Slovenija

Razsipni šolniki: z osmimi dijaki so šli v Francijo ravnatelj in tri učiteljice

Ljubljana, 16. 04. 2012 18.10 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Službe, ki so namenjene nadzoru neracionalnega trošenja denarja, očitno pogosto spijo. Zadnji primer je Gimnazija Jožeta Plečnika, kjer denar veselo trošijo za potovanja. Tudi primer domžalske srednje šole, kjer so se odpravili na potep po Afriki, še nima epiloga.

Pridružite se uradni strani oddaje SVET na Facebooku s klikom na

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (111)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

HooplaToopla
17. 04. 2012 11.56
-1
To je vse lepo in prav. Naj jih kaznujejo. Naj vrnejo denar. Naj jih privijejo, kot se za take spodobi. Da se bodo drugič stvari lotevali bolj z občutkom. Nikakor pa ne smemo na tovrstne primere gledati preveč posplošeno. Kao poglejte bando učiteljsko. Same stroške povzročajo. Skrajni čas, da jih naš Janez razhajka. Pol odpustit, drugim pa plače prepolovit. Ni naključje, da tovrstni ekstremni primeri prihajajo na dan prav tem času. Glavni cilj tega pa žal ni reševanje problemov, marveč gre predvsem za usmerjanje javnega mnenja in ustvarjanje sporov ter nezaupanja med različnimi družbenimi skupinami. Bo manj volje in energije za Janeza zbrcat iz vladne palače.
SealCad
17. 04. 2012 09.00
+3
vežde zdej bojo te flance politiki zdeval medijem, ki komaj čakajo, da kaj nepravilnega objavijo. Kulk nepotrebnega dnarja so pa politiki zapravl, da glava boli.
etul
17. 04. 2012 07.15
+1
hm cel čas so levosrčni komentatorji pregreti ko gre za vprašanje pravic javne uprave ko pa slišimo novice takega tipa jih pa ni nikjer
ZdravaKme?kaPamet
17. 04. 2012 06.45
+17
Joj ljudje, pa res ne razumete.... Prvo kot prvo je zelo narobe, da se z oznako JU kategorizira od šolstva, ministrstev in zdravstva itn. Sam prihajam iz šolstva in vam povem naslednje: šolnikom ni do stavke - primarno zaradi plač - gre se za to, da se vlada na napačen način loteva varčevanja. Sistemizacija na določenih področjih v šolstvu se ni spremenila že 15 let pa bi bilo nujno potrebno, da bi se že 10 let nazaj spremenila. Sedaj pa hočejo z nekimi bajeslovnimi prebliski, brez izkušenj s terena, povečevat število otrok v razredu. Ja, saj niso učilnice prilagojene za to. A bomo tako šparali, da bomo kupovali nov inventar pa večali učilnice, halo? Druga stvar pa je bolj psihološkega značaja. Če bi vsem tistim znanim "poslovnežem", ki so uničili in lastninili naša podjetja imetje preprosto zasegli, potem pa naj sami dokazujejo s čistimi računi, kako so prišli do imetja, potem ne bi nihče stavkal. Zelo težko pa nekomu režeš delovne pogoje, ga onemogočaš, mu kritično zmanjšaš plačo, da rešuje državo, tisti, ki pa je povzročil tako stanje, ostaja neprizadet. Verjemite, to tako ne more it. Ko bodo - vsi vemo kateri baroni, tajkuni itn - pred sodiščem utemeljevali, kje so in predvsem na kak način - prišli do premoženja, verjemite, takrat bo zaupanje v pravno državo povrnjeno.
Laura Bu?ar
17. 04. 2012 06.42
+4
počasi bomo izvedeli vse kaj se je dogajalo in je nam skrito.
Uporabnik811241
17. 04. 2012 06.58
+5
očitno se bo ugotovilo ,da ne zapravlja samo vlada za računalnike ampak vsi ,ki trošijo skupni denar !
pedritsegonita
17. 04. 2012 05.33
+1
Nižat plače.. To, da je nekdo hopdil na faks, še ne pomeni, da mora potem met 2 jurja plače avtomatično.... Če je zajamčena minimalna plača 550€, bo tud za učitelja dovolj 1200-1500€... Če pa bunijo pa je vidljivo, da tega poklica ne opravljajo iz ljubezni do otrok, da bi jih kaj naučili, pač pa se jim gre kvečjemu zaradi denarja.
