Slovenija

Skrajneži pri nas obrobni, odzvati pa se je treba!

Ljubljana, 28. 04. 2009 20.20 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Ali so pri nas še ljudje, ki vzklikajo Hitlerju, ki bi pregnali vse tujce in podobno? Kdo je hotel organizirati shod proti džamiji in kakšen shod je potem v resnici na koncu tudi bil?

Ali so pri nas še ljudje, ki vzklikajo Hitlerju, ki bi pregnali vse tujce in podobno? Kdo je hotel organizirati shod proti džamiji in kakšen shod je potem v resnici na koncu tudi bil?

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
KOMENTARJI (56)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

User605010
13. 06. 2011 19.43
lejte stvar je tak WE DONT WANT YOU in our country!!! po slovensko bejšte tja od kodr ste pršli!! TUKAJ JE SLOVENIJA!!!!!
User740515
29. 03. 2012 09.55
kokr vidm mas 88 na konc nick-a kar pomen da zagovarjaš načela Hitlerja on pa je biu za združeno Evropo tk da prot drugim narodom u Sloveniji ne morš met nč edin če ne veš kaj predstavlja 88
Tonček Balonček
30. 04. 2009 07.20
Po svetu deluje skoraj sto slovenskih misionarjev, najraje gradijo katoliške cerkve in šole ter druge objekte za širjenje veselega oznanila in vero v Gospoda! A v Malavi, Burundi ali Ruando spada katoliška cerkev, mošeja v Ljubljano pa ne?
User418720
29. 04. 2009 19.48
Tudi nisem sodil samo po Sloveniji, sem že prej omenil, da je vsakršno vsiljevanje ekstrem in se s tem ne strinjam. Kar se kulture tiče sem imel pa v mislih zgolj socializiran način izražanja, pripravljenost na dialoge in kompromise z okoljem. Nisem imel v mislih načitanost in umetniške okuse. V marsičem se strinjam tudi s tem kar si navedel za preostali del Evrope. Je pretirano in je ravno tako potrebno ukrepov. Ampak pri nas tega ni. Nazadnje lahko rečem samo to, da je vsem skupen edini pravi sovražnik kapital, pripadati bi moral vsem saj ga je dovolj. Ne govorim samo o denarju, ampak vseh materialnih dobrinah, svet ima vsega dovolj samo enakomerno in pravično ni razdeljeno, zato pa prihaja do večine sporov. Enostavno bo vedno tako, da sta v tej temi dva pola, ampak bi se dalo tudi drugače. Vsekakor se sam nisem izražal kot, da nekdo nečesa ne razume in, da samo nima pojma, poudaril sem predvsem to, da bi lahko vsi dosegli lepše medsebojne odnose in se razumeli še bolje. Vse je odvisno od vsakega posametnika.
Buena Vita
29. 04. 2009 19.15
DEUSVULT IMAŠ PRAV,IN NISTE SAMO RADIKALNI,V TEM ČASU STE PREPOTREBNI ,JE TREBA SLOVENCEM ODPIRAT OČI,TUDI TAKO
Buena Vita
29. 04. 2009 19.13
kaj je dvoličneži komunajzarski vaši so v redu, vse ostalo je g,,,,,j pa boste morali deliti,in sprejet ves gnoj,ker je to revolt proti vam in vašemu uničevanju
User251591
29. 04. 2009 18.42
dz22, vidiš, s takšno aroganco pa je kar prav da nosiš masko na javnem mestu - te bo manj bolelo ko jih dobiš po nesramnem rilcu. Na račun takšnih hohštaplerjev, ki mislijo, da se jim mora kar ves svet klanjat in pospravljat za njimi, ker so zaradi nekega salonskega levičarskega mišljenja, menda najmanj izvoljeni, pa se krepijo skrajne desničarske vrste. Sicer sem daleč od naših skin skupin, ampak če bo kdaj vprašanje ali z njimi ali z vami hohštaplerji, izbira ne bo težka.
