Slovenija

Pojasnilo policije: pri vozniku ugotovljenih več nepravilnosti

Lukovica / Ljubljana / Murska Sobota, 19. 01. 2019 10.32 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 3 min

"Želite, da dopuščamo, da otroke vozijo vozniki, ki pri sebi nimajo potrebne dokumentacije, s pomanjkljivo predpisano opremo in z neustreznimi zapisi na tahografu? Nikakor ni šlo zgolj za banalni prekršek, našteli smo pet kršitev," v zvezi z nedavno policijsko kontrolo avtobusa, na katerem so bili otroci s posebnimi potrebami, pojasnjujejo policisti.

Policisti specializirane enote za nadzor prometa (SENP) so 15. januarja na počivališču Lukovica opravljali poostren nadzor cestnega prometa, s poudarkom na kršitvah voznikov tovornih vozil in avtobusov. Ustavili so tudi avtobus, na katerem so bili otroci s posebnimi potrebami in njihovi spremljevalci.

"Ob 12.45 so opazili avtobus, kjer so policisti že na pogled ugotovili manjšo nepravilnost," je sporočila vodja Sektorja za odnose z javnostmi Policije Vesna Drole. Ker so policisti posumili, da gre za organiziran prevoz otrok, pri katerem veljajo najvišje mere varnosti, so zaustavili vozilo in izvedli nadzor nad potrebno dokumentacijo in opremljenostjo vozila. "Policisti so ugotovili, da voznik opravlja prevoz skupine otrok v cestnem prometu, pri čemer je bilo ugotovljenih več nepravilnosti, ki so povezane s kršitvami predpisov na področju varnosti cestnega prometa," pojasnjuje Droletova.

Zoper voznika so bili na podlagi ugotovljenega stanja izvedeni ustrezni ukrepi, poleg tega je zoper pravno osebo začet hitri postopek.

Na kraju nadzora je bila tudi pooblaščena oseba (inšpektor) Inšpektorata Republike Slovenije za infrastrukturo (IRSI), ki je prevzel postopek od policije v zvezi z delovanjem tahografa. Ta je prav tako ugotovil nepravilnost pri beleženju podatkov in izvedel ustrezni postopek.

Policisti so nadzor izvajali približno 40 minut, potem je postopek prevzel inšpektor IRSI. "Tukaj moramo povedati, da so policisti vedeli, da gre za prevoz otrok s posebnimi potrebami. Policisti so med postopkom korektno sodelovali s spremljevalci, pri čemer poudarjamo, da je bil avtobus zaustavljen in kontroliran na počivališču Lukovica (kjer so zagotovljene sanitarije, restavracija) in ne na mestu, kjer navedenega ne bi bilo, potnikom pa v nobenem trenutku ni bilo z ničemer omejeno gibanje," dodajajo na Policiji.

Slovenska policija
Slovenska policija FOTO: Aljoša Kravanja

"Kadar so v cestnem prometu udeleženi otroci, morajo biti deležni posebne pozornosti vseh drugih udeležencev v prometu. Zavedati se moramo, da so otroci med najbolj ranljivimi udeleženci cestnega prometa, po številu smrtnih žrtev pa še posebej, kadar se vozijo kot potniki v motornih vozilih," poudarjajo na Policiji.

Vozila za prevoz skupin otrok (na primer v šolo in iz nje, na šolske izlete, ekskurzije, treninge …) morajo zato izpolnjevati več posebnih pogojev. Stroga pravila veljajo tudi za voznike, ki prevažajo skupine otrok oziroma upravljajo z vozili za njihov prevoz. "To pa pomeni, da morajo delodajalci povečati kontrolo nad vozniki in izpravnostjo vozil, s katerimi se opravlja prevoz otrok v prometu," še pravi Droletova.

Pri ugotovljenih tovrstnih prekrških ima policija po njenih besedah ničelno toleranco. Nadzori nad temi vozili so in bodo še bolj skrbni in natančni, to pa zgolj in samo za zagotovitev varnosti in varne udeležbe najšibkejših udeležencev v prometu.

