Slovenija

Varčevati, da bi lahko zaslužili

Ljubljana, 14. 12. 2007 20.50 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min
Avtor
Tadeja Lampret
Komentarji
34

Da bi bolje zaslužili, bi se lahko odpovedali nekaj dnem dopusta, pazili na stroške, nekateri svetujejo zdravnikom.

Da bi bolje zaslužili, bi se lahko odpovedali nekaj dnem dopusta, pazili na stroške, nekateri svetujejo zdravnikom.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.

KOMENTARJI (34)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Globin
18. 12. 2007 19.26
@godforsaken: pa še res je:p
brainiac
18. 12. 2007 19.12
slovenci smo tako pametni, da že obvladamo "finte: mesarjev, monterjev centralne kurjave, avtomehanikov itd.za nas je "šala mala" nevrokirurgija, pa kardiologija, z levo roko bi naredili vse posege, ki sodijo v delokrog maksilofacialnih kirurgov ... edino, kar nam ne gre od rok je pospravljanje svoje lastne "podstrehe".mnenja sem, da bo na psihiatriji prišlo do debele prekoračitve števila opravljenih nadur. bog ve zakaj!
Globin
18. 12. 2007 18.45
Sej ne vem ali se naj semejm ali kaj naj naredim zdaj... Tako sem se lepo trudil napisat pa dobim tak zrel inteligenten odgovor nazaj;) In če se je kdo začel delat "stručkota" tukaj si to ti. In če ne "rabiš" argumentirati nič, potem pa očitno nabijaš kar nekaj tja v tri dni in te resnično ne smemo jemati resno. Še enkrat preberi vse kar si ti napisal in kaj sem jaz napisal. Nato lepo v miru vdihni, premisli... In hvala ker me tako dobro poznaš, da očitno veš kaj sem po poklicu, kako sem len in kako sem nesposoben. Mislim da si ti tukaj bolje razkril svojo zafrustriranost in ozkogledo posploševanje kot pa jaz svojo nesposobnost. Oprosti če te bom po krivem obtožil, ampak kaj preveč bister in razgledan pa ravno nisi, ne?;) Bogi revček Janezek, bi joku pa je prestar za to... <- mislim da sem se zdaj skoraj uspel spustiti na tvoj nivo, oprosti, nižje ne gre (sem se nesposoben delat nesposobnega).
janezjahelcek@gmail.com
18. 12. 2007 15.14
uh kašen stučko si ti! a si ti debil al se samo delaš? Ti si zaposlen v zdravstvu in te boli to kar jaz pišem, ampak dejstvo je da sste zdravniki popolnoma nesposobni! oz. bolje bi bilo povedat preleni da bi se kaj naučili. Tipična reakcija zdravnika ki ga spraviš v kot: začet pametovat v upanju da se bo pacjent zmedel in itak ne bo razumel o čem se gre! pametni zdravniki... kot sem ti prej napisal (očitno ne znaš brat) se je to zgodilo pred 11 leti, od takrat nisem imel več nobenega stika z medicino, na srečo in jaz tebi ne rabim argumentirat nič! Jaz nisem postavljal nobene diagnoze in v svojem pisanju niti enkrat nisem uporabil te besede (diagnoza)zato sploh ne vem kaj ti želiš! branit ceh?težka bo, preveč sranja ste že naredili, zdaj bo treba kaj tudi popapcat!
janezjahelcek@gmail.com
18. 12. 2007 15.10
uh kašen stučko si ti! a si ti debil al se samo delaš? Ti si zaposlen v zdravstvu in te boli to kar jaz pišem, ampak dejstvo je da sste zdravniki popolnoma nesposobni! oz. bolje bi bilo povedat preleni da bi se kaj naučili. Tipična reakcija zdravnika ki ga spraviš v kot: začet pametovat v upanju da se bo pacjent zmedel in itak ne bo razumel o čem se gre! pametni zdravniki... kot sem ti prej napisal se je to zgodilo pred 11 leti, od takrat nisem imel več nobenega stika z medicino, na srečo! Jaz nisem postavljal nobene diagnoze in v svojem pisanju niti enkrat nisem uporabil te besede (diagnoza)zato sploh ne vem kaj ti želiš!
