Slovenija

S 530 evri ne morejo plačati položnic

Ljubljana, 13. 02. 2012 18.11 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 3 min
Avtor
B.J./V.L./STA
Komentarji
663

Humanitarne organizacije imajo vedno več dela. Štiričlanska družina iz Ljubljane s 530 evri socialne pomoči ne more več pokriti osnovnih stroškov. Najbolj so ogroženi mladi in starejši od 65 let.

Družina Vidovič se s 530 evri socialne pomoči komaj prebije skozi mesec.
Družina Vidovič se s 530 evri socialne pomoči komaj prebije skozi mesec. FOTO: Kanal A

Pod prag revščine se pogreza vse več slovenskih družin. Družina Vidovič iz prestolnice, ki so jo predstavili v oddaji Svet na Kanalu A, je le ena izmed mnogih. Oče Zoran Vidovič je zaradi zdravstvenih težav brezposeln, prav tako je brez službe njegova žena. S 530 evri socialne podpore preživljata dva otroka, 4-letnega sina in 2-letno hčerko. Poleg otroškega dodatka je to njun edini mesečni prejemek, s katerim že dalj časa ne moreta plačevati niti osnovnih priključkov.

Zalomilo se je pri poračunu elektrike, saj račun znaša neverjetnih 900 evrov. Ker računa niso mogli plačati, so jim elektriko izklopili. Družina pa se je morala preseliti k Zoranovi mami v enosobno stanovanje. "Sem šel prosit, če je kakšna možnost, da bi odplačal. Saj plačujem, samo po svojih zmožnostih. Rekli so, da ne. Že to, da smo dobili šest mesecev obročnega odplačevanja, je izjema,“ pojasnjuje Zoran Vidovič.

Vedno več ljudi prosi za humanitarno pomoč

Vidovičevi so le eni od mnogih, ki potrebujejo pomoč. V zadnjem času se je izredno povečalo povpraševanje po raznih oblikah pomoči v obliki plačila položnic. Leta 2010 je bilo takšnih prošenj samo v škofijskem Karitasu več kot 115.000, lani pa že prek 160.000.

Slabi četrtini državljanov EU grozi revščina.
Slabi četrtini državljanov EU grozi revščina. FOTO: Thinkstock

Leta 2010 v Sloveniji 18 odstotkov ogroženih zaradi revščine

Revščina in socialna izključenost sta leta 2010 ogrožali skoraj četrtino prebivalstva 27 članic Evropske unije. Po podatkih, ki jih je objavil Evropski statistični urad (Eurostat), je bilo v letu 2010 ogroženih 115 milijonov ali 23,4 odstotka prebivalcev EU.

Najvišji delež ljudi, ogroženih zaradi revščine ali socialne izključenosti, so imeli v letu 2010 v Bolgariji (41,6 odstotka), Romuniji (41,4), Latviji (38,1) in na Madžarskem (29,9), najnižji pa v Avstriji, na Finskem in v Luksemburgu (okoli 17 odstotkov), na Švedskem in Nizozemskem (15 odstotkov) ter na Češkem (14,4). V Sloveniji je znašal ta delež 18,3 odstotka.

Glede na stopnjo tveganje revščine se je Slovenija z 12,7 odstotka uvrstila v zadnjo tretjino med 27 članicami EU. Najvišjo stopnjo tveganja imajo Latvija (21,3), Romunija (21,1) ter Bolgarija in Španija (obe 20,7). Podatki za Irsko in Ciper niso bili na voljo.

Poleg mladih so najbolj ogroženi še starejši od 65 let.
Poleg mladih so najbolj ogroženi še starejši od 65 let. FOTO: Reuters

Najbolj ogroženi mladi

Med najbolj ogroženimi so otroci oziroma mladi do 18. leta starosti, še ugotavlja Eurostat. V letu 2010 je bilo v EU zaradi revščine ali socialne izključenosti ogroženih skoraj 27 odstotkov mladih pod 18 let. V populaciji starih med 18 in 64 let je teh dobrih 23 odstotkov, delež starejših od 65 let pa znaša slabih 20 odstotkov.

V Sloveniji je bilo leta 2010 zaradi revščine ali socialne izključenosti ogroženih 15,2 odstotka otrok oz. mladih, 18,1 odstotka ljudi v starosti med 18 in 64 let ter 22,8 odstotka starejših od 65 let.

