Slovenija

Za ogrevanje tudi več kot 2000 evrov. Kako prihraniti?

Ljubljana, 29. 09. 2013 18.41 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Čeprav v energetskih podjetjih obljubljajo, da cene ogrevanja na začetku kurilne sezone večinoma ostanejo nespremenjene, je ogrevanje eden največjih stroškov družinskega proračuna. Da bi privarčevali, strokovnjaki predlagajo menjavo oken, energenta in še marsikaj drugega.


 

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
KOMENTARJI (241)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

User1064063
17. 11. 2013 17.18
Mitsubishi klima za 1000€...problem rešen.
Transformerji
30. 09. 2013 13.09
Sem gledal in poslušal - najcenejše ogrevanje je trenutno na drva. Če imate stara okna, ki ne tesnijo, pa fasado brez dodatne obleke imate pa ravno toliko, da prihranite za drva, vam bo to subvencionirala država. Ali sem prav slišal???
stand van piesangs
30. 09. 2013 12.34
+2
Glede prihranka: vedno je potrebno gledat tako: Vložek - razlika v stroških = ? let = prihranek, ker prihraniš komaj takrat, ko vložek dobiš povrnjen....
heartbreaker
30. 09. 2013 11.02
+1
najboljš je klima. je toplo, mal elektrike žre....mi jo bomo kupl zdajle kmal. ne pa enerkon, ki ti nabija cene iz mesca v mesec, ponoč ti pa še zaprejo radiatorje, da zmrzuješ...a oni plačujejo moje račune al jz??? jz rabim ponoč toplo met, ne čez dan. čez dan že preživimo. zato je edina opcija klima. tud nova okna pomagajo. sam če maš tako štalo k mi, pa klima 1A.
User979691
30. 09. 2013 12.25
Imam klimo in greje prehodno obdobje za dodatni 20eur na mesec, kar je manj kot pol metra drv. S pol metra trv ne dobin takega učinka nikoli zato klimo res priporočam vsem. Sam klima mora biti invertorska in pravilno dimenzionirana jakost glede na prostor v katerem deluje!
heartbreaker
30. 09. 2013 15.15
Tucci
30. 09. 2013 10.15
+5
Največja jesenska želja mnogih je kratka in topla zima.
gulmor
30. 09. 2013 09.03
+20
Že kurimo. Na žalost avstrijske pelete, narejene iz slovenske hlodovine. Ker je naša lesna industrija nesposobna...
SDS_je_poden
30. 09. 2013 09.53
+7
Ni nesposobna, pokopala jo je politika tako kot celo državo. Ni bilo to v nacionalnem interesu, da bi se tem dobro gospodarilo, pa so pustili vse propasti.
jelyca
30. 09. 2013 10.06
+3
Mi tudi kurimo ampak od letos naprej na drva.Preveč denarja šlo za olje.Smo kupili pač kamin in greje celo hišo...Super je res.Imamo pa tudi svojo šumo tak,da tisto malo dela pa se greješ.
dr.dare
30. 09. 2013 09.02
-21
Še je prepoceni kurjava da 1 ali 2 osebi živita v bajturinah po nekaj 100 m2!!!
zibertmi
30. 09. 2013 10.22
+6
ko sem bil star 20 let sva jo z ženo zgradila zase in kar nekaj prostora za otroke,življenje se največkrat obrne drugače ,a jo naj na stara leta prodava za drobiž,ki nebo dovolj niti za garsonjero,hiša je pa tako brezno za požiranje denarja ,edino ,če ga imaš toliko ,da se lahko v enem letu vseliš
znjbd
30. 09. 2013 08.56
+1
Jest bom samo tako rekel, kot sem opazil lanko leto pri sosedu. Ne se cudit racunu za korjavo, ko imas radiator (na ogrevanju stopnji 5 - 35°C mislim da, nisem 100%), ob enem pa okno odprto na kiper.
Kjegavidissss
30. 09. 2013 08.38
+1
Bla bla elektrika 14 centov, samo tukaj so pazabili napisati, da je 1/3 kurilne sezone v poceni tarifi in se teh 14centov hitro zmanjša in padeš pod kurilno olje, s tem, da ne rabiš investicije 10.000€ v napeljavo. So pa klime prava rešitev za poceni ogrevanje.
Luka Rojnik 1
30. 09. 2013 09.23
+11
me zanima, kako boš ti s klimo pri -15 ogreval hišo poceni?
heartbreaker
30. 09. 2013 11.03
User979691
30. 09. 2013 12.30
+1
Poceni se ne da, ker klima pod spodnjo mejo ki ima napisano zaradi plina lahko še greje vendar več ne deluje kot toplotna črpalka ampak kot električni grelec in za vso toploto ki jo proizvede porablja samo elektriko. Okrog ničle pa so pogoji za dogrevanje s klimo idealni saj je samo 20do30% električne energije ostalo pa pridobitek toplotne črpalke. Pri -15 in več je pridobitek toplotne črpalke 0.
