Slovenija

Golob in Bešič Loredan: Interpelacija nov manever SDS

Ljubljana, 05. 07. 2023 06.31 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

Premier Robert Golob se je v luči vložene interpelacije pogovoril z ministrom za zdravje Danijelom Bešičem Loredanom. Ocenila sta, da v stranki SDS nadaljujejo s politizacijo, namesto da bi iskali rešitve za slovensko zdravstvo, so sporočili iz Gibanja Svoboda. Kot kaže, Bešič Loredan za zdaj še ostaja minister.

Delovno srečanje največje vladne stranke tik pred parlamentarnimi počitnicami je bilo v znamenju aktualnih notranjepolitičnih tem. Kot so po koncu srečanja sporočili iz Gibanja Svoboda, so opravili temeljit pogovor o dosedanjih dosežkih stranke in se dogovorili o usmeritvah za prihodnost. 

Ključna prioriteta stranke ostaja zdravstvena reforma, so poudarili. Ob robu srečanja sta se pogovorila tudi premier Robert Golob in minister za zdravje Danijel Bešič Loredan. Strinjala sta se, da gre pri interpelaciji, ki jo je zoper ministra vložila stranka SDS, "za nov manever, s katerim v opozicijski stranki nadaljujejo s politizacijo, namesto da bi iskali rešitve za slovensko zdravstvo". 

V stranki so še zapisali, da so bili prvi koraki na poti do reforme že narejeni. Napovedali so, da bodo poslanci jutri v DZ sprejeli novelo zakona, ki bo ukinila dopolnilno zdravstveno zavarovanje v obliki, kakršno poznamo danes. 

Strateški svet za zdravstvo
Strateški svet za zdravstvo FOTO: Damjan Žibert

Minister za zdravje sicer interpelacije še ni javno komentiral, na ministrstvu pa so v prvem odzivu zapisali, da bo interpelacija priložnost za podrobno predstavitev vseh sprejetih ukrepov v zadnjem letu, pa tudi za širšo razpravo o vseh izzivih zdravstva.

Medtem pa v zadnjih tednih s kritikami na račun Bešiča Loredana in njegovega dela na zdravstveni reformi, enega ključnih projektov aktualne vlade, ne skopari vodja Strateškega sveta za zdravstvo Erik Brecelj. Nedavno je tako ministra pozval k odstopu, v ponedeljek pa za oddajo 24UR ocenil, da je "v tem trenutku bolje, da smo brez ministra, kot da je na položaju Bešič Loredan".

 

