Slovenija

Življenje po življenju: kaj se zgodi, ko umremo?

Ljubljana, 01. 11. 2016 21.20 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min
Avtor
Preverjeno!
Komentarji
239

To se ljudje sprašujemo, odkar se zavedamo samih sebe. Prva pričevanja ljudi, ki so skoraj umrli in doživeli svetlobo na koncu tunela, kjer naj bi jih čakali predniki, ali pa so doživeli srečanje z nekakšnim vrhunskim bitjem, so stara že več stoletij. Znanstveniki so že potrdili, da takšna obsmrtna doživetja res obstajajo, o njih poroča vsak peti bolnik z zastojem srca. Vendar še nimajo enotne razlage, ki bi v celoti pojasnila, zakaj do njih sploh pride.

  • image 4
  • image 5
  • image 6
  • image 1
  • image 2
  • image 3

KOMENTARJI (239)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

mojca003
02. 11. 2016 17.40
+0
Če koga zanima: doslej največja znanstvena raziskava obsmrtnih doživetij je dokazala, da ko so možgani popolnoma neaktivni, človek sliši in vidi objektivne signale in doživlja v polnosti, ko bi mu morali možgani utripati od aktivnosti. Njihov zaključek: zavest obstaja brez funkcioniranja možganov. Za več info pobrskajte po internetu: aware study sam parnia. Študija je bila objavljena v eni najpomembnejših medicinskih znanstvenih revij na področju oživljanja (npr. po srčnih infarktih), Resuscitation.
gnu
02. 11. 2016 17.46
+1
Sem prebral. Seveda se motiš; možgani niso neaktivni, temveč 'zgledajo' kot da niso pri zavesti. Vse kar to govori je dejstvo, da o zavesti vemo bolj malo.. Vemo samo to, da so zanjo potrebni živi možgani.
mojca003
02. 11. 2016 18.00
+0
No - z njihovimi natančnimi aparaturami niso zaznali nobene možganske aktivnosti več. Neverjetno, kako potem ljudje poročajo o močnih doživetij, ko bi morali biti možgani zelo aktivni.
gnu
02. 11. 2016 19.42
Glej, ustavilo se jim je srce, ne možgani. Šlo je za OŽIVLJANJE. Ne vem od kje si pobrala 'da niso zaznali možganske aktivnosti' - jaz tega v omenjenem članku ne najdem.
gnu
02. 11. 2016 16.28
+2
Posmrtno življenje je oksimoron. Si živ ali pa nisi; če živiš še naprej, potem nisi umrl. Točno tako kot ljudje ki so skoraj umrli. Ko bi nekdo, ki je skoraj seksal, razlagal o tem kako to je.
Ramzess
02. 11. 2016 17.00
+0
Tako nekako, v neskončnost lahko debatiramo, dokler se pojmi ne bodo začeli definirati, kakšno življenje, kakšna smrt, v tem primeru telesna smrt. Šele potem se lahko začne prava razlaga, brez filozofiranja.
gnu
02. 11. 2016 17.41
+0
Ja, telesna. Možno je seveda umreti 'duševno' še pred tem (t.i. vegetiranje v bolnici na aparatih), nikakor pa ne obratno. 'Duša' namreč potrebuje tisto sivo stvar, ki jo imaš med ušesi. To je kot z računalnikom; fizično pokvarjen računalnik ne deluje, lahko pa je računalnik fizično okej, pa ga vseeno popapa kak virus..
mojca003
02. 11. 2016 18.08
+1
Preberi si doslej največjo znanstveno raziskavo obsmrtnih doživetij, ki je ugotovila, da "mind" obstaja brez funkcioniranja možganov. Aware study, sam parnia je bil glavni raziskovalec.
gnu
02. 11. 2016 19.43
+0
Sem prebral, ti pa očlitno nisi, ker študija ne trdi nič takega, kar pišeš..
Ramzess
03. 11. 2016 13.37
+4
Vegetira telo, ne pa duša, ... ta se lahko giba okrog, enako velja za osebe v komi, ... duše niso ujete v telo, lahko izstopijo in vstopijo.
oježeš
02. 11. 2016 16.08
-2
A zdaj že cerkev oglašuje reklame? Čim več jih bo verjelo v posmrtno življenje, več bodo imeli ovac za filanje nenansitnega cerkvenega mošnjička.
