Slovenija

Joc Pečečnik: Menim, da Arso ne opravlja dela tako, kot bi ga moral

Ljubljana, 09. 01. 2019 22.41 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 3 min
Avtor
24 UR ZVEČER
Komentarji
69

Joc Pečečnik je za oddajo 24UR ZVEČER spregovoril, zakaj se je odločil, da izstopi iz postopka, ki ga je za obnovo Plečnikovega stadiona vodil Arso: "Menim, da Arso ne opravlja dela tako, kot bi ga moral. Prav tako ne verjamem, da to agencijo kdorkoli v državi nadzira."

Kot je razkril Joc Pečečnik, je iz postopka, ki ga je za obnovo Plečnikovega stadiona vodila Agencija republike Slovenije za okolje (Arso), izstopil, ker meni, da državna agencija ne opravlja dela tako, kot je treba: "Ne verjamem, da suvereno in korektno opravlja postopek. Ne verjamem več, da to agencijo kdorkoli v državi nadzira. Vsak posameznik ima neke parcialne interese, ali so to prebivalci, ali politični interesi, ali pa individualna nestrinjanja z investitorjem, ki lahko vplivajo na razplet postopka, zato se ta vleče že 11 let."

Stanovalcem okoliških blokov ponudil obnove fasad, oken, zvočne izolacije, celo boljša, večja stanovanja v Celovških dvorih.
Stanovalcem okoliških blokov ponudil obnove fasad, oken, zvočne izolacije, celo boljša, večja stanovanja v Celovških dvorih. FOTO: Kanal A

Kot izpostavlja Pečečnik: "Najemal sem najboljše strokovnjake za vodenje postopka, a investitor v takšnem postopku vedno znova 'pade v meglo', dopolnjuje dokumentacijo za izdajo dovoljenja. Ko ministrstvo naloži, da mora izdati soglasje, vedno znova najde 'dlako v jajcu', ki investitorja zaustavlja in mu nalaga dodatne stroške. Takšen velik projekt se zato ne more zaključiti."

Stanovalcem ponudil obnove fasad, oken, zvočne izolacije, celo boljša, večja stanovanja v Celovških dvorih

Na očitke okoliških stanovalcev, da bi ohranil le pet odstotkov Plečnikovega izvornega dela in da bi projekt pomenil okoljsko obremenitev za okolico, odgovarja: "Moje stališče je, da imam dobre odnose z vsemi sosedi. Potrudil sem se z več predlogi, ponudil sem jim obnove fasad, oken, zvočne izolacije, celo boljša, večja stanovanja v Celovških dvorih. Vendar se z njimi ne da najti skupnega jezika zaradi parcialnih interesov, kot so recimo 'solata na vrtičkih'. Poleg tega so njihove navedbe lažne. Da bi ohranili le pet odstotkov Plečnika, nima zveze z realnostjo. Na očitek, da je bil nekoč zaradi stadiona tam hrup, pa lahko rečem, da bomo z novo tehnologijo hrup zmanjšali vsaj za polovico."

"Najemal sem najboljše strokovnjake za vodenje postopka, a investitor v takšnem postopku vedno znova 'pade v meglo'."
"Najemal sem najboljše strokovnjake za vodenje postopka, a investitor v takšnem postopku vedno znova 'pade v meglo'." FOTO: POP TV

Kadar se ljudje, ki zato niso poklicani, vmešavajo v opredelitev stroke, to pripelje do stotih mnenj. Pomembno je, da sem dobil kulturno-varstveno soglasje, ki smo ga leta 2018 še enkrat revidirali, čeprav to ne bi bilo potrebno. Plečnika želimo ohraniti v stoodstotni podobi in ga postaviti na piedestal, zatrjuje sogovornik. 

'Nikoli nisem bil pripravljen iti v kakršnokoli sprego s politiko, zato da bi dobil gradbeno dovoljenje'

Na vprašanje, ali meni, da slovenska politika glede na vse obljube resnično podpira obnovo Plečnikovega stadiona in ali tokrat misli resno, odgovarja: "Upam, da mislijo resno. Nikoli nisem bil pripravljen iti v kakršnokoli sprego s politiko, zato da bi dobil gradbeno dovoljenje. Gre za dolgoročen projekt, in to bi bilo prenevarno. Ne želimo gradbenega dovoljenja, če ne zadostimo vsem predpisom. Ker pa menim, da smo jih, pričakujem, da bo vlada z novim orodjem integralnega gradbenega dovoljenja to prepoznala  in razumela, da gre za velike prihodke za državni proračun in za veliko potencialnih delovnih mest."

