Slovenija

Preverjeno: Umori partnerjev

Ljubljana, 08. 03. 2011 12.55 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Samo v zadnjih tednih je bilo pri nas nekaj najhujših primerov družinskega nasilja, eden se je končal z dvema žrtvama, umorom partnerice in s samomorom nasilnega moža.

Svojci in sosedje mnogokrat niti ne opazijo, da je v družini kaj narobe, tako kot v Šentjurju, kjer sta partnerja veljala za zgleden zakonski par, on družaben in priljubljen, ona prijazna, tiha, delavna medicinska sestra. Vedeli so le na centru za socialno delo, kamor se je gospa zatekla po pomoč zaradi psihičnega nasilja.

V videu poglejte, kaj stana to temo povedali strokovna direktorica Družinskega inštituta bližina Sara Jerebic in vodja oddelka za mladoletniško kriminaliteto na GPU Tatjana Mušič.

  • Dogodki splošno 1
  • El amor brujo
  • 	 The Duke Ellington
  • Kronanje popeja
  • Dih zveri
  • Ennio Morricone
  • Edward Clug CLUSTER
  • Robben Ford
  • Vicente amigo
  • Večer z legendami kubanske glasbe
  • Fantom iz opere
  • Goran Bojčevski & Balkan Nuevo
  • Rade Šerbedžija
  • Od Čardaša do Valčka
  • večer Puccinijeve glasbe
  • Svetlana Zaharova
  • Dogodki splošno 2
  • Dogodki splošno 3
  • Dogodki splošno 4
KOMENTARJI (23)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Jimi1
09. 03. 2011 11.18
+1
Sem bil izbrisan, ko sem opisal kako je pošast uničila svojega moža in očeta in poskušala tudi mene... Resnica se v tej državi ne sme objavljati. Obstaja samo ena-femo resnica za ta sistem !
Jimi1
09. 03. 2011 11.11
Popravljam... ne 04 pač pa 1994....
User205814
09. 03. 2011 10.17
In sram me je da sem slovenec, da imamo taksna banana sodišča, kjer je lahko nekdo obsojen brez vsakega dokaza, edino dokazno breme je pričanje tožnika, medtem ko so jasni dokazi - slike in druge priče, da temu ni bilo tako. In potem mi taksno demokracijo izvažamo drugam? Zakaj že?
User205814
09. 03. 2011 10.14
Res je, da v sloveniji sodišča in CSD-ji preferirajo matere. Zakaj? Ker jim je tak pač najlažje. Mojega brata so pripeljali do fizičnega bankrota in sedaj se bojim, da bo prišel tudi psihični. Ne le, da že dve leti ni smel videti svojega otroka, ampak je bil tudi obsojen z očitkom, da ji je na ta in ta dan grozil pri njej doma. Da je vse to sama laž, vem, ker je te dni bil pri svojih starših, saj smo za en dan praznovali njegov "žalostni" rojstni dan. Bivsa partnerka je sama izjavla, da ne bo nehala, dokler ga ne bo spravla na cesto. Tako sedaj terja še stanovanje, ki ga ima (ga je imel še pred njo in nista nikoli skupaj zivela, pravtako pa še kredit za njega odplacuje) in terja većjo preživnino za otroka, katerega on ne sme videt, ker je ona pac tako odlocla mimo prvotne odlocitve sodisca. ZDAJ PA VAS LEPO PROSIM ZA ODGOVOR. Kaj naj ta revež stori, ko mu grozi, da bo še to mizerno sluzbo izgubil ki jo ima, ko je ze zdaj v minusu in si mora sposojati denar, da lahko sploh preživnino plača in mu grozi, da bo izgubil tudi tole malo stanovanje ki ga ima. On se je pravicam do otroka že odpovedal v upanju, da ga bo bivsa koncno nehala lazno ovajat, a tega miru vseeno ne dobi. In čeprav obstajajo jasni dokazi, da so njene ovadbe lažne in ceprav zakoni jasno pišejo, da se za to gre v zapor, se tu nic ne zgodi. Da se ne bo raja nekega dne čudila, če bo ta revež, ki je bil potisjen v kot s strani bivše in s strani države, če bo pravico vzel v svoje roke in ustrelil bivšo in sebe. Že mene ima, da bi se vseemu odpovedal in vsaj na tem področju zadostil pravici. Žalostno res. Prosim za nasvete.
Alexx7
09. 03. 2011 09.23
