Slovenija

Poleg odloga davka samozaposlenim še enkratna finančna pomoč?

Ljubljana, 17. 03. 2020 13.06 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 3 min
Avtor
Maja Račič
Komentarji
93

Več deset tisoč samozaposlenih in samostojnih podjetnikov še vedno čaka na interventni zakon, s katerim bi jim država pomagala prebroditi krizo v času trajanja epidemije. Z MGRT so nam sporočili, da je poleg odloga davkov v pripravi tudi možnost morebitne pridobitve enkratne finančne pomoči, a "ni nujno, da bo predlog sprejet". Z OZS pa medtem opozarjajo: Ne odlog, samo odpis davkov bi bila primerna rešitev!

Problem je večplasten, od preživetja številnih samostojnih podjetnikov so odvisne cele družine, opozarjajo na OZS.
Problem je večplasten, od preživetja številnih samostojnih podjetnikov so odvisne cele družine, opozarjajo na OZS. FOTO: Dreamstime
Epidemija novega koronavirusa že pustoši tudi po slovenskem gospodarstvu. Nekateri instituti in ukrepi za lajšanje težav so podjetjem že na voljo, denimo delo od doma, določena posojila in prilagojeni načini plačevanja davkov, drugi, med njimi interventni zakon o čakanju na delo, pa so v fazah priprave in potrjevanja.

Že je popolnoma jasno, da bodo ukrepi za preprečevanje širitve koronavirusa močno zamajali gospodarstvo in to še zdaleč ne samo v turistični panogi, kot je sprva kazalo. Še posebej so na udaru samozaposleni, ki jih je v Sloveniji več deset tisoč in te dni s skrbjo zrejo v svojo prihodnost.

Že včeraj je predsednik Obrtno-gospodarske zbornice Slovenija Branko Meh v pogovoru za naš portal izpostavil, da je nedopustno, da kljub v ponedeljek sprejeti odredbi, da se morajo zapreti vsi lokali, država še vedno v negotovosti pušča večino lastnikov frizerskih, kozmetičnih in drugih salonov ter manjših barov, ki obratujejo kot samostojni podjetniki in nimajo drugih zaposlenih, saj so bili vsi ti iz interventnega zakona, ki ga je vlada pripravila prejšnji teden, izvzeti.

Ministrstvo: Predlog je pripravljen tudi v smeri možnosti pridobitve enkratne finančne pomoči

Že v nedeljo, ko je bilo jasno, da s ponedeljkom začne veljati odredba o zaprtju vseh lokalov, smo se obrnili na Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo (MGRT) z vprašanjem, kaj točno to pomeni za vse, ki delajo v panogah, ki si jih je ta odredba dotaknila. "Sporočamo vam, da se pripravljajo Amandmaji k Predlogu zakona o interventnem ukrepu delnega povračila nadomestila plače, ki ga bo DZ obravnaval po nujnem postopku. Predlog, ki ni nujno, da bo potrjen, je pripravljen v smeri morebitnega odloga socialnih prispevkov za samostojne podjetnike, ki nimajo zaposlenih, in morebitno možnostjo pridobitve enkratne finančne pomoči," so nam danes sporočili z MGRT.

OZS: Ne odlog, samo odpis davkov bi bila primerna rešitev

"Če nič ne ustvariš, ne moreš ničesar dati. Zato odlog za nas ni rešitev," je jasen Meh.
"Če nič ne ustvariš, ne moreš ničesar dati. Zato odlog za nas ni rešitev," je jasen Meh. FOTO: Bobo

Medtem na OZS opozarjajo, da "odlog socialnih prispevkov za samozaposlene, samostojne podjetnike in podjetja, ki jih je prizadela epidemija koronavirusa, nikakor ni ustrezna rešitev".

"Če nič ne ustvariš, ne moreš ničesar dati. Zato odlog za nas ni rešitev, ker to ne bo rešilo problema samozaposlenih. Edina ustrezna rešitev je odpis socialnih prispevkov in davkov v času trajanja epidemije, ko so primorani svoje obratovalnice zapreti. Odpis bi moral veljati tudi za vsa podjetja in samostojne podjetnike," je izpostavil Meh.

'Se bodo morali po koncu krize zakreditirati, da bodo odplačali prispevke za čas, ko sploh niso delali?'

