Slovenija

VIDEO: Divje nočne dirke

Ljubljana, 12. 09. 2007 19.12 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min
Avtor
A.P./N.U./L.Ž.
Komentarji
74

Nevarne in pogosto smrtonosne dirke po nezavarovanih cestah postajajo realnost tudi v Sloveniji.

Nevarne in pogosto smrtonosne dirke po nezavarovanih cestah postajajo realnost tudi v Sloveniji.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.

KOMENTARJI (74)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Mikrostruktura
13. 09. 2007 12.18
Točno tako kot si rekel polo. Zelo težko je dobiti soglasja za tako zadevo pa čeprav je to le 1 km asfalta. Potrebno je tudi poskrbeti za varnost in očitno je še vedno cenejše tveganje da se zgodi kaj na cesti kot da postavimo pisto. V logatcu ni primerne ravnine...
User196884
13. 09. 2007 12.11
Če bi bilo kilometer asfalta dovolj, vam jaz zgradim tole progo. Dejstvo je da taka dirka, poligon zahteva najprej prostor. Soglasej občanov, ustrezno dokumentacijo, vplivi na okolje. Potem objekt sam. varnostan ograja, tribune, betonski bloki, vsa elektronika, razsvetljava, obračališče, parkirni prostor...in še mariskaj, pa še kak kafič seveda, pa enega ki odojka peče. Gasilci, reševalci, varnosta služba...to vse potegne za sabo...Tko da ni to tako preprosto. Sicer pa greste lahko v Logatec. Sej tam je kar dolga ravnina...sam nevem kako je s plačilom, pa čas obratovanja.
Mikrostruktura
13. 09. 2007 12.09
Pa še to naj povem da imamo Slovenci trenutno dva tekmovalca ki pobirata nagrade na skoraj vseh pomembnejših tekmah ki se vozijo na Hrvaškem. To sta Edo Grubelič ki drži tudi slovenski rekord in pa Gregor Tuš s svojo Hondo.
Mikrostruktura
13. 09. 2007 12.05
LENCI no se glede sebe ti lahko povem da sem se letos udeležil tekmovanja na Poljskem lani v Varaždinu tako da nič bati da ne hodimo tudi na mednarodne prireditve. Ampak upam da zastopiš da vsak ne more kar takoj na taka tekmovanja in je zato potrebna pista kjer bi človek lahko normalno preizkušal avto in sebe brez da bi ogrožal ostale. Jaz grem stavit da bi se z pisto rešil problem ilegalnih tekmovanj v veliki meri.
Mikrostruktura
13. 09. 2007 11.43
Se strinjam tudi s teboj XES. Ampak dejstvo je, da je trenutna situacija taka da se več ljudi v okolici ljubljane ukvarja z dirkanjem kot pa z streljanjem z minometom in te ljudi bi bilo pametno preusmeriti na varen kraj. Smo se nekateri klubi nekaj časa zavzemali, da bi se zgradilo nekaj podobnega pa so nam še mobi krog podrli za namene VOJSKE. Res je da bi se dalo s tem tudi dosti zaslužiti ampak dokler ne bo to komu v interesu s te moke ne bo kruha. Se pa popolnoma strinjam da ceste niso primeren kraj za taka tekmovanja in je potrebno nekaj ukreniti.
xes
13. 09. 2007 11.38
matejsx: sploh pa poskusi se ti zmenit z vojsko, da bos uporabljal njihov poligon za privat zadeve....
xes
13. 09. 2007 11.36
matejsx: nastej mi eno drzavo, ki je z DRZAVNIM denarjem zgradila drag race dirkalisce.... prosim ... ja, dirkalisca imas po celem svetu, financirana so pa lepo iz privat zepov (OK, mogoc da kje kaksna obcina kaj zraven) in so tudi dober biznis, zelo dober biznis... butasto se mi zdi, da bi morala kar naenkrat drzava poskrbet za vsak najmanjsi kapric neke skupine posameznikov... verjamem, da se ti zdi moja primerjava z minometnim streljanjem glupa, mogoce se pa meni in mojim petnajstim kolegom ne zdi glupost posiljat granate v luft... mogoce se pa meni in mojim petnajstim kolegom zdi glupo dirkanje po javnih cestah... ljudje smo pac razlicni... j3biga!
User102377
13. 09. 2007 11.33
ernest, brezveze jim kj probas vbit v glavo. lp z jesenic:)
User271950
13. 09. 2007 11.31
@lenchi - ja, imamo legalna tekmovanja v drag raceu in se jih po večini tudi udeležujemo. ampak koliko pa jih imamo na leto? če imamo srečo so 4 ali pa celo manj.. juhej :\ @xes - dej ne me smejat, streljanje z minometom. spet ena glupa primerjava, tko kakor ena prej s kokainom. drag race je šport po celem svetu. in po celem svetu države gradijo dirkališča za ta šport. za streljanje z minometom pa ima vojska vsake države kkšn poligon. tko da ne prodajaj buč...
xes
13. 09. 2007 11.27
