Slovenija

'S tako zastavo ne navijaš za slovensko reprezentanco'

Ljubljana, 09. 06. 2014 18.24 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Še vedno se ne ve, kdo je na tekmo med Argentino in Slovenijo prinesel slovensko zastavo z grbom, ki so ga uporabljali domobranci. Veleposlaništvo v Argentini obžaluje, da je to zasenčilo športni dogodek, Slovenci v Argentini pa so začudeni, da je dogodek dvignil toliko prahu.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.

KOMENTARJI (174)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Paleozoik
10. 06. 2014 17.18
+1
Zakaj ste izbrisali pa moj komentar o rdečem soncu in mutantih, kdaj je bil pa še socializtični človek kot posameznik svoboden? Živimo pod rdečo zvezdo, ne rumeno, barva je samo optična prevara, ko rečemo pod svobodnim soncem, mislijo vsi ljudje sveta na našo rdečo zvezdo, ne na rumeno, rumene nam svetijo iz kakšnih oddaljenih delov galaksije, kjer mogoče ne cenijo toliko osebno svobodo in častijo kake poganske simbole, ki predstavljajo nekaj le v glavah njihovih sledilcev.
Paleozoik
10. 06. 2014 16.08
-1
Ko smo že pri nogometu, sem se spomnil kako smo ga igrali v otroštvu. Žogo so nam pustili brcat, če smo se spravili v hosto, je bila vedno štala, čudno, ne spomnim se, da bi kaj posebej trpel. V naselju nas je bilo toliko, da smo lahko igrali v moštvih, ločenih po stanovanjskih blokih. Ampak je naneslo. Da so se našli trije odlični fuzbalerji skupaj, medtem ko sva bila pri nas malo višja in močnejša samo dva, tretji je bil pa bolj šleva. Včasih so mu vzeli žogo preprosto tako, da se je nasprotnik vanj glasno zadrl, prestrašil se je in umaknil stran. Ampak se je prilagodil, igral je ob strani igrišča, čim dlje od nasprotnih igralcev, ker so naju pokrivali, sva mu morala prej ali kasneje podati žogo nazaj. Namesto cele igre, se je specializiral predvsem za strele od daleč, včasih je celo zadel. Pojma nimam, zakaj ni več jedel in se družil z nami, da bi postal močnejši, mogoče so mu starši namenili drugačno usodo. Midva pa tudi nisva naredila ničesar, če je igra za tri, dva ne moreta razviti nobenega igralskega potenciala, ne glede kako dober si. Močne ekipe se še danes družijo med sabo, mogoče so kaj zamudili v življenju, ampak se ljudje dobro poznajo med sabo, saj nogomet ni tako kompliciran šport, se da pa o igri vedno kaj pogovarjati. Dobri igralci sproti razčiščujejo zadeve, s tem silijo eden drugega, da postane boljši, iz tropa volkov ne moreš kar izstopiti, vsi razmišljajo o zmagi in kako ostati na vrhu, ne kako se prilagoditi porazom. Kaj dela ene boljše od drugih, zagotovo ne samo naravne, biološke predispozicije in tehnologija, prej bi rekel kdo so, kam spadajo in v kaj verjamejo. Zgodovina ni breme, ni sama po sebi ponos, takšna je kot je res bila, saj zato pa so današnji časi tako čudni. Moramo igrati s tem kar imamo, ne more vsakdo zamenjati logotipa kluba ter si prilagajati igro tako, da bo on blestel, vsi ostali bomo pa zaradi njega še naprej izgubljali, če hočemo igrati, bo treba malo zresniti, ampak zato, da bomo lahko vsi igrali in se v dobri igri končno začeli zabavati ter zmagovati.
User806108
10. 06. 2014 15.58
ma zakaj se pa meša poltika pa fudbal?? mogoče je pa bil lastnik zastave maloume., kakor jih je pri našem koritu polno.
Bojan-F
10. 06. 2014 15.22
+1
Spodaj sem zapisal dejstva, ki potrjujejo tezo, da desnemu sektorju nikdar ni bilo za Slovenijo. Ugledni narodni zastopniki (nikoli izvoljeni na kakršnihkoli volitvah), kjub temu, da so vedeli za namene italijanskega okupatorja so se mu udinjali (lezli v rit, samo zato, da bi zavarovali svoje ekonomske interese) ... o RKC zavezani lateranskim paktom pa tako ali tako ne gre izgubljati besed ....