User408283
29. 04. 2009 15.27
Sicer pa- DA , vsiljeujeo vero, in mislim, da si dosti več želi islamsko Evriopeo kakor tisti ki to javno pšovedo! Bosanski muslimani so sicer manj agresivni, žal so zadnja leta te smeri tui tam prispele,. Ne sodi zgolj po Sloveniji, ker v Angliji, Franciji, Nemčiji postaja jasno, da je situacija vse bolj napeta, kajti vsak mesec pridejo nove zahteve po "strpnosti", ki so v bistvu že kar vsiljevanje njihve kulture. Primeer šole v VB, kjer so stregli halal meso veliko pove! Kaj pa primer, ko so starši v svetu staršev za eno šolo zahtevali, da VSE deklice nosijo ruto??
User408283
29. 04. 2009 15.23
"Ugledne javne osebnosti" to je šele subjektivno! Zame je Hanže zgolj JAVNA osebnost! To, da je večina končala fakulteto je navadna propagandna trditev, ker ti tega ne veš, niti jaz imam razloge, da ti verjamem. Pač stara liberlan poltika! Kdor je za multikulturalnost/geje/džamijo itn je že v prvem letniku študija "bolj izobražen" kot kako doktor znanosti, ki je desničarsko usmerjen. To je že v Ameriki propadajoč sterotip! "Bolj kulturni"... ne bi ravno rekel, ker se z vsako generacijo niža nivo splošne izobrazbe, čeprav raste število tistih z diplomo. Zate je (spet) pač nekdo bolj kulturen, ker ima določena preprričanja, ki so ti po godu. Kultura je danes tudi postala cenen pojem, saj je že kar vse "kultura". Najbolj trivialno in vulgarno čtivo, najbolj brezmsiseln film (če ga je neka "avtoriteta" označila za umetnost, tem bolj) itn TUdi tu vlada sovojevrstna diktatura, saj se mi je nemalokrat zgodilo, da če mi kaj "avantgardnega" ni všeč, takoj dobim kup pripomb, da "ne razumem", "ne spoznam se dovolj", "nisem odprtega duha" itn. P ne, da bi zavračal vsako avantgardo, samo ne bo noben določal mojo "kulturo" na osnovi mojega okusa. Nekaterim klasika ni všeč, meni je, pa zato ne trdim, da je a priori "nekulturen". Skratka, to ni noben argument!
User418720
29. 04. 2009 15.07
se ti opravičujem za slabo razumevanje tvojega predhodnega komentarja
User418720
29. 04. 2009 15.05
-1
tile s shoda so po večini že končali fakulteto, so celo ugledne javne osebnosti tudi mlajše generacije so veliko bolj kulturne od večine mainstreama in med njim sem bil tudi jaz tako, da je tvoj trditev pač zelo subjektivno osebno mnenje a žal ne dovolj argumetirano. Ostalo pa si še kar lepo povedal, samo z izrazi "islamizacija" pa vseeno pretiravaš. Koliko muslimanov pa poznaš? Koliko takih, ki nas hočejo prisiliti v svojo vero? Jaz vem, da takih pri nas ni, so v bolj odročnih državah in tam so verski voditelji zakon. Vendar je interpretacija korana marsikdaj tako izmaličena, da tudi ta vera nima več svoje izvorne oblike. Ampak zgodovinksa dejstva dokazujejo, da katoliška cerlev ni nič kaj bolj mila od muslimanske, samo bolj se nam je vcepila v glave. Naj samo na kratko omenim: inkvizicija, nasilno pokristjanjevanje, križarske vojne in poboji in nenavsezadnje tudi Pijevo soglasje, da so cerkeveni veljaki skupaj z nekaterimi politik pomagali bežati nacistom v J in S Ameriko po koncu 2.svet. vojne. In danes je cerkev še vedno v službi sotone prej kot boga, kolikokrat so obsodili pedofile v njihovih vrstah? So kdaj obsodili kakega nacističnega škofa ali župnika? Ne Uran je bil zadnjič še to vesel, da Rožmana ne bo mogel več nihče obsoditi in s je na tak način opralo ime Slovenski cerkvi, pa vsi vemo kakšen zločinec in izdjalec je bil. Bog vas ima rad, cerkev ne. Alah vas ima rad, džamije in imami pač ne. Buda vas ima rad, i.td. Nobena vera ni slaba, slabi smo samo ljudje. In še to je samo naša lastnost, živali tega ne poznajo in dvomim da tudi verujejo kaj več kot le vase. In sam imam svojo vero, verjamem sebi in ljudem, ki jim lahko zaupam.
