Slovenija

Stres: Zloraba v politične namene

Ljubljana, 20. 07. 2006 13.36 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 3 min

Po mnenju celjskega škofa nekdanji komunisti in liberalci potiskajo katolike v geto tako kot Indijance.

Poslanec LDS Aleš Gulič: Zakon načenja ustavo
Poslanec LDS Aleš Gulič: Zakon načenja ustavo FOTO: POP TV

Opozicijske stranke in celo koalicijski DeSUS sodijo, da se jim politično splača netiti sovraštvo do katoliške Cerkve, podobno kot na Koroškem meni Haider, da se mu splača zganjati gonjo proti koroškim Slovencem, ugotavlja v komentarju Družine celjski škof Anton Stres.

Prepričan je, da so se v parlamentu ob z zakonu o verski svobodi spopadli tisti, ki vidijo v vernosti nekaj pozitivnega, in tisti, ki jo imajo za nekaj škodljivega. "Zato je bil to tipičen nazorski, kulturni boj," je zapisal Stres.

Stres navaja, da so kristjani in drugi verni ljudje preživeli še hujše čase. "Problem nismo mi, kajti Cerkvi je obljubljeno, da 'je peklenska vrata ne bodo premagala'. Problem je usoda našega naroda in države, ki ima malo preveč politikov, ki sovražijo svoje verne sodržavljane in hočejo preprečiti, da bi cerkve in druge verske skupnosti delovale v pogojih, v katerih lahko delujejo vse druge organizacije, društva in združenja s področja iste civilne družbe," ugotavlja celjski škof.

Po njegovih besedah je krilatica, ki so jo nekritično povzeli številni novinarji, da predlagani zakon privilegira katoliško Cerkev, navadna propaganda puhlica. Dokaz naj bi bila subvencija pri plačevanju socialnega zavarovanja verskim uslužbencem,v glavnem duhovnikom. Razlog: vsi ljudje niso verni, zakaj bi torej iz denarja vseh šlo nekaj denarja za verske uslužbence.

"Toda, ali vsi državljani obiskujemo koncerte in operne hiše, se vsi aktivno udeležujemo športnih prireditev, ali vsi obiskujemo študij na univerzi," se sprašuje Stres in dodaja, da se "celo po avtocestah ne vozijo vsi in nekateri do konca svojega življenja ne potrebujejo zdravstvenih storitev. In vendar za vse te in številne druge možnosti prispevamo vsi, tudi tisti, ki jih ne bodo nikoli izkoristili".

Kot piše, so katoličani sestavni in pretežni del slovenskega naroda in države. "Zahtevamo, da nas nekdanji komunisti in liberalci kot take tudi obravnavajo, ne pa da nas potiskajo v geto in rezervat kot kakšne Indijance, s posebnimi davki in posebno določenimi, kolikor mogoče omejenimi možnostmi za delovanje v javnosti, kakor to predvideva t.i. Guličev zakon," še ugotavlja Stres.

Oživljen parlamentarni kulturni boj

Nedavna razprava v drugem branju zakona o verski svobodi je pokazala, da se poslanci koalicijskih poslanskih skupin, z izjemo DeSUS, zavzemajo za rešitev, po kateri bi država iz proračuna krila prispevke za socialno varnost verskih uslužbencev, v opoziciji pa so si prizadevali za drugačen način financiranja, saj naj bi bil predlagani po njihovem mnenju "ustavno sporen in diskriminatoren".

V LDS so pripravili dopolnilo, po katerem bi se državljani prostovoljno odločali, ali bodo prispevali 0,6 odstotka odmerjenega zneska dohodnine za financiranje verskih skupnosti.

Poslanec LDS Aleš Gulič je dopolnilo utemeljil z argumentom, da "država ne bi bila več tista, ki bi odločala, koliko denarja bo šlo kateri od verskih skupnosti, ampak bi o tem odločali državljani". Določba, kakršno je predlagala vladna koalicija naj bi bila po njegovem mnenju "načenjala ustavo". Podobno stališče imajo v SD.

