Slovenija

Prvošolka zamudila prvi dan pouka, ker brata dvojčka nista v vrtcu

Ljubljana, 07. 09. 2012 18.13 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

3-letna dvojčka Mark in Bor, 6-letna Tajda, 7-letna Petja, 14-letna Hajdi in 17-letna Vesna. Ti otroci si prav gotovo zaslužijo boljše življenje, kot ga imajo. Prvošolka Tajda je zamudila prvi dan pouka, ker ni bilo drugega varstva za brata dvojčka. Za vrtec sta namreč še vedno na čakalni listi.

Slovenci smo že večkrat dokazali, da ko je treba, znamo stopiti skupaj in pomagati. Pomagajmo torej 7-članski družini iz Kranja. Prav jim bodo prišla otroška oblačila, šolske potrebščine, kakšen priboljšek in tudi igrače. Na transakcijski račun mame družine Tanje Čebular, številka je SI56 0760 1468 1035 441, lahko nakažete tudi kak evro. Vsakega bodo še kako veseli.

  • Razvlažilnik
  • Puhalnik listja
  • Sesalnik
  • Plastična omara
  • Peč za kostanj
  • Radiator
  • Nadstrešek
  • Konvektor
  • Kamin
  • Set orodja
  • Regal
KOMENTARJI (284)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

User543351
10. 09. 2012 22.42
+3
družine ne poznate, ne poznate njihovega ozadja, in kaj vse so pretrpeli, do nedavnega so bili še srečna družina, vendar nepredvidljivo življenje in nesreče privedejo do tega. Otroci so izgubili očeta, Tanja moža, pa zamilislite se mal nad sabo, ne da mečete vn karkoli vam pade na pamet, ob enem pa nimate niti najmanjše ideje o tem kako se počutijo!
User846691
10. 09. 2012 22.49
+0
Šele sedaj je prišlo na dan še ozadje nesreče. Hvala sosedom - sorodnikom, da so spregovorili in en velik MINUS novinarjem za prvo neobjektivno poročanje.
User936889
11. 09. 2012 11.40
+5
Pa kaj je vam,ljudje?? Otroci so bojda šli v rejo!!? Jim bo zdaj boljše....,ko so jih ločili od mame?? So sosedje in svojci zadovoljeni?? So jim prej pomagali?? S tistim denarjem,ki ga je dobila,tako številne družine niti pod razno ni mogla preživeti....pa kljub temu otroci niso videti podhranjeni in zanemarjeni.......Če bi res zapila vseh, malo manj kot 900 evrov,bi se to močno poznalo na mami in tudi otrocih!!! P.S.Novinarji!! Raziščite primer ponovno!!!
User936889
11. 09. 2012 11.45
+7
P.P.S. Ne moreš na svet spraviti 6 otrok in nato obupati,ter jih pustiti,da životarijo!!! Preprosto ne SMEŠ!!! NIMAŠ PRAVICE!!!!
User543351
11. 09. 2012 19.00
+1
če bi vi vedli kolk so se tukej novinarji zmislli in da mate vi čist drugačno predstavo o njih kot je pa u resnici.
ares1976
10. 09. 2012 14.05
+6
pa je le prisla resnica na dan!
User846691
10. 09. 2012 20.59
+1
Admin no pa si dobil ogledalo in upam, da te je sram, ko si tako lepo brisal zahteve po resnici!
ares1976
10. 09. 2012 22.12
+0
briga njih za resnico, sam da se komentira.
User936889
08. 09. 2012 13.31
+2
Ste se naglodali uboge ženske in njenih otrok?? Mamo,ki ima 6 otrok je najboljše linčati,ker se ji je zgodilo življenje!! Saj vam ni treba pomagati,pa tudi pljuvati ni treba po ljudeh,ki so potrebni pomoči!! Zamislite se in upajte,da bo vaš lajf prizanesljiv do vas!!
periot22
08. 09. 2012 21.51
+1
brabusednet
08. 09. 2012 13.26
+1
Nekaj pa res ne razumea,zakaj imajo revni več otrok,kot bogati in to je po vsem svetu.Mogoče revni ne razmislijo,kako bodo preživeli otroke.Na to je treba mislit prej,ko se otrok naredi,vsaj jaz sem na to mislu.
