Slovenija

'Sama je kriva, da je izgubila vse premoženje'

Ljutomer, 12. 02. 2012 19.23 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Albina Grm, ki so jo nasilno izselili iz stanovanja, v hišo, ki jo je sicer plačala, pa ni mogla, ker so zamenjali ključavnico, je ostala brez vsega. Odvetnik graditeljev hiše protestira, da je Grmova za vse kriva sama.

Pridružite se uradni strani oddaje 24UR na Facebooku s klikom na

 

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.

KOMENTARJI (82)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

aghr
26. 06. 2014 18.29
Kdor pravi, da je sama kriva, je z njim nekaj krepko narobe. Naj se zavedajo takšni, ki to kvasijo, da je sama kriva, da se takšna zdraha lahko zgodi tudi njim. Kaj pa bodo potem govorili??!
nesramnez
13. 02. 2012 15.49
+2
naj pokliče ključavničarja in naj še sama zamenja ključavnico tako,da bo vsaj pod streho preden se še kaj novega zgodi.
mare.florida
13. 02. 2012 15.43
+2
SRAMOTA...točno tako kot so nekateri napisal,kriva je gospa ker živi v sloveniji.Raje nebom dalje komentiru pa tudi ime naše države si ne zasluži velike začetnice.
br.0001s
13. 02. 2012 15.29
+5
Gospe se naj vrne denar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kak vas ni sram? In kdo je tak *da gre ženičko na stara leta matrat, pa zavajat in težit. Ko bo ta odvetnik nekega dne dobil batine od razočaranih strank si bo tud sam kriv al kak??? Pri meni je ne bi tak poceni odneso....
User818267
13. 02. 2012 14.48
+6
ona je kriva, veš kdo so največji krivci??? Evropska unija.
kurcvasgleda01
13. 02. 2012 14.36
+0
I FEEL SLOWENIA...
User29516
13. 02. 2012 14.21
+3
Običajno prodajalec goljufa zavestno!!!Tako je tudi to gospo zavestno nabrisal,saj ni mogoče,da nebi vedel kaj dela in kje gradi.Če je gospa ugotovila,da stvar ni taka kot bi morala biti oziroma ima napake zaradi katerih te stvari nikoli nebi kupila je upravičena do razdrtja pogodbe in stranke druga drugi morajo vrniti dobljeno.Tista stranka,ki je kriva za razdrtje pogodbe pa nosi tudi odgovornost za škodo,ki je nastala dobrovernemu kupcu. Če prodajalec ni vrnil denarja oškodovanki bi ta morala z začasno odredbo doseči zavarovanje terjatve z hišo in prepoved razpolaganja dokler se pravni spor ne zaključi. Ampak mi ne vemo kaj piše v pogodbah! Vsekakor pa je vestnost in poštenje pomenben pravni faktor na karega bi moralo sodišče odreagirati v korist kupca. največkrat pa sodišče kljub temu,da ima kupec prav odreagira v škodo kupca zaradi rokov,ki jih ta kot ni upošteval. Vseeno pa je dejstvo,da je prodajalec moral vedeti,da ima stvar napake in je našel žrtev,da unovči,kar bi bilo sicer težko vnovčljivo. Kdo drugi pa naj bi vedel,da ima stvar napake,če ne ravno prodajalec,dokler jih ne odkrije tudi kupec.
User485618
13. 02. 2012 14.19
+10
Pri nas je MORALA in PRAVO popolno naspreotje. To ne moreš verjeti !!! To ni samo v malih zadevah. To velja TUDI pri Tajkunih. Vsi govorijo o IZČRPAVANJU podjetij kjer so postali lastniki ( brez da bi zato imeli denar ). Jas pa TRDIM da je izčrpavanje navadna KRAJA ! In dokler tukaj naša sodna PRAKSA in ZAKONI ( ? ) ne bodo to tako definirali se nam slabo PIŠE !!! Pokradli nam bodo še GATE !
sonas
13. 02. 2012 13.25
+17
gospa je absolutno kriva!!!!!!!!!!!!! kriva je tega da živi v državi, kjer je pravo farsa.
User793966
13. 02. 2012 13.16
+8
Dobrodošli v Sloveniji...
User661049
13. 02. 2012 13.16
+16
NAJBOLJE VZAMEMO K NAM TUJE ODVETNIKE KER NAŠI VEČ NISO SPOSOBNI NIČESAR STORIT, ČE NIMAŠ 50,000E V REZERVI ZA NJIH NA KONCU TI PA ŠE REČE NISMA MOGLA NIČESAR NAREDIT BODITE SAMI SVOJ ODVETNIK OROŽJE V ROKE IN PRIČAKAJTE DOMA prvega ki bo vstopil v stanovanje ga DAJTE V ČELO SI BODO OSTALI ZAPOMNILI
sonas
13. 02. 2012 13.26