User408283
29. 04. 2009 15.04
Tonček balonček pri tem ne bi vztrajal! Anarhisti so ogromno gorja provzročili! Študentje.... l še JAZ sem študent! To je heterogena skupina. Poln kufer imam da nas povezujete z levičarji, liberalci, komunajzarji in anarhisti- od tega se držim dalje, kakor od okuženih prašičkov LOL Poleg tega, neredko so študentski radikali bili ravno tista sila, katero so razne klike vpregnile, da opravljao umazano delo. Poznaš situacijo z kitajskimi študenti med tim "kulturno revolucijo"?
User408283
29. 04. 2009 14.59
dz22 Zakaj daješ odgovor na moj komentar, ko samo prosipaš svoje levičarsko demagogijo. Nobene trditve nisi ovrgel, nobene se nisi dotaknil itn. Še prebral pošteno nisi, ker meni kot zagovrniku ohranjanja vrednot NOB dokazuješ kaj so bili domobranci!!! Hvala, tega res ne rabim, da mi ti razlagaš! Preberi vse, če že "sodiš"
User408283
29. 04. 2009 14.55
dz22 Mi ne pobijamo pripadnikov drugih verstev, jaz celo nočem piriti naše vere v kako Indijo, Kitajsko, Japonsko. Ne bomo pa dovolili vsiljevanja islama na mala vrata! niti bomo sprejeli, da je islam slovenska ali evropska tradicija in vrednota! ToncekBaloncek Zaradi mene, obudimo poganstvo, JE NAŠE in JE avtohtono! JE slovensko in evropsko- celo bolj kot krščanstvo!
User108461
29. 04. 2009 14.55
Treba se je odzvat na leve skrajneže, ti so celo v vladi..
User408283
29. 04. 2009 14.52
Tvoje liberalne floskule so tako izlizane, da bi ti moralo biti nerodno ko jih širiš. Verske pravice so zagotovljene, samo džamija je malo več kot ena razumna doza le-teh. Isto je glede gejev- noben ne zahteva da jih se zapira, samo skrunjenja poroke in družine ne bomo dovolili. Ne, niso se borili za marsikaj od naštetega! Veliko jih je šlo vo vojno, zgolj za Slovenijo in ne za revolucijo, komunizem celo niti za Jugoslavijo ! Verske skupnosti imajo vsak svoj prostor pod Soncem, in naj ne dregajo v tuje, kakor smo mi nekoč v kolonijah in muslimani počnejo danes nam. NE islamizaciji, kakor tudi NE misionarjenju v Indiji in na Kitajskem, ker oni že imajo svojo pot do Boga/boga/resnice! Ne govori o neizobraženi mulariji, ker so tile s shoda najboljši primer tega- nič bolj pametni kot tisit, ki msilijo da je Hitler bil prijatelj Slovencev! Moj ded je bil partizan, domobrane preziram, ker so izdali domovino, partizane spoštujem ker so se vendarle za njo boril- TAKO PREPROSTO JE TO! Starnkarska poltika in ideologije mi tu niče ne pomenijo! Domoljublje kot tako je brezmiselno, če se ne borim za domovino, ki več ni sebi podobna.
User418720
29. 04. 2009 14.51
No ko je toliko govora o nasilnih in skrajnežih med muslimani, bi rad omenil samo še tole: Po moje se s skrajneži take lai drugačne vere, prepričanja, polirične opredelitve ne bo strinjal noben zdravorazumski človek in je zatorej jasno, da obstajamo ljudje, ki ne maramo ekstremistov kakršnekoli oblike. Saj so tisti muslimanski fundamentalisti ravno taki nacionalisti in fašisti kot večina neo-nacijev in t.im. domoljubov. anti-fa je toliko proti njim kot proti fašistom i.pd. Ampak zato še vedno nihče nima pravice, da neki verski skupnosti odreče pravico do svobodnega izražanja in verskega objekta. Nekdo je včeraj na nek drug članek lepo zapisal, če vas džamija tako moti pa zgradite katedralo oz. še večjo cerkev, nihče vam ne brani.
