Nemški dramatik Lutz Huebner je pravi gledališki človek, igralec, režiser in dramatik. Sodeloval je z različnimi nemškimi gledališči, od leta 1996 pa živi in ustvarja v Berlinu. V komediji Marjetka, str. 89 je uporabil Marjetkin monolog po srečanju s Faustom, da bi prikazal tisto dogajanje v gledališču, ki vselej ostaja skrito. Kot prekaljenemu gledališčniku mu je uspelo izvrstno prikazati vse tisto gledališko dogajanje, ki ni namenjeno gledališkemu občinstvu. Kaj se sploh dogaja na odru, preden se dvignejo zavese? Kako sploh potekajo vaje? Kaj vse gledališčniki doživijo v službi? Marjetka spregovori o vseh tistih dogodkih v gledališču, ki jih doživijo in poznajo le gledališki ustvarjalci, prav gotovo pa se brez njih predstava nikoli ne bi rodila. Marjetkin monolog iz Goethejevega Fausta zaposli različne režiserje, igralce in druge gledališke ustvarjalce, ob tem pa se gledalcu razkriva zakulisje gledališkega dogajanja ter muke in muhe umetnikov.
Ustvarjalni proces v gledališču je odvisen od posameznih ustvarjalcev, njihove dobre volje, strpnosti, najrazličnejših muh, dobrih in slabih dni, tehničnih zmožnosti gledališča in nenazadnje finančnih sredstev, s katerimi gledališče razpolaga.