Slovenija

Policist, ki je udaril otroka, osumljen kaznivega dejanja

Ljubljana, 29. 04. 2025 17.09 | Posodobljeno pred 19 dnevi

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 3 min

Na Policiji so potrdili, da je podan sum, da je policist v zvezi z dogodkom v Vodicah storil kaznivo dejanje. Kot smo poročali, je moški, zaposlen v Policiji, v prostem času fizično napadel otroka in mu grozil, po tem ko mu je ta skupaj z vrstnikoma med potegavščino pozvonil na vrata.

Več videovsebin
  • Iz 24UR: Postopek zoper policista
    03:10
    Iz 24UR: Postopek zoper policista
  • Iz 24UR: Incident po zvonenju pri hišah
    02:47
    Iz 24UR: Incident po zvonenju pri hišah

Policija je zaradi podanega suma obvestila oddelek za preiskovanje in pregon uradnih oseb s posebnimi pooblastili Specializiranega državnega tožilstva, poroča STA.

Hkrati so potrdili, da so začeli notranjevarnostni postopek, v katerem ugotavljajo dejstva in okoliščine dogodka.

Policist v Vodicah je osumljen kaznivega dejanja.
Policist v Vodicah je osumljen kaznivega dejanja. FOTO: POP TV

Kot smo poročali v nedeljo, se je zvonjenje na vrata okoliških hiš, stara otroška potegavščina, ki so si jo v Vodicah pri Ljubljani privoščili trije 12-letniki, končala z incidentom. Na PU Ljubljana so potrdili, da so bili v petek v večernem času obveščeni o sporu med osebami na območju Vodic. "V dogodek so bili po prvih podatkih vpleteni otroci, njihovi starši kot tudi pooblaščena uradna oseba, zaposlena v Policiji, v prostem času," so zapisali v odgovoru na naše novinarsko vprašanje.

"Šli smo zvonit na vrata in smo šli stran. Enemu smo pozvonili in šli, potem nas je z avtom lovil po naselju in nam zablokiral pot. Prišel je ven in zaklel, kaj mi zvoniš. Klofutnil me je po levem licu, vpil name, potem me je še enkrat udaril. Šel sem stran, pripeljal je za mano in mi rekel: še enkrat mi pozvoni, te bom ubil," je za našo televizijo dogajanje v nedeljo opisal napadeni 12-letnik.

Trojica se je prestrašila, starša napadenega, ki mu je zaradi udarca oteklo lice, pa sta se soočila z napadalcem pred hišo, kjer so otroci zvonili. Soočenje sta tudi posnela. 

Dejala sta, da res ni način, da nekomu pozvoniš in da bo fant dobil primerno kazen, vendar si vseeno ne zasluži udarca. Napadalec je zanikal, da bi ga udaril in zatrdil, da ga je le "frcnil". Oče je temu oporekal, češ, da ima sin zatečeno ličnico, vendar je napadalec zatrdil, da je to od nečesa drugega. 

Nato pa se je po očetovih navedbah zgodilo še nekaj. "Vzel je iz žepa ven službeno značko policista, kriminalista, karkoli že je. Naredil sem korak stran in rekel ženi, naj pokliče Policijo," je oče povedal za našo televizijo. 

Po postopku policistov sta sina odpeljala na urgenco, kjer so naredili zaznamek oziroma pregled, kot pravi oče. Zdi se mu nedopustno, da bi neznanec z udarci obračunaval z njegovim otrokom. Še posebej pa je zgrožen, ker je šlo za pooblaščeno uradno osebo, kar so potrdili tudi na ljubljanski policijski upravi.  

"Nedopustno je, da policist udari otroka, oziroma da sede v avto in gre iskat otroka, ga udari, na koncu pa mu grozi, da ga bo ubil. To ni bil afekt, ampak se je on prav namensko usedel in šel nekaj narediti. In to policist, ki bi moral nekoga braniti, varovati, ne pa napadati, ogrožati," zaključuje oče.



