Slovenija

V Kočevju ustrelili medvedka, da bi mamo tako prestrašili, da se ne bi več vrnila

Kočevje, 23. 07. 2012 11.37 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 3 min

V naselju Primoži v občini Kočevje so odstrelili mladiča medvedke, ki je zadnjih 14 dni vdirala na posestva. Če se bo še vrnila, bodo ustrelili tudi njo in še drugega mladiča.

Medved
Medved FOTO: Reuters

V naselju Primoži v občini Kočevje so lovci po odločbi Agencije RS za okolje odstrelili mladiča medvedke, ki je zadnjih 14 dni na območju naselij Primoži, Hoče in Mlake povzročala težave in vdore na posestva. Če se bodo težave ponovile, čaka odstrel še drugega mladiča in medvedko, so pojasnili na kočevskem zavodu za gozdove.

Kot je namreč pojasnila Katja Konečnik iz službe za stike z javnostjo na kočevski območni enoti Zavoda za gozdove Slovenije, so se za odstrel mladiča odločili v upanju, da bo medvedka dovolj prestrašena in se ne bo več vračala v bližino naselij.

V ta namen so prejšnji ponedeljek postavili dodatne preže na dveh kmetijah v tej okolici, v nedeljo zvečer pa so nato odstrelili enega od dveh mladičkov v bližini hiš. Po besedah Konečnikove se je pozneje istega dne medvedka vrnila, saj je iskala drugega mladiča, ki se je izgubil. Lovci so se zato odločili, da bodo dežuranje podaljšali, vendar se do danes zjutraj medvedka ni več vrnila.

Agencije RS za okolje je po besedah Konečnikove zaradi teh težav spet izdala odločbo o odstrelu drugega mladiča in mame medvedke. "Lovci bodo vsak dan čakali v bližini ogroženih hiš in če bi se medvedka vrnila, bi sledil odstrel," je dejala. Če medvedka z mladičem ne bo povzročala več težav in je ne bodo več opazili v bližini naselij, pa po njenih zagotovilih odstrela ne bo.

Medvedka v preteklosti ni povzročala težav na tem območju, je povedala Konečnikova. So pa po njenih besedah lovci v tem času opazili več medvedov v okolici, kar pomeni, da verjetno prihaja do prerazporejanja teritorijev medvedov. "Medvedke z mladiči pa so med šibkejšimi in so tako prve, ki se morajo odmakniti. Ta je očitno zašla na območje teh treh naselij," je dejala Konečnikova.

Odstrel mladičev je sicer eden od dveh postopkov, po katerem ravnajo v takih primerih. Kot je pojasnila Konečnikova, bi se lahko odločili za takojšen odstrel medvedke, vendar bi to lahko povzročilo tudi tudi smrt mladičev, če ti ne bi bili sposobni preživeti brez mame. "Temu so se lovci želeli izogniti," je pojasnila.

V zadnjih mesecih je to že četrti primer, ko so v bližini naselij opazili medveda. Maja so zabeležili dva napada medveda na ljudi. V bližini Velike Slevice v občini Velike Lašče je medvedka napadla žensko, na cesti nad vasjo Zapotok v občini Ig pa je medved napadel moškega. Sredi aprila pa so na območju med Velikim Kozjem in Lovrencem v bližini Sevnice opazili medvedko z mladiči.
 

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (471)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

kdujez
25. 07. 2012 12.46
+3
Kdo se širi v naravo mi torej niso medvedi krivi da nimajo kje tavat
QueenBee
25. 07. 2012 11.56
-1
no kot sm vidla so še medvedko in drugega mladiča ubili :( katastrofa!!
binglec123
25. 07. 2012 11.45
+1
živela EU! zdaj pobijamo medvede- prej, ko pa so bila dovoljena mrhovišča teh problemeov ni bilo. kdo je bil proti mrhoviščem- EU.
Japaseos
24. 07. 2012 10.29
-4
Tukaj vas je kar nekaj taksnih, ki bi morali malo na svezi zrak. Kot ponavadi so najvecji agresivci razni vegici in podobne wanna be duhovne vodje. Ce smo ze pri trpljenju in mucenju zivali me res zanima kdo je vas postavil, da sodite cigavo trpljenje je vredno nase pozornosti? Verjetno vsi poznate poskuse z rastlinami, kjer so raziskovalci ugotovili, da tudi rasline (ziva bitja) cutijo .... potem takem me zanima kaj je razlika med rastlino in zivaljo? Ker korencka ne slisimo kricati ko ga lupimo? :)
abracadabra
24. 07. 2012 22.25
+3
ti si prvi med vsemi tukaj, ki potrebuje svež zrak!