+9
ne rabimo le tudjih odvetnikov, rabimo cel pravni sistem. prevesti recimo nemškega ali avstrijskega
User818267
13. 02. 2012 14.53
+2
Ajej spet ti motoristika kaj pa ti veš o tem? Če bomo mi umaknili Slovenijo od evropske unije se bo Slovenija veliko izboljšala!
br.0001s
13. 02. 2012 15.23
+3
User661049
13. 02. 2012 13.11
+9
TAKO SE BOMO MOGOČE IZVLEKLUI IZ KRIZE DRŽAVLJAnom bodo pobrali nepremičnine janša jih bo prodal zab lep DENAR NAPREJ GOSPA NISTE EDINE NE POSLUŠAJTE ODVETNIKA TO SO SAMI GRABEŽLJIVCI OBRNITE SE NA MEDNARODNO SODIŠČE NIČ VAS NE STANE, ČE SMATRATE, DA IMATE PRAV, ČE NE BOSTE POHITELA VAM GROZI ODVZEM BREZ PRAVOSODJA
nesramnez
13. 02. 2012 15.53
+2
pusti janšo in poglej raje kako jankovič prodaja zemljišča svojim volilcem!!!(vilfan,magnifico,itd itd)
User437882
13. 02. 2012 11.30
+30
Dva strela v koleno odetniku, tako za zabavo....
User846193
13. 02. 2012 12.35
+11
yaks
13. 02. 2012 13.11
+7
mi lahk dajo na deset tisoče evrov pa ne grem take firme branit na sodišče. Pa ja majo kaj srca in vejo kaj je prav.
User839850
13. 02. 2012 09.47
+6
take stvari se dogajajo tudi v družini.. sploh so dedovanja takšna zadevščina.. od kolega oče si je našel 20 let mlajšo žensko in je doma vse po bral razen sten stanovanja in starega pohištva, novi babi je pa obljubljal gradove v oblakih in sta potem prvi sin in mama nekaj let živela izredno skromno, zato da je oče novi ženski zgradil vilo z bazenom.. vse se očitno začne in konča pri denarju
Jimi1
13. 02. 2012 11.32
+12
Naša "mati" so si našli 25 let mlajšega... 7 let je izčrpavala družino, tako da nam je nevidno pobrala vse prihodke in smo kljub dobrim zaslužkom živeli kot berači. Vmes je še nepremičnine spravila na hipoteke in ob "odhodu" po očetovi smrti celo slike , belo tehniko in ostalo pobrala iz stanovanja... S sestro sva vse kar imava morala kot 3 osebe kupiti pred rubeži, sodišče,odvetniki,država,G7 in podobni so pa "rajali" na naši nesreči....do leta dobrih 6 let !
User846193
13. 02. 2012 12.36
+5
ma kaj ma tle veze kok je mlajsa tukaj so jo vrgl ven iz lastne bajte
User406010
13. 02. 2012 12.54
+8
Moj foter je pa dal vse svojemu zdravniku 14 dni pred smrtjo. In zdravnik je celo pripeljal notarja v bolnico, da mu je prepisal hišo...
User406010
13. 02. 2012 15.12
+1
...aja pa moj stari je bil alkoholik in imam dokaze, kako zdravniki špricajo etiko (darilna pogodba + oporoka na zdravnika 14 dni pred smrtjo + to, da je vedel, kdaj bo umrl + to, da je vedel, da ima pokojni dediče, kateri so skrbeli zanj, sam pa ni zanj prdnil - no razen zadnje 3 tedne pred smrtjo...).
t.i.g.r.
13. 02. 2012 08.59
+29
jah nc u sloveniji bo treba par tajkunov odstrelt...da bo folk vidu da ni vec nedotakliv....jest vem samo to da ce bo moja familija stradala zarad nasih vladnih bedakov al pa tajkunov jim grejo glave 100%
Jimi1
13. 02. 2012 11.36
+6
Po tem moraš "posel" že prej opraviti, ker ko se bo začelo ti bo najprej sistem pobral orožje (preventivno), nato izpraznil račun, pa dosegel, da boš na cesto letel, da se ne boš imel z ničemer braniti... Med tem, ko ti bodo lastnino prodajali na licitaciji boš pa v zaporu čemel.... Verjemi mi, tako to gre !
User689640
13. 02. 2012 08.47
+36
Če bi se pisala Jaklič ali kako drugače, se ji to ne bi moglo zgoditi.
User440188
13. 02. 2012 07.46
+24
zakaj bi se morala izseliti ? tudi če je pogodbo odpovedala je v hišu lahko tako dolgo dokler ji ne vrnejo kupnine. V kolikor kupnine ne vrnejo pa je pogodba veljavna in ne prekinjena. Po moje ! Vsaj stara hiša ( tista KI JO JE V RESNICI KUPILA JE NJENA. z NAPAKAMI ALI BREZ.
kratko in jasno
13. 02. 2012 12.23
+1
MOTIŠ SE, ČE JE POGODBA PREKINJENA, POMENI, DA IMA ONA TERJATEV DO GRADITELJA IN NE HIŠE. HIŠA NI NJENA ! LAHKO BI SI PA HIŠO " OBDRŽALA" KOT ZAVAROVANJE PLAČILA, KAR PA NI ISTO KOT LASTNINA !
