Slovenija

Ustrelili še drugega mladiča in medvedko

Kočevje, 25. 07. 2012 13.05 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

Po odstrelu medvedjega mladiča v nedeljo zvečer, s čimer so lovci hoteli prestrašiti medvedko, da ta ne bi več zahajala v bližino hiš, so v ponedeljek zvečer odstrelili tudi medvedko in njenega drugega mladiča.

Medvedek
Medvedek FOTO: Thinkstock

Medvedko in drugega mladiča so lovci v ponedeljek zvečer odstrelili, ker se je medvedka z mladičem vrnila v bližino naselij in s tem ponovila nevarnost za prebivalce vasi Primoži, je pojasnila Katja Konečnik iz kočevske območne enote zavoda za gozdove. V nedeljo zvečer so najprej ustrelili enega njenega mladiča, s čimer so lovci hoteli prestrašiti medvedko, da ta ne bi več zahajala v bližino hiš.

Na območju Primožev pa se je danes zjutraj zopet pojavil nov medved, ki je poškodoval pomožni objekt. Pri tem domače živali niso bile poškodovane. Kot je povedala Konečnikova, tokratna lokacija ni ista tisti, kjer je bila pred kratkim medvedka z dvema mladičema.

Objekte obdali z ograjo z električnim pastirjem

Lovci so se odločili za zavarovanje objektov z dvometrsko ograjo z električnim pastirjem, ki bo postavljena na meji z gozdom. Odločili so se tudi za nastavitev kemičnih odvračalnih sredstev in za postavitev svetlobnih efektov, ki se prižgejo preko senzorja gibanja. Po navedbah Konečnikove bodo tam namestili tudi avtomatsko kamero, s katero bodo poskušali ugotoviti, za kakšnega medveda gre.

Letno se na območju kočevske enote zavoda za gozdove zaradi medvedov zgodi približno 200 škodnih primerov na objektih ali domačih živalih, je navedla Konečnikova. Pojasnila, zakaj se ravno na območju Primožev v zadnjem času pojavljajo medvedi, pa na zavodu nimajo.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (451)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

pikeman
29. 07. 2012 21.17
+4
zaradi enga ki ima hišo oz. domače živali ob gozdu morajo ubiti medveda. Ali ni jasno da medved že nagonsko bo požrl kokoši pa zajce?? njegov problem. Me zanima kako je imel zavarovano območje? no sej \"strokovnjaki\" od lovcev ter unih od zavodov pa poslušajo tega lastnika katerem je medved \"naredil škodo\" da morajo takoj odstreliti medvedjo familijo- aja pa povedali so \"da ni bilo druge rešitve\",, jaz bi bolje rešil problem, enostavno bi žival uspavali in jo premestili v drug gozd
Špela Ostanek
26. 07. 2012 14.33
+4
Prosim? Tako malo imamo rjavih medvedov in mi jih streljamo? Pametni naši izobraženci na ministrstvu za kmetijstvo in okolje, obstajajo uspavala, s katerimi bi oba lahko uspavali in jih prepeljali globoko v kočevski rog, o prišla v vas. Seveda pa je ceneje, dati ukaz da se medvede postreli. Sramota!!!!! Kaj boste naredili potem, ko jih tudi v Sloveniji ne bo več? Boste uvozili pande?
SilverBullet
26. 07. 2012 15.19
-2
Kako misliš "malo"? Toliko "malo" jih imamo, da redno omejujejo prirastek populacije tako, da jih vsako leto odstrelijo eno konkretno število. Rekord je bil pod ministrom Smrkoljem, ko so jih odločili za odstrel cca 100. Sto je krepko pretirana cifra in lovci so se temu burno in javno uprli. Ampak, vseeno... Imamo jih tako "malo", da jih izvažamo kamorkoli jih kdo hoče. Ponavadi jih nočejo. Kak "izseljenec" pa tudi prihlača nazaj.