  • image 4
  • image 5
  • image 6
  • image 1
  • image 2
  • image 3

KOMENTARJI (544)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Kostorog
06. 07. 2023 16.17
+3
Polna usta sodelovanja je imel čelavec grosupeljski, ampak volk ostane vedno volk, tudi če se preobleče.
Razumnež
10. 07. 2023 10.35
-1
Si kaj spremenil mnenje zdaj, ko ga je Golob sam odstavil?.... Ko imaš toliko za kozlat o nekem čelavem pa to? :)))
ivan z Doba
06. 07. 2023 13.52
+5
Loredan in Golob sta neoliberalca, prav tako kot ćelavi ivan. S to razliko, da Golob ne žali državljanov, jih ne pretepa in ne zaliva s solzilcem. Privatizacija zdravstva so sanje tako Loredana kot ćelavega in je interpelacija zgolj uspešen manever kako na položaju ministra obdržati Loredana. Golob bo padel, če ne ohrani javnega zdravstva in ukine dopolnilno zdravstveno zavarovanje prek požrešnih zavarovalnic! Podpora Loredanu? Ne bo božiča dočakal na tem položaju!
Samo12
06. 07. 2023 14.17
+5
Težko bo obdržat glede na pritiske Zavarovalnic in lobistov. Zato pa sem Mnenja da bi tukaj vsa politika mogla stopit skupaj in odrezat te parazite, samo pol nekateri ne bi bili več na ladji ali pa dobili lep dobiček denarja
JohannDoe
06. 07. 2023 15.17
-2
Janša je res nek "jaki" neoliberalec. Vse, kar je počel v prejšnjem mandatu, je en sam socializem. Ali vsaj diametralno nasprotje ekonomskega desničarstva v vseh pogledih. Seveda, on potem malo omeni Kučana pa domobrance in tardeče, pa cela "izobražena" in "načitana" raja skoči v luft kak desničar ekstremni pa to. Aja, pa oglasijo se tudi drugi klovni na tej sceni, ki potrebujejo svoje nasprotnike, da lažje osvetlijo sebe in zvabijo svoje ovčke. In potem so vsi, ki ne sedijo tisti trenutek na istem stolu, "ekstremni desničarji". Luka Mesec pa je zataval "na sredino". Lol.
JohannDoe
06. 07. 2023 15.41
-4
Golob je pa "neoliberalec" tako kot je "neoliberalec" vsak direktor, ki ga je v državne firme ustoličila naša levičarska klika. Lahko se vprašamo kako to, da večina ekonomskih povzpetnikov v državnih firmah in podobnih gravitira na "levi pol" naše scene. Na kateri pa bo? Gravitira k tistemu, ki je večji del na oblasti in kjer ima večjo možnost da pride do korita. Golob je res "čudežni deček". V državni monopolni firmi si ustvarit bogastvo... to je uspeh svetovnega merila. Šarec je pa Luka Dončič naše politike. Neverjetno je predvsem to, da pri nas malikujemo politične nastavljence v gospodarstvo in neuke politkomisarje (kot je Šarec) javno in odkrito na tako direktno infantilen način. Ja, romarja v Kumrovec nekateri tudi malikujejo. Lahko se združite v klub ali pa celo eni drugim pokažete kak "trik", da bomo imeli več "Dončičev" in "Jobsov" v politiki.
JohannDoe
06. 07. 2023 13.18
-3
@kolerik Trenutna vlada ima celotno krmilo in vse vzvode v svojih rokah. Popolno večino in moč v parlamentu. To se pri nas ne zgodi tako pogosto. In zato bi se tudi ti moral več ukvarjat s svojimi in njihovimi dejanji in dosežki od začetka mandata in manj z zgodovino in fantazijami. Problem nastane, če vlada s tako močjo nima pravih ljudi, vizij ali operativnih načrtov. Potem ji nobena moč in premoč ne pomaga. Potem pride prav "sekta, ki meče polena pod noge". Čeprav še nobena opozicija v parlamentu v zgodovini ni špilala vladinih viž. In čeprav nobena polena ne morejo zamajat "vaše" očitne premoči in večine v parlamentu.
ivan z Doba
06. 07. 2023 13.47
+7