SilverBullet
24. 07. 2012 09.57
+2
@belona92 "... Ali pa naselja k gozdovom. *. Kaj je bolj vrjetno? ... " Lahko ti povem, kako je. V mojem kraju so se v zadnjih 30 letih zarasle ogromne površine, ki se jih ne obdeluje več. Obdeluje in kosi pa se danes, tam kjer se, zgolj najbolj raven in lep teren. Ogromne površine, ki so jih še naši starši kosili, zdaj porašča lep borov gozd. Slovenija, ki je že itak v samem evropskem vrhu glede gozdov na površino, se zarašča še naprej. Včasih so pokosili in obdelali vsako grbino, danes, če ni tako ravna, da lahko vse opraviš s traktorjem v enem zamahu, se nobenemu ne ljubi več ukvarjat z njo. Vem, da so lepe in čustvene floskule o tem, da se samo človek širi v gozdove, in najbrž tudi se, vendar je pri nas očitno in občutno tudi zaraščanje in širjenje gozdov na površine, ki so bile prej obdelovani travniki, torej proces v obratni smeri.
SilverBullet
24. 07. 2012 10.01
In zadnja leta redno imamo in srečujemo medveda, pa nismo v kočevskih pragozdovih. In imamo in videvamo tudi volkove. Pa pse in mačke.
jcl2010
24. 07. 2012 08.22
-3
po liniji najmanjšega upora....bravo lovci
mototurist
23. 07. 2012 23.34
-9
imam idejo kako rešiti problem.vsi ki se tukaj zgražate nekam poniknite.lahko na najbolj human način.po želji.no in ker vas ne bi bilo več,bi lahko v vaše hiše ali stanovanja ali karkoli že naselili ljudi oz.prebvialce ki živijo na teritoriju kjer jih medvedje ogrožajo.in ne bi bilo več streljanja medvedov.kaj pravite.......
mototurist
24. 07. 2012 01.09
-4
oh belona ti si takoo pametna da ti je najbrž pod čast da me nekam pošlješ po slovensko.drugače pa ko sem v dilemi kaj storiti jaz osebno potenciram problem.torej recimo v prihodnost mogoče 3mio prebivalcev in recimo 10 000 medvedov na teritoriju SLO.kaj storiti? ustreliti 2 slovenca in 1 medveda.ali pa samodva slovenca?kaj pa če bi 3 medvede.dilema,večna dilema
mototurist
24. 07. 2012 01.21
-2
pa mislim da selitev medveda globje v gozd tudi ni rešitev.baraba kosmata zna prihlačati nazaj...
mototurist
24. 07. 2012 01.35
+1
hmm sami minusi.kaj pa pobiti 100 slovencev pa nobenega medveda.upam da bo kakšen plus.drugače povišam na 1000 slovencev.eto zdaj pa mora biti plus!