SilverBullet
26. 07. 2012 15.31
Imaš pa prav, ko ugotavljaš, da grdi lovci vendarle niso tisti, ki sprejemajo odločitve in da je problem na ministrstvu in podaljških.
Urosh Grabner
26. 07. 2012 11.12
Tule smo pa 100 let za vsemi ... tako so lovili morske pse, ker so "surferje" grizli ... zdaj vprašaj katerega surferja, ki mu je kakšno okončnino morski pes odgriznil ali je zato, da se pobijejo morski psi in bo odgovoril NE! Svet divja nekam, naši otroci bodo pa vedeli kako izgledajo živali samo še iz polic trgovin nabulene s plišastimi lutkicami približkov ... škoda, ker morala in zavest ne deluje!
SilverBullet
26. 07. 2012 12.38
Kakorkoli že, razen če se ponovno na stolček vrne kak Ciril Smrkolj, za medvede pri nas se jim ni treba bati. Bo pa problem, ja, če bodo navkljub temu poznali samo plišaste približke...
MONALIZAIZRITI
26. 07. 2012 10.53
+2
Dobro no, ljudje posegamo v naravo, krčimo in oskrunjamo ekosisteme itd itd. potlej je treba pa še postreliti že tako redke medvede v Sloveniji. Za tistega, ki je dal naročiti odtrel bi zahtevala smrtno kazen. Ljudje vprašajmo se malo. Smo pa ja mi tisti ko segamo v njihovo življenje in ne oni v naše. Kjer so ta naselja so bili prej gozdovi kjer je bilo NJIHOVO BIVALIŠČE IN NE NAŠE!!!!! katastrofa. Obžalujem da moram živeti v državi, kjer se dogajajo takšne grozote kot je to.
SilverBullet
26. 07. 2012 12.33
-1
Pardon, medvedi v Sloveniji sploh niso redki. Še več: vsako leto jih odstrelijo določeno število, da omejujejo populacijo.
SilverBullet
26. 07. 2012 12.35
... še več! Poskušali so jih že izvažat, pa jih nihče noče!
SilverBullet
26. 07. 2012 12.40
+1
In tisočkrat in še enkrat: Amazonski pragozd se verjetno res krči, gozdovi v Sloveniji pa se zadnja desetletja širijo in ne krčijo.
andro2009
26. 07. 2012 10.43
+7
Če bi bilo po moje bi itak nekje 40% Slovenije razglasil za naravni rezervat mednarodnega pomena. Imamo toliko različnih biotopov in vsesplošne življenjske pestrosti, ki bi jo nujno morali učinkoviteje zavarovat. Ukinil bi redno vojsko in namesto njih uvedel "rangerje" po vzoru ZDA ali Kanade. Prežali bi na divje lovce, odlagalce smeti in pomagali turistom ter izletnikom. Vasi kot Primoži bi morali fizično zavarovat z nekim lepim višjim lesenim plotom in kot oni Bosanci s piramidami začet pametneje služit z našimi če hočete medvedi. Foto turizem recimo. Slovenija je raj, takšne parcele nima vsak narod! Čuvat je treba in negovat ter se trudit, da takšni scenariji kot ta z medvedjo družinico predstavljajo res ZADNJO možnost za ureditev zadeve.
jamajaka
26. 07. 2012 10.35
-9
medved je nekoristna žival samo zaščitena čeprav dela ogromno skodo kod divji prašiči in srnjad žal je dosti človeških napak da privabljajo medvede v bližini hiš se pa ta divjačina kar brez strahu potepa po vaseh
Pecikltigr
26. 07. 2012 11.03
jest504
26. 07. 2012 11.20
+2
pikeman
29. 07. 2012 21.02
+1
živali so bol koristne od človeka in pametnejše
pesnitev
26. 07. 2012 10.20
+4
Me zanima, kdo "ureja" ravnotežje v naravi! Turistični lovci, ki prihajajo po trofeje in za to mastno plačaj lovskim društvom? zakaj se ne nastavlja drobovina in živalski odpadki tja, kamor zahaja medved? S čim naj pa se hranijo? z borovničkami, ki jih človek z listjem vred pobere, ali z gobami, ki jih človek požrešno nabira? raje žival, ki je lačna, ustrelimo, naj se tem birokratom, ki so to odredili, roka posuši in ko bodo lačni, jih čaka ista usoda, kot medvede!
