Slovenija

Biščak napovedal tožbo, Primc: Obžalujem, da zastrupitveni lobiji delajo zdrahe

Ljubljana, 08. 12. 2025 23.01 4 min branja 532

Bogdan Biščak in Aleš Primc

Ali je referendumska saga glede izidov odločanja volivcev o prostovoljnem končanju življenja res končana ali pa bodo tisti, ki Katoliški cerkvi in zdravniškim organizacijam očitajo nezakonito sodelovanjev v kampanji, vložili tožbo na vrhovno sodišče in s tem pustili možnost, da gremo še enkrat na referendum, odprto? V oddaji 24UR ZVEČER so soočili pritožnika na rezultat referenduma Bogdana Biščaka in pobudnika referenduma Aleša Primca.

Je referendum o pomoči pri prostovoljnem končanju življenja končno dosegel epilog? Po vložitvi ugovorov Srebrne niti in Bogdana Biščaka na Državno volilno komisijo (DVK) zaradi domnevnih nepravilnosti v referendumski kampanji, za zdaj kaže da nam ne bo treba – že tretjič v dveh letih – na referendumu odgovarjati na isto vprašanje.

DVK je namreč danes potrdila rezultat, obenem pa zavrgla vse ugovore in pritožnikom, ki so trdili, da je bila kampanja, zaradi sodelovanja Katoliške cerkve in zdravniških organizacij, nepoštena oziroma nezakonita, sporočila da je ponovitev referenduma zdaj stvar sodišča – saj da komisija ni pristojna za odločanje o domnevnih nepravilnostih v kampanji.

V oddaji 24UR ZVEČER so gostili enega od pritožnikov na rezultat – Biščaka, in Aleša Primca, ki jim očita nedemokratično delovanje.

Da bo na vrhovno sodišče zdaj vložil tožbo, je potrdil Biščak. "Po odločitvi državne volilne komisije sem bil zelo presenečen. Ker Zakon o referendumu in ljudski iniciativi v 51. členu zelo jasno piše, da se da vložiti ugovor tudi zaradi nepravilnosti v referendumski kampanji. Državna volilna komisija pa se je odločila, da za to ni pristojna. Tega nisem razumel. In potem, ko sem malce razmislil o zadevi – glede na to, da sta dva vrhovna sodnika člana DVK – so po mojem prišli do zaključka, da je ugovor na referendumsko kampanjo utemeljen in da bi se v primeru, da bi DVK odločila, da ga razveljali, v državi sprožil tak politični nered, da so se raje odločili, da ta vroči kostanj dajo v odločanje vrhovnemu sodišču," meni.

Primc po drugi strani poudarja, da je še zmeraj pod velikim vtisom "zmage za bolnike, invalide in upokojence". Biščkova napoved vložitve tožbe pa se mu zdi izredno nedemokratična. "Ljudstvo je v Sloveniji najvišji organ odločanja. In ko ljudstvo enkrat odloči, je to treba spoštovati. Obžalujem, da zdaj Biščak in zastrupitveni lobiji delajo zdrahe med narodom v času, ko bi se morali pripraviti na praznike. Ljudje, advent je tukaj, umirimo se in pripravimo na praznike," je pozval.

Biščak mu medtem odgovarja: "Če bom še enkrat slišal besede 'zastrupitveni lobiji', bom nasprotni strani vrnil s 'sadistični lobiji'. Kar se pa nedemokratičnosti tiče – nad ljudstvom je zakon, ki določa, kar določa. Da je ugovor možno vložiti in se tudi ne spomnim, da bi Primc in drugi, ki so z njim sodelovali, ko je predlog za razveljavitev referenduma o drugem tiru vložil Kovačič, da bi takrat izražali svoje pomisleke o demokratičnosti samega sistema. O tem, ali je bil za referendum zakonito in pošteno voden, bo na koncu očitno pač odločilo vrhovno sodišče. In v primeru, da ni bilo tako, je povsem demokratično, da se takšno odločitev razveljavi." 

