Slovenija

'Parkirna mesta za invalide so pravica, ne privilegij'

Ljubljana, 06. 05. 2019 15.24 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 4 min

Ali je parkirnih mest za invalide preveč? Profesor Aleš Bučar Ručman pravi, da gre za past, v katero se ne smemo ujeti: "Invalidi niso predmeti, ki jih odložiš in se ne premikajo. Mest mora biti dovolj na različnih lokacijah, zato da jim je omogočena osnovna pravica do mobilnosti." Tretjina prekrškarjev namreč parkira na mestih za invalide tudi, če ostali niso zasedeni.

Več videovsebin
  • Iz 24UR: Sporen zapis astrologinje
    02:13
    Iz 24UR: Sporen zapis astrologinje
  • Iz SVETA: Invalidi ogorčeni
    02:59
    Iz SVETA: Invalidi ogorčeni

"Invalidskih parkirnih mest je po moji oceni sicer dovolj, težava pa je, da zelo pogosto tam parkirajo tisti, ki niso upravičeni do tega. Naša raziskava je pokazala da celo 63 odstotkov vseh, ki parkirajo tam," razlaga Aleš Bučar Ručman, profesor na mariborski Fakulteti za varnostne vede, ki je vodil raziskavo Parkiraj izgovore drugam! Ne na mesta za invalide

"To je pravica in ne privilegij ali dobrota vseh nas, ki nimamo težav. To vprašanje s preveč mesti je tudi past, v katero se ne smemo ujeti in smer, v katero upam, da medijska debata ne bo zašla," še pravi Bučar Ručman in dodaja: "Rešitev problematike niso le višje kazni, temveč družbeno ozaveščanje in promocija solidarnosti. Kazni za take prekrške so prenizke, težava pa je tudi, da se jih ne da izreči na vseh javnih parkiriščih."

'Ne gre za privilegij, ki ga imajo invalidi, temveč za uživanje pravice, ki jo imamo vsi'

Bučar Ručman še opozarja, da ne gre za privilegij, ki ga imajo invalidi, temveč za uživanje pravice, ki jo imamo vsi. "V primeru invalidov je za uživanje te pravice potrebno le nekoliko drugače oblikovati prostor (npr. večja parkirna mesta) in vzpostaviti sistem medsebojnega spoštovanja, ki je osnova za oblikovanje pravil na tem področju. Ta razmeroma preprosta koraka sta ključna predpogoja, ki omogočata avtonomnost in boljšo družbeno vključitev številnim invalidom."

Spoštovanje tega pravila pri vseh, ki teh mest ne potrebujemo, pomeni, da razumemo pomen sodelovanja in soodvisnosti v družbi in da razumemo, da za naše minimalno izboljšanje situacije (npr. hojo nekaj 10 metrov več), drugemu odvzamemo oziroma bistveno otežimo možnost do mobilnosti. Aleš Bučar Ručman

"To, da v naši družbi obstajajo ljudje, ki izkoriščajo razmere in si prilastijo marsikaj, do česar niso upravičeni, ni presenečenje. Je del človeške narave in ta notranji vzgib je močnejši v družbah, v katerih nas prepričujejo, da smo drug drugemu tekmeci v vsakem pogledu. Prav to velja tudi za parkiranje na mestih, rezerviranih za invalide," meni vodja raziskave, ki so jo opravili na mariborski Fakulteti za varnostne vede.

Ugotovili so, da kar 63 odstotkov ljudi parkira na rezerviranih parkiriščih neupravičeno, skoraj 30 odstotkov pa je to storilo tudi, če so imali v bližini prosta 'običajna' parkirna mesta. Vozil z dovolilnico je bilo torej le 37 odstotkov.

Na nekaterih parkirnih mestih, rezerviranih za invalide, je odstotek neupravičeno parkiranih vozil izredno visok, celo prek 80 in tudi do 90 odstotkov vseh vozil, ki so parkirala na določeni lokaciji.