User942578
08. 09. 2012 12.14
+2
Ljudje ki obsojate to žensko ker ima toliko otrok naprošam, da se za trenutek zamislite. Kot prvo je na slovenskem prava REDKOST, da je v družini toliko otrok. Povprečje je približno zgolj nekaj več kot 1 otrok na žensko, tako da če mislite da je taka redkost tisto kar spravlja našo državo v bankrot potem se slepite. In ja, je že res, da ljubezen sama po sebi ne nahrani lačnih želodčkov. Kljub temu mislim, da nekateri pretiravate s tem ko tej mami očitate češ zakaj jih sploh ima, če si jih ne more privoščit. Večina ljudi dandanes je v denarni stiski, mnogi niti enemu otroku niso zmožni omogočit življenja na prijetnejšem nivoju, kakršnega so sami morda vendarle bili deležni. To pomeni, da ne bi smeli imeti otroka? Kdaj pa naj se otroke sploh ima, po vaše? Ko je vse v najlepšem redu, ko vse štima? No, tako pa ni nikoli. Vedno je v kakšnem pogledu situacija nepopolna, in vedno se lahko drastično spremeni. Lahko imaš danes ogromno denarja, veliko otrok, čez 10 let pa pride nekaj vmes in si revež. Naj bo svet bogat ali pa v revščini, otroci so se vedno rojevali. Pač. Če so jih spravili gor med vojnami, torej ob vsekakor hujšem vsesplošnem pomanjkanju. bomo še jih pa menda zdaj. Upam. .
periot22
08. 09. 2012 21.53
-5
To je tvoje mnenje!!! Moje pa je da imej toliko otrok kot jih lahko preživiš ne pa da fehtaš vsepovsod!
Buena Vita
09. 09. 2012 02.28
-1
CVETKA333 ALA ZAČNI DELATI OTROKE,IMAŠ DOVOLJ PROSTOVOLJCEV KI JIH BODO NA TEBI IN TEBI ŠTANCALI,SAMO POTEM BOŠ MORALA ŽIVETI ZA TE PROSTOVOLJCE IN NJIHOV SLOVENIJALES
User704689
10. 09. 2012 21.02
+1
cvetka:je velika razlika če nimaš denarja in imaš 1nega,2 otroka kot pa 6.in ja otroka se ma ko imaš pogoje in čas za to da otrok živi v dobrih razmeraš ne pa v revščini.in verjem da tej mami nikol ni dobro šlo.
mojca š.
08. 09. 2012 10.32
+11
čeprav otroci niso nič krivi, mi tale družina z vsem pojavljanjem v različnih medijih, že malo preseda...mnogo družin danes težko živi, pa tud če nimajo 6 otrok..pa se trudijo...pri tej družini nikol nisem prebrala, da bi imela mama kakšno željo po zaposlitvi....le otroke preživljajte, naj bodo v vrtcu in šoli,, ona pa kaj? se bo sama sebi doma smilila.
Babystar
08. 09. 2012 11.55
+8
se strinjam. pa tudi 17letna hčerka si lahko najde kakšno vikend delo preko študenta.
User746815
08. 09. 2012 09.37
-1
Eeeeni ste pametni, da vam ni para!
User765574
08. 09. 2012 08.36
+4
Dejstvo je, da otroci res niso nič krivi, kriva je neodgovorna mati, ki jih je toliko spravila na svet. Neodgovorna do amena! Jaz tudi ne grem za tri tedne na Havaje, če točno vem, da si tega ne morem privoščiti!
ariena
08. 09. 2012 09.45
+8
Otroci niso nic krivi in mamica tudi ne. Dejstvo je, da so pred kratkim izgubili oceta, ki je prej skrbel za financno plat druzine, medtem, ko je mamica skrbela za otroke. Zdaj pa je zal vse skupaj le na mami, dokler otroci ne dobijo vsaj nekaj malega pokojnine po pokojnem ocetu.. Tudi tistim, ki imamo samo enega otroka, se lahko zgodi, da bo ta ostal v stiski, brez nas, ki skrbimo zanje, ce ostanemo brez dohodkov, premozenja ali nas - Bog ne daj - odnese Matilda preden odrastejo.
