Slovenija

Slab asfalt kriv za nesreče?

Ljubljana, 09. 10. 2007 20.28 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

V Sloveniji gradijo ceste s slabšim asfaltom, kar je ceneje, a dražje za vzdrževanje. V večji nevarnosti so tudi vozniki.

V Sloveniji gradijo ceste s slabšim asfaltom, kar je ceneje, je pa zato dražje vzdrževanje. V večji nevarnosti so tudi vozniki.

  • Scheppach Visokotlačni čistilnik HCE2600
  • Proklima Talni ventilator
  • Intex Montažni bazen Chevron Prism Frame
  • Zložljiv piknik voziček itStime
  • Sunfun Jakarta Gazebo paviljon Jakarta II
  • Sup Ruby
  • Kingstone Okrogli žar Bullet 57
  • Vrtni ležalnik Marissa
  • Sunfun Viseči senčnik Toskana
  • Voltomat Mobilna klimatska naprava Wi-Fi
KOMENTARJI (36)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

User268744
10. 10. 2007 14.56
Vidite,tako se trosi davkoplacevalski denar. Dars najame kredite v Evropi,z garancijo DRZAVE,preseze prvotni proracun za ceste za 100%,uporabi najslabsi mozni material,ljudje se pobijajo,nadzorni sveti in minister za promet pa po 200 000 euv zepe,za transparentno ingospodarno poslovanje. Ampak,to je samo ena panoga,kaj pa druge?
User271334
10. 10. 2007 14.49
Ma važno da je poceni, a?! Tisti ki vozimo po cestah pa itak nismo važni. Potem pa...zakaj je tolk nesreč? Bwo! Pojma nimam! Sej je res, da so velikokrat krivi vozniki sami, ampak to še pripomore k nesrečam. Nej kaj nazaj makadam naredijo, bomo bolj varni.
User2135
10. 10. 2007 13.41
Kaj Vam ni jasno, da Vam je novinar odkril , da KRADEJO DENAR, VI PA O VOŽNJI PREMIŠLJUTE !!! Pa same ovce ste, pardon !!
User88920
10. 10. 2007 12.54
Niso samo avtoceste problematične. Večina folka se pobije po lokalnih cestah. Tam so same "flike", vsaka iz drugačnega materiala, ni vrag, da te tam vrže v zrak in obrne, ker gume (pa naj bodo še tako dobre) enostavno zdrsnejo, zaradi neravnega vozišča pa je avto itak večino časa v zraku. Je pa tudi res, da smo Slovenceljni za volanom prenapeti kot le kaj. Vedno se nejde nekdo, ki MORA prehiteti posameznike v strnjeni kolone, da se potem čez 10km srečamo pred rdečim semaforjem. Pol imamo pa dirkače po naseljih. Mimo naše hiše je povprečna hitrost presežena za 42%. Kaj bomo zdaj povsod namestili ležeče policaje? Očitno bo treba!
xes
10. 10. 2007 10.43
Nic novega... spet so povedali to, kar tisti ki pogosto vozimo po avstrijskih in nemskih avtocestah ze dlje casa opazamo... in tudi ko bodo objavili uradne rezultate testiranj, ce le ti ne bodo kako "prilagojeni" se ne bo zgodilo nic... nihce ne bo odgovarjal, nihce ne bo vracal denarja, spet bo dars rekel da je vse v skladu s predpisi in nic se ne bo zgodilo... no future.... se pa strinjam z ugotovitvami ostalih, da dobre pnevmatike (tudi pravilno napumpane) in redno vzdrzevan zavorni sistem lahko resijo marsikaj.... ni vse zgolj v omejitvah, ceprav se s tem tisti najbolj "omejeni" ne bodo strinjali...
Heinke
10. 10. 2007 10.39
Sej to ne more biti več res. NAJDRAŽJE ceste v EU in najbolj zanič? Skrajni čas je, da se gre v boj proti korupciji. Mar je ljudem res več pomembna politična pripadnost, čeprav imajo zato zanič standard, ker toliko pospravijo v svoje žepe? Jim je res mar in dopuščajo koruptivnost samo zato, ker so "naši", čeprav zato pada standard vseh ljudi? Ljudje morajo videti kaj jim več pomeni.
User109102
10. 10. 2007 10.15
bomm povedal ,...skozi naselja je 50 km/h ,...ponavadi vozijo frajerji tut sto če je treba ,.....za to ni kriv asfalt... KOT PRVO JE PA TREBA MET KVALITETNE PNEVMATIKE NE PA KRŠ .......!!!
User196884
10. 10. 2007 10.11
Predal...odkrito. Ok zavorna pot je v temu primeru daljša. Kaj pa varnostna razdalja? Kdo se je drži? Na avtocesti je, če rečemo kulturna da imaš ti boljši občutek ko nekdo vozi za tabo, recimo 30 metrov. Pa je to dovolj? V naseljih je manj kot 10 metrov. Zunaj naselja pa malo več kot 10 metrov. Pa če imamo še nevem koliko dober asfalt neboš ustavil v izrednih primerih.
User108437
10. 10. 2007 09.49
