Slovenija

Usklajena višina socialne pomoči

Ljubljana, 01. 02. 2003 00.00 1 min branja 0

image (28)

S 1. februarjem se bodo zneski za socialno pomoč uskladili z rastjo življenjskih stroškov v preteklem letu, tako da višina minimalnega dohodka, do katere je možno pridobiti socialno pomoč, znaša za samsko osebo in prvo odraslo osebo v družini 43.522 tolarjev.

Za vsako naslednjo odraslo osebo v družini bo socialna pomoč znašala 30.465 tolarjev, za otroka pa 13.057 tolarjev. Prav toliko znaša tudi povišanje za enostarševsko družino, dodatek za najemnino pa je največ 10.881 tolarjev.

Do pomoči so upravičene osebe, ki nimajo dohodkov ali pa so ti pod omenjeno višino minimalnega dohodka. Če dohodkov sploh nimajo, prejmejo navedeni znesek za ustrezno kategorijo v celoti, sicer pa v višini razlike med svojimi dohodki in navedenim zneskom. Povišanje pomeni redno letno valorizacijo v skladu z zakonom.

Izberite 24ur.com za svoj prednostni vir na Google.
  • Lidl Xmas Kuche nov2026 309x513 01 image1
  • Lidl Xmas Kuche nov2026 309x513 02 prod1
  • Lidl Xmas Kuche nov2026 309x513 03 prod2
  • Lidl Xmas Kuche nov2026 309x513 04 prod3
  • Lidl Xmas Kuche nov2026 309x513 05 prod4
  • Lidl Xmas Kuche nov2026 309x513 06 prod5
  • Lidl Xmas Kuche nov2026 309x513 07 prod6
  • Lidl Xmas Kuche nov2026 309x513 08 image2
  • Lidl Xmas Kuche nov2026 309x513 10 prod8
  • Lidl Xmas Kuche nov2026 309x513 11 prod9
  • Lidl Xmas Kuche nov2026 309x513 12 prod10
  • Lidl Xmas Kuche nov2026 309x513 13 prod11
  • Lidl Xmas Kuche nov2026 309x513 14 prod12
  • Lidl Xmas Kuche nov2026 309x513 15 prod13
ISSN 1581‑3711 © 2025
24ur.com, Vse pravice pridržane
Verzija: 2073