Slovenija

Strokovni nadzor po smrti

Ljubljana/Celje/Slovenj Gradec, 12. 06. 2007 13.31 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min
Avtor
D.S./Š.Z./STA
Komentarji
69

Minister Bručan obžaluje smrt 50-letnega Bojana Kajtna, ki so ga na celjski urgenci odslovili, ker ni imel napotnice.

Bojan Kajtne je umrl le nekaj metrov stran od stavbe, v kateri je urgenca.
Bojan Kajtne je umrl le nekaj metrov stran od stavbe, v kateri je urgenca. FOTO: POP TV
Tudi je res, da mi moramo znati oceniti, kdaj je nujno življenjsko, kdaj je relativno nujno in kdaj je nepotrebno. Ampak v konkretnem primeru to ne moremo zdaj, ker ne vemo, kaj se je pravzaprav zgodilo. Namestnik strokovne direktorice v celjski bolnišnici, primarij Miodrag Vlaovič

Minister za zdravje Andrej Bručan je komentiral smrt moškega, ki so ga na celjski urgenci odslovili, ker ni imel napotnice. Bručan dogodek obžaluje, odredil pa je že tudi strokovni nadzor.

Minister je priznal, da podrobnosti o dogodku v Celju sicer ne pozna, seznanjen pa je, da je pacient prišel v urgentno ambulanto, kjer so ga napotili po napotnico. Na poti po napotnico pa je pacient umrl. Bručan je hkrati zagotovil, da bodo storili vse, kar je v njihovi moči, da se to v prihodnje ne bo več zgodilo.

Osebje celjske urgence je v nedeljo ponoči 50-letnega Bojana Kajtna, ki je imel bolečine v prsih in težave z dihanjem, odslovilo, ker ni imel napotnice. Na poti v sosednji zdravstveni dom po napotnico se je zgrudil in umrl. Morebitno odgovornost zdravnikov preiskuje tudi policija, preiskava pa je stekla tudi v bolnišnici.

'Brata so poslali ven umret'

Brata pokojnega sta ogorčena nad delovanjem osebja na urgenci. ''Tukaj, kjer naj bi nujno pomoč nudili, nujne pomoči ni dobil,'' je dejal Miran Kajtna. Brata so poslali ven iz stavbe umret, je dodal Boris Kajtna. "Vsi mi skupaj obžalujemo tragični dogodek, ki se je končal s smrtjo relativno mladega človeka,“ pa je povedal predstojnik urgentnega oddelka v celjski bolnišnici, primarij Božidar Buhane. Na vprašanje, ali torej drži, da so pacienta odslovili in ga napotili po napotnico, je odgovoril: "Jaz tega ne morem decidirano komentirati z odgovorom da ali ne, kajti zadosti podatkov nimam.“

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.

SORODNI ČLANKI

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (69)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Uporabnik261595
14. 06. 2007 06.06
Naredili bojo preiskavo-ja pa kaj še in potem bo vse tiho tako kot doslej-nobenega odpuščanja, nobene kazni-jaz imam izkušnje s pritožbami na zdravniško zbornico, pisal sem bručanu in varuhi človekovih pravic, pa je tako da vrana vrana ne izkljuje oči in iz vsega prizadevanja v enem letu ni bilo nič. lahko bi samo zasebno tožili in najbrž bi po dolgem času bili brez denarja in brez pravice. fuj!!
victoriosus
13. 06. 2007 22.53
Od kdaj veš, kako bi bilo "po moje"? Saj po komentarju sodeč res nimaš pojma, žališ pa vseeno. Zakaj ne pošljejo po napotnice pri avtomobilskih nesrečah? Če bi lepo vprašal, bi ti tisti, ki vemo, tudi z veseljem odgovorili. Ampak ne.