Primc pa pravi, da z odločanjem vrhovnega sodišča – glede na to, da to zakon predvideva – nima nobenih težav. "Kar se tiče primera Kovačiča, jaz tiste zadeve nisem vložil in me je presenetila odločitev sodišča, podobno kot takratnega predsednika vlade Mira Cerarja. Ko enkrat ljudstvo odloči, mislim, da potem to velja. Poglejte primer Janeza Janše – on je bil v zaporu, ko so leta 2014 potekale tako državnozborske, kot lokalne volitve. Potem je ustavno sodišče ugotovilo, da je bil v zaporu protiustavno in protizakonito. Ampak Janez Janša se zaveda, da je ljudstvo najvišja instanca v Sloveniji in se potem na tiste volitve ni pritožil – kljub temu, da je ustavno sodišče ugotovilo, da je bil nezakonito zaprt. In seveda, prav gotovo je ta njegov zapor – kot vodja opozicije je iz zapora gledal, kako je tekla kampanja – imel odločilen vpliv na volitve. In da ne govorimo o tem, da se zadnjih 15 let pred čisto vsakimi volitvami zlorablja sodstvo za to, da se vpliva na volitve. Tako da, kar se tiče vplivanja na volilne referendumske kampanje, ima skrajna levica v Sloveniji zelo veliko masla na glavi."


Celotno soočanje si lahko ogledate v videu zgoraj.