janezjahelcek@gmail.com
18. 12. 2007 15.04
uh kašen stučko si ti! a si ti debil al se samo delaš? jaz nisem postavljal nobene diagnoze in v svojem pisanju niti enkrat nisem uporabil te besede (diagnoza)zato sploh ne vem kaj želiš! zagotovo si zaposlen v zdravstvu in te boli to kar jaz pišem, ampak dejstvo je da sste zdravniki popolnoma nesposobni! oz. bolje bi bilo povedat preleni da bi se kaj naučili. Tipična reakcija zdravnika ki ga spraviš v kot: začet pametovat v upanju da se bo pacjent zmedel in itak ne bo razumel o čem se gre! pametni zdravniki...
Globin
17. 12. 2007 20.45
Že to da rečeš da je imel pljučnega raka pove veliko o tvojem znanju in polletnem učenju. "Diagnoza pljučni rak" ni diagnoza, ampak je nadpomenka celega kupa diagnoz. Pogostega pljučnega raka. Verjamem da ti je hudo, ker je šlo za tvojega svojca, samo argumentiraj - v čem si bil toliko bolj podkovan kot ona? Ker po pravici povedano, tako znanje kot ga kažeš in če si vedel več kot ona, potem je pa res za na grmado - beri verjetno ni nikoli hodila na MF.
janezjahelcek@gmail.com
17. 12. 2007 20.21
dnapolimeroza, meni to sploh ni smešno!! moj oče ni imel ene od 100000 bolezni, ki jih zdravnik sreča mogoče 1 krat v življenju alpa sploh ne, imel je prepogostega pljučnega raka! takih primerov imajo po rokah kar nekaj, zato ta tvoj argument ne stoji sploh. To se je dogajalo pred 11 leti, tako da se podrobnosti ne spomnem in niti se ne počutim, da bi tebi nekaj razlagal. to kar ti verjameš ali ne je meni pomembno 0! meni je slabo že samo ko pomislim na to obdobje mojega življenja in to pišem samo, da povem kašne so moje izkušnje z mesarji... kdor ne verjame naj proba!
Superius V
17. 12. 2007 17.07
generalpostmail to kaj govoriš je bedarija. Zdravstu primanjkuje predvsem sposobnega vodenja, preveč denarja gre za bedarije in dobaviteljem je treba preprečiti okoriščanja na račun bolnkov in zdravnikov.
Tonček Balonček
17. 12. 2007 10.00
Puppy, seveda da je tako, kot povsod. Temu generalu bi rad povedal, da so povsod po svetu zdravniki ceh, razen morda v bivši Albaniji ali Severni Koreji, tam so znali s takimi tipi! Tudi v času stalinizma in še malo kasneje so v ZSSR zdravniki zaslužili toliko kot šoferji, zato ej pa vs eskupaj vzel hudič! Dejstvo je, da največji kos pogače v zdravstvu poberejo zavarovalnice, farmacevti in drugi dobaviteljiter izvajalci česarkoli, ne le gradbeniki. Ne vem zakaj zdravstvo nis troka, so kdo predstavlaj da bi za ministra za šolstvo in šport postavili kakšnega odstavljenega direktorja kakšne firme ali na pravosodje kakšnega predsednika športnega društva in električarja. To je pri nas možno /zaenkrat/ le v zdravstvu in znanosti. AJa, pa direktor RTV je prodajal avtomobile, direktor Dela je pa želežničar. Očitno imamo v Sloveniji neizčrpen vir univerzalnih genijev, kot leta 1945. Kot da strojevodje ne smejo zahtevati višjih plač, ker zamujajo vlaki in so proge vegaste, lokomotive in vagoni pa slabi ter jih je premalo! Ko se zgodi nesreča, ni nikoli kriv zavirač ali kondukter, še manj generalni direktor ali kak drug šef. Tudi v zdravstcvu so na sodiščih obtoženci vedno le zdravniki, nikoli fizioterapevti, rentgenski ali kakšni drugi tehniki ter diplomirane zdravstvenice, in to tisti neposredni izvajalci, ne šefi in predstojniki.
