Slovenija

Opozorilne luči tudi na vlakih?

Ljubljana, 08. 09. 2008 19.59 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Bodo imeli v prihodnosti tudi vlaki, tako kot reševalna in policijska vozila, opozorilne luči? S tem bi preprečili marsikatero nesrečo in rešili vsaj 40 življenj letno, meni avtor ideje.


  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
KOMENTARJI (21)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Ramzess
10. 09. 2008 10.45
Se strinjam s tabo pijanec22, thr0l, dal ti je točno tisti odgovor na katetrega sem ciljal tudi sam, zagovarjanje stroškov na potencialno enega rešenega je zastarela miselnost, ki pa dandanes ni dovolj. Kar se problema z mamili tiče, je tista vrsta problema, težav, ki se jo rešuje na podlagi simptomov, posledic, ne pa na podlagi vzroka, zato se nikamor ne pride, problem se ne reši. Odpraviti je treba vzrok, ne pa zgolj simptomov, posledic, ki se brez odpravljenega vzroka, samo ponavljajo.
MISTERIOUS86
09. 09. 2008 06.01
pa še neki glede zapornic. ka sploh veste kak delujejo?normaln da more bit zram \"hiška\"v kateri je vsa potrebna električna oprema za delovanje le-teh.če vam ni poznano raj ne govorte. pa preverte cene mal no.
pijanec22
09. 09. 2008 03.48
thr0l: ne moreš s svojo dejavnostjo zajeti vseh možnih nesreč, ki se pripetijo ljudem. Tista z enim življenjem je zato meni popolnoma bedna. Toliko stroškov, ki jih nosijo vsi, da rešiš potencialnega! enega. Samo zakaj se potem ustaviti samo tam? Polno ljudi umre medtem ko se tušira, se zadavi s hrano itd. naj zdaj vsepovsod zapravimo tone denarja za opozorila? To me spominja na vojno proti mamilom. Gonijo jo že desetletja, pa še vedno nobenega rezultata. Oni pa vedno o tem, da rešujejo življenja... celo sam šef londonske policije, glavne za borbo proti mamilom, je rekel, da je po 30 letih spoznal, da je vse skupaj brezveze.
User393567
09. 09. 2008 01.06
Ne bi bil rad kritičen do nikogar, ampak sem mnenja da se še vedno največ nesreč naredi zaradi neupoštevanja signalizacije in neprevidnosti. In to bo le redkokatera luč rešila.
User203812
09. 09. 2008 00.00
\"igor.gojcic 08.09.2008, 22:30 Thr0l ne najedaj s to pretirano in zastarelo skromnosto, če bi rešili s tem eno življenje, bi bilo vredno vsega truda, saj gre za vendar vedno za precej več življenj, eno ni nič, to ni noben rezultat, in zapravlajanje resurzov, časa in denarja. Bodite vendar realni.\" Hja, me zanima, če bi isto govoril, če bi bilo to eno življenje, življenje tvoje žene, mame, hčerke, brata ali koga, ki ti je blizu?
User404443
08. 09. 2008 23.45
hercul: za 2 mio evrov pa lahko postaviš vilo,dve montažni ...in noter naseliš 200 cihosv, ki ti poberjeo vso cestnino in to dvakart....zraven pa še prodajajo gobe in pokradejo kape na feltnah....:)
User404443
08. 09. 2008 23.36
prvo borec še zmer je preveč.....:)
User286586
08. 09. 2008 23.35
Cena nikakor ne more biti opravičljiva in povsem jasno je, da se mora pri vsaki izgradnji zapornic postaviti še hiška, samo ne za izbeglice, kot je to omenil fuksel (lol), ampak za tiste, ki se mstijo pri koritih. Rikec pa prosim pojasni še strošek izgradnje ene cestninse postaje 2.000.000 €!? Bilo je omenjeno na TV v času, ko so uvajali vinjete, ko sm slišu sm salto nazaj naredu! Pa da te vidim sedaj z zapletemi releji in tehniko...
User273286
08. 09. 2008 23.31
nehajte nakladati !! cena zapornice je 15.000.000 Tolarjev in vse ostalo je tlačenje v žep !!! Lobiranje !!
User404443
08. 09. 2008 23.28
