Slovenija

Starša deklice, ki je zbolela po cepljenju proti steklini, še vedno iščeta pravico

Ljubljana, 22. 10. 2012 10.29 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 4 min

Deset let je že minilo, odkar sta starša deklice, ki so jo kot triletnico cepili proti steklini, po cepljenju pa je imela hude zdravstvene težave, vložila tožbo zoper ministrstvo za zdravje. Starša sta prepričana, da skuša država zadevo prikriti.

Na okrožnem sodišču v Ljubljani je danes dopoldne potekala glavna obravnava v primeru deklice, ki je po cepljenju proti steklini utrpela poškodbe, zdaj pa njeni starši tožijo ministrstvo za zdravje za odškodnino. Na prostor za priče je sedel sodni izvedenec, ki ga je izbralo sodišče. Izvedencu starši nasprotujejo zaradi nestrokovnosti in povezanosti s toženo stranjo (ministrstvom za zdravje). Na današnji obravnavi so starši predlagali, da bi kot priča nastopil tudi mikrobiolog Gorazd Pretnar, a tega sodišče ni dovolilo. Obravnava je preložena na 3. december.

Deklico z Jesenic so leta 1997 cepili s cepivom proti steklini. Takrat triletna deklica je po cepljenju imela hude težave z zdravjem, za posledicami pa se zdravi že 15 let.
Deklico z Jesenic so leta 1997 cepili s cepivom proti steklini. Takrat triletna deklica je po cepljenju imela hude težave z zdravjem, za posledicami pa se zdravi že 15 let. FOTO: Thinkstock

Celotna zgodba se je začela leta 1997, ko so triletno deklico cepili proti steklini. Komaj 12 ur po cepljenju so jo zaradi zapletov odpeljali v jeseniško bolnišnico, kjer so celo potrdili, da so njene zdravstvene težave posledica cepljenja proti steklini. A so deklico po končanem zdravljenju kljub vsemu cepili z nadaljnjimi odmerki cepiva. Deklica, ki je bila pred tem povsem zdrava, je kmalu začela kazati simptome različnih obolenj.

Po besedah dekličine matere je deklica že neposredno po prvem odmerku doživela reakcijo. Njeno zdravstveno stanje je bilo z vsakim dodatnim odmerkom cepiva proti steklini vse slabše. Kljub temu je zdravnica nadaljevala cepljenje, deklica pa je skupaj prejela kar štiri odmerke cepiva.

Za cepljenje proti steklini se je zdravniško osebje na Jesenicah namreč odločilo po tem, ko se je družina poleti 1997 vrnila z dopusta na Hrvaškem, kjer je deklico in njeno mamo v sobi počitniškega apartmaja pogrizla neznana žival. Čeprav ni bilo nikoli potrjeno, da je šlo za netopirje, ki naj bi imeli steklino, so zdravnice sprejele odločitev, da bodo deklico in oba starša cepile s cepivom proti steklini.

Kot pojasnjujejo dekličini starši, so deklico vozili k različnim specialistom pri nas in v tujini, obširne raziskave pa so ovrgle vse vzroke za njene številne zdravstvene težave. Starša sumita, da je za dekličine hude zdravstvene težave krivo cepivo proti steklini rabivac proizvajalca Chiron Behring iz Nemčije. Kot pojasnjujejo starši, je deklica dobila prevelik odmerek cepiva, kar jim je potrdil tudi proizvajalec cepiva. Prav tako starši dodajajo, da Slovenija ni imela uradnega dovoljenja od proizvajalca za aplikacijo dvojnega odmerka.

Dolgotrajna sodna bitka staršev proti ministrstvu za zdravje se je začela pet let po cepljenju leta 2002. Takrat so na okrožnem sodišču v Ljubljani vložili tožbo zoper ministrstvo za zdravje, saj je le-to tudi po mnenju višjega sodišča odgovorno za vse posledice, ki nastanejo z obveznim cepljenjem. Deset let po vložitvi tožbe pa je družina vendarle dočakala začetek sodne obravnave. Družina namreč od ministrstva za zdravje zahteva priznanje odškodnine zaradi posledic po cepljenju.

Ta primer je edinstven, in ne le v Sloveniji

Višji sodniki so novembra 2006 odločili, da je za škodo, ki nastane kot posledica cepljenja, ne glede na krivdo odgovorna država, saj je obveznost cepljenja uzakonila.
Višji sodniki so novembra 2006 odločili, da je za škodo, ki nastane kot posledica cepljenja, ne glede na krivdo odgovorna država, saj je obveznost cepljenja uzakonila. FOTO: Jani Dolinšek

Kot pojasnjujejo dekličini starši, so sodišču posredovali obsežno dokumentacijo, iz katere je razvidno, da so pri dekletu nastale poškodbe prav zaradi cepljenja proti steklini. Dodajajo, da ministrstvo ni vložilo niti enega samega dokaza, ki bi dokazoval nasprotno. Kot pojasnjujejo, je bilo leta 2004 cepivo, s katerim je bila cepljena deklica, ukinjeno oziroma je bila njegova proizvodnja zaustavljena, starši pa še dodajajo, da je tudi proizvajalec prenehal poslovati oziroma se je družba prestrukturirala.

