Slovenija

SDS Türka obtožuje dvojnih meril

Ljubljana, 26. 12. 2009 21.11 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

Stranka SDS predsednika Türka obtožuje dvojnih meril. Kot so zapisali, se je predsednik leta 2007 udeležil protesta proti vladi Janeza Janše, sedaj pa se mu zdi vabilo k demonstracijam neutemeljeno.

Danilo Türk
Danilo Türk FOTO: Dare Čekeliš

V pisnem sporočilu je predstavnica stranke SDS Katarina Culiberg zapisala, da se je predsednik države Danilo Türk le nekaj dni potem, ko je bil izvoljen za predsednika, funkcije pa še ni nastopil, udeležil delavskih demonstracij v Ljubljani. Tokrat pa pravih razlogov za demonstracije ne vidi in bi bili po njegovih besedah, izrečenih za časopis Delo, v prvi vrsti povezani s strankarsko pripadnostjo.

Na vprašanje novinarja, kako komentira napoved predsednika SDS Janeza Janše o zborovanjih na ulicah in trgih, tudi zaradi odlikovanja Tomažu Ertlu in slabe gospodarske politike vlade in ker naj bi Slovenija izgubila status pomorske države, je odgovoril: "Vsekakor je pravica do zborovanja ena temeljnih človekovih pravic in je ni mogoče odrekati nikomur. Vprašanje pa je, kaj si mislimo o razlogih, ki se navajajo. Mislim, da nobeden od teh razlogov ne drži, nobeden ni utemeljen. Mislim, da tudi ni nobene primerjave med sedanjim časom in tistim pred dvajsetimi leti. V tistih časih nismo imeli demokracije in so bila javna zborovanja rezultat močne in spontane mobilizacije civilne družbe. Danes imamo popolnoma drugo situacijo, imamo demokratično ureditev, politični prostor v Sloveniji pa obvladujejo politične stranke in ljudje to vedo. Takšno zbiranje bi bilo zato v prvi vrsti povezano s strankarsko pripadnostjo."

Tudi za POP TV je v oddaji 24UR – TV Klub preteklo nedeljo na vprašanje, kako komentira poziv Janše k demonstracijam, odgovoril, da ima Slovenija demokracijo, človekove pravice, svobodo zbiranja, svobodo združevanja. Zato v tem pogledu ne vidi problemov. "Pač pa bi morali zelo paziti, da ne pridemo v položaj, ko se bo obtoževanje spreminjalo v hujskanje. In temu položaju bi se morali izogniti," je predsednik dejal v omenjeni oddaji.

Hkrati SDS piše, da je bil predsednik izvoljen kot nestrankarski kandidat, na protestih leta 2007 pa je bil v družbi sedanjih poslank stranke SD Melite Župevc in Darje Lavtižar Bebler. Ob tem dodajajo, da je bilo leto 2007 za Slovenijo najuspešnejše v gospodarskem in socialnem smislu. "Letos, ko ima Slovenija rekorden razvojni padec in ko imamo v državi rekordno visoko brezposelnost in prav tako rekorden javnofinančni primanjkljaj, pa Türk razlogov za demonstracije ne vidi. Tudi to je njegova pravica, vendar pa opozarjamo, da takšna dvojna merila nosilcev najvišjih državnih funkcij nevarno ogrožajo sistem temeljnih civilizacijskih in demokratičnih vrednot v družbi," so sklenili v stranki.

  • Vrtna garnitura Fiesta
  • Bencinska kosilnica PowerED
  • Žar na oglje Sunset
  • Letna kuhinja Too much
  • Sensum Lounge set
  • Paviljon Lucca 4x3m
  • Senčnik Toscana
  • Vrtni ležalnik Diana
  • Akumulatorska kosilnica Scheppach
  • Robotska kosilnica Worx
  • Nadstrešek Andy
  • Makita set orodij