ok..ampak vseeno..ob današnjem razvoju elektronike,robotike,mehanike...itd.....se mi zdi cena zdi vseeno močno pretirana..... glede na to, da dobiš že za 1000 evrov vrhunski PC , da elektro motorčki, ki premikajo roke ne morajo stati več kot 500 evrov po komadu in da je potrebno nekaj kilometrov kabla in nekaj senzorčkev.....SE MI ŠE VSEENO ZDI PREDRAGO.....OK MOJE MNENJE....
User111610
08. 09. 2008 23.07
fuksel torej: za delovanje zapornic, je potrebno kup relejev in kontaktov, ki skrbijo, da se zapornice zaprejo in odprejo. Pazi, upoštevati je treba tudi te stvari: zapornice zapre ali odpre lahko: vlak, prometnik na postaji, ali kombinacija obojega. Najmanjši problem pri zapornicah so prav zapornice in semafor. Tista omara zraven prehoda, je tista, ki je vredna največ. Za predajo zapornic v redno obratovanje so zelo strogi kriteriji. Zapornice se morejo 100.000 krat zapret in odpret brez napak. Dandanes so v obratovanju že avtomatske zapornice, ki delujejo na principu navoženja vlaka na nek izolirni del, ki sproži kotakte in releje, kateri poskrbijo, da se zapornice pravočasno spustijo do prihoda vlaka. Upam da je kaj bolj jasno.. Je pa to zelo na hitro in kratko...
User398252
08. 09. 2008 22.58
RikEC res je ampak se ti ne zdi 300.000€ vseeno \"malo\" pretirana cena??
User404443
08. 09. 2008 22.57
rikec ne ...ni mi jasno....cena se mi zdi absolutno pretirana...... se pa pustim podučiti, da ne bom svinjal bedarij.....vendar me najbrž ne boš prepričal....
User398252
08. 09. 2008 22.56
fuksel že dolgo nisem prebral tako izvirnega komentarja :DDDD bi mogli poslat predlog na ministerstvo :ĐĐĐĐĐĐ
User111610
08. 09. 2008 22.47
@fuksel: se sploh zavedaš, kaj vse vsebuje teh 300.000 evrov pri zapornicah?? Če bi razumel železnico in delovanje teh zapornic, potem bi tudi razumel ceno.
5lamca
08. 09. 2008 22.43
Najbolš ja...Po moje bo prej vidu vlak kokr pa luči...Za ponoč bi blo vredi, sam bi mogle bit tolk močne luči da bi že motle potnike...Mogoč bi blo pa bolš d bi železnšk prehod pošilu gsm signal na mobitele k bi se nahajal v neposredni bližini prehoda...Sej ma vsak že mobitel :)
Ramzess
08. 09. 2008 22.30
Se strinjam Zdravc, težko si predstavljam kako naj bi to izgledalo, da voznik opazi luči, in kakšne luči so to pravzaprav. Thr0l ne najedaj s to pretirano in zastarelo skromnosto, če bi rešili s tem eno življenje, bi bilo vredno vsega truda, saj gre za vendar vedno za precej več življenj, eno ni nič, to ni noben rezultat, in zapravlajanje resurzov, časa in denarja. Bodite vendar realni.
User404443
08. 09. 2008 22.27
mene pa je precej zbodolo tole dejstvo: stroški za ene zapornice so 300k evrov.....:) pa ste normalni.... za 300k evrov se naredi bajta...dve montažni..... :) nardimo bajte, pa notr naselmo brezdomce, bodo vsakič k bo šel vlak mim z veseljem zaprl prehod....:) MATR VAM JE....KAKO SE NEKATERIM MASTIJO ZA NAŠ DENAR.....
pijanec22
08. 09. 2008 22.20
thr0l: ah daj no. Ti si eden izmed tistih, ki bi rad uvedel popolni nadzor nad življenjem, da bi na tak način zmanjšal kakršnikoli riziko, ki ga je realno gledano nemogoče obvladat. To je neumno. Vsako leto več ljudi umre zaradi pika čebel kot zaradi železnice. Naj torej na vsako čebelo damo gor kakšno etiketo, da je zdravju nevarna?
User203812
08. 09. 2008 22.14
Meni se pa zdi to super ideja. Če bi rešili s tem ENO življenje, bi bilo vredno vsega truda. Samo kaj, ko se to ne bo zgodilo. Mogoče bi se, če bi vse sam financiral, pa še potem bi bile komplikacije. Takšen je svet danes - denar, sveta vladar.