Spremljajte 24ur.com na Facebooku in Twitterju!

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12

KOMENTARJI (663)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

User503419
15. 02. 2012 08.02
+0
Zakaj ljudje na socialno pridejo z cigaretami v žepu ? Zakaj so mladi prekomerno debeli, leni, apatični ? Zakaj ljudi ne poučite, da telesna aktivnost pospeši pretok krvi, misli in voljo za spremembo.Slovenci, začnite skrbet za zdravje sami. Tek je zastonj, da pa veliko.
Burton007
14. 02. 2012 21.17
+5
Veliko jih ima iste "zdravstvene" težave v naši ljubi Sloveniji. Baje gre za bolezen, ko možgani otečejo od prekomernega uživanja alkohola in ohromijo center za ravnotežje, center za delovne navade in center za ponos in dostojanstvo človeka. Baje pa ne prizadene centra za prebrisanost in preračunljivost, saj so to ljudje, katerih odgovor je vedno- "ZAKAJ BI DELAL ZA MINIMALNO PLAČO, ČE PA LAHKO ŽIVIM NA GRBI DRŽAVE IN BO PAČ SREDNJI SLOJ, KI BO POČASI DELAL DO 70 LETA, POSKRBEL ZA MOJO LENO RIT"! Poznam veliko takšnih z zdravstvenimi težavami, ki jih vlečejo že od 19 leta starosti in so že 15, 20, 30 let na relaciji socialna - gostilna! Da o brazilcih ne zgubljam besed! Pa brez zamere!
Tone 12345
14. 02. 2012 20.39
+2
SLIKA NA KATODNI CEVI SLEDI PREMIKOM KI JIM LCD I LED NIKOLI NE BO KOS!!!!
theykilledKenny
14. 02. 2012 20.58
+1
Da ne omenjamo življenjske dobe TV-ja s katodno cevjo s TV sprejemnikom s tekočimi kristali ali plazmatskih TV. Dober CRT si lahko imel 20 let + Pri LCD-jih se že po 3 letih začnejo mrtve pike, 7 let je pa nekako pričakovana življenjska doba. Slika na plazma TV pa začne opazneje temneti že po 4 letih...
User504149
14. 02. 2012 20.38
+3
dilat naj začne
theykilledKenny
14. 02. 2012 20.54
+1
Tone 12345
14. 02. 2012 20.38
+1
IN TO DALEČ NAJBOLJ KVALITETNA!
Tone 12345
14. 02. 2012 20.36
+1
SLIKA NA TV Z KATODNO CEVJO(STARI TV)JE NAJBOLJ KVALITETNA OD VSEH LCD,LED ITD....KATERI SE PRODAJAJO ZA 1000 EUR!TO SO DEJSTVA!IN TO VEDO VSI ELEKTROTEHNIŠKI STROKOVNJAKI!!!!ŽAL TEGA LAIKI NE VEDO!!
User541374
14. 02. 2012 20.40
Audy
14. 02. 2012 20.41
oja, 50 herčno migotanje, nič ni bolj kvalitetnega in neškodljivega od tega...
theykilledKenny
14. 02. 2012 20.53
Tone 12345
14. 02. 2012 20.36
+1
SLIKA NA TV Z KATODNO CEVJO(STARI TV)JE NAJBOLJ KVALITETNA OD VSEH LCD,LED ITD....KATERI SE PRODAJAJO ZA 1000 EUR!TO SO DEJSTVA!IN TO VEDO VSI ELEKTROTEHNIŠKI STROKOVNJAKI!!!!ŽAL TEGA LAIKI NE VEDO!!
čevapgpt
14. 02. 2012 21.02
-1
User596234
14. 02. 2012 19.49
+1
Tukaj pa so večinoma od 15-50 pa vsi jamrajo, zgleda da jim je v užitek, potem za vse velja, da si poiščejo delo, take nasvete dajete v komentarjih.
theykilledKenny
14. 02. 2012 20.33
+0
vagicaa: a si mrbit v žlahti z zgoraj omenjenimi, ker jih tako z ihto zagovarjaš?
srecnii
14. 02. 2012 19.49
+1
Mi smo dobili navadni klasični TV zastonj, LCD ni denarja....sicer pa so tud računalniki stari preko 8 lt, mobitel 5-6 let, avto 12 let.....
periot22
14. 02. 2012 20.10
+1
Prinas je enako tv še dela super nevem zakaj bi ga menjavali z LCD enako je z računalnikom , avtomobilom,z mobitelom!!!!! Poznam pa kar nekaj ljudi ki so dobesedno obsedeni z najnovejšimi mobiteli, Lcd, računalniki kljub temu da nimajo velikih dohodkov dajo vse za to nepotrebno kramo so v samih kreditih iz meseca v mesec v minusu itd.....To se mi zdi bolano!!!!
