oni morali povrniti vse stroške. samo ne se jim pustit! pa magari je manj kot 3€, ni važno! danes je 3€ pri njih, jutri je 30000€ pri kakšnem tajkunčku in nikomu ništa ker se nihče ne zbuni. jaz sem se zbunil za 60 centov, ker pošta ni upoštevala dostavo do 10.ure (kar se posebej doplača) in so mi gladko fliknili listek v kaslc ob 14ih. je zalegla priporočena pritožba na lokalno enoto in naslednji dan je poštar prinesel 60 centov. ampak mene ne gane, če njih ni sram računat nekaj kar potem ne naredijo (=KRAJA!!), tudi mene ni MOJ denar ZAHTEVAT NAZAJ. zakaj bi me le bilo? ne pobiram denar po tleh ampak pošteno delam zanj!!
zbut
13. 08. 2012 20.32
+26
smo bili 3 tedne nazaj v Strunjanu, s kolegi, pa nam je hotel tisti študentek zaračunat. šli smo mimo, on pa za nami: "kaj moram za vami pridet?!". Mi smo šli ignorantsko naprej, prileti za nami, mu povemo svoje (ravno o tem 25 metrskem priobalnem območju), se obrne in gre. čez 2 minute pride reševalec in začne težit, smo mu povedal kaj in kako je z zakonom v sloveniji ter da ne sme zaračunavati, pa nas je hotu poslat na divjo plažo. misli si, ja :) če bi težil dalje, bi pa 100% klical policijo zaradi izsiljevanja. pa naj teži če upa...
Ajaks
13. 08. 2012 20.14
+2
SAM MI PA NI JASNO ZAKAJ SO SEDAJ TISTI LESEN MOST PRI STRUNJANU ZAPRLI....ALI JE RES KAO NEVAREN ALI PA ZANALAŽ
zbut
13. 08. 2012 20.32
+5
zato da se folk ne "šverca" (po njihovo) več na plažo...
Leychooo
13. 08. 2012 20.41
-2
kaj govoriš, če sploh ne veš .. so ga zaprli zato, ker je nevaren in se vsak dan bolj ugreza .
Eurojackpot
13. 08. 2012 20.03
+3
Pišete o slovenski plaži in slovenskih oglobljencih, na fotki pa plaža, stoli, senčnik od Ville Rossete iz Zambratije.
grikos
13. 08. 2012 19.40
+13
bravo,končno so se zmigali
bra345
13. 08. 2012 19.34
+15
Končno! Upam da se bo končalo nepravično pobiranje denarja.....!!!! Morje je javno dobro, zato ne vem zakaj je inšektorat komaj sedaj ukrepal? To kar pišete eni da se plačuje zato,da so urejene plaže,prosim vas lepo...kako so urejene? Letos sem bil v Portorožu, škoda da nisem slikal,kaj je bilo trave na zbetonirani površini kjer bi naj ležali oziroma se sončili(pa je niso odstrani takoj,celi dan smo hodili mimo tiste trave in po njej), v vodi pa da niti ne govorim(veliki kosi ostanka betona,veliki kamni pa ne mislim taki da bi ga lahko z roko pobral...)...sramota! Sploh ne moraš normalno narediti 10 korakov, ko prideš iz stopnic v vodo. Potem pa sedaj eni pišete o urejenih plažah.Ja saj senčnike in ležalnike res imajo ampak saj niso zastonj 18€ stane....pa saj je od zunaj pogled res lep,ko pa prideš v vodo pa.......da ne govorim. Upam da bo sedaj inšpekcija primerno ukrepala....ampak tega denarja tak ne bomo dobili nazaj. Hoteli pa če bodo želeli imeti turiste pa bi dobro bilo da bi razmislili in organizirali kako "čistilno" akcijo in tako odstranili to kamenje ki absolutno ne sodi v morje.
Draža
13. 08. 2012 19.01
-17
Jadransko morje ni vredno niti evra
suomynona
13. 08. 2012 19.05
+43
tantadruj1
13. 08. 2012 19.05
+11
theGvutra
13. 08. 2012 21.04
+7
xTejax
14. 08. 2012 01.00
+2
Saj te noben ne sili na Jadran, da moraš kak evro tam zapraviti. :)
redinmir
13. 08. 2012 18.50
-26
Neumna oz. nelogična zakonodaja nas tepe najbolj. Prva stvar, ki jo zagotovi plačevanje je zmanjšanje navala na določeno območje- princip regulacije. Komu je všeč, če je vse nadrenjano? Naslednja stvar, ki jo podpremo s plačilom je čiščenje morja, ki bi bilo sicer zasvinjano, čiščenje plaže. Naslednje je zagotavljanje varovanja kopalcev v morju- reševalci iz vode. Edino vprašanje glede plačevanja je cena, vse ostalo je prav kot je. Ni za računati, da bo država pokrivala stroške, ki tam nastajajo. Še marsikaj država ne more plačati, če nočemo s pospeškom bankrotirati. Določenim ljudem bi dovolil izjeme ali popuste za dostop do plaže, ampak izključno po dobro premišljenih pravilih. Podobne bolne ideje so imeli tudi s knjižnicami, ki naj bi bile kar zastonj. S Hravaško se pač ne moremo primerjati, ker se ljudje porazdelijo širok ogromne obale. v primeru pretiranega navala na določeno območje, tudi tam ne bi ukrepali nič drugače. So še za odtenek bolj težke sorte ljudje.
shujinrules
13. 08. 2012 19.01
+6
res lepo čisto morje imamo zdaj,biser vseh biserov in plaže katerih lepote bodo opevali v velikih epih
xTejax
14. 08. 2012 00.54
+2
Ja, res je "čisto" morje. Kolikor pač prinese morske trave v vode tudi ob urejenih plažah, se vzame v zakup, greš mimo nje in ok, ampak se pogosto kmalu med tisto travo znajde še kup smeti. Mi zmanjka prostora, če bi napisala, kaj vse je ležalo not. Pa saj je bilo preveč vsega, da bi se sploh spomnila. Nekaj izmed smeti: vrečke-velike in male, plastenke-vseh velikosti, pločevinke...to itak, ovoji lučk, kosi napol pojedene hrane (kos pizze, sendviča), neki baloni ali celo kondomi... Mislim,da sem povedala dovolj. S tistim nelegalno pokasiranim denarjem za vstopnine bi lahko vsaj to uredili! Saj... v Sloveniji bomo počasi že imeli vstopnino za v trgovino, morda bo celo gratis, če boš nakupil vsaj za 50€, morda 100€. Seveda bodo to potrebovali, da bodo lahko dali plače, pokrili stroške in vse to.
mi23
13. 08. 2012 18.43
+39
To. 25.6 letos sem prijavil kopališče San Simon. Sedaj pa čakam, le odločbo inšpektorja. Pa grem v odškodnisko tožbo. Tem barabam lahko stopimo na prste, le če jih tožimo in se spravimo na njihove Eure.
grikos
13. 08. 2012 19.41
+16
Jeanus1
13. 08. 2012 23.16
+4
Banditi bi zaračunali še morski zrak, ki ga pri njih dihaš, ampak toliko jajc pa božčki spet nimajo! Tipično slovensko, smrduhi pokvarjeni!