Kot pravijo na OZS, se te dni na njih obračajo številni člani, ki zaradi nastale krize že razmišljajo celo o zaprtju svojih podjetij. Se bodo morali samozaposleni, samostojni podjetniki in podjetja torej po koncu krize zakreditirati, da bodo lahko državi odplačali prispevke v času, ko sploh niso delali in ustvarjali prihodkov? Po mnenju Meha je to nelogično.

OZS: Breme nadomestil za delavce na čakanju naj nosi država oz. ZZZS

OZS je tudi predlagala, da breme nadomestil za delavce na čakanju od doma že od prvega dne nosi država oz. ZZZS in ne delodajalec. "Poleg napovedanih ukrepov pa predlagamo, da se vzpostavi mehanizem, neke vrste garancijska shema, ki bo na hiter in enostaven način podjetjem omogočila, da se z njihovimi bankami in lizing hišami dogovorijo za preložitev plačil obrokov kreditov oz. obveznosti za vsaj pol leta. Marsikatero mikro in malo podjetje ter samostojni podjetniki so nam dejali, da bi mu že preložitev obveznosti do bank ali lizing hiš za pol leta omogočilo, da lažje prebrodi izpad posla. Hkrati pa podjetje ne bi rabilo najemati novega kredita za poplačilo obstoječega," menijo na OZS.

Od preživetja podjetij odvisne cele družine

Poudarili so še, da si želijo, da "vlada prisluhne obrtnikom in podjetnikom, ki so se v tem času znašli v zares težkem položaju". Problem je večplasten, saj so na poslovanje in preživetje teh podjetij vezani tudi številni zaposleni in njihove družine, poudarjajo. "Zavedamo se, da je tudi vlada v težki situaciji, zato si v OZS želimo konstruktivno pristopiti k reševanju problemov malega gospodarstva," so sklenili na OZS.

Pasica posebne novice POP TV
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja

