Slovenija

'Za Slovenijo je ključno, da arbitražno sodišče nadaljuje delo in ga konča s sodbo'

Ljubljana, 19. 08. 2015 15.14 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

"Moramo se pogovarjati naprej. In o vsem. Nenazadnje smo partnerji v EU in Natu," je o zapletu s Hrvaško dejal predsednik Borut Pahor. Zavrnil je razlage, da sta Hrvaška in Slovenija arbitražni sporazum dosegli pod pritiskom.

Borut Pahor
Borut Pahor FOTO: Damjan Žibert

Predsednik republike Borut Pahor je dejal, da je za Slovenijo ključno, da arbitražno sodišče nadaljuje delo in ga konča s sodbo. Kot je poudaril, arbitražni sporazum, ki je bil registriran pri ZN kot mednarodna pogodba, kljub odločitvi hrvaške vlade in sabora za odstop od dogovora velja.

Pahor je v prvem pogovoru za slovenske medije po izbruhu afere Pirangate dejal, da Slovenija sprejema vse potrebne odločitve, da bi lahko arbitražno sodišče neodvisno in nepristransko sprejelo sodbo o določitvi meje med Slovenijo in Hrvaško. "Zdaj je pomembno, da imamo jasno prednostno listo strateških ciljev in da jih korak za korakom dosežemo," je poudaril.

Iz arbitražnega sodišča so danes sporočili, da so prejeli pisma obeh vlad. Ker nobena od strani ni imenovala novega arbitra, bo zdaj predsednik sodišča Gilbert Guillaume imenoval nova sodnika, ki bosta nadomestila hrvaškega sodnika Budislava Vukasa in slovenskega sodnika Ronnyja Abrahama. Potem ko bo sodišče rekonstituirano, bo tribunal znova pregledal zahteve in pogoje obeh strani v skladu z zakonodajo in morebiti zahteval dodatna pojasnila.

V uradu predsednika republike odločitev sodišča razumejo, da torej arbitražno sodišče postopa naprej v skladu z arbitražnim sporazumom. ''Po mnenju Slovenije ima Arbitražno sodišče vsa pooblastila, da po imenovanju manjkajočih članov tribunala arbitražni postopek nadaljuje''.

Hrvaško zunanje ministrstvo odločitve ni želelo komentirati.

Na vprašanje, ali bi se morala Slovenija ostreje odzvati na nektere hrvaške izjave in braniti svoj položaj, je Pahor odgovoril, da bi se lahko tako on kot drugi odzivali tudi na druge izjave. ''Ocenili smo, da se razen pri bistvenih tega vzdržimo. Tako je Slovenija bolj ali manj spregledala neprimerno izjavo nekdanjega arbitra Vukasa, ki je utemeljil svoj odstop z razlago, "da je sodišče imelo namero Hrvaški vzeti del teritorialnega morja, proti čemur sem se najostreje upiral". Mislim, jasno je, da gre za neprimerno izjavo in v nasprotju s pravnim okvirjem za razsodbo arbitražnega sodišča. No, ostanimo pri bistvenem. Za Slovenijo je ključno, da arbitražno sodišče nadaljuje svoje delo in ga konča s sodbo''.

Napovedal je, da naj bi se v prihodnjih dveh tednih srečal s hrvaško predsednico Kolindo Grabar-Kitarović, pričakuje pa iskren in ploden pogovor. "Moramo se pogovarjati naprej. In o vsem. Nenazadnje smo partnerji v EU in Natu," je dejal.

Predsednik je v pogovoru zavrnil izjavo hrvaške kolegice, češ da problem med Hrvaško in Slovenijo ne obstaja. "Seveda obstaja, saj meja na morju nikoli ni bila določena in zato smo tudi sklenili sporazum, ki naj ga uredi, torej določi mejo," se je odzval Pahor.