xxmitja
23. 07. 2012 22.38
+7
Zanimivo čtivo vsi ti komentarji... Marsikdo tukej v življenju ni videl medveda od blizu ( razen v živalskem vrtu ), sploh se pa dnevno ne srečujete z njim na domačem vrtu. Res je da je medved človeku relativno nenevarna zver, ampak... ...Medved je veliko teritorialna žival, ki išče hrano večinoma ponoči, podnevi pa večino počiva kje na bolj ali manj skritem mestu. Je zelo previden in ima zelo ostre čute. V hoji skozi gozd se boste z njim stežka srečali, ker medtem ko vi lomastite in hodite naokoli vas on zazna že veliko prej in se vam že na daleč varno izogne ( ker se kot večina divjih živali človeka boji )...problem pa nastane... ...Pri starih močnejših medvedih (200-300kg), ki imajo v svoji 10-15 letni karieri za sabo že veliko srečanj s človekom in so ugotovili da so praktično oni tisti ki se ga je treba bati. Medved je namreč neizmeren opurtunist, sploh ko se gre za hrano. In pa seveda medvedke vseh starosti, ki bodo svoje mladiče branile do zadnjega daha, skočile tudi pred vlak, itd. In ker je medvedov preveč, hrane ne iščejo več samo po globokih gozdovih ampak na obronkih vasi in na dvoriščih stanovanjskih hiš... ...To gre približno tako...medvedka z dvema mladičema, ki je stalno na lovu za hrano, da preživi njih in sebe, je prišla nekam na obronek, ker jo je globje v gozdu od tam napodil močnejši medved, ker tam je njegov teritorij, na katerem on deluje. In ker je na obronku hrana bila ( čebelnjak, ovce, sadje, smetnjak s hrano,... ) bo poskušala do nje na vsak način priti da zasčiti mladiče in če ji bo na pot stopil človek, zna biti zanimivo! S tem ko so ustrelili mladiča, so sigurno prestrašili medvedko do te mere, da se na isti kraj ne bo več vračala ampak bo šla za iskanjem novega teritorija in hrane. In vsi upamo da bo to sedaj našla globje v gozdu. S tem lovci niso povzročili nobene škode, glede da je pri nas po strokovnih ocenah medvedov od 600-800 in da jih vsako leto ( uravnavanje populacije ) odvzamejo cca 75 ( medvede različnih spolov in starosti ). Nekaj pa jih povozi tudi vlak in avtomobili, tako da skupaj cca 100. Toliko o tem medvedjem pompu! :) Pa še nekaj, vsi ki imate zelo radi medvedje mladičke, se večkrat odpravite v hosto in probajte kakšnega poiskat in se malo igrat z njim. On bo sigurno za - so zelo radoživi, samo zadnjo besedo bo pa povedala njihova mamica :) In me prav zanima koliko zapečkarskega poguma in materiala bo v vaših hlačah :))
Tonček Balonček
23. 07. 2012 22.52
+8
Človek ss vojimi hišami, naselji in obkjekti sini v prostor medvedov in ne obratno.
VolkBrenin
23. 07. 2012 23.01
+1
xxmitja...podpis...končno en pameten komentar...
kadabra
23. 07. 2012 23.07
+9
gremo vsi strelat na predmete ki jih nemaramo... to je ta logika
Belona92
23. 07. 2012 23.32
+0
Ja, ker vsak dan berem kako je vlak ali avto povozil medveda. In ker kdo je že ukinil mrhovišča? Odmaknt mrhovišča pa pobit medvede. To je najbolj pametno. Kakor vse neumne odločitve v Sloveniji. Imamo zelo radi. Lol, jas tudi nimam rada 95% ljudi v Sloveniji pa jih ne grem *, ker mi letajo pred nosom. Ljudje smo začeli graditi mesta in mi smo se posilili v celotno naravo.
xxmitja
23. 07. 2012 23.50
+6
Mrhovišča je ukinila Evropska Unija in njena birokracija, požegnala pa naša sposobna politika, ker oni skupaj najbolje vedo kako je treba z klavniškimi odpadki in medvedi :) Sicer pa mrhovišča tudi niso 100% rešitev. Rešitev pa je kombinacija zmanjšanje populacije + mrhovišča. In potem vzdrževanje populacije.
xxmitja
23. 07. 2012 23.53
+6
Sicer pa imamo medveda skupaj s hrvati in bosanci, to je vse ena in ista populacija, tako da sami z medvedom ne moremo 100% upravljati. In lahko v takih primerih kot je bil današnji edino ravnamo pa zdravi kmečki pameti!
okhasan
23. 07. 2012 22.08
-4
ne razumem zakaj jih niso uspavali in preselili kam drugam. odstrel je verjetno cenejši..... toda če je tudi humano ? NE po drugi strani nekaj so pa morali narediti....medvedka z mladiči je še posebej nevarna.
kor22
24. 07. 2012 07.49
+1
medved lahko na dan prehodi 80km, misliš da nebi več znau prit več nazaj če bi ga preselili
donat323
23. 07. 2012 20.54
+32
A NI DALA AGENCIJA RS za okolje odločbo za odstrel TAJKUNOV PA BARABINSKIH POLITIKOV ( JJ ), zakaj se to ne izvaja. Ubogi medvedek ni nič kriv, pa ste ga počl, naj se mu roka posuši.