Babystar
08. 09. 2012 11.54
+0
ariena če pogledaš v kakšnem stanovanju živi tako številčna družina, lahko vidiš da tudi ko je bil oče/mož še živ, da ni bilo bistveno drugače. in tukaj so krivi starši, saj bodo otroci živeli v pomankanju
periot22
08. 09. 2012 21.55
-2
Največ je tule kriva mama vsaj jih je ona rodila!
User568171
08. 09. 2012 08.28
+8
Tud jest nimam pojma, kako bomo vozil, pa imava samo enega :( oba delava večizmensko in - pojma nimam kako in kaj - plače pa tko mizerne, da ne moreš nobenega plačat, da bi otroka pomerkal kako uro ali dve, do prihoda starša !
kratko in jasno
08. 09. 2012 08.27
+8
Otrok je v prvi vrsti odgovornost staršev, ne pa države ! Starši so tisti, ki so dolžni razmišljati koliko otrok si lahko \" privoščijo\" ne pa štancati kot po tekočem traku.... Potem pa hop - država je slaba, ker ti otroci nimajo za dostojno življenje... Ne, meni se ne smili ta mama, ker je neodgovorna !!! Jaz če vem, da si ne morem privoščiti nečesa ne rinem z glavo skozi zid v upanju da bo že kako... pač pa se pravočasno ustavim..... Otrok zamudil v šolo ker ni bilo varstva, saj dvojčka vrtec še čakata, kaj so edini ki so brez vrtca ?? potem bi moralo manjkati v šoli ogromno prvošolcev saj brez vrtca je skoraj vsak tretji otrok.
User842836
08. 09. 2012 11.48
+1
kratko in jasno vsak starš želi vzgajati svojega otroka po svojem prepričanju in če to socialni oziroma državi ni povšeči, se pa tukaj država vmešava. Tu ni več svobodne volje vzgoje otrok, le tako moramo ravnati z otroki, kot zahteva država. Drugo, kar se tiče financiranja, pa je nam država povedala, da imamo premalo Slovencev, da bi jih morali imeti še več, da bo družinam tudi finančno pomagala. Tako je pri nas, država reče eno, naredi pa drugo.
User286450
08. 09. 2012 08.26
+5
in kje je bila dobra mati, medtem ko je deklica pazila na bratca? najprej jih neodgovorno naredi 6, nato še neodgovorno zanje ne skrbi! plačujejo pa naj drugi!! ni kaj , odličen način za shajanje v življenju!! kaj pa bi bilo, če bi vsi tako \"razmišljali\"?
User265508
08. 09. 2012 14.15
+2
Hmnja, isto se sprasujem. A ne bi mogla vzet ostale otroke in ta malo pospremit do sole??
gulmor
08. 09. 2012 08.19
+1
Zakaj toliko otrok, če jih ne more vzdrževati normalno? V OZN bi bilo treba sprejeti globalni zakon: največ 2 otroka na družino in basta.
mobutu1
08. 09. 2012 08.27
+7
ariena
08. 09. 2012 09.48
+3
gulmor - ta druzina prosi za pomoc usmiljene ljudi, in nekaj taksnih nas je se na svetu, ne drzavo. Od drzave si zelijo le prosto mesto v vrtcu.