KOMENTARJI (93)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

TOP MOJSTER
19. 03. 2020 08.17
+1
Vklopi razum, zahtevaj račun.
Hubabuba
17. 03. 2020 18.39
-20
Ne razumem kaksni kvazi podjetniki ste tukaj gor?? Kar neke vstaje pa anarhijo bi se šli, če vam kot podjetniku ni uspelo dat na stran vsaj za kak mesec, dva, tri za preživet potem zaprite!! Tudi sam sem s.p. pa tega ne bi delal, če ne bi imelo smisla ne? Prosim ne mi cvilit, zaprite in se zaposlite pri nekomu, ki se zna iti podjetništvo pa brez zamere..
SLObunkeljn
17. 03. 2020 18.42
+19
Si včeraj padel z Marsa, a še nisi slišal, da veliko "podjetnikov" zahteva od zaposlenih, da odprejo s.p. , da ga ceneje pride isplačati minimalca na s.p.. Ne delaj se modrega in sposobnega, če ne vidiš preko plota!
robi1971
17. 03. 2020 18.52
+12
Saj po tvoji logiki naj bi tudi delavci nekaj dali na stran in potem danes ne bi bilo treba plačevati jim za čakanje.
Hubabuba
17. 03. 2020 19.14
-7
Vsak pravi podjetnik ima delavca zaposlenega, ker mu ta dela dobiček kljub plačanim prispevkom in izplačani plači ne? Bo pač del tega dobička zdaj šel za pokritje tega meseca ali dva..potem pa gas naprej! Kaj naj zdaj poziva k vstaji zarad tega? Glede prekarnih s.p.- jev se strinjam, da je lahko marsikdo na robu prezivetja vendar je to stvar posameznika, da se odloči delat v taki obliki in za tak denar..za minimalca je trenutno dovolj delovnih mest z 8 urnim delovnikom ne rabiš furat nek obubožan s.p. od zore do mraka..
Zantaja
17. 03. 2020 20.25
+4
Ne delavec je zaposlen in ni po svoji izbiri na čakanju.
Moncsa
17. 03. 2020 21.37
+4
@Hubabuba SPjovec špara, da bi lahko vzel teden ali dva dopusta. Tega mu namreč nobeden ne plača, kot zaposlenim.
Kon?nonekdo
20. 03. 2020 10.28
robi1971
17. 03. 2020 18.06
+29
Ne glede na posledice POZIVAM vse s.p.-je (tudi sam spadam med njih), da do konca meseca marca vsi zapremo dejavnosti in se prijavimo na Zavod za zaposlovanje. Vsi, ki smo samozaposleni zadnjih 24 mesecev nam pripada nadomestilo za brezposelnost. Pa naj nas živi država. Ko pa se bo situacija umirila bomo pa spet registrirali dejavnost. Samo na ta način nas bodo poslušali oziroma bodo razumeli, kaj pomenimo za državo mi, ki vsak mesec plačujemo prispevke.
glavni Baja
17. 03. 2020 18.10
-10
robi1971
17. 03. 2020 18.15
+9
Marko, ne morem še zaspat, ker sem s.p. in sem danes po dolgem času lahko spal zjutraj do 6.30 ure. Običajno (pred prepovedjo dela) sem bil pa takle čas res že malo zaspan, ker sem vstal ob 5.00 zjutraj in začel delati
Vrednote?
17. 03. 2020 18.17
+13
Se strinjam! Upret bi se morali. Medtem ko gospoda sedi doma in bo dobila placo, spjevci ali mikro podjetniki ki se lahko ali morajo delat, hkrati cuvajo otroke in delajo naloge... Katastrofaaaa!!!
Lumpx
17. 03. 2020 17.48
-6
Vlada torej dela.
lakala28
17. 03. 2020 18.13
+4
Ni in ne bo. Razen zase. Kaj tebi ni jasno?
bodi
17. 03. 2020 17.43
+1
kje ste srebrni ,medo .......pametnjakoviča a se vama je sedežna pokvarla.
123756890
17. 03. 2020 17.27
+27
MISLIM DA BI BILO NAJBOLJE, ČE DRŽAVA NE BO FINANČNO POMAGALA PODJETJEM. JE MOJ PREDLOG, DA DAMO VSE ZAPOSLENE NA ZAVOD IN POTEM NAJ DRŽAVA POKLEKNE. BREZ PODJETIJ NI DRŽAVE MI SMO TISTI KI DRŽIMO DRŽAVO POKONCI. BREZ NAS NI DRŽAVE. JAVNI SEKTOR JE ODVISEM OD NAS...... LP
Lumpx
17. 03. 2020 17.49
+0
bi ti napisal kaj si Arhaist pa bi me pol brisali. Si pa vsekakor panicar in pozivas se k anarhiji ki je v takih casih sam se dodatno skodljiva. Ko bos pa brez kosa kruha ker nihce ne bo delal in placeval davkov pol bos pa spet tulil kak je drzava zanic ker ti se hrane ne more zrihtat.
IS58
17. 03. 2020 17.49
+6
Predlagaj, da ukinejo javni sektor, država bo verjetno veliko prihranila in boste vi v realnem sektorju lahko lepše živeli. TUDI BREZ JU, NI DRŽAVE!!!!
mijavci
