Slovenija

Učenec na OŠ Miklavž na Dravskem polju prinesel pištolo airsoft

Ljubljana, 27. 05. 2022 15.50 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

Vodstvo šole OŠ Miklavž na Dravskem polju je starše obvestilo, da je eden izmed učencev ta teden v šolo prinesel pištolo airsoft. Kot je potrdila ravnateljica šole, gre za plastično pištolo airsoft, ker imajo na šoli ničelno toleranco do orožja, pa so o tem obvestili Policijo. Vsi učenci so varni in varnost otrok ni bila ogrožena, miri ravnateljica.

V obvestilu staršem je ravnateljica Osnovne šole Miklavž na Dravskem polju Dušanka Mihalič Mali pojasnila, da so imeli v torek v šoli neprijeten dogodek, ko je eden izmed devetošolcev v šolo prinesel pištolo. 

Šola je o tem obvestila Policijo, ki preiskuje zadevo. S PU Maribor so nam odgovorili, da so bili v tem tednu obveščeni, da naj bi mladoletnik na eno izmed osnovnih šol prinesel pištolo. Ugotovili so, da je šlo za t. i. pištolo airsoft, policisti pa so jo zasegli. Zaradi ugotovljene kršitve javnega reda in miru bodo na pristojno sodišče podali obdolžilni predlog.

Kot je za naš medij pojasnila tudi ravnateljica, je šlo za plastično pištolo airsoft, ker imajo na šoli ničelno toleranco do orožja, pa so o tem obvestili Policijo. Vsi učenci so varni in varnost otrok ni bila ogrožena, je zatrdila. Starše so o dogodku obvestili zato, da bi jih pomirili, da se ne bi širile neresnice in da bi bili brez skrbi, saj skrbijo za varnost otrok, je še povedala. 

Učilnica
Učilnica FOTO: Dreamstime

Vodstvo šole je  v sporočilu poudarilo, naj otroci v šolo ne nosijo orožja, in starše zaprosilo, naj se s svojimi otroki pogovorijo o nevarnosti takšnega početja.  

Spomnimo 

Pred kratkim smo poročali o dogodku na OŠ Žužemberk, ko je 14-letnik v šolo prinesel pištolo in nenamerno ranil 13-letnika. Policija je tedaj poudarila pomen varnega shranjevanja orožja. To bi v idealnih razmerah moralo biti shranjeno v ognjevarni omari, sicer pa pod ključem, ki mora biti spravljen ločeno, na varnem mestu, tako kot tudi strelivo. "Orožje ni igrača in ne bi smelo biti v rokah mladoletnikov," so poudarili policisti. 