Starša pojasnjujeta, da sodišče ni zagotovilo ustreznega sodnega izvedenca za ta primer. Kot pojasnjujeta, v Sloveniji ne obstaja tovrsten sodni izvedenec, ki bi imel primerno znanje s področja nevro-imunološke stroke, sodišče pa se je zato odločilo za zdravnika iz ljubljanskega kliničnega centra, kar je starša zmotilo, saj ni sodni izvedenec, prav tako naj bi bil to zdravnik infektolog in ne zdravnik z zahtevanega področja. Opozarjata tudi, da naj bi bil zdravnik, izbiri katerega starša nasprotujeta, v neposrednem plačilnem odnosu s toženo stranko, ministrstvom za zdravje. V letu 2011, ko je napisal svoje izvedensko mnenje o tem primeru, naj bi po pojasnilih dekličinih staršev od ministrstva za zdravje prejel okoli 860 evrov plačila, medtem ko naj bi pogodbo sklenil v višini 10.000 evrov. Prav zato starša menita, da bi se moral izbrani zdravnik izločiti sam, če pa tega ne bi storil, bi moral biti opozorjen, naj se izloči iz postopka. A se to ni zgodilo, tako da je izbrani zdravnik priča tožene stranke.

Na stran staršev je stopil mikrobiolog Gorazd Pretnar, ki je po večmesečnem proučevanju zdravstvene dokumentacije in strokovne literature ugotovil, da gre za posledice cepljenja ter stopil na stran tožnikov. Tako je skupaj s starši na deset strani dolgo izvedensko mnenje podal okoli 50 strani dolg strokoven ugovor. Ker s strani sodišča izbrani sodni izvedenec še ni podal svojega mnenja oziroma dopolnitev na podan ugovor, ga je sodišče pozvalo na zaslišanje, ki se ga zaradi odsotnosti že dvakrat ni udeležil.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.

SORODNI ČLANKI

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (116)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