17. 03. 2020 17.12
+35
Tudi sam spadam mes s.p. ki je odvisen predvsem od prodaje, kjer so plačilni roki med 45 in 90 dni pa tudi 120,trenutno ne jamram, tudi kakšen mesec sem pripravljen potrpeti ne jamrat v upanju da bo stanje kmalu šlo na bolje, v primeru da se razmere ne uredijo vsaj v treh mesecih, bo v državi kaos in ne bo več važno ne kaj si ne kaj delaš temveč le kaj si upaš, res močno upam da do tega ne pride, je pa sedaj prišel nek čas ko se bo pokazalo ali smo še kot ljudje sposobni neke solidarnosti, ker tako kot je šlo sedaj naprej da imajo eni milijarde drugi pa za kruh ne enostavno ne bo šlo, sem optimist in upam da se bo vse dobro končalo, da bo za vse boljše.
IS58
17. 03. 2020 17.21
+11
mijavci, več takšnih pa bi nam bilo vsem lepše. Tukaj pa nekateri pišejo stvari, ki jih sploh ne poznajo, niti niso sposobni , da opravljali stvari, ki jih opravljajo tudi delavci v JU. Zavedam pa se, da bi se lahko veliko stvari drugače uredile. Mogoče pa se bo po tej krizi le kaj spremenilo.
mijavci
17. 03. 2020 17.26
+10
Ja vse je odvisno od solidarnosti, ki je pri slovencih vsaj upam še vedno visoko prisotna ( v res kriznih časih ), delitev na leve in desne ni rešitev, res upam na najboljše.
matejcko
17. 03. 2020 17.02
+2
Če se to ne bo zgodilo, bomo lahko pokopali državo, če je že nismo.....
peglezn
17. 03. 2020 16.36
+32
Da bi pa javna uprava, ki sedi doma, en mesec prejmala 50% plače za nič dela, pa seveda ne gre. Miljarde za banke in JU, to ja... ostali pa sorry...
IS58
17. 03. 2020 17.09
-6
Peglezn, nehaj nabijat, kot ,da samo ti delas. Zena je v JU in ima taksen polozaj, da dela cele dneve ob racunalniku in telefonu doma. Nic ji ni prikrajsano, le v sluzbe se ne pelje. Tako ne bo dobila placan prevoz.
Ivonca
17. 03. 2020 16.17
+18
Moja soseda je zaposlena pri svojem možu, ki ima s.p.! Imata dva otroka v vrtcu in enega v šoli! Oba čakata našo vrlo vlado! Do kdaj bosta čakala, ne vem... Morda dokler se komu ne pojavijo duševne težave...
b75
17. 03. 2020 16.16
+34
Skoraj vecina je v istem zosu. Nekateri smo iz danes na jutri morali zapreti vrata. In ce je denar za nekoga,ki.je moral ostat doma,pa je zaposlen v JS,mora biti tudi za privatnike,ki so morali zapreti svoja vrata. Mislim,da bi bilo edino pravilno,da se nas vse obravnava na isti nacin in se nsm vsem pomaga
joze drugi
17. 03. 2020 16.24
+23
JS živi od gospodarstva, tako da mora biti prvo 100% krito gospodarstvo, potem pa kar ostane za JS.
HUSO BOSS
17. 03. 2020 16.08
-12
Malo manj naj se pufajo pa ne bo treba jamrati!
HUSO BOSS
17. 03. 2020 16.09
-9
Bolj je problem v luksuznih avtih na lizing na firmo zdej je pa jok ko ne bo prilivov.. Enostavno so navajeni živeti na veliki nogi
HUSO BOSS
17. 03. 2020 16.14
+4
Poznam enga malarja oz. slikopleskarja avto za 80k dela pa bolj tako tako bolj po kaficih ga vidiš in takemu je vsekakor treba pomagat
Hinkoinvinko
17. 03. 2020 16.14
+8
a si ti mentalno bolan? kakšnih pufov, kakšnih avtov?
HUSO BOSS
17. 03. 2020 16.17
+5
Noben s. p. je več nima baje avta na firmo... Kje pa ti živiš človek!?? Iz katere jame si prišel??? To delajo že zadnjih 10-15let
HUSO BOSS
17. 03. 2020 16.19
+5
Vsak drugi je zadolžen do vratu ampak ta denar ne gre za firmo pač pa za razkošno življenje delavcem pa minimalca..
mccm
17. 03. 2020 16.33
+11
še realno stanje??? ko sem hotel 25000 kredita za 3 leta, je banka hotela hipoteko na hišo... pa ni bil kredit za avto ampak za vložek v podjetje, kateremu se je s tem tudi dvignil promet... 1 mesec pregovarjanja na banki, da je šlo skozi z porokom. Avto??? tudi slišati te nočejo, ker smo vsi s.p.ji rizični primer za banko, ravno iz sedajšnega razloga... ko ni dela, ni plačila
Martin Jereb
17. 03. 2020 16.42
+13
matejcko
17. 03. 2020 17.05
+10
