Slovenija

SDS bi poleg državljanske dodal tudi domovinsko vzgojo

Ljubljana, 23. 08. 2019 19.54 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min
Avtor
Staša Lozar
Komentarji
93

Na objavo šolskega ministra Pikala, da s prihodnjim šolskim letom v srednje šole uvaja nov predmet - državljansko vzgojo, so se odzvali v stranki SDS. Menijo, da ideja o uvedbi takega predmeta ni nova, saj so podlage za uvedbo tega predmeta pripravili že v času druge vlade Janeza Janše. Ob tem pravijo, da bi mladi morali biti deležni tako domovinske kot državljanske vzgoje.

  • krovni2
  • PRALNI STROJ
  • SESALNIK
  • ČISTILEC
  • klima
  • tv
  • ura
  • skiro
  • kosilnica
  • krovni

KOMENTARJI (93)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Kollerik
25. 08. 2019 19.09
+1
Le koliko forintov stane ta SDS-ovska "domovinska vzgoja".....
wolfterier
25. 08. 2019 16.14
+1
Mladim je treba najprej povedati,da Severna Makedonija ni na Jesenicah in da je Lublana v Sloveniji,nje.
anze89
25. 08. 2019 15.50
+8
Domovinska vzgoja, v kolikor si to predstavljamo kot nauk in vzgoja v smeri zbliževanja mladih z etničnim in teritorialnim območjem, v katerem živijo, je vsekakor dobrodošla stvar. Domoljubje ni slaba stvar, to je lahko slaba stvar le v multinacionalnih državah, kjer je ljubezen do naroda in domovine prepovedan zaradi straha pred separatisti. Če je Francoz ali Italijan domoljub, je to nekaj sprejemljivega in stereotipnega, v naših državah pa je to pač prepovedano zaradi posledic SFRJ. Vsak, ki omeni domoljubje je avtomatično skrajni desničar ali klerikalec. Pa dajte, no :)
HorstWiesel
25. 08. 2019 18.50
+0
Eno je biti slovenski domoljub, nekaj povsem drugega pa je biti klerikalec
anze89
25. 08. 2019 19.16
Ja seveda, ampak sodeč po komentarjih eni kar začnejo namigovati na vero in ne vem kaj, kar po mojem in upam splošnem mnenju nima nobenega smisla.
Transformerji
25. 08. 2019 14.45
-6
Ne potrebujemo ne domovinske in ne državljanske vzgoje. Od ljubezni se ne da živeti! Imate mogoče kaj bom pametnih predlogov ali delujete kot DS, ki se na vsake toliko časa zbudi? Veste, da si uspešen, moraš ves čas premišljevati in se izobraževati, pa ugotoviš, da z ljubeznijo do države in domovine ne moreš plačati položnic. Kar se tiče domovine, imamo zemljepis, pa izlete, kar se pa tiče države, je pa škoda besed.
Frelance
25. 08. 2019 14.12
-5
Da se bodo otroci učili o belogardizmu in domobranstvu??? My ass
Mauzahecmauzares
24. 08. 2019 20.58
-4
Nujna udeležba koncertih Thomsona;)
SDS_je_poden
24. 08. 2019 19.27
+7
A učbenike bo SDS pripravil? Bodo notri zgodbice o osamosvojitelju Jovanu? Kako je sam, golih rok, premagal JLA?
vinogradnik33
25. 08. 2019 09.02
+1
Razumnež
24. 08. 2019 18.42
-10
Dom, vera, domovina... Kdor nima tega pošlihtano je siromak.
HorstWiesel
24. 08. 2019 18.52
+15
SDS_je_poden
24. 08. 2019 19.25
+6
HorstWiesel
24. 08. 2019 19.34
+7
Ljudje verjamejo in verujejo v vse možno in ne možno; dobre vile, bogove, božanstva, angele, nadangele, škrate, reinkarnacijo, marsovce, marije in lojzke,.... veliko jih pa sploh v nič ne veruje. Kako to poenotit, da bi bilo za vse prav? Nikakor.
ValterUdovernik
24. 08. 2019 20.41
+6
Domovino sem zamenjal, dom Sem si zgradil sam, vera...pa clovestva ne bo odresila, ker vera je suzenjstvo in meni ni potrebna.