pe?navodo
23. 10. 2012 11.47
+1
Pisal sem tudi o treh dneh teme, pa še kaj pa so mi brisali komentar. treba se zavedat da takšno znanje in spoznanje kot ga imam sam bo tudi zatirano. Zato boste samo morali malo pouskat ljudi ki o teh stvareh vedo več , da vam pomagajo z nasveti. Ker če bom zdaj zopet šel v podrobnosti, kaj vse se bo dogajalo me bodo zopet brisali.
T_one
25. 10. 2012 08.10
+1
A si morda prebral knjigi od World Teacherja (Učitelja Sveta): "The Message - Revelation (Sporočilo - Razodetje)" in "The Message - Supplement", da veš vse te stvari, ker tam je tudi napisano vse to o čem pišeš??
pe?navodo
23. 10. 2012 09.45
+1
Da Faronika izključno molitve za tiste ki bodo POBITI ALI ŠLI V MNOŽIČNE KAMPE in bodo tam pocepljeni in ubiti. IZKLJUČNO SAMO MOLITEV jih pripelje do Jezusa v tem primeru. Kdor ima pa rajši življenje in se bo cepil in sprejel čip pa ga čaka večno pogubljenje. Potem bo pa obstajala še ena skupina ljudi med katerimi bom tudi sam, kakor mi je bilo milostno pokazano in mi bomo preživeli v skrivališčih, najnižjih predelih stavb ALI CELO POD ZEMLJO. In to IZKLJUČNO Z MOLITVIJO. Torej tudi hrano bomo pomnožili z molitvijo. Meni je to Gospod že pokazal. Tisti ki bomo preživeli to obdobje tako kot je opisano v RAZODETJU, dobo antikrista do GOSPODOVEGA POVRATKA KI SEM GA VIDEL IN O KATEREM PRIČUJEM, za nas prva smrt več ne bo važila kot piše v razodetju in tudi sam sem videl pred mnogo leti da sem po tem obdobju ko sem bil tudi sam okužen z to novo kožno boleznijo dobil novo neverjetno lep obraz. Pa tega kar pišem danes še ne razumete.
krtaca15
22. 10. 2012 22.14
+4
Ravno dva meseca nazaj sem imel dva, dva! primera s cepljenjem živali. En teden do štirinajst dni po cepljenju sta obe zboleli..... Cepljenje je ena velika prevara: - materiala o tem je zelo veliko, vedno več na netu - berite, - farmacija pritiska z vedno pogostejšimi cepljenji in to samo in samo ter samo! zaradi zaslužka, - stranskih učinkov bo vedno več!, - bolezni (nalezljivih) bo vedno več - dokazano kjer so ljudje bolj precepljeni, je bolezni več!, - v bistvu gre za crkljanje (spanje) imunskega sistema, zaradi česar postajamo vedno bolj namesto manj dovzetni za te bolezni!, - vedno več bo alergij - cepiva vsebujejo aluminij, formaldehid, živo srebro!, - z nobenim programom cepljenja niso izkoreninili ene, ponavljam, ponavljam, ponavljam, ENE bolezni! Vse kar so naredili (ko cepivo ni bilo uspešno), so preimenovali bolezen! - Virusi, bakterije, mikroorganizmi so stalno okrog nas - če jim ne dopustimo, se ne bodo namnožili (prehrana, gibanje, prava higiena itd.), nekateri z nami živijo v sožitju. Ko jim omogočimo pravo okolje, pa postanejo za nas nevarni!!! - premalo prostora da bi zdaj o tem, - Dajte se zamislit, zakaj mislite še ni cepiva za virozo - zato ker bi bilo preveč očitno kako smo jih ujeli s spuščenimi hlačami, ker ce-pi-va ne delujejo!, - farmacija dela popolnoma nasprotno kot bi morala - sami sebi delajo promet in profit! Tisti ki ste imeli težave in bolezni po cepivih - farmacija vam je prodala še več zdravil!! Ta zdravila pa nikdar, nikdar niso zdravila ampak še poslabševala situacijo (če ne takoj, pa na dolgi rok)!. - Noben zdravnik, noben farmacevt ne bo nikdar priznal da je za težave krivo zdravilo - zato ker je na plačilni listi farmacije! Zdravniki KJE JE HIPOKRATOVA PRISEGA!!???? Trkam na vašo vest!! Kakšen je gotovo še kje pošten pa naj se oglasi in pove za in proti, da vidim če ima kater j.a.j.ca!!! Berite ljudje - kamorkoli se danes obrneš same laži - poglejte si film They Live - kako resnično je tole te dni!
Ramzess
23. 10. 2012 00.52
+2
Virusi, bakterije, ...preberite si knjigo 'Človek je več', kjer lahko preberete kako je vse na glavo obrnjeno, tudi o medicini in njenih paradoksih.
T_one
23. 10. 2012 07.38
+1
Evo; točno to!!! To je tudi eden izmed razlogov, da špricajo tudi s kemtrailsi; podoben učinek, plus ostali zločini! Sestra je dohtarca, pa mi pred leti, ko sem ji govoril o tem, da so cepiva škodljiva, ni hotela verjeti, češ da potem jin ne bi na faksu učili o koristnosti cepiv, potem je pa le počasi začela tudi sama raziskovati in je prišla tudi sama do zaključkov, kako škodljiva so cepiva. Dandanes ima problem, ker ima dvojčke, ki pa jih, zato, ker je spoznala, da so cepiva strup in da so drugače popolnoma neučinkovita glede zdravljenja, ki lahko celo uničijo zdravje otroka za vso življenje, in jih noče dati cepiti, cepljenje pa je obvezno, necepljenje pa po slovenskem "zakonu" celo kaznivo dejanje. Sedaj išče vse načine, da se bi se lahko izognila ceplenju... torej je sama padla v past sistema, katerega del je bila, dokler ni ona sama prišla na vrsto. Problem pri dohtarjih je ta, da jih na faksu popolnoma indoktrinirajo... Če pa se obrnejo proti