Tone 12345
14. 02. 2012 20.33
+0
SLIKA NA TV Z KATODNO CEVJO(STARI TV)JE NAJBOLJ KVALITETNA OD VSEH LCD,LED ITD....KATERI SE PRODAJAJO ZA 1000 EUR!TO SO DEJSTVA!IN TO VEDO VSI ELEKTROTEHNIŠKI STROKOVNJAKI!!!!ŽAL TEGA LAIKI NE VEDO!!
theykilledKenny
14. 02. 2012 20.50
Vraz, se popolnoma strinjam. Sonyjev Trinitron pa je bil po mojem skromnem mnenju najboljši predstavnik CRT-jev. Pa še precej manj štroma so porabili, kot povprečen LCD.
User535962
14. 02. 2012 19.46
+1
kako tipično slovensko! namesto,da bi skup stopil,pa en čez druzga pluvamo! naši vrli politiki in gospodarstveniki pa se samo nasmihajo,saj vedo,da ne bodo imeli nobenih težav,dokler bo narod takole razdeljen!
User596234
14. 02. 2012 19.52
+1
castell
14. 02. 2012 19.46
+1
Ne morejo plačat položnic, lcd tv pa lahko majo.
srecnii
14. 02. 2012 18.28
+6
Mlad človek med 15-50 leti nima kaj dosti stokat, delo se dobi le da 5x težje kot pred leti...pomagat je potrebno starejšim, ki imajo po 200 evrov pokojnine, delat ne morejo, zdravje jih tudi stane (povoji, tableti, prevozi do zdravnikov...). Tole kar je zgoraj je eno samo jamranje, 500 evrov je lepa vsota, KRASNA za NEDELO....jaz dobim 160 evrov socialne pa moram dat za položnice, hrano, tako da v upanju na čimprejšnje ukrevanje.
User596234
14. 02. 2012 18.05
-1
Vsa čast tukaj pa se vidi da smo Slovenci neenotni, brez sočutja do sočloveka,vsaj kar se komentarjev tiče.Močno upam, da vsi nismo taki,če ne moremo pomagat, vsaj pljuvat ni treba.
theykilledKenny
14. 02. 2012 20.30
vagicaa... a nisi ti iz enga drugega režima? Tam smo bili vsi enaki, še čutili smo enako. Veš, imamo tudi pravico biti neenotni, brez sočutja do sočloveka. Važno, da dogaja. Wake up, baby.
Uporabnik113189
14. 02. 2012 17.48
+13
Moje osebno mnenje je, da so dobrodelne organizacije samo amortizer ali podpora gnilemu sistemu. Če jih ne bi bilo, bi bile že davno polne ulice in kakšnemu bi že sneli glavo. Potem bi se stvari kaj hitro popravile. Tako pa tisti ponižani in do konca izžeti izkoriščajo še zadnjo rešilno slamico, ki je še vedno boljša kot spopad na ulici. Očitno mnogi ne razumete stisk ljudi, ko boste sami pred takšno izbiro, potem boste razumeli. In nikogar več na sveti ne boste obmetavali z lenuhom. Mediji si pač želijo prikazati stiske ljudi in nekdo mora v ta namen postati žrtev oziroma kost za glodanje. Mnogi niso pripravljeni stopiti pred medije in razgaliti svoje zasebnosti za nikakršno ceno, pa prav verjetno da so še v hujših stiskah. Zato bi se morali zavedati, da je revščina kot ledena gora. Če jo vidiš, potem je njena prava velikost bistveno večja. Sicer pa so mnogo bolj zaskrbljujoče statistike, da je v EU najbolj ogrožena oziroma v revščini in socialni izključenosti mladina do 18 leta. Norih 27%. To je OGROMNO in resno nas lahko skrbi, kakšna bo naša prihodnost z mladino, ki je danes tako zapostavljena? Še čreda slonov ali katerihkoli čreda drugih živali ravna s svojimi mladiči bolje. Kam gre človeštvo in kaj se nam obeta v EU?
User743074
14. 02. 2012 17.07
+9
okupirati milijonarje in miljarderje, pa bo svet lepši
visoki