Johan, mar ni ćelavi tudi imel večino, pa se zdravstva niti dotaknil ni. Samo blagajno so izpraznili s pomočjo mask, testov, nedelujočih respiratorjev in podobnega sranja. Pa ne zagovarjam Goloba in BL!
Samo12
06. 07. 2023 13.56
+8
JohannDoe
06. 07. 2023 15.26
-3
Drage ovce, ponovno, res neverjeten privilegij je to, da lahko gledaš pod prste neki trenutni oblasti, ko se pač ta dogaja. Vi, za razliko od mene, se morate tričetrt časa ukvarjat z zgodovino pa nekimi namišljenimi scenariji, da si osmislite in upravičite svoj vrednostni sistem in odnos do idolov. Če bi manj fantazirali in se vtikali v sfero zgodovinarjev, bi vam mogoče ostalo več časa za gledanje pod prste tistim, ki odločajo, ko odločajo in dogajanje, kakršno se in, ko se dogaja.
smuuki
06. 07. 2023 11.54
-6
Z anti janša argumentom lahko vladanje prevzame sds. Prične vlagati predloge pobude kontra napusane kot v resnici mislijo in ta koalicija bo izvajala igrala igro sds a.
JohannDoe
06. 07. 2023 10.52
-1
@samo Meni, za razliko od tebe, ni treba braniti in zagovarjati Janševih vlad. Ne preteklih, ne prihodnjih. Lahko se mirno osredotočam in osredotočim na to, kar delajo aktualne vlade. To so tiste, ki odločajo in od katerih je in bo odvisno moje življenje. In pri tej vladi, razen paradiranja in prepevanja državne koklje, opletanja z Janšo po vseh vogalih in premierjevega veselja nad plesom, smo dosedaj videli bore malo. Res je samo eno leto mimo. Ampak eno leto je po vseh obstoječih navadah že pomenljivo merilo.
Samo12
06. 07. 2023 11.09
+7
Johann če ne bi bil iz sekte, bi ti dal prav. Je pa res, da so tile v enem letu vseeno naredili vec kot vasi 3x. Da niso naredili nic, tudi ni res, zato pa vsak dan visijo koprive in troli na levih portalih s ciljem laži in sovraštva. Vedno sem bil usmerjen v desno, samo to kar sedaj premore Slo s kao desnimi strankami pa je žalostno. Zato pa bi bila potrebna lustracija, ker se ljudem želodec obrača, ko pravi komunisti z rdečo knjižico označujejo ostale s komunisti, pa obvezno za vse položaje potrdilo o nekaznovanju, ne da nam po političnem obzorju hodi pravnomočno obsojeni in pol drugim očitajo, da kradejo. To ke poden
Samo12
06. 07. 2023 11.13
+7
Pa pol se tile naši skrajni desničarji, ki so tako domoljupi, a v priimku pa več tujih črk kot naših . Kot zgleda nekaterim sploh ni jasno.
Kollerik
06. 07. 2023 12.21
+5
@ Johhandoe.....Naredili bo lahko več, pa jim sekta meče polena pod noge, kjer je le možno! To si seveda pozabil vračunat v svojo do sedanje vlade zelo kritično enačbo.
JohannDoe
06. 07. 2023 13.11
-4
@samo Ponovno te moram spomnit, da imam jaz, za razliko od tebe, očitno ta privilegij, da lahko gledam aktualnim vladam pod prste. Za razliko od tebe, ki se moraš, da upravičiš svoj svet in vrednostni sistem, namesto tega tričetrt časa ukvarjat s preteklostjo, drugimi časi in hipotetičnimi scenariji in fantazijami. Preteklost je za zgodovinarje, fantazije pa za pripovedovalce in pisce pravljic.
Samo12
06. 07. 2023 14.13
+4
Kot izgleda se že moraš ukvarjat, ker drugače ne bi tukaj pisal celih litanij v stilu,… pa to na “ skrajno levem chatu”. Pa ne rabiš mi dajat nek o razlag, ti kar verjemi v kar hoces, saj je svoboda. Diktatura je bila prej, tam si moral pazit kaj si povedal. Lp
JohannDoe
06. 07. 2023 10.46
-6
Bešiča je treba rešit. Zato je sedaj vsa klet v akciji. Treba je umetno napihniti antijanša sentiment. To je edino še, kar Bešiča po vsem lahko reši za nekaj časa. Težave se bodo še ponovile z ostalimi ministri. Antijanša, ko rezultatov kar ni in ni, je tisto edino, kar lahko obdrži vlado in Svobodo nad vodo. SDS v reševanju Bešiča in njegovega statusa aktivno sodeluje. Dejansko s to igro nima kaj izgubiti.
