Slovenija

'Tovornega vozila ni vozil z rokami, ampak s koleni'

Celje, 17. 01. 2019 15.20 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min
Avtor
Maja Korošec
Komentarji
231

V sklopu poostrenega nadzora policije nad uporabo mobilnih telefonov med vožnjo so celjski policisti s pomočjo specializiranega vozila nadzirali tudi voznike tovornjakov na avtocesti. Kamere, nameščene na strehi vozila, omogočajo, da policisti vidijo, ali vozniki med vožnjo telefonirajo ali celo gledajo televizijo. Primeri niso redki, policija pa opozarja, da je takšno početje lahko usodno.

"Profesionalni vozniki tovornjakov se premalo zavedajo, da upravljajo tovorno vozilo težko 40 ton. Če pride do kritične situacije in niso med vožnjo dovolj pozorni, ima prometna nesreča lahko katastrofalne posledice," je poudaril komandir Postaje prometne policije Celje Vinko Mlakar.

Poostren nadzor nad uporabo mobilnih telefonov med vožnjo bo policija v sodelovanju z Javno agencijo za varnost prometa izvajala po vsej Sloveniji do 27. januarja.

Kamere, nameščene na strehi posebnega vozila policistov, so namreč ujele že marsikaj. Ne le da so tovornjakarji med vožnjo telefonirali, pisali sporočila ali brskali po internetu, ogledovali so si celo filme ali brali časopise, ki so jih raztegnili čez cel volan, je navedel primere Mlakar: "Voznik v enem primeru ni vozil tovornega vozila z rokami, ampak z nogami – upravljal ga je s koleni."

Posebno policijsko vozilo je opremljeno tudi z dvižno kamero.
Posebno policijsko vozilo je opremljeno tudi z dvižno kamero. FOTO: Damjan Žibert

Zaradi vseh teh 'zabav' med vožnjo se zgodi mnogo nesreč. Težko je sicer dokazati, da so se pripetile ravno zaradi nepozornosti na cesti, je pojasnil Mlakar: "Vozniki, ki počnejo druge stvari med vožnjo, ne vozijo po sredini prometnega pasu, ampak se peljejo bolj po levi ali desni strani, kar lahko vodi v prometno nesrečo."

A ne le vozniki tovornih vozil, tudi drugi udeleženci v prometu, ki namesto cesti namenjajo pozornost drugim dejavnostim, začnejo vijugati po vozišču. To je najbolj očiten znak, ki kaže, da nekaj ni v redu. "Ali voznik vozi pod vplivom alkohola ali je utrujen, pogosto pa ugotovimo, ko se peljemo mimo, da ga je nekaj zmotilo – da je uporabljal telefon ali počel kaj drugega," je razložil Mlakar in poudaril, da se je treba zavedati, da vsi ti moteči dejavniki, med katerimi so tudi kajenje, upravljanje klimatske naprave in druga opravila, ki niso prepovedana, odvrnejo pozornost voznika. Zaradi tega se podaljša reakcijski čas ustavljanja, voznik pogosto spregleda prometno signalizacijo in ne opazi del na cesti.

V vozilu je nadzorni sistem. Voznika tovornega vozila policisti posnamejo, če telefonira oziroma počne kaj drugega, kar ne bi smel.
V vozilu je nadzorni sistem. Voznika tovornega vozila policisti posnamejo, če telefonira oziroma počne kaj drugega, kar ne bi smel. FOTO: Damjan Žibert

Ko prekrškarje ustavijo, imajo navadno na zalogi 'izvirne' izgovore. "Če telefonirajo, po navadi rečejo, da jih je klical šef in da se mu morajo takoj oglasiti. So pa tudi takšni, ki obžalujejo svoje početje," je povedal Mlakar in dodal, da policisti upajo, da se bodo tovornjakarji po prekršku bolj zavedali svoje odgovornosti do ostalih udeležencev v prometu.

Voznik telefonira.
Voznik telefonira. FOTO: Damjan Žibert

V enem nadzoru tovornih vozil celjski policisti običajno odkrijejo od 10 do 15 takšnih prekrškarjev. Nadzor s specialnim vozilom opravijo enkrat do dvakrat na mesec. Kljub rednim nadzorom opažajo, da se stanje ne izboljšuje. Lani so na primer spisali 2.600 plačilnih nalogov kršiteljem, ki so med vožnjo uporabljali telefon.

Celjski policisti so danes poostreno nadzirali tudi stanje tovornih vozil in kako je naložen tovor.
Celjski policisti so danes poostreno nadzirali tudi stanje tovornih vozil in kako je naložen tovor. FOTO: Damjan Žibert
UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (231)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Desnica boli
18. 01. 2019 20.51
+3
Dober šofer si volan nastavi tako, da ga s koleni z lahkoto upravlja. To ni nobena umetnost. S curakom je težje, ker lahko med vožnjo uplahne.
bodi
18. 01. 2019 20.14
+6
Sami jokci se tu gor repenčijo glede kamionistov dejte se enkrat usest v en kamio za vsaj en mesec da samo malo sprobate življenje šoferja pa boste imeli čisto drugačen pogled na soudeleženca v prometu . Drgač ap si samo poglejte koliko voznikov osebnih voznikov naredi karambol z težkimi posledicami tako da vsi smo pod kožo krvavi . Zato bodimo strpni do drugih in tudi drugi bodo enako strpni .
