Slovenija

Pozor, policijski pes!

Ljubljana, 26. 04. 2007 19.37 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Je policijski pes Ran prekoračil svoja pooblastila in neupravičeno ogrizel državljana?


  • Scheppach Visokotlačni čistilnik HCE2600
  • Proklima Talni ventilator
  • Intex Montažni bazen Chevron Prism Frame
  • Zložljiv piknik voziček itStime
  • Sunfun Jakarta Gazebo paviljon Jakarta II
  • Sup Ruby
  • Kingstone Okrogli žar Bullet 57
  • Vrtni ležalnik Marissa
  • Sunfun Viseči senčnik Toskana
  • Voltomat Mobilna klimatska naprava Wi-Fi
KOMENTARJI (22)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

User152032
30. 04. 2007 15.18
biofrutek,saj imaš prav...vendar to ni edini primer v katerem so policisti neopravičeno in prehitro uporabili silo, potem pa ni bil noben ali malokdo kazensko odgovoren,pred zakonom pa smo vsi enaki vsaj morali bi bit,lp
User106144
30. 04. 2007 12.22
sportsman...samo tole ti prilagam Prisilna sredstva in pogoji za njihovo uporabo so določeni v Zakonu o policiji. Za uporabo prisilnih sredstev gre le takrat, kadar policisti pri opravljanju nalog policije uporabijo katero od sredstev, ki jih določa zakon, za neposredno delovanje na osebo. Na podlagi Zakona o policiji imajo policisti pri opravljanju nalog pravico uporabiti naslednja prisilna sredstva: * sredstva za vklepanje in vezanje, * plinski razpršilec, * fizično silo, * palico, * plinska in druga sredstva za pasivizacijo, * vodni curek, * konjenico, * posebna motorna vozila, * službenega psa, * sredstva za prisilno ustavljanje prevoznih sredstev, * strelno orožje.
User152032
29. 04. 2007 10.33
biofrutek z teboj jaz sploh nisemi začel debate tako da nevem zakaj se razburjaš in z kom se kregaš?tvoj odstavek,če oseba ne upošteva ukaza,policaj ukrepa v SKLADU Z POOBLASTILI,imamo res takšna pooblastila?in kdo pravi da nehodim v drugi razred?kaj si hotel z tem "zalil"veš samo ti učenec 3 razreda oš
User2135
28. 04. 2007 19.20
Če nimaš luči prižgane,Ti policaj spusti psa na tebe. Pa treba da se jebejo ljudje. Male ljudi treba jebati. Policijska diktatura. Zaradi neprižgane luči s spoštovanjem g,hinko.murovec. Ali se Vam ne zdi malo hud ukrep policije. Tudi sam še nisem pobegnil, ampak spustiti psa, da dokaže, da je on šef.
User106144
28. 04. 2007 17.22
Sportsman...branje in razumevanje teksta smo jemali že v 2 razredu os. šole. Upam da nisi "zalil" tistih ur ker v nasprotnem primeru lahko kar takoj končava z debato. Še enkrat si preber moj komentar potem pa povej iz kje si razbral da se invalidi in starejši ljudje ne vozijo s kolesi??
User152032
28. 04. 2007 16.09
haha....biofrutek,verjetno se invalidi,starejši ljudje in otroci ne vozijo na kolesu-po tvojem,kolesar naredi prekršek in takoj spustit psa na njega potem pa še ga fizično obdelat...???sem za zakon in verjamem v pravno državo vendar mislim da je to bilo nasproti z zakonom,raje malo večjo pozornost posvetite vozilom v prometu še posebaj hitri vožnji in alkoholu.....
User106144
28. 04. 2007 12.48
Haha...sportsman rad bi vidu invalida al pa upokojenca(ki jih veselo omenjaš v svojem postu) bežat pred policistom. Zakon je jasen: -Če oseba ne upošteva ukaza, policist ukrepa v skladu s pooblastili. V zakonsko določenih pogojih lahko zoper tako osebo uporabi tudi prisilna sredstva In ne vidm kaj je tukej spornega? Če bi upošteval ukaze policista se to nebi zgodilo. Preprosto...Hinko Murovec je lepo napisal in se podpišem še pod njegov post.