fb_2017
08. 09. 2012 07.55
+13
skrajno neodgovorno od staršev, da naredita 7 otrok, za katere se je je že vnaprej vedelo, da jih ne bojo mogli preživljat, bogi otroci, otroštvo bojo imeli zavoženo, pa ne mi bluzit o tem, da bojo imeli veliko ljubezni in topline, tega ne moreš dat v usta
BMWmunja
08. 09. 2012 07.41
+5
V državi, v kakšno se preobraža naša, otroci nič več niso naše največje bogastvo, temveč enormen strošek. Pa ne mislim reči, da so svojega obstoja na tem svetu sami krivi. IRHAELA, to, da bi nehče namerno štepal otroke v smislu opravičenosti do otroških dodatkov bi bilo v državi, kjer zakone spreminjajo na "normo" in to izrecno na škodo naroda, naivno in neumno. Na Kanalu A vsak delovnik v oddaji Svet lepo razkrivajo karakterje ljudi, ki v položaju opozicije v vladi destrukturirajo vse po vrsti, ko pa se dokopljejo do oblasti pa po zakoniku in državljanih tacajo tako kot slon v trgovini s porcelanom. V sebi pa medtem, ko gledajo v kamero, ne najdejo niti toliko vesti in spomina na svoje trditve in dejanja par mesecev nazaj, da bi začutili vsaj malo potrebo po obrazložitvi, zakaj je "veter" potegnil tako hudo v čisto drugo smer. Vse vlade, ki se dokopljejo do oblasti, nekako vzbujajo pri svojih odločitvah občutek, da so tam zato, da bi narodu grenile življenje in te formule se dosledno držijo tudi vsi državni uradniki. Seveda, saj imajo zgled od zgoraj, koliko pa ne, pa izpostavijo še svojo lastno "kreativnost". Gospa Čebular je sedaj tam kjer je, in meni je tega zelo žal. Država je že od Tita naprej nešteto krat dokazala, da je največja od vseh prasic in ker je sestavljena iz konglomerata brezsrčnih birokratskih uradnikov z zgoraj omenjenim karakterjem, od nje tudi česar drugega ni pričakovati. Ostane nam torej tisto, kar je nekako alternativna rešitev v takih primerih. To je trkanje na naša srca in solidarnost. Otroci so tu in, ponavljam, niso krivi svojega obstoja, zato jim, reveži te dežele, pomagajmo. Od bogatunov tako ali tako ne bodo videli niti fičnika.
User472947
08. 09. 2012 07.54
+5
seveda niso krivi otroci, da so na svetu, to se zagotovo strinjam.
User842836
08. 09. 2012 12.09
kujlek, dam vam popolnoma prav. Sedaj imam dva srednješolca in osnovnošolca. Pred sedemnajstimi leti sem rodila prvega otroka in niti nisem pomislila na otroške dodatke in ostale pravice, ki so pripadale otroku. Glavno je bilo, da sem bila zaposlena in moj namen je bil, da bi sama vzdrževala svojega otroka. Tako je prišel še drugi otrok, šlo je. Ni bilo stiske, celo v tečaje, kot so plavanje, košarka in še kaj, sem lahko sama krila. Ni bilo pomanjkanja. Vsako leto smo šli na morje. Šola je bila cenejša in tudi stroški so bili takrat za polovico nižji kot pa sedaj. Odkar smo imeli eure, je šlo samo navzdol. Že šest let nismo šli nikamor na morje, niti več ne morem otrokom privoščiti kakšno interesno dejavnost, ker denarja praktično ni več. Moja cela plača gre na položnice, ki jih dobivamo, kot so najemnina, stanovanjski stroški, ogrevanje, elektrika, mobitel, internet, RTV, kabel, kanalizacija in položnice od šole. Samo od šole mi znesejo položnice za prva dva otroka 50 eur mesečno, za osnovnošolca pa krepkih 100 eur . Saj ne rečem, da zato dobi malico, kosilo in popoldansko malico. Nič nimam kaj reči. Tako je to sedaj in še slabše bo, tako da mladi ne bodo več razmišljali o svojih otrocih, ker že sedaj čutijo kot dijaki stisko. Je pa grdo od vlade, da je pred štirimi leti podarila dijakom brezplačno malico, je bil to predvolilni nateg? Sedaj pa jim jemlje malico! Grdi so vsi ti velikaši v vladi in njihovi bogati podporniki.
Follow me
08. 09. 2012 07.38
+4
Za ta mesec vem komu bom doniral 5€, pa lepo komentiranje naprej o otrocih, o pivi, o brezglavi materi ....
User472947
08. 09. 2012 07.30
+6
eni komentarji res niso najbolj primerni, so pa nekateri tudi taki, ki krivijo samo državo in se jim samo družina smili. Naj ustanovijo društvo in pomagajo takim družinam. Se bo kar hitro videlo, koliko dnarja bodo nabrali. Bomo mogoče dali več mi ki povemo resnico, da so otroci sicer ubogi, ni pa samo država kriva za tako stanje, ampak je predvsem odgovornost in obveza staršev, da otroke spravijo do kruha.
