Slovenija

Virant: Med strankami je premalo povezovanja

Ljubljana, 19. 06. 2012 19.38 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 3 min

Predsednik Državljanske liste Gregor Virant ocenjuje, da bo z menjavo v vodstvu SD konstruktivnosti s strani opozicije še manj. Če ne bodo imeli svojega kandidata, pa Virant meni, da je smiselno, da na volitvah podprejo Pahorja.

Gregor Virant
Gregor Virant FOTO: Miro Majcen

Predsednik Državljanske liste Gregor Virant ocenjuje, da njihova stranka po menjavi vodstva SD ostaja sama v politični sredini. Po njegovih besedah se vse bolj zdi, da do kakšnih resnih ustavnih sprememb ta mandat ne bo prišlo. To je po njegovem mnenju še en dokaz, da je v slovenski politiki premalo volje za sodelovanje in preveč prestižnih igric.

"Med strankami je premalo povezovanja," je na prvem večeru Državljanske liste v Ljubljani poudaril Virant. Državljanska lista je po njegovih besedah odigrala povezovalno vlogo tudi glede predlogov ustavnih sprememb, o katerih so se dogovarjali predstavniki parlamentarnih strank. To, da so se na koncu nekateri premislili, kaže na osnovni problem, saj v politiki nekateri menijo, da morajo biti proti nečemu, ker je to predlagal nekdo drug, pravi Virant.

'Z Igorjem Lukšičem se stranka radikalizira'

Z menjavo v vodstvu SD pa bo po Virantovih ocenah konstruktivnosti s strani opozicije še manj. Z Igorjem Lukšičem, ki je na čelu stranke nadomestil Boruta Pahorja, se stranka radikalizira, kar bo za sabo potegnilo večjo polarizacijo v političnem prostoru, meni Virant.

Nasprotno pa je po njegovem mnenju Pahor človek konstruktivne drže in ni vnaprej proti vladnim predlogom, zaradi česar ga med drugim tudi osebno podpira pri kandidaturi za predsednika države. Kot je pojasnil, so v stranki sicer odprli postopek evidentiranja kandidatov, odločitev pa bodo sprejeli do sredine julija. Če ne bodo imeli svojega kandidata, je še kako smiselno, da podprejo Pahorja, ker je nosilec zmerne politike, ki je v Sloveniji primanjkuje, meni Virant.

Virant: Pahor ni bil dober premier, a podpiram njegova stališča

Na vprašanje iz občinstva, zakaj podpira Pahorja, ki mu je v času predsedovanja vladi le-ta razpadla, in ki naj bi vedel za koruptivne posle, a ni ukrepal, je Virant odgovoril, da se strinja, da Pahor ni bil dober predsednik vlade, vendar podpira njegova stališča. Poudaril je, da bo odločitev o podpori predsedniškemu kandidatu sprejel svet stranke, in dodal, da verjame, da odločitev ne bo enotna.

Usklajevanja opravijo za zaprtimi vrati

Virant je sicer predstavil tudi dosedanje delo stranke v koaliciji. Kot pravi, nimajo vedno enakih stališč, vendar usklajevanja za razliko od prejšnjega mandata opravijo za zaprtimi vrati. Da z vlado dobro sodelujejo, sta poleg Viranta poudarila tudi ministra iz kvote Državljanske liste Senko Pličanič in Janez Šušteršič.

Kot pravi Pličanič, svoje energije pri delu na ministrstvu za pravosodje in javno upravo ne bo usmerjal v ponovno spreminjanje predpisov, temveč v implementacijo tistega, kar je že v predpisih. Ena od prioritet je po njegovih besedah povezana z bolj učinkovitim delovanjem sodstva.

Podpredsednica Državljanske liste Saša Markovič je opozorila na zaostrovanje razmer v zdravstvu. Po njenih besedah je eden največjih problemov ta, da se z razvojem kadrov nihče ne ukvarja.