  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja

KOMENTARJI (69)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

brabusednet
10. 01. 2019 11.57
+9
Joc pridi raje v Maribor tu je mnogo tega za obnovit.Nov župan bo zelo navdušen pa še Ljubljanske favšije se boš ognu.
santamaura
10. 01. 2019 11.49
+13
Največja sramota je ta, da sredi Ljubljane propada delo arhitekta, s katerim se hvalimo po celem svetu. In kdo je za to odgovoren?
SenecaLucius
10. 01. 2019 12.08
+9
Joc je kriv, zato ker ne plačuje podkupnin... 😇
JApajaDAja
10. 01. 2019 13.30
+2
cel svet pozna in ceni plečnika-le fondovi vrtičkarji in arso ga ne razumeta!
brabusednet
10. 01. 2019 11.19
+10
Joc ti še dolgo ne boš obnavljal stadijona.Rezervni scenarij je že zdavnaj napisan,žal je to dejstvo.Prej bi lahko kako piramido na bližnjem vzhodu obnovu.
vectra c
10. 01. 2019 11.13
+17
Boljše da propada kot da se uredi Miselnost ubogih po pameti
ecnarf
10. 01. 2019 10.40
+24
kje bodo pa potem fondovci zelje sadili če bo stadion obnovlen,ne bo več srbske solate iz fodovskih zelnikov
Equilibre
10. 01. 2019 10.38
+1
bolje bi bilo če bi začeli investirati tudi v druga slovenska mesta in ne samo v tisto denarno luknjo od ljubljane.
JApajaDAja
10. 01. 2019 10.35
+26
samo ponižno upam, da ti vrtičkarji te eko-bio zelenjave ne prodajajo na tržnici-če jo konzumirajo sami-je vse ok!
tedoVV2HCmedo
10. 01. 2019 10.32
+20
Vsaka državna agencija, zavod, uprava dela samo zase.
jspatipaon
10. 01. 2019 10.28
+24
Nasa drzave ja ena vlka greznica, ajde dejmo mu takoj dovoljenje!!!!!
ecnarf
10. 01. 2019 10.27
+19
SLO je skoz bolj zakomplicirana in zbirokratizirana , sprejemate nove in nove zakone in predpise tako da sami sebi delate delo plača pa naročnik, narod pa čaka na izdajo dovoljenj več let,tako da mnoge odvrne od gradnje. V dobi računalnikov občina rabi za pripravo občinskega podrobnega prostorskega načrta (OPPN) tudi 10 let(npr. občina Naklo) pa še vedno ni sprejet bo trajalo še kako leto.
bbc.co.uk
10. 01. 2019 11.58
+3
hahahaha.. 10 let..... pa vi ste super hitri….Celje 17let !!!!!!!!!!!!!!!!!!! Schrotenland….
M_teorija
10. 01. 2019 10.22
+26
Joc bi rešil 5% kulturne dediščine, njeni "zaščitniki" bi pa očitno radi še to uničli!?
M_teorija
10. 01. 2019 10.23
+18
Zarad par listov kristalke in par korenov!?
jeti36
10. 01. 2019 10.35
+10
v glavnem raste zavist ali fovšija,bolje da Joc najde drugo lokacijo,tukaj bo samo ob denar.
TOX6
10. 01. 2019 10.04
+50
Joc, ne samo ARSO nihče v javni upravi ne opravlja dela tako kot bi ga moral??? vsi špekulirajo, kako bi delali ,da bi čim manj delali za čim večjo plačilo za nedelo!!! če slučajno kdo dobi kak primer da ta teza ne zdrži naj prosim napiše da dobi opravičilo!!!!!!!!!
ina5785
10. 01. 2019 09.54
+43
Vemo da tisti, ki hočejo od vsakega posla odrezat kolač ZASE - politiki in določena stroka, so proti Jocu. NI jim ničesar obljubil, oni pa so vajeni žepe polnit ravno z investicijami, neglede čigavimi
SenecaLucius
10. 01. 2019 09.58
+50
Šarec bi moral poslati na ARSO tisto komisijo o izvoru premoženja. Precej uradnikov bi naenkrat izjavljalo, da so jim denar dali starši, ki so celo življenje gojili in prodajali solato na svojem vrtu...
proofreader
10. 01. 2019 09.53
+58
Ko so bile tekme in koncerti so pa z vsem sorodstvom viseli na balkonih in brezplačno gledali in poslušali.
brabusednet
10. 01. 2019 09.50
+22
Lako bi pa vedel,kako je v socjalistični Sloveniji.Ko funkcjonarji zavohajo denar začnejo prste po njem stegovat.Dediščina bivšega sistema se je zažrla v vse javne službe.
ina5785
10. 01. 2019 09.55
+5
brabusednet - imaš prav, imamo še mnogo komunistov v politiki, predvsem SDS
JohannDoe
10. 01. 2019 11.05
+6
Dediščina bivšega sistema se je zažrla v vse stranke.
proofreader
10. 01. 2019 09.50
+17
Kaj pa če preimenuje projekt v "Magna stadion"?
trac
10. 01. 2019 09.48
-26
... celo boljša, večja stanovanja v Celovških dvorih. Ni vse v denarju, pa tudi, da bi bila stanovanja v Celovških dvorih boljša..., dajte no.