ikabi
23. 07. 2012 20.53
+9
Seveda, človek je nad naravo, nad Zemljo, mah kaj nad Zemljo, mi smo nad vesoljem, nad evolucijo, zavestjo, mi določamo potek evolucije, ane zagovorniki, oziroma mesojedci? Sem proti pobijanju veh vrst živali. Na živce mi gredo pa predvsem tisti zagovorniki živali, ki na leto pojedo po 30kg piščanca, 30kg pujsa, malo kravice in kakšnega konjička za povrhu... kako se lahko takemu človeku smili medvedek, dvoličneži? Ne bi zdaj biti hinavci in gledati samo na eno stran, ali pa vem priti z argumenti, kokoš je po naravi narejena, da se zakolje! Resnica boli, kokoš in medved sta popolnoma enaka, oba dva imata srce, mamo, predvsem pa imata voljo do življenja katere večina ljudi ne bo nikoli razumela!
Phobos903
23. 07. 2012 21.34
-4
Po eni strani maš prov, po drugi pa pretiravaš. Res je da bi ljudje lahk zmanjšali število živali ubitih za hrano, ampak človek je mesojedec. Že
MERDE-AVE-MERDE
23. 07. 2012 21.35
+4
Gouu
23. 07. 2012 22.16
+5
Seveda je človek lahko brez mesa. Veliko ljudi bi takoj nehalo jesti meso, če bi vsaj ena žival manj umrla. Ampak na žalost ne.
MERDE-AVE-MERDE
23. 07. 2012 23.08
+4
filmi o prevozu, vzgoji in zakolu živali pomagajo
Saša Kosti?
23. 07. 2012 20.35
+30
Zelo grdo. Sram vas je lahko. Ubogi mali medvedek ni nič kriv. Medvedka pa...če jo ne ogrožaš te pusti pri miru...ona samo skrbi za svoje mladičke
MERDE-AVE-MERDE
23. 07. 2012 20.05
+3
Človek se obnaša kot da je nad naravo in vse preveč pozablja da je del narave, in s tem si kopljemo globoko jamo. Pregloboko da bi jo zmogli če ne bomo spremenili način razmišljanja način delovanja. Primer za bruh bruh: Krava nikoli ni bila ustvarjena da bi jedla druge krave, ampak ne, človek zaradi večjega in večjega profita jih je začel krmit z "drugimi kravami", in potem, ti. bolezen norih krav, tisoče pobitih krav in ne vemo še koliko okuženih ljudi. Pametni človek ni kaj... In teh primerov je milijone..
Quatflow
23. 07. 2012 20.09
+2
Ja in zaradi denarja človek izgublja pamet..in zastruplja ne samo drugega človeka in sebe, ampak tudi druga bitja, ki sobivajo z nami in niso nič kriva. Včasih sem jezna, da višje sile nič ne naredijo, ampak je vse prepuščeno nam kot svobodna volja..
MERDE-AVE-MERDE
23. 07. 2012 20.13
+5
Ta naša svobodna volja je svobodna v 'določenih okvirjih', nimamo pravice ubit vseh živali in uničit planet, zato se bo to prej uredilo, seveda v naše slabo, dokler nas ne sreča pamet....
Quatflow
23. 07. 2012 20.15
+1
MERDE-AVE-MERDE
23. 07. 2012 20.25
+2
..kot vedno, eni že sedaj. Veliko bolezni je posledica našega nenaravnega načina živlenja.
Quatflow
23. 07. 2012 20.32
+3
Ja in tako lepo nam je ane:) Tudi jaz si privoščim kaj nezdravega, pa ni nič narobe če imaš še vedno pamet in srce na mestu..včasih si je treba dati duška:) ampak zmerno.
MERDE-AVE-MERDE
23. 07. 2012 20.50
mototurist
23. 07. 2012 22.56
-3
zaboga poglej si ta dva hinavca.kar teče od njiju......