Against
02. 11. 2016 15.46
+2
Ajde, naj kdo z izkušnjami pove, kam da je šel po smrti.
pomlad82
02. 11. 2016 17.32
+7
Preberi knjigo kolumbijske zobozdravnice Dr.Glorie Polo in ti bo vse jasno. Pa brez straha seveda!
mojca003
02. 11. 2016 17.47
+1
Preberi npr. doslej največjo medicinsko raziskavo (objavljeni v eni najbolj pomembnih medicinskih revij na področju oživljanja): sam parnia aware study. Zaključujejo, da zavest lahko obstaja brez aktivnosti možganov.
buco1993
02. 11. 2016 15.26
+0
Bom videl ko umrem, do takrat pa bom uzival v samounicevalni predstavi na zemlji :)
pomlad82
02. 11. 2016 15.38
+7
Ko boš umrl bo prepozno. Naredi kar je potrebno sedaj.
Rde?aAnarhistka
02. 11. 2016 14.55
-9
Da nadaljujem prejšnji komentar. Ko telo umre duša preide pred Večnega Sodnika in ta razsodi kam bo šla Duša človeka. V večni Raj ali v večni pekel v večno trpljenje pod satanom. Merilo za to kam bo odšla duša je VERA v Vsemogočnega Boga, vera v cerkev in prave katoliške vrednote! Prave katoliške vrednote so delavnost, poštenje, skromnost in na koncu koncev večna vera v Boga. Zato dragi ateisti, sprejmite Vero in sprejmite Luč Večnosti. ČE ste odtavali od Luči v temo, vam vedno sveti tisti droben plamen da najdete pot nazaj na pravo Pot Odrešenja. Veliko duševnih bolezni je prav zaradi izgube Boga v srcu in Duši. Vera v Boga odrešuje, zdravi in pomaga v težkih časih. Ateizem ali krivoverstvo pelje v pekel.
ToJeToZaZdaj
02. 11. 2016 15.22
+0
Ok. Torej koliko Slovencev bo koncalo pred onim gori in koliko pred onim spodi? Koliko Slovencev spostuje pristne Jezusove nauke?
buco1993
02. 11. 2016 15.26
-1
jap in zemlja je ploscata, in Marija je rodila brez da bi jo kdo na.te.gnu
Against
02. 11. 2016 15.27
-2
BAHAHAHA. Ravno z nami se bi kdo še ukvarjal. Delete in AMEN. Čas smo imeli na voljo, to je to.
buco1993
02. 11. 2016 15.27
-3
tudi ce bi bog obstajal, bi precej rajsi sel v pekel kot nebesa... je precej boljsa druzba
HellWolf
02. 11. 2016 15.37
+3
buco, doli pojejo in špilajo Lemmy, Dio, Cliff Burton, Kurt Cobain, Jimi Hendrix, Jim Morrison, JOhn Boham in ostali. Gori pa non stop angelski zbori z trumpetami in to celo večnost bi blo treba poslušat amgelčke z dekliškim glasom. Pekel al nebesa. Ni težko se odločit :D :P
oježeš
02. 11. 2016 16.15
-1
Pol gredo po tvojem vsi cerkveni takoj v pekel. Vsi lažejo ljudem in goljufajo, edino kar jim je pomembno je, da imajo čim večji kup denarja, enako kot lopovi, politiki in tisti, ki mislijo, da so nekaj več kot ostali ljudje. Ko človek umre, ni važno kaj je, ne odnese s seboj ničesar. Vse kar je, nastane kreg in življenjske zamere živečih, ker bi vsi radi podedovali kup denarcev, ki si jih pokojnik ni privoščil niti sebi, ker je egoistično samo gledal, da bo imel čim večji kup, ne pa, kaj bo imel od tega kupa sam. Beda od bede! Človek naj se vpraša, kaj rabi za svoje preživetje in čisto malo dobrin, samo toliko, da se ne pokvari!
pomlad82
02. 11. 2016 17.38
+4
Po pripovedi ljudi, ki jim je bilo dano videti prekletstvo hudega duha mislim, da vam tam ne bilo
BUONcaffee
02. 11. 2016 14.48
+3
Oddaja je malo zgrešena kajti pove malo ali nič. Vseeno hvala za trud na 24 ur. Jaz vem že od rojstva da posmrtno življenje obstaja in z njo reinkarnacija. Pa me ne briga kaj si drugi razlagajo, konec koncev niso bogovi. Kot mali otrok sem se spominjal prejšnjega življenja, z leti pa pozabil vse. Do kakega 7 leta se nisem spominjal skoraj nič. Govoril sem, da sem že prej živel,. pogrešal sorodnike, prijatelje in materialne stvari. In danes imam občutek kot, da so se mi nekateri ljudje povrnili nazaj. Opazuješ okolico novega življenja kot da bi šel čas naprej. Določene stvari poznaš in razumeš kako delujejo. Danes se da dokazati tudi z regresijo, dobiti določene podatke in preveriti ali kaj od tega drži, kar se sploh preveriti da glede na podatke, katere se da dobit. Pa ne rabi nobene znanstve razlage ali česar podobnega. Sicer pa vsak naj oceni sam kaj verjame in kaj ne.