KOMENTARJI (378)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

User478297
29. 12. 2009 03.09
Glede na vse moje korektno podane komentarje, ki so bili v slogu starih časov odstranjeni, bi rekel rad le to, da je demokracija na tej strani v domeni bogov adminov. Težko je namreč zagovarjati svoja stališča, če te nekdo brez razloga stalno brišše.
User448944
29. 12. 2009 01.32
še ena opazka zanimivo je spremljat pluse in minuse pri teh komentarjih. Prava sinusoida obiskov levih in desnih,ki se odraža v teh pluskih pa miuskih
User448944
29. 12. 2009 01.30
@zahod.west ti loviš nananana....mogoče se puncam dopade, da jih pomladiš meni pa nažalost ne deluje tako obnašanje kot nek egobuilder =)
JanezNovakJohn
28. 12. 2009 23.36
bastiano28.12.2009, Pa saj se v načelu strinjam s teboj. Težko je prenašati stalni destruktivizem. Mislim da bi kultura politikov morala gledati pod prste in kar je slabo kritizirati, ustaviti.... Tu pa Janša podpiše pogodbo za TEŠ 6, Nakaže aro za opremo nato pa kritizira nasprotnike ker izvajajo tisto kar je on v prejšnjem mandatu v imenu države obljubil. Ali ni to noro. Kar je objektivno dobrega naj pusti na miru, čeprav je prišlo z druge strani. Imam občutek da je treba na nasprotnika vedno pljuvati. Saj mu bo zmanjkalo pljunkov pa tudi to narod ne gleda rad. .
vetlan
28. 12. 2009 22.34
mac4_m, ni smešno. Pot do odcepitve je bila dolga. Smešno pa je tvoje mišljenje, da se je to reševalo z orožjem.
User449176
28. 12. 2009 22.31
einreich, kdo je odlikoval šefa UDBE? kdo je začel? a je tudi to počel JJ preoblečen v Turka?
User392136
28. 12. 2009 21.44
mac4_m Če rečeš, da nihče na levici nima nič s komunizmom je isto, kot bi rekel, da nisem že dva dni dihal... Ha, ha, ha ... Vic dneva!!
User49218
28. 12. 2009 21.37
vetlan janša je bil obrambni minister odcepljujoče se dežele. Težko je reči, da ni vodil odcepitve, he, he.. :)
User49218
28. 12. 2009 21.33
8jasmin točno na te ljudi sem mislil. Tule se ljudje radi delijo levo desno pa jih marsikaj zmede. Takoimenovana 'leva' opcija nima ničesar s komunizmom. Popolnoma jasno je, koga so nastavljali in kako so si nakradli. Komunizma v tej deželi ne predstavlja nobena opcija in nobena stranka. Pač sem napisal, kaj menim o njem, ne tiče se pa akterjev naše politike. Ne samo, da gre tu za krajo naroda, tu gre za narodno izdajstvo. Dokler so ti ljudje na oblasti jih ni možno kaznovati, ma v prihodnosti (upam, da bližnji) bojo morali (tako ali drugače) odgovarjati za vso škodo in uničenje, ki so ga povzročili...
Buena Vita
28. 12. 2009 21.30
no,pahor celo preklinja kot kočijaž
Buena Vita
28. 12. 2009 21.30
BASTIANO SE STRINJAM ta oblast je polna sama sebe,,naruljeni so kot španski biki pred korido,,če jim pomahaš z rdečo ruto napadejo z vsemi silami prednjalčita turk in pahor
User478297
28. 12. 2009 20.14
@einreich 28.12.2009, 18:57 "Dajmo ustvarit nek dialog. G. Janez Janša, če vam gre za narod prenehajte manipulirat z ljudmi, predlagajte Vi boljše rešitve," Torej da je vlada vse prej kot uspešna v boju z gospodarsko krizo, da so načete vrednote slovenije, in ta predsednik Pahor svojo politično kariero zastavi za riziko izgube morja in statusa pomorske države. To se vam zdijo dobre rešitve? Koliko pa je sedanja koalicija pripravljena sodelovati, popustiti, poslušati kakršno koli kritiko? Jaz vidim eno samo aroganco in prezir. In v takih razmerah je pač ulica edino demokratično sredstvo. Kdo je za to da se zgodi ulica odgovoren? To pa je že drugo vprašanje.
User448944
28. 12. 2009 18.57
Zavedati se je potrebno,da posledice z "nahujskano" množico so lahko katastrofalne za vsakega posameznika mavrice. Bolje rečeno s tem se ni za igrat. Podobno je na nogometnih tekmah kjer se masa tepe za svojo enajsterico,ki pa ji za njih ni čisto nič mar. Dajmo ustvarit nek dialog. G. Janez Janša, če vam gre za narod prenehajte manipulirat z ljudmi, predlagajte Vi boljše rešitve, ne ponavljati zgodbe pred vašim porazom na volitvah bodite plementitejši naj dela razum ne pa kovanje starih zamer do mavrice. Mlad študent Ps. morda pa koga od vodilnih izrinem iz njegovega prestola "nekoč" mladi držijo vajeti v rokah ne pozabit tega