indoktrinaciji, je pa sistem tako narejen, da jim lahko vzamejo licenco. Tako da v bistvu dohtarji nekateri vedo in se bojijo glasno spregovoriti glede tega, da ne zgubijo licence, večina med njimi pa nočejo vedeti, ker ne morejo verjeti, da je lahko svet oz. sistem tako pokvarjen, da bi jih učil napačno oz. da se gre statusu quoju samo za biznis... Tako da dohtarji v bistvu glede tega ne morejo narediti nič oz. si ne upajo. Če bodo ljudje hoteli spremembe, bo morala nastati kritična masa, ki bo lahko te spremembe uvedla oz. naredila. Od dohtarjev pa nikar ne pričakujte pomoči, ker so ujeti v past samouničevalnega sistema!!! "Ko človek enkrat "proda svojo dušo hudiču", mu je edini izhod poguba!" Hipokratova zaprisega pa je vredna ravno toliko kot nič, ker je to ravno tako samo fraza - simbolična prazna zaprisega, kot je tudi zaprisega policistov in politikov, da bodo služili svojemu narodu... v bistvu pa služijo samo sebi in samouničevalnemu sistemu!!! Ko sem jaz svoji sestri pred leti omenil Hipokratovo zaprisego, ker sam se nekaj sprla glede po moje nepravičnega zaslužkarstva v zdravstvu, mi je rekla da v Hipokratovi zaprisegi nič ne piše, da je potrebno delati po najboljših močeh za pacienta in ne v njegovo škodo (da se ne sme služiti na račun pacienta), mi je rekla, da, kolikor se spomni, da v njej samo piše, da ne smeš "spati" s pacientom... in moja sestra je ena najboljših dohtarc v Sloveniji.... Pa se potem malo zamisli kakšni so šele ostali dohtarji!!!
periot22
22. 10. 2012 20.36
-3
Zakaj pa niso deklico peljali starši cepit v Hrvaško ker so ravno takrat bili tam????????
alesmatejvxd@siol.net
22. 10. 2012 18.00
sem preveril na potrdilu cepljen sem bil trikrat prvič z dvema dozama v obe rami.
pe?navodo
22. 10. 2012 20.14
+1
Poveži se z njimi. Mpgoče jim bo pa še kakšen takšen primer pomagal v postopku in dokazilih. Mislim da boš z lahkoto prišel do njih.
alesmatejvxd@siol.net
22. 10. 2012 17.34
+7
Tale primer pa ni edini in edinstven v sloveniji, prosim pop tv, da mi da kontakt te gospe s to deklico in gospoda Gorazda Pretnarja, sam imam namreč isti primer, leta 1995 so me cepili proti steklini s cepivom rabivac, imam pisno potrdilo s strani zavoda, ki sem ga dobil na mojo zahtevo, saj sem že takrat sumil, da so moje teške zdravstvene težave posledica tega cepiva.Vsi zdravniki so me sicer gledali čudno in mi svetovali, da naj grem v psihiatru,ker niso nič našli, ne na infekcijski ne drugje.Med drugim sem imel povišano temperaturo, polno bilirubina zaardi katerega so mi napisali diagnozo gilbertvo sindrom, v kar pa jaz brez dnk testa ne verjamem, aritmije, znojenje ponoči in še na desetine drugim simptomov, kaj več tukaj ne smem napisati, zato prosim za kontakte, ker kot vidim so me cepili s cepivom, ki je bilo eno leto prej ukinjeno in z dvojno dozo , saj so me cepili v levo in desno ramo s po eno dozo.
alesmatejvxd@siol.net
22. 10. 2012 17.37
+4
To sem tudi povedal leta okoli 2005, ko sem prišel ponovno na zavod zaradi ugriza živali in so me hoteli ponovno cepiti, pa sem se skoraj drl na zdravnika, da me nikoli več ne bodo cepili proti steklini in ji povedal za hude zdravstvene težave, ki so se razvijale dve leti po cepljenju dokler ni počilo, zato sem zahteval test na prisotnost protiteles in po 12 ih letih jih je bilo še vedno dopvolj, test sem opravil na zavodu za transfuzijsko medicino
T_one
23. 10. 2012 07.38
+1
seveda ni edini... samo jaz poznam iz svoje bližnje okolice na desetine primerov...
luckyss
22. 10. 2012 16.57
+3
Nekateri ne razumete, pa tudi napisano je dvoumno. Tu gre za posredovanje po sumu ugriza stekle živali in ne za klasično preventivno cepljenje. Ker v primeru neposredovanja ni nobenih možnosti za preživetje, je prav, da so ji vbrizgali protitelesa , vendar zakaj dvojno dozo ?!
pe?navodo
22. 10. 2012 15.49
+0
V glavnem - zapomnite si ko bodo razsajale kožne neozdravljive bolezni v nekaj letih, takrat NIKAKOR AMPAK ABSOLUTNO NIKAKOR, ne sprejmite NOBENEGA CEPIVA !!! Ker vas bodo cepiva pobila. Edina rešitev je kot sem napisal " DRUŽINSKE IN VSESPLOŠNE KARANTENE ". Fizično ločit družinske člane od možnosti okužbe. Če bo to trajalo eno leto pa eno leto. Organizacija družin in skupnosti bo zelo pomembna za preživetje. Tudi moji otroci in sam smo bili cepljeni tako kot drugi in pred desetletjem se se cepil proti tetanusu ker sem vstal na žebelj in šel k dohtarju. Danes pa sigurno več ne bi pristal da me cepijo niti proti tetanusu več ne. V teh kritičnih časih ki so pred nami pa na nova cepiva absolutno ne pristajat.
faronika
22. 10. 2012 16.31
+4
Uroš!! A ne bodo pomagale izključno molitve!!???
Ramzess
22. 10. 2012 19.34
+2