BUONcaffee
02. 11. 2016 15.02
+4
NAJ SE TEJ RAZISKOVALCI RAJE UKVARJAJO Z RAZISKOVANJEM PODATKOV REGRESIJE, ALI DRŽI ALI NE IN V KOLIKOR SE PREPRIČAJO, DA POSMRTNO ŽIVLJENJE OBSTAJA- ŽIVLJENJE MED ŽIVLJENJI IN REINKARNACIJA NAJ TUDI RAZISKUJEJO MOŽGANE OB SMRTI SICER BOMO VEDNO V NEKEM ZAČARANEM KROGU IN DVOMIH GLEDE VSEGA. Obstaja regresija v življenje med življenji in prejšnje življenje.
oježeš
02. 11. 2016 16.17
-3
Kako lahko govoriš o rainkarnaciji? Če bi bilo to res, bi bilo na svetu vedno enako število ljudi: kaj so drugi ratali iz megle ali ste jih rainkarniranci kopirali, da jih je vsako leto več?
BUONcaffee
02. 11. 2016 16.30
+1
oježeš@ Treba iti od začetka. To je že druga bolj zakomplicirana tema. Treba iti od začetka prvo dokazati obstoj reinkarnacije. Pišeš podobno kot smo videli v tej oddaji katera nima ne repa ne glave. Jaz če si dobro prebrtral kar sem napisal nočem nobenega prepričati v reinkarnacijo. Pač napisal sem mojo izkušnjo in da v to verjamem. Če bi prebral kar sem napisal vsaj zadnji stavek bi razumel kar sem hotel povedati. Imaš pa na you tube na to temo zanimiv video, linka ne morem dat, ker piše, da so neprimerne besede. Na Rubu Znanosti - Dražen Radaković, život između života. Če te zanima si oglej.
Rde?aAnarhistka
02. 11. 2016 14.46
-6
Ko telo umre, neumrljiva duša pride najprej pred večnega Sodnika Boga in nato tam kamor si je človek zaslužil. V Pekel, začasno v vice ali za večno v Nebesa. Telo umre, večna duša nikdar. To nas loči od živali. Ko pogine žival ki nima ne duše ne zavesti se ne zgodi nič. Pač žival pogine. Ko pa umre človek duša, ki je vodnik človvekovega življenja preide na drugi svet. To je že stokrat dokazano v Svetemu Pismu.
oježeš
02. 11. 2016 16.25
-3
To razlaga cerkev, da vzbudi ljudem up v posmrtno življenje in lahko obira te ovčke, na račun katerih bogati, če tudi ovčke same poginejo. Briga njih za druge, važno je, da jim lahko čim več materialnih dobrin poberejo. Pa hopla. Treba je upoštevati, vere so nekaj lepega, učijo vedno nekaj dobrega in vsem v splošno korist. Ampak, tisti, ki prevzamejo vodenje in izvajanje ver, vse skupaj zaje..... in izkoriščajo ljudi toliko, kolikor jim ti pustijo. S samo vero, tako ali drugačno ni nič narobe in nikomur ne želi nič slabega. Ljudje, ki pa to znajo izkoristiti za svojo korist in na žalost zaradi tega trpljenje množic, ti pa so velik problem, kar se pa trpeči ne zavedajo niti nočejo nič narediti, da ne bi bilo tako. Najmanj škode naredijo tisti, ki sami verujejo v neko vero in se ne vtikajo v druge, ter jim pustijo, da živijo po svoje in v svoji veri ali brez nje.
pomlad14
02. 11. 2016 16.49
-3
Žival se spet prelevi v žival. Mimogrede vsako živo bitje ima dušo.
pomlad82
02. 11. 2016 18.35
+3
Ni res! Žival nima duše, samo človek jo ima...
Ka pa mislis
02. 11. 2016 14.15
+6
Ce jansa umre so ga umrli na eba li
Paskakvali
02. 11. 2016 14.21
+2
Rde?aAnarhistka
02. 11. 2016 14.43
+2
M_teorija
02. 11. 2016 13.32
+1
Baje če nore gobe zaužiješ je takih doživetij na pretege!?