14. 02. 2012 16.53
-3
jaz bi ta mesec vsakemu ,ki bi prišel na socialno po denarno pomoč takoj dal lopato za kidanje snega pa bi videli kako se da zašparati
kim llsung
14. 02. 2012 17.17
-3
User368180
14. 02. 2012 18.38
+4
To lopato bi ti kmalu nekdo zabil v lape, ko ne bi dobil plačila za kidanje snega.
User499841
14. 02. 2012 16.53
+10
Nisem fauš pomoči a povedala bi samo nekaj, jaz imam porodniške 430e in 30e socialne pomoči. Imela sem d.o.o., kjer sem plačevala visoke prispevke. Sedaj pa moram z 460e plačati najemnino, stroške in nahraniti 4 otroke. Ni mi jasn odkot imajo oni takšen znesek pomoči. Očitno zato, ker sta dva odrasla. Jaz pa sama z otroci. l.p
Ranunculus
14. 02. 2012 17.05
+0
Glede na to, da si na porodniški, bi lahko bila dva, tako kot sta pri njih...
User499841
14. 02. 2012 17.08
+1
Ranunculus Oprosti ampak zares te ne razumem, kaj si želel povedati? Partnerja ni več, kljub temu, da sem na porodniški še zaenkrat
User499841
14. 02. 2012 17.11
+3
zraven tega je pa point, da moji dohodki so 430e plus 30e socialne-to je razlika zame in 4 otroke in da še sin ta mesec ni dobil štipendije- ker je dijak in še ni polnoleten, jaz pa ne večjih otroških po novi zakanodaji pa čeprav je odločba s 1.1.2012
User499841
14. 02. 2012 17.14
+4
in znesek 460e je za 5 člansko družino oni so pa 4članski z 530e.
User847060
14. 02. 2012 17.17
-5
Prosim ne vzami tega zlonamerno. Da imaš samo 430€ porodniške in da si plačevala VISOKE prispvke to je laž ali samo zmota. Glede na to da si imela d.o.o. si imela tudi velike prihodke saj se pri majhnih prihodkih ne splača imet d.o.o.. Mogoče pa imaš še starše ki ti lahko v tej stiski pomagajo. Vseeno ti želim vso srečo
User778513
14. 02. 2012 17.30
+3
Zakaj pa si zamolčala otroški dodatek za štiri otroke, pa moževe dohodke oz. preživnino, ki jo plačujejo očetje ?
Olga2
14. 02. 2012 18.21
+4
BURJA, se strinjam s tabo. Glede na to v kakšni situaciji si ZNANJE, naredi še enega otroka. Najlažje je "delat" otroke potem pa se pritoževat pa prosjačit. Ponavadi se prav taki pritožujejo. pa še može obtožujejo. Naredi še enega pa greš direkt v penzijo. V starih časih so ženske z dojenčkom na hrbtu hodile na njivo oz.so delale. . Si mogla mislit prej. Ta kriza traja že nekaj let in ne 1 leto. Se mi pa bolj smilijo tvoji otroci kot pa ti. Mnenja sem da je bolje imeti enega otroka kot nobenega, ampak vsaj enemu nudit vse kot štirim nič.
User499841
14. 02. 2012 19.39
+3
Jezni100 Imela sem pred 3 leti res dohodke, sedaj jih nimam in želela sem povedat, da nas je veliko, ki smo v stiski in nimam nikogar, ki bi mi pomagal in da bi lahko šla z otroci živet k staršem....to je na mojo žalost. Vem, da tale težko preživi z 530e, jaz pa še težje. Moram plačat najemnino in stroške- drugače bom na cesti in tega ne privoščim NIKOMUR. Moje sporočilo je bilo, da nas je veliko, ki nimamo jajc se razkrit javnosti oz NE ŽELIMO IZPOSTAVLJAT OTROK!!!! In žalostno je tudi, da so z novim zakonom sinu vzeli štipendijo, katero so nadomestili SAMO Z ODLOČBO, ki je veljavna z 1.1. A DANES NI BILA IZPLAČANA!!!!!
User499841
14. 02. 2012 19.41
+1
Burja 23 Nisem zamolčala otroški dodatek, imam ga a še ta ni bil ta mesec izplačan po novi odločbi, čeprav je veljavna. preživnine pa ne dobivam, dokler ne dokažem oz ne preverijo, da ni izterljiva