Draža
18. 01. 2019 17.22
-13
Eu je lani dala direktivo,da je strogo prepovedano snemati ali slikati osebe brez vednosti in soglasja oškodovanca,kot so vozniki,to kar policija dela krši zakon EU.Takšne kršitve rešuje Evropsko sodišče v Strasburgu.
marzo
18. 01. 2019 17.57
+8
celjan2
18. 01. 2019 14.39
+5
po mojem si ga še na roke mečejo med vožnjo
bodi
18. 01. 2019 20.09
eni so to pozabili saj jim stalno prihaja ko bulijo v telefone ,ročno delo je pa ročno delo hehehe
Uporabnik458403
18. 01. 2019 10.49
+24
Bom vam napisal primer pametnega Luxenburga....... Luxemburg je namerno spustil nafto (trenutna cena 1.05eura/l), da so namerno privabili kamionski tranzitni promet, drugace bi sel mimo po nemciji. Zgradili so 6 crpalk na avtocestib ko na eni crpalki lahko hkrati tanka od 15 do 20 kamionov in se naredili oznacena parkinge, da lahko za njimi se caka kakih 60 kamionov. Sedaj si zamislite koliko ti kamioni potankajo dnevno in ce ima luxenburg le 35centov od litra tankane nafte je to dnevni izkupicek v miljonih za luxsemburzane, ker drugace nebi bilo niti centa.... Ob tem se placajo dnevno cestnino za kamione ( Tages ausweis), ker drugace tudi nebi. Tankat hodijo tudi z osebnimi vozili in to ne malo......... Pa si zamislite, koliko stvari si luxenburzani poplacajo z tem denarjem...... Za koliko so lahko place manj obdavcene in posledicno toliko visje........ Luxsemburzani se dobro zavedajo koliko denarja in koliko visji standart in boljse zivljenje jim prinesejob zato jih nosijo po rokahb ko se eno uro peljejo skozi njihovo drzavo........... Pri nas pa sam gnev spuscate po tujih kamionih in to ste sposobni le nestrpnezib da
HorstWiesel
18. 01. 2019 11.01
-3
Ma dej jokat, presel se v lux, če bi rad da te po rokah vlačjo. Tuki vas ne bomo, imamo preveč slabih izkušenj z vami, sploh pa z tranzitom.
Uporabnik458403
18. 01. 2019 11.10
-2
Zblj......ti ocitno vidis samo svoj nos in svoj egoisticni interes......nihce nima neko rad, kateri gleda le za svojo rt
HorstWiesel
18. 01. 2019 11.22
+31
Naslednjič, ko boš z 90km/h prehiteval kolega, ki gre 88km/h precej kilometrov, poglej v vzvratno ogledalo in boš videl rezultat svojega egoizma.
Uporabnik458403
18. 01. 2019 11.47
-9
Zblj......ne vozim vec kamiona, zato nekaj nekomu ne dolocaj..... Niso pa soferji krivi da je blokada v kamionu in ga ne more hitreje prehiteti
HorstWiesel
18. 01. 2019 12.46
+14
Apostol1
18. 01. 2019 12.46
+16
svetice ...... In kaj ima cena nafte skupnega z prekrškom ko voznik tovornjaka gleda televizijo ali bere časopis . Po tvojem je vse to zanemarljivo , ko pa beremo , da je tovornjakar povzročil nesrečo s smrtnim izidom pa skoraj nikoli ne vemo pravega vzroka in hvala bogu , da policija to lahko kontrolira kaj kdo počne za volanom.
marzo
18. 01. 2019 13.04
+8
Verjetno je razlika v tem, da Luxemburg ni na tranzitni poti in je z opisanim ukrepom privabil na svoje ozemlje vsaj nekaj tovornjakov in s tem omogočil poslovanje šestih črpalk. Slovenija pa je na tranzitni poti in ima tovornega prometa preveč. Tako kot Avstrija in Švica, ki pa se v nasprotju z našo državo s problemom intenzivno ukvarjata in ga tudi uspešno rešujeta.
Uporabnik458403
18. 01. 2019 13.16
-7
Apostol........ Da jih eno par gleda tv med voznjo ne mores sedaj govoriti, da to delajo vsi in nabijati, kako je to velik problem. Ima pa veliko soferjev racunalnik kjer ima odprt zemljevid, ker ga drugace navigacija vlece, cez kake hribe....... Vozniki zelo malo prometnih nesrec z smrtnim izidom povzrocijo, zato se mi ne zdi, da se jih neutemeljeno blati po tv....... Veliko bolj bi se moralo blatiti kaksne motoriste, vinjene, prehitre, nestrpneze.......
Uporabnik458403
18. 01. 2019 13.19
+1
Marzo.......svica sploh nima tranzita. Te bi lahko prestel na eno roko...... Je v spodnjih komentarjih ze veckrat napisano, kaksen dober in lahek denar je tranzitni promet zato si jih preberi,da ne bom ponovno pisal
HorstWiesel
18. 01. 2019 13.21
+0
Navigacija vleče čez kak hribe???? hahahahaha pa sej ne moreš verjet, kere neumne slišiš.
marzo
18. 01. 2019 13.22
+10
Prav je, da se jih blati, ker si to zaslužijo. Ne gre za amaterske voznike, ampak ljudi, ki opravljajo svoj poklic. Tako kot od prodajalke pričakuješ, da se bo obnašala svojemu poklicu primerno, pričakuješ tudi od poklicnega voznika. Vse drugo je nedopustno in spada v kategorijo "nevestnega dela v službi".