Upokojenska stranka DeSUS dopolnila LDS ni podprla, saj so njeni poslanci prepričani, da naj bi predvideno financiranje pomenilo diskriminacijo tistih, ki jih je premalo ali ki se o svojem verskem prepričanju nočejo izjasniti.

Za razliko od DeSUS-a so druge stranke vladne koalicije mnenja, da gre pri namenih LDS, SD, SNS in DeSUS le za odpiranje možnosti "za oživljanje kulturnega boja" in ideološko ozadje, ki poskuša ohranjati delitve v slovenski družbi.


UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.

KOMENTARJI (44)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

User109524
21. 07. 2006 16.34
ak.and: Ja, med komunizmom in krščanstvom je seveda ogromno razlik, ampak to že vsi vemo. Hotel sem poudariti predvsem tisto, kar je obema ideologijama skupno, tako dobre kot slabe strani. To pa zato, ker je bila debata precej v stilu "Cerkev je dobra, komunizem je zlo! -- Ni res, Cerkev je največje zlo!" Hotel sem pokazati, da je nesmiselno pljuvati po katerikoli ideologiji kot celoti, ker ima vsaka tudi dobre strani, in potem se nasprotna stran takoj postavi v bran, češ "Kdor pjuva po nečem, kar je dobro, mora biti slab." Pa sploh ni problem v tem, da so eni ali drugi slabi, ampak je problem samo v komunikaciji. Vsak človek pri zdravi pameti ima rad pozitivne vrednote in nihče ne mara zlorab. Ampak kdor hoče zagovarjati pozitivne vrednote in nasprotovati zlorabam, lahko to počne tudi kar tako - brez da bi se skliceval na katerokoli ideologijo - in bo bolj korektno, pa še "eni" in "drugi" se bomo na ta način brez težav razumeli med sabo. Kar se tiče tega, katere ideologije so dobre, pa zagovarjam stališče, da so najboljše tiste, ki so najmanj vsiljive in ki puščajo največ svobode tako pripadnikom kot nepripadnikom. Med "religijami" je to ateizem oziroma agnosticizem, med družbenimi ureditvami demokracija (čeprav ima tudi ta vrsto slabih plati), med tržnimi pa verjetno reguliran kapitalizem. In zagovarjam to, da ima vsak pravico živeti po svoje, dokler s tem ne posega v svobodo in lastnino drugih. Zato ne podpiram cerkvenega davka, ker pomeni prisilno "kupovanje" nečesa, kar človek rabi ali pa ne. Prav tako se ne strinjam s subvencioniranjem umetnosti. Podpiram pa obvezno plačevanje za šolstvo, zdravstvo, policijo ipd., ker imamo od teh stvari koristi prav vsi državljani, tudi tisti, ki njihovih storitev ne uporabljamo. Za duhovnike in umetnike pa velja isto: kdor je dober in ponuja ljudem kvalitetne storitve ali izdelke, bo z lahkoto zaslužil denar, ki ga potrebuje. Komur na ta način ne uspe zaslužiti zadostne količine denarja, pa naj gre raje delat.
User5263
21. 07. 2006 15.41
Seveda, Pomi. Tudi nekateri nekdanji partijci zdaj hodijo v cerkev. To je njihova privatna zadeva. Neumnost pa je trditi, da so zdaj VSI v prvih vrstah (by the way, v cerkvi prva vrsta prav nič ne pomeni, razen morda na kaki svečanosti, ki ima tudi določene povabljence). Sicer pa je podobnih nesmiselnih verbalnih akrobacij polno tudi pri nekaterih drugih komentarjih. Kot bi prebiral dnevniške zapiske škofa Vovka, kjer slednji opisuje, kaj vse so ga spraševali in mu podtikali. Še sreča, da ti pisci nimajo realne politične sile za sabo, ki bi njihove primitivne ideje spet udejanjala kot nekoč.