Madkupe
13. 06. 2007 18.33
Victoriusus ti si en navaden cepec če bi prišel na urgenco z nožem zasajenim v hrbet bi moral po tvoje tudi iti po napotnico saj res zakaj pa vseh ponesrečenih v avtomobilskih nesrečah ne pošljejo po napotnico sigurno delaš v zdravstvu ko imaš take komentarje
majanovak@yahoo.com
13. 06. 2007 17.33
Trip, ne vem, če se šališ ali misliš resno. Sploh nisem vedela, kdo si, ne vem, zakaj bi mi bil trn v peti. Če si mislil resno: ne spomnim se, kaj sva imela glede pedofilije in ne skušam te tlačiti. Nisem nikjer omenjala linčanja zdravnice, absolutno pa zagovarjam stališče, da ima veliko zdravnikov, pa tudi zdravstvenega osebja nasploh kriminalen odnos do pacientov. Ne morem se strinjati s tabo, da je problem v slabi informiranosti ljudi, kako zdravstvo deluje. Prav tako se ne morem strinjati, da smo davkoplačevalci krivi za razsulo zdravstvenega sistema. To se mi zdi nevzdržno stališče, glede na to, da davkoplačevalski denar odteka neznano kam in da je kvaliteta zdravstvenih storitev vse slabša. Kako naj bi bili pacienti za to krivi, pa dvomim, da mi boš znal pojasniti.
trip
13. 06. 2007 15.42
zelo mi je žal maja.. vidim da ne razumeš.. ampak vem jaz zakaj sem ti trn v peti oziroma mušica v očesu.. zato ker sem ne dolgo nazaj izrazil moje stališče do pedofilije med duhovniki, kar tebi ni bilo všeč.. zato le iščeš priložnost kjer me lahko potlačiš.. ampak narobe si me razumela in me tukaj kritiziraš kot da sem lastnoročno ubil tega človeka.. žal mi je za njegovo smrt.. treba je poiskati odgovorne.. treba je raziskati zakaj je do tega prišlo.. in ravno o tem tukaj debatiramo.. ti vidiš rešitev v linčanju zdravnice.. jaz pa vidim rešitev v nekoliko posodobljenem zdravstvenem sistemu in v boljši informiranosti ljudi kako zdravstvo deluje... naše zdravstvo ni najboljše in ni najslabše.. je takšno kot je.. in treba ga je ves čas izpopolnjevati.. skušal sem le pokazati da je večina problema v samem sistemu in ne samo v zdravnikih in med.sestrah..
majanovak@yahoo.com
13. 06. 2007 15.29
Zelo dobro smo razumeli vajine poste. Nizek nivo komentiranja je posledica vajinega cinizma in pomanjkanja spoštovanja do ljudi, ki so plačali z življenjem ali poškodbami neopravičljivo aroganco zdravstvenega osebja. Če nimaš smisla za delo z ljudmi, če jih ne zmoreš spoštovati, se izogibaj zdravstvenega področja, naredi svojim potencialnim pacientom uslugo in si najdi delo v mesnici.
trip
13. 06. 2007 15.04
vidim da tian28 in majanovak zelo rada ponavljata za gospodično hinko.murovec, katera mimogrede ni v popolnosti razumela mojih postov.. poskušal sem le z nekoliko ciničnim primerom pokazati zakaj so potrebne napotnice.. tisto z mušico v očesu kolegica Hinko.. namreč če ne bi bila potrebna napotnica bi bile velike gneče na urgencah, saj bi ljudje sami presojali ali so nujni ali ne.. in mislim da vsi vemo da bi se s tem čakalne dobe podaljšale.. kritiziral sem sistem in nisem napadal posameznikov.. res pa je.. omenil sem da smo vsi krivi za to kar se dogaja.. namreč sam res dvomim da če bi lahko brez napotnic hiteli vsi na urgenco, da bi to možnost ubrali le tisti kateri resnično in hitro potrebujejo zdravniško pomoč.. ravno za to gre, če ne bi potrebovali napotnic bi to pridno izkoriščali vsi.. in zaradi nas, egoistične narave človeka se dogaja kar se dogaja.. to so moja stališča.. vi pa jih sedaj lahko blatite kolikor vam je volja.. vem kaj je prav in kaj ne in zakaj je tako kot je! LP
victoriosus
13. 06. 2007 14.49
Na kako žalostno nizek nivo se je spustilo tole komentiranje. Prav žalostno. Celo do tega smo prišli, da je "mešati Cerkev in medicino konfliktna zadeva". Take neumnosti mečete ven, še povrh sami laiki, ki mislite, da vse veste, in potem naj vam verjamemo in vas upoštevamo in vam damo prav?! Pa kaj je to narobe svet?!?!