Uporabnik458403
18. 01. 2019 13.26
-1
Zblj.........poglej si kako je romun vceraj zaglavil v Logu pri Mangartu ker je samo sledil navigaciji......... A ti mislis, da romuni poznajo vse nase ceste? A ti poznas vse romunske ceste in ti nebi zabluzil v romuniji, ker poznas vse ceste.......
marzo
18. 01. 2019 13.28
-5
HorstWiesel
18. 01. 2019 13.32
+5
svetice,a ti tut ne znaš nastavit navigacije tako kot un tumast romun?
HorstWiesel
18. 01. 2019 13.35
+1
Švicarji se dobro zavedajo, da tranzit negativno vpliva praktično na vse. Okolje, gneče, smog, hrup, uničevanje cest,..
Uporabnik458403
18. 01. 2019 13.46
+1
Cez svico ni tranzita, ker je prevec gorata drzava.... Avtocest tranzitnih nikoli niso zgradili, zato so se jih vsi izognili...... Dandanes to ugotavljajo, da je v tem veliko denarja, zato so zaceli graditi zeleznisko infrakstrukturo, da vsaj nekaj denarja na ta nacin pripeljejo v drzavo...........
marzo
18. 01. 2019 13.53
+0
17 km dolg cestni tunel pod Šentgotardom so zgradili že pred 40 leti, sedaj na tem mestu gradijo 50 km dolg železniški predor. Če bi Švica hotela, bi lahko skozi Šentgotard brez težav spravila 5000 tovornjakov na dan. A Švicarji so pač pametni in ne neka banana kamionistan republika.
Uporabnik458403
18. 01. 2019 14.15
+0
Marzo........pred 40 leti........Nacrte in plane so delali se 10 let prej. In takrat niso vedeli, da bo tranzitni promet tako pomemben, zato tunela niso gradili ustreznega in danes ni primeren za tranzitni promet.......Kdo pa je pred 50 leti vedel, da bo tranzitni promet tako pomemben........?
marzo
18. 01. 2019 14.18
+0
In ker ni primeren za tranzitni promet, se ga Romuni, Poljaki in Ukrajinci izogibajo? Zakaj pa pri nas rinejo čez Predel? Šentgotard bi bil poln vzhodnoevropskih tovornjakov, če bi Švica to dovolila. Končno gre za daleč najkrajšo pot med dvema najmočnejšima industrijskima bazenoma v Evropi (Milano, Porurje).
Uporabnik458403
18. 01. 2019 14.32
+4
Marzo......Romuni, Ukrajinci se tam zelo malo vozijo..... Romuni in Ukrajinci se vozijo skozi slovenijo, ker gredo v italijo, jug francije, spanijo, portugalsko......... Ce mislis, da se veliko vozijo skozi naso drzavo, da se pol avtomaticno toliko vozijo po drugih drzavah? Imas zelo napacno razmisljanje. Ker svica ni vlagala v tranzitno infrakstrukturo, zato so jo avstrijci in ta omenjeni tranzitni promet pripeljali na svoje preko Brennerja........ To je podobno, ce mi ne bomo vlagali v luko koper in navezujoco infrakstrukturo se bo vse preselilo v konkurencne luke in vozilo po drugi infrakstruktiluri posledicno pa lepo kasirali in imeli veliko dodatnih zaposlitev......
marzo
18. 01. 2019 15.43
-3
Očitno nisi več na tekočem. Ukrajinci, Romuni in Poljaki vozijo povsod po Evropi, ker se samo še njim splača ukvarjati s to dejavnostjo (nizke plače,....).
Uporabnik458403
18. 01. 2019 16.31
+5
Marzo........ukrajinci rabijo dovolilnice za 3 drzave, ker niso v EU........ Zato ne nabijaj...... Poljaki romuno.....vozijo po evropi, ker so pripravljeni ziveti vec mesecev v kamionu. Nemci, Francozi, avstrijci pa tega niso pripravljeni. Hocejo voziti, tako da so neprestano spijo doma ali pa maksimalno eno zaporedno noc v kamionu..., ker pol raje delojo nekje za trakom, ker imajo moznosti normalne 8 urne sluzbe.......... Pa ne misli si, da romuni, poljaki vozijo kaj ceneje, ker njih cestnina, gorivo, kamion isto stane. To da imajo par 100 eur nizjo placo, pa na ceno transporta veliko ne vpliva...... Se mnogokrat vozijo za vecji denar........
Draža
18. 01. 2019 17.23
V Luxemburgu se policaji držijo zakonov in ne delajo po kavbojsko,mi smo še Balkan za njih in vedno bomo.
Think Pink
18. 01. 2019 10.29
+26
Saj ne moreš vozit z rokami, če imaš v eni roki telefon, v drugi flašo, pa čik v ustih.