doki... Ni kriv asfalt, da vozniki hitro vozijo. Je pa kriv za to, da je zavorna pot daljsa kaksen meter ali dva, bog ne daj, se vec! Zavorna pot pa je ZELO pomembna, pa ni vazno ali noris ali pa se zelis ustaviti pred prehodom za pesce pri 50km/h. Kar pomeni, da je VARNOST nasih cest ZELO slaba. Ce je zaradi nasega asfalta res zavorna pot daljsa, bi morale avtomaticno biti manjse dovoljene hitrosti na teh cestah. LP
User196884
10. 10. 2007 09.45
Mojemnenje se strinjam s tabo. Najprej dobre gume gor, pa dlje časa ti bodo držale. Ne pa nekih slabih radirk gor namontirat, pa misliš da se bo zgodil čudež ko priprlješ v ovinek. Pa seveda najprej se določenih omejitev držat...pa bo asfalt kar v redu. Se pa strinjam z mbbirdy, da bi bilo potrebno tisti del obvoznice ki pelje proti šiški in naprej do tomačevega pa vse do BTC-ja nujno sanirat. Konec koncev pa še vedno sami sedimo za volanom in ne DARS, vlada, sosedova žena, JD ali pa gospod Grm in nekako odločamo o svojih in drugih usodah.
User109102
10. 10. 2007 09.34
nekaj mi pa res ni jasno ,.... kako mora bit kriv asfalt za to ker vozniki vozijo prehitro ,..preveč pritiskajo na gas,.....ZAKAJ JE TU KRIV ASFALT ????
Dejan Keuc
10. 10. 2007 09.25
Gradnja naših cest je za Slovenijo isto kot vojna za Ameriko. Dlje traja, bljše je. Bolj lobiji služijo..
mymind
10. 10. 2007 08.03
Problem je kvaliteta asfalta in čas obnove. Asfalt se bo vedno v toplem vremenu in pod težkimi tovornjaki ugrezal, kar je pač take sestave in to ni nič novega. Problem pa je, da namesto obnov, pri nas postavijo znake, narišejo polne črte in kolone so tu. A mi lahko kdo razloži, zakaj je v sončnem vrememu potrebno od Blagovice do Vranskega vozit 100 km/h?? Po stari cesti smo pa lahko vozili 90 km/h?! Kar pa se kamijonarjev tiče je pa res. Ne vem, kaj delajo na prehitevalnem pasu, v tujini jih pač ni tam!
User253859
10. 10. 2007 06.54
Ma.... zakaj ne bi namesto asfalta uporabili marmor?
User2135
10. 10. 2007 01.22
Mater kaj ste Vi prečitalo naslov !! Kvaliteta asfalta je problematična , razliko si oa tlačijo v žep. V socializmu smo delali cesto 16 grobega asfalta in 8 cm fine prevleke. Ali ste sploh kdaj to videli pri nas ?? Vi, pa nakladate o kamionih !! Saj avtocesta ni za otroške vozičke avtodrom !! Mater kradejo kot srake, novinarji ugotovijo,Vi pa lopove čuvate. Težko nam !!
User106951
09. 10. 2007 23.48
Grozljivo je, na koliko udrtin in udarnih jam naletim vsak dan na Lj-obvoznici na samo12 km od Viča do rondoja Tomačevo in nazaj. Pa to je katastrofa, ponekod so jame dolge tudi 80 cm in udrte za vsaj 10 cm (pri Monsu, Koseze, odsek pred izvozom do rondoja v višini Smelta v obeh smereh, Koseze, ... ) da o številnih razpokah sploh ne govorim. Če bi se peljali od Zagreba do Splita ne bi na 380 km našteli toliko lukenj. Sramota za DARS. Samo denar kasirajo za svoje žepe.
makajjezvami
09. 10. 2007 23.17
Kaj tolk jamrate, vam pa gume dlje držijo pa lahko zato boljše kupite. Sicer pa kdor ne obvlada vožnje po takem asfaltu je ne bo po nobenem, kaj šele po mokrem oz. poledenelem cestišču.
User273157
09. 10. 2007 22.51
se pozna na asvaltu kak je... gradnja cest z tem cenejšim asfaltom=katastrofa. Pol se pa vprašimo če smo sploh v EU. seveda je krivec DARS kdo drugi kot oni. Gledano na večino cest po državi, se vidi na oko da je asfalt poceni, ja pa na tem se vidi da je velk več nesreč. Slabši asfalt ogrožena varnost. Danes nisi varen niti v letalu kaj šele na vlaku, na cesti pa slpoh.
User272533
09. 10. 2007 22.35
gremo čim bolj poceni skozi.."slovenci"..pol pa se dogajajo takšne in podobne! Skratka groza!
sdspecy
09. 10. 2007 22.30
moram priznat, da zadnje mesce res nisem bil gor, pa bom kmal spet. sicer pa sploh ni stvar tolk enolična. dejstno je, da je pri nas promet na splošno neuravnotežen z vidika izkoriščenih možnosti, ki so ali pa jih je še treba najti oz. realizirati. pa saj sami vidte, ko se vozte po avtocestah; nonstop se tovornjaki prehitevajo in to traja tud do minute na komad. avtoceste so pa dvopasovne. potem pa voziš povprečno največ 110, če že nisi norc. naša trenutna prometna infrastruktura zaostaja za cca. vsaj 10 - 20 let, glede na potrebe. se mogoče ne strinjate? je pa res, da se je v zadnjem desetletju količina prometa enormno povečala. AMPAK!, ali je to lahko zgovor, da smo tam kjer smo?? za to so plačani ANALITIKI! lp