VolkBrenin
23. 07. 2012 19.30
+1
sami znalci...vse vedo...če bi živeli tam in bi se medved sprehajal po dvorišču bi bili komentarji zelo drugačni...In Primoži ni kraj od "včeraj"...Ok, živali imam rad...človeka pa ne smejo ogrožat...In niso ga odstrelili kar tako, za hec....Itak o regulaciji divjadi v naših gozdovih večina nima pojma, pa se vseeno čutijo poklicane komentirat in pljuvat po lovcih. Medvedov je na to površino preprosto preveč...pa vi talajte minuse kolikor vas je volja, ker mi je vseeno....Če bi jih bilo tako enostavno preseliti kot pisarite nekateri, bi jih preselili že zdavnaj...Ja, kam pa ?? Se komu od vas zagovornikov medvedje populacije svita, KAKO medved trpi, ker ne pride do SVOJEGA teritorija , ker jih je preveč...In je posledično tudi LAČEN.....To se vam pa zdi ok ??? In da nima svojega "doma in lovišča"...ker jih je preveč in je gneča ??? Problem je samo v tem, ker takšne reči sploh pridejo v novice...Kot pred leti o romih...Vsi vse vedeli, pa jih 90 % znanlcev NIKOLI v življenju ni niti govorilo osebno s kakim romom,kaj šele kaj več...Vedeli pa vsi vse...
Quatflow
23. 07. 2012 19.33
-4
In zakaj jih je preveč? Kdo to pravi in ve, da jih je preveč?
Quatflow
23. 07. 2012 19.34
-4
In kdo zna komunicirati z njimi, da mu povedo, da jih je preveč in naj jih ustrelijo?
Quatflow
23. 07. 2012 19.37
+0
Kaj res nekateri ne vidite dlje od svojega materiala?
fb_1648042600
23. 07. 2012 19.40
+2
allcolours oprosti sm obcutk mam da si mestno dekle k je medveda vidla sm u zivalskm vrtu .zakaj delate zrazliko
fb_1648042600
23. 07. 2012 19.43
+2
ce se pojevi medved u lj ga fentajo tako kle do pa usaj probali da bi se umaknla pa se noce
Quatflow
23. 07. 2012 19.54
-2
Brez skrbi da nisem mestno dekle, še manj pa fina:)
Quatflow
23. 07. 2012 19.56
-1
Korenine imam pa po celi Sloveniji od Štajerske,Dolenjske do Primorske..in še naprej..
VolkBrenin
23. 07. 2012 19.59
+2
allcolours....Nima smisla razlagati ti nekaj, kar očitno ne moreš razumeti...pa vseeno poskus...Ali lahko na prašičji farmi za 100 prašičev lahko rediš njih 300 z enako količino hrane na enaki površini...itd...??... Kar pa se komunikacije z medvedi tiče...domnevam, da tvoj zdravnik naprej opravi obsežen pogovor z tvojimi bacili recimo, da te potem lahko primerno zdravi...itd...in tako naprej...
Quatflow
23. 07. 2012 20.05
+1
Na prašičji farmi rediš toliko prašičev kot lahko glede prostora. Sam se zavestno odločiš in veš koliko je to, da bi jim zagotovil ustrezne pogoje. Tisti, ki uživa meso, bo pozoren, da ima žival dobre pogoje in da se hrani z primerno hrano, torej, da je zadovoljna, čeprav po mojem mnenju ve kaj jo čaka in vprašanje, če je zadovoljna..anyway.. kar se zdravnikov tiče jih zaenkrat ne potrebujem, z bacili se lahko jaz pomenim in soočim, kar jih pa potrebujem, če kdaj, so bolj fizične poškodbe. Za vse ostalo sem sama odgovorna glede svoje odpornosti in načina življenja. In ima smisel razlagati, ampak vprašanje je..kdo kaj ne razume.
VolkBrenin
23. 07. 2012 20.14
+4
ne razumeš tega...da jih je preveč, čeprav se nisem pogovarjal z njimi...in jaz za razliko od tebe razumem, da te živali trpijo, ker je medved teritorijalna žival...potrebuje svoj teritorij, bolj kot ti svoj dom...ker tam biva, se hrani...itd....in če tega nima trpi, ali pa svoj prostor pod soncem išče tudi tam, kjer mu ni mesto... in ravno na njihovi nekvaliteti bivanja je poudarek...zaradi prevelikega števila...
VolkBrenin
23. 07. 2012 20.16
+1
po tvoji logiki bi jih lahko v lj v živalskem vrtu živelo 20 in bi jim bilo lepo...
Quatflow
23. 07. 2012 20.16
-1
Ok te zastopim po svoje ampak zakaj je edina rešitev smrt?
Quatflow
23. 07. 2012 20.17
+0
Živalski vrt je samo polepšani prostor kjer oddaljuje človeka od živali.