"Mest mora biti dovolj na različnih lokacijah, zato da jim je omogočena osnovna pravica do mobilnosti," pravi profesor Aleš Bučar Ručman.
"Mest mora biti dovolj na različnih lokacijah, zato da jim je omogočena osnovna pravica do mobilnosti," pravi profesor Aleš Bučar Ručman. FOTO: Aljoša Kravanja

"Podatki Mestnega redarstva v Ljubljani nam pokažejo, da kršitelji pri tem uporabijo celo paleto izgovorov, zakaj je takšna kršitev sprejemljiva in opravičljiva."

Pravilnik, ki je urejal minimalno število mest ni več v veljavi

Pravilnik o zahtevah za zagotavljanje neoviranega dostopa, vstopa in uporabe objektov v javni rabi ter večstanovanjskih stavb, ki je urejal koliko parkirnih mest mora biti rezerviranih za invalide, od junija lani ni več v uporabi.

V Sloveniji je bilo na dan 31. 12. 2018 skupno registriranih 1.634.479 vseh vozil, od tega 1.220.811 osebnih avtomobilov. 1.509 vozil pa je bilo registriranih kot predelanih vozil za prevoz invalidov ali prirejenih za invalidne osebe, a upoštevati je potrebno, da upravne enote razpolagajo s podatkom, koliko je izdanih parkirnih kartic za invalide. Dovolilnice so izdane na osebno ime in so prenosljive iz vozila v vozilo, ki pa ni nujno kot predelano za prevoz invalidov ali prirejeno za invalidne osebe.

Nadomestila sta ga novi gradbeni zakon in Pravilnik o univerzalni graditvi in uporabi objektov, ki pa tega več ne urejata.

Gradbeni zakon sicer določa, da mora biti število parkirnih mest za invalide v bližini glavnega vhoda zadostno, če prostorske možnosti to omogočajo, pa morajo biti zagotovljena tudi parkirna mesta za uporabnike z otroškimi vozički.

Zakon še pravi, da lahko občine "v dogovoru z reprezentativnimi invalidskimi organizacijami sprejmejo smernice za zagotavljanje dostopnosti, s katerimi določijo stopnjo prilagojenosti zunanjih javnih površin, ne glede na zahteve o opremljenosti javnih površin določenih s tem zakonom."

'Pri nekaterih posameznikih notranji moralni mehanizmi niso dovolj'

Direktor Javne agencije RS za varnost prometa (AVP) Igor Velov je že pred časom opozoril na problem neupravičenega parkiranja na mestih rezerviranih za invalide: "Tak prekršek nazorno prikazuje nizek nivo kulture v prometu, pomanjkanje strpnosti in tudi solidarnosti. V projektu 'Parkiraj izgovore drugam! Ne na mesta, rezervirana za invalide' ozaveščamo in seznanjamo ljudi s posledicami takšnih kršitev, žal pa pri nekaterih posameznikih notranji moralni mehanizmi niso dovolj in učinkuje le zunanji nadzor in kazen."

Ali je parkirnih mest za invalide preveč? Profesor Aleš Bučar Ručman pravi, da gre za past, v katero se ne smemo ujeti.
Ali je parkirnih mest za invalide preveč? Profesor Aleš Bučar Ručman pravi, da gre za past, v katero se ne smemo ujeti. FOTO: Aljoša Kravanja

"Nujen je predvsem dosleden in večji nadzora nad neupravičenim parkiranjem," pravijo na AVP, zato so leta 2017 ob mednarodnem dnevu invalidov pozvali k poostrenemu nadzoru nad neupravičenim parkiranjem. "Na našo pobudo o poostrenem nadzoru nad neupravičenim parkiranjem se je tedaj odzvalo 24 slovenskih občin, od tega vseh 11 mestnih občin, ki so poostren nadzor izvajale v prvih dveh tednih decembra 2017."

Bučar Ručman: Kolumna Eme Kurent kaže na popolno nerazumevanje in nepoznavanje

Tema je znova postala pereča, potem ko je astrologinja Ema Kurent v reviji Lady objavila kolumno z naslovom Parkiranje in privilegiji, v kateri odkrito udriha čez invalide in po njenem mnenju preveliko število parkinih mest, ki so rezervirana za invalide. 