Uporabnik811241
17. 04. 2012 07.00
+0
Glede na to koliko je pompa okoli plač in kako malo dobijo nisem videl še nobenega ,da bi bil pripravljen brez imena skenirat plačilno in pokazat !
xlady
17. 04. 2012 01.34
+1
A se nobenemu ne zdi čudno, da je tak prispevek ravno dva dni pred stavko??? Drugače pa v JU so zaposleni od doktorjev (tukaj mislim na stopnjo izobrazbe) do nekvalificiranih delavcev, ne samo profesorji oz. po domače šolniki. Jaz pravim prav, da JU stavka, ker konec koncev ne stavkajo samo zaradi plač ampak so proti vsem ukrepom od katerih pa bodo nekateri marsikoga prizadeli. Kar se pa tiče profesorjev v šolah, bi vas pa samo vprašala koliko od vas bi bilo sposobnih vsak dan delati z otroci, mladostniki???? Verjetno ima dosti od vas doma vsaj enega otroka in sami veste, da je včasih to zelo velika obremenitev, da ti recimo paše, če ti ga kdo popazi za nekaj ur - tukaj ne mislim, da čas, ko si odsoten zaradi delovnih obveznosti. Tisti, ki pa imate doma najstnike pa sami veste, da je včasih z njimi komunicirat res težko. Sedaj pa si zamislite 28 najstnikov na kupu, kako to zgleda. Prav tako imajo veliko odgovornost tudi vzgojitelji v vrtcih, tudi ti otroci zahtevajo veliko angažiranje, skrb. Sami verjetno veste kako opravljate svoje delo, če imate primerno plačo s katero lahko dokaj normalno preživite mesec in kako, ko morate razmišljati kako boste svojo družino (ali pa samo sebe) prehranili prek meseca. Po mojem mnenju preveč ozko gledate nekateri, primerjate samo svojo plačo z drugimi. Sej ne rečem, so žal tudi izjeme, ki si dejansko ne zaslužijo plače, ki jo dobijo ampak v veliki večini pa ne, pa ne glede na katero vejo JU gledamo.
Niko_K
17. 04. 2012 02.13
+9
Jaz poznam vsaj 20 sposobnih delati z otroki in mladostniki, pa ne dobijo službe kot učitelji... Pa pač delajo kot hišniki, varnostniki, administratorji, čistilke in podobno...
Niko_K
17. 04. 2012 02.17
+4
...aja pa delali bi za manjšo plačo (ki bi bila še vseeno boljša od te, ko jo imajo zdaj), zato jim ni jasno, kaj se kurčite.
TRUMPP
17. 04. 2012 04.10
+8
pedritsegonita
17. 04. 2012 05.36
+7
stavka se in samo zaradi nižanja plač! Jaz bi vam tko in tko odtegnil 25% in odpustil en kup .... Dober vemo, da je ogromno učiteljev, ki niso sposobni naučit otroke... pa ne rabte met plač, da boste lahkotno žvel, pač pa, da se boste spraševalai, tako kot mi v zasebnem sekotrju, kako boste prišli skozi mesec.
motorka57
17. 04. 2012 07.26
+5
Najbolj se napihujejo za stavko tisti,ki imajo pufa do grla.Plača redna,kredita ni blo problema dobit,zdaj ki bodo plače šle dol, je pa cvilenja čez glavo.Draga JU navadit se bo treba ,da ima mesec 45 ali več dni,pa manj tršit ,skratka ŠPARAT BO TREBA!!
hanoveranec
17. 04. 2012 00.10
+7
ŠTRUKELJ, prosim da takoj odstopiš! In ne zavajaj slovenskega naroda več........ hvala!
motorka57
17. 04. 2012 10.36
+1
Štrukel,postajaš novi "Lech Walensa".Pazi da ne postaneš pogrebec slovenskega naroda !!!!!!!!
cakalnica3
16. 04. 2012 23.43
+7
Nižat plače učiteljem verjetno ni najbolj dobra stvar. Predvsem bi bilo treba počistit tisto "potrošnjo", ki ni ravno nujna. In gotovo se na šolah še najde kakšna rezerva, s pomočjo katere bi lahko plače zaposlenih take kot so. V tujini so marsikje učitelji mnogo bolje plačani (v primerjavi z drugimi poklici) kot pri nas. Upam, da ljudje ne verjamejo, da bodo univerzitetno izobraženi učitelji, ki bodo delali za "minimalno" plačo, dobri učitleji. In sam dodam še to, da poznam kar nekaj učiteljev, ki za šolo delajo precej več kot 8 ur na dan. In ne samo med šolskim letom (seveda pa obstajajo tudi drugačni).
Bojana Ozbolt
17. 04. 2012 06.21
+6
jaz poznam pa takšne, ki ne delajo osem ur med šolskim letom, kaj šele med počitnicami.
saoirse
16. 04. 2012 23.14
+22
pejte v afriko pa štruklja s sabo vzamte in tam ostante.Da meni in ostalim ne bo treba delat in razmišljat kako plačat vse prispevke vsak mesec za vaše viktorijine slapove.