Bojan-F
10. 06. 2014 15.25
+3
... popolnoma nedoumljivo pa je dejstvo, da so slovenski domobranci s svojimi brati četniki aktivno sodelovali v absolutno zadnjih ofenzivnih akcijah nemških oboroženih sil v WW2 ... t.j. seriji ofenziv proti IX. korpusu med Vipavsko dolino in Bohinjem, ki so se končale okrog 10.aprila 1945.
Bojan-F
10. 06. 2014 15.28
+1
Mimogrede: IX. korpus je zmogel moči, da se reorganizira in zaposede zahodno slovensko narodnostno mejo še pred prihodom Anglo-Ameriških enot (oz. Novozelandcev).
Bojan-F
10. 06. 2014 15.32
+2
Torej ... desni sektor se je v obdobju pred WW2, na začetku WW2 in koncu WW2 izkazal, kot izrazito protinarodni element! Njim je bila Slovenija (največ) nekaj med Uncem in Metliko.
Bojan-F
10. 06. 2014 15.33
+0
... med samo WW2 pa so tudi delovali kot v vseh ostalih obdobjih! Nanovačili so elemente, katere je še najbolj strokovno opisal Rugelj dr. Janez ... in nacionalna katastrofa je bila zagotovljena.
Bojan-F
10. 06. 2014 15.41
-3
Zastava pomožnih nemških policijskih sil se vsekakor ne more pojavljati kot simbol slovenstva ... tista z rudečo zvezdo pa se lahko in se mora.
zvit kot presta
10. 06. 2014 15.53
+4
Bojan, a se je fino pogovarjatri sam s sabo?
puspan
10. 06. 2014 16.32
+1
User512796
10. 06. 2014 15.01
+6
Ko pa po Sloveniji mahajo z zastavami na katerih so rdeče zvezde je pa vse OK? In ko politični vrh (predsednica vlade, predsednik države, ministri, poslanci,..) poveličujejo komunistični sistem v Stožicah je to domoljubno? Ko se oblečejo v partizanske uniforme je vse OK, če se pa ob spominskem dogodku na poboje pojavi domobranska uniforma je pa vse narobe. Ubogi slovenski narod.
DeBill
10. 06. 2014 15.18
-1
In kaj ti ni jasno, saj tudi v naci uniformi ne moreš paradirati okoli. Potemtakem tudi v domobranski ne.
abigail
10. 06. 2014 15.24
-2
Med zvezdo in nacistično svastiko je velika kvalitativna razlika. Partizani so se vendarle borili proti fašizmu, domobranci pa so ga podpirali. Saj verjamem in vem, da jih je bilo ogromno, ki so jih na silo mobilizirali in niso imeli pojma, za kaj gre, pa vendar... Sicer pa res ne vem, kje in v čem vi danes vidite kakšen komunizem, ki ga tudi prej že nikoli ni bilo? Bodite malo bolj realni in sprejmite odgovornost, da ne boste tudi vi tako zavedeni, kot so bili domobranci .
zvit kot presta
10. 06. 2014 15.57
+5
Partizani so se borili proti fašizmu, komunisti pa za boljševizem in komunistično revolucijo. In jim je bil fašizem samo prepreka do njihovega cilja in oblasti. Zato je rdeča zvezda za slovenski narod in vse vzhodno evrospke narode (tudi drugod po svetu) prav tako simbol zla.
User512796
11. 06. 2014 08.08
+4
Komunizem je bil totalitarni sistem, ki je kršil človekove pravice za nasprotnike sistema imel taborišča, zapore za politične zapornike,... enako kot nacizem. Pri komunizmu je še toliko slabše v tem, da je bil proti pripadnikom lastnega naroda. Če ne bi komunisti izvajali med vojno likvidacij nad lastnim narodom, ne bi bilo domobranstva. Državljansko vojno so začeli komunisti, katerih cilj je bil oblast za vsako ceno, ne oziraje se na žrtve. Okupacija jim je zato prišla prav. Prvi kolaboranti z nacisti so bili komunisti, ker so do napada Nemčije na SZ prijateljevali z njimi, saj so aprila ustanovili Protiimperialistično fronto. Nacizem in komunizem - isti totalitarni sistem.
to je kr neki
10. 06. 2014 14.57
+0
joj tok vik in krika ko se 1x pojavi zastava brez zvezde - ups aja zvezda je dobrodosla in zato mediji nikol ne pljuvajo po tovrstni prezentaciji slovenske zastave!