Molitve same še nikoli niso pomagale, sicer lahko moliš zraven, če ti paše, a ne pozabi na svoje dolžnosti, ki pomagajo preživeti tebi drugim, mnogi, ki se slepo zatečejo k molitvi pozabijo na to. Tudi sam imam iz preteklosti izkušnjo z žebljem na katerega sem stopil, pa zdravnika nisem videl, še manj bil cepljen po tem, pa sem še vedno živ, in zdrav.
T_one
23. 10. 2012 08.04
+2
Res je, ko bo NWO dal ven tisto "tapravo" "pandemijo", bo karantena edina rešitev! Problem bo samo v tem, da bodo do takrat uvedli tudi zdravstveno reformo, po kateri bo zakonsko določeno tudi obvezno izpolnjevanje vseh "zdravstvenih dolžnosti", tudi obvezno cepljenje; tako da bodo tisti, ki se takrat ne bodo hoteli dati cepiti, cepljeni na silo, kazensko preganjani, ali pa eksekutirani kot "grožnja nacionalni varnosti"... Tako da samo karantena ne bo dovolj; treba se bo v bistvu tako "vkopati", da te "nobeden ne najde".... Ko bo prišla ven "taprava" "pandemija"; kdor se cepi ali pa si dovoli vgraditi mikročip, ki je kar možno, da ga bodo implantirali tudi kar preko cepiv, je "gotov"...
T_one
23. 10. 2012 08.17
+1
Molitve nimajo popolnoma nobenega učinka... Ljudje molijo že tisočletja, pa samo spomite se kakšne grozne stvari se jim potem vseeno dogajajo. Bolj kot za molitev se gre za morda set-up možganov... pa še to bore malo pomaga, minimalno.... Drugače pa je prvo osnovno pravilo: "Pomagaj si sam... in samo tako se lahko zaneseš da boš deležen pomoči!!!" Bogh je impotenten glede pomoči, ker je samo človek na evolucijski stopnji Kralja Modrosti, ki je že zdavnaj umrl tako kot vsak drug človek, Stvarstvo pa ne deluje na ta način, ampak samo preko naravnih zakonov!!!! Ne verjamite več oslarij, ki so si jih izmislili Vatikan in drugi Zionisti, ker to so samo pravljice za manipulacijo in izkoriščanje ljudi!! Papež Lev X. "O kako mi (v Vatikanu) vsi dobro vemo kako profitonosno praznoverje nam je vsem (v Vatikanu) to praznoverje o kristosu!" Izraz "jezus kristus" izhaja iz antične Grčije, iz obdobja prej kot 1000 pr. n. št., iz izraza "Ye Zevs kristos", kar pomeni tako kot "Zevsov maziljeni sin" oz. "Sin sonca", ta izraz pa se je originalno uporabljal najprej za starogško božanstvo svetlobe Apolona, kasneje pa za starogrško božanstvo vina Dioniza - Bhatusa. torej je tisti skrivnostni "bog oče" krščanstva Zevs - sonce, zato ima monštranca obliko sonca! Če se spomite, kako preroka Imanuela (Isaija 7. 14 - in devica bo rodila otroka, ki mu bo ime Imanuel) v evangelijih sprašujejo "ali si ti jezus kristus, ki mora priti"; na teh območjih se je takrat še vedno poznal vpliv starogrškega imperija in njihove poganske religije.... Imanuel pa ni nikoli bil v resnici "jezus kristus" - "sin sonca- Zevsa", ker to je le pogansko verovanje....
pe?navodo
23. 10. 2012 09.40
Da Faronika izključno molitve za tiste ki bodo POBITI ALI ŠLI V MNOŽIČNE KAMPE in bodo tam pocepljeni in ubiti. IZKLJUČNO SAMO MOLITEV jih pripelje do Jezusa v tem primeru. Kdor ima pa rajši življenje in se bo cepil in sprejel čip pa ga čaka večno pogubljenje. Potem bo pa obstajala še ena skupina ljudi med katerimi bom tudi sam, kakor mi je bilo milostno pokazano in mi bomo preživeli v skrivališčih, najnižjih predelih stavb ALI CELO POD ZEMLJO. In to IZKLJUČNO Z MOLITVIJO. Torej tudi hrano bomo pomnožili z molitvijo. Meni je to Gospod že pokazal.
T_one
23. 10. 2012 10.58
+1
Uroš, če to res verjameš, da ti bo molitev res kaj pomagala, celo pri "pomnoženju hrane"... boh ti pomagaj!!! Vseeno raje malo naštudiraj solarno jogo in pranajamo, da ne boš potem stradal brez hrane ob molitvi in nato kmalu umrl. Glede "jezusa" pa imaš problem, ker ni nikoli obstajal in zato tudi ne more nikoli nazaj priti. Kar se pa tiče preroka Jmmanuela (Imanuela), ki so ga kasneje rimski oficir Savel iz Tarsa ("apostol Pavel") in Vatikan po krivičnem preimenovali v starogrško pogansko božanstvo "jezusa kristus", pa ti moram na žalost sporočiti, da se je "vrnil" (reinkarniral) že leta 1937 in živi v Švici pod imenom Eduarda Albert Meier.... dandanes pa je star že 75 let. Informacije, ki jih pa prinaša pa so vrhovno (duhovno) znanje trenutno na našem planetu! Če pa boš še naprej čakal na nikoli obstoječega "jezusa", boš pa nazadnje krepko razočaran....
muci007
22. 10. 2012 14.21
+8
Glede na znano dejstvo o velikanskih dobičkih v farmaciji, odškodnina oškodovancem ne bi smela biti problem.
faronika
22. 10. 2012 16.30
+3
In o znanih dejstvih o provizijah zdravnikom......!1??
Tonček Balonček
22. 10. 2012 14.04
-7
Statistično je pri ceplejnjih komplikacikj toliko kot pri puljenju zob. PA akj msilite, da so komplikacije le zaradi cepljenj, takorekočs o pri vsakem posegu možne!
b4rdy
22. 10. 2012 13.35
+24