Bojana Ozbolt
17. 04. 2012 06.22
+7
se strinjam, naj vzamejo štruklja,semoliča in še bi se jih našlo, pa tam dol naj bodo.
Vik Klas
16. 04. 2012 22.37
+22
JU stavka, proti komu?proti tistemu ki jih plača..Kdo jih plača?Torej stavkajo proti vsem nam ki nismo v JS
Bor-chee
16. 04. 2012 22.39
+10
Mohandas
17. 04. 2012 01.06
+3
Ne. Stavkajo proti tistim, ki regulirajo njihovo delo. Ne moreš trdit, da javni sektor ne ustvarja čisto nobene dodane vrednosti. V relativnem smislu je res ustvarja manj kot zasebni, toda to tudi ni njegov glavni cilj. Sploh pa je dodana vrednost v določenih primerih težko merljiva oz. je lahko šele po določenem času. Kako boš npr. meril dodano vrednost osnovnega šolanja enega otroka? V trenutku šolanja je ni in potem še dolgo ne. Toda upam, da ti je vseeno jasno, da je to potrebno in da se dodana vrednost šolanja kaže še v čem drugem kot ekonomskih kazalcih. Defenitivno pa mora obstajati ravnovesje med
Uporabnik811241
17. 04. 2012 07.08
+3
Saj pa nihče ni rekel da ni potrebno še vedno ni jasno ,da se vas ne ukinja samo normativi se za kak odstotek zmanjšajo in posledično je 1400 viška če v fabriki ni dovolj dela se zmanjša zaposlenost v šolah se je zmanjševalo število učencev zato so se večjali normativi in ni bilo odpuščanj in posledično vsaka zadeva vpliva na proračun ,ki je bankrotiral !
Buena Vita
16. 04. 2012 22.33
+8
POVOJ
16. 04. 2012 22.26
+4
Ceneje bi bilo, da bi te nagrade poslali po pošti, na dan prireditve pa izvedli video konferenco, pa bi bila lahko na proslavi cela šola.
klemmo1
16. 04. 2012 22.19
+7
Sramota. V Sloveniji SMO samo taka mladina ki bi se radi čimbolj šolali. Kaj nam bodo diplome če delovne sile nebo..!?!?
limonca4
16. 04. 2012 22.10
+24
Sramota do amena!!!! Potem pa greste še štrajkat. Draga gospoda iz javne uprave (učitelji, profesorji ...), vedite, da javnega denarja ni oz. je le denar davkoplačevalcevi. Vedite pa tudi, tudi jaz, ki sem v gospodarstvu in imam zelo odgovorno delovno mesto, jo imam, pa imam tudi krepko čez 250 ur na mesec in mi plačajo toliko, kot da bi imela normalno število ur. Kdo pa vas sili, da morate biti v JU, zakaj pa ne greste v gospodarstvo ... Mogoče pa bo vam tam bolj "luštno" ... Samo vem, da bo takoj jok pa stok, ker boste delali tudi za vas ogromnih osem ur na dan. Firme se zapirajo, vi pa jokcate, da vam bo hudo, da vam znižajo že tako previsoke plače. Skratka, sramota do amena!!!!!
missingtrader
16. 04. 2012 22.41
-12
JA draga Limonca, kdo pa Tebe sili da delaš 250 ur na mesec, plačanih dobiš pa 176 ... ali pa mogoče misliš, da če Ti tako delaš. da morajo pa to početi tudi vsi ostali ? In odkod ideja da profesorji pa ne delajo 8 ur na dan ? .... ali si morda pomislila, da se je treba za predavanja morda pripraviti, da je morda treba preštudirati nova gradiva, da je morda treba popravljati razne teste in naloge .... kot delavka na zelo odgovornem mestu si gotovo kdaj bila v situaciji, ko je bilo treba sodelavcem ali pa poslovnim partnerjem pripraviti kakšno prezentacijo ali jim kaj odpredavati .... pomisli koliko časa si porabila za to pripraviti ... pa potem komentiraj ...
limonca4
16. 04. 2012 22.49
+7
Missingtrader, ja, kdo pa mi bo plačeval položnice, hrano in ostale nujne stvari. No, kdo? Mi bo Sveti duh? :-))) V gospodarstvu je tako, da če ti ne paše, pa pojdi. Povrh pa je taka kriza, da drugih služb ne dobiš oz. jo dobiš le prek veze. Tako je tukaj v tej mali Sloveniji. Kar se tiče profesorjev, je tako, imam v žlahti in tudi na naši soseski, ki so profesorji, tako da predobro vem, koliko delajo. V javnosti povedo tako, če si med njimi pa drugače ...