Kollerik
06. 07. 2023 12.25
+7
Dokler bo ta ogabnež ivani s svojo tolpo tožaril, strašil in grozil naokoli, ne bo nikoli bolje. To vam nekterim očitno še vedno še ni kanilo
xelA
06. 07. 2023 10.37
-5
Golob o politizaciji? Nastavil je vse neizvoljene levake pod sebe, zakaj? Ker so najbolj sposobni? Idi ti lepo plesat veš kam...
smuuki
06. 07. 2023 12.09
-4
To je še edino manj sposobno od njega. Če hočeš biti prvi v svoji ekipi ne smeš imeti bolj bistrega od sebe. Zelo preprosto je to
Kollerik
06. 07. 2023 12.25
+6
Kollerik
06. 07. 2023 12.26
+4
Samo12
06. 07. 2023 13.53
+4
Definitivno so bolj sposobni kot prejšnji
Samo12
06. 07. 2023 13.58
+3
Točno, po tem je znana sekta, vsem je jasno, samo volnenim ne
Slovenecsem
06. 07. 2023 10.36
-10
Sej SDS išče rešitev za zdravstvo, tako da predlaga, da Loredan gre, ker je nesposoben. Nesposobna je celotna vlada, kradejo ko srake, Asta Vrečko je nakazala 15,000€ Svetlani Makarovič brez soglasja upravnega odbora, Bratuškova ima na črno zgrajen vikend, Emilija S. Duh je potovala nezakonito na račun davkoplačevalcev..... Itd......
Samo12
06. 07. 2023 10.54
+7
Kradejo ko srake😂 a so kupili neuporabne golfe, toalet papir z elastiko, zanič testerje, poceni zemljišča in pol drago prodali, orožje, vozila, neprijavljeni stiki z lobisti, nezakonito odpuščanje ljudi, ne zagotavljanja zdravniške pomoči za upokojence, ker se njihovo življenje tako izteka, NKMB, krediti iz BiH, Krim. Svetovalci, pranje denarja, tajkuni,… prvo pocistite svoj prag in pol drugega
JohannDoe
06. 07. 2023 10.35
-3
@samo "Ukaz iz zk skupščine" ------ A si že slišal za uno? Če gledaš oblasti pod prste in ji težiš, si kritičen državljan. Če gledaš pa opoziciji, si pa režimski vojaček? Najbolj hecni ste mi oni, ki samo navijate za vaše. Ko so v opoziciji, šimfate oblast, ker ni vaša. Ko so pa v vladi, pa gledate pod prste in šimfate opozicijo, ker ni vaša. Povsem narobe svet. Ker ste del problema, boste verjetno tudi izginili z njim, če se odpravi. Obstoj problema je enako vaša eksistenca.
JohannDoe
06. 07. 2023 10.39
-1
Najeti provokatorji, ki menjajo obraze in strani za povzročanje učinka, so seveda kategorija zase.
Samo12
06. 07. 2023 10.44
+6
Johann: vse kar si napisal ti dam prav, ampak ti dam prav, da je tako pri sekti. 3x so bili na oblasti, niso naredili nic, ampak res nic dobrega za ljudi. Ko so v opoziciji, zlo pametni, ko v vladi pa nic razen kar se Rice za njihovo dobro. Zdravstvo ni na psu od zdaj, se vleče od zacetka in vse kar so naredili, so bili ogromni Covid dodatki, korupcija v udravstvu in prijateljevanje z lobisti. Že takrat so bile čakanje dobe za preiskave vec kot leto. Zakaj takrat ni noben od tako sposobnih rešil zdravstvene reforme??! Pa upokojencev?? Ti lahko povem, ker pol se ne bi polnili računi določenih.
Samo12
06. 07. 2023 13.50
+3
To vse kar si napisa, velja ravno za sektase. Se enkrat, nisem podpornik sedanje vlade, imam pa vseeno toliko v glavi, da ločim med temi in sektaši, ki so ravno tu tako glasni in ne delajo nic drugega kot zlo, žaljenje in lepljiv,.. takoj bom podpiral nazaj desno opcijo, ko se že enkrat tile eni in ta osti umaknejo iz politike, ker od njih ni nic. Vsak dan nekaj novega, sami pa niso naredili nic. Vsaka vlada ima 4 leta mandat kjer lahko tudi kaj naredi , vi bi pa v enem mesecu imeli vse, kar vsak normalen ve, da je neizvedljivo. Pustimo tej vladi naj dela, če bo naredila dobro, bo dobila se en mandat, če ne, pa jo bojo ljudje poslali na politični odpad, Tako kot IJJ