Zavrnil je tudi razlage v javnosti, da sta Hrvaška in Slovenija arbitražni sporazum dosegli pod pritiskom. "Vraga sta ga. Prav nobenega pritiska ni bilo. Bila je boleča in skrajno zaskrbljujoča tišina. Ostali smo sami. In sami smo potem tudi dosegli okvirni dogovor," je pojasnil.

Pahor je še poudaril, da bomo Slovenci in Hrvati vedno sosedje, in po njegovem mnenju je zelo pomembno, da imamo rešena vsa temeljna vprašanja, med katerimi je določitev meje nesporno najpomembnejše. Po njegovih besedah se je za izboljšanje odnosov treba zelo potruditi, za poslabšanje pa zelo malo. Si pa kljub vsemu želi biti zmeren optimist.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (657)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

pkorosec
20. 08. 2015 14.28
-2
Zakaj se sploh sekirat? Evrope in Slovenije v roku 50 let sploh ne bo. A mislite da bodo takrat novi gospodarji v Ljubljani in Zagrebi razprabljajli cigav je Piranski zaliv. Za njih bo itak vse aIIahovo.
+2
Mladi gospod ,Slovenci smo sicer nevoščljiv narod ,a smo Ponosen narod.Imeli smo že nešteto gospodarjev.A Slovenci še zamiraj ponosno hodimo pa Svoji domovini in po svetu.Tako bo za veke veke amen
Transformerji
20. 08. 2015 13.26
+1
Za Slovenijo je ključno vprašanje samo to - do kdaj bomo imeli še to krpico zemlje in do kdaj bodo na njej živeli pravi Slovenci.....
Uporabnik113189
20. 08. 2015 13.40
+3
Za slovenijo so največja grožnja današnjega časa hrvati. To ne trdim zato, ker bi se odločal na pamet, ampak na osnovi dejstev..Velika večina njihovih državljanov meni, da je vse ozemlje hrvaško, ko je vendar vsem, ki smo živeli v Jugoslaviji jasno, da je bil predhodnica, ki je vstopila kot republika v Jugoslavijo NDH. Istočasno kot so vstopile vse druge republike v to FEDERACIJO. Po ustavi so imeli pravico izstopit, tako kot smo odšli slovenci. Nikjer ne piše da se lahko razširijo na ves jadran..Vemo točno kako velika je bila NDH..Pa še tukaj so resna vprašanja do česa so upravičeni zaradi paktiranja z nacisti do konca svetovne vojne in s tem posledično zločinov. Niso plačali odškodnin za izseljene, uničeno premoženje, ni se jim sodilo. So edina država, ki ima še do slovencev željo po asimilaciji s nekakšno hrvaščino in jo tudi izvaja. Prav nobene razlike ni s poskusi asimilacije preko italijanščine, nemščine, madžarščine. PRAV NOBENE. Le da se večina slovencev tega ne zaveda in se proti temu ne bori. S podporo države hrvaški tajkuni poskušajo obvladati sloveski trg, s tem slovenske medije , razslojiti slovensko družbo z zaposlovanjem svoje diaspore in pošiljanjem na zavod slovecev. Čim vidi hrvaški lastnik slovenca, je naslednji teden ob službo, to je dejstvo..Napad na našo državo poteka tudi preko diplomacije v tujini, širjenjem laži, grožnjami s paradami, zasmehovanjem. Njihovo prisluškovanje in vohunjenje je široko organizirano, mnogi so v najvišjih organih naše oblasti. Se bomo slovenci prebudili? Čas bi že bil..
pkorosec
20. 08. 2015 14.27
+1
tudi hrvati bodo prej ko slej izginili pred novimi kolonizatorji, ki prihajajo z morja in Turcije.