Postopek policistov na kraju je potekal strokovno in zakonito, z upoštevanjem vseh načel, predvsem načela sorazmernosti, taktičnosti in hitre izvedbe postopka, zaradi česar je postopek trajal najkrajši možni čas in brez zavlačevanja. Pri tem pa je pomembno, da v primeru, da bi se prevoz izvajal skladno s predpisi, bi postopek trajal največ deset minut, dolžina postopka pa je bila sorazmerna s številom kršitev prevoznika, še razlaga vodja Sektorja za odnose z javnostmi Policije.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (109)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Andrejs
19. 01. 2019 16.32
-31
Po videnem na TV je bil to kombi ne avtobus. V odgovoru policije nisem zasledil nobene točne navedbe prekrška. Vprašanje - Od kdaj mora imeti kombinirano vozilo, ki ne presega 3,5 tone skupne teže tahograf?
gorazd.zupanc@gmail.com
19. 01. 2019 16.52
+55
Vsako kombinirani vozilo, ki opravlja prevoze otrok, mora imeti tahograf!
Sloncek_boncek
19. 01. 2019 16.54
+4
če bi prebral - dopuščam možnost, da sem to prebral drugje, je kombi fotkan zato, ker so se spraševali, če imajo tudi na domačem kombiju narobe tablo, ker jih še nikoli niso ustavili zaradi tega - zato kombi na fotki
JApajaDAja
19. 01. 2019 17.43
+31
andrejs.....v kombi težko spraviš 40 otrok, nekateri na vozičkih,plus spremljevalce....se ti ne zdi? tak podvig je možen samo pri tihotapcih ljudi!
LazniviZares
19. 01. 2019 21.06
-4
Ja v sloveniji kjer ni nic prepusceno nakljucju in imamo najboljso in ajmodernejso cestno infrastrukturo v europi ja.
User1538643
19. 01. 2019 16.08
-13
"Želite, da dopuščamo, da otroke vozijo vozniki,...?" Vse lepo in prav, vendar ton tega stavka, če je pravilno naveden v članku, se mi ne zdi prav v redu. Seveda nihče tega ne želi.
Holobček
19. 01. 2019 15.41
+66
Če bi pa prišlo do nesreče,bi pljuvali po policistih,da ni nobenega nadzora itd.
bodi
20. 01. 2019 15.48
+2
mal imaš prav samo če pa dobro pomisliš se ta vozilo stalno uporablja v ta namen kar pomeni da se to pregleduje no vsaj moralo bi se.
flatearth
19. 01. 2019 15.16
+30
Smo lahko veseli, da "naša država" tako dobro "skrbi" za svoje državljane, še posebej se zavzema za mlade,
HaryGolt
19. 01. 2019 15.15
-8
rajc776
19. 01. 2019 14.38
-61
Sramota policajska
JApajaDAja
19. 01. 2019 14.15
+85
kdo bi moral, pa ni, preveril brezhibnost avtobusa, preden "gre na pot"? ne samo v tem primeru, nasploh!
bodi
20. 01. 2019 15.50
+1
tisti kateri se opravičuje to pa sam veš kdo so ti .
NotMe
19. 01. 2019 13.47
+136
Bravo Policija. Se mi je včeraj kar zdelo, da gre za histerično nerganje vsevednih vsemogočnih učiteljic. Ne, zaradi table ne bi delali česa takega. Enkrat so me ustavili, pa mi ni delala zadnja luč (dobri stari časi, ko na to niso opozarjale lučke), drugič sem se iz Obale peljala v notranjost za en dan, sonce, toplo, v drugem tednu marca brez zimskih. Obakrat opozorilo in čez pet minut je sledil "lep dan še naprej in srečno". Na mahinacije s tahografi sem pa alergična, prav je, da jih je dobil po prstih in njegov šef tudi.
frnandl
19. 01. 2019 14.55
-47
Tararara bluziš....nikjer niso navedli,kateri prekrški so to bili.oni vedno najdejo svoje razloge,kot njim samim paše.
NotMe
19. 01. 2019 15.11
+47
Misliš, da imajo policaji sabo dežurnega pravljičarja, ki sproti prilagaja predpise ugotovljenemu dejanskemu stanju? Nalepka na levi? Mora bit na desni. Obremenitev 4 tone? Sme bit 3. Šofer je počival 5 ur? Moral bi 6. Sicer pa - kaj te briga, katere vse prekrške je model dejansko naklepal. Naklepal jih je. To je njegova stvar, stvar delodajalca, policije in potnikov. Ter nikogar drugega. Si pa res frnandl.
tofsy2
19. 01. 2019 13.46
+64
Če je šlo za tako hude kršitve kot nakazuje policija bi bilo treba poklicat nadomesni prevoz seveda na stroške prevoznika,ki bi verjetno prišel prej kot so policisti končali postopek.Na koncu pa so še dovolili nadaljno vožnjo če ravno niso odpravili pomankljivosti.Skratka lahko se vozi tudi pod prekrškom samo da je napisana kazen.To pa ni več v redu.
tofsy2
19. 01. 2019 13.58
+56
Naj dodam da nimam nič proti policijski kontroli,samo naprej jih ne bi smeli spustiti,ker je bila situacija še vedno ista kot ped kontrolo.Dvomim,da so tam popravili tahograf in ostale pomankljivosti.
tali?ni tom
19. 01. 2019 14.32
+19