HorstWiesel
18. 01. 2019 10.43
+16
pozoren je pa itak na pornič, ki si ga vrti na laptopu
chevapchichi
18. 01. 2019 11.30
+4
Mogoče ima še vedno v tiskani obliki, ne sklepajte po sebi, lepo prosim.
chevapchichi
18. 01. 2019 10.27
-6
Veliko negativnih misli v smeri proti voznikom tovornih vozil...se zavedate, da če bi ukinili tovorni promet, da bi v 3 dneh zmanjkalo zdravil? V 7-8 dneh ne bi bilo več pitne vode (prečiščevanje??!!). Sveže sadje v Hoferju, Lidlu in Sparu tudi verjetno raste za trgovinami. Gorivo Vam pripeljejo z letalih. In v povprečju, glede na število prevoženih kilometrov in število vozil...je veliko manj prometnih nesreč s tovornimi vozili kot pa v primerjavi z avtomobili. Torej bomo ukinili tudi avte?
HorstWiesel
18. 01. 2019 10.38
+26
No, romunski, ukrajinski, bulgarski,... tovornjaki, ki vozijo v Italijo in še naprej, nam nič ne dobavijo, nobene robe. No, edino smrad, zastoje, onesnaženo okolje, poškodovane ceste,..
Uporabnik458403
18. 01. 2019 11.00
-8
Zblj......pojdi kaksnega luxemburcana vprasat, koliko denarja je vreden en tranzitni kamion.........
HorstWiesel
18. 01. 2019 11.07
+11
V Sloveniji sigurno manj kot je z njim škode in stroškov, da o negativnih vplivih na okolico, prebivalce,... niti ne govorimo.
Uporabnik458403
18. 01. 2019 11.13
-2
Zblj......razlozi mi, kako je v sloveniji tuj kamion vecji strosek, ko placa cestnine 40centov za prevozen km in v nemciji manjsi strosek ko placa le 16centov za prevozeni kilometer............
HorstWiesel
18. 01. 2019 11.25
+6
V Sloveniji imamo stalno razbite, razjahane ceste zaradi vas.
chevapchichi
18. 01. 2019 11.28
-9
Žblj, seveda ne pripeljejo k nam ničesar, pri nas pa plačajo cestnino, gorivo in podobno kar je davek za Vas in Vaše otroke (Bog naj jim pomaga). Avstrija je ena od držav, ki neverjetno dobro izkorišča tranzit, za okolje je poskrbela tako, da je uvedla višje cestnine za starejša vozila (kot tudi slovenija) in z dodatnim denarjem vlagajo v ekologijo države. RAZMISLI PREDEN BUTNEŠ NEUMNOST!!!!! Ceste bi bile nepoškodovane samo s tem, da se po njih ne bi vozilo..pa še takrat bi se zaradi vremenskih pojavov "poškodovale". Več kot je prometa, boljše je za cesto, še posebaj cesto, ki jo je potrebno plačati! Logika je umrla z Vašo razgledanostjo.
HorstWiesel
18. 01. 2019 11.33
+9
Več ko je prometa boljše je za cesto? A se ti slišiš? Torej je po tvoje najbolj, ko je cesta prerita in zabita do konca in vsi stojimo?
hansola
18. 01. 2019 11.44
+3
Nas primerjaš z Luxemburgom? Luxemburg niti svoje industrije nima, normalno, da bodo pozorni na vsak minimalni dohodek.
hansola
18. 01. 2019 11.45
+6
V Nemčiji je bilo v letu 2018 745.000 zastojev na AC, zato!
Uporabnik458403
18. 01. 2019 11.54
+0
Zblj......lepo ti je napisal, da ce je vec prometa, da je to boljse za cesto, vendar tvoja pa met tega ne doseze........ Sem ti ze vceraj napisal, da je avtocesta podobno kot kaksne terme. Vec se jih pride kopatb boljse je za termeb ker je vec stopnic pobranih. Ce je kopalcev premalo terme propadajo, ker ni dovolj denarja za stroske, vzdrzevanje............. Zastoje delajo-te le nestrpni vozniki.............
SlabaGuma
18. 01. 2019 12.17
+3
V sloveniji imamo stalno razbite ceste zaradi korpucije in uporabe slabih materialov. Na kilometer ena najdražjih cest v evropi, to v državi ki ima enega izmed njižjih standardov. Ceste časovno največkrat popravljane, premajhne na število vozil. Delajo jih na podlagi "včerajšnjih" raziskav za "danes", kaj bo "jutri" pa nobenga ne briga ker takrat bo nov projekt in nov denar po žepih.
chevapchichi
18. 01. 2019 12.38
+2
Žblj, malo slaba izbira besed...amapk posredno tudi za cesto (prometno infrastukturo). Avtoceste so nasplošno najboljše za tranzit, ker se zmanjša poraba vozil(posledično ekološko), obremenjenost mest, regionalk, obraba cest je manjša in VELIKO VEČ DENARJA SE DOBI od njih, ki bi po vseh pravilih moral iti za obnovo. Pa dajte MALO RAZMIŠLJAT. Odpreš gostilno in upaš, dane bo gostov, da ne boš loncev uničil. enako je s cesto...NJEN NAMEN JE UPORABA, NE OHRANJENOST! haha
HorstWiesel
18. 01. 2019 12.45
+0
In kako je uporabna če jo stalno razrita zaradi tovornjakov? Kot da bi se peljla čez gradbišče
marzo
18. 01. 2019 13.10
+2
Dejstvo je, da se vse razvite države cestnega tranzitnega tovornega prometa otepajo, saj so ugotovile, da imajo od njega bistveno več škode kot koristi.