ppetrov5
26. 07. 2012 10.37
+3
Mrhovišča so po eu ureditvi prepovedana..Sej zato pa je tako kot je..Navadne ovce smo k poslušamo stričke iz bruslja..Bojijo in nevarnsot v medvedu vidijo samo tisti ki imajo IQ na ravni gozdnih jagod za nameček pa se v gozdovih in bližini gozdov obnašajo kot navadne ovce! Nič čudnega da se jih bojijo..Jst bi se jih tudi če bi bil ovca in smrdel po gozdnih jagodah! Če bi se vsi tako bal miši in klopov kot se medveda in če bi se slednja dva znašla na jedilniku ali v kapitalnih trofejah...Ti povem da bi bila v gozdu popolna revolucija in huje kot v drugi svetovni vojni!
pesnitev
26. 07. 2012 10.16
+7
Etika do gozdnih živali je v Sloveniji taka: čimveč postrelit, da se človek razširi v njihov življenjski prostor!
jamajaka
26. 07. 2012 10.36
-7
Pecikltigr
26. 07. 2012 11.02
Komentiranje prepovedano
26. 07. 2012 10.10
+5
Samo enega vprašanja se ne bo postavilo: Kdo privablja medvede (pred puškino cev)?
zala80
26. 07. 2012 10.08
+13
ta vas, Primoži. A si prosim pogledate kakšna in kje je ta vas? trije objekti sredi Kočevskega gozda!!! A je to bivalni prostor človeka ali medveda? Tu bi se moral človek prilagoditi, zaščititi, ograditi, paziti, da se organski odpadki ne odlagajo okrog hiše itd...v glavnem sobivati z naravo!
rutarjan10
26. 07. 2012 09.56
+4
Vsi imate pa radi mlado govedino-nič boljšega kot to,na piknikih se nad razbeljeno žerjavico vrti odojek,tisti,katerega ne morete prehvaliti,na dopustu ga ni čez jagenjčka z pridihom rožmarina,pa kakšna suhomesnata dobrota narezana,tako,na hitro,ko pridejo obiski,pa obvezno,na burji sušeno stegno imenovano pršut,kateri ne sme manjkati ob praznikih.Ajaaaa,saj to pa niso bila v boljših časih živa bitja,vse te dobrote naštancajo v "fabrki".Grozno je to,da še svoje otroke poneumljate in jim ne poveste od kod pride slastna pečenka,s katero se mastite pri nedeljskem kosilu,da ovčice niso po planinah za atrakcijo,in da se kuri,katera ne more nesti več jajc,s sekiro odbije glava,in že se naslednji dan znajde v piskru v družbi razne jušne zelenjave.Pa da ne bom zašel k kulinariki N kozlanje mi gre,ko prebiram komentarje osebkov,kateri komentirajo zadeve o katerih nimajo pojma,Iz varnega zavetja hermetično zaprtih stanovanj v betonski džungli,poneumljeni z nerealnim prepričanjem ste lahko pametni oz. neumni.Živeti v Naravi in z njo,uživati in se učiti od nje,zavedajoč se,da brez poseganja v populacijo določenih vrst živali pač ne gre-to je za vas znanstvena fantastika.Pa ne mislim nikogar prepričevati,ker prepričanega je prepričati pač težko.
aojz
26. 07. 2012 09.59
+0
Še so pametni ljudje, ki nimajo v glavi le beton.