Minister za finance Janez Šušteršič pa je poudaril predvsem pomen sodelovanja. Kot pravi, je takrat, ko so kamere izklopljene, tudi v parlamentu "vendarle mogoče kakšno stvar razložiti".

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (37)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

tron3
20. 06. 2012 13.41
+6
Virant je povedal sledeče, vse smo že zafural, to je sedaj jasno, in sedaj kliče na pomoč ostale stranke, da bodo vsi skupi popapal,, ne samo vladajoča koalicija. Gregor vrli, prihaja čas, ko boš potreboval varnostnika, da ti kdo ne bo sesu tvojega nedolžno otroškega obraza
JanezNovakJohn
20. 06. 2012 11.25
+9
Virant je lahko čisto tiho. Prodana duša, Trojanski konj, finančni" Poštenjak", manipulator....
JanezNovakJohn
20. 06. 2012 11.27
+8
Priznati mu je treba, da je prvi! Nihče ni tako nateg.. Butalce kot prav Virant. Njegova stranka je bila in je navaden blef.
wsharky
20. 06. 2012 10.57
+8
... he he he .. Gregorcek ... he he he ... kaksne afne spet guncas ...
CyberWorm77
20. 06. 2012 09.18
+4
pa sej nima nobene besede tam not w parlamentu so sam za cifro : )))
JanezNovakJohn
20. 06. 2012 11.32
+7
Ne, Ne. On ima pomembno vligo v parlamentu, saj ima vgrajen Tomažekov čip v glavi. Tomažek pa ima Sanadarjev sindrom in tako je Slovenija ujetnik apsolutizma. Tito je bil absolutist 40 let. Le kako dolgo bo to uspevalo Tomažeku.
hungry
20. 06. 2012 09.01
+11
Za Previranta se ne da reči, da je kumrovška šola, ker je premlad. Mogoče se je pa pri svojem mentorju JJ naučil takšnega obnašanja. Ravno previrant je ta pravi, da govori o povbezovanju med strankami. Ja on lahko saj je edini, ki mu je uspelo z vsemi podpisati koalicijsko pogodbo, verjetno ker je na sredini. hehe, meni pa ta njegova sredina deluje, kot laž. dobičkarstvo, prevara, škodoželjnost, neizkrenost in še bi se lahko naštelo. G. Previrant zame ste lažnivec in ''mona'', zato vam ne verjamem čisto nič. In zaradi mene, če se do konca mandata te vlade sploh ne oglasite več. V naslednji vas pa upam tako ne bo več.
pgdpgd
20. 06. 2012 09.18
+4
Podpisujejo vsi vse kar jim dajo,samo da denar vlečejo,ker do korita se prirint ni lahko,da bi pa potem zaradi enga podpisa vsa kariera šla v maloro...ma a ste nori. Jih je treba razumet.
preverjen55
20. 06. 2012 08.48
+3
in Kumrovška šola, in razum po vladanju se podaljšuje za nedaljnih nekaj let, smo isti kot države, ki si nemorejo znebit voditeljev brez, da jih narod ne zamenja na grob način.
dule100
20. 06. 2012 08.00
-13
Oho, levaki pa še kar trpijo !
maestrol
20. 06. 2012 08.03
+13
Ja seveda, ker nismo 45tega, napolnili vseh jam..... :(
dule100
20. 06. 2012 08.09
-8
Takrat ste polnili samo jame, na glave ste pa pozabili !
vertex
20. 06. 2012 10.08
-1
daj-daj
20. 06. 2012 06.57
+8
S tem se ne kaže kam sodi Virant ampak komu pripada Pahor. Pahor in Erjavec naj se nehata spreneveda,t saj sta po teh volitvah nazorno pokazala kaj sta, vsekakor pa nista socialista.