DeBill
10. 06. 2014 15.19
-2
Ja, res je in talko bo ostalo, dokler bo veljalo kdo je zmagal drugo vojno in to naciji in njihovi podrepniki niso bili.
Ciril Vodnik
10. 06. 2014 14.20
-1
To ni domobranska zastava, ampak je kar lepo slovenska, ki je bila v uporabi že pred vojno. Domobranci, kot narodno zavedni domoljubi so jo res uporabljali, kot simbol slovenstva.
Razumnež
10. 06. 2014 14.38
+2
Oboji so se borili za domovino... Problem je politika. In tu so komunisti dali npr. Trst Italiji in še danes tulijo, kako so vojno zmagali.. Narobe svet. - še proslave imajo za ta poraz
DeBill
10. 06. 2014 15.20
-1
Ja, tisti z rdečo zvezdo so se borili za slovensko domovino, oni drugi pa za nemško.
Daheec
10. 06. 2014 16.46
-2
Tisti ta drugi - BELOGARDISTI - so bili plačanci nemške vojske...
Razumnež
10. 06. 2014 19.05
+3
Domobranci so pač dom branili.... Od tu tudi ime, čudno ne?
pajn1900
10. 06. 2014 13.50
+1
Rožman je ukazal pobijati tudi ranjene partizane
Ciril Vodnik
10. 06. 2014 14.33
+0
Bojan-F
10. 06. 2014 14.42
-1
Paleozoik
10. 06. 2014 13.31
Slovenci radi zbijamo klin s klinom, kakor koli že to zgleda, po logiki naših izrojenih prvorazrednih državljanov, je treba k domobrancem in ustasem pošiljati podobno misleče predstavnike, ker bi se bolje razumeli. Ampak nekateri Slovenci nočemo prijateljevati z izrodi človeštva, tudi če so naši ne, ne rabimo njihove pomoči in ne denarja. No, tu je pa že nek problem, denar je denar, demokratičen, domobranski in komunistični je enako vreden. Kako že rečemo takim narodom, ki bi radi živeli v obeh svetovih naenkrat, povezovalni ali preprosto hinavski? Res čudno, da vsi narodi tega ne počnejo, ne glede na ekonomsko krizo, še vedno jasno ločijo preteklost od sedanjosti oziroma znajo izpostaviti v čem se ločijo od prednikov, zakaj točno so danes boljši. Demokratična Slovenija bi morala postati vzor za svoje razseljene skupnosti, posamezne žepe, ki so ostali zamrznjeni v preteklosti, bi morala resnica osvoboditi ter jim pomagati naprej, mi pa jih še vedno mučimo, ker računamo, da bomo imeli od njih nekoč mogoče kake koristi. Tako se to ne dela, rabimo dialog, lahko bi si začeli izmenjevati podatke in objektivizirati dejstva, brez represije in groženj, že to bi bilo nekaj novega. slovenci smo žalosten narod, naše posamezne skupnosti so kriminalizirane, prepojene z ideologijo, sovraštvom in zmedo, če bi vsi živeli v eni državi, pa bi takšna tvorba zgledala kot hud duševni bolnik.
falco1
10. 06. 2014 12.50
+2
To je pač njegovo mnenje, sam naljbolj me mot da to prihaja od nekoga, ki bogsigavedi že koliko barab in tajkunov rešil iz zapah kljub temu da je vedel da so krivi,on bi še morilca svojga fotra spravil ven za prav dnar.Pol po tem takem tudi jugoslovanska zastava,ki nam je bila nekoč v ponos in čast in se jo še vedno nosi na proslave nob ni slovesnka zastava SAM je IN BO KER SE je ZANJO PREVEČ KRVI PRELILO DA BI ŠLA V POZABO.
Transformerji
10. 06. 2014 12.40
+1
Za mene je to čista svinjarija - še v športu in po svetu se Slovenci opredeljujeo za leve in desne!!!!! Bedaki, kaj se ne zavedate, da ste vi krivi za to delitev????? Če imate koristi vsi levi od levih in vsi desni od desnih, potem je res čas, da dobimo čisto novo vlado - brez preteklih koruptivnih državljanov in brez prihodnjih koruptivnih državljanov!
to je kr neki
10. 06. 2014 14.58
+3
a ko pa zvezde na športne dogodke pri nas obešajo je pa vse ok?