Pan1
25. 08. 2019 12.17
+0
HorstWiesel
25. 08. 2019 18.51
+2
V ateizmu je odsotnost kakršnegakoli verovanja
Kollerik
25. 08. 2019 19.10
+0
panboj, zakaj vam je nerodno, da ste nekoč bili komunist?
nenitomožne
24. 08. 2019 18.07
+9
Manjka samo še "strankarska vzgoja " za izobraževanje bodočih članov strank tipa SDS, SLS, SNS in NSi. Predavateljski kader zagotovljen iz teh strank - Janša, Podobnik, Jelinčič ,Tonin in njihovi zvesti sledilci ali sledilke, kot na primer Godec, Grims, Irgl, Pojbič, Horvat, Turk Žiga, Primčeva , Žveglič, itd. Sami preverjeni kadri z bogatimi izkušnjami nategovanja volivk in volivcev. To bi bil nekakšen strankarski "verouk", po vzoru njihovi pastirjev iz Cerkvenih krogov, ki so itak njihovi podporniki s prižnic.
FAUSTOS1
24. 08. 2019 17.50
+15
problem je v tem da sds uči le svojo politiko-mržnje sovraštva do vseh razen versko verovanje v janeza in njegovo nedolžnost.
wolfterier
24. 08. 2019 16.05
+9
Ja,mladim je treba povedat,da Severna Makedonija ni na Jesenicah in da je slovenščina uradni jezik tudi v Lublani,nje !
HorstWiesel
24. 08. 2019 16.18
-5
pirat4ever
24. 08. 2019 15.50
+12
To je nujno potrebno. In strinjam se z sds, da bi morali biti deležni domovinske in državljanske vzgoje. Ker ni malo mladih, ki verjamejo, da so se domobranci borili za našo državo, čeprav so v resnici sodelovali z okupatorjem. In ni jih malo, ki nasedajo propagandi sodobnikom domobrancev sds-u, da jim je mar za SLO, čeprav gre za fašistično, do SLO sovražno in skrajno škodljivo stranko. In dejansko obstajajo mladi, ki verjamejo, da je psiho janša, bivši zagrizeni komunist, danes pa največji škodljivec Slovenije, imel pomembno vlogo pri osamosvojitvi. V zgodovino se je zapisal kot tisti, ki je dal umorit zavednega slovenca pilota Tonija Mrljaka in kot tisti, ki je kradel in preprodajal orožje. In kasneje omogočil masovno tajkunsko ropanje Slovenije.
HorstWiesel
24. 08. 2019 16.25
-5
samuray1
24. 08. 2019 14.05
+7
Kaj pa predavatelji, bodo opravili kakšen tečaj na Trstenjakovi?
Volga Malek
24. 08. 2019 17.50
+1
nenitomožne
24. 08. 2019 18.10
+0
Kako pa veš ? Si bil sam na njenem predavanju ali ti je kdo povedal ? Čigava pa je bila vila na Trstenjakovi ? So denar zanjo nabirali člani SDS tako kot za Janezove stroške ? Daj, napiši, ti vseved.
tanka nit
24. 08. 2019 12.43
+9
Bolje bi bilo ce bi uvedli: vera za zivljenje, duhovna moc in cut do socloveka. To manjka danasnji mladini in veliki vecini drzavljanov. Empatija.
Chavez2
24. 08. 2019 12.40
+2
Sam da ne bodo levaki spet lagali, tako kot so lagali cel socializem in še zdaj. Komunistične pravljice pa to..
HorstWiesel
24. 08. 2019 13.49
-8
nenitomožne
24. 08. 2019 18.12
+5
Kaj je to njihovo laganje proti 2000 letnem laganju Cerkve , pa nikomur nič ! Še vedno verjamete v pravljice farjev. Ti si se pa rodil po 1991, da si tako pameten, kaj ne ? Nehaj si domišljati, da nekaj veš, če pa že, pa vsaj ne razglašaj svoje omejenosti urbi et orbi, Chavez2.
vinogradnik33
24. 08. 2019 18.27
+4
Zaman mi daješ pluse , ker moj post ni bil všeč moderatorju , zato ga je zbrisal in s tem stopil pred ustavo in svobodo govora !
Entip?ek
24. 08. 2019 12.15
+5
in glavna tematika bi bila zasluge domobranstva v drugi svetovni vojni.......
awontuwej
24. 08. 2019 12.14
+5
Hm, samo da ne bo domobranska vzgoja...
wolfterier
24. 08. 2019 16.06
-3
Morala bi bit,drugače se nam slabo piše,nje.
HorstWiesel
24. 08. 2019 16.19
+4
Ravno zaradi poskusov uvajanja domobranske vzgoje smo tam kjer smo, ajdovc
ValterUdovernik
24. 08. 2019 11.51
+1
Ce bi vlada predlagala drzavljansko in domovinsko vzgojo bi SDS predlagala se domoljubno vzgojo in tako npr....Skratka, kr neki, sam, da se nas slisi.