Quatflow
23. 07. 2012 20.20
-2
Ne gre se samo za prostor, gre se za to, da človek enostavno jemlje medveda kot sebi nevarnega in tu je zgrešeno bistvo. Prostor bi bil že za vse, če bi sobivali v sožitju.
Quatflow
23. 07. 2012 20.23
-2
Ampak ker je moj koncept nekaterim sporen je enostavno tako kot je. Poglejte..Srečko je bil udomačen in prijazen medvedek in ker je človek tako določil, da ko bo zrastel bo pa nevaren, ga je oddaljil od človeka. Kdo pa ima pravico soditi kakšen bi bil, ko bi zrasel, če dejansko niti dopuščali niso tega?
Mr.JanHara
23. 07. 2012 20.25
+6
A je kdo pomislil, da živali zmanjkuje življenjskega prostora, ker se moramo v svoji požrešnosti pripeljati do vsake smreke v Rogu po jurčke. Pa z raznimi norimi prevoznimi sredstvi motiti naravo.
Mr.JanHara
23. 07. 2012 20.27
+3
Doma ostanite in medved bo tudi ostal doma, ker se mu gabite.
Quatflow
23. 07. 2012 20.29
+0
Ja v bistvu smo mi tisti, ki določamo koliko prostora pripada nekomu, ampak veliko ljudi je dobrohotnih in bi se odločilo za drugačne alternative, ne za pobijanje.
VolkBrenin
23. 07. 2012 20.36
+1
lej....ni edina rešitev smrt...včasih pa tudi..ŽAL. Kar se živalskih vrtov, farm za vzrejo živali in vseh podobnih reči, bi jih jaz ukinil ta trenutek...nisem vegan...toda včasih so ljudje imeli do svojih živali odnos...čeprav so jih na koncu pojedli...to danes pa je takšno mučenje da bi se človek zjokal...si si kdaj ogledala prašičjo farmo, kjer mama svinja lahko samo vstane in leže...ker je zelo ozko in se ne more niti obrniti...živa tovarna za rojevanje...in tako ali slabše je povsod...Živalski vrt je lahko še tako prostran in oh in sploh...samo..kako se kamela počuti v tej ogradi..ali pa tjulenj...v bazenčku...????...ah , nima smisla... tudi za sožitje sem...ampak ne morem sobivati z divjim prašičem na moji njivi pa konec... Mislim pa, da ljudje ne jemljejo medveda kot sebi nevarnega-moje mnenje...sam sem na področju medveda, zelo veliko v gozdu...in se nikoli nisem čutil ogroženega...se je pa moja soseda, ko je hodila k njej na češnje medvedka z dvema mladičkoma.... Včasih do sožitja pač ne moremo...žal... Kar se števila tiče...pogovori se z lovci...niso vsi , ali bolje večina lovcev je daleč od sadističnih uživačev , ki streljajo vse povprek...prej nasprotno...
Quatflow
23. 07. 2012 20.48
+3
Vem, da niso vsi lovci slabi ljudje, določeni so tudi dobričine, ampak pač prepričani v svoj sistem delovanja. Nekateri se celo spreobrnejo, drugi celo življenje zagovarjajo svoj prav.. In če želimo biti ljudje se temu primerno tudi obnašajmo. Kolikokrat slišiš ponoči, ko kampiraš razne strele pušk, kolikokrat se določeni lovci bahajo s svojimi trofejami. To za mene ni človeško. Lovec bi v prvi vrsti moral pomagati živali, da preživi, šele zadnja funkcija je odstrel, ampak zaradi bolezni ali slabotnosti.. Poglej, v določenih državah, kjer ni materializem in slaboumje še razvito imajo lovci orle, da polovijo oslabljeno žival in tako delajo naravno selekcijo in nobenemu ne škodujejo. Človek je preveč trdo in prepričano v svoj egoistični prav odredil pravila, ki so proti naravi in to se prenaša že par stoletij.. ampak včasih je bilo prostora več in tako je bilo tudi živali. Danes se zaradi raznih stavb in trgovskih središč, zabavnih in človeku nenaravnih zgradb krči območje..in kaj ni to egoistično kar delamo. Samo, da je nam fajn in da ne mislimo preveč na pomembne stvari..da smo kvazi in?
