Slovenija

Vinjete da ali ne?

Ljubljana, 11. 02. 2008 17.16 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min
Avtor
Nataša Markovič/Lili Žagar
Komentarji
13

Bo država vpeljala vinjete ali bo še naprej gradila cestninske postaje, Dars sprašuje ministra Žerjava.

Bo država vpeljala vinjete ali bo še naprej gradila cestninske postaje, Dars sprašuje ministra Žerjava.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.

SORODNI ČLANKI

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (13)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

luzarf@arcor.de
06. 03. 2008 14.58
Koncno se je nasa Vlada le premaknila in zacela tudi razmisljati da so VINJETE tudi za oklje, dobra stvar saj Avtomobili nebojo vec stali cele ure na tako, imenovani Placilni Postaji saj to ni bilo, drugo, kat Sikaniranje Voznikov ce se bojijo da bojo manj pokasirali naj pa uvedejo tudi ,Dnevne Vinjete in ne enotedenske, kot Avstrijci no naj naredijo ,kakor ze samo premaknejo naj se da bomo lahko normalno vozili saj nismo vec v Srednjem veku menda??!! Lep Pozdrav F.L
xes
13. 02. 2008 12.09
zippo: hehe... ja, Gantar nima ravno stika z realnostjo, se strinjam :) ... vesoljec hehe... vinjete so dobra resitev.. uvedejo naj jih cimprej in odstranijo tiste ovire na cesti (beri: cestninske postaje), pa ostra kontrola in se bolj ostre kazni za tiste, ki jih zasacijo na avtocesti brez njih. Sploh merim tukaj tranzitne kamionarje!
zippo@redox.si
12. 02. 2008 13.45
Ha ha ha - Gantar je vesoljec: Voznike, ki se izogibajo cestninskim postajeam naj bi organi preganjali.. Seveda, naredimo SS metodo, da mora vsak državljan vsaj 1x dnevno skozi cestninsko postajo.. :D:D:D: Gantar für president:D:D Jaz bi vse naše politike poslal na Goli otok, v namensko "akademijo".
Tommi Zu
12. 02. 2008 13.06
Lubi Slovenci, zaračunajmo našo zemlo, našo strateško geografsko pozicijo (lahko tudi geo-politično). Vsem turistom Nemcem, Avstrijcem in dugim… ki gredo poleti na hrvaško na morje, moramo pošteno zaračunat tudi mi!!! Pa vse balkanske delovne migracije… Ter promovirat našo ponudbo npr. Poleg vinjete bi Nemec lahko dobil tudi brošuro slovenskega turizma – gratis :) . pa vsak ki bi kupil vinjeto bi dobil v novogoriškem igralnici (če bo kdaj) še kavico gratis… :) pa še pa še. Keš je treba pobrat takrat ko je!
gismo@email.si
12. 02. 2008 10.32
Kukr vem, Avstrija razmislja o ukinitvi vinjete, saj jim povzroča izgubo, kako je drugje po Evropi ne vem. Plačilo po kilometru bo aktualno takrat, ko bo vsa Evropa enotna o sistemu cestninjenja, najprej pa mora polno zaživeti satelitski sistem Galilejo, saj je plan sledenja avtomobilov preko satelita (GPS kot obvezna oprema v avtu). Kaj pa vam to pove o kršenju človekovih pravic in konstantnega sledenja vašemu vozilu pa ne vem. Tak bo verjetno edino na AC polno sledenje, izven pa bo plačilo še vedno po pavšalu.
JFF
12. 02. 2008 09.53
Ta Gantar spet ni povedal nic pametnega... samo medijsko pozornost vlece...
Šumadinac
12. 02. 2008 08.54
Janez Svetokriški | 11.02.2008 | 22:19 - Zakaj pa letne cestnine pri registraciji niso po prevoženem km?! Zakaj en, ki prevozi 100.000 km plača isto kot tisti, ki prevozi 10.000 km?! seveda, in folk bi na polno vrtel števce nazaj..
Janez Svetokriški
12. 02. 2008 06.56
Pričakovat, da bi bila vinjeta 50€ je utopično! Pač je ne bi kupil... Lahko bi se pa tudi brez vinjete vozil...pa pokasiral 3xno kazen letne vinjete... Če sedaj letno zapraviš 40€, bi po uvedbi vinjet zagotovo več. Nihče se ne bi več izogibal cestninam...
makajjezvami