ppetrov5
26. 07. 2012 10.32
+2
Cit...N kozlanje mi gre,ko prebiram komentarje osebkov,kateri komentirajo zadeve o katerih nimajo pojma,Iz varnega zavetja hermetično zaprtih stanovanj v betonski džungli?? Jaz živim v večji luknji kot primoži..ali pač ta vas.Že trikrat sem srečal medveda in prvič par metrov stran od hiše na parceli.In? Se ti zdi da bom daj jokal in cvilil zaradi tega? Res ste eni do kraja omejeni z izjavami da so podporniki proti odstrelu bazirani v ljubljani in čistem betonu! Poznam par lovcev ki se s takim načinom odstrela ne strinjajo! Ker namreč obstaja alternativa preselitve..In tudi obstaja možnost pridobitve mrhovišč..samo problem je volje do spremembe zakona. In interesa kapitala!
rutarjan10
26. 07. 2012 11.52
Pisal sem o maloumju in dvoličnosti tistih,kateri bi zahtevali odstrel zverinice takoj,ko bi se pojavila v njihovi bližini. Seveda so možni drugačni ukrepi,toda z našo birokracijo in veleumjem "strokovnjakov", kateri iz foteljev upravljajo z divjadjo ter po nekih statistikah pišejo plane odstrela,je situacija pač takšna kakršna je.Lovci smo-žal,le izvršitelji odstrela ter gojitve divjadi,kakršno od nas zahtevajo ljudje iz vse prej kot iz Lovskih vrst.
rutarjan10
26. 07. 2012 12.05
Pisal sem o maloumju in dvoličnosti tistih,kateri bi zahtevali odstrel zverinice takoj,ko bi se pojavila v njihovi bližini. Seveda so možni drugačni ukrepi,toda z našo birokracijo in veleumjem "strokovnjakov", kateri iz foteljev "solijo pamet"navadnim smrtnikom ter po nekih statistikah pišejo plane odstrela,je situacija pač takšna kakršna je.Lovci smo-žal,le izvršitelji odstrela ter gojitve divjadi,kakršno od nas zahtevajo ljudje iz vse prej kot iz Lovskih vrst.
ppetrov5
26. 07. 2012 12.27
Rutarjan 10...Umetno poseganje v populacijo medveda v sloveniji je vse prej kot neka zdrava in modra odločitev kogarkoli že! In res je, ko si napisal za govedo itd..tudi to je problem na globalni ravni..! Saj ni večjega onasneževalca v oskrbi prehrane kot govedoreja.samo posameznik kot sva ti in jaz imava o tem lahko samo neko svoje mnenje.Spremeniti tak ne moreva nič.Za medveda pa veš da ni nobene druge aternative kot samo odstrel.Saj je suma sumarum najcenejše to kot pa sama preselitev.samo o teh medvedih se piše kot da so eni zlobni četniki, ki ubijejo vsakega, ki ga vidijo.dejansko jim pa človek smrdi.In dobro bi bilo, ko bi sovražnika tako aktivno kot medveda prelevili v klopa in miši! Saj se zaradi teh več ljudi znajde na urgenci kot pa zaradi medveda.Pa še so živali, ki so bistveno bolj nevarne jelen, divja svinja itd...Samo ljudje vidimo in vrjamemo tistemu kar nam mediji podtaknejo! Žalostno vendar resnično!
jest504
26. 07. 2012 09.41
+4
Blizu Gorji ( v bližini Bleda) je medved ratrgal kravo. Upam, da ostane cel! :) Po celi Pokljuki so naštimali opozorilne table: POZOR OBMOČJE MEDVEDA!
ppetrov5
26. 07. 2012 09.54
+5
Do sedaj so vsi hodili bezskrbno v območju medveda btw..Od zdaj naprej pa aaaaaaa medved šit...Ljudje smo res ene ovce navadne! Bo vsaj več gob ostalo za domačin! :) da jih italijani ne bodo masovno vn odnašali..