@HUSSO, kje si zaposlen? Ne mislim, da boš povedal ime podjetja, ampak bolj to, če imaš svoj d.o.o., oz. S.P., ali kaj tretjega?
slovenija981
17. 03. 2020 17.07
+8
slovenija981
17. 03. 2020 17.08
+0
123756890
17. 03. 2020 17.20
+5
OJOJ ti si res bolan dej si odpri firmo potem pa govori. Problem je ker če ne bodo delvci nič ustvarili kako jim boš naslednji mesec dal plačo? iz česa?
IS58
17. 03. 2020 16.04
+10
Mislim, da bo ta virus spremenil mislenje nekaterih z luxuznim zivljenjem. Spoznali bodo , da je vsak lahko ranljiv. Mogoce bodo pomislili tudi na delavce z slabimi placami.
joze drugi
17. 03. 2020 15.57
+5
Se sprašujem kdo bo pri takšni radodarnosti države, še najbolj do svojih, spet prikrajšan? En odličen primer; naša občina je dobila sredstva iz EU za izgradnjo kolesarske steze kjer se bo na leto peljalo sto kolesarjev. Vzporedno poteka že obstoječa steza. Gradi se pa na veliko, tudi te dni. Na enem koncu se denar na silo zapravlja na drugem pa za obstoj ni. Heblaš takšno organizacijo.
Zentrum
17. 03. 2020 15.59
-3
Višji DDV, zmanjšanje minimalne plače, kolektivno zmanjšanje plač v JS (vključno s policisti, zdravstvenim osebjem in ostalimi) ter uvedba novih davkov. Pa vso srečo vsem.
Moncsa
17. 03. 2020 16.13
+2
Za kaj višji DDV? To na koncu itak fasa končni uporabnik. Z ostalimi se strinjam (sicer višji davki iz izgub ne bojo dosti pomagali).
Zantaja
17. 03. 2020 20.35
Če je dobila občina denar iz eu sklada za cesto, ne morejo dat potem ta denar lenuhom.
SLO KRITIK
17. 03. 2020 15.46
-5
sej ti bi lahk bil direktor? kaj pa delu v šoli ?
IS58
17. 03. 2020 15.50
+18
Sem direktor v tem trenutku, ker ne prosim za pomoc. Bojim se samo virusa. Sem sparal za slabe case. Nimam jahte, nimam dragega avtomobila, nimam drage in luxusne hise, imam pa vse drugo.
IS58
17. 03. 2020 15.21
-3
Vse lepo in prav. Do sedaj so imeli direktorji podjetij lepe place, da vozijo draga vozila in imajo vikende ter jahte na morju, delavci pa slabe place. Veliko tega denarja bi lahko namenili za slabe case, pa sedaj ne bi tako jamrali. Se vedno imajo vse te luksuzne zadeve, naj jih prodajo, toda komu?
Dagros
17. 03. 2020 15.25
+41
Kateri direktorji... Javnih podjetij mogoče ja... Odpri s.p. in si kupi jahto, vikend, itd.
IS58
17. 03. 2020 15.28
-1
Prosim te ne bluzi, poznam veliko privat podjetij, kjer direktorji imajo vse kar sem prej napisal, sedaj pa jokajo in klicejo pomoc.
IS58
17. 03. 2020 15.39
-2
Vidim, da dajejo minuse ravno ti direktorji privat podjetij, ki posedujejo velik luksus. Tesko se bo od tega lociti.
Dagros
17. 03. 2020 17.11
+13
Pa ti si ja bolan... A res misliš, da imajo vsi direktorji ali podjetniki vile, jahte, drage avte... Imam 11 let star avto, nobenega vikenda in ga tudi ne rabim... Nisem požrešen, niti ne rabim vsega tega.. Dopusta imam en teden, ker zaradi dela ni časa.Placane vse prispevke in zaposleni plačo cca 1300 €. Tak da... Ne ti meni 'ne bluzi'. Najprej nekaj naredi v življenju... Ali pa, če je podjetnikom z rožami postlano... postani podjetnik. Delam skoraj cel dan, otroka kaj veliko ne vidim.. Zakaj? Ker imajo ljudje popoldan in še tudi v nedeljo največ časa in moram biti na razpolago, ker imam pač hišo zraven podjetja. Vprašaj me kdaj sem si nazadnje lahko res vzel čas za malico. Tako da... tisti, ki mislite, da smo vsi bajno bogati... se zelo motite... Cene stranke zbujajo, kolikor pa ne stranke, pa fusarji, ki hodijo v službo in jim delodajalec plača prispevke, popoldan ali čez vikend pa se malo na črno pa je. Pa nobeden ne vpraša za račun ali dobiček od katerega jaz zopet plačam davek. Ker sem cele dneve delal, mi država še to vzame,namesto da bi rekli do toliko % dobička, vloži v podjetje.Ne mi biti pameten kdo kaj vozi, ker to ni bistvo podjetništva. Sploh, če nekaj delaš z veseljem. Očitno pa je tebi vse te jahte in avti pomembno, drugače nebi niti pomislil najprej na to.