User499841
14. 02. 2012 19.43
+2
Blondinka2 Jaz nikogar ne prosjačim- tako mimogrede. In pazi, kar seješ to žanješ. In svetujem ti, da nikoli ne jemješ v usta otrok. Pazi, da te ne bo mati narava kaznovala- pa tudi,če imaš polno rit vsega
Olga2
14. 02. 2012 19.59
-6
ZNANJE, a ne? prosjačiš? Tu gor pišeš o svojih dohodkih. Za internet imaš, za najemnino pa nimaš. Al si v knjižnici...za to maš čas ? Za delo pa ne? Jaz imam polno rit vsega ker sem si ustvarila sama. Zato jaz žanjem kar sem si posejala.
User499841
14. 02. 2012 20.06
+4
Blondinka2 Kje si preprala, da nimam za najemnino???????? Imam plačane položnice in najemnino - z temi svojimi prihodki. Če pa si si sama vse ustvarla-ti e veš. Žanješ tudi nematerialne stvari- ni vse denar in dobrine....kolo sreče se okreče in ne veš kaj še čaka tebe in tvoje potomce- zato ne sodi, če ne želiš bit sojen!!!!!!
Olga2
14. 02. 2012 20.07
-5
pa če te tvoja stiska že tako moti, namesto da hodiš sem gor preverjat odgovore pa dajat pluse/minuse, začni delat. Če hočeš ti jaz najdem v enem tednu pa ti javim.
Olga2
14. 02. 2012 20.12
-4
ja, jaz vem. S trdim delom in ciljem se daleč pride. Sem se pa tudi marsičem odpovedala. Kjer je volja je tudi pot. Pa v tvojem stanju ti svetujem, da si malo bolj prijazna. Če boš bila take volje boš še bolj tonila. Misel pozitivno, pa ne vse odgovore sprejet za negativno.
User499841
14. 02. 2012 20.13
+4
zaenkrat sem še v porodniški, če komentiraš preberi dobro komentarje. Delo sem imela in ga bom tudi v prihodnosti- brez tvoje arogantnosti. Pomagaš pa lahka najti delo za človeku dostojno plačo zgoraj omenjeni družini- če si tako dobra po srcu
User499841
14. 02. 2012 20.17
+4
sem trdo delala in veliko prispekov plačala državi in tudi se jaz odpovedovala- vse kar sem zaslužila in ustvarla pa sem izgubila zaradi zaupanja v človeka. Za to sem sama kriva-res je....a da sedaj dobim tako malo porodniške in da mi država ne da kar mi pripada sem pa besna. Zato bom 2x premislila ali bom še imela svojo firmo ali ne. Več sem dala, kot dobim- eni pa ne dajo nič in dobijo več- to me jezi- ČE ME ZDAJ RAZUMEŠ, kaj sem želela povedati
Olga2
14. 02. 2012 20.28
-5
če bi bila tvoj delodajalec bi te takoj odpustila, zaradi tvoje arongance. V taki situaciji pa tak jezik Glede na to koliko je brezposelnih, ti pa si zaposlena, imaš 4-5 otrok in še se pritožuješ. Kolko časa pa delaš ali samo na porodniški? če ne znaš sprejeti kritike pa ti ni pomoči. Dobra sem do ljudi, ki pomoč potrebujejo. Ti jo očitno ne potrebuješ.
User499841
14. 02. 2012 21.15
+4
arogantna si ti-žal, a delala pri tebi sigurno ne bi-kajti vidiš samo naprej-levo in desno za tebe očitno ne obstaja. To, da imam 4 otroke in to zlate otroke pa sem ponosna. In skrbim sama zanje tako, da ne bodi tako ozkogledna in si razširi malo obzorje in ne si po svoje tolmačit moje sporočilo, če ti ga večkrat povem. In sprejmi, da si se zmotila in to zelo in dojami, da ne prosjačim nikogar in ničesar. Očitno ti ne sprejemaš druge razlage, kot si ti predstavljaš
User480405
14. 02. 2012 21.52
-3