tomi.passion09.03.2011, 05:433 zora_...res je, to pa zato, ker CSD-ji apriori verjamejo materi oz. ženski, katere se poveličuje v današnji družbi, moškeo z. očete pa se načrtno zatira in ponižuje. Kot moški ti to lahko povem, kot ženska pa se najbrž ne boš strinjala s tem, a takšnih primerov je samo v SLO na stotine! Tudi zaradi tega marsikateri moški postane nasilen, ker je potisnjen v kot. Nihče ne zna moškega tako ponižati kot ženska, a to se ženski slej, ko prej vrne. Žal tudi v obliki nasilja, katerega pogosto (ne pravim pa vedno), sprožite, roko na srce, prav ženske. Jasno, na koncu je vedno kriv moški. Ja, se strinjam. Na to temo imajo policisti veliko povedat. Ko so poklicani zaradi druzinskega nasilja naletijo pa na zlomljenega moskega, ki je res dvignil roko nad zensko, a ne zaradi tega, ker je pac se en nasilnez, ki tepe kar tako brez vzroka (kot to velikokrat mediji izpostavljajo) temvec zato, ker je leta moral prenasati njeno nezvestobo in groznje ter psihoteror. A ker je vsak sod 1x poln, je pac dvignil roko. Ne, ne bi smel, a ko stisnes macko v kot se brani. In nato morajo po zakonu policisti odpeljati tipa v zapor. In s tem veselo omogocijo, da ima gospa lepo mir in lahko svoje dejavnosti izvaja naprej.... To je le en primer od mnogih... Mediji prikazejo zmeraj zgolj posledice - a nikoli vzrokov.
Triera
09. 03. 2011 07.40
Zakaj je toliko nasilja? Zato, ker se sociali in policiji ne da mignit in ker je povečini kriva žrtev, ni važno kako, glavno da je kriva. Jaz sem svoj primer nasilja v družini (oče je grozil mami in meni) uspešno rešila pred 9 meseci, reševala sem ga pa kar tri leta. Prvič sem šla na center za socialno delo, pa mi je socialna rekla, da saj sem polnoletna in naj se odselim, da tu rešitve ni, da jaz proti svojemu očetu ne morem nič. Čez eno leto sem šla ponovno na center, k drugi socialni, odgovor je bil enak. Lani sem ob očetovem napadu klicala policijo (na INTERVENTNO številko 113), pa me je policist vprašal, koliko sem stara. Ko sem mu povedala, mi je rekel: "Ja veste kaj, če bi bil jaz vaš oče, bi vas pred vrata postavil!" To je odgovor tistih, ki bi naj bili pristojni za reševanje nasilja v družini. Potem sem šla drugi dan takoj na center, tam sem pa na srečo naletela na socialno delavko, ki me je poslušala in moj primer je bil rešen v pičlih dveh tednih. Po fotra je prišla policija in so ga odpeljali na psihiatrijo na zaprti oddelek. OK, pa še ime socialne delavke, ki me je rešila mene in mojo mamo, da boste vedeli - ga. Mirjana Drofenik (CSD Maribor).
User448492
09. 03. 2011 07.21
to so posledice prenizkih kazni!saj ce lahko zenski unici zivljenje za 20 let lahko se on 20 let sedi al ne...kaj se pac menimo o fer samo potem bi imeli sodniki za polovico manjse place kr bi vsakega nasilneza obravnavali samo 1x to pa jim ne gre ven....sramota
User454710
09. 03. 2011 07.07
Sem iz Šentjurja in poznam to zgodbo malo bolj podrobno, kot vi in mediji. Tip je bil psihopat, ki je že bivši dve punci teroriziral, tako, da je morala ena dosežit prepoved prebliževanja. Ta jim je grozil še po tem, ko sta bila s Tanjo poročena. Ena bivša, ki ostro obsoja kaj je naredil, je rekla, da bo vsaj zdaj lahko mirno spala. Je pa Tanja z otrokom živela ze od maja pri staremu očetu. Zelo mi je žal za to kar se je zgodilo in za otroka. Tanjin oče pa je trenutno v Vojniku, ker se je zlomil zaradi bolečine.
User470353
09. 03. 2011 06.43
tomi.passion: za nasilje (in spolno zlorabo) je izključno odgovoren tisti, ki ga izvaja!! Reševati probleme je vedno možno na več načinov z izjemo v primerih ko si telesno napaden ali ti grozi fizična sila. Kar zadeva debate moški:ženska - to nima nič veze z omenjeno temo. Nasilnež je lahko moški ali ženska. Reakcije CSD na nasilje pa so v vseh meni znanih primerih iste: ZAKRIVANJE NASILNIŠTVA IN SPLOLNIH ZLORAB NA OTROCIH, NE GLEDE NA SPOL ZLORABITELJA! Debate, ki se preusmerijo na drug nivo, samo zamegljuejo to dejstvo.
tomi.passion@gmail.com
09. 03. 2011 05.43
-2