User478297
28. 12. 2009 17.16
@ JanezNovakJohn Manever, da brišeš tisto kar ni v skladu s tovojim političnim prepričanjem, nam je vsem znan pod izrazom,"politična cenzura".
JanezNovakJohn
28. 12. 2009 16.44
Čas bi bil da to kar je Janša rekel, izgine s teh strani, saj bo še tistih nekaj privržencev izgubil s svojo negativo in totalno neprimerno politično destruktivno kulturo..
User478297
28. 12. 2009 16.43
Vsem demokratom tukaj, Pravica do zbiranja in shodov je ustavna pravica. Shode in zboravonja se organizira zato da se na demokratičen način izrazi volja vseh tistih, ki se takih shodov udeležijo. Namen je pritisk na oblast ali celo zamenjava oblasti. Takšno zbiranje ponavadi ni dovoljeno v diktaturah, npr Iran... Danilo lahko reče, da se njemu zdi zbiranje neutemeljeno, vendar je to njegov problem. Nam se zdi prekleto utemeljeno. Nekdo je napisal, da je Pahor fanj, ker nam daje vsaj smeh. Dodajam, da je smeh pol zdravlja, vendar se od smeha ne da živeti. Pahor in vlada, dajte se že enkrat zbuditi. Danilo, daj že enkrat poskusi biti nevtralen ali vsaj dokaj nevtralen predsednik.
Buena Vita
28. 12. 2009 16.23
petdan ne hlinimo in ne hipokriziramo kot vi ta rdeči, samo vaših LAŽI ne ne prebavljamo ,niso užitne če so vam užitne ;;;;pa DOBER TEK,BREZ POSILJEVANJA,JEJTE SVOJO ŽUPO,PROSIM
Buena Vita
28. 12. 2009 16.20
6-5 kaj pa ti nakladaš turek je bil na demonstracijah proti vladi,,,dej se zmigi po internetu posurfaj boš videl dejanske slike in besede
User432786
28. 12. 2009 16.02
Ne razumem zakaj goreči pristaši velikega vojskovodje vedno pljujejo po "rdečih". Mar resnično ne vedo, da so bili njihov vojskovodja in njegova vojska prav tako v veliki večini rdeči in da si sploh niso vzeli toliko časa, da bi "rdečo barvo" dol postrgali, ampak so kar črno čez premazali.
User459011
28. 12. 2009 15.33
Za diamantnega: japanac 26. december 2009 ob 16:29 Svetilnik demokracije,veliki vodja,branik človekovih pravic,zatiralec komunizma,borec za pravičnost,utelešenje poštenosti,veliki in ljubljeni Ivan Janez Janša,je nekoč dejal,citirano: »Mladi smo bili vedno najbolj revolucionarni in na nas leži naloga, da naprej razvijamo našo samoupravno socialistično družbo, da jo gradimo na revolucionarnih temeljih, temeljih marksizma.« vsesevrača 26. december 2009 ob 17:54 Smešno je, kako se v SDS sprenevedajo. Zakaj je sploh šlo 17. 11. 2007 v Ljubljani ? Takrat niso ble demonstracije proti vladi, nihče ni hotel zrušit vlade z namenom, da pride na oblast ali naredi puč. To niso ble demonstracije nobene stranke, ampak sindikatov !!!! Sindikati so poudarili, da tudi za Slovenijo velja izjava papeža Benedikta XVI., ko govori o nebrzdanem kapitalizmu, ki povečuje razlike med bogatimi in revnimi in ločuje človeštvo. Napovedane demonstracije naj bi bile po njihovem mnenju nujno potrebne za zaščito vseh delavcev, in sicer tako mladih kot starejših. Vodji sindikatov so posebej poudarjali,da ne demonstrirajo proti vladi,ampak proti kapitalu. 11. novembra 2007 je bil dr. Danilo Türk na splošnih volitvah izvoljen za predsednika Republike Slovenije z 68,03% glasov in 22. decembra 2007 prisegel pred Državnim zborom Republike Slovenije. Ker SDS očitno več ne loči zrnja od plevela, jim je treba jasno in glasno povedat, da so navadni šalabajzerji prav oni, ki ob takratnih demonstracijah niti z besedo niso nasprotovali predsedniku Turku, da je bil med delavci. urkoo7 26. december 2009 ob 18:00 Mene pa zanima, zakaj mora RTV objavlat vsak JJ-ev prdec? SKing 26. december 2009 ob 18:25 Ja bogi, boggiiiiiiiiiiiiiiii JJ :((( Ker so takrat bili proti njemu, je gospod JJ bil ogrožen. Joj, bogi JJ, smili se mi, revež ubogi nooo :)))) Smešno res - JJ se vedno obnaša kot en otrok :)