majanovak@yahoo.com
13. 06. 2007 14.39
hinko.murovec: "Tako površne birokratske zaključke kot jih delata g. Victoriosus in g. Trip so v sramoto vsem dobrim zdravnikom. Take , ki tako razmišljajo bi morali pošteni zdravniki sunit v zadnjo plat in poslat delat v mesnico. LP " Zelo dobro napisano.
tian28@email.si
13. 06. 2007 14.05
Slovensko zdravstvo je podn od podna; milijoni davkoplačevalskega denarja izginjajo v zasebne žepe, poslovanje je popolnoma netransparentno, "vrhunske" operacijske mize se kupujejo eno leto, onkološki bolniki se valjajo v 200 let stari konjušnici, lekarniški lobi bogati na račun bolnikov, medtem ko v navadni trgovini ne moreš kupiti niti usranega Aspirina in se lahko v primeru glavobola ob 1h zjutraj obrišeš pod nosom, v kolikor tablet nisi kupil prej, večina medicinskih sester (ne vse!) se vede kot arogantne paznice v taborišču iz časa SS režima, zdravniki pa so povečini točno takšni, kakršna sta se v komentarjih pokazala dr. Victoriosus iin dr. Trip. Ampak hej, ljudje, kaj bi se sekirali, važno je, da so na prioritetni listi preimenovanja letališč, pa razne Patrie in seveda bogatenje Janševih klerofašističnih barab...
hinko.murovec@siol.net
13. 06. 2007 13.01
Spoštovani " Igor Gojčič " Škofijsko gimnazijo sem omenil zato, ker se ob bahanju z nazivom zdravnik poslužuje tudi te gimnazije in to g. Victoriosus. Vem, da je ta gimnazija ena boljših in zato sem napisal, da je to kar dela -piše on slaba reklama. Tu nima nobena vera nič zraven. Je pa sramota da se sedaj tudi g. Trip pojavlja z komentarjem, ki kaže vso duševno bedo in napuh nekakšnih novodobnih zdravnikov. Ne birokracija, ne sestre, niti kdor koli drug. Konkretno tako razmišljajoči ljudje, ki se imajo za nekakšne nadljudi so krivi za take primere. Prepričan sem, da bi vsaka stara mama znala ocenit, da je človek v resni težavi in bi poklicala " belega boga " , ki bi če bi se uspel prebuditi tudi ukrepal . Naj opišem primer mojo iskušnjo z delom dežurnih zdravnikov . V Onkološki kliniki Lj. sem pred leti dobil navodilo dežurnega zdravnika , ki se je glasilo: Če me bo klicala žena ji recite , da imam nujen primer in sem nedosegljiv cca 4 ure, če me bodo rabili na oddelku pa recite, naj pokliče koga iz drugega oddelka ker sem nujno odsoten. Po tem je Spoštovani dr. itd. sedel v avto v katerem ga je čakala dama, pa ne njegova mama in ohitel po nujnih opravkih. Čudovito in vredno naziva dr. Nikar naj mi zdaj ne pride zopet kakšen brezmadežen Victoriosus in razlaga, da je sigurno moral na dom kakega pacijenta in to nujno, ali pa , da so zdravniki tudi ljudje. Ljudje so , vprašanje je kakšen je kateri in tu bi morali res poskrbeti da ne bi bil vsak napiflan surovež nekaznovan za svoje napake. Stopite g. dr. s svojega trona nazaj med ljudi in spoštovali vas bomo. Končno, ali bi koga vzel hudič, če bi naklonil pogled revežu, ki morda niti ni imel doma telefona in nikjer ne piše, da je še kdo živel skupaj z njim. Tako površne birokratske zaključke kot jih delata g. Victoriosus in g. Trip so v sramoto vsem dobrim zdravnikom. Take , ki tako razmišljajo bi morali pošteni zdravniki sunit v zadnjo plat in poslat delat v mesnico. LP