zora_...res je, to pa zato, ker CSD-ji apriori verjamejo materi oz. ženski, katere se poveličuje v današnji družbi, moškeo z. očete pa se načrtno zatira in ponižuje. Kot moški ti to lahko povem, kot ženska pa se najbrž ne boš strinjala s tem, a takšnih primerov je samo v SLO na stotine! Tudi zaradi tega marsikateri moški postane nasilen, ker je potisnjen v kot. Nihče ne zna moškega tako ponižati kot ženska, a to se ženski slej, ko prej vrne. Žal tudi v obliki nasilja, katerega pogosto (ne pravim pa vedno), sprožite, roko na srce, prav ženske. Jasno, na koncu je vedno kriv moški.
User470353
08. 03. 2011 22.46
Mimogrede - ker je na teh straneh tudi članek, kjer se zgraža zaradi ravnanja muslimanskih držav do žensk: saj to isto naša država dela z otroci - OTROKE, KI SO ŽRTVE SPOLNIH NAPADOV IN TRPINČENJA ENEGA IZMED STRŠEV, JIH CSD IN SODIŠČA OBTOŽIJO, DA "LAŽEJO" IN JIH POŠLJEJO NAZAJ K ZLORABITELJU, DA SO ŠE BOLJ KAZNOVANI....žal poznam veliko primerov, zato se upam sumiti, da je tako delovanje sistema.
User470353
08. 03. 2011 22.41
ancy17: točno to - navedem en primer: ko ti mož grozi, da te bo ubil (jasno ob izvjanju nasilja nad vsemi, in se že odseliš) ti povedo, da se pogovori z njim...ko pa poveš, da si že vse poskusil, pa povejo, da ne sodeluješ...Potem začnejo ugotavljati ali si psihični bolnik...ko so pregledi skozi (tečejo več mesecev), te začnejo sumiti, da si nesposoben starš ...medtem pa si ti in otrok izpostavljen nasilju.....in če že ti kot straš "preživiš", ti pa otrok sili v uničenje sebe...CSD in sodišče pa življenje otrok ne zanima, samo da so stiki....in nemočno gledaš ali bo otrok preživel ali ne....
User441088
08. 03. 2011 21.39
tudi jaz poznam primer, ki je bil zelo znan ko je prišlo do tragedije! Sedaj bo kmalu star leto dni. Ženska je prosila za pomoč socialno in policijo. Dobila pa je tak odgovor, da bi te policaje in socjalno nekam poslal. Rekli so ji da naj gre domov in se naj pomeni z možem in da se bo use uredilo. Kako pa naj bi se pomenila z možem, če ji je grozil da jo bo ubil, jo tepel, davil, žalil itd.... Na koncu ko je prišlo do tragedije... ko je mož ubil ženo nato pa še sebe, so bli pa policaji pametni, češ zakaj ni prišla podat prijave nasilja. Ko je bila tam pa so se ji smejali in norčevali se iz nje.. Prišlo je do tega da sta otroka zdaj sama, čeprav sta že oba polnoletna sta oba brez staršev. Zaradi lubosumja moža, njegovih slabih prijateljev in alkohola. Seveda pa je v ozadju še marsikaj.
User640983
08. 03. 2011 21.28
major1 Prav imaš. Vse je kriv Janša. Ljudje so vse vložili v Zvon1 in Zvon2.
User661268
08. 03. 2011 21.21
Vsemu je kriva Vlada in osiromašenje ljudi, razvrednotenje vrednot in poveličevanje kriminala na škodo poštenega dela. Stiske ljudi so OGROMNE.
User448815
08. 03. 2011 17.38
JA JA UBOGI JANŠA TA JE KRIV ZA SLEHERNI MOMENT KI SE ZGODI V TEJ GNILI SLOVENIJI !!!MAR NE???????'MA STE ENI PRIMITIVNI IN ZAMEGLJENI Z RDEČO MEGLO!!!!!!!!!OBOGI STE VI SLOVENCELJNI!!
User394692
08. 03. 2011 15.29
Piki in Joža, ne krivita politike tako prejšnje kot zdajšnje, ker pri tem pa res nista nič kriva. Ali je res denar pogoj za osebno srečo??!! Ne bi rekla. Pri nas ga ni veliko, pa se imamo vseeno radi in se ne lovimo z noži po stanovanju pa tudi mož me ne zaslišuje in maltretira vsak dan če pridem pol ure kasneje domov... Pokojni Rugelj bi rekel: kriva je njegova mama! Jah ne vem, ni mi bil vedno všeč, ampak tukaj se pa kar moram malo strinjat z njim...
Jožajoža
08. 03. 2011 15.19
janševa vlada je kriva za takšno stanje duha v sloveniji. ljudi uboge je zadolžila preko svojih zmožnosti.
User520482
08. 03. 2011 14.22
stvar je v tem da obup draginja in revščina pa še brez službe pol pa kaj ti ostane??? al si nor al pa dokraja v obupu. pol pa živci grejo svojo pot. in gdo je kriv? one * tam v lj ki ljudstvu odžirajo dostojanstvo delo in srečo.tisti ki si polnijo žepe na račun obogih ljudi... ONI SO KRIVI NAŠI VLADAJOČI ZA VSE SO ONI KRIVI!!! nem več piso ker bom znoro .....
User595415
08. 03. 2011 14.19
Žalostno, da so na Cntru za socialno delo vedeli kaj se dogaja in je vseeno prišlo do najhujšega :(( Zakaj že imamo CSD?!!!