  • 13
  • 12
  • 11
  • 10
  • 9
  • 8
  • 7
  • 6
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1

KOMENTARJI (448)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Tomy1
03. 05. 2025 09.40
+2
In če bo šlo to tako naprej bo objestnost mladoletnih še večja! V nobenem primeru to ni kaznivo dejanje…
Smuuki
01. 05. 2025 21.41
+3
In okradeni je tudi osumljen kaznivega dejanja če lopova preseneti s trdimi krmili. Narobe svet
Kaznovalec
30. 04. 2025 18.15
+1
Kriv je butasti zakon, pa starši blesavi do amena. Policistu pa poklon za dobro delo.
SEHE
30. 04. 2025 13.49
+0
z nasiljem in kaznovanjem bi želeli reševati nasilje????
Smuuki
30. 04. 2025 21.58
+2
Kaj ti še vedno verjameš v permesivo. Dokazano ne deluje. Mlad človek tako kot mlade rastline potrebuje oporo. Rastlino privežemo h kolu, človeku postavimo normative če žekimo da je kaj iz njega. Sicer konča na metelkovi
Smuuki
01. 05. 2025 21.44
+2
S kom pa? A z branjem zakonov in ustave? Imamo kar nekaj letne izkušnje z manjšinami. Piše se jim kazni ki nikoli niso plačane. Vzgajsmo jih z lepo besedo oni pa stopnjujejo nasilje do večine. Več kot neuspešno komuniciranje brez rezultatov. Žal nekateri razumejo samo jezik sile da se skulirajo. Žal. Pa nadaljujte s permesivo dokler ne pridete do lastnih izkušenj bolečine
SEHE
30. 04. 2025 13.48
+2
Ugotavljam, da je večina komentatorjev tega članka imela travmatične izkušnje s svojimi nasilnimi starši. Ker ne poznajo drugega mislijo, da je palica iz raja prišla in da je uporaba palice na otrocih dobra vzgojna metoda. Ker ste taki menim, da je to eden od vzrokov zakaj je SLO tako bizarno neuspešna in da živi samo zaradi enormnih davkov. Omejitve v galavah slovencev se preslikajo v marsikaj.
Študent-ka
30. 04. 2025 13.29
Kaj je vse nedopustno , pa se na razočaranje drugih dogaja.
zdravkob
30. 04. 2025 11.33
+3
Ah, ja, tole je bil čisto ok strokovni postopek, kot se temu reče. Mulariji se malo odpelje in jih mu je eno pripeljal. Še oče bi mu moral prisolit eno, pa bi bilo ok. Tako je bilo včasih pa smo zrasli v normalne in odgovorne osebe. Danes pa sama razvajena mladina, ki je komaj sposobna za službo.
JackRussell
30. 04. 2025 11.20
+4
Potrebno je spremeniti zakonodajo da starši odgovarjajo za prestopke otrok. Vsi vedo da do 14 leta niso odgovorni in počnejo neumnosti. Nam so redno praznili gasilnike pa nič. Zakaj če moj pes ugrizne nekoga plačam kazen, če pa moj mulc komu vrže kamen v glavo pa se nič ne zgodi. Obvezno kazenska odgovornost za starše pa se bodo stvari spremenile.
0523
30. 04. 2025 10.59
+7
To smo tudi mi počeli in precej jih tudi dobili okoli kepe. Če si doma povedal, si jih pa še od staršev dobil.
JackRussell
30. 04. 2025 10.56
+7
V MOJIH ČASIH SI JIH DOBIL ŠE OD STARŠEV.
Smuuki
01. 05. 2025 21.45
+2
In še danes si živ in normalno uspešen. Očitno so starši delali prav
konc
30. 04. 2025 10.24
+7
Ne pozabimo, da je danes mladoletna mularija povsem sposobna težjih kaznivih dejanj. In ja, veliko je že bilo tega in še več bo tega, če se ne bo zatiralo v kali problema. Pri nas tega seveda ne bomo videli. Raje dajati potuho mulariji, da bo šlo vse še bolj v maloro.
0523
30. 04. 2025 10.10
+9
Ubogi otrok, ki ima tako blesave starše
son?ek11
30. 04. 2025 10.08
+8
Ha Malina , zakaj pa morajo zaradi potegavščin mularija trpeti drugi?? Naj doma do nezavesti zvonijo, naj trgajo cvetje na svojem domu in ne na tujem!! Starši bi se moralo resno pogovoriti z otrokom . Če sami ne zmorejo vzgajati otrok, ga bodo pa drugi!! Mi smo svoje otroke sami vzgajali in ni bilo potrebe , da bi jih drugi!! So vedeli, kje so meje!!!
Malinaa