HorstWiesel
18. 01. 2019 13.22
-3
Uporabnik458403
18. 01. 2019 13.38
+2
Marzo...... A res? Prevozil sem evropo 100x pocez in povprek in nikjer nisem tega ugotovil, da bi se otepali tranzitnega prometa na avtocestah, razen nestpnezov..... Napisal sem ti primer Luxemburga..... Toliko lahkega denarja kot za drzave prinese tranzitni prometb ga tezko dobijo...... Ce bi znal malo logicno razmisljatib da se avtoceste gradijo za tranzitni promet, ali pa med vecjimi mesti, katerih pa v sloveniji nimamo...... V sloveniji sploh avtocest ne bi imeli, ce nebi bilo tranzita, ker nebi bile rentabilne. Imeli bi mogoce nekaj dvopasovnic v ljubljani in mariboru ostalo pa navadne ceste in max 90km/h........ Se sploh ne zavedas, da v sloveniji nebi imeli Darsa in posledicno toliko manj zaposlenih.......... Tranzitnemu prometu se zahvali, da imamo avtoceste in da se lahko vozis po njih......
HorstWiesel
18. 01. 2019 13.42
-1
Tranzit niti škode in posledic za sabo ne pokrije
marzo
18. 01. 2019 14.07
-2
Dobro bi bilo če bi še kaj prebral, ne pa samo opazoval iz tovornjaka.
HorstWiesel
18. 01. 2019 14.10
-2
Marzo, ga ne boš premaknil. On je zarukan kamiođija in se drži svoje mantre k pjanc plota
Uporabnik458403
18. 01. 2019 14.39
+1
Zblj, marzo...... Vidva modrujeta, pa materije sploh ne poznata, se manj pa razumeta. To je kot, da bi picopeku modrovala kako se pice spece pa je sama nikoli nista..... Nato zacneta modrovati, da so pice preslaba prehrana, da skodujejo zdravju..........a ljudje pa hocejo picerije, zato obstajajo. V nasprotnem primeru nebi. Tudi kamioni nebi obstajali, ce se jih nebi potrebovalo............
celjan2
18. 01. 2019 14.43
+1
večina nas tukaj misli na vzhodnjake ki vozijo v veliki meri odslužene kamione. saj šoferji so reveži ki morajo voziti za mali denar, da preživijo. obnašajo pa se pač tako, kot so navajeni doma.
chevapchichi
18. 01. 2019 15.01
+1
Vzhodnjaki vozijo boljše kamione kot mi, s svetlimi izjemami. To so vse EURO6 mašine, ki imajo manj izpustov kot marsikateri avto v naši predragi Sloveniji. Tranzita se ne otepa nihče. Primer so Austrija, Luxemburg, Turčija....(Carigrad že od starega veka bogato mesto ravno zaradi TRANZITA!!!) Mesta, ki so bila na tranzitnih poteh so obogatela...itd.
marzo
18. 01. 2019 15.46
-2
Pa saj se mi ne da več...kljub vsem informacijam, ki so danes na voljo na dosegu roke, se še najdejo osebki, ki vehementno trdijo, da Avstrija spodbuja cestni tranzitni tovorni promet. Človeška neumnost je očitno res brezmejna.
Uporabnik458403
18. 01. 2019 16.50
+0
Marzo.......vsaki drzavi je interes pobrati cim vec davka. S tem ko se kamion pelje tranzitno placa cestnino in ta cestnina je obdavcena. Tudi, ce gre na vlak placa karto in ta karta je obdavcena....... Ce ni tranzitnega kamiona ni placeno nic in nic davkov, ter manj zaposlenih in spet manj davka iz zaposlitev......... Res pa je da hocejo drzave vedno manj hrupa, bolj cistejse motorje-aspuhe...TO PA NE POMENI, DA NE SPODBUJAJO TRANZITA..... Se vec gradijo boljso infrakstrukturo, da lahko na taksen nacin privabijo vec tranzita, privabljajo tudi z nizjo ceno goriv in to je vse spodbujanje.......... Ce avstrija nebi spodbujala tranzita, nebi delala avtocest do slovenije, kaj sele drugo cev v karavanskem predoru...... Avstrijci te ceste, tunela ne rabijo in ga ne delajo za sebeb ampak za tranzit in kasiranje...........
marzo
18. 01. 2019 18.03
-1
Pa saj Avstrijci ne gradijo druge cevi, ampak le ubežni rov.
HorstWiesel
18. 01. 2019 09.33
-1
pač, avtoprevozniška mafija
chevapchichi
18. 01. 2019 11.29
+0
HorstWiesel
18. 01. 2019 13.23
+0
hočeš reči, da si ti na nivoju čevapčičev?
chevapchichi
18. 01. 2019 14.57
+0
jafalical
18. 01. 2019 09.16
+11
Pa se kolikokrat na dan, vidis take prizore na cesti in se zgodijo nesrece en, dva, tri.Vsak je zase preprican,da je dober, izkusen sofer...pa vendar botruje nesrecam vse po malem, telefon v roki,premalo koncetracije, premalo pozornosti na promet, utrujenost, nekateri se basejo za volanom,nekateri tipkajo v garmine, nekateri gledajo filme, nekateri norijo, ker zelijo cimprej koncati s furo...
