Slovenija

Stroge omejitve na vodovarstvenih območjih

Ljubljana, 04. 05. 2009 20.03 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min
Avtor
Marjan Maučec
Komentarji
26

Na devetih vodovarstvenih območjih v Sloveniji so uvedli stroge omejitve, s katerimi pa so prizadeti lastniki zemljišč. Ti zdaj ne morejo več kmetovati, o odškodninah pa ni ne duha ne sluha.

Na devetih vodovarstvenih območjih v Sloveniji so uvedli stroge omejitve, s katerimi pa so prizadeti lastniki zemljišč. Ti zdaj ne morejo več kmetovati, o odškodninah pa ni ne duha ne sluha.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (26)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

laksi
05. 05. 2009 16.19
kar se pa tiče vodovodov in kanalizacije smo pa med zadnjimi v evropi. Zelo žalostno...
laksi
05. 05. 2009 16.18
vse je država kriva...spodbujat eko kmetovanje, tako kot počnejo drugje po svetu pa bo rešenih precej problemov
jezek_pika_poka
05. 05. 2009 10.32
Nitrati v vodi so pač posledica t. i. zelene revolucije po II. svetovni vojni, ki je z množično uporabo pesticidov in umetnih gnojil omogočila, da se je človeštvo od takrat namnožilo iz slabih treh milijard ljudi na sedem milijard ljudi.
tmt
05. 05. 2009 09.05
Glede članka, koliko je meni znano se te mejne vrednosti določajo bolj tako "od oka" in, tu je razvidno, da ta mejna vrednost malo presega tisto, ki je dovoljena. Medtem, ko se ravnatelj te šole obnaša, kot nekdanji ponosen Titov pionirček. Bi človek pomislil, da bi se morali v današnjem času ljudje bolj zrelo vesti in razmišljati, pa je očitno prav nasprotno in čedalje slabše.
tmt
05. 05. 2009 08.25
rocky, se strinjam s tabo, da so mogoče zaradi načina in teže pridelave edino hribovske kmetije upravičene do subvencij in, da te niso pravično razporejene. Nikakor mi ne gre v glavo, zakaj vraga vinogradniki še vedno dobivajo subvencija, ko se pa toliko vina zlije stran in tudi roko na srce vino ni nujno potrebna hrana. (po mojem sploh ni hrana, ampak pustimo to). Kar se pa tiče kvalitete ekoloških pridelkov, je pa vprašanje, kakor kateri. Koliko so me strokovnjaki poučili recimo starinska sorta jabolka nima niti približno toliko hranljiv snovi in vitaminov, kot novejše sorte. Ravno tako meso in mleko nekega goveda, ki se pase na travnikih slabše kvalitete ni tako kvalitetno. Vsekakor se pa strinjam s tabo, da je še vedno bolje kupovati direktno pri kmetih, in nasploh Slovensko kot pa "zdravo" Italijansko, o kateri pa res nimamo pojma, na kak način se prideluje v tako ogromnih količinah. Ampak nekateri so pač mnenja, da svoje hrane sploh ne potrebujemo in, da je bolje biti popolnoma odvisen od drugih. Žal, balkanska logika pač.
theodorise
05. 05. 2009 08.16
Dokler bodo (boste) asfaltni otroci pripravljeni za hrano plačati manj kot je njena proizvodna cena in dokler se bodo na vsakem pridelku kmeta pasli še trije posredniki, bo stanje tako kot je. Kmet je pač prisiljen v to kar počne, ker pač poskuša minimizirati stroške in povečati proizvodnjo. V končni fazi je to temeljno vodilo sodobne ekonomije. Kmet vedno lahko pusti vse skupaj , ampak vedite, da ce bodo kmetje pustili vse skupaj, boste v mestih tanko piskali, ker hrana ne nastane na polici trgovine, prav tako kot elektrika ne nastane v vtičnici. Vsak košček hrane, ki ni produkt kake kemijske tovarne, je proizvedel kmet in boljse za vas, da je bil to slovenski kmet, verjemite. Kar se pa tiče inbreedinga, bitanga. Tudi ti imaš korenine izven mesta na neki kmetiji, verjemi. LP
ansev88
05. 05. 2009 01.25
Ja pognojene pa smrdeče vode ne bi pa noben pil. Zdej se pa odločte kaj bi radi. Mal manj strupov tut ne bi nobenmu škodlo.
r0cky
04. 05. 2009 23.12
Živjo, sam prihajam iz hribovske ekološke kmetije in lahko vam povem... da subvencije kateremi kmetje dobimo so namenjene le temu ker je naš pridelek tako slabo ovrednoten, zaradi močne konkurence Avstralije, Brazilije, Azije, pa tudi zahodne Evrope. Res je pridelki so bolj kvalitetni če so pridelani na naraven oz ekološki način brez pesticidov in umetnih gnojil, venadr cena je v končni fazi enaka kot za navadne konvencionalne pridelane izdelke, zato se kmetje raje odločajo za konvencionalno kmetovanje kot pa ekološko, kjer so pravila kmetovanja zelo ostra, saj to zelo dobro pozanm ker je naša kmetija že drugo leto v Ekolškem programu, kar se pa tudi pozna da so pridelki tudi po 40% nižji kot prej, in si težko privoščimo kakšno koli novo stvar ali pa rabljeno! Glede traktorjev je pa tako da traktorja izpod 30k€ praktično ni za specialno hribovsko mehanizacijo pa izpod 40k€... in