30. 04. 2025 10.52
-4
Seveda, da jih morajo vzagajti njihovi starši, to je logično. Ampak ne s takimi kaznimi, ki bojo puščale posledice še v odraslosti. Potem bo pa otrok, ki je doma deležen nasilja, se spravil na sošolca, kar raziskave kažejo, da se pogosto zgodi, bo pa spet vse narobe., kam gre ta mladina, da je nasilna do drugih
zdravkob
30. 04. 2025 11.36
kakšne posledice neki?! kakšne raziskave kažejo? Raziskave kažejo tudi da s CO2 kurimo planet. A takšne raziskave?! Vi otrok že nimate in očitno ne boste nikogar vzgojili.
curiousity1
30. 04. 2025 11.41
+1
Kolikor spremljam zadeve, se ba sošolce (ali pač na šibkejše od sebe) spravljajo tisti, ki doma nimajo nobenega nadzora, nobenih pravil, dolžnosti, polno rit vsega materialnega in nabildani z lastno pomembnostjo, istočasno pa neslišani iz strani staršev. Taki potem iščejo vse mogoče načine, da bi končno prišli staršem v prvi plan...
Malinaa
30. 04. 2025 12.21
Dajte si malo pregledat strokovno literaturo, če tako radi pišete o teh zadevah, da bodo vaši argumenti vsaj malo podkrepljeni
Malinaa
30. 04. 2025 12.22
Ne vem kakšna je povezava ugotovitev strokovnjakov na tem področju s tem, če imam jaz otroke ali ne ;)
Smuuki
30. 04. 2025 10.02
+7
Že danes povem kaj bom storil če pride preiskušat potrpljenje na moj dom. Če ne zmore uvozit datoteke kaj se sme in kaj se ne sme mu naredim ročni vnos podatkov brez zadržkov. Mnenje njegovega očeta me ne zanima. Na mojem domu mu nisem niti slučajno pripravljen dopustiti izživljanja. Ima do očeta pa naj ga vstrahuje, zafrkava če mu je pripravljen to dovoliti.
baldahin
30. 04. 2025 10.07
+6
Ne pozabi varno odstraniti USB ključka 😅
sirota
30. 04. 2025 10.40
+3
son?ek11
30. 04. 2025 10.01
+4
Tudi policist si v prostem času zasluži mir!! Starši mulcu delajo samo škodo!! Sedaj misli, da lahko počne karkoli, starsi ga bodo zagovarjali!! Vzgajati ga ne znajo, znajo pa obtoževati druge?, ker ne "razumejo" njegjvih(sinčkovih)neumnosti, ki se bodo kmalu kmalu sprevrgli v kaj hujšega!! Starše bi bilo potrebno kaznovati!!!!!!
Malinaa
30. 04. 2025 11.01
+0
Če prebereš članek vidiš, da niso zagovarjali njegovega dejanja, ampak so obsojali reakcijo policista
Xxdproxx
30. 04. 2025 12.42
+1
al pa ce bi mu Janez Novak rocno vnesel podatke. Tukaj je bil pac policist in iz tega se sedaj dela zgodba, za moje pojme brezvezna. se starsi bi mu doma mogli vstaviti update pridobljenih podatkov, da gre iz RAM v ROM pomnilnik
baldahin
30. 04. 2025 10.01
+6
Čakamo Tednik v ponedeljek, kako bo tipo z zakritim obrazom in z moduliranim glasom zagovarjal svojega pikeca.
povanpireni
30. 04. 2025 09.38
-3
Za kazen FURSU plčat najmanj p plač da si bo za vedno zapomnil...
SNTNTN
30. 04. 2025 09.31
+8
Ja, tako se začne... zvonjenje na vratih... potem kraja čokolade v trgovini... potem iztikanje očesa mačku... potem medvrstniško klofutanje in pretepanje itd. Korenček in palica je edini preverjeni način vzgoje mladostnikov. Velja tudi za starše. !!!
Malinaa
30. 04. 2025 09.47
-4
Sama sem se šla take potegavščino, ko sem bila mlajša, pa mu nikoli ni padlo na pamet, da bi iztikala očesa mačku. A vsi vi, ki mislite, da tudi najmanjše potegavščine vodijo v ne vem kakšno delikventno ravnanje, niste nič naredili narobe, ko ste bili mlajši?
Smuuki
30. 04. 2025 10.08
+6
A veš kje so tvoje pravice končajo? Tam kjer se začno pravice drugih. Dom drugih pa zagotovo ni tvoj poligon za preživljanje, preganjanje tvojega dolgčasa. Brez zamere. Povej kje si doma pa pridemo preverit tvojo tolerantnost. Se bojim da bo najmanj klic policije. Ti bi si dovolila vse tebi pa Bog ne daj kaj narediti. Poznam take dušebrižnike. Na račun drugih se šalijo brez težav ko pridejo na vrsto pa prizadeti.