ak.an
21. 07. 2006 14.57
Jaka.jaksic, pozabljate, d je Marks ljudi obravnaval kt mravlje, k robote, to pa ja ni isto kt religija. Popolnoma je zanemaril človekovo duševnost.
ak.an
21. 07. 2006 14.50
eh, vipeer. Skozi tvoje oči je potem najbolje zaupati samo sebi. Človek je sam zase svet, v sebi najde vse odgovore. Naj si vlada sam! Kako lepo se to sliši. Sploh pa, dragi moji komentatorji, pomoje je v različnih verodostojnih zgodovinskih virih dovolj lepo opisano, da so za velko večino procesov začasa inkvizicije, stali predvsem takratnji vladarji, ki so si s tem, da so se skrivali pod krinko cerkve, uspešno prali svoje krvave roke. Za viteze Templarje (ki so bili katoliški meniški red) je pa znano, da je bil takratnji francoski kralj v velikih dolgovih pri njih, zato je ubral najlažjo pot, in to tako, da jih je razglasil za heretike in državne sovražnike, z namenom, da bi se rešil teh dolgov, nato pa še prisilil papeža, da je ta red ukinil. Pa še nekaj vipeer: inkvizicija je bila popolnoma v oblasti cerkve, kakor sem se seznanil na Discovery channel-u, SAMO v Španiji, drugod pa so bili procesi v pristojnosti posvetnih oblasti, zato ni čudno če je to marsikateri vladar pošteno izkoristil. Pa še neki Vipeer: ODKDAJ PA CERKEV PODPIRA S. PLUTA PA M. TROBCA??!? Jooooo... Vipeer, Vipeer...
User109524
21. 07. 2006 14.23
ak.and: Res je, da so osnovne ideje krščanske vere pozitivne. Ampak ravno tako so pozitivne tudi osnovne ideje komunzma, ki je nastal kot odgovor na izkoriščanje delavcev (in ravno zato se je tudi prijel - ker učil točno to, kar so takratni izkoriščani delavci hoteli slišat). "Vsi smo enaki. Kar naredimo, je treba deliti z drugimi in vsi bomo živeli srečno." Pravzaprav gre za zelo podobne vrednote, kot jih ima krščanska vera. Ampak te lepe vrednote so bile z ene in druge strani vse preveč zlorabljene za to, da se ljudi (še posebej tiste uboge) dobi na limance, češ: "Pridruži se nam, pa boš lepo živel" (na tem ali onem svetu). Skratka obe ideologiji vsebujeta dobre ideje in obe sta tudi prinesli marsikaj dobrega. AMPAK obe pa tudi že v sami osnovi VSEBUJETA VREDNOTO, KI OMOGOČA ZLORABE. Ta vrednosta se imenuje ponižnost (z drugimi besedami: ne dvomi in ne upiraj se). Ta "vrednota" je že v osnovi perverzna in dela ovce iz ljudi, za nameček pa obstajajo še dvojna merila - tisti na vodilnih položajih niso večinoma prav nič ponižni. In tiste vodilne človek lahko razume, saj so si uredili lepo življenje, česar si želi vsak. Naravnost perverzno in neumno pa je podpiranje (z dna lestvice) take ideologije, ki uči, da se ne smeš postaviti zase, če se ti godi krivica, in da se moraš pustiti izkoriščati in vleči za nos. In ravno tako bolno je dojemanje pozitivnih vrednot kot eksklizivno domeno neke ideologije. Kakor da človek, ki ne pripada tej ideologiji, ne more biti dober in pošten. VSAK človek, ki ima malo zdrave pameti in se zna postaviti v vlogo sočloveka (torej pomisliti, kako bi se on počutil na njegovem mestu), po mojem mnenju ne more biti