Blondinka2 in znanje, očitno imata obe preveč časa, da se takole že cel večer prepirata tu gor...:) no, res je eno znanje, lahko bi prej mislila o številu otrok, sama sem edinka in tudi jaz ne razmišljam o več ko enem otroku, saj bi mu rada nudila to, kar sta meni moja starša: dostojno življenje in da sem lahko doštudirala v rednem roku, pa mi ni bilo potrebno delati (ampak to ne pomeni,da sem otrok bogatašev), sedaj sem na srečo dobila zaposlitev, tudi moj partner jo ima, ampak roko na srce, ne upava si privoščiti otroka, dokler ne bo vsaj en zaposlen za nedoločen čas, zato ljudi, ki štepajo otroke, pa nimajo visokih dohodkov, ne razumem. Blondinka2, lepo,da ti je ratalo, se strinjam, da se da s trudom marsikaj doseči, tudi meni je do sedaj to uspelo, ampak sem šele na začetku te poti, vendar res pazi, saj se lahko v življenju hitro obrne in se znajdeš v nezavidljivem položaju. pa lep pozdrav!
User499841
14. 02. 2012 22.29
+3
pikica567 Če ti misliš, da se otroci štepajo si zelo plehka....ti študij ne pomaga. Tudi jaz sem doštudirala in imela visoke prihodke, ko sem rodila svoje otroke. Nikoli ne veš, kaj te čaka za ovinkom in razmišljaj malo kaj govoriš. Ne veš nikoli, kaj bo jutr in ne želim ti nič slabega- vse dobro. Mogoče si še premlada, da bi vedela, kaj ta lahko doleti. Nič ni večno- verjem
Olga2
15. 02. 2012 00.04
-4
haha ZNANJE...še si tukaj, namesto da bi otroke spravla spat in imaš denar, d
Olga2
15. 02. 2012 00.11
-4
da visiš na internetu. Jst sem v tem času spravla otroka spat, nanesla špric kit na avto, skuhala valentinovo večerjo za dragega. Ti ženska pa se sprav k seb. Poskrbi za svoje otroke namesto da pišeš tu gor komentarje. Jaz si lahko privoščim, ker denar dela zame in ne jaz za denar. Pikica...se strinjam s tabo. Če si resnično želiš je vse mogoče. Ponavljaj to vsak dan...boš vidla rezultat....vse naj naj pikica....lp
User480405
15. 02. 2012 17.58
-1
no znanje, če si užaljena s tem, pa torej lepše rečem,da so otroci spočeti (z ljubeznijo ali brez). ampak žal poznam primere, kjer so imeli otroke zaradi višjih otroških dodatkov, celo,da so ženske dobile poklic mamice, zato pa sem uporabila ta izraz. in ravno zato, ker nikoli ne veš, kaj te v življenju čaka in doleti, sama ne bi imela več kot enega otroka, pa če bi zaslužila 3000 e na mesec.če si študirala, pa veš, da je pametno prebrat celotno zadevo in bi lahko prebrala moje zadnje stavke, ki sem jih namenila blondinki in videla, da se zavedam, da se lahko obrne tudi na slabše in nisem lahkomiseln človek.
User480405
15. 02. 2012 18.05
-1
blondinka hvala za lepe želje, vendar žal ni vedno vse odvisno samo od mene. jaz se vsekakor nameravam truditi po svojih močeh. je pa res, da dobrota je sirota in od države vsekakor ne moremo pričakovati ,da bo pomagala. starša sta skoz prikazovala vse prihodke, zato sem o kaki štipendiji, tudi najmanjši, lahko samo sanjala (da bi pokrila vsaj potne stroške pa študentske bone, kar pač rabiš osnovno za študij).vse, kar sem imela, sta zaslužila moja starša, zato tudi sama tako razmišljam: če si ne boš pomagal sam, ti država ne bo in vem, da ne morem nič pričakovati od nje, sicer pa saj navsezadnje sem redno študirala na račun davkoplačevalcev in koristila ugodnosti študenta 5 let.tako da tudi to je nekaj.
resslovenka