Parkirnih mest nikakor ni preveč. Obstajajo standardi, ki to določajo in so ustrezni. Invalidi niso predmeti, ki jih odložiš in se ne premikajo. Mest mora biti dovolj na različnih lokacijah, zato da jim je omogočena osnovna pravica do mobilnosti. Aleš Bučar Ručman

Bučar Ručman na njeno pisanje odgovarja, da navedba številnih stereotipov in predsodkov v kolumni kaže na popolno nerazumevanje in nepoznavanje življenja invalidov. "Ironija ob vsem tem je, da se je zapis pojavil praktično istočasno, ko sem sam na Univerzi na Malti predaval o raziskavi o neupravičenem parkiranju na parkirnih mestih, rezerviranih za invalide in zaključkih, ki jih lahko skozi ta primer naredimo o družbeni solidarnosti in anomiji (tj. stanju brez norm) v Sloveniji."

  • image 4
  • image 5
  • image 6
  • image 1
  • image 2
  • image 3

KOMENTARJI (375)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Darko32
07. 05. 2019 21.04
+10
Ema Korent je z to izjavo udarila v svoj stolček na katerem sedi. Sama dobro ve, da je astrologija navadno blefiranje in sleparstvo. Naivnim in radovednim ljudem pobira denar. Zato takšne izjave samo potrjujejo karakter človeka. Iz spoštovanja do sočloveka neboš parkiral na tem mestu. Če sočloveku ne moreš pomagati mu tudi ne otežuj življenja. Zato se sam takšnim izjavam ne čudim in samo dokazujejo karakter in odnos do sočloveka. Sočasno pa potrjujejo karakter in osebo kako izrablja astrologijo za lumparije.
Robespierre
07. 05. 2019 14.18
+6
Robespierre je ze vedel, zakaj mora biti vrlina kljucni sestavni del demokraticne druzbe. Pri nas je zal vrlina izkljucno in samo posameznikovo udobje in to je to. To jago babo pa zagovarjajo bolj ali manj samo pripadniki politoke, ki to zagovarja.
Apostol1
07. 05. 2019 12.54
+14
Baje se je ta ženski model z priimkom Kurent ves čas ironično smehljal ,ko je govoril invalid na vozičku in bog naj mi oprosti ,vendar bi bil res dobrodošel en čudež , da bi ta invalid kar naenkrat zdrav ta ženski model pa na vozičku, sicer pa življenje vedno svoje prinese in prav nikdar se ne ve kje in kako udari usoda v tem kaosu ,ki ga ne razumemo ,reče se mu pa življenje.
Svetlobasrca
07. 05. 2019 12.36
+11
Žensko zdaj skrbi za njene otroke? Ko pa jim z zaničljivim, nekulturnim obnašanjem, žaljenjem in posmehovanjem daje najslabši možni zgled, takrat pa je to ne skrbi?
lycan
07. 05. 2019 12.47
-8
Seveda jo skrbi za otroke, če se pa ljudje spravljajo tudi na njih s pisanjem kakršnim je tvoje. Kje v njenem spisu deluje zaničljivo, kjer deluje žaljivo in kje deluje posmehljivo. Nikjer, morda le lahko pritrdim nekulturnemu obnašanju saj zavedno krši zakon. Ostale prispodobe ne moreš pripisati osebi glede na njeno pisanje. Seveda pa se lahko motim v kolikor jo osebno poznaš in veš njene ostale karakterne lastnosti.
DeBill
07. 05. 2019 11.08
+5
zakaj smo slovenceljni tako zagamani? ker smo izgubili vso čut do skupnosti, do sočloveka, zaščitništvo do šiblejših. Da bi ustavil pred prehodom z otroci, jaz sem eden redkih ki to VEDNO naredim. Da boš dal prednost kolesarju, isti šmoren. Da boš v krožišču malo spustil gas, pa pred tebe uleti še eden, nisem tega videl veliko. Ampak to bi moral biti standard, če lahko to počnejo Nemci, Nizozemci, Danci, Švedi, ..., mi se primerjamo pa z Grki in Italijani. Ki so boljši od nas. Blatni dol v vsej svoji Mestni Gogi.