drugega kot dober. Kar se tiče RKC in njenega davka: do njega je upravičena točno toliko kot vse ostale religije, pri čemer ne pozabimo, da ima sama od vseh religij DALEČ DALEČ največ premoženja in bi z lahkoto poskrbela zase in svoje zaposlene. Reči "RKC rabimo, ker uči pozitivne vrednote," je pa tako, kot bi rekel "Mercator rabimo, ker prodaja kruh in mleko." Se strinjam, da so te stvari kul, ampak zakaj ravno RKC? Do pozitivnih vrednot pride vsak normalen človek sam. Kdor ne pride sam, mu tudi nobena pridiga ne bo pomagala. Tisti, ki sprejmejo pozitivne vrednote samo zato, ker verjamejo v korenček in palico (nebesa in pekel), pa niso zares dobri in pošteni, ampak v prvi vrsti gledajo na lastne koristi.
User110827
21. 07. 2006 14.14
ali je cerkev res tako na tleh ,da ne zna drugega kot udrihati po drugače mislečim
User104180
21. 07. 2006 14.01
anton.g a da je prvovrstna neumnost? Ne bo držalo. Poznam in videvam jih ogromno.
User110786
21. 07. 2006 14.00
Sedaj pa povejte če si želite večjega vpliva RKC, ki podpira ljudi tipa Silvo Plut in Metod Trobec če le služijo njenim namenom. Nek predstavnik RKC je povedal, da imamo ljudje preveč svobode dandanes. Povejte mi kaj je lepšega kot početi kar se vam zljubi v okviru zakonskih možnosti, ki nam jih daje naša ureditev. Sedaj pa bi oni radi, da jih finančno podpremo vsemu bogastvu navkljub, da nam bodo lažje kratili osnovne človekove pravice. Ne.
User110786
21. 07. 2006 13.54
RKC naj zagovarja karkoli hoče. Eno razglaša naokoli drugo pa počne. Ne nabirajte si zakladov na zemlji pravijo. Zakaj ima pa potem RKC toliko posestev če jih pa ne potrebuje. Naj začnejo denar ki ga zaslužijo uporabljat za svoje delovanje ne pa da ga pošiljajo v Vatikan oz kamorkoli že. Debata je tu zašla z bistva, ki je ali naj vsi državljani plačujemo za RKC ali ne. JAz sem trdno prepričan da ne. Tisti ki primerjajo plačevanje zdravstva s cerkvijo nimajo pojma o čem govorijo. Opravičevanje papeža je klofuta vsem žrtvam tisočletne tiranije RKC. Lahko se je njemu opravičevat k sedi na gori bogastva, ki so ga njegovi predhodniki nakradli, dobili s prevaro ali na kak drug nepošten način. Naj vrne kar ni njegovega pa bo svet takoj lepši. Reveže so odirali z odpustki pa je prišel Martin Luther in rekel, da to ni prav in so ga razglasili za hudiča. Bum Evropa se je pogreznila v dooooolgo versko vojno ki z zelo nizko intenziteto poteka še danes. V Vatikanu imajo v kleteh polno orožarno najmodernejšega orožja pa hkrati pridigajo naj nastavimo še drugo lice. Kako to, da papež ni vztrajal, da se njegovega atentatorja spusti na prostost kajti sodi mu lahko le "Bog" v kar očitno tudi sam ni verjel. Bil je pač direktor podjetja in bilo je fajn, da je njegov krvnik bil obsojen na dolgo kazen v poduk drugim. Ne ubijaj je zapoved, ki se je RKC ne drži že od preden je postala uradna religija. Prav možno je da so oni začeli versko nasilje, ki je cesarja v Rimu, ki je bil pragmatik prisililo, da je RKC razglasil za uradno religijo. Pimo; tukaj ste bebci le vi, ki zagovarjate enotnost RKC in države. ČE bi se rada RKC ukvarjala s politiko naj pač ustanovi stranko