tiger@hitri.com
13. 06. 2007 12.48
Pri današnjem zdravstvu se ni čuditi da je do tega prišlo.Tud sam poznam podoben primer in verjetno vsak v svojem okolju kjer živi.Lahko bi rekel da vsak malo bolj razgledan človek bi posumil da gre pri temu človeku na sum infarkta in da je treba takoj ukrepati in ga pripeljati v bolnico brez odvečnih spraševanj in napotnice.To bi blo normalno.Glede na to da je sam poiskal pomoč na urgenci in s tem seznanil za njegove težave zdravstveno osebje in ga niso takoj sprejeli in prepoznali možnosti da gre za infarkt ZELO ČUDNO.Napaka zdravniškega osebja je zelo huda.Če je kaj pravice na tem svetu,pa sploh pri nas morajo za to odgovorni odgovarjat in bit kaznovani.Če hočemo da se tako malomarne napake ne bi več dogajale kot se v zadnjem času.In da se zopet vrne zaupanje ljudi v naše zdravstvo ter ohrani dobro ime in delo zdravnikov ki dobro delajo. Brez ustrezne obravnave˙(kaznovanja)odgovornih v našem zdrasvstvu ni pričakovati da bi stvari šle na bolje. Ne morem se znebiti občutka da je bilo včasih boljše kot je sedaj.Zdravniško osebje je imelo več posluha za ljudi včasih kot pa danes.
Ramzess
13. 06. 2007 12.25
Nadaljevanje: Opomba: Spet se pojavlja omemba Škofijske gimnazije. Kaj neki ima gimnazija, za povrh škofijska, kar se povezuje s cerkvenimi zadevami, skupnega z medicino. V primeru, da veliko naših zdravnikov izhaja od tam, je tukaj nekaj hudo narobe. Mešati cerkev in medicino je konfliktna zadeva. V čem je torej hakeljc? Lp!
Ramzess
13. 06. 2007 12.21
mymind ="Tudi jaz ne razumem? Napotnica za urgenco? Kaj pa potem je urgenca? A če te imaš prometno nezgodo, potrebuješ napotnico predno te bodo odpeljali? lexluthor="Napotnica na urgenci?!?!?!? Urgenca in pol! Torej ljudje, za primer prometne nesreče imejte v avtu za vsak slučaj kako napotnico, sicer boste morali napol mrtvi najprej ponjo!!!" Smela trditvi, morda pa smo res prišli tako daleč, da bo potrebno tudi to urejat, ustrezno dokumentacijo zase (voznika), otroke in druge potnike, za takšne primere. Čeprav je tole malo za lase povlečeno, kot rečemo, človek danes res več ne ve kaj še lahko kje pričakuje in česa ne. mymind="Problem je, da v Sloveniji ne moreš nobenega zdravnika iztožiti in mu dokazati krivdo, ker držijo skupaj." Je že res, nasprotno pa ima lahko takšen odnos, kakršnemu smo lahko priča, osebja in zdravnikov neslutene posledice. Kaj hitro bi se lahko zgodilo, da bi kakšna urgenca, ZD ali bolnišnica, doživela računalniški dnevni ali bolje nočni mrk, pač zgolj iz maščevanja, ker so otroku nekega prizatedega starša, ki te stvari obvlada, zašuštrali in zapravili življenje. V dobi računalnikov ni nič nemogoče. Vsaka stvar ima svoje meje, tudi človeško potrpljenje. Toda to je samo moje mnenje. victoriosus="Ampak jaz močno dvomim, da mu je zdravnik rekel, naj gre po napotnico, ker to delajo sestre. Sestre