M_teorija
02. 11. 2016 13.34
+0
Paskakvali
02. 11. 2016 14.28
+1
Pol se pa zbirajo v sekti.....pa to.......zaščitni znak svečka........
generaL666
02. 11. 2016 13.22
+1
Ej kje je moj komentar mamico ti........
VirtualX
02. 11. 2016 12.35
+6
Logično pomislite. Če enkrat smo, potem smo bili in bomo še naprej. Neskončna zanka.
Against
02. 11. 2016 13.03
+2
NI potrebe po logiki. Če nas enkrat ni bilo, sedaj pa smo, ni nobene potrebe, da bi bili za vedno.
HorstWiesel
02. 11. 2016 13.34
User1063544
02. 11. 2016 13.36
+1
HorstWiesel
02. 11. 2016 13.43
oježeš
02. 11. 2016 16.28
Ja, vse je odvisno od pogojev za možnost življenja. Ko nastopijo pogoji, je življenje, ko se ti spremenijo in nastopijo pogoji, da ne more biti življenja na zemlji, ga pač ne bo. To lahko opaziš že doma na vrtu.
?asjeza
02. 11. 2016 12.35
+9
ste se že vprašali zakaj radiske valove ne vidimo s prosti očesom oz. zakaj ne zanavamo sevanja s prosti očesom
Against
02. 11. 2016 13.03
-2
In to dokazuje obstoj duše, boga in hudiča?
?asjeza
02. 11. 2016 13.06
+5
?asjeza
02. 11. 2016 13.07
+2
al pa elektromagnetno sevanje ne zaznavamo s prosti očesom zakaj imamo naprave?
HorstWiesel
02. 11. 2016 13.11
+1
časjeza, zato, ker so del spektra, ki ni vi vidnem polju človeka. Fizika OŠ!!!
?asjeza
02. 11. 2016 13.13
+3
pravilno ......tako je tudi z dušo.........
HorstWiesel
02. 11. 2016 13.14
+1
400-780nm je vidni spekter, sevanje z daljšo valovno dolžino ali krajšo je za človeka nevidno
HorstWiesel
02. 11. 2016 13.14
-2
?asjeza
02. 11. 2016 13.18
+2
HorstWiesel
02. 11. 2016 13.19
+1
Zakaj bi pa jaz moral dokazovat dušo. To jo moraš ti, ker trdiš da obstaja.
HorstWiesel
02. 11. 2016 13.21
+2
Če bi jaz npr. trdil, da obstajajo marsovci, potem je breme dokazovanja na meni. Tako pa samo dopuščam možnost da obstajajo, trdim pa ne.
?asjeza
02. 11. 2016 13.23
+4
veš kaj je govor Albert Einstein energijo se ne da uničit......lahko pretvarja iz ene v drugo obliko.................me zanima kaj je blo pred velikim pokom kako je nastal?
HorstWiesel
02. 11. 2016 13.30
-1
Tega ne veš ne ti ne jaz ne noben. Je pa skrajno neodgvorno takoj iz narest neko pravljico z mitološkimi bitji, ki je kao razlaga za vse, univerzalno in absolutno odkritje. Milo rečeno je tak pristop otročji.
?asjeza
02. 11. 2016 13.32
+4
ne moreš dokazat da duša ne obstaja .............
HorstWiesel
02. 11. 2016 13.33
-2
Ti trdiš da obstaja ne jaz, torej je breme dokazovanja na tvoji strani.
?asjeza
02. 11. 2016 13.34
+3
zakaj verjameš pa da marsovci obstajajo? jst sem ti dokazal zakaj ne vidim duše ker duša je elektromagnetno polje.........
HorstWiesel
02. 11. 2016 13.36
+1
Saj ne verjamem, samo dopuščam možnost da obstajajo. To je bistvena razlika. Za detekcijo elektromagnetnih polj imamo vrsto tehničnih naprav, analizatorjev, spektrometrov,....
?asjeza
02. 11. 2016 13.38
+3
geldaš amerško oddajo kjer iščejo po starih domovih duše umrlih? tam iščejo lih s takimi napravim kot si jih naštel.
HorstWiesel
02. 11. 2016 13.41
+0
Ne, tovrsten ameriški junk ne gledam...in to so oddaje za naivne. Isto kot so une survaivor na 100 in 1 možen način.