CyberWorm77
23. 07. 2012 21.08
-1
comprende primoži je kraj z parimi hišami in 10 prebiwalci pa par wikendi sred hoste tko da ne laputaj neumnosti... ni to medwed w laščah itd k je zašel w urbano okolje.. ene 10 km naprej je pa gotenica nazaj pa kočewska reka sama hosta neboš wrjeu
VolkBrenin
23. 07. 2012 21.21
+1
cyber...kjub temu da si tam iz kočevskega konca ....to še NE pomeni, da jaz ne vem kje je vas Primoži...in koliko je tam prebivalcev...in vem da je sama hosta okol...mogoče je poznam bolje od tebe...kar se prebivalcev tiče...pa četudi sta tam samo dva ...jih je potrebno zaščititi/ varovati....se ti ne zdi...?
VolkBrenin
23. 07. 2012 21.23
allcolours...pod zadnji komentar pa se ti podpišem....
Quatflow
23. 07. 2012 21.27
+2
:) saj noben ni v svojem bistvu slab, ampak res ni prav, da mamici ubijejo otroka.. saj razumem. In tudi priznam kadar se motim, ampak trenutno res ni prav in stojim za tem.
VolkBrenin
23. 07. 2012 21.27
dodal bi samo, da orli pač ne morejo "počistiti" zadev...Se pa strinjam , da narava lahko "poskrbi" za vse oslabele in bolane živali...nekje orli, drugje lisice..v večini primerov pa je to malo mešano...po sistemu...volk lisico in tako naprej... in bom še enkrat napisal...da se mi medvedi smilijo...tako kot vse živali, ki ne morejo normalno živeti...zakaj je temu tako, pa bomo tukaj težko rešili....
CyberWorm77
23. 07. 2012 21.27
+2
comprende zawarowat pred čim? pred lastnim strahom in nepoznawanjem narawe?
CyberWorm77
23. 07. 2012 21.28
+1
kle je kontra je člowek res wdru w njegowo okolje in ne obratno k ponawad k medwed zaluta w urbano naselje
VolkBrenin
23. 07. 2012 21.30
+1
cyber...če si kočevc še ne pomen da si vse znanje tega sveta požrl sam...Očitno se imaš za vrhunskega poznavalca medvedov...in narave...samo ker si kočevc...Ni vsakdo mornar, ki živi ob morju.
CyberWorm77
23. 07. 2012 21.31
+1
če mene wprašaš so ga čist brezweze poknli al si je pa kdo zaželu medwedjega golaža pa so zbrali kraj kjer ni dost prič : ))
CyberWorm77
23. 07. 2012 21.32
+2
compedre prwič nism kočewc ampak kočewar kočewc so si lublanske srajce zmisnle : ))
VolkBrenin
23. 07. 2012 21.34
+1
in tukaj ni človek vdrl v njegovo okolje...ampak ljudje tam prebivajo...so naseljeni.... in ker si že takšna "faca" mi povej približno letno številko črnega odstrela medveda v tvoji okolici...poznavalec :::
VolkBrenin
23. 07. 2012 21.35
+1
no, če si kočevar znaš pa vsaj nemško....????
VolkBrenin
23. 07. 2012 21.37
+1
in če bi si zaželeli golaž....medvedji...bi odstrelili mamo,ker maldič ni ne za golaž ne za mast za rcnije...
VolkBrenin
23. 07. 2012 21.38
+1
se mi samo dozdeva ??? ne...človek ne loči med kočevarjem in kočevcem...žalostno...in tam živi
CyberWorm77
23. 07. 2012 21.39
+1
medwede se ne upajo tko raubšicat k swinje pa jelenjad k jh je premal da bi si to lohka prwoščli jh majo weč al manj preštete baje : )) tko da kaj naj rečem glede na to da tam žiwijo ljudje sred hoste pač morjo bit na to prprauljeni pa morjo wedt da pač medo weč al manj sam materjalno škodo dela
CyberWorm77
23. 07. 2012 21.45
+2
kočewarji naj bi bli prwotni naseljenci nemcou sam beseda se je prjela do sedaj kljub temu da taprawih kočewarjeu ni weč : )) so mel tut swoj jezik kočewščina k je zlo popačena nemščina moja stara mama jo je znala : ))
CyberWorm77
23. 07. 2012 21.50
+1
kočewščine ni razumel ne nemc še manj pa slowenc : )) sam kočewarji so jo znali : )))
MERDE-AVE-MERDE
24. 07. 2012 01.18
..mislim da se kr dobi divjačine po hribih, za kupit
MERDE-AVE-MERDE
23. 07. 2012 19.12
+3
Neumnosti počnemo...
