Slovenija

Tudi Terčon ni bil ovaduh?

Ljubljana, 26. 04. 2007 14.02 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

Nekdanji podpredsednik komisije za nadzor obveščevalnih služb zanika, da je bil v času SFRJ sodelavec tajne politične policije.

Poslanec nepovezanih Davorin Terčon: 'Nisem bil sodelavec kakršnekoli obveščevalne službe'
Poslanec nepovezanih Davorin Terčon: 'Nisem bil sodelavec kakršnekoli obveščevalne službe' FOTO: POP TV

Poslanec skupine nepovezanih poslancev Davorin Terčon je na današnji novinarski konferenci zanikal namigovanja, da je bil v obdobju nekdanje SFRJ sodelavec "kakršnekoli obveščevalne službe".

Terčon se posvetuje s pravniki

Podatke sicer z ostalimi kolegi, obtoženimi sodelovanja v obveščevalnih službah, še preverja, je povedal. Prav tako se posvetujejo s pravniki, "da vidijo, ali obstaja kakšna pravna pot, da se popravi vsaj del tistega, kar jim je bilo s temi neresničnimi podatki povzročeno".

Terčon, ki je pred izstopom iz LDS opravljal funkcijo predsednika parlamentarne komisije za nadzor obveščevalnih in varnostnih služb, je omenil možnost, da so podatki o njegovem sodelovanju v obveščevalni službi nastali tudi kasneje, ne ravno v obdobju nekdanje SFRJ. "V njih je namreč veliko netočnosti in neresničnosti," je pojasnil poslanec.

Morda so bili - nadzorovani

Nekateri znaki po Terčonovih besedah kažejo, da so morda bili on in nekateri njegovi poslanski kolegi - tu je omenil poslanca Dušana Kumra (SD) in Rudolfa Mogeta (LDS) - "preverjani in nadzorovani, ne pa da bi bili kakršnikoli sodelavci obveščevalne službe".

Sicer pa se Terčonu zdi "simptomatično", da je ta afera izbruhnila ravno v trenutku, ko je podpredsednik parlamentarne komisije za nadzor obveščevalnih služb Kumer izjavil, da naj bi pri vladnem nadzoru nad delovanjem Sove šlo za kršenje zakona.

Na poročanje javne televizije po torkovi seji parlamentarne komisije za nadzor nad varnostno obveščevalnimi službami, da je bil uslužbenec Službe državne varnosti, se je na seji DZ ostro odzval tudi Kumer. Ocenil je, da gre za poskus politične diskreditacije tistih, ki opozarjajo na probleme.

Poleg Kumra in Terčona naj bi po poročanju javne televizije tudi poslanca Rudolf Moge in Zmago Jelinič delali za tajno Službo državne varnosti (SDV).

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.

SORODNI ČLANKI

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (16)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