HorstWiesel
02. 11. 2016 13.42
+2
Zadaj je vedno režija, snemalci, tonski in slikovni mojstri,......računalniški geniji,.....
Against
02. 11. 2016 13.59
+1
Niso še nič našli in tudi nič ne bodo.
oježeš
02. 11. 2016 16.29
pomlad82
02. 11. 2016 18.41
+2
Časjeza, vse imaš prav in s tabo se popolnoma strinjam. Človeku, ki si nenehno pritrjuje svoje in ne verjame nikomur , daš lahko vse dokaze na mizo in še vedno ne bo verjel. Tudi Armstrong je bil na Luni, dokazano s posnetki , pa še vedno obstajajo ljudje, ki dokazujejo kako je bila to samo fotomontaža. Neverni Tomaži. Na koncu bodo že prišli do resnice.
Razumnež
02. 11. 2016 12.32
+0
Hm, nerodno.... Zdaj bo pa posmrtno življenje že znanstveno dokazano. Nekaterim bo kmalu zelo nerodno :)))
kemuri
02. 11. 2016 12.45
+3
Ateistične sekte bodo padle v stanje histerije.
alien8potnik
02. 11. 2016 15.08
-3
kemuri, morebitna večnost naše zavesti nima nobene zveze z bogom. jaz sem ateist, a verjamem, da je zavest neumrljiva. to so zakonitosti vesolja, ne božje zadeve. fizika.
pomlad82
02. 11. 2016 18.42
+3
kure bedne
02. 11. 2016 12.31
+24
Tako kratko, ko živimo, pa se še jeeebemo med sabo. Človek je verjetno najbolj glupo in zgrešeno bitje v vesolju.
kure bedne
02. 11. 2016 12.40
+4
Nobeden NE more dokazati, da je posmrtno življenje. Ker, če dejansko umreš- ne tako kot tisti, ki so bili samo klinično mrtvi tega ne moreš dokazati. Klinična in dejanska smrt sta si prekleto različni.
?asjeza
02. 11. 2016 12.42
-1
klinčna smrt je kot neko spanje mislm trdno spanje..........kisika v možganah imaš še vedno.........ampak pri dejanski pa smrt resnična
Transformerji
02. 11. 2016 12.28
Če se naučiš leteti.........
SDS_je_poden
02. 11. 2016 11.50
-9
Je pa res, da se edino katolibani bojijo smrti, čeprav je smrt ravno tako del življenja kot je rojstvo. Predvsem mislim, da so te pojavi, te slike, ti občutki posledica kemičnih reakcij, ki se tvorijo v možganih ob sočasnem ugašanju raznih centrov.
Razumnež
02. 11. 2016 12.33
+2
Vzemi tablete, da boš svoje kemične reakcije malo omilil... :)))
kemuri
02. 11. 2016 12.43
+7
Malo se motiš, ravno obratno je, verniki verjamejo da gredo na lepši, spokojni del bivanja in pravi verniki se nikoli ne bojijo smrti, za razliko od ateistov, ki vso življenje ne verjamejo v posmrtno življenje..in verjamejo v nič...vse do zadnje ure, potem pa ponavadi slišiš.." Bog pomagaj " .
HorstWiesel
02. 11. 2016 13.08
-5
oježeš
02. 11. 2016 16.33
-1
Če verjamejo, zakaj ne odidejo prostovoljno? Da se ne bojijo smrti? Ta je bosa. Kljub obljubam cerkvenih, da je onstran večno življenje, se sami ne odločajo ga koristiti. Zakaj???
pomlad82
02. 11. 2016 19.09
+4
Oježeš, seveda se kristjan ne more sam odločiti, kdaj bo umrl. Mislim halo.... Bog nam je dal življenje in le On nam ga lahko vzame. Taka je resnica.
generaL666
02. 11. 2016 11.40
-9
Gres mogoce do konca jansevega svetlega tunelA?? Upam da ne
pomlad82
02. 11. 2016 18.43
+2
Kaj ima posmrtno življenje opraviti z Janezom Janšo? Tudi on bo sojen, kot mi vsi.
Against
02. 11. 2016 11.36
+2
Nagradno vprašanje: kam gre windows, ko izklopiš računalnik. No, točno tam bomo končali tudi mi.
SDS_je_poden
02. 11. 2016 11.48
-1
Windows gre v nebesa... pa to.... Sicer popolnoma napačno zastavljeno vprašanje, vsaj če poznaš delovanje računalnika. Je pa res, da se morda tudi mi napačno sprašujemo, kam gremo mi po smrti, verjetno predvsem zato, ker ne razumemo niti od kod pride naša zavest/duša/kakorkoli že to poimenujemo...