  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja

KOMENTARJI (172)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Korintos11
28. 05. 2022 08.44
+1
Pred 60 leti 10 (deset) učiteljev, tudi ravnatelj je učil, bilo nas je 320 učencev, sedaj na isti šoli 36 zaposlenih in 188 učencev, nekaj nekje ni dobro vpeljano, nekaj ne štima. Največ je pa krivo,da starši nimajo več časa za svoje otroke, vse križ kraž ločeno, na otroke pa nihče ne pomisli.
Aleš Kaučič
27. 05. 2022 21.05
+2
Ja,to je dandanes takole: tvoj je včeraj prinesel fračo, torej mora moj danes prnest zračno pištolo,sicer bo tarča posmeha. In da nebi bil tretji tarča še večjega posmeha,mora prinesti kaj bolj resnega,torej avtomat. Že res da je Air soft bolj slaba šala kot pa kaj resnega,je priporočljivo tole v kali zatreti, sicer bo lepega dne res nekdo doma tastaremu lovsko pumparco ukradel,samo da bi bil ta največji frajer na šoli. Sprašujem se koliko še nam manjka do Amerike
G8J
27. 05. 2022 21.01
+0
Kaj v izobraževanju in šolstvu delajo res samo pusiji in lesbe da take trosijo in razglašajo kako ne uspejo razrešiti primerov in za vsako malenkost odstopajo? Da ne govorimo o tem kako zadnjih 30 let lahko vsak predava in prodaja meglo ter sklicuje sestanke in povrh še kovidira.
mlutherking
27. 05. 2022 20.24
+1
Mi smo nosili revolverje z onimi rdečimi bombicami v šolo v 80tih in smo se med odmori streljali. Kavbojci in indijanci pa partizani in nemci. Problem so današnje nasilne oddaje in pa to,l da otroci s psihičnimi problemi hodijo v normalne šole v Ameriki. Taki sodijo v posebne šole, ne more se vse v en koš vreči.
ALEXBADBOY
27. 05. 2022 20.18
+2
Ne razumem ravnateljica pravi ničelna toleranca.....
Pepo Bolcev
27. 05. 2022 19.49
-1
Olimpija. Glede na to kaj ti in teb podobni zagovarjate, bo tudi to kmalu postalo sporno.
Pepo Bolcev
27. 05. 2022 19.48
+1
Ja olimpija. Otroc neuravnovesenih neizobrazenih starsev.
olimpija007
27. 05. 2022 19.48
+1
Da so maškare pa to ne bi bilo sporn?!
olimpija007
27. 05. 2022 19.47
+3
No potem v trgovinah ukinit policijske,vojaske.. igrace... otroci imajo airsoft za igrace ne glede na to ali so 5,6,7,8,9 razred...
Pepo Bolcev
27. 05. 2022 19.46
+1
Samo omejen in slabo izobrazen folk vidi resitev v orozju.
IKOSS
27. 05. 2022 19.59
+1
Če bi vsi imeli tako pdklonilen do tovrstnih sredstev, kako popolniti kadrovski deficit za potrebe vojske, policije, varnostnih organizacij,...
Pepo Bolcev
27. 05. 2022 20.20
+1
Sadistek mali. Vazno, da to razumes kaj si napisal..
Pepo Bolcev
27. 05. 2022 19.46
+1
Bebcek. Otroc se morajo naucit brat in pisat. Pa ne bo nobenih problemov s primitivci.
IKOSS
27. 05. 2022 20.00
-1
Otroci bi se morali naučiti vrsto veščin. Funkcionalna pismenost je nedvomno visoko na lestvici.
Pepo Bolcev
27. 05. 2022 20.21
+0
Sadistek. Brat je treba. Si razsirit obzorja. Funkcionalna pismenost je premalo.
štrekeljc
28. 05. 2022 10.25
Tako je, otroci si morajo razširiti obzorja! Tudi z znanjem o varnem rokovanju z orožjem!
IKOSS
27. 05. 2022 19.43
+2
Zgolj vprašanje, zakaj otroka na eni strani od tovrstnih sredstev poizkusiti hermetično izolirati, na drugi pa je ta naravnost bombandiran s strani medijev, filmske umetnosti, video igric,... potem pa se čudimo, zakaj imajo mladi tako izkrivljen pogled o tej tematiki. Dejatvo namreč je, da so tovrstna sredstva na omenjenih področjih vse prej, kot strokovno predstavljena. Na drugi pa se odreka smiselnost, da bi mladino ustrezno strokovno izobrazili o tem področju. Zelo zanimiv koncept nekaterih, ni kaj!
slim386
27. 05. 2022 19.50
+0
Ne bluzi nihče nikogar ne izolira. Ampak dajati osnovnošolcem orožje v roke? Moraš bit posebne vrste pacient
537
27. 05. 2022 19.52
Mogoce zato, ke niso vsi morilci po dusi? Pusti igrice, v njih se izzivljas. To ni realnost. O tem je trwba otroke poducit. Orozje pa je morilsko orodje. Lociti je treba virtualno in resnicno. V igrici lahko voziz bombnika. A bi trebali otroke poduciti, kako se ga upravlja? Zakaj pri hudicu bi ti ucil otroke upravljati destruktivno orodje? Ti je JNA sprala mozgane?
IKOSS
27. 05. 2022 20.04
+1
Ali ima povprečen otrok realen in na stroki temelječ pogled na to področje, ali ta temelji na informacijah, ki so vse prej, kot to? Je to v interesu otrok? Je to skladno z dosežki razsvetljenstva?
Pepo Bolcev
27. 05. 2022 20.37
+1
Ja butalc. V interesu otrok je, da se pri desetih letih seznanijo z orozjem. Kr€ten. Takim bi blo treba prepovedat met otroke, pa tudi na volitve vas ne bi spustil. Mentalno bolan. Do skrajnosti.
Pepo Bolcev
27. 05. 2022 19.42