Pan1
24. 08. 2019 11.12
+6
Domovinska vzgoja je nujna. Nikjer pa nisem zasledil, da imajo željo uvajati verouk in ne iščite spet razlogov za iskanje nečesa česar ni. Verouk, se uči v cerkvi in tam naj ostane. Kdor želi, naj gre, kdor ne, pa naj bo tiho. Zanima me, kako bo šlo šolanje v novem kornetu v Ljubljani in ali boste znali komentirati tudi to? Tam to ni odločitev, ampak obveza. No ja, kot sem danes že omenil. Je moderno, če zavračaš svojo kulturo, tradicijo in vse, kar je povezano z nami kot Slovenci. SDS, je vložil to pobudo, kar se mi zdi prav. Če bi jo katera druga stranka, bi bilo pa ok. Sicer mi je vseeno tako za SDS kot tudi za vse ostale pole politike. Svojo domovino, in svojo grudo, bi pa morali spoštovati. Preveč, je bilo prelite krvi za to našo Slovenijo, tako v drugi, tako v zadnji vojni. Slovenija, ena in edina, mati vseh nas, ki živimo v njej in prav je, da otrokom damo nauk o domoljubju in pripadnost Sloveniji. Politika, nima z tem popolnoma nič, ne leva in ne desna.
HorstWiesel
24. 08. 2019 11.26
+7
"Zanima me, kako bo šlo šolanje v novem kornetu v Ljubljani in ali boste znali komentirati tudi to?"..... ravno zaradi tega pa zagovarjamo, da se osnovnošolski učni program poučuje samo v javnih, državnih šolah.
Malinha
24. 08. 2019 13.14
+3
"Politika, nima z tem popolnoma nič..." "S" tem, na pa "z" tem. Če nima politika nič s tem, to pomeni, da ta tvoj sđs spet deluje nepolitično? Kdaj je pa sploh sđs deloval politično...? Domovinskost. He he. Panček, znaš definirati ta grudni zastarel pojem?
medusa
24. 08. 2019 11.07
+14
Se strinjam. Slovenci smo na nuli z narodno zavestjo . Hrvati in Srbi in ves Jug je bolj domoljub in narodno zavesten ,kot pa mi . Pri nas se samo h sosedu gleda , šimfa , fovšijo zganja in krade malim. Da bi skup stopil pa …. eh ni besed...
ValterUdovernik
24. 08. 2019 11.53
+8
Za to rabis predvsem bolj prisoten credni nagon in zato so nasi juzni brati tam kjer so.
Entip?ek
24. 08. 2019 12.21
+5
sicer ne vem kako je v drugih krajih, sam pri nas je vsak 3 iz juge, med sabo govorijo pa v jeziku (al hrvaščina, al srbščina, al bosanko, al albansko) ki ga poslušajo doma, v šoli seveda slovenko in potem takemu vsili domovinsko vzgojo...
Volga Malek
24. 08. 2019 13.53
-4
Tu udrihate nekateri po SDS, kaj pa je narobe z domovinsko vzgojo - domovina in drzava. Drzava je domovina. Pravilno je naredila SDS.
HorstWiesel
24. 08. 2019 16.24
+6
Nič ni narobe, le da ne moreš hkrati tuliti o domovinski zavesti ob tem pa zagovarjati sodelovaje s tujimi okupatorji proti svojimi rojaki.
Volga Malek
24. 08. 2019 17.42
-1
Kaj pa indoktrinacija v solah ki jo zagovarjate ta levi ? Osamosvojitev, neodvisnost drzave od leta 1991 ki je prelomen trenutek naroda v tem se v slovenskem zgodovinopisju malo pise, vsak narod je ponosen na svojo drzavo, domovino, jezik, zastavo, himno kaj je s tem narobe ? V ZDA vihrajo zastave vsepovsod ne glede na praznik so ponosen narod. Ko sem se vrnila nazaj leta 1991 v staro domovino kar sledim dogajanje je na drzavne praznike malo zastav obesenih, ni cutit nacionalnega ponosa, temvec se ozivlja propadli socialisticni jugoslovanski sistem vec je jugoslovanskih zastav kot slovenskih. Tega nikjer nisem videla. Ce vam je vsec ali ne je mentaliteta naroda pohabljena. V normalnih drzavah vihrajo zastave celo leto pri nas te pa oglobijo ce visi slovenska zastava predolgo. Indoktrinacija se pa pelje naprej potihem, tu ni le snov o slovenski osamosvojitvi, brisali so pomemben del zgodovine in ljudi srednjega veka do sodobnosti.
Volga Malek
24. 08. 2019 17.48
-4
Glavno je to, da ima Serpentinsek dve blind gare, vse ostalo je po Turku drugorazredna tema ! Po vase.