IS58
17. 03. 2020 17.24
+1
Dragos, nisem tebe omenjal, ker te ne poznam, pišem o stvareh, ki jih poznam.
123756890
17. 03. 2020 17.26
+8
Lepo prosim zaradi nekaterih požrešnih direktorjev ne meči vseh v en in isti koš. pri nas je zaposlenih 10 ljudi pa direktor največ dela in nima nobenega avta za 100.000 eur. pa vseeno ni denarja na pretek. kdor ima veliko denarja ga sigurno ni pošteno zaslužil. država je pa najbolj požrešna ko se pobira vzame veliko, zdej ko je pa treba nam nekaj dat je pa problem. naj ves javni sektor odpustijo ker itak niso profitabilni za državo. ne morem verjet da privatniki zalagamo državo. ko bi pa imeli pomoč nam pa gospod ministe ponuja sid banko in banko slovenijo. pa boli me.... za kredit mi nam ne pomaga. država bi zadloževala podjetja sedaj ko nimajo da bodo potem še bolj na kolenih. MISLIM DA BI BILO NAJBOLJE, ČE DRŽAVA NE BO FINANČNO POMAGALA PODJETJEM JE MOJ PREDLOG, DA DAMO VSE ZAPOSLENE NA ZAVOD IN POTEM NAJ DRŽAVA POKLEKNE. BREZ PODJETIJ NI DRŽAVE MI SMO TISTI KI DRŽIMO DRŽAVO POKONCI. BREZ NAS NI DRŽAVE. JAVNI SEKTOR JE ODVISEM OD NAS...... LP
IS58
17. 03. 2020 17.45
+3
Arhaist, pa razumi, da ne mečem vse v isti koš, je pa veliko takšnih. Tisti bodo sedaj najbolj jokali!!!!
sport5
17. 03. 2020 18.15
+4
pri S.P. -jih ne boš našel takšnih niti 10 v celi Sloveniji.Če si S.P. namreč odgovarjaš s celim svojim premoženjem in če se preveč zadolžiš ,ti vzamejo vse in si pod mostom.Z d.o.o. pa je druga zgodba.
Dagros
17. 03. 2020 18.28
+1
Napisal si... Do sedaj so imeli direktorji drage avte.... Glede na to, da imam podjetje sem tudi sam direktor... Nasploh hočem povedati in dopovedati tistim, ki imajo veliko za povedati čez podjetnike... Nismo vsi isti.. kot tudi ne tisti v JU kot zaposleni v podjetjih... Nekateri delajo ali delamo, drugi hvatajo krivine in delajo drugi za njih... Skratka izkoriščajo dobroto drugih... Kakorkoli že... Eden brez drugega ne moremo. Upajmo, da se bo vse skupaj čimprej uredilo, da se naša življenja vrnejo v neke ustaljene tirnice. Pa da se ne prepiramo kdo kaj ima ampak, kdo je prišel do česa s poštenim delom in kdo ne in da se tiste kaznuje tako ali drugače.
IS58
17. 03. 2020 18.54
+0
Dragos, popolnoma jasno si vse napisal, enako mislim tudi sam. Žal pa eni tega ne razumejo. Prava mržnja je nastala med JU in zasbnim sektorjem. Tako ne bomo prišli daleč. Vem pa, da je potrebno na obeh straneh kar nekaj sprememb. Ne bom se na to temo več oglašal.
Zantaja
17. 03. 2020 20.45
+1
Dagros,ta tvoj komentar je čisto realen +
buda78
17. 03. 2020 14.58
+17
Za sp-je ta nasa orbanova vlada nic ne naredi.
Uporabnik1152447
17. 03. 2020 18.17
+1
Vladajo od petka, danes je pa torek. Ne bit tako neučakan, no..
nebel
17. 03. 2020 14.30
+46
Singapur plačuje v krizi najemnine podjetjem, SP.jem pa dnevno pizplačuje 78 dolarjev nadomestila. Sicer so cene tam višje. Vidi se da mislijo na to, da denarni tok ne bi usahnil. Imajo pač razumne in sposobne ljudi na oblasti. In so že skoraj na koncu s številom še bolnih, samo nekj jih je še.
nikoli vec
17. 03. 2020 14.42
+53
Edino kar ima skupnega Slovenija in Singapur je S. Vse ostalo ni za primerjat. Tam politika tocno ve kaj dela.
Die einemaister
17. 03. 2020 16.44
+2
Ja, ampak tam je enopartiski sistem, zakaj tega ne poveste??? Že res, da ima opozicija 5 sedežev v parčamentu ampak to je to, ve s kdo pije in kdo plača.
461864
17. 03. 2020 14.28
+78
Poslanci bi si lahko znižali plače na 1000 EUR.
IS58
17. 03. 2020 15.16
+27
pozzo
17. 03. 2020 14.16
-1
Joj joj a res ne ločite dejstva da virus v telesu živi in na predmetih samo čaka in to ni isto. Vsekakor pa če poslušate resne strokovnjake nihče ne trdi, da 26 stopinj ubije virus, prav tako ne UV... je dejstvo, da podobnim virusom kombinacija vsega tega ravno ne paše.