Oskar22
20. 08. 2015 11.24
-4
Lepši časi 20.08.2015 07:03:36 2 2 DESNI SO PA RES VELKO NAREDILI ,CELO TAJKUNE SO USTVARILI IN POL DRŽAVE RAZPRODALI !!!! KDO JE PODPISOVAL Z MERKLOVO ???? LEVAKI
funi
20. 08. 2015 09.38
+0
Kdo bo plačal fiasko na sodišču,upam da se znanima akterjema zapleni vso premoženje in se nakaže v proračun. Bojim se pa da bosta še v službi napredovala,saj sta v pravih strankah.
silberblack
20. 08. 2015 09.07
+3
Za Slovenijo ni ključno, da se doseže razsodba, mister Pahor, temveč, da dobimo, kar je našega in to je morje, zaliv itd. Pojdite delat na Hrvaško, itak delate za njih, vsi po vrsti.
scorpion777
20. 08. 2015 09.15
-1
Hrvaški je vseeno ce ne pride do razsodbr, ker potlej ostane status quo. V takih primerih se po mednarodnem pravu velja razmejitev kot črta sredine v Piranskem zalivu. ZA zdrave medsosedske odnose bi pa bilo odlicno če bi hitro našli drug model reševanja meje, ker je arbitrža kontaminirana z nedovoljenimi dokumenti. To bi bilo fer. Hrvati se še vedno želijo pogovarjati, kljub temu da je slovenija kršila pravila in ne samo kršila to je zelo mil izraz.
scorpion777
20. 08. 2015 09.19
-1
- status quo pri mejnih sporih obvelja razmejitev po sredini.
Uporabnik113189
20. 08. 2015 13.05
+2
scorpion777, bilo bi zelo lepo, če bi kontaminacijo z dokumenti dokazali. Celotni pravniški svet zahodne evrope pa trdi da je kaj takšnega nemogoče in bi takoj zasledili. Pa niso. Torej kje so dokazi. Hrvaške laži?
priest
20. 08. 2015 07.29
+4
Če hrvatje nočejo sodelovati pri tako pomembni instituciji kot je evropsko arbitražno sodišče, pomeni, da negirajo oz se posmehujejo celotnemu sistemu pravnih načel EU.Sosedje mislijo, da so kar sami država v državi ali kako ?.Če bodo še naprej tako trmoglavili, sledi samo še suspenz iz Evropske unije.
scorpion777
20. 08. 2015 08.41
-3
Zakaj hrvati nočejo več sodelovati v arbitraži? Kaj je razlog. Kaj pomenijo naslovi v tujih strokovnih revijah z naslovom Sekolec scahdal in ne Croatian scandal?
mišnica
20. 08. 2015 06.19
+8
PROCESOIDU- SEM PIRANČANKA IN SE NIKAKOR NE MOREM STRINJATI S TVOJIMI TREMI LAVORJI VODE. OČITNO POČITNIKUJEŠ NA HRVAŠKEM IN SE NITI NE ZAVEDAŠ POMEMBNOSTI PIRANSKEGA ZALIVA. SICER PA JE BIL TO VEDNO PIRANSKI ZALIV IN NE SAVUDRIJSKA VALA.
scorpion777
20. 08. 2015 08.39
-2
Mišnica v kolikor si res Pirančanka, bi verjetno vedela, da je to bil sečoveljski zaliv in ne Piranski. Razloži nam pomembnost Piranskega zaliva.
korintos23
20. 08. 2015 08.49
+3
Sečoveljski? Kje to piše v hrvaških učbenikih?
TRUMPP
20. 08. 2015 05.06
+2
S Kitaro ..."pričakuje iskren in poloden pogovor".....tako kot s Kosorjevo.....totalni klovn. Bo šel nastavit še drugo lice....ena zaušnica za miško malo ni dovolj.
Uporabnik113189
20. 08. 2015 13.08
Se strinjam, hrvati so mu dali zaušnico in ga prijazno povabili na obisk, da mu prisolijo še eno. In on razmišlja da bi šel?????
nnanna
20. 08. 2015 03.22
+3
pahor, najljubši politik! halo, za nas res ni rešitve.
Biofanatik