KOMENTARJI532

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Smuuki
11. 12. 2025 10.45
Se še ne bo nehala ta inkvizicija z leve? Se vračamo v čas ko so kurili grmade? Levi bi zdaj grmade nadomestili z injekcijo?
spermi?
09. 12. 2025 21.20
Biščak , če ti ni za živeti daj se zastrupiti , nas pa pusti mi radi živimo .
štrekeljc
11. 12. 2025 11.54
Se ne more, ker ste vi proti! Ti pa živi, kdo ti brani?
borjac
09. 12. 2025 19.59
Aleš Primc bi bil IDEALEN VODJA INKVIZICIJE na Kranjskem tam nekje v letih 1500 , z hinavskim nasmehom na obrazu bi grmade zažigal.
Smuuki
11. 12. 2025 10.38
Preprečuje inkvizicijo kar zastrupljanje zagotovo je ti pa pripisuješ to. Pravi inkvizitorji ste res na levi. Vam je ubijanje drugih že v genih. Primc se bori za življenje. Vi njegovi nasprotniki pa vsiljujete smrt. Predčasna smrt, prostovoljno končanje življenja ste to poimenovali je vaš edini cilj ker ne zmorete drugega ponuditi kot alternativo
Veščec
09. 12. 2025 18.35
a ni še konc s tem ping pongom,madona.zresnte se,sej niste u vrtcu.al ste,pa to
zavetnik
09. 12. 2025 18.18
Kdo že je zastrupljal ljudi in še otroci so bili vmes po Ljubljani kdo je to bil
vednokontra
09. 12. 2025 17.27
Levičarska horda, ki je uničila prvo državo, ko smo začeli na svoje in vspostavili demokracijo in blaginjo ponovno uničujete, lažete, potvarjate, zmerjate, žigosate vse drugače misleče. Še Goli otok vrnite in strelski vod. Ne bo šlo, sedaj nas je čnuharjev veliko in smo vam jasno povedali kje je vaše mesto. Priviligiranci živite na naš račun in izkoriščate in kradete delovnim ljudem, da lahko smetite po portalih. Samo Severna Koreja in Venezuela sta vam še ostali, Slovenije vam ne bomo nikoli prepustili. Se vidimo Aprila, a ko boste izgubili pa spet na kolo itd.... Nisem SDS in grem v cerkev za božič in visoko izobrazbo, da ne boste spet žalili in pluvali. Nas je veliko visoko izobraženih, razgledanih in svobodomiselnih, neodvisnih od državnih služb in jasli.
ŠeVednoPlešem
09. 12. 2025 18.33
A ta prva država Slovencev ? Katera je to bila ? SFRJ ? Njo so uničili člani levičarske horde, se strinjam, Janša, Peterle, Tudjman, Milošević, Kučan ...
ŠeVednoPlešem
09. 12. 2025 17.26
Kaj pa če je vse res. kar trdi Primc. Kaj pa če v Sloveniji res obstaja zastrupitveni lobi !?
štrekeljc
09. 12. 2025 17.33
Zastrupljanje se je že začelo! Le poglejte one, ki so v Tacnu pili kuhano vino!
peresni
09. 12. 2025 18.17
In zamisli si ...kaj če je RKC organizirana pedofilska združba z dovoljenjem sv Petra?
zrela hruška
09. 12. 2025 17.11
Kaj se ti janseviki delajo čudne in se smejijo se?! zakona si niso prečitali in se delajo pametne. gre za prosto voljo z vse polno varovalkami.
natas999
09. 12. 2025 16.18
pušnl ste in pika,lahko jokate naprej
ŠeVednoPlešem
09. 12. 2025 16.34
ja, zakon je padel, in zdaj je vsem lažje, morfij se lahko tala vsem, dvojna doza, trpeči lahko trpijo, jim je Primc dovolil, dejansko pravljično, ni lepšega
peresni
09. 12. 2025 17.02
Puš.l si ti kot ministrant?
cirenij
09. 12. 2025 16.07
Tako je pač izpadlo, ne noremo pomagat. Primc upam, da tebi in tvojim, ki si jih izpostavljal v kampanji, Bog povrne. Toliko izrečenih laži, na račun končanja trpljenja, kot si jih izrekal, upam, da ti ne oprosti.
ŠeVednoPlešem
09. 12. 2025 16.02
350.000 Slovencev je verjelo Primcu, da bo vlada z zakonom zastrupila 600.000 prebivalcev Slovenije, nihče od privržencev Primca se ni ogradil od njegovih argumentov, zato sklepam, da so mu verjeli, da mu verjamejo, primer množične histerije dejansko, ali pa gre za največjo vladno zaroto v zgodovini Slovenije. Če trditve Primca držijo, je padla največja zarota, vladna, Srebrna nit je bila samo pretveza, s katero se je želelo znebiti in odstraniti bolne, invalide, upokojene. To trdi Primc. do zdaj mu nihče ni oporekal. Začenjam mu tudi jaz verjeti. Kaj pa če je vse res. kar trdi Primc. Kaj pa če v Sloveniji res obstaja zastrupitveni lobi !?
ŠeVednoPlešem
09. 12. 2025 15.44
Podlo je,. da Primc ponavlja in trdi, da obstaja zastrupitveni lobi, ki je načrtoval poboj 600.000 prebivalcev Slovenije ... TO JE PODLO in NIZKOTNO Torej privrženci Primca dejansko VERJAMETE v obstoj lobija, ki je nameraval z zakonom izvršiti zastrupljanje vseh bolnih, invalidnih in upokojenih v Slovenji ???? Kajti ta "argument" je bil in ostaja glavni argument Primca, ko "ruši zakon in s tem vlado"