Ramzess
28. 04. 2007 12.19
Nadaljevanje spodnjega, spodaj odrezanega teksta: Tožiti psa je vendar banalno, na tem svetu lahko samo primitiven človek toži žival pred človeškim sodiščem, kar so v preteklosti žal izkusile mnoge različne živali po svetu. Tako so, na primer, v času kuge sodili podganam ker so prenašale kugo, ki je pomorila miljone ljudi ipd.
Ramzess
28. 04. 2007 12.17
strajnar.m: "Nič nimam proti policistom, če res korektno opravljajo svojo službo in pri svojem delu uporabljajo možgane." Se popolnoma strinjam, vendar se mi zdi to bolj po redko, saj so policaji bolj podobni dresiranim vojaceljnom kot pa zaupanja vrednim ljudem. kgb: "če ne bi bežal jih ne bi fasal" Povej to psu, ki je dresiran da uboga ukaze, ne glede na to ali si kriv ali ne, še bolj je vprašljivo ravnanje policaja, ki moral psa brzdati, pa ga ne, ker uboga zakon, ne tebe. Zraven tega ni nobenega jamstva, da je pes res zdrav. Na splošno so policaji in njihovo ravnanje večen problem, ljudje bi jim naj zaupali in pričakovali, da jim bodo pomagali, a še prevečkrat ni tako. Nikoli pravzaprav ne veš kaj in koliko ve o neki stvari in kako daleč bo, navidezno zaupanja vreden policaj, sploh šel. Njihovo ravnanje, tako kot vojakov, četudi gre za vzpostavljanje reda po neki katastrofi, je preveč nepredvidljivo. Ljudje že dolgo ne bežijo več pred policaji ali zakonom, zato ker bi imeli kaj na vesti, pač pa zato ker ne vedo kaj vse se lahko zgodi oz. kako daleč in v kolikšno škodo za njih za njihove bližnje bo šlo ravnanje in postopek policajev in sodišča. Ljudje se zavedajo, da je cena soočenja z človeškim zakonom, četudi si nedolžen, kratkomalo previsoka, saj vidijo kaj se dogaja drugim, vedo da zanje velja enaka beseda zakona, zakaj bi torej postopek bil drugačen, če sledi enakemu zakonu. Ste že opazili ta problem. Nekatere inštitucije (CSD) to počnejo zelo očitno in se ne ozirajo na posledice. Človek je v okviru obstoječega zakona še prehitro po nedolžnem lahko ožigosan za vse življenje, kar velja tudi za preostale njegove družinske člane, ne glede na njihovo starost. Čeprav se nekaterim, predsem tistim, ki delajo pod plaščem obstoječega zakona, zdi tako življenje nekaj normalnega, se mnogim, predvsem žrtvam primitivnega zakona, ne zdi tako. Zapomniti si velja, ko enkrat dobiš policijsko kartoteko, ne glede si bil kriv ali ne, ta bremeni vse življenje in vpliva na sojenje in višino kazni v prihodnjih zadevah, ki ste jih morda res storili. Ste opazili to. Zakaj mislite, da nekatere evropske države že uvajajo vseživljenske kartoteke dejanj za svoje državljane, kajti vsakič ko se le ta znajde na sodišču, se pridiga ponovi, sto razliko, da je vsakič hujša. Sodišču in sodniku, ki ga vodi, je očtno malo mar, ko se odloča, da ste kazen za napako iz pred let že poravnali (vsaj v okviru človeškega zakona), ali da ste bili takrat dokazano nedolžni, pomembneje je, da ste bili sploh obtoženi in v postopku, krivi ali ne, to sploh ni važno, v vsakem primeru ste bili zakonsko obravnani. Ljudem torej ni vseeno, če dobijo kartoteko, četudi so nedolžni, ker vedo kakšnen vpliv ima na prihodnja soočenja z zakonom. Na koncu, pes, ki je namensko dresiran, ni kriv, njegovo ravnanje lahko predvidiš, saj kljub dresuri ravna enako kot sosedov pes, odgovornost nosi policaj, ki je hkrati tudi njegov lastnik, katerega ravnanja in trajanje se ne da predvideti. Edino kar ostane je v takem primeru tožiš policaja, ki mora odgovarjati za svoje ravnanje, pes pa mora na veterinarski pregled, kar moraš zahtevati, samo veterinar ti lahko jamči ali pes zdrav ali ne. Ran ne more biti kriv, če so mu nadeli neustrezno opremo, razen če je bilo drugače. Tožiti psa je vendar banalno, na tem svetu lahko samo primitiven človek toži žival pred človeškim sodiščem, kar so v preteklost
User152032
28. 04. 2007 01.24
kolesar se ni ustavi, dobro in sedaj je to dovoljen povod da spustiš zdresiranega psa brez nagobčnika na kolesarja?in za nameček še dobiš brco v glavo...je to bila edina varianta da se zaustavi kolesar?zakaj ga nista poskusila zaustavit z vozilom?kaj če bi na kolesu bil otrok,starejši človek,ženska,kakšen invalid...no po drugi strani pa je boljše da ga je obdelal pes kot pa da ga kateri od pametnjakovičev še ni ustrelil....