generalpostmail@hotmail.com
16. 12. 2007 22.47
Zdavniki so/ste v veliko primerih malce leni. Cehovska ureditev omogoča, da zdravnikov vedno primanjkuje in da imajo/imate zaradi tega večjo pogajalsko moč. Zdravnikov pa primankuje predvsem zato ker delajo/delate premalo, imate preveč dni dopusta, dni za "strokovna izobraževanja", daril, ki jih dajejo farmacevtska podjetja in zelo dobre plače v vsakem pogledu (na izobrazbo, težavnost dela, odgovornost - ki se je branijo/branite...). Skratka FIDES je parazit slovenske družbe.
Puppy
16. 12. 2007 21.09
Tonček seveda se strinjam s tabo do neke meje...sam a veš mal drugač je če ti nekdo pripoveduje al pa dejansko delaš "tam"... sej veš..sam ena stran ni nikol pravilna.. dejstvo pa je da je v medicini preveč "postopkov", preveč birokracije in premal akcije.. zato so vrste, zato se dopušča delo nesposobnim al pa rečmo tud lenim dohtarjem... in dokler bo na čelu ministrica, ki nima pojma in direktorca k ne nardi nič (pametnega) bo pač tko k je... LP
Tonček Balonček
16. 12. 2007 19.11
Seveda, da ni nujno, da je minister za zdarvje zdravnik, ne more pa biti nekdo, ki pride iz neke štajerske tovarne, sorry. Minister za znanost mora imeti akademski naziv, sicer imajo vsi njegovi sogovorniki po dve stopnji višjo izobrazbo, sploh si pa predhosnih izkušenj ne moreš nabirati pri folklori in si brez bibliografije. Saj nismo elta 45. Slop je pa smešno, da odstaviš ministre in sploh še nimaš približnega pojma, kdo jih bo zamenjal. Tako pač ne gre. Zato se pa zdaj na teh ministrstvih zdaj nič ne dogaja, čakajo do konca mandata, sploh je katasttrovfa na Ministrstvu za znanost, zdravstvo ima pač določeno inercijo...
xzamiel@hotmail.com
16. 12. 2007 18.29
Tonček, bravo, imaš celo point do neke meje. Vsak zdravnik lahko izbira KAKO in ZAKAJ izbira paciente do NEKE meje.Al dajejo koga preko vrste in dobijo rezultate v dveh dneh, eni pa čakajo po 6 mesecev, ali je kakšna zdravnica, ki je starejša in mal močnejša zadrta in tudi negativne do mlajše, lepše ženske, ki morda tudi kaj ve o medicini in tu pa tam tudi dvomi o zdravnici in tako dalje. Res je, zdravnik mora praktično vsakogar vzet na pregled, če že pride in vse, samo kako in kaj s tem dejstvom naredim... je pa na zdravniku samem, ne ? Ampak dobro pomisli, če še verjameš v to, da zdravnik ne more rečt ala:" Ta mi je preveč zoprn, naj gre kam drugam." Ker lahko, samo ne direktno. Sicer se strinjam glede tega koga so dali za direktorico KC in za ministrico, čeprav sem hkrati tudi mnenja, da ni 100% nujno, da je al direktor kc ali ministrica za zdravje izobražena v tej točni smeri, čeprav je logično, da je preferenca. Direktorica KC-ja tako ali tako dela to, kar vsak direktor take ustanove, usmerja in upravlja z denarjem za projekte, oddelke in podobno. Kriza zna biti le, ko mora dati osebno mnenje glede kritičnega posega/situacije. Za ministrico za zdravje pa bi skorajda 100% želel, da je nekdo, ki je podložen v medicini in ima izkušnje v tej smeri, ne pa enega, ki ima izobrazbo čisto na drugem področju ali pa celo politika, čeprav je politično mesto. Ne vem sicer zakaj se zatekaš v direktno žaljenje ljudi, ki so komentirali in povedali svoje izkušnje z zdravstvom. Vsakdo, ki ima slabe izkušnje z zdravniki, bi si želel, da se nekako preveri primernost/profesionalnost in sposobnost/teoretično znanje zdravnikov, ne? No, saj primernost/profesionalnost. Za slednje bi se lahko reklo, da se ne priznava fakultete itd;). Omenil si, da imaš v najožjem možnem sorodstvu zdravnike itd, ne ? Koliko, kje točno ? Sam mam mami, ki je med. sestra na travmi na KC-ju, sestrično, ki uči na fakulteti za medicino in strica, ki je internist in kirurg. Zato tudi sam vem kako je na stvari. Ni lahko, lahko bi bilo pa bolje, kar upam, da bo z večjo plačo, z zdravniki, ki si vzamejo 5 min za paciente in obojestransko prijaznostjo tako pacientov kot zdravnikov. Teoretično je popolnoma lahko ;).