in se poda na volitve, sicer pa njeni predstavniki nimajo pravice s položaja izvoljenih predstavnikov ljudstva sejati sovraštva. Ljudje v Sloveniji živimo zelo dobro. Posledica tega je, da ljudje nimajo problemov, vedo kaj hočejo in kako to doseči in ker nimajo problemov in ne rabijo nekega vodje, da jim pove kaj in kako početi v življenju in ne potrebujejo izgovora za vse svoje težave in nekoga, ki jim bo govoril, da bo jutri v nebesih pa vse bolje. Zato se čedalje več ljudi zaveda, da ne potrebujejo RKC, da živijo. Vero je treba najti v sebi, ne pa v nedeljo ob 9h v cerkvi. Težava je, ker je še vedno veliko ljudi ovc ki ne znajo misliti zase in se obračajo na Godspoda s prižnice, da jim pove kako je treba. Včasih so se pač obračali na svojega partijskega sekretarja. Kar se pa žrtev RKC v času inkvizicije tiče: Lahko, da so jih na grmadi podkuril le 3000-5000. Vitezov Templjarjev je moralo biti vsaj toliko pa so vse pobili. Kje so pa vsi ostali. Beseda "processed" pomeni, da so ljudi zaslišali, kar je obvezno vključevalo najhujše oblike mučenja. Niso se ozirali na kake trajne posledice ampak človek ki so mu v ustno nebo ali pa v anus zvrtali luknjo s takratno stopnjo medicine verjemite mi, da ni preživel dolgo. Uradno sicer ni bil umorjen s strani RKC ampak umrl pa je. Temu danes rečemo: Posebno huda telesna poškodba ki se je končala s smrtjo. V najboljšem primeru jo je žrtev odnesla hudo pohabljena. Nima smisla omenjati, da je takšne družba izločila tako, da lahko vseh tistih 140.000 processed prištejemo k mrtvim. Vsi ti gnusni zločinci v današnjem času, kot jih nekdo omenja, so bili v istem odstotku prisotni tudi v času, ko je vladala RKC absolutno. Bili so zaposleni v RKC kot inkvizitorji in so se z veseljem odpravljali v " službo". Očitno je, da je družba pod vplivom RKC takšne izmečke sprejemala, dandanes ko smo rešeni njenih spon pa jih imamo na psjihiatričnih klinikah ali pa v arestu.
User107612
21. 07. 2006 13.01
Ej meni je kratkomalo vseeno za vsakršno cerkev in karkoli. Ne mislim pa dajati nikakršne davščine (0.6% dohodnine) religiji ki ji pripadam, oz mislim da bi se lahko sam odločal kaj in komu dam. To da ima človek pravico sam izbrati komu bo daroval je svoboda. Seveda je opazno da trume hlapcov ki sledijo trenutni vladi, potrebujejo omejevanje, saj se sami ne zmorejo nadzorovat in omejevat. Všeč jim je da jih nekdo vodi, jih nadzoruje. Aja ak.and kaki svetli časi, verjetno se je zato Evropa pogreznila za 1000 let v temni srednji vek, brez kakršnegakoli razvoja, cerkev je napredne mislece linčala in uničevala njihova gradiva in raziskave. SKRATKA ZAGOVARJAM SVOBODO IZBIRANJA in sam ne mislim plačevati dohodnine za religijo. Sem brez posrednikov povezan z bogom.
User5263
21. 07. 2006 11.07
Mr Esfflight je zapisal:"Vsi tisti, ki so vcasih bili komunisti so danes v prvi vrsti pri masi." Prvovrstna neumnost. Bi pa rad od zgodovinarja Martina Krpana zvedel, kako je potekalo vzporedno dogajanje v časih grozne inkvizicije. Kaj je počela tedaj civilna družba pa politika? Morda je kaj raziskoval in ugotovil, iz katerega dela tedanje družbe izhaja njegova rodbina. So bile že tedaj kakšne napredne strukture, ki so jim morda pripadali njegovi predniki? S tem bi razsvetlil nas neuke, ki preprosto mislimo, da so bili tisti časi na splošno kruti in da so bili tudi tedanji navadni ljudje v povprečju precej groba bitja, če jih gledamo z današnjimi očmi.