ernest.pancur: pomanjkanje dirkalisc ni opravicilo za dirkanje na javnih cestah, krsenje vseh prometnih predpisov in ogrozanje vseh ostalih udelezencev v prometu... drzava tudi ni dolzna zagotovit nobenih dirkalisc... ce vas je zagretih dirkacev res tako veliko se zorganizirajte, investirajte kaj denarja, zberite sponzorje in si zgradite primerno dirkalisce.. ce imate se trzno zilico boste dobro zasluzili z njim glede na to, da je povprasevanje tako veliko, ponudbe pa prakticno ni... zate je mogoce to dirkanje sport, zame ni! Mogoce bi bil zame sport streljanje z minometom in bi posiljal granate v bliznji gozd, ker pac nimam ustreznega od drzave zgatovoljenega poligona ... in kdo bo kriv, ko bom pognal v zrak kaksnega gobarja? Po tvoji logiki jaz ze ne....
Mikrostruktura
13. 09. 2007 11.23
Aha seveda najbolje da se kar izselimo iz Slovenije. Mislim sramota kakšen odgovor. Se pravi naj vsak ki hoče početi nekaj kar ni v okviru povprečnežev odide iz države? Problem se da rešiti tako da se tukaj zgradi 1 kilometer asfalta in to je vse kar se potrebuje za varno tekmo v pospeševanju in da bi se ljudje imeli kje družiti. Veš večina jih gre pred Rutarja tudi zaradi tega ker jim ni do tega da se nalivajo v iminentnih ljubljanskih nočnih klubih in se raje družijo nekje na prostem in se pogovarjajo o svojih konjičkih zraven pa še kakšnega preizkusijo.
User107393
13. 09. 2007 11.22
Ne vem zakaj tuki gor tolko hudih besed, saj so pri nas čisto legalno organizirana DRAG RACE tekmovanja, kjer lahko tekmujete na zavarovani pisti, pa še občinstvo imate. Pa pejte tja tekmovat. Aja, škoda vam je denarja - tam je treba plačat za to. Če pa je kdo mahnjen na predelavo avta (kar je po mojem mnenju čisto lepo in ok) ga lahko tudi postavi na ogled na takih in podobnih show-ih. Zaključek: najslajše je tisto kar je prepovedano, a ne?
User204529
13. 09. 2007 11.13
Nekaj jih je menda v sosednji Avstriji, tudi v Rijeki je eno - Grobnik, če se ne motim. Če imate denar za raznorazne tuninge, se potem mora najt tudi za plačat dirkališče. Če se tam vsujete, ste sami sebi škodili oz. se ubili, a je tako? Jaz pravim, hvala Bogu, da imate takšen hobi in da se s tem ukvarjate, samo nastrada pa lahko tudi kakšen nedolžen voznik, ki se najde na nepravem mestu ob nepravem času. Marsikdo od teh voznikov misli, da je Boga za jajca prijel, ko sedi v takšnem avtu in da se njemu ne more nič zgodit. Vsaj takšno mnenje imam. Lp
User271950
13. 09. 2007 11.11
p.s. pa važno je da so te dirke "pogosto smrtonosne" kot piše v prispevku.... lol. v času "MiNeR-jev" ni bilo tudi ene nesreče, sedaj pa se dogajajo, kar me glede na kulturo voznikov sploh ne preseneča. smrtne žrtve pa ni bilo nikoli nobene. to je dejstvo.
User271950
13. 09. 2007 11.09
@hemy - na bolje nič... samo na slabše :(
Mikrostruktura
13. 09. 2007 11.07
Ne morem verjeti da eni še kar naprej govorijo naj gremo na dirkališča in da jih je vse polno in je treba le plačati. Mi lahko kdo prosim našteje dirkališča v Sloveniji odprtega tipa? Se pravi da lahko prideš tja kadar koli, plačaš recimo 5 Eurov in voziš 1 uro. Sam poznam večino iz ilegalnih dirk in verjemite mi da bomo z veseljem plačevali za poligon ko ga bomo imeli. Novinarji oddaje Svet pa samo toplo vodo odkrivajo saj so o teh dirkah naredili prispevek že nekaj let nazaj in je žalostno da se od takrat ni spremenilo nič na bolje.
User271950
13. 09. 2007 10.57
@pilotista - na katerih dirkališčih? to sem vprašal že marko.tuk-a....
User204529
13. 09. 2007 10.55
Brez zamere, samo to je pa IDIOTIZEM najvišje klase! Na koncu bo pa najebal kakšen nedolžen voznik, ki je po možnosti še v slabšem avtu in bo en tak kreten "pricotal" v njega s kakšnih 140km/h. In kaj bo potem!? Verjetno bo kriv tisti nedolžni voznik, ker se je znašel tam, kjer se ne bi smel... Dirkajte in se pobijajte na dirkališčih, cepci neodgovorni!
User271950
13. 09. 2007 10.51
da še enkrat dodam link do POP TV-jevega prispevka iz oddaje Preverjeno, v prejšnji objavi ga je redakcija zbrisala, ne vem zakaj jim ni všeč, konec koncev je to njihov prispevek.
User193821
13. 09. 2007 10.46
če nisi opazila, je bil moj 1. komentar odgovor na m_tito-ovo pavšalno kritiziranje predelav...2. pa na tvojo primerjavo kokaina in tega posla.