sprejemajo paciente. Sestre imajo birokracijo čez." Sestre imajo birokracijo čez. Če je to vaše fiksno mnenje, potem lahko, po moje, brez zadržkov na teh mestih zaposlite tudi administrativne delavce, ipd., ki birokratske zadeve prav tako obvladajo, rezultat ne bo nič drugačen kot sedaj. Pa vendar, zdravniška ali medicinska sestra je najprej "zdravnik", šele potem birokrat, sicer je njena izobrazba, ki ne zaostaja za zdravnikovo, brez pomena, če se gremo po črki zakona. Čeprav ne more ravnati mimo zdravnika, je v nujnih primerih dolžna ustrezno presoditi in ukrepati, ne glede na okoliščine. V dotičnem primeru je zdravnik spal, sestram je ukazal da ga ne budijo, kar so očitno upoštevale in ravnale napak. Ne delajo napak samo zdravniki, pač pa tudi sestre, ki niso nič manj od njih. Nekdo se je izrazil podobno kot vi. Some0ne="Mislim da medicinska sestra ni kompetentna da odloča o tem, a gre za nujen, manj nujen ali sploh ne nujen primer!" Zdaj bi bilo še samo potrebno, da kakšna "medicinska sestra" na kraju prometne nesreče izjavi, da ni kompetentna, da nudi zdravniško (prvo) pomoč, ker pač ni "zdravnik". Potem bo mera polna. victoriosus="Po drugi strani, če bi gospod poklical 112 bi prišli po njega, kaj mu je bilo treba priti V bolnico, ko je vedel, da lahko kadarkoli na poti pade in umre." Res je, vendar smo ljudje različni, eni se odločijo da bodo poklicali 112, drugi pa bodo šli, zavoljo velikega ega zagotovo, ker mislijo da zmorejo sami, sami v ZD ali na urgenco po pomoč. Po drugi strani se najdejo tudi takšni, ki kličejo 112, pa je v resnici sploh ne rabijo. Takšno nepremišljeno ravnanje, ki ga vodi nekontroliran strah, lahko privede do tega, da nekdo ki pa nujno rabi prevoz ostabne brez njega in zdravniške pomoči. Ljudje smo različni, in prav imate, da delež odgovornosti nosi tudi bolnik sam, napotnica ni prioritetna, zakaj je sploh šel ponjo, zakaj ni raje vztrajal in zahteval ustrezne pomoči. Ugotavljam, da je še vedno veliko ljudi pri svojih zahtevah, kadar se kaže da je nujno, premalo vztrajni, ne samo koliko, ampak tudi kako vztrajni, ciljam predvsem na podatke ki jih dajo sestri, saj marsikdo ne pove vsega kar bi moral reči, laik gor ali dol. Ljudem ne bi smelo biti nerodno pokazati več medicinskega znanja, vi zdravniki bi to morali spoštovati in jih popraviti če se kdaj motijo. Opomba: Spet se pojavlja omemba Škofijske gimnazije. Kaj neki ima gimnazija, za povrh škofijska, kar se povezuje s cerkvenimi zadevami, skupnega z medicino. V primeru, da veliko naših zdravnik
jeanej@email.si
13. 06. 2007 12.04