kriss714@amis.net
27. 04. 2007 13.08
In bomo potem kot taki tudi neskončno zaščiteni?
KLIPAN71
27. 04. 2007 09.55
Na naslednjih volitvah vsi volit SDS in Janšo, drugače boste komunisti,ovaduhi, izbrisani, lezbijke, pedri, romi....
hinko.murovec@siol.net
27. 04. 2007 09.49
Hinko MUROVEC, kaj sploh je ovaduh? Človek, ki nekaj ve o nekom ali nečem in to zadevo posreduje drugemu zainteresiranemu za to zadevo, čeprav tega ne bi smel. Potem je prav JJ eden največjih ovaduhov v zadnjem obdobju. Ne smemo pozabiti , da je v času njegovega izkoriščanja informacij s strani " prijatelja" v JNA bilo to izdajanje tajnih podatkov drugi strani. Če hočemo definirati ovaduštvo brez upoštevanja okoliščin in razlogov je to to in nič drugega. Enako velja za obravnavane " ovaduhe". Ali so ovaduhi vsi , ki so ali še posredovali nadsprotnikove tajne podatke drugi strani, ali pa niso. Če pa hoče JJ in njegova ekipa zadevo prilagoditi in stvari zmanipulirati enako kot se trudi izenačiti belogardiste z partizani je to druga stvar. Zato ali upoštevajte čas in razmere ali pa golo dejanje brez prilagajanja politikantskim potrebam. Hinko MUROVEC
esfflight
27. 04. 2007 05.18
Ljudje se prebarvajo, naspricajo z novim parfumom, dekleta se preimenujejo in kdo naj rece, da je bil to ali ono? No, vsi posteni, potem ko grehi so storjeni. Koliko je ljudi v vladi, ki imajo cisto preteklost? Saj je rekel koperski zupan da ne izbirajo zupnika, pac pa zupana. Zupniki so pac zupniki, gor vzeti ljudje, vsak dan pa slisimo kaj novega od njih zdaj pri nas pa v Avstriji, pa v Ameriki, pa v Nemciji. Vse je to slo leta tako, le vedeli smo bolj malo o vsem. Ovaduhov je bilo vedno veliko. Tudi danes je tako, le lepse se slisi da jih ni. Gospod Tercon, mislim, da je tudi on bil del ene celote, sicer nebi prilezel na polozaj kjer je. Seveda je hudik nerodno, ce te ljudje pogruntajo in recejo katero na ta naslov. Ce gres v javno hiso, tam govorijo o postenju, stari vojaki govorijo o skrajsanju...........
Vegos
26. 04. 2007 19.32
Da.nica, moj komentar je bil bolj namenjen zagovornikom lustracije ;) Drugače ja, se strinjam.
malasutra@gmail.com
26. 04. 2007 19.21
kaj ne razumete? vsak, ki janši stopi na rep, je nemudoma udbovski ovaduh. simpl kot pasulj. sova je pač novi glantzkopfov peskovnik. on in njegove militaristične igrice... kako znano in kako dolgočasno. večno vračanje enakega.
dani.ca@email.si
26. 04. 2007 18.29
Vegos, hotela sem samo reči,da dogodkov izpred 2o ali celo 70 let ne gre meriti z današnjimi vatli. Strinjam se z vami- zaprimo to poglavje.Raje se osredotočimo na sedanjost in pustimo" lustre", da ne bi padali na razgrete glave.
Vegos
26. 04. 2007 17.17
Hm, razmišljal sem o lustraciji - sama po sebi ni problematična, problematično je to, da bi določeni elementi to zlorabili za revanšizem in obešanje političnih nasprotnikov na lustre; namesto da bi objektivno zaprli neko poglavje.
dani.ca@email.si
26. 04. 2007 16.53
Tudi v osnocni šoli smo imeli ovaduhe, ki so tožili učiteljem vsako malenst sošolcev.Ti so bili različno kaznovani:tepeni s palico,z roko,stali v kotu,ostali nveč ur po pouku.Ker nismo pravočasno prišli domov, smo bili kaznovani še doma, kjer je valjalo,da šiba novo mašo poje. N ismo imeli pravice ugovarjati in še veliko tega, kar danes velja za nasilje nad otroki. Kam naj se obrnemo,da bi izvedli lustracijo in se maščevali nad starši,učitelji duhovniki-lustracijo pač! Ali veljavni pogoji za lustracijo niso za nas,ki smo tudi trpeli razna nasilja -brez pravic. Ha ha lustracija, vohuni,ovaduhi...
max99
26. 04. 2007 16.19
brišejo komentarje-tudi tuki so vohuni!!!!!
kriss714@amis.net
26. 04. 2007 16.19
Skrajni čas je za lustracijo. Če bo Evropa izenačila komunizem z nacizmom, bo še veselo. Si predstavljate, naprimer, hec, če bi v nemškem bundestagu še sedeli stari kadri iz NSDAP, pa morda še kakšen iz Stasija za povrh?
Vegos
26. 04. 2007 15.28
Če so bili ovaduhi, ki so delovali PROTI njej, prav gotovo ;)
Felix2
26. 04. 2007 15.26
A ovaduhe je partija tud na Goli otok pošiljala? Ne razumem jest tele teorije. Hm...... A si si ti tole zmislu, stric?
Matej Rojc
26. 04. 2007 15.25
Ja pa to je žalostno. Namesto da bi se sedaj ko smo v Evropi in demokraciji spraševali kaj lahko naredimo, da bi bolje in bolj kvalitetno živeli ter čimhitreje dohitevali razviti svet, se naenkrat spet sprašujemo o nekih ovaduhih in se ponovno skuša pehati Slovenijo v preteklost. Zelo žalostno.
Vegos
26. 04. 2007 15.22
Saj ni froa v tem kdo je bil ovaduh ali ne. Gre za to, da nekateri te informacije poskušajo zlorabiti za eliminacijo političnih nasprotnikov, kar pa je od leta 1991 ko smo se osamosvojili in uvedli pravno državo, kaznivo dejanje. Pa sem mislil da sovražite bivši sistem, ampak očitno se vam prav toži po njem, ker v bivšem sistemu bi zdajle Kumer in Terčon že bila nekje na kakem otoku, odstranjena s prizorišča, JJ in njegovi soldati pa bi proslavljali... ...ampak, na vašo žalost imamo zdaj pravno državo in demokracijo.
Felix2
26. 04. 2007 15.13
A zdej pa kar naenkrat ni bil nobede ovaduh v bivši Jugi? Če je to tako, kot govorijo, mislim da so bile ovaduhinje same ženske, ker nima nobeden jajc, da bi priznal, da je bil ovaduh. Pa nej Kučana uprašajo za seznam ovaduhov, saj je bil šef partije, ki je itak use vedla, MADONCA. Jaz jim nič ne verjamem, ker lažejo ko psi.