sirota
30. 04. 2025 10.48
+1
Nekoč,je mlajši otrok ukradlo šivanko,ter jo prinesel domov,ker so jo rabili,sta ga starša pohvalila.In tako se je otrok navadilo krast.Ko je zrastel v odraslega moškega,je bil zaprt zaradi ogromnih tatvin,ki je bila kazen smrt z obešanjem.Materi,ki mu je prišla na obisk pred izvršitvijo kazni,je odgriznil ....NOS....Zakaj že?
Malinaa
30. 04. 2025 10.50
+0
Ne vem kje iz razbral, da mislim, da je to njegova pravica. Seveda da je treba otroke vzgajati v smer, da si ne dovolijo kar koli, še posebej, če s tem škodujejo drugim. Ampak dajte no ne morete pa pričakovati, da otrok ne bo nikoli naredil nič narobe. In v primeru, da naredi nekaj narobe je nujno, da so neke sankcije, ampak to absolutno ne bi smeli biti udarci.
Xxdproxx
30. 04. 2025 09.25
+7
tukaj je sedaj samo problem, ker je ta oseba policist. ce bi Fren stisnil šamer se nebi tako vlacilo po medijih. Na bruhanje mi pa gredo starsi, ki po zasluzeni klofuti zagovarjajo otroke, ki naprej delajo lumparije. Kak zgled je to? otroci si potem mislijo, da lahko vse naredijo, ker jim je vse dovoljeno. In vecina danasnjih otrok nima spostovanja in odgovornosti, tudi starsi hodijo v sole z odvetniki, ker ucitelj otroku med solsko uro vzame telefon. Adijo pamet
curiousity1
30. 04. 2025 09.33
+5
Na žalost hodijo starši z odvetniki v šole tut zato, ker "grozni" učitelji ne znajo dat taprave ocene (beri: petke) njihovim sončkom.
zdravilozavse
30. 04. 2025 09.36
+2
Glej strinjam se s teboj!Po drugi strani pa smo si za stanje kakršnega imamo krivi sami.Skozi leta se je otrokom in tudi malo večji otrokom dajalo samo pravice in zato danes hodijo starši v šole z odvetniki na račun (človekovih pravic in svobode), pozablja pa se na dolžnosti in šele na to,ko bi bile izpolnjene dolžnosti bi bila nagrada pravice in svoboda!
curiousity1
30. 04. 2025 10.45
+1
Ja, nekje se je začelo spuščat meje, ki smo jih imeli mi v naši mladosti, in vsaka malo mlajša generacija jih še bolj popušča, še bolj tolerira vsako bedarijo. Čedalje manj je dolžnosti, samo še pravice... se mi zdi, da tega ni možno kar tko ustaviti... bi morali konkretno spremeniti mišljenje ljudi, da bi lahko ti ljudje pitem vzgajali drugače (bolj podobno vzgoji bas, ko smo bili mladi).... ampak, če hočeš kaj spremenit, itak nikamor ne prideš, ker te na vseh koncih omejuje vse sorte....
zdravilozavse
30. 04. 2025 09.06
+1
Bom kar direkten,pa morda marsikomu ne bo všeč.To kar so počeli mulci ni prav in ne odobravam.Še manj to kar naj bi storil policist kriminalist v prostem času.To kar so storili starši,poklicali policijo bi lahko storil kriminalist brez fizičnega posredovanja nad otrokom mladostnikom.Sprašujem se kako je lahko takšen človek opravil zdravniški pregled, psihološke teste,če ga takšna malenkost vrže iz tira in se ne zna kontrolirati.Nekateri pamet ujejo,kako je otrok lahko hodil po zasebni lastnini,ti še niste imeli na sodišču opravka z varovanjem zasebne lastnine,poskusite zavarovati zasebno zemljišče brez, da imate predhodno zavarovano z ograjo in boste videli,da nimate nobene pravice na zasebnem premoženju.Enako kot vi imajo tudi vsi,ki hodijo,vozijo po vaši lastnini,takšen je zakon v Slo.!Policistki je bil znerviran bi zadeve lahko in moral urediti z starši,ki so odgovorni za dejanja svojih otrok,spustil pa se je v še bolj primitivno dejanje kot otroci.Če ima potrebo z obračunavanjem z otroci,naj gre to enako naredit v romsko naselje in, da ga vidimo heroja kako bo iz plaval iz tiste situacije?