Samo12
06. 07. 2023 10.34
+7
Nekaj že dobro delajo, če je tak naval lobistov in koliko šele na kakih jahtah neprijavljenih stikov,… sektaši trudijo zrušiti Loredana in zdravstvo pustiti v takem stanju kot je s čim več privatizacije le tega ter tako zagotoviti nemoteno molzenje državnega denarja na račun lobistov in nekaterih zdravnikov s skritimi računi po vsem svetu
Srečko
06. 07. 2023 10.25
-6
Rad imam Slovenijo, pa me vse to boli kar gleda. Tako desni kot levi si radi polnijo žepe, samo ta vlada pa nepopravljivo škodo povzroča s svojimi nesposobnimi kadri.
Samo12
06. 07. 2023 10.31
+8
Samo12
06. 07. 2023 10.47
+4
A za to stanje je kriva sedanja vlada? A prej ni bilo čaka in dob po leto ali dve? So bile. Zdaj pa, ko mislijo odrezat Zavarovalnice, pa ste spet proti. Naj se že enkrat nekaj naredi in če niste bili sposobni vi pa pustite da drugi. Ne vem, če bo tvoj leader zadovoljen z amen, vi v sekti se pozdravljate po rdece. Amen
Samo12
06. 07. 2023 13.59
+4
A udaj ke prašič? A ko vas leader križaril z njimi pa ni bil? Delaš vso reklamo kvedru😂
lusma00
06. 07. 2023 10.05
+6
Ko je bilo Janez zdravstveni minister je vse na hitro zrihtal..no to je vsaj on mislil...enostavno nisi prišel do zdravnika črne vreče so se pa polnile in tak no..ec s svojim združenjem nesposobnezev podaja interpelacijo...Janez predlagaj izboljšave in nehaj že enkrat za spremembo drekati
Samo12
06. 07. 2023 10.06
+7
Samo12
06. 07. 2023 10.07
+9
Sektaši se trudijo zrušiti Loredana in zdravstvo pustiti v takem stanju kot je s čim več privatizacije le tega. Kot da bi bili sprejeti kaki skrivni dogovori kje na kakem “ čolničku” pri kakem rajskem otoku in tako zagotoviti nemoteno molzenje državnega denarja na račun lobistov in nekaterih zdravnikov s skritimi računi po vsem svetu
Krneki 00
06. 07. 2023 10.31
-5
samo je obseden z ivanom....verjetno si ga mane na njega velikrat po komntarjih sodeč je kr ljubezen tole
Aijn Prenn
06. 07. 2023 09.57
+1
Ne razumem kakšna kompanija je tole.. Brecelj, Golob, Loredan? Golob zaupa obema drugima. Brecelj zaupa Golobu, sploh ne zaupa Loredanu. Loredan zaupa Golobu, z Brecljem ne sodeluje... Čudno tole!
Aijn Prenn
06. 07. 2023 10.09
+1
Pa če gremo vrtat v zadevo dalje... Vsi trije so vrhunsko izobraženi in razgledani ljudje. Golob je tehnične stroke, oba ostala sta Hipokratova zapriseženca. In, če sedaj pogledamo moj zgornji post izpade kot, da so Hipokratovi zapriseženci nezmožni medsebojnega sodelovanja??
Krneki 00
06. 07. 2023 09.57
+1
čakte čakte bo že zoki povedal kako se bo tole končalo...da nebo treba spet se pol opravičevat
Samo12
06. 07. 2023 10.05
+6
A te boli da besede Kumrovškega domoljupa nimajo več nobene teze😂
Krneki 00
06. 07. 2023 10.31
-4
hehe ivana smo odpikal..sanjate ga sam še bige k ti....
Krneki 00
06. 07. 2023 10.32
-5
pa njegove tete..sej ne vem kdo je bolj obseden z njim
JohannDoe
06. 07. 2023 10.38
-2
Je kaj hladno v kleti, Samo? Saj se vidi kam pes taco moli. Loredana je treba rešit. In interpelacija v tem trenutku je reševanje. Ali kaka so že navodila danes?
blazter
06. 07. 2023 09.50
-5
Nekam je dregnil….
Calabras
06. 07. 2023 09.45
+0
Al se enim al pa drugim dogaja krivica. Mogoče pa le pridejo kdaj tretji in začnejo delat za ljudstvo.