Ko se je moj sin rodil sploh še nisem razmišljala o tem da ga nebi cepila...so cepili 1x...pa 2x....in potem sem nekega dne naletela na takšne in drugačne zgodbe staršev..... in šokiralo me je dejstvo da so imeli vsi normalno zdrave in razvite otroke.....po cepljenju pa šok :((( in seveda zdravstvo najde 100 in en razlog samo cepivo ne.... dolžna sem svojega otroka obvarovat nevarnosti-kar cepljenje je. Ko samo pogledaš par sestavin cepiva(med njimi je alumuni) te je groza...... in potem da cepivo drži max 5 let ali še to ne.....ne hvala, ne mislim zastrupit in uničit življenje lastnemu otroku..... banda pokvarjena samo za denar se gre in nič drugega.
Ramzess
22. 10. 2012 13.52
+14
Jasno, samo poglej otroke staršev, ki niso bili nikoli cepljenjeni, še prehlada ne poznajo, kaj šele česa hujšega. Nikoli bolni. Kaj pa cepljeni, stalno bolni.
FCL
22. 10. 2012 14.04
+9
Tudi sam nisem pristaš cepljenja otrok, vsakič ko smo jo peljali sem bil kr živčen...hvala ne vem komu, da je bilo do sedaj vse ok...kmalu bo stara 3 leta in resno razmišljam ali jo bomo cepili še vnaprej...obvezno gor ali dol!
Tonček Balonček
22. 10. 2012 14.10
+4
Ne bodi aniven, otrok s paralizo, umrlih zaradi tetanusa in še česa takorekoč ni več, mnda ja zato, ker je populacija precepljena! TA gonja proti cepljenju je totalno abotna. Seveda so komplikacije, tudi prometnih nesreč in pasrzo mrtvih ter ne vem koliko sto invalidov na leto ne bi bilo, če bi prepoevdali avtomobile ter motorje,, ampak takšno razmišljanej je brez zveze! Brez cepljenja ztakoerkoč ne moreš v pol sveta! A če s ebo otrok močno ranil ga ne boš cepil prot tetanusu, boš raje dal za mašo in malo arnike na rano? Pol prehladov itak ne moreš preprečiti s cepljenjem, to je vendar jasno vaskemu razsodnemu človeku in ne govori neumnosti! A bis pet ard imel epidemijo črnih koz. Če ne bi drastično in temeljito cepili pred desetletji, bi od njih pomrlo če na stotine milijonov ljudi in bi hudiča necepljeni ne poznali variole!.
FCL
22. 10. 2012 14.34
+3
Tonček Balonček...vidim, da nisi sploh prebral kaj sem napisal, otrok je bil do sedaj cepljen kot je to obvezno, razmišljal pa naprej in sicer o cepivih, ki niso obvezna, recimo cepljenje proti HPV virusu za deklice itd...Za mašo lahko daš pa sam, vidim da ti je pri srcu ta scena.
eosss.slo
22. 10. 2012 15.15
+3
Tonček Balonček: Obolevnost in smrtnost zaradi otroških nalezljivih bolezni se je zmanjševala skupaj z izboljšanjem higienskih in sanitarnih razmer, zmanjševanjem revščine, boljšo prehrano, razmahom centralnega ogrevanja ipd. V evropskih državah, ki so odklonile cepljenje proti črnim kozam, se je obolevnost manjšala vzporedno z drugimi državami, ki so uvedle obvezno cepljenje. Dejstvo potrjuje tudi poročilo Svetovne zdravstvene organizacije, ki razkriva, da obolevnost in smrtnost v nerazvitih državah sploh nista povezani s cepljenjem ali zdravljenjem določenih bolezni, pač pa sta tesno povezani s prehranjevalnimi navadami in higienskim standardom.
Ramzess
22. 10. 2012 19.38
+1
Zaradi HPV je ne boš dal cepiti, če želiš imeti vnuke, sicer se lahko kar posloviš o njih, veliko je namreč dokazov, da deklice po tem cepljenju postanejo neplodne.
T_one
23. 10. 2012 07.54
+1
in kako se boš izognila cepljenju?? Kolikor jaz vem, te najprej prijavijo inšpektorju, nato ti dajo inšpektorja, nato pa sodnika za prekrške, nato pa plačuješ 500Evrov/starša vsake pol leta, vse doler ne daš otrok cepiti, Necepljenim otrokom pa tudi v vrtce in šole ne dovolijo vstopa... Neplodne pa postajajo deklice tudi zaradi tega cepiva, ki so ga pred kratkim uvedli, da kao "preprečuje raka" na spolnih organih...
faronika
22. 10. 2012 13.18
+15
Pri nas je cepljenje zakonsko obvezno in ,če otroka ne cepiš si mandatno kaznovan in cel "domači" ZD te gleda kot kriminalca!! Prijavi pa te lečeči oz.izbrani otrokov pediater,ker je tako zavezan!!
T_one
22. 10. 2012 13.20
+17
Glede tega je pri nas res prava fašitična diktatura...
CDROM
22. 10. 2012 13.24
+9
Čudi me, da se niso dobili ljudje in zbirali podpise da se starši sami odločamo o tem ali bomo otroke cepili ali ne!
Ekaderina
22. 10. 2012 13.34
+9
CDROM, že nekaj tednov poteka peticija za svobodno odločanje o cepljenju na avaazu. Linka ne morem prilepit, ker imajo tako naštimano, da ne spusti skozi.
Ekaderina
22. 10. 2012 13.38
+1
Piši mi na ekaderina@gmail.com, pa ti pošljem link, pa še kaj drugega.
faronika
22. 10. 2012 13.42
+10
CDROM Obstaja društvo,ki so ga ustanovili starši necepljenih otrok!! Poišči na netu!!
faronika
22. 10. 2012 13.44
+7
T_one
22. 10. 2012 13.00
+16
D. Tetyana Obukhanych - ILUZIJE O CEPIVIH (Vaccine Illusion)
faronika
22. 10. 2012 12.56
+17
Otrok znanke ima sladkorno bolezen tipa 1,ki pri njem,po vseh znanih podatkih ,ne more biti dedna!! Ob neuradnem pogovoru ob sprejemu v bolnico ji je zdravnik na materino vprašanje...je to lahko posledica kakega cepljenja odgovoril: možno je....in tukaj se zadeva konča...Nikjer ni uradno omenjeno,zapisano,zabeleženo in nikoli več niso načeli te teme!!