Darko32
07. 05. 2019 21.10
+4
Zelo lepo si povedal. Sam osebno sem si postavil vprašanje Kaj je bolje: Biti takšen ali drugačen invalid ali zdrav in neodvisen od drugih. Ta ženska je samo pokazala svoj odnos do strank. Veliko njenih strank je prav zaradi invalidnosti in jim drago zaračunava storitve. Ti ljudje bi radi bili zdravi in bi radi bolje živeli. Jaz si enostavno ne morem zamisliti, da jo takšni med nami.
DeBill
07. 05. 2019 11.02
+15
Kanada, ZDA: kazen za parkiranje na mestu invalida je $500, če te je pa kdo prej opozoril, da si nepavilno parkiral pa $1500. Ob besedi "but I didn't ..." reče policaj $3000, ob naslednjem "but" te bo strpal v avto in hajd pred sodnika, en dan boš odčoril, potem ti bo pa dal kazen da boš jokal. Pa še pri ceni zavarovanja v naslednjih letih se ti pozna. Zakaj pri nas ni tako?
Perrun
07. 05. 2019 11.03
+4
ja edino pravilno za vse nase zafrustrirane Slovencke, ki se jim skozi godi krivica.
0OO7
07. 05. 2019 11.11
-7
Tako je. Amerika ueber alles. Vse, kar tlači malega človeka je treba uvoziti. Potem pa uvozimo še orožje na ulice, milijone črncev in , bog mi odpusti, še njihove plače...
DeBill
07. 05. 2019 11.17
+7
ti res ne razumeš, da ne govorim o tem, da se uvaža vse, ampak tole je pa dober primer, ki bi ga bilo vredno posnemati. jaz take kazni NIKOLI ne bom plačal, ker ne bom parkiral na mestu za invalide. tebi bi pa morali dati kartico za invalide na kateri bi bila strela skozi glavo, spodaj pa bi pisalo: pozor! mentalni invalid
0OO7
07. 05. 2019 10.23
-5
Franc Popndekl Na Kanalu A – Svet sem si ravnokar ogledal prispevek v vezi g. Kurentove. Šaltal sem tudi pauzo, da sem lahko prebral njen prispevek v kolumni. Baba ima donekle prav. Ker postajamo, in to pospešeno, družba občudovalcev in podpornikov posebnežev, se z njo strinjam predvsem v tem, da je razmerje med registriranimi avti invalidov in številom privilegiranih parkirnih mest zanje izrazito nesorazmerno. Torej tudi če bi v določenem trenutku in prostoru bili mobilizirani prav vsi invalidski avti parkirišč vseeno prek teče. Naj povem, da na tako mesto ne parkiram NIKOLI, pa g. Kurentove v vsem tudi ne podpiram. V studiu se je debati pridružil še en silno samozavesten, da ne rečem morda celo neotesan invalid s popleskanim lasiščem, piskajočim glasom in raztrganimi hlačami, ki po moje spada v tisto podmnožico prizadetih, katera ni omejena zgolj na telesne hibe. Sem z mnogimi že bil v odnosu pa moram reči, da se ta obnaša izrazito antipatično in posesivno. Narava ga je obdarila s precej strupenim jezikom, je ga pa prikrajšala kje drugje. Od vseh invalidov, ki sem jim v življenju prostovoljno ali poklicno pomagal je bilo nekaj takih, ki bi pasali v ta okvir, kot ga je prikazal ta. Večina se jih vede prijazno, hvaležno in vselej s kančkom ponižnosti, saj družbo veliko stanejo preden se osamosvojijo, če se sploh. Treba je vedeti, da ako so hendikepirani, zato še niso svete krave. Pripada jim namreč, zraven