težko je dobiti toliko denarja sploh na manjših kmetijah, kar pa marsikdo ne razume ko država daje nepovratna sredstva, katera pa ne pridejo skoraj nikoli v roke manjših kmetov, tudi do ekoloških, ker država podpira velike kmete, kar pa privede do začaranega kroga ko raja graja kmeta, ki se pa pač mora prilagoditi trgu oz razmeram ki nam botrujejo! In dokler narod nebo podpiral in kupoval ekološko pridelanih živil ki so ponavadi zaradi težje pridelave in manjšega pridelka dražji bo to ostalo kot je! Naj vas ne zavedejo ala Mercatro z EKO programom in podobnim, ker ti trgovci kmete iz predelovalce izslijujejo pa nizkih odkupnih cenah in služijo na račun tega! ZATO VAS NAPROŠAM OZ SVETUJEM: KUPUJTE DIREKTNO PRI KMETU! Le to bo pomagalo kmetom, ki se bodo zaradi povpraševanja raje odločali po EKOLOŠKEM kmetovanju! Lep pozdrav, Rok
ORF1
04. 05. 2009 23.01
Kaj se bunite, vsa druga zivila imajo vec nitratov kot voda! Kaj se osredotocaste samo na vodo???
srecnii
04. 05. 2009 22.43
Sem kmečki fant pa sem takoj za ukinitev teh škopil, gnojil, naj se kmetje odločijo za ekološko kmetovanje-dobiš večje subvencije.
Zlatko Gomilsek
04. 05. 2009 22.37
Seveda sem pozabil poudarit na PRVEM Vodovarstvenem območu (višje kategorije ni v Sloveniji)
Zlatko Gomilsek
04. 05. 2009 22.36
V Krški vasi na vodovartsvenem območju Boršt je pa Brežiška komunalo Kop postavila asfaltno bazo, center za zbiranje smeti z odplakami, azbestne in druge gradbene odpadke včasih kar meče v jezero (šoder jamo), gramoz so seveda pred tem prodali. Žičnico za smučanje na vodi pa niso dovolili. HA HA (in to je požegnal Vizjak)
bitanga
04. 05. 2009 22.32
Oprosti cvicek..PRAV IMAS! Ni kmet kriv,da je je inbreeder..da mu je mami zurala s bratrancem, da je neizobrazen..da ne zna prebrat navodil odzadej na pakiranju.ps: na izi s cvickom..si na dobri poti...
m12
04. 05. 2009 22.29
ja, ampak potem bodo pa manj zaslužili se pa naj zavarjejo proti toči. subvencijo večina občin še sofinancira. tistim, mi pa nimajo zavarovanega pridelka ali ga zaščitenega z mrežami pa ob morebitni škodi ne bi nič izplačala. enako, kot če si kupim avto, ga ne zavarujem, pa imam prometno nesrečo-a mi bo država plačala škodo??????
branko69
04. 05. 2009 22.21
KAKI DEBI.. SO TOTI KMETI!! KER NE SMEJO UPORABLJAT ŠKROPIV IN UMETNIH GNOJIL, KAR NAENKRAT VEČ NE MOREJO KMETOVAT ! SAMO PRIDELEK BO MANJŠI IN PA ZELOOO BOLJŠI OD ZASTRUPLJENEGA SRANJA KI GA Z VELIKIM DOBIČKOM PRODAJAJO. TE OMEJITVE BI MORALI SPREJETI NA VSEH KMETIJSKIH POVRŠINAH.
cvicek01
04. 05. 2009 22.19
Hej pametnjakoviči kdo se je pa izmislil kmetovanje z kemikalijami????od kod so neki prišle iz tvovarn vaših iz laboratorijev kdo tu zadaj stoji hmmmm država.Kaj je tu kmet kriv.pri nas pre 40 leti nismo nbenih strupov uporabljali.kaj pa sedaj?
bitanga
04. 05. 2009 22.13
še to: SRAM NAJ JIH BO!!
bitanga
04. 05. 2009 22.12
Dejstvo je, da nas zastrupljajo ze zadnjih 20 let..vsako leto je vse slabse. Na prehodu iz prejsnjega sistema se je kmetom "utrgalo", kot otrok v slasticarni, so posegali za umetnih gnojilih,pesticidih..herbicidih.katera prej niso bila dostopna.Zdaj je usla stvar izpod kontrole, KMECKO-GOZDARSKI lobi ne more vec utisat zadeve, kot so to poceli zadnja desetletja.nobena tezka industrija ne unicuje naso naravo tko hudo kot kmetje. 10x preskropijo in pregnojijo zemljo..pr nas se vsacih sploh ne da dihat kako smrdi po skropivih (sploh pa ne bom omenjal ubogiH CEBEL) Kmetje vedno znova jemljejo drzavljane slovenije za talce(naj je to odskodnina za TOCO,POPLAVO,izsiljujejo penzije...itd. Jokajo po TV in glumijo reveze...v stali pa traktor za 30K€ in zenica ki ze desetic mesa dozo skropiva za kuruzo). Vsak biznis je rizik. kmet k mu toca potolce izdelek dobi odskodnino, milosscino od drzave..in tle so se razne subvencije, dokler si kaksen mali privatnik ne more privoscit kiksov. Kmetje in kmetijstvo je priviligirano, pa se placujemo jim da nas ZASTRUPLJAJO!
m12
04. 05. 2009 21.57
in kako odškodnino bom dobila jaz, ko sem morala piti vodo, zastrupljeno s pesticidi če pa si že revčki sami ne znajio pomagati: ekološko kmetovanje podpira celo država. seveda pa bo potrebnih 24167632 let, da se vaša zemlja očisti pesticidov, s katerimi ste zastrupljali njo in posledično tudi nas. da ne bom jaz od vas terjala odškodnine!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
d.c.
04. 05. 2009 20.52
Najprej prekomerno uporabljajo pesticide, da si čisto onesnažijo pitno vodo in nato, ko jim prepovedo škropljenje zahtevajo odškodnino??? Tu ni nikakaršne logike! Prej bi morali dobiti kazen!