moscito
22. 10. 2012 12.48
+9
Lahko se je delati pametnega, ko gre za tujega otroka. čeprav sem krepko proti kemofarmacevtskim lobijem, pa sem hčerko ravno tako cepila proti steklini, zaradi suma na ugriz okužene živali. Verjemite mi, da bi tudi vi izbrali manjše zlo. Zagotovo ne bi dopustili niti minimalne možnosti, da bi vam lahko otrok pred očmi umiral v grozovitih mukah. Zato vsi vi, ki tako radi pametujete, dejte se vprašati, kaj bi naredili na mestu starša, postavljenega v tak položaj in nehajte že enkrat s temi nebulozami.
FCL
22. 10. 2012 12.52
-4
Je to obvezno cepljenje??? Če ni, potem moj otrok ne bo bil cepljen!
aaeeii
22. 10. 2012 13.02
+3
O niti minimalni možnosti si preberi na vrhu, nad komentarji. Pa kaj si ti preskočila branje članka?????
MeanMachine
22. 10. 2012 13.02
+2
@FCL Odlično! Naravna selekcija bo v primeru okužbe s steklino poskrbela, da tvoj otrok ne bo mogel ponoviti tvoje napake!
FCL
22. 10. 2012 13.54
+5
MeanMachine...bom že sam poskrbel, da jo ne ugrizne žival s steklino..ti pa se cepi z vsem kar dajo na trg, če hočeš.
mate08
22. 10. 2012 12.48
-3
Mikrobiolig Goraz Pretnar ima toliko veze z sevi stekline kot jaz z plazemsko tehniko...nič od niča.... In ta bi šel za izvedenca??!!??
pe?navodo
22. 10. 2012 12.46
+0
Moja osebna razmišljanja na temo ki sem jo napisal spodaj, gredo v smeri da bodo ravno take bolezni pripeljale do vsesplošnega cepiva, ki ga bodo ljudje sprejemali NEVEDE da je narejeno tako da UBIJE tiste ki ga prejmejo. To je svetovno znano dejstvo in ni nič nenavadnega. Zato gdor ima spoznanje naj NIKOLI ne sprejme nekega novega SVETOVNEGA cepiva ki se bo ponujalo. Praviloma sem pa skeptičen danes do vseh cepiv, saj se le ti lahko mešajo v veliki meri in zato lahko take smrtnonosne zadeve pridejo v telo tudi z cepivi ki so do tedaj bila dobra.Z VELIKIM RAZMISLEKOM PRISTOPAJTE DO CEPLJENJ V NASLEDNJIH LETIH.Ne pišem to zato da bi širil strah AMPAK ZATO DA BI ŠIRIL SPOZNANJE. Samo s spoznanjem je borba za preživetje telesa in duha lahko uspešna.
T_one
22. 10. 2012 13.16
+5
No, s tem pa se povsem strinjam. Sicer pa so skušali narediti globalni geniocid že s cepivi proti H1N1 - svinjski gripi, predvsem tretji val naj bi bil smrtonosen... ker pa se ljudje niso hoteli cepiti, jim je pa ta načrt spodletel. Zato so uvideli, da morajo v vseh državah prej spremeniti zdravstveno zakonodajo oz. uvesti "zdravstvene reforme", da bodo lahko ljudi prisilili k obveznem cepljenju oz. obveznemu mikročipiranju. Kmalu pa lahko pričakujemo, da bodo prišli ven s kakšno na novo umetno ustvarjeno "pandemijo".... in novimi "cepivi". Ravno pred nekaj meseci je prišel ven članek "DARPA Blue Angel", v katerem piše, da Pentagon izdeluje milijone cepiv dnevno za prihajajočo pnademijo... zamislite si, Pentagon dela cepiva še preden sploh vedo kakšen virus se bo sploh pojavil... normalen postopek pa je, dase lahko izdela cepivo šele potem, ko se virus pojavi in vidijo kako deluje, kar pa običajno traja mesece po pojavu virusa oz. pandemije.... upam da razumete kakšna "cepiva" v bistvu dela Pentagon... če se vam že takoj ni zdelo malo čudno, da vojaška organizacija kot je Pentagon zdaj naenkrat izdeluje "cepiva"... Vse to kar pišeš je bolj kot ne res, ampak to nima nobene veze z bogom, ampak so to le napovedi prerokb... Vse kar je v zvezi z kakršnimkoli bogom in vero je zabloda, ker so to le neumnosti, ki so si jih izmislili Vatikan in ostali Zionisti. Bog in vera je zabloda, Stvarstvo in evolucija (zavesti) duha je edina Resnica... in vsi smo del Stvarstva - Vesolja! Veritas lebertabit vos!!!
T_one
22. 10. 2012 12.45
+7
Priporočam tudi vsem, da tista "zdravila", ki jih reklamirajo, zraven pa vam dajo navodila: "o škodljivosti in stranskih učinkih pa se posvetujete z zdravnikom ali s femacevtom", ne kupujete, ker za ta "zdravila" se je izkazalo, da so bolj strup kot pa zdravila. To opozorilo vam dajo zraven samo zato, da se zdravstvo in feramacija zavaruje pred tožbami zaradi negativnih učinkov teh "zdravil". Namreč, večkrat so so se že naredile analize na mnogih od teh "zdravili", in vedno, ko so ta "zdravila" prodajali pod tem zgornjim opozorilo, se je izkazalo, da imajo ta "zdravila" in škodljive in škodljive stranske učinke, resnično zdravstvenih učinkov pa skoraj nobenih!
Ramzess
22. 10. 2012 13.49
+3
Zdravila lajšajo simptome, ne pozdravijo.
CDROM
22. 10. 2012 12.27
+35