Buci in Bobo
09. 12. 2025 15.48
Nihče ni privrženec primca. 🤷 Kvečjemu demokracije, ki vidim da pri vas šepa. Iščeš zadoščenje, ki ga ni. Sprijazni se.
ŠeVednoPlešem
09. 12. 2025 15.59
Sem se, že zdavnaj. Nimam težav z rezultati referenduma, in ja smešno je, da so se zagovorniki zakona zbudili šele po referendumu
štrekeljc
09. 12. 2025 17.38
Buci, v demokraciji o sebi odločaš sam, ne drugi!
Darko32
09. 12. 2025 15.37
Ta pritožba teh luzerjev, ki so izgubili je milo rečena podla in pokvarjena do konca. Da je mera polna je celo zblamirala levičarje do konca. Namreč zdravnik nima pravice jasno in javno povedati, da tega nebo delal in to jim tudi narod jasno in glasno povedal, da ne bodo tega delali. BOLJŠEVIKI pa še vedno mislijo, da so v hosti in da bi radi leto 1945 ndaljevali, k oso drugače misleče metali kar žive v jame in so izvajali eksekucije v verziji 1.00 Sedaj pa bi radi nadgradili in delali v verziji 2.50 Narod jim je lepo povedal, da tega ne bodo počeli. Edino Tardeči ne dojamejo, da je njihova ideologija propadla na celi črti. BIŠČAK pa se poskuša infiltrirati nazaj v politko preko tega, kar je njihova ideja pojmovanja demokracije in kako zatirati drugače misleče. Že sami komentarji levičarjev in tudi tukaj kažejo, d ani skrb za dobrobit sočloveka ampak kako ga z vsemi sredstvi likivdirati. Ker jim metode obtoževanj na podlagi domnev niso preveč uspešno šli od rok so sedaj začeli kako bodo izvajali evtanazije. Ta primer pritožbe jasno pove in dokazuje, da bodo na silo izvajali eksekucije pod krinkami pomoči pri lajšanju bolečin, katere prav oni največ so povzročili in jih še povzročajo. ČE BI JAZ BIL V DRŽAVNI VOLILNI KOMISIJI BI SE POSTAVIL NA STRAN KJER BI ISKAL ODGOVOR: KDO BO DELAL EVTANAZIJE, ČE SO ZDRAVNIKI PROTI. LJUDJE PA SO JASNO POVEDALI, DA NE PODPIRAJO TEGA IN TUDI NE ZDRAVNIKI. TOREJ JE KRISTALNO JASNO, DA BI RADI NA SILO NEKAJ POD KRINKO SPREJELI. Z izjavo je BIŠČAK povedal kam pes taco moli. Radi bi sedaj dosegli, da bi drugače misleče pospravljali z strupom.
ŠeVednoPlešem
09. 12. 2025 15.43
to da so luzerji se strinjam, o njihovi podlosti pa ravno ni mogoče govoriti --- podlo je,. da Primc ponavlja in trdi, da obstajaj zastrupitveni lobi, ki je načrtoval poboj 600.000 prebivalcev Slovenije ... TO JE PODLO in NIZKOTNO Te vprašam Dare, torej ti dejansko VERJAMEŠ v obstoj lobija, ki je nameraval z zakonom izvršiti zastrupljanje vseh bolnih, invalidnih in upokojenih v Slovenji ???? Kajti ta "argument" je bil in ostaja glavni argument Primca, ko "ruši zakon in s tem vlado"
vednokontra
09. 12. 2025 15.15
Povelnik, Samomor lahko narediš, kadar hočeš, pokvarjeno je, da mora to storiti zdravnik ki je prisegel da rešuje ljudi in medicinsko osebje, ki je proti umoru. Višek pa je da morajo v obdukcijo napisati neko bolezen, recimo gripo. TO JE POKVARJENO in to dokuzuje iskrivljenost pokvarjenosti levičarjev in kruhoborcev.
Vrhovni poveljnik
09. 12. 2025 15.19
Neizobraženi runkeljni, ki se gredo velike domoljube, a niti ne obvladajo slovenskega jezika in verujejo v pravljice migranta iz Bližnjega vzhoda, zanikajo vsem državljanom pravico do odločanja o lastnem telesu, so mnenja, da zastopajo moralna in etična stališča. Ali obstaja kaj še bolj smešnega in sočasno bolj žalostnega?
peresni
09. 12. 2025 15.20
Ti je to povedal župnik med klečanjem?
Buci in Bobo
09. 12. 2025 15.36
Nihče ni zanikal ničesar nobenemu. Bil je referendum in kar vas drži skup je antijanšizem, ki je odpovedal.
Buci in Bobo
09. 12. 2025 15.42
In prav je tako, kronski dokaz o škodljivosti antijanšizma.
ŠeVednoPlešem
09. 12. 2025 15.50
torej janšizem ni škodljiv,. ahahahahahahahahahahahaha Buci, danes dobiš sendvič s polijem in čisto svežo sirovo stručko namazano z majonezo
peresni
09. 12. 2025 16.34
Mišljeno sociopatu vedno kontra
Buci in Bobo
09. 12. 2025 16.40
Hja glej, beri antijanšistične poste in nebuloze, katere smo že 100x skenslali, da niso resnične. Glej širšo sliko.... in tvoj poli tudi.. konec je. Vse se da preverit v petih minutah.
Buci in Bobo
09. 12. 2025 16.53
Folk vas ima poln kufer.
ŠeVednoPlešem
09. 12. 2025 15.08
V Sloveniji obstaja zastrupitveni lobi, ki je načrtoval množične likvidacije bolnih, invalidnih, upokojenih prebivalcev Slovenije, Primc je za vse to vedel, od vsega začetka, to je razkrinkal in preprečil !!! Slava mu !