medo357
30. 09. 2013 08.13
+29
Najboljši ukrep je razbitje monopolov komunalnih podjetij, ki sedaj računajo kolikor se jim zdi potrebno za svoje enormne plače. Na računu je skoraj 20 postavk, nudijo pa nam samo vodo, ogrevanje in odvoz smeti. S pravo konkurenco bodo padle cene njihovih storitev in se bo spremenil njihov odnos do strank. Ampak v tej državi je nemogoče karkoli spremeniti... na bolje in ceneje.
big_foot
30. 09. 2013 08.08
+14
Kamin na drva :-) ogrevanje me stane 5 litrov mešanice ter liter olja za motorko. Pa tudi če nimate gozda, z tem ko bi kuril na drva podpiraš domače kmete ne pa neke arabske šejke z nafto. No, roko na srce imam tudi centralno na kurilca za vmes kadar me ni za vikend in še to samo za mesece z ta hudim mrazom, ampak tisto ne pokurim 500 litrov v 2 letih. Najbolj trapasta mi je pa tista iz prispevka .... pokurim 3.000 litrov na sezono in ne razmišljam o menjavi energente.... bi rekel da možakar SPLOH ne razmišlja ker drugače ne bi take bedarije kvasil.
vrtojb
30. 09. 2013 08.10
+5
Odvisno od velikosti prostora in možnosti kurjave na drva. Če ni skladišča na voljo in nekoga, da vzdržuje ogenj, drva niso opcija.
User1093579
30. 09. 2013 08.15
+2
Tisti, ki pokuri 3000 l olja je poln denarja in mu o zamenjavi še ni treba razmišljati. Kot energent pa niso na voljo le drva, tudi peleti so domač les in se dozirajo avtomatsko. Zamnejav apa ni tako draga, da se je ne bi skušali lotiti.
big_foot
30. 09. 2013 08.25
+4
vrtojb, obstaja tudi varianta z avtomatskim dodajanjem drv ampak je draga kot hudič, peleti so pa sigurno dosti bolj ugoden energent. Sicer pa kot sem napisal, lahko imaš tudi kurilca, temp. ne neko minimum varianto, ko pa prideš domov pa dva polena v kamin, čez pol ure je super toplo, pa še tako fin občutek je ko ti v dnevni kamin lavfa.
Ost1234
30. 09. 2013 08.38
+14
Nedolgo tega je bil kurilc relativno poceni. Cenejši od drv, pelet, sekancec, .... Tisti brez ali z malo denarja so kupili peči na olje. Da bi prihranili ... Sedaj je drugače, a peči so ostale in sedaj moraš investirat v nova okna, fasado in v novo peč, da bi letno prihranil dvesto-tristo evrov.In zdaj sprašujem BANDA UŠIVA, koliko to stane? Za koliko kurilnih sezon kurjenja s kurilcem? Pa tudi denarčke moraš imet, ne samo voljo in skrbi za čistejše okoje ;-))!!
Luka Rojnik 1
30. 09. 2013 08.01
-12
ogrevanje in topla voda za 5 člansko družino za 200m2 od oktobra do aprila strošek 370€ . v hiši je pa ves čas 23 stopinj! kdo pravi da je ogrevanje strošek?
User1098356
30. 09. 2013 08.14
+7
big_foot
30. 09. 2013 08.28
+7
DerThomas, pa veš da se motiš. Če imaš sanitarno vodo na toplotno črpalko navadno ogrevanje pa na drva, je 370 ojrov lahko čisto realna cena. Seveda z kako novogradnjo - pasivno hišo :-)
Luka Rojnik 1
30. 09. 2013 08.40
+5
hiša ni pasivna, je pa res da je novogradnja in izolirana z 20 cm stiropora, 3 slojna stekla in pozimi ponoči obvezno rolete dol! je pa ogrevanje na toplotno črpalko zemlja voda! v kurilnici je pa števec za elektriko tako da si lahko vsak mesec popišem števec! povprečno je nekje 60 € na mesec ogrevanje na 23 stopinj!
Luka Rojnik 1
30. 09. 2013 08.44
+4
meni so govorili da me bo ogrevanje stalo okoli 500 E in jim skoraj nisem verjel! zato sem si zmontiral električni števec in glej ga zlomka, porabim še manj kot so rekli!
User416955
30. 09. 2013 08.51
+4
Luka Rojnik 1
30. 09. 2013 09.05
-3
der tomas, kje si sedaj še s kakšnim pametnim odgovorom? ti je muca jezik papala?
Luka Rojnik 1
30. 09. 2013 09.07
-2
kurilnica z zemeljskim kolektorjom je bila nekje 11-1200 € ne vem točno, ker sem zraven delal še hlajenje hiše, deževnico za wcje in je bil potem račun za vse skupaj! sem pa zemeljski kolektor delal v lastni režiji! potem sem dobil pa še 200€ subvencije nazaj!