ak.an
21. 07. 2006 10.14
Če ste nekateri že imel slabo izkušnjo s cerkvijo, smola pač! Izhajate iz prepričanja, da bi morala zato, ker cerkev širi vero v popolnega Boga, tudi sama biti taka, popolna. Ampak če bi bila taka, potem sploh nebi rabla Boga. Kjer je človek, tam so napake. Bili so temni časi cerkve, in bili so zelo svetli časi cerkve. Temni časi so bili zaradi ljudi, ki niso dosti dali za nauk cerkve ampak so gledali na lastne koristi, svetli časi pa zaradi ljudi, ki so materialno, ali duhovno(!!!) pomagali soljudem. Ko je že bil omenjen papež, češ da nosi zlato palico in klobuk, ali ne pritiče to vodji ene največjih religij na svetu? Na žalost je na tem svetu tako, da obleka naredi človeka. Tako ima spoštovanje voditeljev držav in drugih voditeljev... če bi bil ves razcapan, dvomim, da bi užival tak ugled in dvomim, da bi ga veliko ljudi slišalo. Kar se tiče anomalij znotraj cerkve, se cerkev zaveda, da jih ima, in se bori proti njim. Naloga cerkve je razširjati nauk, ki uči le pozitivne stvari (preberte si kdaj Svet pism). Kolikor vem, uči, da moraš spoštovat svoje starše, in starši svoje otroke. Je absolutno proti ubijanju(torej tudi vojnam in brezumnemu pobijanju), obsoja nezvestobo (ki je v največji razlog za razpad mnogih družin in vir mnogih travm otrok), prepoveduje krajo (naj ima vsak toliko, kolikor je s SVOJIM delom POŠTENO zaslužil), prav tako obsoja krivo pričanje, ki mnogim ljudem fejst zagrenijo živlenje, itd. itd. to definitivno NI negativno! Kdo je v tej obliki ohranil te vrednote do danes? Cerkev, pa naj je imela temne ali svetle trenutke. Če je nebi bilo, bi se že vse skupi že zdavnaj razbilo na tisoč vrednot, kar se v sodobnem svetu že dogaja!! Vedno bolj absurdni zločini, vse več požrešnosti, vse več mrtvih in vse manj otrok in vse več nesrečnih otrok, psihiatri vse bolj oblegani... Pravi kristjan ve, kje bo dobil gradivo, ki ga rabi za lastno premišljevanje, za kar se ima zahvaliti ravno velikemu "podjetju" (ki ga v Rimskih časih še niso poznali, ampak se je ta oblika razvila šele mnogo kasneje) cerkvi, zatorej, kdor obsoja cerkev za njene zločine, naj pobrska še malo po kakšnih tujih knjigah o zgodovini cerkve in bo morda ugotovil, da vse pa le ni tako črno, kot se je v večini slovenskih učbenikov predstavljalo. Cerkev na zemlji ni ravno popolna, ampak je potrebna, da razširja nauk, ki pa prihaja od popolnega Boga, in bistveno je, da je ta nauk dober!! Se strinjam, da so kkšni župniki obupni, a je tudi veliko zelo pametnih, in čeprav morda nimajo ravno empiričnih izkušenj, so jih pa zato mnogo slišali, ker so se pogovarjali že z mnogo ljudmi, ZATO lahko svetujejo, in ZATO, dragi komentatorji spodaj, imajo takšni župniki, patri in papež, lahko še kako prav. Treba je videti tudi pozitivne stvari. Današnja poročila so v 99% sestavljena iz slabih novic, ostalo je pa mogoče tud kej pozitivnga, zato ldje postajamo zmer bl dovzetni za slabe novice, dobre pa dostkrat prezremo. Bodmo optimisti! Lep dan!