Vrhovni poveljnik
09. 12. 2025 15.05
Le skrajno pokvarjene osebe vsiljujejo svoje poglede in jemljejo pravico do odločanja o lastnem telesu ter življenju in smrti vsem normalnim ljudem. RKC in SDS so vedno bili na napačni strani morale, etike, zgodovine in človečnosti.
Buci in Bobo
09. 12. 2025 14.57
Da poteka debata po referendumu, namesto pred referendumu kaže, da lewe močno boli, ker se je desna stran "protizakonito" organizirala. Ne delajte si še večje sramote.
ŠeVednoPlešem
09. 12. 2025 15.04
Torej verjameš v edinega Boga - Janeza Janšo in njegovega Sina in Duha v enem Aleša Primca, ki trdi, da je v ozadju zakona o pomoči pri PKŽ "zastrupitveni lobi" ?
Buci in Bobo
09. 12. 2025 15.37
Ne, jaz ne. Histeričen si.
ŠeVednoPlešem
09. 12. 2025 15.45
ne nisem, jaz ne trdim, da obstaja zastrupitveni lobi, pa tudi ne trdim, da obstaja sadistični lobi, nisem histeričen, sprašujem, kajti očitno je, da verjameš temu, kar trdi Primc
Buci in Bobo
09. 12. 2025 15.50
Očitno je da si očitno histeričen in potrebuješ vodjo.
ŠeVednoPlešem
09. 12. 2025 15.52
ja, potrebujem ga, samo ne vem, kdo je moj vodja, povej mi, ahahahahahahaha
Buci in Bobo
09. 12. 2025 16.42
Že to da hočeš imeti zadnji besedo pove da nisi stabilen...
peresni
09. 12. 2025 14.42
Primc je seveda sociopat...ležaj v krvavem možganskopralnem stroju RKC.
Buci in Bobo
09. 12. 2025 14.50
Kaj je narobe z "zastrupljanjem bolnih" in zakaj se izgubili referendum sta dve različne stvari. In krivi ste lewičarji-antijanšisti-sociopati-sektaši.
ŠeVednoPlešem
09. 12. 2025 15.02
Busi, sekšaši so janšisti po mojem, pač ker verjamejo v edinega Boga - Janeza Janšo, ob tem sicer dopuščajo boga kristjanov, hodijo k mašam, praznujejo krščanske praznike, ampak v vse to ne verjamejo, ker Janša je njihov Zveličar, saj jih bo popeljal neposredno v Njegovo Noriško kraljestvo, zato sekta
Buci in Bobo
09. 12. 2025 15.40
Sektaš je tisti, ki drugemu ne dovili izražati misli. Trenutno to ni janša in ne vem o čem blodiš. Lahko si pa ogledaš delovanje LENE, URŠKE IN VONTE.
ŠeVednoPlešem
09. 12. 2025 15.47
sektaš je odpadnik od glavne struje, vere, gibanja .... ta ki drugemu ne dovoli izražati misli, je dogmatik, tiran !!! in ne vem, kdo ne dovoli drugačnih misli v stranki SDS ?????? A obstaja v SDS kdo ki verjame, da Janša ne bi smel biti predsednik te stranke, ker je denimo kot darilo zahteval podkupnino v primeru nakupa patrij ????
Buci in Bobo
09. 12. 2025 15.51
Antijanšist pač...
ŠeVednoPlešem
09. 12. 2025 16.12
hm ? ja, antijanšist bi bil sektaš odpadnik, tisti član SDS, ki ne sledi več Janši, ampak v tem primeru ne bi več bil v stranki ... teh pa ni dejansko v Sloveniji. Edini Ivo Hvalica, je žal že pokojni, Peter Jambrek je bil nekaj časa sektaš, odpadnik od pravoverne struje, ampak sta se potem znova zbližala ... Tako da v Sloveniji člana SDS,. ki bi bil antijanšist, NI, NE OBSTAJA
Buci in Bobo
09. 12. 2025 16.44
Antijanšist si, ker ne priznavaš mnenja drugih. Cmizdriš in jočeš.. bi bilo bolje da se jaz odjavim?
katoro
09. 12. 2025 14.21
Piu ali ti sploh veš kdo je Janez Janša? Če ne veš ti, ti bom jaz povedal. Janez Janša je bi najbolj zagrizen komunist. Ker mu niso pustili v ZK prilesti na najvišjo stopničko je pa prestopil k Demosu kasneje pa v SDS, kjer ustrahuje vse vprek. v ZK so že vedeli zakaj ga niso spustili zraven. Zato pa, ko boš naslednjič napisal kaj tako bistroumnega, se prej malo pozanimaj kako in kaj.
piu
09. 12. 2025 14.32
Tako kot Tile, ki je bil v Zagrebu v domobranskem polku in to kot prostovoljec....Lewaci dajte se o temu pozanimat....
piu
09. 12. 2025 13.59
Lewaci in zapomnite se že enkrat, našega Janeza nam je poslal bog...
SDS_je_poden
09. 12. 2025 14.06
Upam, da vam ga kmalu tudi vzame. Leta so že tu.... :) Kaj pa potem? Kdo bo vaš pastir?
piu
09. 12. 2025 14.08
kam si ti hodil v šolo?
ŠeVednoPlešem
09. 12. 2025 14.29
Bog, če gre za krščanskega, se piše z VELIKO začetnico ... torej, ko si napisal, da vam je Janeza poslal "bog", to pomeni katerikoli bog, pač neko bitje, bog v rangu vilincev, škratov, trolov ...
Vrhovni poveljnik
09. 12. 2025 14.58
Ja, je! Vam, ta bogim.
štrekeljc
09. 12. 2025 17.51
Molimo za Janšo, psalm 109:8
zibertmi
10. 12. 2025 09.19
janeza ni poslal bog ampak izdelovalec kebaba in bureka
ISSN 15813711 © 2025
24ur.com, Vse pravice pridržane
Verzija: 1469