Samo12
06. 07. 2023 09.56
+5
Res je, čas je, da v slo dobimo nove desne stranke, katere bojo res delale za ljudi po vrednotah desne strani. Sedaj imamo zal le dve levi komun. stranki, ki se pretvarjajo da so desne
JohannDoe
06. 07. 2023 09.41
-3
@alto "Levičarji" in "desničarji" naši znajo med seboj kar dobro sodelovat. Oboji se pa, ko so na oblasti, tudi precej dobro razumejo in zmenijo s kvazi barvastimi "hobotnicami". Zadnji primer je uspešen zakon SDS z "komunajzarskim" Kolektorjem pod prejšnjo vlado. Ko so kuverte v igri, imajo vsi skupen jezik. Razlike v razmerjih do tujih gospodarjev so pa tudi samo v niansah.
JohannDoe
06. 07. 2023 09.49
-4
Še kolektorjevo "komunajzarsko" Delo je v prejšnjem mandatu postalo zelo prizanesljivo do tedanjega premierja, ljubezen vedno najde pot. Po tistem, ko so bile podpisane pogodbe, seveda. To so vam vaše farbe, domobranci in partizani... lol
Samo12
06. 07. 2023 09.54
+4
Seved a je postalo prizanesljivo, drugače bi jim pobral ves denar kot je naredil s RTV in delil ogromne količine denarja nori in rdeči demokraciji
JohannDoe
06. 07. 2023 10.19
-2
No, sej počasi boš pršu bliže bistvu, da gre samo za plenjenje državnega denarja. In, da so tudi glasila v lastni plenilcev, kot so Delo in Mladina, zgolj orodje. Partizani in domobranci so pa samo opij za rajo, da je mirna in neškodljiva.
Kollerik
06. 07. 2023 12.28
+2
Samo12
06. 07. 2023 09.41
+1
Je pa zanimivo kako se sektaši trudijo zrušiti Loredana in zdravstvo pustiti v takem stanju kot je s čim več privatizacije le tega. Kot da bi bili sprejeti kaki skrivni dogovori kje na kakem “ čolničku” pri kakem rajskem otoku in tako zagotoviti nemoteno molzenje državnega denarja na račun lobistov in nekaterih zdravnikov s skritimi računi po vsem svetu
JohannDoe
06. 07. 2023 09.43
-1
Problem s tvojimi tezami je samo to, da sektaši sedaj rešujejo Bešiča in ga bodo verjetno za nekaj časa rešili, brez interpelacije in mobilizacije proti njej pa bi Bešič skorajda neizogibno padel.
Samo12
06. 07. 2023 09.59
+3
Verjetno res sekta brani Loredana, to samo govorijo, da bi galjudje zamrzili, kot vse, ki so kakorkoli povezani z IJJ. V resnici pa je bolj vprasanje dogovorov z lobisti in bo vaša stranka zgubila se ta vir zaslužka
JohannDoe
06. 07. 2023 10.25
-1
Naša stranka... koliko bodo šele druge hobotnice jokale v tem primeru. Pa seveda ne bodo. Ker držijo leve vlade precej dobro na vajetih. Gledamo že 20 let.
zmerni pesimist
06. 07. 2023 09.38
+0
To zdravniško mafijo ne more nihče poštimat niti sveti peter
JohannDoe
06. 07. 2023 09.32
-4
Ta SDS res dela samo škifo, še PV pobalinsko "sili", da brani svoje ljudi v trenutku, ko bi jih bilo treba odstavit. Svoboda oziroma Kul bi v opoziciji tako priliko po nagajanju zagotovo izpustila :-) Interpelacija, seveda, ne sme uspeti. Ker bi se to poznalo na političnih točkah. Ministra pa je treba zamenjat. Kaj sedaj? Tako kot z Bobnarjevo? Se delat "Francoze"? Danes se pretvarjat in hvalisat kako je najboljši minister kdajkoli s popolno podporo, jutri pa ga menjat pod pretvezo, da je najslabši? Apologeti levakov, povejte mi. Lahko pa tudi pobiramo stave.
JohannDoe
06. 07. 2023 09.46
-5
Kollerik
06. 07. 2023 12.33
+2
Pa dobro, kaj zdaj ti pri pričakuješ? Tole ti je pač Sovenija, kar pomeni z zabetoniranimi lobji in omrežji prepredena dežela. In na 30. let gnitja bi naj zdaj kar naenkrat rešil ter popucal stvari dr. Golob? Čarobna palčka, javi se....