Luka Rojnik 1
30. 09. 2013 09.10
-3
je pa tč buderusova, ki je v osnovi ene 2000€ dražja kot npr. kronovškova! pa subvencije je bilo 2000€ in ne 200€ kmot sem napisal prej!
zibertmi
30. 09. 2013 10.29
+3
kje si pa vse to dobil za 1200 eu verjetni si mislil12000 eu in k koliko kurilca dobiš za ta denar in koliko let bi se ogreval.po tolikih letih bi bilo pa potrebno tudi že kaj investirati v ogrevanje.začaran krog ki je v pri samo analitikom,potem pa pravjo da je že novejša tehnologija pa spet kredit pa nova investicija itd
big_foot
30. 09. 2013 11.21
+2
Razmerje med vložkom, prihrankom in življensko dobo sistema pa ne gre v prid.
User1093579
30. 09. 2013 08.00
+46
Najbolj mi je všeč predlog strokovnjakov, da naj zamenjamo okna, energen in še marsikaj drugega. Resnično, strašno brihten nasvet v času, ko ljudje nimajo za staro žemljo in imajo zaostanek pri plačilu položnic za več mesecev. Brihtno!
trabakula
30. 09. 2013 09.11
+15
kaj pa lahko pričakuješ od takih "strokovnjakov".......ti so dobro plačani za take nasvete in jim ni problem vse to narediti
User1097397
30. 09. 2013 07.52
+16
Najceneje je, da smo tudi v hiši dobro oblečeni.
tantadruj1
30. 09. 2013 07.44
+11
kaj hočejo povedat, da če je hiša zaprta porabiš manj za kurjavo? o bejži, neki novega. no kurit v kartonski škatli je še dražje, če kdo ne ve... dajte raje malo kontrolirat skupne blokovske kurilnice, tam je potrata. ponekod folk okna odpira..
Slovenc07
30. 09. 2013 07.35
+12
Bla bla če bi menjali okna vas pride najmanj 6000€ odvisno koliko oken imate na hiši, izolacijska fasada stane najmanj 10.000€......torej kje je prihranek? 16.000€ vložit da bom privarčeval 300€ na leto je bedarija!
User1098356
30. 09. 2013 08.18
+8
Super končno eden ki razmišlja. Enako je z sončnimi celicami ki proizvajajo električno energijo, investicija se ti povrne 3 leta za tem ko je potrebno celice obnovit. Ne goovrim za male sončne elektrarne ampak za tiso ki si postaviš za privatno gospodinjstvo.
User485741
30. 09. 2013 07.32
+21
strokovnjaki predlagajo menjavo oken, neumnost raje menjamo politike bo takoj bolje
maijster
30. 09. 2013 07.31
+4
.......itak,da brez dobre izolacije ali stanovanja ali hiše ni nekega poceni gretja,neglede na kaj kuriš,.............
User66692
30. 09. 2013 07.35
+5
dej dej kaj pa včasih stare kamnite hise okna z eno šipo pa so bli bolj zdravi bolj odporni ,,, sama razvada z tega je pa pol vse bolano pa smrkavo
User66692
30. 09. 2013 07.19
+3
ma bedarija menjava oknov ,, mal pa more bit svežga zraka v stanovanju k je mal bolj mraz je pa vse bolno k majo v stanovanju prevroče
parklc
30. 09. 2013 07.34
+4
Se popolnoma strinjam, ampak ne prevroče, suh zrak ki sluznico suši na polno
User491311
30. 09. 2013 02.19
+33
Ma džabe menjava oken ker tud če nimam pržgan radijator me pride isto k da bi ga mela... energenti so pa itak usi isti,neki obljubljajo folk nasede pol se pa za glavo drži celo zimo.... pa krneki zaračunavajo zravn k nima blage veze z vezo res kot npr. SPL.. bed
belaovca
30. 09. 2013 06.49
+13
Crna..Tisti merilec porabe enegije na radiatorju je uzakonjena kraja kajti zaznava vsako grelno telo (tudi svečo= preverjeno) ki oddaja toploto v prostor in sploh radiator tu ni pomemben..pomembna je temperatura okolice
Brabus
30. 09. 2013 07.19
-2
Samo.Jst
30. 09. 2013 07.34
+6
..se strinjam z Mičkom... enak merilec na 2 ali 10 členskem radiatorju, z leta 1982 al pa 2013... Ko je lastnik stanovanja menjal, so ostali celo kurilno sezono na omari, pa se nihče ni obregnil. Ko so jih končno namestili pa nobene kalibracije al karkoli, sam 10€ na radiatorj za montažo in nasvidenje. eh, že to da 40% položnice še vedno temelji na kvadraturi potrejuje Mičkovo izjavo.