14. 02. 2012 16.44
+9
Pa smo spet tam. Mnoge moti LCD televizor. Mene popolnoma nič. Morda sta ga dobila v dar, kdo ve. Imam pa določene pomisleke ob gledanju včerjašnje predstavitve zgodbe teh dveh, ki prosita za pomoč. Pač naj daruje, kdor meni, da se bosta zaradi tega izkopala iz nezavidljivega položaja. Se mi pa odkrito smilijo mame samohranilke z otroki, ki kljub temu da se trudijo in delajo po službah, dobijo preživnino za svoje otroke (ali pa ne), nekaj otroškega dodatka pa še kakšno drugo priložnostno pomoč, poravnavajo redno svoje obveznosti (tekoče stroške), pa jim kljub temu za čisto nujne samoumevne otroške potrebe zmanjka denarja. Takim pomagam in jim tudi vedno bom.
Vulje
14. 02. 2012 16.55
+5
Ja seved v dar. Če je bil v dar sem prepričan da tisti ki jim je dal LCD v dar bi z veseljem jim rajši dal v dar zraven za položnice.In jim pomagau iz takih težavah kakih so se znašli. Če logično gledamo.
User847060
14. 02. 2012 17.11
+9
ja prodaj LCD in plačaj elektriko ali vsaj del položnice
superdonleon
14. 02. 2012 17.27
+6
kot da je lcd televozor sedaj ne vem kaj, kaj sedaj ne smeta imet tv-ja, pa koliko bo dobil za ta tv Jezni100, mogoče 50€ ali pa 100e več pa ne, niso lcd-ji več po 1000€ in več. za 250€ jih imaš koliko hočeš.
User847060
14. 02. 2012 17.56
+3
Imaš prav bolš met TV za 250€ kot pa elektriko, no vsem podobnim želim obilico veselja ob gledanju televizije za samo 250€ vendar žal brez elektrike
lodz68
14. 02. 2012 17.57
-3
mislim da je tv ena izmed stvari ki jih"skoraj moraš imet".Zakaj?ob gledanju televizije človek pozabi na tegobe in probleme plus tega je kot neko okno v svet-lahko si še tako reven pa lahko gledaš kako je v egiptu ali kje drugje po svetu kar kot turist nikdar ne bi videl.......
User847060
14. 02. 2012 18.03
+4
to imaš povsem prav ampak mene ne moti tv kot tak ampak da imaš tv kateri naj nebi bil tvojemu proračunu primeren me pa moti. Poglej pa to z druge strani nekdo dela 8 ur ali več na dan in dobi isto vsoto denarja kot nekdo na socialni pa si ne bo kupil novega televizorja ker ve da jutri mora od nečesa živet kako naj se pa takšna oseba počuti ob tem.
User368180
14. 02. 2012 18.45
+5
Ko sva z ženo pred leti bila v finančni krizi, sva prodala skoraj vse, da sva imela za položnice in hrano. Mobilni telefon, računalnik, nakit, daljnogled, itd. Preživela sva. Nekateri ljudje so pač enostavno preveč navezani na materialne dobrine, ki jim pomenijo več kot preživetje. V glavnem, če bi še enkrat bil v takšni stiski kot pred leti, bi zagotovo še enkrat vse prodal in si vsaj za nekaj mesecev olajšal življenje.
Tonček Balonček
14. 02. 2012 16.15
+9
Zaakj ti prosilci zbiranja denarja perd prihodom TV ekipe ne pospravijo tsitih LCD-je, računalnikov itd, s epreoblečejo v kakšne stare cunje in v sobo ne namestijo "bohkovega kota", prenehajo kaditi in na mizo postavijo kakšno koruzo ali riž in potem ličkajo, pojejo ljudske pesmi itd. Pa vse avtomobile je treba umakniti, prižgat petrolejko in še kaj! Če imajo kakšno babico, naj se vleže v postelj, vsi ki hodijo, naj malo šepajo, otroci pa krivo in zblojeno geldajo! Sicer jim ne bomo verjeli. V mojem gospodinjstvu iamo precej tisoč EUR dohodkov, tri avte in šest bicikolov, dva