Tonček Balonček
16. 12. 2007 16.31
Počasi se mi zdi vse skupaj že smešno, saj je več kot očitno, da (skoraj) nihče ne razume poante in smisla mojega spodnjega pisanja, še več, nekateri ga berejo dobesedno, ne pa med vrsticami! Sam imam pač v najožje možnem sorodstvu zravnike, specialiste, dolgoletne, zaposlene v KC-ju, ki delajo pri "deveturnih" operacijah in še kje, ki dežurajo, delovno, ne tako, da bi hodili za konec tedan tja spat ali pisat članke! Če se iz zdravnikov in znanstvenikov kdo dela norca, je to naša oblast, jim da za direktorico KC-ja komercialistko iz Krke, za strokovno direktorico neko....ne bom povedal kakšno, za ministrico za zdravje neko elektroinženirko s specializacijo iz kriznega menagementa, za ministrico za znanost in visoko šolstvo pa neko lepuškato ljubiteljico prosvetno-kulturne dejavnosti na Dobrovi, kar je cje celo brez sramu navedla v svoje reference pred ministrskim nastopom.... Pospremili so ju z geslom, naj se pustimo presenetiti. Če to ni norečvanje iz zdravnikov in bolnikov, potem res ne vem, kaj bi lahko bilo! Da, tak je odnost oblasti do znanja in zdravja, pa če vam je všeč ali ne, nihče ni protestiral, da gre za degradacijo ljudi, ki kaj znajo in so življenje posvetili izobraževanju in delu, ampak tu nakladajo, da že tako zaslužijo preveč in imajo dopusta pretirano veliko itd., da so nekateri slabi itd. Pri tem pa vlado izredno skrbi duhovna oskrba in pokristjanjevanje vojakov in oficirjev! Povsod so nekateri slabi, drugi pa dobri, to ni nikakršen argument, lepo vas prosim!! Zdravnik ne more izbirati in reč,: Ta je malo preveč bolan, ga ne bom sprejel, oni mi je zoprn, naj gre kam drugam, ta je pa že star.... To naštevanje nekih primerov z daljšimi opisi je pa sploh abotno, demagogija non plus ultra, vedno lahko najdeš tudi nasprotne primere in vse skupaj nima zveze z dejanskim splošnim stanjem, gre za posebnosti! Kjer zdravniško delo cenimo slabše kot servis smuči in biciklov, da ne omenjam veterinarjev ali kozmetikov, je vsaka beseda odveč, saj smo očitno bolni v glave!!