hinko.murovec@siol.net
27. 04. 2007 10.03
Hinko MUROVEC, v 56 letih me ni ugriznil še noben pes, nikoli še nisem bežel pred policaji, nikoli nisem bil napaden s strani policajev! To enostavno pomeni samo nekaj, če si pošten ni treba bežati, če si kaj storil nima smisla bežati, če kljub temu bežiš in ne upoštevaš opozorila in zahteve pooblaščene osebe si za morebitne posledice kriv sam. Pes je opravil svojo dolžnost tako kot policaji, vsaka mu čast , če bi vedel kateri je bi mu kupil klobaso policajema pa kosilo. LP, Hinko MUROVEC
User102377
27. 04. 2007 09.48
če ne bi bežal jih ne bi fasal
User105457
27. 04. 2007 09.21
uros1987: A ti sploh veš kaj govoriš?
User99522
27. 04. 2007 02.50
Da bi meni pes roko pogrizel, bi še psa tožil!
User111100
27. 04. 2007 00.27
S psom morš ravnati previdno, more ga imeti na vrvici in mora imeti nagobčnik, pri večji grožnji, ga spustijo z vrvice, še večji grožnji imajo psa na vrvici vendar brez nagobčnika, če pa je nevem kak mf k ma pištolo al kar kol je pa pes brez vrvice in nagobčnika. V tem primeru bi mogu met pes nagobčnik, če ga pa ni meu se pa lahko hvala bogu on pritoži in naj tožbo tudi dobi!
User111100
27. 04. 2007 00.23
Jao kok ste zagnojil s temi reklamami
User179166
26. 04. 2007 22.54
DEBILIZEM VSEH KRETENOV, kaj če bo pes enga posral bo tudi cela štala ali kaj in bo treba spet "specialne" sestanke delat sam da denar pobirajo, SRAM VAS BODI, BEGUNEC GOR ALI DOL
User240947
26. 04. 2007 21.09
Eh, sej ni tko hudo, Rasizem jim je ušel iz Marice, pes je bil edini, ki po načelu superiornosti ni podlegel nerazsodnosti. Po moje so spet malomarno pozabl, da ima vsaka oprema svoj rok trajanja.
User250477
26. 04. 2007 21.02
O.K., povejtemi kaj bi pa vi rekli, če bi "napadena" oseba eno uro pred dogodkom, nekoga posilila,... Tale gospod je bežal! Čemu za vraga? Prebral sem da kolo ni bilo njegovo,... Samo me zanima kaj bi naj policist naredil? NIČ?! Aja, še lepe pozdrave mu naj vošči, točno! A vi bežite pred policijo, če nimate luči na kolesu, še nisem slišal da bi kdo dobil kaj več kot opozorilo za luč?! LP
User96004
26. 04. 2007 21.00
To je plačilo za to ko so ga policaji tepli, pa ko si je pes zobe obrabil. To je res nezaslišano kaj se dogaja v naši ljubi domovini. Nazadnje bodo še policisti nagrajeni. Nič nimam proti policistom, če res korektno opravljajo svojo službo in pri svojem delu uporabljajo možgane.