Uporabnik458403
18. 01. 2019 09.12
-11
Ko je prepovedano prehitevanje za kamione pomeni, da kamion ne sme prehiteti nikogar in njega ne sme prehiteti nihce........ To kulturo bi vsaj en dan rad videl pri osebnih vozilih....... Bi me prav zanimalo, ce se je kdo sposoben iz Maribora v Ljubljano pripeljat tako, da ne bo nikodar prehitel in njega nihce......
A si ti mal bogi
18. 01. 2019 09.20
+22
julij19
18. 01. 2019 09.23
+16
Nauči se prometne predpise,potem pa kvasi take neumnosti,ti boljše da ne greš na cesto,ker o prometu nimaš pojma.Če pa imaš opravljen vozniški iszpit,pa ga nesi nazaj na občino katera ti ga je izdala,pa hodi raje peš,pa pravilno po pločniku,ker si potencialna nevarnost za vse udeležence v prometu.
Uporabnik458403
18. 01. 2019 09.24
-8
Perrun
18. 01. 2019 09.03
+17
mah ko vidim še vedno veliko ljudi uporablja telefon in celo bere in piše mesiče med vožnjo. to je rakava rana slovenskega varnosti na cesti. poleg pijančkov seveda.
Svetec 2021
18. 01. 2019 08.53
+15
10 takih avtov bi rabili pa vsaki dan na cesti ker je .......... na naših cestah
MiroF
18. 01. 2019 08.41
-4
S takšnim načinom, s tem metodam dela ste policaji res en unikum...V Dolgi Vasi bi naredili red preden z vsemi ropotijami višegrajci zapeljejo na naše avtoceste..... Slabe kamione izločili pa mir...kar se pa novih kamionov tiče, je pa isto kot pri osebnih vozilih...sam vozi, sam drži varnostno razdaljo, sam zavira, tako, da zarad kolenov dvomim, da je bila kakšna nesreča.....povzročajo jo tisti, ki se jim kamioni komaj skup držijo pa še preveč naloženi, to pa na meji uredit....basta...
HorstWiesel
18. 01. 2019 08.53
+6
Tisti višegrajski, ukrajinski, romunski,. smrduhi Slovenije niti vidit ne bi smel
Uporabnik458403
18. 01. 2019 09.16
+0
Zblj.....ti bi pa za vinjeto placal 500eur......Ce bi imel vsaj malo pameti, bi se tem zahvalil, da se lahko vozis z poceni vinjeto.......... Se vec zahvalis sem jim lahko, da smo sploh zgradili avtoceste, ker brez njih jih nebi potrebovali in sploh ne bi bile rentabilne..... Imeli bi navadno cesto in max omejitev 90km/h..........
Uporabnik458403
18. 01. 2019 09.27
+7
Zblj.........mi najvec izvozimo v Nemcijo...... A po tej tvoji glu logiki bi nam avstrijci rekli ne smete voziti cez naso drzavo, vas niti nocemo videti................
HorstWiesel
18. 01. 2019 09.29
+5
ne palamudi, sem ti že večkrat rekel, da AC smo zgradili mi in jo tudi plačujemo, tranzit pa še škode, ki jo na naših AC naredi, ne pokriva.
chevapchichi
18. 01. 2019 10.24
-1
Tranzit pripomore ogromno, predvsem sedaj ko je novi sistem cestninjenja. In ne zavedate se, da če ne bi bilo teh Romunov, Bosancev in vsega...bi cene prevoza bile višje, saj mi slovenci ne moremo konkurirati njihovim storitvam, posledično bi bile višje tudi cene izdelkov/blaga/storitev. Ampak seveda preprost človek ne vidi dlje od jutri.
Uporabnik458403
18. 01. 2019 10.31
+2
Chevapchichi......... Se strinjam s tabo, samo ne misli, da oni vozijo veliko ceneje, ker recimo njih nafta, cestnina, kamion isto stane kot nas. To, da zasluzi sofer par 100eurov manj, pa od 10.000euro prometa ni bistvena razlika...tezava konkurencnosti je bolj v tem, ko v nekem mestu caka 20 kamionov in ni nobenega naklada moras imeti sreco, da ga dobis pred njimi, ce ne cakas in cakas........
hansola
18. 01. 2019 11.32
+1
5% višje cene za izdelek pa so res ogromne ja...
fairplayy
18. 01. 2019 08.23
+14
komaj čakam, da bo šel tovor na železnico in da pridejo samovozeči tovornjaki
HorstWiesel
18. 01. 2019 08.26
+4
Uporabnik458403
18. 01. 2019 08.36
+5
FAIRPLAYY.........tovor nikoli ne bo sel na zeleznice v vecjem obsegu.... Ze danes niso sposobni zvoziti tovora iz luke koper in to ne zaradi infrakstuture ampak zaradi pomanjkanja strojevodij......... Ne vem kako si predstavlja delo strojevodij..... Ce nek strojevodja starta v ljubljani se hoce vrniti v ljubljano, da lahko gre domov....... Moras tudi razumeti logiko tovora v kontajnerih..... Ce nek kontainer poln robe pride iz kitajske se mora po neki logiki tja vrniti.... Ko je ta kontainer v luki koper se ga mora odpeljati na razklad in tam razloziti...... A ti mislis, da bo vlak cakal 4-5 dni, da bodo vseh 45 kontainerjev razlozili in bo sel takrat z praznimi kontaineri nazaj v luko koper?................