User846193
13. 02. 2012 12.37
+3
hiša je njena ker jo je plačala ni pa še bilo prepisa
kratko in jasno
13. 02. 2012 14.05
+0
če ni prepisa, uradno ni njena, dajte si to že rečt ! tvoje je tisto kar je nate napisano vse ostalo so zahtevki !! zahtevek za plačilo, zahtevek za prepis, zahtevek za odškodnino itd.....
User485618
13. 02. 2012 14.10
+4
KRATKO IN JASNO : Res da mogoče ni hiša PRAVNO njena dokler vpis ni opravljen ! VENDAR prodajalec NE SME ( in NE more ) iste PRODATI še drugemu kupcu. Ker je to KRIMINAL in je druga pogodba NIČNA. Ker je vedal da je hišo enkrat že prodal !! Tako se saj meni zdi prav !
User485618
13. 02. 2012 14.15
+1
Gre za PRVO hišo ki je polna napak. !! Po moje je POGODBA NIČNA če kupnina ni bila nakazana. Ker pa je bila nakazana je pa pogodba veljavna. Vendar če ti Prodajalec ni predal hiše v stanju kot je bilo dogovorjeno v pogodbi Kupec lahko ODSTOPI od pogodbe. Vendar dokler mu prodajalec ne vrne kupnine pa ima še vedno v lasti SVOJO hišo. SE ti ne zdi ? Čeprav še ni vpisana v ZK. Ker PRODAJALEC iste NE MORE in NE SME prodati drugemu interesentu dokler s starim ni uredil zadeve PRAVNO in MORALNO !!
User846193
13. 02. 2012 14.48
+1
Zrkizz
13. 02. 2012 07.33
+29
Odvetniki in ves sodni, bolje vse kar je povezano z pravnim sistemom te drzave je problem. Zakonodajo bi z manj luknjami spisali navadni drzavljani. Tudi sodili bi bolj pravicno. Kar pa se dogaja v tej zgodbi je pa najmanj zalostno.
User470602
13. 02. 2012 06.10
+17
Včasih je pri prometu z nepremičninami smiselno najeti nepremičninskega posrednika, kar sicer stane, a je veliko bolj varno ! Takole po domače je pač takole po domače. Hitro si nategnjen. Prevare ipd.so v vseh državah. Slovenija ni izjema.
61810
13. 02. 2012 07.42
+4
punca08
13. 02. 2012 08.28
-1
ja, ampa je žalostno, da nikomur ne moreš zaupati...vse to je naredila prejšnja vlada v večini primerov. Laž je pomembna in važna lastnost posameznika-očitno.
User270694
13. 02. 2012 08.57
+4
kaj ma tukaj vlada vmes no?! ne v vse mešat še tistega dr**kastega pudinga. gospo so pa fino okrog prinesli. pač ni vska na pol advokat, da bi se znal takšne podle igrice igrat. mene pa še vedno čudi, da lahko nekateri ljudje mirno spijo in tko luštno lepo funkcionirajo (morala je nekaterim res neznanka).
User273153
13. 02. 2012 11.34
+2
Ja.. .ja... zelo varno je, zato pa so meni takoj ko sem podpisal nakup preko posrednika na drugi strani nabili zaznambo o sporu, tako da se nisem mogel vpisati v zemljiško knjigo ker je bil prodajalec v tožbi z njegovo bivšo ženo...
ibasumik
13. 02. 2012 05.54
-19
zakaj na vsak način hočete prikazati to žensko kot edino žrtev, ko pa je jasno, da obstaja še druga plat zgodbe, ne samo njena. 24 ur, kot vedno, spet napihujete in manipulirate z novicami. na daleč se vam vidi, da ste amerikanci.
Zrkizz
13. 02. 2012 07.34
+25
Kdo pa je po tvoje tukaj zrtev ? Graditelj, ki ni sposoben vsega pravilno narediti ?
punca08
13. 02. 2012 08.27
+2
tudi tukaj bi se strinjala z ibasumikom....res je, 24 kur zna to zelo napihniti. in tudi Niko, spodaj ima prav....treba je vedeti tudi ostale podrobnosti
User777895
13. 02. 2012 12.02
+2
Gospa je placala za hiso ki je ni. Kaj je ona kriva ? Ker je zahtevala da je hisa kvalitetno narejena ? Ali je po vase zrtev izvajalc ki je denar dobil ? Halo, pa kaj vam je.....
ibasumik
13. 02. 2012 12.31
-2
kolikor so poročali, hiša niti ni zgrajena na pravi parceli. Kdo bi plačal hišo, ki ne stoji na njegovi zemlji? Ne mi govorit, da je tukaj vse čisto. Seveda gospe ne privoščim nastale situacije, vendar velikokrat je kriva naivnost ali zavestno tveganje, ki se potem ne izide.