Sama se spopadam z zdravstvenim sistemom, ki mu ni videti konca. Da zdravniki prikrivajo, prirejajo pa celo uničujejo dokumente NI NIČ NOVEGA PRI NAS. Ko sem se obrnila na Ministrstvo za zdravje in sem dobila gospo Heleno Petek Kos (ki je odgovorna za pritožbe!), ter ji povedala zakaj jo kličem (v drugo) in jo prosim, da mi ministrstvo priskoči na pomoč in mi pomaga priskrbet dokumente ker le ti počasi izginjajo, mi gospa na drugi strani odgovori, da ta moja zgodba je čudna, prvo rečete, da zdravniki niso delali preiskav kot ste se dogovorili, sedaj pa trdite da so dokumenti izginili. Glejte gospa, kaj bi vi rada od mene, me vpraša? Prosim pomagajte mi, da dobim moje dokumente saj se gre za smrt mojega sina? Jaz ne vem kaj naj naredim zakaj vi mene kličete?! Mene so me solze oblivale in nisem bila sposobna nič več ji razlagat, saj je bilo vidno, da mi ne verjame! REčem ji samo nasvidenje in odložim telefon! Danes pa gospa, ki ste zaposlena tam, zato, da delate za pritožbe in imate svojo službo zato, da se odzovete na taka dejanja, naj vam povem, da smo dobili le delček dokumentov na katerih je povsod ŽIG KOPIJA DOKUMENTOV, ostali obremenilni dokumenti so izginili in tudi sami zdravniki so ugotovili, da so bili določeni brisani iz sistema! ALI BOSTE TUDI VI ODGOVARJALI KER SE NISTE TAKOJ ODZVALI IN BI LAHKO ZAŠČITILI TE DOKUMENTE IN POSLEDIČNO DOKAZE? KAKO BI SE MINISTER ODZVAL NAD TAKIM RAVNANJEM NJEGOVIH PODREJENIH? ZAKAJ MISLITE DA VAS DAVKOPLAČEVALCI PLAČUJEJO?
Ramzess
22. 10. 2012 13.10
-14
Čemu obtožujete druge, če ste očitno sami sebe zapletli v nasprotja, posledično ste postali neverodostojni, in kažete, da slabo ali sploh ne poznate procesa povezanega z sinom, in kaj je bilo v njem narejeno in kaj ne. Sicer pa ljudje morajo sami sproti skrbeti in zbirati dokumentacijo, ...to je dobro, saj sami vemo, da je v zdravstvenih kartotekah mnogo več dokumentacije, kot jo mi dobimo v roke, zase. Tu ne mislim zgolj ali samo na osebne zdravstvene kartoteke, temveč tudi druge, ki jih 'imamo' pa morda ne vemo, ali se ne spomnimo. Zanimive so določene zgodbe o tem, koliko dokumentacije, glede na zgodbe staršev o lastnih težava in boleznih v otroštvu, bi morali imeti doma, pa je ni, le kak dokument ali dva, ...le kje je tega več, če pa, ...bi po logiki moralo biti, ...kdo ve kaj utegnila razkriti marsikomu kartoteka otroškega dispanzerja, za predšolske otroke, ...žal niti kasnejše kartoteke in vsebina, razen kot odraslemu za odraslo osebo, niso dostopne, razen če niste arhivar v arhivu kjer hranijo prav 'vaše' kartoteke. Takrat so sicer dostopne vsem, ne vem pa kako se to v prošnji arhivu sploh sliši, ali ta sploh lahko taki prošnji ugodi, ...če gre za lastne kartoteke, ne vem zakaj ne bi. Žal je res, da marsikaj tudi izgine, tudi namenoma, in se izbriše sistema, čeprav je podatke na disku mogoče obnoviti, ne vem če so ti diski na takem seznamu, da jih je moč zaseči in jih tako preiskati, ...nisem še slišal za kaj takega.
CDROM
22. 10. 2012 13.21
Samos75 Preberi si na med overju - ABC ginekologija tema: nosečnost in težave
pe?navodo
22. 10. 2012 12.24
-15
Strinjam se z praktično vsemi ki so kaj napisali na to temo. rad bi pa pokazal še na drug vidik kateri vam ni znan in izhaja iz vere in osebnih razodetij Boga. Smo nekaj let pred časi ko bodo kužne kožne bolezni se izjemno hitro širile po svetu. Te bolezni bodo NEOZDRAVLJIVE, prenosljive po raznih predmetih in ne samo v direktnem kontaktu z človekom. meni so se zdele podobne kot kakšne kuge. Kakor sem milostno videl, bo vsaka družina morala poskrbet za SAMOIZOLACIJO ali KARANTENO zdravih članov družine in negdo ki se bo moral izpostaviti da bi lahko prišel do hrane za ostale. V najbolj kritičnem obdobju bo tudi takšen posameznik bil sam primoran za zaščito družine držat se stran od nje v kakšni ločeni sobi. Moje pisanje ni treba vuzeti resno, lahko se tudi smejete, vendar boste čez nekaj let kmalu spoznali resničnosti osebnih razodetij in učenja Boga. Slovenijo čakajo hudi časi, anarhije, pobijanja, popolnoma NIČ hrane določenega momenta itd itd. Gremo čez planetarno in duhovno očiščevanje. Naj vas Bog blagoslovi s spoznanjem.
Ramzess
22. 10. 2012 12.49
-4
Zavedenost je velika težava v tem svetu, ...neozdravljivih bolezni ni, so le neozdravljivi ljudje.
FCL
22. 10. 2012 12.53
+5
Uros Bukovec...čudno da tvoj bog to ne uredi tako, da do tega ne bi prišlo.
T_one
22. 10. 2012 12.54
+1
Problem je samo to, da to nima nič opraviti z boghom, ampak bo te bolezni širil NWO, z Antikristim - Vatikansko in ostalo Zionistično "elito" na čelu, ker hočejo ti demoni izvesti 98% globalni genocid, ki je del načrta njihovega Genocidnega Fašitičnega Suženjskega Novega Svetovnega Reda. Očitno tudi ne poznaš pomena besede "bog", ki je samo prevod izraza YHWH (izgovorjava Jišviš), ki je izraz, ki se uporablja za človeka na evolucijski stopnji Kralja Modrosti. Duhovniška kasta pa je človeku - bogu pripisala lastnosti Stvarstva - Vesolja - Stvarnika, kar pa ni niti približno eno in isto. V Vesolju - Stvarstvu je neštet bogov - Kraljev Modrosti, Stvarnik - Stvarstvo - Vesolje pa je samo eno...