aojz
26. 07. 2012 10.02
+4
Naredimo kot američani. Če medved poškoduje človeka nič odškodnine. Zdravljenje plača iz lastnega žepa. Kjet je opozorilna tabla je človek vsiljivec.
jest504
26. 07. 2012 10.15
+2
Hja se strinjam. Žalostno je videti, da je poleti več ljudi na Pokljuki kot na obali. Res pa je, da se je populacija medveda na območju TNP( Pokljuka, Radovna, Mežakla) in Jelovice zelo okrepila. Ne ve se ali so prehodni ali stalni medvedje.
jest504
26. 07. 2012 10.16
+2
Velikokrat so medvede "videvali" domačini, saj so se bali konkurence v gobah. Sedaj so pa podatki resnični :). In fino bi bilo, da se teli avtobusi z mamcami, ki hodijo na Pokljuko po tone borovnic počasi neha. In potem jih bo nastradal medved, ko bo kakšna gospa stopila k njemu na prag in si hotela izposodit "kakšno" borovnico v osrčju Pokljuke. Hvala bogu, da letos borovnic ni!
ppetrov5
26. 07. 2012 09.17
+4
Pa zagovorniki tega odstrela in vsega kar je povezan z njem! Vas mogoče skrbijo klopi? Če ne....vas mogoče skrbijo polske in gozdne miši? No ker namreč lahko zaradi prveha in drugega pristanete v bolnici! Zaradi drugega celo na pokopališču! Vi pa sanjate o populaciji medvedov in delate poštenost iz tega..Je ni..Dokler bo na jedilniku in dokler bo obveljalo da spada odstrel medveda vza kapitalni ulov! Izprijeno in totalno egoistično!
ppetrov5
26. 07. 2012 09.15
+5
Bolana je pa primerjava podgane z medvedvom! Podgana je prenašalka bolezni...Miš je prenašalka mišje mrzlice in polno drugih bolezni zaradi katerih lahko btw odpovejo vsi notranji organi pri človeku...In v zadnjem letu je zaradui mišje mrzlice pristal več ljudi na ukc-ju kot pa v zadnjih stotih letih ljudi zaradi napada medveda..Populacija miši in podgan pa je bistveno bistveno večja!!! In če bi se medved razširil do take štvelike v populaciji..Torej da bi mrgolelo medvedov na vsakem koraku in za dodatek, da bi bil po vrhu vsega še prenašalec smrtno nevarnio bolezni za človeka potem pa bi bil tudi jaz in vsa zdrava pamet za umetno krčenje populacije! Tako da prosim ne primerjajte miši in podgane z populacijo medveda! Ker je bistvena razlika zakaj je tako kot je! Kar se pa lovcev tiče....Po Jungu Ali pa če želite po Froydu...Orožje daje moč človeku z nizko samozavestjo in rahlemu strahopetcu.In ni hobija k bi tako grozovito napolnil ego in moč človeku kot ej orožje sam! ato ap se dogajajo svinjarije v vojnah..In ponavadi so za njih odgovorne osebe, ki bi bile v normalnih okoliščinah v ozadju saj se bojijo nadvlade posameznik!
itevs
26. 07. 2012 10.17
-2
pinocio
26. 07. 2012 09.06
-6
v slo je med 600 do 700 medvedov vsak rabi saj 60 km2 uporabnih površin gozdov ki niso obkroženi s civilizacijo vedno bo komflikt kot z plenilci v afriki ali indiji človek je ultimativni plenilec zakaj jok in stok nekdo mora to izvajati hvala da ni treba meni ali večini ljudem imamo predatorje kot duhovne vodje idt vsak za svoje nehajte tovč po lovcih
ekskluziv.scena
26. 07. 2012 09.15
+3
Glej... Medved ne hodi človeku najedati v mesto, zato ti ne hodi njemu v gozd. Če pa že.... Ve se, kdo je močnejši. Predstavljaj si, da si v milosti ali nemilosti kakšnega 1000 krat inteligentnejšega nezemljana.