Nikoli do sedaj zaradi poškodbe na urgenci KC Ljubljana nisem potreboval napotnice (mislim da je sprejem brez napotnice, če se je poškodba zgodila v roku 24 ur), nikoli nisem imel problemov in tako je prav. V tem primeru res ni šlo za na zunaj vidno poškodbo, vendar znaki so bili pa alarmanti in nujni za ukrepat (po prikazanem) BREZ NAPOTNICE!!!!! Pa še to z internetne strani KC Ljubljana: "Najpogostejša vprašanja in odgovori Ali lahko pridem na zdravljenje v Klinični center Ljubljana brez predhodnega naročila klinike? Brez predhodnega naročila klinike lahko pridete na zdravljenje le v nujnih primerih. Drugače vas bomo na zdravljenje v kliniko sprejeli le, če vas bo ta klinika prej naročila, in boste prejeli ustrezno napotnico. Ob sprejemu v kliniko morate prinesti s seboj ustrezne dokumente. " Pa še to na strani Celjske bolnice: "Internistična prva pomoč (IPP) je skupna služba internih oddelkov, ki zagotavlja neprekinjeno nujno pomoč bolnikom, pri katerih je življenje neposredno ogroženo. To so tisti, ki so nanadno hudo zboleli in kronični bolniki, pri katerih pride do nenadnega poslabšanja zdravstvenega stanja. IPP zagotavlja tudi sprejeme teh bolnikov v bolnišnico. IPP sestavljata dve ambulanti, soba za oživljanje in soba za opazovanje s petimi posteljami. Kirurška prva pomoč (KPP) deluje za potrebe celotne kirurgije in obravnava vsa nujna kirurška stanja 24 ur dnevno. " Nikjer nobenega opisa, da je nujna napotnica, če te napade infarkt, pa nikjer pogoja da moraš klicat 112 in se pripeljati z rešilcem... ali pa sem kaj spregledal g. victoriosus, a seveda bolan človek mora sam presoditi kdaj lahko gre sam, kdaj pa mora klicat 112, a kaj ko tega ne zmorejo presoditi niti usposobljeni v bolnišnici...res narobe svet ČAS JE DA SE TEMU NAREDI KONEC!!!!!!
neznosje@email.si
13. 06. 2007 10.52
Moje neznosne izkusnje z nasim zdravstvom so mi dale vedeti, da so v VECINI tile ljudje, ki zdijo v sprejemnicah in odlocajo kaj je nujno in kaj ne, totalno, TOTALNO nesposobni glede na funkcijo, ki jo opravljajo... so pa zelo zglednii birokrati aka zgresili so poklic. Paciente veckrat zaradi njihovega nepoznavanja nasega nelogicnega zdravstvenega sistema tudi ponizujejo (nadirajo pred polno cakalnico) in to NEGLEDE na nujnost njihovega obiska pri zdravniku. Nepricakovano se ti kaj zgodi, gres do zdravnika, a do njega sploh ne prides, saj je vse kar slisis nek sociopatski blebet, da zakaj se pa nisi prej narocil, da to je pa zelo neodgovorno, ha, zdaj pa mas, bos pac cakal uro dve v cakalnici. Ohhh nujen primer, bogiii? Pojdi pac na urgenco (kjer pa vemo kaj sledi)....... Ampak, da nekdo na urgenci ne prepozna simptomov moznega infarkta je zgolj in samo krivda tistega, ki ga je na to odgovorno mesto postavil. Nesposobnost, karakterna neprimernost in navelicanost tega poklica na taksnih mestih, kjer je vazen vsak trenutek, nima kaj iskati pa pika. Na urgenci pac neumnosti kot npr. "Pojdite vprasati nezavestnega, ki ste ga lezecega opazili pred vrati, ce ima zdravstveno zavarovanje urejeno." RES ne bi smeli slisati, a jih. Notranja preiskava pa bo seveda pokazala na vemo katerega krivca... Ah, ce bo sploh kaj pokazala...se ne bom cudil.
trip
13. 06. 2007 10.10
PS: aja pa še nekaj... če pa se pokliče rešilec je pa stvar drugačna.. v tem primeru pa vas direktno na urgenco zapeljejo in ste takoj na vrsti in vam ni treba imeti napotnice... če pa sami pridete pa jo je žal treba imeti.. pač zakon..