User79363
21. 07. 2006 10.14
Martin Krpan, ce bos prebral moj post, bos videl, da sem jasno napisal, da gre za spansko inkvizicijo, ki pa je bila po "splosnem mnenju" tista najhujsa. Je pa trajala skoraj 400 let, vendar je v letih, ki jih omenjas, zagresila najvec svinjarij. V ostalih letih je bilo zrtev se bistveno manj in ce jih je bilo skupaj 5000 je to NIC v primerjavi z nasimi vrlimi partizani, ki so jih toliko pobili v par tednih. Celo za 150 let je to NIC. Upostevaj pa, da je od 16 stoletja do danes clovestvo pac prehodilo neko pot - civilizacija je napredovala in clovek je vreden dosti vec kot je bil 500 let nazaj! Zato je pobijanje ljudi leta 1946 se toliko hujse. 5000 ljudi pa takrat ni pomenilo 30% populacije. Niti slucajno ne, ker to pomeni, da bi moralo v Evropi takrat ziveti manj ljudi kot danes v Siski. Bedarije kvasis. O inkviziciji velja mit, da so pobili na milijone ljudi. Vanj verjames tudi sam. V enciklopediji pa si sam prebral stevilke, ki drzijo in so smesno nizke. Smesno nizke! V vsaki danasnji vojni (poglej si Irak) vseh 400 (ali pa 150) let inkvizicije nadoknadijo v parih tednih.
User102377
21. 07. 2006 10.12
cerkev se hoče prikazat kot največja žrtev. Dol z cerkvijo
ak.an
21. 07. 2006 10.09
Koliko pametnih ljudi imamo v Sloveniji. Vsi vse vejo. me zanima, kakšno življenje bi najdl, če bi pregledal, kako živite vi, potem bi bil pa hec primerjat, kaj delate in kaj govorite. Pred svojim pragom pometajte, kar velja tko zame, kt za vs. Poskrbte, d boste potem za zgled drugim, ogorčeni gospodje popolni!
User104180
21. 07. 2006 10.04
Pimo, zelo zanimivo je, da velika večina narkomanov in tudi kriminalcev izhaja iz vzornih družin (tudi kataliških). Poznam. Sam sicer proti cerkvi nimam nič, dokler se ne vtika v civilno družbo in državo in svoje aktivnosti financira sama s svojim denarjem. Sicer pa se mi zdiš najbolj okoreli udbovec tukaj prav ti.
User73157
21. 07. 2006 09.44
Uauu, g. lektor, a pogledate tudi druge komentarje? Pa stavek se začne z veliko začetnico.
User46718
21. 07. 2006 09.32
objasnit ne mogu, pojasnim pa lahko...
User100309
21. 07. 2006 09.20
goso! Pravite, da mečejo ven Baletno šolo v Lj. - kolikor vem, ima to zvezo le z Glasbeno matico Slovenije pa še s pomanjkanjem prostora ... 25junij - logično razmišljane! Se strinjam. V praksi bi bilo pa težko, zato so vsi ti mogoči in nemogoči davki.
User73157
21. 07. 2006 09.19
Zakaj nekateri bebci povsem praktično ne objasnite kaj imate proti RKC? Večino medijsko napihnjenih afer so sprožili zakrneli udbaši, sami pa nimate niti toliko pameti, da bi se pozanimali, katerih vrednot uči cerkev, pa še malo okoli sebe poglejte , ali se pozanimajte koliko narkomanov in kriminalcev izhaja iz katoliške vzgoje. Zelo malo je civilno družbenih iniciativ, ki bi tako učinkovito preprečevale narkomanijo med mladimi. Celo najbolj učinkovito odvajanje od drog je ustanovila prav cerkev z njenimi komunami. Očitno to zelo moti LDS-ovske destruktorje.