User1138713
10. 06. 2014 12.40
+2
ŽIVEL JOSIP BROZ TITO!!!!
Ciril Vodnik
10. 06. 2014 14.35
+2
povemvsem
10. 06. 2014 12.37
+7
tudi spomenik zaveznikom v normandiji je močan atinacifašistični in posledično tudi antidomobranski simbol.ne vem zakaj majeristi ne zahtevajo odstranitev in prepoved proslave saj močno žalijo njihova izdajalska čustva?
DeBill
10. 06. 2014 12.47
+3
ker bi morali iti protestirati tja, tam bi jih a zaprli
Paleozoik
10. 06. 2014 12.36
+0
Glede na naše veleposlanike v Avstraliji, me čisto nič ne čudi. Saj imamo ministrstvo za slovence po svetu, naj razložijo domobrancem zakaj so morali njihovi starši bežati iz domovine. Najprej so nas prodali okupatorju, zdaj pa mahajo z avstroogarsko in nacistično zastavo, ti ljudje nimajo samo problem z osebno identite temveč tudi z logiko. Mogoče so nam domoljubi hoteli kaj sporočiti, zastava lahko pomeni, da nas bodo spet zbrisali iz zgodovine. Po drugi strani, katero zastavo pa naj prinesejo, slovenska si preprosto ne zasluži, za razliko od političnih emigrantov, sodobni Slovenci zapuščajo domovino iz obupa ter strahu pred zverinsko represijo, pa naj bi imeli demokracijo. Škoda se kregat z domobranci, če pa postajamo isti, mogoče bu tudi sodobna Slovenska zastava kmalu označena za simbol totalitarizma in nacional socializma.
User1138713
10. 06. 2014 12.36
+6
Janša pa že kar javno priznava, da podpira domobranstvo.
DeBill
10. 06. 2014 12.48
+1
ko mu je tite umrl je bil naslednji malik večno živ rkc
Razumnež
10. 06. 2014 11.54
-3
Vi kar delajte proslave v Stožicah in se drite Bandero Rosso... Pojte jo v italjanščini. Vojno smo pa izgubili, pa če si to priznate ali ne... Tako ozemeljsko kot tudi ideološko. Omejene in prazne glave !!
Emeritus
10. 06. 2014 12.00
+5
DeBill
10. 06. 2014 12.26
+6
Dobro si povedal. Mi smo zmagali, vi ste bili poraženci.
Razumnež
10. 06. 2014 13.47
-1
pajn1900
10. 06. 2014 13.52
-1
DeBill
10. 06. 2014 15.22
+2
Kolikor vem smo zmagali in dobili primorsko. Za naci podrepnike mi pa dol visi, če so zgubljeni oziroma so se izgubili.
Olcar 1
10. 06. 2014 11.40
+14
ce ne bi bilo janse, bi tudi jaz imel tri otroke, tako pa je s svojimi dejanji poskrbel, da imam zgolj enega, pa se ta ne bo mel pocasi kaj za jest z mano vred..ce bi pa bi bil socializem, bi pa janez bil ze dolgo na hladnem, pa zoran in tajkuni tudi, narod bi zivel svobodno in veselo, nic ne bi bilo zaklenjeno, lopovi pa pod kljucem kot takrat, ko nas je vodil tito
zvit kot presta
10. 06. 2014 11.44
-8
Če je JJ kriv, da nimaš več otrok, potem ti res ni pomoči. Bom napisal, kljub temu da mi bo admin izbrisal. SI EN VELIK BEDAK!
Razumnež
10. 06. 2014 11.52
-7
Saj pravim.... za vse je kriv JJ, RKC in pa neki argentinski navijači, ki so se rodili v argentini... Samo NOVI Kučanovi obrazi niso nič krivi.... vedno nekdo drug, pa čeprav že 70 let vodijo državo neki enakomisleči rdeči lobadarji, ki so državo razprodali... PA ODPRITE OČI, IN SPREGLEJTE !!!
pajn1900
10. 06. 2014 13.41
+3
povej v kateri drzavi se slavi fasizem kot v slo v rovtah sds in nsi hphhohohooh
Razumnež
10. 06. 2014 14.35
+1
Pa si bil kdaj tam, da veš kako slavijo, al bolj tako,...izza šanka vse veš? Kot je meni znano plapola slovenska zastava in ne razne zvezde... Pojejo slovenske pesmi in ne nekih balkanskih ali pa italjanskih..... No povej kaj si slišal izza šanka??