krnekdoo
20. 06. 2012 14.43
+1
saintjozef
19. 06. 2012 23.43
+15
Ni vreden besede.
CtrlDelete
19. 06. 2012 22.50
+24
Na pamet mi je padla tista stara pesem od Riblje čorbe...ostani, džubre do kraja....
M_teorija
19. 06. 2012 22.53
+20
M_teorija
19. 06. 2012 22.22
+16
Da ni bil Virant tisti mali šolarček, ki je potem, ko se je stepel s sošošolcem mami hitel opravičevati svoje dejanje z besedami: "Pa saj je on mene prvi NAZAJ udaril"!!!!
Jožajoža
19. 06. 2012 21.26
+15
spet ena umazana igra janše in viranta. baje bi virant podprl pahorja, sd volilci bi bili užaljeni in strategi so ugotovili, da bi z jeze in razočaranja volilo ZVERA. KAPO DOL janezu janši
korintos1
19. 06. 2012 21.42
+25
Janša ve, da Zver nima kaj iskati proti G. Turku , pa tudi Pahorju. Odločil se je za Pahorja, ker ga lažje okrog prsta ovije.
JanezNovakJohn
20. 06. 2012 11.35
+3
JanezNovakJohn
20. 06. 2012 11.37
+2
V politiki zlasti v politiki Ljubljenega vodje ni nič slučajno in ne čisto.
JanezNovakJohn
20. 06. 2012 11.41
-1
Pezdir se je Lotil podkupovanja in intrig v parlamentu. Ker ni bilo dokazov da se to dogaja v S
Bojan-F
19. 06. 2012 21.20
+15
Sindrom SZDL že nakazan v Vladi 2004-2008 nikakor ne pojenja. A smo se za to borili?
hary1
19. 06. 2012 20.46
-15
s komunisti in tajkuni se nobeden ne druži
Tonček Balonček
19. 06. 2012 21.07
+28
illy2
19. 06. 2012 21.47
+18
hary1 daj pa vprašaj svojega presvetlega gorenjaka, kaj sta jedla za kosilo z bavčarjem !!!!!!
JanezNovakJohn
20. 06. 2012 11.49
+2
Tudi v tretjem rajhu je bilo mišljeno da bo vse drugače.
M_teorija
19. 06. 2012 20.24
+17
~Virant: Med strankami je premalo povezovanja~ Jqa škoda ker niso vsi tako povezovalni kot je JJ, ker bi bilo v državi vse drugače!?
Tonček Balonček
19. 06. 2012 20.27
+28
Virantova lista je s SDS izjemno močno povezana,
M_teorija
19. 06. 2012 20.30
+23
A je ta močna vez morda tisti zapičen nož v hrbtu!?
Tonček Balonček
19. 06. 2012 20.40
+23
Ne, ampak program, saj ga je Virant ukradel Janši, ki ga je pisal tri leta!
maestrol
20. 06. 2012 08.06
+10
Janša ga ni pisal ker je nepismen...saj veš kako krade govore, kaj šele programe....
JanezNovakJohn
20. 06. 2012 11.43
+3
Veže jih Janšev čip v glav,i ki ga dobi vsak član koalicije in homeopadski napitek zoper Sanadarjev sindrom.
JanezNovakJohn
20. 06. 2012 11.47
+2
Kdo je pisal program Virant- Janša. Ali Trojanski konj ali Mayer. Strategija je fenomenalna. Tudi Stalin in Hitler sta bila fenomenalna. Žal fenomenalnost je bila napačno orjentirana.
23345
23. 06. 2012 13.02
NE VERJEMITE VIRANTU, POVE TISTO , KAR MU MAJER NAROČI. KO MAJERJU PADA PODPORA, VRŽE CVETKO MED LJUDI, ZAČNE ČRNITI DRUGE, SAMO V ŽELJI DA DOBI NA PRILJUBLJENOSTI. NIČ NE BO VEČ MAJER, SPREGLEDALI SMO TE IN NA NASLEDNJIH VOLITVAH, BOŠ KOMAJ PRESTOPIL PRAG PARLAMENTA. KONEC JE S TEBOJ BELOGARDIST