trip
13. 06. 2007 10.07
victoriosus nima smisla jim kaj dopovedovat.. a ne vidiš da ne želijo razširiti svoja obsorja in na stvar malo bolj objektivno pogledati.. najlažje je posrati zdravnike in poiskati grešnega kozla, kateri mimogrede ne bo oživel pokojnega!! oni ne vejo da če prideš direktno na urgenco, da potrebuješ napotnico od dežurnega zdravnika ali svojega zdravnika.. tako kot si napisala zd je kot filter.. si predstavljate gneče, če bi lahko vsak prišel kar direktno k zdravniku.. kdo bi pa sploh potem čakal na napotnice? nihče!! zaradi pacientov je sistem in procedura takšna kot je... drugič ko mi bo mušica padla v oko bom direktno na urgenco zavil.. in ima da me takoj vzamejo.. ko jebe nekoga ki pride za mano z večjimi problemi.. moj problem je največji.. mene muha v očesu moti... razumete kreteni kaj vam skušam povedati... zaradi takšpnih primerov je treba imeti napotnico.. ker če je ne bi bilo bi zaradi malenkosti vsi hiteli na urgenco in delali gnečo, zaradi katere bi pokojni pravtako umrl ker ga zaradi bedakov z mušico v očesu ne bi mogli takoj pregledati...
victoriosus
13. 06. 2007 09.44
Gojčič: Če pridete na urgenco (v bolnico) pa rečete: "čujte, mene pa tlele malo stiska", vas bodo poslal v Zdravstveni dom, kjer je še ostalih 100, ki jih na dan tlele malo stiska. Od tega jih je 95 bleferjev in takih, ki rabijo samo pogovor, ampak ok. Vsakemu se posvetiš, to je tvoje poslanstvo, zato si tukaj. Bolečina v prsih, težave z dihanjem so očitni znaki infarkta. Če bi bil tam zdravnik, bi GA MORAL pregledati, ker za resno urgentne stvari (zdravstveni dom je le filter). Ampak jaz močno dvomim, da mu je zdravnik rekel, naj gre po napotnico, ker to delajo sestre. Sestre sprejemajo paciente. Sestre imajo birokracijo čez. In ja, osemletnika pošlješ po napotnico, razen če ni v življenjski nevarnosti, to pa ja odloča zdravnik. Naj bi, no. In tudi ja, pred zakonom smo vsi enaki, pa ne mi prosim pihat na dušo s človeškimi roboti, ker če gremo mimo zakona imamo mi take težave da glava peče. Vem, da se gre za zdravje, meni je bolj jasno kot komurkoli tukaj, in naše delo se vrti 100procentno okoli zdravja, okoli ljudi, ki umirajo, ki so bolni, itd. Problem pa je še vedno na mizi: s strani države je razbitost urgence (več krajev) popolnoma neumna, se strinjam. Sistem niti ne toliko, ampak dober sploh ni. Po drugi strani, če bi gospod poklical 112 bi prišli po njega, kaj mu je bilo treba priti V bolnico, ko je vedel, da lahko kadarkoli na poti pade in umre. Pacient res ni bil navidezno ogrožen, ker je prišel PEŠ. Ampak o tem je sodila sestra, ne zdravnik. Zdravnik ga ni niti videl, ker tudi vedel ni. Čez sestre pa ne slišim nobenih komentarjev...
Emil Kvar
13. 06. 2007 09.10
Poudaril bi eno primerjavo. Če policaj v prostem času strelja v inventar (ne zagovarjam tega) in poškoduje le-tega, ker krši kodeks je takoj odpuščen . Ko pa zdravnik krši kodeks in Hipokratovo zaprisego po tem pa se ne zgodi nič. Ljudje pa kje živimo. Kje je tu pravni sistem in moralne vrednote. Vsi bi se zgovarjali na zapleteno birokracijo. ŽIVEL SOCIALIZEM.