vsega ostalega, tudi invalidski voziček. Ti pa so lahko motorizirani ali na ročni pogon. In to vsake tri ali štiri leta. Poznam nekoga, ki ima voziček, kateri stane 4000€. Je dijak, kar nikoli ne bi smel biti, in z njim nikakor ne ravna lepo. V trgovini Reha sem videl normalne vozičke s ceno celo pod 250€, a nekateri, dovolj posilni, hočejo imeti voziček po naročilu, ki dosega vrtoglave cene. Plačati ga mora seveda zavarovalnica oz. mi, ki v dolgih vrstah čakamo na zdravstvene storitve, ker bojda ni denarja. Sem se malo pozanimal, kdo je upravičen do namensko narejenega vozička (znamke recimo Bauerfeind): vrhunski para športniki in tisti, katerih telo se razvija asimetrično, a so že do kraja zrasli. Za ostale so normalni vozički z normalnimi cenami. Vem pa, da se pri teh vozičkih tako pakla in goljufa, da je joj! Plačamo jih seveda mi, ostali žalujoči. Kako pa sam gledam na invalidska parkirišča: tja naj parkirajo vozila, ki so pripeljala ali bodo odpeljala invalida s telesno hibo, ne pa z mentalno. In to v slučaju, da bo invalid iz vozila izstopil ali vstopil. Vozilo mora seveda imeti ustrezno kartico in naj velja samo za to vozilo, ne pa za vsa, ki so pri hiši, pri sosedih ali sorodnikih. Podobno bi po moje moralo veljati za izrazite starostnike (70+) in za vozila z 2 ali več otroki.
0OO7
07. 05. 2019 10.24
-4
Ni me treba brisati, če ne tulim ravno v isti rog, kot vi na 24 ur. Ali ste že slišali za demokratični izraz svojega mnenja?
Miro1956
07. 05. 2019 10.40
+8
Res nisi vreden odgovora upaj, da nikoli ne postaneš invalid še bolj pa upaj, da otroci to ne doživijo, saj potem boš šele videl, kaj je muka v življenju.
DeBill
07. 05. 2019 10.54
+3
ti imaš resne kognitivne težave in tvoj IQ ki je globoko pod 100 ne dovoljuje resnega razmisleka o tej stvari. zato se raje drži flaše. predvsem pa pojdi malo med invalide in jim pomagaj, da boš videl, s kakšnimi stvaremi se spopadajo, pa potem kaj napiši. do takrat pa si nam dal samo vedeti da si neuk be-bec.
0OO7
07. 05. 2019 11.06
-4
Preberi ponovno in dojel boš, da sem delal z invalidi. Pa za razliko od tebe se moj IQ vsaj ne začne z decimalno vejico...
DeBill
07. 05. 2019 11.20
+4
ti 100% nisi delal z invalidi, lažeš kot pes teče. drugače bi se precej drugače obnašal (št izkaznice, pa bom takoj vedel če si ali nisi). že ta tvoj komentar o decimalni vejici je izpad bolnika. ti o ničemur nimaš pojma in o vsem modruješ, pa nakladaš kaj si vse delal. takim rečemo pri nas: šub, šub!
blaow
07. 05. 2019 11.42
+7
ma zjokej se ker nekdo zase želi električni voziček ki je verjetno največji luksuz ki ga bo v življenju imel... eni ste res zaostali v glavi.
DeBill
07. 05. 2019 11.59
+4
brez empatije, zatrt slovencelj, pokvarjen kot kvargelj.
blaow
07. 05. 2019 10.16
+19
Pa kva je s folkom, veseli bodte da mate noge in se lahko premikate, ne bi parkiral na mestu za invalide pa če bi mogu 1km prehodit zarad tega.
resslovenka
07. 05. 2019 08.59
+5
Človekov ego je hudič. To vemo vsi. Nekateri živijo v prepričanju, da so najpametnejši, si lahko privoščijo vse, tudi tisto nedovoljeno, pa še pametujejo post festum. Tako kot gospa Ema Kurent. Kaj je zapisano v njeni astrološki karti? 🤗