Tonček Balonček
29. 04. 2009 14.43
Ni pa mi ajsno, kdo s eje perd leti oziroma stoletji spomnil, da Slovenci in Ljubljajna potrebujemo cerkve. Bili smo pogani, imeli smo svoje običaje in navade, potem so anm pa vsilili božična drevesca, razen Marije, Johance ind ruge malike, brez katerih bi shajali še lažje kot bomo zdaj z mošejo. Tudi emni s ezdi poevzovanje homoseksualcev z mošejami bizarno, ampak ljudje s epač povezujejo na podlagi interesov, ne načel, Janša se povezuje s Semoličem in sindikati, Janković je proti Šrotu in Bavčarju (pa so vsi trije tajkuni prvega razreda), RKC se zavzema za gradnjo džamije, Jelinčič brani komuniste in NOB itd. Tako ej pač v demokraciji, sicer je pa jasno, da ej idealna trda roka, ena vera, en narod, en vodja in ena ideja, problem je ta, ker potem družba ostane brez idej, dinamike in svobode, prej ali slej! To s eej v zgodovini že enštetokrat potrdilo. Anarhisti, homoseksualci, tansvestiti, razni posebenži, narkomani, študentje itd. še nikoli niso vzpostavili totalitarnega, pravzaprav nikakršnega režima, niso povzročili nobene vojne ali revolucije. Te zadeve so vedno plod nekih mesij, vodij, "poštenih" in "domoljubnih" organizacij.... ne pa Romov, klošarjev, "drugačnih", ki tako blazno motijo te pravičnike v stilu Ku Klux Klana!
User418720
29. 04. 2009 14.41
Deus Vult - tvoj govor je že za kako razsodbo primeren, še vedno imajo vsi pravice ne glede na versko izpoved in spolno orientiranost. Naši strai starši so se borili za svobodo in ne zgolj komunizem ali fašizem, njim je bilo takrat vseeno kdo je kdo, borili so se proti morilcem, okupaciji in nasilnemu zatiranju naroda. Kdo in kaj je po vojni vse izkoristil in naredil je bilo za osvobodilni boj nepomembno a žal so tudi komunisti naredili dovolj lsabega, da danes neizobražena mularija misli, da nas lahko meče v isti koš in zmerja z zločinci. Današnja "domoljubna" mladina in verjetno tudi kateri starejši pa večinoma spolh nima razčiščenih pojmov in domoljubje enači z domobrani, ki so zaprisegli Hitlerju in ne svoji domovini. Domoljub je po mojem mnenju vsak, ki bo iz sebe naredil največ kar lahko in zraven še prispeval lokalni skupnosti. Nasilje in nestrpnost proti tujcem, homoseksualcem ter vsemu kar je drugačenga od vas NIMA PRAV NIČ SKUPNEGA Z DOMOLJUBJEM in zdravim patriotizmom. Vi si kar zatiskajte oči, resnica sama je močnejša od vaših fanfar.
User418720
29. 04. 2009 14.33
btw - anti-fa ti ni kriv, damša tako službo, bolj se potrudi in naredi kaj več zase in svojo domovino, pa ti ne bo treba pucat smeti za nami.. Grem pa stavit, da jih ni bilo niti približno toliko kot jih ostane po kaki komercialni žurki na Kongresnem trgu.
User418720
29. 04. 2009 14.31
Zato so bili nekateri maskirani ker so tvoji kameradi veselo fotografirali in snemali prav obraze... In glede na izkušnje z vami tej posnetki niso samo za spominke, ampak zelo radi najdete osamelega punxa ali vam nevšečnega človeka in se vsaj trije hkrati spravite nanj. Tudi mi imamo pravico do zaščite lastne identitete. Na straneh slovenskih radikalov, blood&honour so tudi po večino vsi z dvignjenimi desnicami zamskirani ali pa je slika cenzurirana, da se obrazov ne vidi. Tudi na to temo bi morala izvršna oblast ukrepati, saj je vsebina teh strani PREPOVEDANA z zakonom, medtem, ko maska na obrazu ni nikjer prepovedana.