HorstWiesel
18. 01. 2019 08.46
+1
ne palamudi. Treba vse ideje in napore vložit v cilj, da se zmanjša vašo obremenitev cest, okolja, države, ljudi...
Uporabnik458403
18. 01. 2019 08.56
+5
Zblj.........sem ti ze 10x napisal, da so ze zeleznice preobremenjene z tovorom. Zvozijo ga koliko ga lahko. Ukinjajo celo potniske povezave......... Ce ti mislis, da lahko zeleznice zvozijo neomejen tovor se motis in ne razumes dejanskih razmer.........
HorstWiesel
18. 01. 2019 09.32
-1
Neomejeno ni nikjer, je pa pretirano. Če naša država ne folga tok tranzita ga pač tok ne spusti v državo in naj gre tranzit drugje. In naša država očitno ne folga več, je preobremenjena
Uporabnik458403
18. 01. 2019 10.33
+1
Zblj..........ne morem ti redu drugo kot, da si malo......... Tranzit je za drzavo denar in drzava naj sedaj denar tira stran!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
HorstWiesel
18. 01. 2019 10.40
-3
Tranzit je za državljane: osmrajen zrak, gneče na cesti, degradacija okolja in bivalnega prostora, škoda na cestah, zastoji,....
Uporabnik458403
18. 01. 2019 11.16
+2
A vlaki, osebni avtomobili.........pa niso vse tob kar si nastel
HorstWiesel
18. 01. 2019 11.26
+1
Seveda so ampak manjši meri. No, osebni avtomobili sploh v mestih katastrofalno degradirajo bivalno okolje.
raman12
18. 01. 2019 08.00
+13
Prepovedati bi bilo treba prehitevanje tovornjakov, saj traja prehitevanje tovornjaka s tovornjakom tudi po več kilometrov, zadaj pa se ustvarijo kolone.
Uporabnik458403
18. 01. 2019 08.02
+6
Tudi osebnim bi bilo potrebno prepovedat prehitevanje, ter jim vgradit blokado na 135km/h..........
HorstWiesel
18. 01. 2019 08.18
+11
Blokada na 135km/h me popolnoma nič ne moti.
Klavdij Volk
18. 01. 2019 07.50
+11
Naj tudi avte kontrolirajo,kaj vozniki počnejo med vožnjo.Npr. imajo računalnike na kolenih in tipkajo.
HorstWiesel
17. 01. 2019 22.03
+14
Tranzit je treba čim več na vlake
chevapchichi
18. 01. 2019 11.31
-1
Slovenske železnice pa premorejo dovolj kapacitet, da prevzamejo tovorni promet? Ponovno ste usekali mimo, tale žebelj ne bo nikoli zabit, očitno.
Uporabnik458403
17. 01. 2019 20.57
+19
Dnevne delovne migrante na vlake, da ne bodo delali zgage na avtocesti in vsak z svojim avtom onesnazeval okolja...... Pa se mesecna karta je bistvena cenejsab kot bencin in stroski avta.....
HorstWiesel
17. 01. 2019 22.00
+12
In AC ostanejo samo za vas, kamionđije, a ne?
Uporabnik458403
17. 01. 2019 22.12
-3
Zblj.......... Na potniski vlak lahko gre 300-400 ljudi, kar pomeni toliko manj avtov na cesti in brez brez dodatnih stroskov. Kamionov lahko, das 20 na vlak ob tem pa moras imeti zaposlene dodatne delavce, da prodajajo karte, skrbijo za pravilno nalozen kamion in primerno zavarovan, zgraditi morajo dodatne parkinge in infrakstukturo, kjer lahko kamioni gredo na in z vlaka....... Prav tako je potrebno kupiti dodatne vagone, ker sofer ne sme biti v kamionu v casu voznje na vlaku...............
HorstWiesel
17. 01. 2019 22.46
+6
Lahko daš pa že tovor na vlak. Npr. tovor vseh tistih romunski in kaj vem kakih še tovornjakov bi lahko dali že v matičnem kraju na vlak in peljali v Italijo Španijo, kamorkoli že. No, za Italijo al pa Španijo bi lahko dal v Romuniji tovor na ladje
Uporabnik458403
17. 01. 2019 22.59
+0
Tovor se vozi tako kot je najcenejse.... Nihce ne bo naprimer peljal 25 palet iz romunije v italijo z vlakom....... Nakladi in pretovori na vlak niso poceni...pa se zelezniski tir mora biti speljan.....po zeleznici ni mozno odpeljati neomejeno stevilo vlakov, ker za to prvo rabis strojevodje......
HorstWiesel
18. 01. 2019 07.30
+8
Potem je treba za te Romune tok dvignit cestnino, da bodo raje šli čez madžarsko in Avstrijo. Pa naj tam uničujejo ceste in delajo škodo.