KavčStrokovnjak
07. 05. 2019 08.59
+10
Ženska po dvajsetem letu starosti, ki se oblači v roza barve oglašuje svojo neuravnovešenost in nerazčiščene odnose z očetom. Takšnim ženskam ni za zaupat ker si podzavestno želijo bit očkove barbike čeprav so stare babure. Kurentovi se opravičujem če se je v napisanem prepoznala ampak resnica boli.
razocarani
07. 05. 2019 10.51
+5
tej zlobi se res ni treba opravičevati ,,in to bitje ima tudi otroke ,,ne moreš verjeti da tako zlobni pokvarjeni in izprijeni osebki živijo ,,sedj bo to bitjer še bolj sovražilo invalede ,,iz oči ji sije zloba in izprijenost ,,njen posmehljiv nastop pa je dokaz kaj to bitje je ,,bogi dedec ki spi z tem zmajem ,,a se ne boji za zivljenje ,in le zakaj imajo taki osebki potomce če so sami neljudje ,,
KavčStrokovnjak
07. 05. 2019 11.07
+2
Verjetno spi na kavču v strahu da se slučajno ne zbudi s takšnim strašilom. Pomilujem njene otroke. Tako neuravnovešeno bitje ne more vzgojiti normalnih otrok.
katepabriga
07. 05. 2019 08.56
-6
že 5 let nisem videl invalida parkiranega na njemu namenjenem parkirišču. sam tudi ne parkiram tja,vendar se sprašujem kdo je tu nor.....
razocarani
07. 05. 2019 10.52
+4
zigeda da ti ,,le kaj se sprašuješ no če nisi nor si pa izprijen ,,
DeBill
07. 05. 2019 10.57
+3
zaenkrat noben, lahko pa greš tja parkirat pa prevzameš titulo. sicer pa tud defilibratorjev ne uporabljamo 24 ur vsak dan ampak zelo, zelo redko, rešujejo pa življenja.
DeBill
07. 05. 2019 08.50
+3
te dva fanta, če bi bila ozdravela bi hodila peš v štacuno, jamčim. mestni redarji pa naj namesto da težijo folku, k je 10 min predolgo parkiral glede na listek, raje pokaznujejo take.
ale999
07. 05. 2019 08.50
+11
Gluhi ne vozijo, ha, ha, ha, odkod ji to. Sam vozim že 50 let in nikoli ne parkiram na invalidskih mest, ker ni potrebe, hodim in sem invalid!
Nimasmisla
07. 05. 2019 08.49
+7
tudi marsikateri slišeč ne čuje sirene rešilca
pozzo
07. 05. 2019 08.47
+3
Resno! Največji prometni problem v Sloveniji so parkirna mesta za invalide?
DeBill
07. 05. 2019 08.45
+0
že dolg ni snega in so spet motorini pa pecikli v igri. VEDNO parkiram svoj peciku prec pr vhodu, tm k je za kolesa narjen.peciklisti smo pr koritu (hitrosti, zdravja, užitka, ...)!
Apostol1
07. 05. 2019 08.42
+11
Parkirna mesta za invalide morajo biti in kar se mene tiče jaz osebno bi dal vsaj 300€ kazni minimalno za parkiranje na teh mestih brez nalepke invalid. Sva z ženo parkirala na parkirišču in vidiva nekoga ki je parkiral na mestu za invalide in žena ker malo glasneje izrazila nestrinjanje in bila sva deležna pravega verbalne napada ,ker jo je možakar slišal , možakar je rekel ,češ naj se drživa pri svojih problemih , da naju nič ne briga in tako dalje ,ustavil ga je šele ,nek drug možakar ,ki je fizično bil malce bolj zastrašujoč ,kot jaz in tudi zelo hitro ga je ustrahoval in umiril. Ta gospa Kurent je podobna primitivka kot oni ,ki naju je verbalno napadel , zato ker sva imela prav. Pomoč invalidom in to so v tem primeru tudi parkirna mesta je znak civiliziranosti neke družbe in kot kaže ta civiliziranost nazaduje in ,druge rešitve ni , KAZNI DA BO BOLELO.