DeBill
10. 06. 2014 15.23
A pojejo slovenske pesmi z napevi kot v Nurembergu ali kot v Dachavu?
Emeritus
10. 06. 2014 11.40
+7
Hitler je zlorabil svastiko,vedski poganski simbol sonca,ki so ga uporabljali tudi budisti in hundujci.Orla pa so zlorabljali domobranci tako kot nacisti svastiko,zato sta simbola danes tako sporna ampak samo v primeru če ju predstavljaš kot nacitična in domobranska,da be bo kdo takoj obsojal zgodovinarje in rodoslovce.Tudi zvezdo je stalin zlorabil,se strinjam,ampak vseeno predstavlja simbolj zavezništva in zmage vsaj zame,ne bo mi pa en Janša govoril da je rdeča zvezda ki nas je rešila pred okupatorjem in JLA ista zvezda.
Emeritus
10. 06. 2014 11.40
+2
Mene moti to da se nad tem slini slovenska RKC.Mi gre na bruhanje kake piše Janez Turinek na Twittu.
DeBill
10. 06. 2014 12.30
-1
Janez Turinek je duševni revež. Tista o prisegi je taka bahata. Neumnost, preproščina, hinavstvo, sprenevedanje in podobno so božji dar, samo ni se z njimi preveč za hvalit. On je tipičen predstavnik RKC.
zvit kot presta
10. 06. 2014 11.34
+0
Ta osel je že od nekdaj veljal za slovenski simbol i naši prednika so ga kot takega tudi sprejeli. Tale orel, je bil stoletja grb dežele kranjske (avstrogrska). Protikomunistični borci pa so ga uporabljali kot svoj simbol v letih 1943-45. A se je orel v tem času kaj spremenil? Simbolj je isti že dolgo stoletja, le zgodovinske okoliščine se spreminjajo. Grem skoraj glavo stavit, da bo ta orel v naslednjih 100 letih spet eden od glavnih slovenskih simbolov ali pa vsaj večjega dela slovenskega narodnega ozemlja. V katerikoli državni skupnosti že.
Daheec
10. 06. 2014 11.35
-4
Torej po tvojem ni nič spornega tudi rdeča zvezda?
zvit kot presta
10. 06. 2014 11.40
-4
V nekem zgodovinskem obdobju je pač bila dejstvo. Je pa bistvena razlika med orlom in zvezdo. Orel je zgodovinski simbol, zvezda pa ideološki simbol.
zvit kot presta
10. 06. 2014 11.40
-1
V nekem zgodovinskem obdobju je pač bila dejstvo. Je pa bistvena razlika med orlom in zvezdo. Orel je zgodovinski simbol, zvezda pa ideološki simbol.
zvit kot presta
10. 06. 2014 11.41
dule100
10. 06. 2014 11.41
-3
Duheec, Izgleda da komunistični simboli za to vlado niso sporni ! Vsaj tako je izgledalo v Stožicah !
Razumnež
10. 06. 2014 11.47
-3
Seveda da komunistični simboli niso sporni... So celo zaželjeni, saj nam vlada rdeča banda. Le-ta seveda za gnilo državo krivi JJ, RKC, ali pa magari argentince, ki so bežali pred povojnimi poboji
Razumnež
10. 06. 2014 11.49
-4
Dejstvo pa je, da smo pred 100 leti pod AO živeli bolje, kot pod Rusi ali Srbi.... Ta smet, ki je ostala od rdeče gnojnice je pa samo češnja na torti. MARŠ !!!
Daheec
10. 06. 2014 12.09
+2
Daheec
10. 06. 2014 11.29
+3
Poskusiti kje tule, v Sloveniji tako zastavo razviti.....Boste fina malica za prašiče....
zvit kot presta
10. 06. 2014 11.35
-4
A slovensko komunistično zastavo pa lahko (z rdečo zvezdo)?
dule100
10. 06. 2014 11.43
-9
V Sloveniji se lahko razvije samo partijsko zastavo, bivše CK KPJ ! !
DeBill
10. 06. 2014 12.32
+6
Vsi partizanski prapori in zastave so obeležja zmagovalcev druge svetovne vojne. Mislim da so vsa obeležja Nacistov in Fašistov ter kolaborantov prepovedana.