xzamiel@hotmail.com
16. 12. 2007 15.49
Bom prav preveril ime tega kardiologa in te zdravnice pa bom sem napisal. Vem ,da je dr. Strauss super. Da je Dr. Vida Kovačič fina. Več jih pa iz glave ne vem trenutno, hm. Dnapolimeraza ma kar dober argumente glede tega, da oni morajo znati 1000000+ diagnoz. Ampak vseeno, zato pa imamo specializirane zdravnike, a ne? Sem mnenja, da bi morali vsi osebni zdravniki pri vsakem pacientu, ki govori, da je nekaj narobe z njim saj osnovo preveriti. Ja, je res, pri nekaterih je dejansko vse v glavi, se dogaja in tako pač je. Še vedno pa je kar velik % pri katerih pa ni vse v glavi. Pomislimo malo, da je cca milijon možnosti za infekcije, kar veliko možnosti za notranje krvavitve, dosti možnosti za zlome, itd za strdke, nepravilno delovanje itd. Da ne omenim še zadeve, ki se jih težje, če sploh, zazna in dejansko deluje kot, da je vse v glavi pacienta, ampak ni. Recimo ena izmed možnosti je, da imaš strdek ali tumor v glavi, ki se ga ne vidi na normalnih preiskavah. Zaradi tega ti možgani napačno sporočajo bolečino v udih ali kaj drugega in ti prideš potožit zdravniku, ki ničesar ne vidi in te domov pošlje z razlago, da je vse v tvoji glavi, zarad stresa al kaj podobnega. Bolečina izgine zarad tega ali onega razloga in boom, čez poleta ležiš mrtev ali čakaš na nujno operacijo in imaš okvaro (osnovnih) funkcij, hm ? Ni lahko biti zdravnik, se strinjam. Ampak vseeno, je večina (nad 50% zdravnikov) pač nesposobnih oz zarad tega ali onega razloga neprimernih za ta poklic. Hecno, a? Niti ne. Morda bi morali dat vse zdravnike/zdravnice na nekakšen test (teoretični predvsem), ki bi lahko trajal tudi po več mesecev (toliko za obdelat) in potem glede na znanje jim zvečat plačo. Če rešiš saj 80% prav, great, če ne, maš isto plačo, se te da na manj pomembno (?) mesto in lahko čez npr 3 mesece še enkrat vse čez greš? Huh. Bomo videli, če bo povečana plača imela kakšen učink. Janezjahelcek: Žal mi je za tvojega očeta. Podobno je bilo, ko (in preden) je moj dedek dobil raka. Huh.
Puppy
16. 12. 2007 14.35
@elvog2 js sem že \\\"tam\\\"... in sicer vsak dan, ker delam \\\"tam\\\"... vem kakšne so stiske zdravnikov, ZT, DMS, pisarniških referentk, kurirjev, čistilk če hočeš... btw. ženska sem. In nekateri si ne zaslužijo plače ki jo imajo, nekateri si pa zaslužijo še enkrat večjo.. ne mečte vseh v isti koš.. @Tonček Balonček.. men si slišat kot en zafrustriran ZT na Urgenci \\\"who knows it all\\\". Am I right? Glede na to da \\\"kao\\\" poznaš kako funkcionira UKC pa enkrat povej že kaj si po poklicu ? oz. kaj je tvoje delovno mesto na Urgenci ?Razn če ti je nerodn ?
Globin
16. 12. 2007 14.32
Samo naj se potem tudi ve kdo je dober...Ker tega pa se RES ne ve...Kdaj so mediji objavili koga in ga pohvalili? BS... Se pravi, ti si 6 mesecev študiral eno bolezen. On pa 12 let par 1000...In si vedel več...Car si;) Šalo na stran - beda je delat v zdravstvu, ker je folk tolko na internetu, kar je pa najhuje, ko se kaj naučijo, jim ne moreš dopovedat, da mogoče le ni vse tako... Drugače pa, ne bi se smelo dogajat, da bi pacient v zannju stegnil zdravnika...Čeprav je spet tu vprašanje v kakšnem znanju in če je to znanje sploh klinično pomembno... Je pa precej zdravnikov na preiferiji za na grmado...Vključno z mojo osebno zdravnico. Pa povej o čem si govoril;) Da vidimo če si jo res zabil al si nekaj zmišljuješ;)
janezjahelcek@gmail.com
16. 12. 2007 13.16