Barjan?ek2
10. 01. 2019 09.46
+38
Arso je itak država v državi. Delajo in živijo kot neki zombiji, vlečejo državni denar za ljudi jim je pa kot za lanski sneg. Ljudje čakajo na nekatere odločbe par let pa čeprav je vse jasno. Nujno jih je treba prevetriti in jim dati nek smiselen rok za zadeve o katerih odločajo ter jim nad glavo dati dobro kontrolo da bi se nehali sprenevedati kot to delajo sedaj in se smejijo vesoljni Sloveniji v brk.
bbc.co.uk
10. 01. 2019 12.03
+6
Ali ste poizkusili pridobiti gradbeno dovoljenje v sloveniji ? Verjetno ni težje stvari kot to...ko že razdeliš modre kuverte, kar je recimo temu vstopnica, ter imaš vse, ampak res vse pripravljeno kot je treba, pa pride dejanska oblast ki je nad vsem in ki se ji rece arso. Recimo temu takole...za 1000m2 proizvodne hale, smo porabili 4,5 let da smo lahko zaceli postavljati...vse ostalo pa birokracija zaradi birokracije zaradi prevelike javne uprave in birokracije in zaradi arsa. Ko ti arso predpiše koto nic novega objekta 185cm višje kot je kompletna že obstojeca industrijska cona, pa porabiš 6 mesecev dobesedno tržnice da to znižaš na 125cm, pa po balkansko receš super in obljubiš protipoplavne ukrepe 60cm in dejansko teren dvigneš za 70cm...3000m2 terena da ne bo pomote :) ter vse to jasno tudi placaš…. Ni Balkan ampak kriminal!
brabusednet
10. 01. 2019 09.39
+17
Če je vložu 20 miljonov evrov je njegova lastnina.Da sem na njegovem mestu bi odstopil od obnove.Tako dolgo,da se podre saj brez njegovega dovoljenja tako nihče ne more nič obnavljat.Pa naj se zaraste v gozd in iz Kočevskih gozdov par medvedov not naselit.
JohannDoe
10. 01. 2019 11.07
+3
Natanko s tem bi jim najbolj ustregel. Dobili bi natanko tisto, kar hočejo. Če pustimo medvede na strani.
Svetlobasrca
10. 01. 2019 12.03
Me zanima, če bi ti vrgel stran svojih 20 mio?
SenecaLucius
10. 01. 2019 12.13
+2
Jaz bi namesto medvedov tam naredil tabor za begunce. Predvidevam, da bi se postopki za izgradnjo stadiona zaključili potem rekordno hitro...
Uporabnik483970
10. 01. 2019 09.11
+14
Je pa tudi res, pa nimam nič proti Pečečniku, še zelo vesel sem za njega, da je uspešen in da dobro dela, vendar njegova hiša pri Kamniku pa tudi ni ravno nek arhitekturni presežek oz. ne vem če ravno paše tja v tisto okolje? Seveda mu želim, da bi končno lahko začel obnavljati štadion, samo, upam, da ima sedaj druge arhitekte, ko jih je imel pri svoji hiši...Hiša je lepa takrat, ko se zlije z okoljem, ne takrat, ko izstopa iz okolja...Moje mnenje...
dzonimakaroni
10. 01. 2019 10.10
+30
Hišo je gradil zase in ne zate. Važno da je njemu všeč...
Uporabnik483970
10. 01. 2019 10.49
+6
Povsem se strinjam! Vseeno pa mislim, da je to "balkanski" način razmišljanja, kjer ti sredi lepe vasice nek gasterbajter postavi neko graščino, ki je na koncu nedokončana, važno da je največja v vasi - imaš tega po BIH kolikor želiš...Ko greš na pa na drugo stran proti Avstriji in Nemčiji pa vidiš lično zgrajene vasice, ja vmes se pa tudi najde kakšna graščina, kjer se vidi da je lastnik pri denarju, vendar je vseeno narejena v stilu ostale vasi, razkošje in vrednost samega objekta je pa tudi opazna, pa ta objekt ne rabi ne vem kako izstopat od ostalih na ne vem kakšen drugače način z raznoraznimi vijoličnimi barvami in vesoljskimi oblikami...
Uporabnik483970
10. 01. 2019 10.52
+3
Ko se pa pelješ na drugo stran od Kamnika imaš pa drug primer, ko je lastnik želel streho hiše vkomponirati v ozadje pogleda - kamniško sedlo. In na koncu je prišel ven zmazek od objekta, plus to da je to totalno nefunkcionalna hiša z ogromno neuporabnega prostora ter velikimi stroški same izdelave objekta...
JohannDoe
10. 01. 2019 11.14
+3
Problem našega urbanizma in "gradbeništva" je ravno v tem, da je vedno glavno samo in zgolj, da je stavba všeč tistemu, ki jo postavi in projektira. Na koncu dobimo lep miks arhitekture socializma in gardalanda.
SenecaLucius
10. 01. 2019 12.15
Tista pločevinasta rumena hiša v Šmarci je zdaj od Pečečnikove bivše žene....