User842836
08. 09. 2012 12.17
-1
User817012
08. 09. 2012 07.13
-1
Sram me je, kar nekateri pišete. Kaj potem, če ima družina 5,6 ali več otrok. Otroci so naše največje bogastvo. Ni treba da družba ali država skrbi za njih, ampak da omogoči da imajo starši možnost da ti otroci živijo koliko toliko normalno otroštvo. Tudi denar ni vse, več pomeni ljubezen v familji.
User472947
08. 09. 2012 07.20
+14
se strinjam, da niso krivi otroci. ampak starši morajo pa biti bolj odgovorni. Jaz si ne morem privoščit otrok, ker nimam dovolj da bi jih preživljala, jamrala o tem, kaka je država pa tudi ne bom. Saj je svobodba odločitev vsakega ali bo imel otroke ali ne in koliko jih bo imel.
User842836
08. 09. 2012 12.22
+2
gizdalinka, dokler je živel oče je še šlo. Oče je prevzel odgovornost nad svojimi otroci, mati pa jim je gospodinjila in bila z njimi. Vse lepo in prav. Ali kaj, ko se jim je pripetila nesreča.. Gizdalinka, po vašem bi bilo najbolje, če bi bili vsi odgovorni do svojih otrok, da bi imeli velike prihranke, recimo za dva otroka 50.000 eur v banki, da bi odgovorno in neodvisno spravili otroke do njihove polnoletnosti ali dalje, da bi se izognili nesrečam, naprimer, da bi otroka izgubila oba starša, pa le imata denar v banki.... No, sedanji čas pa nam kaže, da se tega večina zaveda in se odloči samo za enega, če ne za nobenega. In kaj bo potem čez 50 let?
User591079
08. 09. 2012 07.03
+2
Otroke imeti je božja danost ali če hočete naravni proces. Tako da ne vidim nič spornega v tem in jim želim veliko uspeha in veselja.
kratko in jasno
08. 09. 2012 08.19
+3
ja, kontracepcija pa izum medicine, da se zaščitiš ko "imaš dost" otrok, oz povedano drugače, ko že vnaprej veš, da finančno ne boš zmogel skrbeti za ta naravni proces !!!
User591079
08. 09. 2012 09.09
+0
Denar nima nobene zveze z otroci! Če bi imel, na svetu nebi bilo človeške vrste.
Babystar
08. 09. 2012 11.49
+1
o pa še kako ima zvezo. pa ti preživi otroke brez denarja.
MISS60
08. 09. 2012 06.42
-2
Z tistimi, ki so napisali v smislu, zakaj tolk otrok se 100% strinjam. Zakaj za boga šopata otroke, če vesta v kakšnem položaju sta. Malo se naj dol vsedeta in zakone prebereta, ni več izkoriščanja države in prav je tako. Kolk ljudi je in še bo presenečenih, ko bodo izgubili otroški dodatek in subvencije za malice oz. kosila. Sicer je pa najhuje, da spet pri tem otroci nasrkajo, kar je čista bedarija. Eni starši so res brez možganov. Sorry, ej. Pa zaščita tudi obstaja, če se že morta naskakovat kot gorili.
User842836
08. 09. 2012 06.57
+3
Niste pa pomislili na to, da je bil zakon o vrtcih in prejemih otroških dodatkov spremenjen od letos 1. januarja. Ta gospa, mati sedmih otrok pa ima najmlajše stare tri leta. Kako pa naj bi vedeli za vnaprej, da se bodo zakoni še kar naprej spremenili. Tu je pa soodgovorna tudi država! Bolj bi bilo prav, da bi že takoj na začetku, ko smo dobili svojo državo Slovenijo, ukiniti vse otroške dodatke. Se pravi, da bi ukinili že pred dvajsetimi leti in če bi bilo tako, mati ne bi imela sedmih otrok in otrok bi bilo sedaj čedalje manj. Kmalu bomo plačevali še za zdravljenje svojih otrok.....
dr.dare
08. 09. 2012 07.00
+2
User265508
08. 09. 2012 14.10
sonas
08. 09. 2012 06.38
+7
administrator predlagam, da zaklenete temo! kometarji so žaljivi in neprimerni!
periot22
08. 09. 2012 22.00
-2