pa ni poanta ali je ali ni popravljeno,poanta in naloga policije je popolnoma in izključno kaznovanje! tahografi pa,zlo verjetno ga je negdo "prisilil" da deluje "pravilno" po željah,zaradi tega pa nebi blo treba sklicat pol javnih uslužbencev na kup da se pasejo! pa ne zagovarjam šoferja,vendar,sigurno ni blo tako hudo če je lahko šofer peljal naprej! in to pove vse!
JApajaDAja
19. 01. 2019 13.31
-49
bolj kot postopki policistov me moti izraz "OTROCI S POSEBNIMI POTREBAMI"!! najdite drug, bolj primeren izraz, prosim!
Maxx365
19. 01. 2019 15.11
+6
Yasha Yash
19. 01. 2019 15.11
-3
Se strinjam z vami. Kot da je sramotno napisati - otroci invalidi. Sprenevedanje je sramotno!
Boris Sinigoj
19. 01. 2019 16.54
+20
Otroci s posebnimi potrebami niso invalidi .To sta dve popolnoma različni stvari.
Ramzess
19. 01. 2019 18.25
+5
Izraz je tako ali drugače presplošen, ne pove za kakšne osebe dejansko gre. Res je, niso invalidi, pa vendar nekateri so, zadeve se križajo.
deltex
19. 01. 2019 13.26
+19
Ob tej zgodbi me zanima, ali imajo invalidne osebe pri prečkanju meje prednost, ali morajo lepo čakati v koloni? Bi recimo ta isti avtobus pri vstopu na Hrvaško ali v BIH obravnavali prednostno? Ker tam so lahko čakalne dobe kar konkretne...
devlon
19. 01. 2019 13.25
+13
ker,otroci so najvecje bogastvo, medtem ko lahko avtobus penzionistov iz mostu pahnejo?!
deltex
19. 01. 2019 13.27
+19
Hja, pro otrocih smo vsi bolj občutljivi in jih bolj pazimo, čeprav je kruta resnica, da je tudi veliko penzionistov na vozičkih in v plenicah.
deltex
19. 01. 2019 13.25
+40
Se mi je zdelo, da ni šlo zgolj za tablo, kot ste navajali včeraj...bolje rečeno povzemali po sila rumenem portalu sobotainfo, ki ni ravno verodstojen medij...verjamem, da je bila kontrola neprijetna, a če so pri vozniku našli hude kršitve, je prav, da ga kaznujejo, sicer bo naslednjič isto. In zdaj si predstavljajte, da policisti voznika spustiju, malo kasneje pa se zgodi nesreča...joj, kako bi (spet) pljuvali po policiji. Bi pa prosil 24 ur, da ne naseda nekim lokalnim medijem in ne objavlja zavajajočih zgodb, dokler jih ne preverijo.
frnandl
19. 01. 2019 14.59
+17
Deltex,pa saj voznika so potem spustili naprej,zakaj pa?
mallonge
19. 01. 2019 13.03
-24
A po tej logiki otroci ne smejo v banke??????????? Tam namreč policaji dopuščajo vsakovrstni kriminal.
PickaKadicka
19. 01. 2019 12.57
+9
"To pa pomeni, da morajo delodajalci povečati kontrolo nad vozniki in izpravnostjo vozil, s katerimi se opravlja prevoz otrok v prometu," Ja, to,da je znak na desni in ne na levi zagotovo paše pod izpravnostjo vozil. Za kozlat.
EUprostipadvprepad
19. 01. 2019 12.41
+70
"Želite, da dopuščamo, da otroke vozijo vozniki, ki pri sebi nimajo potrebne dokumentacije, s pomanjkljivo predpisano opremo in z neustreznimi zapisi na tahografu? Po tej izjavi sklepam, da sta bila avtobus, ter voznik izločena, na kraj sta prišla pa nodomestni avtobus in drugi voznik. Res bi pričakoval, da se jasno napiše epilog, tako se pa samo ustvarja poligona za 100 razlag. Pričakujem preveč??
HaryGolt
19. 01. 2019 12.53
+21
Kaj drugega od njih ni za pričakovat. Če jih je policaj spustil naprej, več kot očitno to dopušča!
Rudar
19. 01. 2019 12.28
+19
Kot sem napisal že pri prvem članku. Druga plat resnice daje popolnoma drugo zgodbo. Torej ni šlo za grde in žleht policaje, ampak za nepravilnosti pri ljudeh, ki so najprej pljuvali po policiji.
orcus
19. 01. 2019 12.25
+51
Avtobusu se odvzame teblice, poklice se drugi avtobus na stroske prevoznika in cao.
gasper111
19. 01. 2019 12.17
+111
Vsi, ki pljuvate po delu policije samo zamislite si kakšen kaos bi šele bil, če jih ne bi bilo. Pa ne samo v prometu ampak nasploh. Mene niso nikoli ustavili brez razloga prav tako nisem nikoli brez razloga dobil kazni. So mi pa za kakšen bagatelen prekršek že večkrat pogledali skozi prste. Če bi voznik avtobusa, ker je imel prekoračen čas zaspal za volanom bi pa spet pisali, da policaji nič ne delajo. Seveda so med njimi tudi gnila jabolka tako kot tudi na drugih področjih vendar zato ne morete vseh metati v isti koš. Večina jih namreč vsaj kar zadeva moje izkušnje dela korekrno.
HaryGolt
19. 01. 2019 12.03
-101
Policajčki... kdo vas sploh jemlje resno. :)
EUprostipadvprepad
19. 01. 2019 12.57
+46
Vsaka socializirana oseba. Tvoja komentar je pa živ dokaz, da obstajajo tudi izjeme.
HaryGolt
19. 01. 2019 13.53
-20