Bor-chee
16. 04. 2012 22.52
+7
Kaj pa če ji drugega ne preostane!? Ker drugih služb ni, pa mora neprostovoljno d.rek jest? Ko že mislim, da si normalen, pa daš takšen komentar... Ajajajajaj.... Mogoče bi moral šiht zgubit, pa da ti ostanejo 3-4 plače dolžni, pa da boš dobil naslednji šiht za 700€ in boš MORAL 250 ur DELAT! Sram te bodi, res... Drugače boš pa lahko šel v tujino. Jaz že nekaj časa delam na tem projektu in upam, da mi uspe. V tem ZLOvenistanu so ljudje, če jim že tak lahko rečem, postali oholi, brezobrazni, naduti, arogantni in skrajno egocentrični. Žalostno, zelo...
limonca4
16. 04. 2012 23.12
+1
Bor-chee, res je žalostno, kar se tu dogaja. In ne boš edini, ki odhaja v tujino, ker je tukaj res nevzdržno.
Bor-chee
16. 04. 2012 23.16
+2
missingtrader
16. 04. 2012 23.35
+3
kar se pa tiče odhoda v tujino ... jaz sem tukaj doma in tukaj bo treba narediti red ... odhod v tujino je zame navaden eskapizem , ker seveda je bolj enostavno pobegniti in potem hlapčevati v tujini, kot pa doma udariti po mizi in postaviti stvari na svoje mesto .....
Bor-chee
16. 04. 2012 23.58
+4
@ missingtrader, nooo, zaj si pa trofo! :))) V obeh odgovorih! :)) Jaz sem se celo življenje trudil, pa poskušal "lepa beseda lepo mesto najde", samo očitno dandanes ne gre. Potem postajam rahlo ali celo zelo radikalen. Če bo "spokalo", potem se bom zraven boril. Pa čeprav imam dobro plačo - solidarizem še vedno nekaj velja, ne? :))) V Slo težko dobim več šiht, ker imam načeloma zelo specifično delovno mesto. :)) Bo treba it ven. Punca šihta ne more najt, pa da se ubiješ. In to vse zaradi pr..ev, ki so državo pahnili v ekonomski prepad ( beri pokradli). Upam, da jim v imenu naroda sodimo... :)))) O sodbi kdaj drugič... :) Pa lahko noč
Luka Tomši? 1
16. 04. 2012 21.50
+3
Zdaj pa samo minutko, da ne boste komentirali tja v tri dni! Tako kot zmeraj zgodba sploh ni bila povedana v celoti. iz prve roke vam povem, da to ni bila navadna ekskurzija temveč udeležba dijakov na gledališkem festivalu v St.Maloju, kjer so dijaki tudi prejeli zmagovalno nagrado. samo toliko, da ne boste preveč glasni! Režiser, dramaturg, lektor in prevajalec zdaj razumete zakaj vse to spremstvo?
limonca4
16. 04. 2012 22.12
+11
No, kaj so pa počeli v Afriki? Nič drugega, kot pa uživati na račun lačne raje, potem se pa zagovarjati, da je to ena službena obveznost. Lepo te prosim, saj nismo z lune padli!
Luka Tomši? 1
16. 04. 2012 22.22
+3
afrika nima nič s francijo! niti ni bila to ista šola! vse, kar hočem reči je to, da nasedete medijem čeprav zgodbe ne poznate, in prav tako je ne poznajo tudi oni.
izRODEk
16. 04. 2012 21.43
+1
"članek" me spominja na tiste iz 1.aprila: vsi takoj ugotovimo, da je potegavščina. isto je tukaj.
izRODEk
16. 04. 2012 21.42
+0
seveda je jasno, da portal 24ur dobiva ugodnosti s strani desnih strank, to so lobiji ki skrbijo, da imajo oboji koristi. takšen "članek" je pač PR janševe vlade. neresno za neresen portal.
SBR
16. 04. 2012 21.36
-5
kaj pa izmenjave dijakov? recimo na BIC-ljubljana živilska šola so ravno zdaj na finskem se mi zdi da 2 profesorice in 8 dijakov? že res da je to delovna izmenjava ki se tiče praktičnega pouka(slaščičarstvo) pa še vseeno gre vse na račun šole... eh ja :) pa novi računalniki, table s računalniškim zaslonom...
EnKandidatDosmrtniMandat
16. 04. 2012 21.33
+6
Super članek. Me zanima koliko denarja je novinar prejel zanj? Ko je šla ekipa na teren, v šolo, bi lahko hkrati še v kak razred vstopila in posnela stanje tam. Potem pa objektivno obravnavala paket sprememb, ki jih predlaga orožarska vlada. Novinarji se ukvarjajo s temami, za katere dobijo navodilo. Mnogo je tem, ki ostanejo namerno prezrte. Pa so mnogo večje vrednosti od potovanja v Francijo!!!