sta bila po več kot 2000 EUR, ampak ploščatih TV pa nimamo, saj programa ne gledamo. Za te reveže predlagam zbiranje zamaškov, z izkupička pa se jim kupi kak predpražnik, metlo ter gobasto krpo z vedrom! Pa siol box, če bo še kaj ostalom, pa naj gleda Na zdravje, Odmeve in Zrcalo tedna ter Ozare, vse je ploščato, itak!. Če s enajde kakšna humanitarka brez denarja za darovanje, naj vzame pot pod noge in s epri tej familiji dogovori recimo za tedensko prostovoljstvo, čiščenje, pranej, likanje!Možnosti za dobrodelnost je veliko!
azzurro911
14. 02. 2012 16.32
+3
Stari, k sm tole prebral sm skor s stola padu. Tomi deli Balone :)
User847060
14. 02. 2012 17.05
+6
Prvo pohvala Balončku za tale tragokomičen članek. Zdj pa tkole živim na primorskem kjer je nasplošno vse malček dražje in sicer v v stanovanju smo trije kjer ne varčujemo in ne razmetavamo pri tem nas vse položnice znašajo 160€ in tu je vključeno sledeče: voda, elektrika, internet, televizija, komunala, čiščenje stopnišča, rezervni sklad za stanovanjski blok. To je naše mesečno povprečje stanovanjskih stroškov. Zdj si pa jst ne morem predstavljat kaj za vraga moraš počet da bi položnice znašale več kot 500€. Aja, res je jst tud nimam LCD-ja. Vsi mi bi radi ameriko, sam pismo tam ni socialke. Spravte se delat, zamenjajte vsakdanji trening jamranja v koristno delo. Tu se opravičujem vsem tistim kateri ste zaradi zdravstvenih težav nesposobni do dela. Dela je dovolj samo prenehat se ga je treba izogibat.
superdonleon
14. 02. 2012 17.31
+0
jezni ne vem če se še jaz ne preselim na primorsko, saj ste tam krepko cenejši kot maribor, jaz imam položnice krepko čez 600€, pa to ni veliko stanovanje tako da, toliko kot imaš ti vse skupaj imamo mi obratovalnih stroškov tako da ne vem, kje ti živiš.
User847060
14. 02. 2012 17.53
+2
No če si že tako vztrajen bodi faca pa povej koliko porabiš za določeno položnico. Osnovne stroške kajti pufi za avto, zavarovanje na obroke in razni drugi prestiž pa odštej od tega zneska. Nevem od kod vam taki zneski??
User778513
14. 02. 2012 18.54
+0
Lahk je vam primorcem, ko ste skoz na toplem, pa nimate stroškov z ogrevanjem, pa z dopustom.... pri nas plačamo 200 € samo za ogrevanje.
Olga2
14. 02. 2012 18.57
-3
tonček bravo, imaš popolnoma prav. Vsi so bogi, ampak še vseeno imajo lcd, pa tudi računalnik pa internet pa še vseeno se pritožujejo tukaj pa pišejo komentarje. A za to pa imajo čas, za delat pa ne, pa denar za plačat internet? Za plačat internet si sit cel teden. če imaš voljo se vedno najde delo. Jst oz.z možem imava položnice krepko čez 800 ev, pa se ne pritožujem/va. Vozim pa avto letnik 97 in ne bi zamenjala mojega polota za noben avto, dokler bo šel bo šel. Kar sem si zadala to počnem in z veseljem. Delam in pišem diplomsko nalogo, ter imam šoloobveznega otroka Z veseljem plačam elektriko, vodo, komunalo ker vem da jo potrebujem. Brez tega bi ne bi preživela pa tudi ostali ne.
buhiman
14. 02. 2012 15.50
+1
sej to se sam nabira jst dam se kak let dve pol bo pa počilo j___ se ti da delam cel mesec za 630e osnovne place w t f
DSS
14. 02. 2012 15.57
+1
Ne nam zdej servirat osnovno plačo. Ne poznam nobenga policaja, ki bi bil pod 1000 eurov netto. Razen kakšen pripravnik.