-1
Dejmo otrokom se droge za probat. Da se naucijo pravilno uporabljat.
IKOSS
27. 05. 2022 19.52
+1
Potem očitno pogovor o drogah ni smiseln? Naj se otroci učijo na lastnih napakah. Kaj pa pogovor o spolnosti? Tudi ne? Kaj pa o divjanju po cestah? Ne? Kaj pa o načinu reševanja sporov? ...
Pepo Bolcev
27. 05. 2022 20.22
+1
Debilis. Otroc se ucijo zgodovino itd. Zelo dobro vedo kaj je to orozje. Brez skrbi.
Pepo Bolcev
27. 05. 2022 19.33
-1
Najbojs, da otroke naucimo se kako s pedofili rokuje..
Pepo Bolcev
27. 05. 2022 19.33
+2
Otrok ne sme priti v stik z orozjem. Ce pa pride je vsa odgovornost na odraslem, ki mora biti za to strogo kaznovan!
IKOSS
27. 05. 2022 19.57
+2
Smiselno je, da je stik pod nadzorom zrele osebe z ustreznimi znanji. Le tako bo otrok deležek kakovostne informacije o tematiki. Ta v določenem trenutku lahko reši življenje njemu ali njegovi okolici. Zgolj primer incideta iz preteklosti. V kolikor bi otrok, ki se je dokopal do sorodnikove pištole, znal vsaj preveriti, ali je ta napolnjena, razumel bi pomen varne smeri, pomen tega, da se sprožilca ne dotikamo razen, če ne želimo ustreliti,...
Pepo Bolcev
27. 05. 2022 20.23
-1
Debilis. Otrok se ne sme dokopat do sorodnikove pistole. Kaj teb ni jasno???
Apostol1
27. 05. 2022 19.31
+3
Se strinjam. V šoli ne sme biti nobenega orožja , tudi pištola na vodo ne .
IKOSS
27. 05. 2022 19.29
+2
Otrok lahko pride v stik s pištolo, puško. V kolikor ima ustrezna znanja, obstaja večja verjetnost, da ne bo prišlo do tragedije. V nasprotnem primeru pa se ta pripeti dokaj enostavno. Otroku je treba povedati, da to ni noben bavbav, da pa gre za potencialno nevarno sredstvo pri ravnanju katerega je treba poznati in dosledno upoštevati neka pravila. V svojem bistvu nič drugače, kot udejstvovanje v primetu z vozili, delo z nekaterimi stroji, ipd. Otroka izulirati nedvomno ni v skladu z njegovimi interesi!
slim386
27. 05. 2022 19.40
-1
537
27. 05. 2022 19.44
+2
Ikos, ali samo trolas, ali dejansko hujskas in navijas za oborozitev vseh? A si zelimo biti texas v tej nasi mirni dezelici? Se preveckrat se dogaja, da imajo v posesti orozje zelo neuravnovesene osebe. Potem pa tragedije. Zal je orozje samo se orodje kapitalizma, drugace je to preziveta stvar v 21. stoletju. A nekateri bi radi imeli doma orozarno, otroke pa ucili vescin ubijanja. In taksni bi se morali zamisliti, kaj pocnete z danasnjo mladino. Svet je res ponorel v vse mogoce skrajnosti. Dunajska sola pa tako vec ne obstaja.
Apostol1
27. 05. 2022 21.03
+0
537 ............. IKOSS je oseba , ki si želi imeti orožje , morda ga tudi ima , čeprav je njegovo pojmovanje o množični oborožitvi za varnost na temelju Ameriške orožarske industrije in njihovega neživljenskega zakona , da ima orožje lahko vsak državljan in ta zakon je samo zato da imajo orožarji dobiček in kam to vodi se vidi in sliši na žalost dvakrat ali celo trikrat letno iz Amerike . na drugi strani so pa države z izjemno strogimi zakoni , ki dovoljujejo orožje v rokah posameznikov , ki nimajo konkretnega razloga za nošenje orožja . Na primer v Južni Koreji lovci med lovopustom deponirajo orožje in municijo na policiji , tudi Japonska ima izredno stroge zakone in havla bogu tudi Slovenija je v tej družbi in te države spadajo vse med zelo varne države. Sicer zame so tisti , ki zagovarjajo orožje enostavno na nek način psihoti in nič drugega . Nič ni narobe s strelskimi družinami in s strelskimi tekmovanji , toda orožje naj bo izključno v klubu in poudarjeno NIKJER DRUGJE.
Pepo Bolcev
27. 05. 2022 19.24
-2
Seveda BAD. Zenske morajo kuhati, prati in cistiti! 😂🤦🏼😂 RKC doktrina. Niso problem samo crnci, geji, romi, … problem so tudi zenske! Za nase prave moske! 😂👍🏿😂🤦🏼
medusa
27. 05. 2022 19.22
+3
Nenamerno , pomotoma ... kdo verjame floskulam... Kdor prime orožje z namenom strelajati to ni storil pomotoma in nenamerno !!!!!!
Pepo Bolcev
27. 05. 2022 19.19
-4
Butalcki seveda smatrajo, da morajo ucitelji odlicno repliko orozja takoj prepoznat. Normalno, da so klical policijo. Verjamem, da je policija obiskala tudi starse tega reveza.
IKOSS
27. 05. 2022 19.48
+0
Ali je iz okoliščine izhajalo, da otrok kogarkoli ogroža? Bi običajen, racionalen človek preventivno klical policijo? Bi zadevo uredili na nivojo vzgojnih ukrepov znotraj šole?
Pepo Bolcev
27. 05. 2022 20.25
+0
Debilcek.Ocitno so se cutili ogrozene, ce so klicali policijo. In ja. Edino pravilno, da so klicali policijo. Kaj pa ce bi se izkazalo, da je prava pistola?? In ne bi klicali policije? Me zanima kaj bi ti brihta takrat pametoval tukaj gor.