Recenzor
18. 01. 2019 07.53
-2
Zakaj pa ne bi folk kar stlačili na kasone tovornjakov, jim dali v roke zastave in transparente z napisi "delu čast in oblast" in obnovili tako prisrčna in lepa leta pomanjkanja in bede socializma. Ti kar pejd na vlak, ostali ki plačujemo davke imamo pravico do dostojnih prevozov in ustrezne prometne infrastruklture, ki je pretočna! Levaki in ekofašisti pa naj jezdijo magarce če jim paše!
HorstWiesel
18. 01. 2019 08.03
+2
Recenzor, to pa ne. Kamionđije mislijo, da so oni bog in batina in da ceste samo njim pripadajo. Tako se tudi obnašajo. Vsi ostali pa naj jim ceste plačujemo in se vozimo z vlaki.
Uporabnik458403
18. 01. 2019 08.10
+2
Zblj...........ze 15x sem ti napisal, da so se avtoceste zgradile za predvsem tranzitni promet in ta tranzitni promet jih drago placuje. Ne samo kredit, placujejo tudi 2 tir...... Da tiras tranzitni promet cez avstrijo je neumo. To je takob kot bi turiste tiral naj se hodijo kopat v avstrijske bazene, ket ti hoces prazne bazene zase in za to bi placal par eur...........
HorstWiesel
18. 01. 2019 08.17
+3
Jest sem ti pa n-krat napisal, da pufe za AC plačujemo mi, obnovitvene stroške škode, ki jo kamioni naredijo pa tudi. Osebni avto praktično ne naredi novene škode na avtocesti, vaši preveč naloženi kamioni jih pa dobesedno uničujejo.
Uporabnik458403
18. 01. 2019 08.42
+2
Zblj........sem ti spodaj napisal, da ce nebi bilo tranzitnega prometa se nebi z vinjetami pokasiralo niti za place darsovcem...... Za mesecno placo direktorja Darsa je potrebno prodati vsaj 200 letnih vinjet, da ne omenjam ostalih privilegijov...... To pomeni krepko cez 2500 letnih vinjet za njegove letne prejemke!!!!!!!!!!!!!!!!!
HorstWiesel
18. 01. 2019 08.54
-2
Sem ti že večkrat napisal, tranzit niti svoje škode ne pokrije
Uporabnik458403
18. 01. 2019 09.00
+3
Zblj.........daj ne bluzi. Kdo pa pol placuje kredite? Ceste najbolj unicujejo narava in slaba kvaliteta izgradnje.......... Ce ti kamioni parajo zivce, si poisci kaksno zdravstveno pomoc, ker ni problem v kamionih, ampak v tvoji glavi
HorstWiesel
18. 01. 2019 09.32
+0
Ne, ceste najbolj uničujete vi, kamionarji.
Uporabnik458403
18. 01. 2019 10.35
+0
V nemciji kamioni placajo 16centov/km pa je dovolj denarja, pri nas se placuje pa 40c/km pa zate ni dovolj...............
HorstWiesel
18. 01. 2019 10.41
+0
Pol se pa naj tranzit vozi čez nemčijo. Bomo vsi veseli.
Uporabnik458403
18. 01. 2019 11.19
-1
Zblj......but ec bos vesel, ko bos za vinjeto dal 500eur, placo se bos imel manjso, ker bo bolj obdavcena, ker ne bo davka od cestnin in goriva v blagajnib da trosarin na gorivo ne omenjam.......
HorstWiesel
18. 01. 2019 11.28
+0
Ne nakladi neumnosti. Moja plača ni odvisna od romunskih kamionov ampak od mene.
Uporabnik458403
18. 01. 2019 12.01
+1
Zblj.......pa se kako je tvoja placa odvisna od tranzitnega prometa, vendar ponavljam, da tvoja pa met tega ne dojame........ Ce drzava denar pobere od trosarin tranzitnih kamionov pomeni, da pol ne treba toliko obdavcit plac ali cesa drugega, tudi dobrin katere kupis z svojo placo. In ce je vse bolj obdavcenob je posledicno tvoja placa manj vredna..........
HorstWiesel
18. 01. 2019 12.44
+0
Sem ti že razložil, da moja plača z romunskimi tovornjaki nima veze.
Blackhawk
17. 01. 2019 20.12
+33
Se strinjam da se nekateri vozniki da vozijo nespametno ampak ne smemo pa vseh šoferjev metat v isti koš.
tin86
17. 01. 2019 20.02
+46
Jst sm si zmontiral kamero v kamion...zato ker clovek nemore verjet, kaj vse vidi na cesti. Pa velja za profesionalne soferje...se posebaj pa za voznike osebnih vozil. Enako je v vseh poklicih...so dobri in so slabi delavci.. Drugace pa mislim, da na cestah manjka kulture, potrpljenja, v veliko primerih pa tudi znanja...
Recenzor
18. 01. 2019 07.54
-13
Očitno še ne veš, da je tako snemanje protizakonito!
godcat
18. 01. 2019 09.19
+3
hansola
18. 01. 2019 11.36
+3
Ne snemanje in ne uporaba nista protizakonita, tako da sta oba podala nepravilne trditve. Pri uporabi samo zakriješ obraz pa tablice in lahko objaviš kamorkoli želiš brez posledic.