Against
02. 11. 2016 12.00
+0
Računalnik je kot človek. Imput, output, cpu, sistem. Najbrž bo res tako, da marsičesar ne razumemo, zavest pa ne pride od nikjer, temveč se sproti razvije. Glede na to, da na začetku ni ravno dosti od nje.
?asjeza
02. 11. 2016 12.18
+1
ampak windows je shranjen na trdem disku........ne gre nikamor človek pa na žalost njegova duša in razume gre na drugo stran..............energija se ne uniči ampak se pretvarja iz ene oblike v drugo
User1063544
02. 11. 2016 12.22
+1
Pravilno vprašanje je: KAM GRE UPORABNIK RAČUNALNIKA oz. WINDOWSA KO TA UGASNE RAČUNALNIK... Pozabili ste, da windows na računalniku sam sebi ne služi v ničemur ker nima operaterja ki bi z njim delal.. In to so naša telesa, Računalnik z prednaloženimi windowsi - MI PA SMO UPORABNIKI RAČUNALNIKA IN PISCI PROGRAMOV ZA WINDOWS
Ramzess
02. 11. 2016 12.31
+2
Duša je operater telesa, ne obratno, ... povsem ste zgrešili analogijo.
Against
02. 11. 2016 13.05
-1
Windows iz trdega diska gre v pomnilnik in tam zaživi samostojno življenje, ki se spreminja iz trenutka v trenutek in ko windows umre, je to windows, ki ima s tistim na disku skupen samo izvor.
User1063544
02. 11. 2016 13.29
+2
Kot piše Samos75, niti analogije niste zadeli... Windows neglede na to kaj dela po računalniku v pomnilniku itd.. je brez operaterja povsem neuporaben.. ker nima zavesti. SAM OD SEBE NE BO WINDOWS NAREDIL ABSOLUTNO NIČ. Kdo klikne na Explorerja in potrdi okno, kopira datoteke, gleda filme, posluša glasbo,... itd Windows ali njegov Operater oz. uporabnik?? V tej analogiji so vaša telesa prednaložena z OS-om (dihanje, poslušanje, gledanje, premikanje okončin itd...) Ampak brez vas - operaterja - DUHA je še vedno neuporabno truplo...
Against
02. 11. 2016 14.00
-2
Windows je sistem, tako kot duša. Analogija je povsem ustrezna. Kam torej gre, ko izklopiš računalnik, če pa je prej bil? Točno tja kot duša, zevest itd. Nikamor. Analogij kot hočeš.
oježeš
02. 11. 2016 16.37
+1
Windows ostane na disku. Ko dobi energijo in operaterja začne delati. Človek ko umre, se ne shrani nikamor in nima operaterja, ki bi ga "oživil" in bi naprej funkcioniral. Ma, ne morem verjeti kake glupe trosite.
pomlad82
02. 11. 2016 19.11
+3
Against
02. 11. 2016 11.36
-3
Ljudje, ki so nezadovoljni s življenjem na zemlji, verjamejo v posmrtno življenje, saj da bo tam bolje. Naj živijo raje sedaj, ker kasneje ne bo nič, vendar ker bo nič, se takrat tudi pretirano sekirali ne bodo.
Ramzess
02. 11. 2016 12.32
+0
Živijo sedaj, ... v svetu z neštetimi omejevanji, sicer pa sledi kazen, če se ne ukloniš omejevanju, nadzoru.
oježeš
02. 11. 2016 16.42
-1
Točno to. In zakaj? Ker se večina podreja in boji manjšine vodilnih. Če bi se zavedali svoje moči in tega, da želijo normalno preživeti svoj čas, bi odreagirali drugače. Zakaj pa se gre recimo 5 ljudi igric, v katerih jih umre na sto tisoče? Ker ne upajo reči, naj gre teh pet v prve bojne vrste, ostali se bodo pa sporazumeli, ker niso bedaki, da bi zaradi petih ljudi, pomrli v brezveznih vojnah. Ampak pač, človek se pusti voditi ko ovce, katere peljejo v klavnico.
pomlad82
02. 11. 2016 18.48
+5
10 Božjih zapovedi je postavljenih , da bi človeštvo živelo v miru in ljubezni. Ker pa jih danes kršite kar vse povprek , ker hočete biti vsi vsemogočni in Bogu enaki , je svet takšen kot je. Brez vrednot, poln depresij, samomorov, laži, prevar.....