drvarnca-zakon
23. 07. 2012 18.30
+3
dej pornoslavija tih bod že enkrat s tistimi bedni komentarji . zase se jih zadrž pa pejt se solit
drvarnca-zakon
23. 07. 2012 18.20
+6
pa zakaj je treba vedno ustrelit živali v takih primerih ? pa sej bi lahko boge živali ujeli in jih odpeljali daleč v gozd
motherwolf
23. 07. 2012 18.13
+19
Pametnjakoviči, ki so se preselili v naravo, na področje medveda, (ker ,oh kako lepa jasica, oh jaz bi pa eno pravljično hišico), naj svoje mizerne hiše prodajo nekomu, ki ve v kaj se podaja in svoje osebke preselijo v mesta. V blok, jer jih ne bodo motili gozdni prebivalci, ki so bili na svetu daleč pred homo sapiens sapiensom in njegovim preseravanjem. Kar se pa tiče morjenja medvedjega dojenčka, naj krivci vedo, da vedno velja in prevlada zakon karme in preprosto povedano, kar seješ to boš žel....naj ne razmišljajo preveč zakaj jih usoda tepe, ko bo udarila z svojo palico. Naj se spomnijo na trpljenje medvedje matere in mladička...Tisti komentatorji, ki pa se imajo za visokorazvite in nad živalskim življem pa so primitivci, ki niso vredni nikakršnega komentarja, ker mi je slabo ob misli, da stopajo po zemlji tako nagravžna bitja. In ne ne živim v mestu temjveč spoštujem sobivanje z drugimi bitji....
Quatflow
23. 07. 2012 18.17
+7
Sugarbaby1
23. 07. 2012 18.33
+3
hej, ne sekiraj se. ko bodo naši terapevtski psi reševali življenje njihovim otrokom v bolnišnicah in njihovim staršem v domovih za ostarele, ko bodo naši psi rešili njihova skorajšnja trupelca izpod ruševin in ko bodo oslepeli in dobili pomoč edinole od psa, ker je edini, ki jih bo potrpežljivo prenašal .... takrat jim bo žal.
MERDE-AVE-MERDE
23. 07. 2012 19.22
+1
Quatflow
23. 07. 2012 19.25
+1
MERDE-AVE-MERDE
23. 07. 2012 19.26
+1
Me veseli da se spet srečama - šibam v trgovino preden zaprejo ; )
Quatflow
23. 07. 2012 19.34
+2
MERDE-AVE-MERDE
23. 07. 2012 20.13
+1
luckyss
23. 07. 2012 18.00
+15
Ne vem, meni taki ukrepi niso pri srcu, bolje bi bilo če bi celo medvedjo družino preselili nekam v kočevske gozdove in tam uredili mrhovišča (navkljub butastim odredbam Bruslja)... Sicer pa se pridružujem tistim, ki opozarjajo na dvoličnost. Torej tisti, ki sami pobijate živali (posredno ali celo neposredno) se tukaj nimate kaj zgražati !! Tudi telički in zajčki itd, ki so končali na vašem krožniku bi imeli pravico živeti.. Nič nimam proti - jejte meso, če mislite, da je tako prav, vendar ne mi tukaj potem jamrat zaradi medvedka...
Punanis
23. 07. 2012 18.10
+1
Quatflow
23. 07. 2012 18.15
+3
Ja po svoje imaš prav, ampak ne zagovarjaš pa storjenega dejanja in tudi tukaj imaš prav.
KML
23. 07. 2012 18.16
+8
Se strinjam. Moji komentarji pa ostajajo - mesa ne jem, usnjenih in krznenih izdelkov ne uporabljam, .... In če kdo misli, da me lahko žali z veganstvom, naj povem, da mi je v čast in ponos, da sem.
Punanis
23. 07. 2012 18.20
+1
KML svaka čast .. ti lahko legitimno govoriš da si proti da so ubili medvedka..saj tudi meni ni ljubo..sam proti pač nimam nič...ker medved te lahko spravi v nevarnost..piščanec pa zagotovo ne..pa mu tudi odsekajo glavo :)...
Cocaine
23. 07. 2012 17.54
+6
Brez besed... Pa nej še kdo reče, da je človek več od živali..