Malinha
24. 08. 2019 18.17
+2
"mentaliteta naroda pohabljena". Oho! Predikat mentalitete uporabljajo desnosučni, največ tisti iz rkc, dandanes in že dolgo se tega pojma v psihologiji in sociologiji sploh ne uporablja - rkc in tebi podobni pač scripto spaciotemporalno sedite na svoji žalujoči marginalnosti oltarčka. In, če je "mentaliteta pohabljena", zakaj se ne vrneš v Argentino? Te morda stari duhovi prednikov manjšinjskonemških veletrgovcev pozivajo, da po hamletovsko uravnaš izpahnjen čas? Tvoj "nacionalni čut ponosa" se mora izkazovati v vihranju zastav, sicer ga ni? In "nacionalni čut" tvojih prednikov, ki so bili, tako pišeš, Nemci, kaj ima to opraviti z nacionalnim slovenskim čutom? Najboljša je pa tvoja, da so ZDA ponosen narod; najprej se provokativno sklicuješ na svoje prednike, prebivalci ZDA so pa "nacionalno" tam od pamtiveka. He he. Moron
nenitomožne
24. 08. 2019 18.21
+0
Daj razčisti si pojme kdaj je država tudi domovina. Torej naj bi bili vsi, ki nismo bili deležni SDS domovinske vzgoje nedomoljubni, nespoštljivi do svoje domovine, svojega maternega jezika, zgodovine ( pa brez izdajalcev in kolaborantov z okupatorji ) , skratka sam presvetli Janez Janša in njegova, Pučniku ukradena stranka, nam je ( in tudi vam) odprl oči s svojim predlogom. Pa veš, da Janez tudi ni imel takšne vzgoje, če seveda vanju ne šteješ pešačenje v Jajce ( BiH), kjer je bilo novembra 1943 2. zasedanje AVNOJ-a, saj veš kaj ta kratica pomeni ,kaj ne ? Ti kar malikuj Janeza ,morda pride še na kakšno dobro idejo . Pa kakšen eurček daj v strankarsko puščico za dober namen Janezu.
nenitomožne
24. 08. 2019 18.29
+1
Serpentinšek ? Kje si pa spet to cvetko pobrala? Avte so kupili, ker bomo spet predsedovali EU ? Kaj misli Turk je pa res drugorazredna tema. Fant ga je dovolj sračkal že kot minister v Janševi vladi, tam izvisel, pa se sedaj udinja Toninu in komentira stvari, ki jim ni dorasel. Ni vsakdo prerok, ki se izdaja zanj. Večinoma so to prevaranti. Žiga ni izjema. Tisto o visenju zastav vse leto, pa si oglej zakon o zastavi, grbu ….. , člen 13. "Zastava se izobesi: 1. ob praznikih Republike Slovenije, in sicer: - na dan 8. februarja, Prešernov dan, slovenski kulturni praznik, - na dan 27. aprila, dan upora proti okupatorju, - na dan 1. in 2. maja, praznik dela, - na dan 25. junija, dan državnosti, - na dan 26. decembra, dan samostojnosti. Zastava se v primerih iz te točke izobesi na poslopjih, v katerih so uradni prostori državnih organov, organov lokalnih skupnosti, lahko pa tudi na drugih javnih objektih, na stanovanjskih hišah ter na drugih primernih krajih; zastava je izobešena ves čas praznikov; 2. ob uradnem slovesu od predsednika republike, predsednika državnega zbora oziroma predsednika državnega sveta kadar odhaja iz Republike Slovenije na obisk v tujo državo, in ob njegovem sprejemu, ko se vrne v Republiko Slovenijo; 3. ob uradnem prihodu voditelja tuje države ali pooblaščenega predstavnika mednarodne organizacije v Republiko Slovenijo oziroma, ob slovesu pri njegovem odhodu iz Republike Slovenije; 4. na dan žalovanja, ki ga določi Vlada Republike Slovenije, in to spuščeno na pol droga; 5. v drugih primerih ob pogojih in na način, ki jih določi zakon. V primerih iz 1., 4. in 5. točke prejšnjega odstavka tega člena, je poleg zastave lahko izobešena tudi slovenska narodna zastava; na območjih, kjer živita italijanska in madžarska narodna skupnost, je izobešena tudi zastava narodne skupnosti. Vse kaže, da boš tudi ti zelo močno potrebovala nekaj izobraževanja, da ne boš na pamet modrovala, pa ne vedela o čem !
Volga Malek
24. 08. 2019 19.17
-1
#Missa Moron kot clanica etnicne manjsine sem tudi Slovenka imam potni list. Ja, boli ce so ljudje uspesni a ne ? Argentino pa pri miru pusti. Veckrat mi je zal da sem sploh po 1991 prisla nazaj.
HorstWiesel
24. 08. 2019 19.45
+1