ekskluziv.scena
26. 07. 2012 09.18
+2
Aja... Uporabi svojo ultimativnost, da bo svet lepši.
pinocio
26. 07. 2012 09.23
-1
nehaj jest meso vsak dan udijejo na tisoce krav ovac itd da ješ
pinocio
26. 07. 2012 09.24
+1
ppetrov5
26. 07. 2012 09.27
+1
Üporabi svojo ultimativnost pa se malce probaj izobraziti v smeri zdrave pameti! Da en boš slep kot esmeralda po vrhu vsega pa še smešen! ;)
ekskluziv.scena
26. 07. 2012 09.32
Kje pa piše, da jem meso? OK, ga. To želim spremeniti.
pinocio
26. 07. 2012 09.33
ekskluziv.scena
26. 07. 2012 09.36
+3
Jaz se trudim, da bi se poboljšal, ti se pa izgovarjaš. Daj, ne serji! Kako lahko ubiješ tako lepo bitje?
pinocio
26. 07. 2012 09.40
se strinjam s tabo vendar poglej še drugo plat medalje
pikeman
29. 07. 2012 21.05
ekskluziv.scena
26. 07. 2012 08.33
+11
Živali so čiste kot solza. Človek le preslikava svoje umazane lastnosti na njih. To, kar ste storili je greh.
ekskluziv.scena
26. 07. 2012 08.36
+8
Dejanje tistega psihičnega bolnika v kinu je manj umazano od tega.
its.just.me.xD
26. 07. 2012 08.10
+18
Vidm da jih je na tej strani ogromn takih ki to zagovarjajo... Očitno jih večina misl da so njihova živlenja več vredna kukr od živali... Okej.. Pa se gremo na tak način.. Tisti ko se s tem strinjate... Če se slučajno prbližate nekemu kraju.. Pa da to kšnmu ni všeč.. Vam lahko odstrelijo vašega otroka... In potem če se boste še enkrat približali temu istemu kraju.. Bodo odstrelili še vašega drugega otroka... Če pa boste želeli priti ponovno.. Bodo odstrelili še vas... Miljon drugih možnosti je... Mene je bl sram tega, da jih večina misl da s tem ni nič narobe.. Medvedko bi lahko uspavali in jo preselili na drug kraj skupaj z mladičema... Ampak ne.. Pametna slovenska miselnost vzgaja, da ko se približa ji pobijemo vse otroke... SRAMOTA!!
pinocio
26. 07. 2012 09.07
+0
medvedka bi prišla nazaj ima vgrajeb gpes ki je bolši od vsakega garmina
its.just.me.xD
26. 07. 2012 09.27
+2
Vonj hrane res zazna na 5 kilometrov... Ampak če se jo odpelje daleč... Mislm da se nebi kr tako vračala.. Pinocio.. Problem je v tem.. Če tko začnemo vse živali pobijat.. Bomo do konca naše generacije ostali na svetu sami... Sloni in tigri v Afriki... Hijene in dingoti v Avstraliji.. Strupene kače in pajki po svetu... No pa dejmo vse pobit če že lih v vasi zahajajo... Razlika med mano in med tabo je najverjetneje ta, da bi jaz naredil čisto vse, da živali ne bi ubil... Ti pa bi naredil poševnico.. In rekel.. j***t ga... treba se jih je znebit ker ns ogrožajo... Sam ti pa garantiram... Svet brez živali (tudi nevarnih) ne bi bil več svet... Na žalost se tisti s kitajske tko razmožujejo.. Pa še jejo vse po spisku.. Tko da se bo ta napoved še prekmal uresničla.. na mojo in upam da tudi na tvojo veliko žalost...