KavčStrokovnjak
07. 05. 2019 08.50
+8
Naslednjič predlagam da fotografirate vozilo na mestu za invalide, pokličete policaje in prijavite kršitelja. Najbolj boli ko nekoga udariš po žepu.
DeBill
07. 05. 2019 11.22
+0
to redno počnem. na policaje nič ne lajajo, plačajo kazen, pa gredo brez nakupa.
dadinho10
07. 05. 2019 08.38
+16
mene sta zmotili dve stvari. prva, dobro, sam zapis je kar nekaj in argumantacija prav tako. stvar je taksna, da ce je 10% parkirnih mest za invalide, je to za njo prevec. zakaj? ker vecinoma istocasno ne pridejo vsi. ampak, mi ce ne najdemo prostega parkirnega prostora, se se vedno lahko sprehodimo do trgovine, ce je ze tako nujno. parkiras kje naprej. invalid se menda ne bo z berglami, vozickom, vlacil po celem mestu. mudi se? to je najbolj neumen argument vseh casov. komu se mudi? nam v sluzbo, iz sluzbe, smo skocili med sluzbo? zakaj*? ker si preprosto ne vzamemo casa. danes se vsem mudi, od tistih, ki delajo, do brezposelnih, preko upokojencev. vsem zivim. vsi nekam hitimo, za nic nimamo casa, potem pa pridemo domov in zapravimo cas za buljenje v turske, slovenske, mehiske nadaljevanke, razne rijaliti sove, itd. druga stvar, ki me moti, je da je ob tem zapisu, gospa dobila medijsko pozornost. kao da pove se enkrat, pa izjava za tv, pa prihod v srediscno oddajo, kaj jo imamo sprasevati kaj je mislila, ali bi kaj drugega povedala, zapisala, se opravicila itd. edino kar se strinjam z njo, je da se nima za kaj opraviciti, jaz ji niti moznosti ne bi dal, ker jo ne potrebuje. pac, taksno je njeno mnjenje, naj si ga nekam pospravi itd. hvala in nasvidenje.
razocarani
07. 05. 2019 10.55
+1
DeBill
07. 05. 2019 11.57
-2
s teboj bi se pa rad kdaj kaj pogovoril, maš glavo na pravem mestu in ne samo za žlico notr vtikat, tud za razmišljat
KavčStrokovnjak
07. 05. 2019 08.32
+24
Kurentova je včeraj zvečer javno storila svoj medijski in poklicni samomor. In to z nasmehom v obrazu. Kot astrologinja bi to morala predvidet če bi bila kompetentna. Tako pa je vsem pokazala kakšna šarlatanka je in kako omejena v umu. Vsi vemo kje živi in kaj vozi. Naj se ne čudi če ji kdo spraska avto...
KavčStrokovnjak
07. 05. 2019 08.32
+2
DKR
07. 05. 2019 08.49
+4
Jaz ne vem,kje živi , kaj vozi......niti do včerajšnjega dneva nisem vedel, da obstaja.
PredsednikPepe
07. 05. 2019 09.07
+6
Spoštovana gospa astrologinja je nedosledna. Udriha čez vse invalide in drugačne, misli podobno, kot je mislil Hitler. Ne udriha pa čez sebe,čeprav je tudi ona težka invalidka, in to duševna. In edino opravičilo za njene izjave je , da je duševna invalidka.
pijanec22
07. 05. 2019 08.29
+4
Pri nas pred blokom imamo 4 parkirišča za invalide. Nobeno še nikoli ni bilo uporabljeno, ostala pa ves čas preveč zasedena.
0OO7
07. 05. 2019 08.35
+2
Nehče bi rekel, da vas je premalo invalidov...
Maja Prelog
07. 05. 2019 09.33
+2
Vidiš, mi nimamo pa niti enega takšnega parkirnega mesta, v bloku pa dva invalida in oba imata dovolilnico za parkiranju na mestu za invalidne. Kaj želiš torej dokazati?
Pacifistka
07. 05. 2019 10.14
+2
Verjetno imate tudi veliko pločnikov, igrišč, travnikov. Navali.