11. 02. 2008 22.42
Kakorkoli V primeru da bi bila letna vinjeta dražja od 50 eur je enostavno ne bi kupil. Letno namreč za cestnine zapravim cca 40 eur.
Janez Svetokriški
11. 02. 2008 22.19
Potrebno je še upoštevati dejstvo, da balkanci plačajo za prevoz domov in nazaj 7€! Če bi kupil vinjeto po 30€, bi bilo to 4x več, kot sedaj! Koga DARS torej farba?! Pa da ne pozabimo! Da bi uporabniki plačevali po prevoženem km?! A se hecate?! Zakaj pa letne cestnine pri registraciji niso po prevoženem km?! Zakaj en, ki prevozi 100.000 km plača isto kot tisti, ki prevozi 10.000 km?! Kje je pa tu pravica in poštenje?! Cestnina se lahko plačuje samo v kontekstu pavšala, ne pa po prevoženem km! Ko bo situacija (dvomim, da bo kdaj), da boš plačeval po prevoženem km, se bodo ljudje šele začeli izogibati AC! Takrat bo zguba dobila svoj pomen!
Janez Svetokriški
11. 02. 2008 22.12
Definitivno bi bila uvedba vinjet smotrna! Če jo imajo Avstrijci, Čehi, Sloveki, Madžari, Švicarji,...bi jo lahko imeli tudi mi! In to s profitom! Dars sicer zatrjuje, da mora pol mio ljudi kupiti vnjeto po 150€, da bi bilo smotrno! Torej, razmišljanje Darsa je že v osnovi zgrešeno, saj se bo zopet "lupilo" samo Slovence. Veleumi na Darsu pa nočejo razumeti, da je Slovenija tipična tranzitna država, ki bi lahko veselo živela od vseh balkancev in Turkov, ki se iz Nemčije, Švice, Avstrije, itd vozijo ob praznikih domov in od vseh turistov! Povsem bi zadostovalo, če bi bila vinjeta 70€, kot je pokazala raziskava v letu 2005. V raziskavi pa nismo bili upoštevani vsi tisti, ki se cestninam izogibamo, ter turisti in praznični balkanci. Vinjeta bi bila lahko max 100€, 10 dnevna 30€, mesečna pa 50€! Tovornjakarji pa po 500€! Kopali bi se v denarju! Sramotno je pa predvsem dejstvo, da se 22% od plačane cestnine dejansko porabi za izgradnjo AC, ostalo je pa marketing, plače, vzdrževanje cestninskih postaj,... Cestninarje se pa lahko z javnim pooblastilom zaposli kot kontrolorje vinjet in zadeva je končana! Nobene nezaposlenosti. Iz cest. postaj v avte in opravljat kontrolo! Je pa tu tudi pritisk lobijev, ki na naš račun veselo služijo...tajkunčki Zidarjevi!
DarthRevan
11. 02. 2008 19.26
Roko na srce, sedanji sistem je zanič, ampak se bojim da če uvedemo vinjete, bo država plačevala Darsov dolg. Zdaj je treba pa najt optimalno rešitev, idealne ni.
Jakobjak
11. 02. 2008 19.23
Jaz se tudi strinjam z vinjetami, saj bi me sedaj cestnine samo za prevoz na delo stale pribljižno 750E letno, ki si jih ne morem privoščiti, zato uporabljam stranske ceste. Višina cene vinjete pa mora biti itak usklajena z evropsko zakonodajo, kar po mojem najbolj moti vse darsovce saj cen ne bi mogli več navijati po lastnih željah. Morala pa bi biti razlika v ceni vinjete za tiste, ki že plačamo cestno takso pri registraciji in za tiste, ki tega ne plačajo. Torej predlagam ene vinjete za avtomobile registrirane v sloveniji in druge za tiste, ki to niso. S tem bi še vedno lahko vplivali na tranzitni tovorni promet, katerega bi se morali truditi z visokimi cenami prehoda skozi Slovenijo, spraviti na železnico. Mislim, da bi z vinjetami vsi pridobili,: slovenski uporabniki ac, prebivalci manjših krajev skozi katere se valijo kolone nas, ki nimamo za cestnino, dars in vlada ker bi se o njih lepše govorilo :), pa tudi denarja bi bilo pribljižno enako s pametnim izračunom, nič več kazenja okolja z velikanskimi cestninskimi postajami, manj onasneževanja z izspušnimi plini....... Namesto nalepk pa naj velja račun o plačilu vinjete... JAZ SEM ZA