pinocio
26. 07. 2012 09.47
v slo imamo premalo prostora za tako veliko populacijo tudi preseliti jih nimamo kam na 2-3 leta se populacija poveča za stevilko ki je nato kot stevilo za odstrel žal je tako nisem pripadnil pobijanja drugač ne gre žal
aojz
26. 07. 2012 10.12
+1
Dokler ne bomo OMEJILI razmnoževanja ljudi tako kot živalim, se tem zadnjim res slabo piše. Kdor je bil kdaj na Kitajskem ve, da tam ni videl niti ptice.
shiva2006
26. 07. 2012 07.41
+6
Sramota vseh sramot! Ustreliti mamo z MLADIČKI! A življenje danes ni več prav nič vredno? Medved je na spisku zaščitenih živali...zdaj pa smo ustrelili mamo in dva potomca? Očitno je to pravi način, kako ohraniti ogrožene vrste. In še 70 jih je na spisku za odstrel? No...moram priznati...jaz tukaj nekaj ne razumem. Naj mi kdo od odgovornih pojasni, da bom še jaz razumela to logiko.
haarpo
26. 07. 2012 08.57
-2
Kaj pa miši in ostali glodalci?? Miši in podgane so obsojeni na dolgotrajno trpeče umiranje kot posledica strupov, ki jih polagajo deratizatorji in ostali "lovci" Znotraj miši razpadejo VSI organi, vendar je to SPREJEMLJIVO, ker delajo škodo in ogrožajo VAŠE premoženje po blokih, anede!! Ko pa medved ogorža življenja ljudi in dela škodo na Kočevskem je pa čist nekaj drugega.....medkoti so tako "cute"... Kakšna BOLNA dvoličnost!!!
ppetrov5
26. 07. 2012 09.08
+2
Še bolj bolano je pa primerjava podgane z medvedvom! Podgana je prenašalka bolezni...Miš je prenašalka mišje mrzlice in polno drugih bolezni zaradi katerih lahko btw odpovejo vsi notranji organi pri človeku...In v zadnjem letu je zaradui mišje mrzlice pristal več ljudi na ukc-ju kot pa v zadnjih stotih letih ljudi zaradi napada medveda..Populacija miši in podgan pa je bistveno bistveno večja!!! In če bi se medved razširil do take štvelike v populaciji..Torej da bi mrgolelo medvedov na vsakem koraku in za dodatek, da bi bil po vrhu vsega še prenašalec smrtno nevarnio bolezni za človeka potem pa bi bil tudi jaz in vsa zdrava pamet za umetno krčenje populacije! Tako da prosim ne primerjajte miši in podgane z populacijo medveda! Ker je bistvena razlika zakaj je tako kot je!
aojz
26. 07. 2012 10.15
+2
Saj je odredbo za uplenitev napisal ravno tisti minister, ki ima pod zaščito medvede. Ali res ne razumete, da je bolje ustreliti problematičnega medveda kot tistega, ki se ljudem umakne.
scipio
26. 07. 2012 07.27
+1
medved je čudovita in skoraj popolna žival. medvedke so samohranilke. je pa tudi to res, da je medvetka z mladiči po defaultu človeku nevaren morilski instrument. To je neizpodbitno in izhaja iz zakona narave. Ustreljenih medvedjih osebkov mi je žal, a če bi se enemu človeku zaradi njih kaj zgodilo, bi bilo to neodpustljivo po tistem, ko so pristojni ugotovili, da je nevarnost povečana. Si predstavljate komentarje tukaj gor, če bi se pa TO zgodilo? Jih pač ni znala, svojih mulcev, odvleči nazaj v gozd in to je bila njena napaka ali smola ali kar hočete. obrnimo list in živimo naprej in maksimalno karseda pustimo živeti drugim, ljudem in živalim.
Puppupapa
26. 07. 2012 06.36
sploh ne morem verjet koliko hinavskh specisistov je med nami....