xzamiel, morda imaš celo prav, imel si srečo da si naletel na 60% dobrih zdravnikov, jaz je nisem! pred let je oče zbolel, hodil k zdravnici ker ga zbada v pljučih in ona mu pravi, kot zdravnik od tvoje punce, da je to v njegovi glavi. Jaz sem zahteval da ga dajo slikat ona pa da ga že nebo pošiljala na drago slikanje in tako se je vleklo nekaj mesecev, na koncu pa se je izkazalo da ima raka na pljučih....to pa je bil samo začetek! jaz sem naletel na mogoče 5% dobrih zdravnikov in tem se res opravičujem za prej napisane besede, ampak še vedno sem prepričan da je večina 90%+ popolnoma nesposobnih! Ko je oče zbolel, sem preštudiral ogromno literature na temo raka in ko sem se pogovarjal z nekaterimi "zdravniki" sem ugotovil da vem več jaz kot oni?! brez pretiravanja jaz sem v 6 mesecih naštudiral več kot oni v 7-8 letih?! parkrat se ji sploh ni sanjalo o čem govorim in je mogla preverit v knjigi in pol mi reče ah ste imeli praw??!?!? ma haloooooo kaj to so strokovnjaki???? in potem hočejo večjo plačo??? ma pred zid in streljat!!! in tudi če pustimo strokoven del na stran, ko je oče postal zelo slab in je tulil od bolečin, samo ga peljali v bolnišnico izola in tam pride dr. Kleibencetl, ta prekleti kreten idiot od človeka, in se začne dret na mojo mamo zakaj je pripeljala sem tega mertveca????? moj oče je bil še živ, moja mati vsa objokana in "zdravnik" se dere na njo??? dr. kleibencetl iz bolnišnice izola je največji idiot od vseh ki sem jih spoznal v tej dolgi agoniji, ampak zdaleč ni bil edini! upam da boste objavili tudi imena, ker jaz jih povem z veseljem! naj se ve kdo je gnoj!
xzamiel@hotmail.com
16. 12. 2007 10.02
Hmm, janezjahelcek... ja in ne. Se popolnoma strinjam, da je SAJ 35% zdravnikov/zdravnic, ki so nesposobni in na celi črti napačni za ta poklic, KER ne razumejo, niti ne skušajo razumet ljudi in pomožnosti se jim še gabi vse skupaj. Niti si tega dela ne zaslužijo tisti, ki pustijo, da "majhna" plača ali kakšni delovni pogoji vplivajo na njihovo delo do posameznika (pacienta). To je pač nespremeljivo. Sem tako ali drugače med drugim tudi povezan z medicino in poznam kar nekaj odličnih zdravnikov in kar nekaj slabih zdravnikov. Ljudje so še vedno ljudje, an ;). Se pa ne strinjam, da je vse drugače, če si mlada lepa punca. Moja bejba je mlada (30 let, zgleda cca 21). Je lepa (178cm, 58kg in ima lepe C dojke), posplošeno pač. No, njen osebni zdravnik je ni in ni poslušal, ko je DOLGO časa (let, dve) govorila kaj jo boli, kje jo boli, na kakšen način, kaj se dogaja, ko se zbuja, ko to in ono naredi itd... ji je preprosto rekel, da je vse v njeni glavi. No, to leto pa jo je pogledal en drug zdravnik/kardiolog, ki je pa ugotovil KAJ je z njo narobe (huda tahikardia, na kratko rečeno...srce tok prehitro bije, da kar močno preobremenjuje telo/organe in v končni fazi še možgane, ki lahko zaradi tega pošljejo v kakšen del telesa napačne podatke - čutiti bolečino tam, kjer je ni). Ta je bil in je še vedno zelo prijazen, se trudi na vse moči, da bi točno najdel kaj in kako. Potem je tu še ena zdravnica na infekcijski, ki jo je posmehovala in bila vzvišena :S in je spet tu druga zdravnica, ki je en teden preden gre v pokoj in je bila ista, nesramna, brezbrižna in neprofesionalna. In potem je še ena druga zdravnica, ki pa je zelo empatična do pacientev, no saj do nje. Jo posluša, pomirja, resno jemlje in se trudi najti točen vzrok kaj ji je. Tako da prosim, ne govorit, da je vse tako drugače, če si mlad in lep moški/ženska in da so vsi zdravniki golazni ali obratno. 60% zdravnikov so v redu. 20% zdravnikov je zanič in ne bi smeli opravljat tega dela. 20% zdravnikov pa so pustil, da plača, pogoji in še kaj vpliva na njihovo delo, kar zmanjšuje njihovo učinkovitost. Tako pač je.