20. 08. 2015 06.20
+1
Je, padec meteorita se žvali ne bomo matrale.
Hephaestus
20. 08. 2015 00.10
-12
Za Slovenjo je ključno, da postane resna dežela in se začne tako tudi obnašati. Dokler bo slo. politika gostila razne ruske zločince in Putinove oprode, bo od zahoda prejemala močne klofute toliko časa, dokler se njeno politično vodstvo in dobršen del njenega naroda ne strezne hude pijanosti in blaznosti komunistične zblojene ideologije. Čas bi že bil, da se s tem preneha in se Slovenija v celoti orientira na razviti zahod. Tam je perspektiva te deželice.
scorpion777
20. 08. 2015 00.18
-17
Rad bi dodal, da je kljucno tudi to, da se Slovenija opravici Hrvaski za zadnjo afero z prirejanjem dokumentov s katerimi so zeleli svojega soseda okrasti za zemljo. Drugo opravicilo pa za vse grde izrecene besede proti Hrvatom. Potem se usesti skupaj in iskreno pogovoriti ali lahko "problem" meje sami med sabo resimo ali pa naj gremo na sodisce v Haag, kjer se odloca samo po pravu in pravu, ne pa po principu interesov in neke kvazi pravicnosti in kupovanja v korumptiranih arbitrazah. Resi ze to vprasanje meje na kulturen nacin in brez zatrupljanja medsosedskih odnosov. Namrec hoces noces smo si sosedje in bolje da se razumemo kot pa kregamo.
mptour
20. 08. 2015 07.13
+7
Pa kaj je s tabo!? Mi njim krademo zemljo in grdo govorimo o njih.? Ali si hrvat, ali pa totalno bolan. Ti pa res ne poznaš zgodovine. zaradi tako mislečih smo tam, kot smo.
scorpion777
20. 08. 2015 08.42
-3
ZGODOVINO? Pa povej na točno kakšen način to hrvati kradejo sloveniji zemljo?
scorpion777
20. 08. 2015 12.41
-2
kdaj to je bila Istra slovenska? Katerega leta?
Uporabnik113189
20. 08. 2015 13.09
+1
mptour
20. 08. 2015 13.58
777 A si ti v hrvaško šolo hodil? To zgodovino poznajo samo oni.
procesoid
19. 08. 2015 23.42
+8
Kle se zahebavate zaradi treh lavorjev slane vode, že jutri pa boste imeli v prelepi alpski deželi na vagone uvoženih ISIL vojščakov. Kakšen je program vlade v zvezi tega? Madžari uspešno zapirajo mejo, Makedonija je klecnila, neuspešno naproša sosede za pomoč po kompozicijah vlakov, pošilja na polno v Srbijo, ti so že napovedali, da bodo šibali naprej v Hrvaško, in evo jih... Nikoli več miru in sožitja in tako, kot je bilo... Evropa pa molči, ker je zahebala z vojaškimi intervencijami na bližnjem vzhodu (copata ameriška)... Češka in Slovaška sta zavrnili sprejemanje beguncev muslimanske vere (sprejeli bodo peščico otrok iz vojnih območij), vzrok za to pa sta navedli, da nimata verskih objektov za to vero, in da sta državi večinoma ateistični (+ okoli 30% rimokatoliki)... Nemci pritiskajo na vlado za vrnitev svojih nekdanjih mej in Nemčije, Avstrija bo tožila Bruselj zaradi nepravične delitve beguncev med države EU.... Evropa pa spi... Nihče ne sprejema beguncev v postopek za azil, samo usmerjajo jih v osrčje EU - že dalj časa napovedana islamizacija...
scorpion777
19. 08. 2015 23.56
-9
PROGRAM VLADE? Je kako ispasti cime vecja faca in se delati neumnega in tudi folk delati neumen, medtem, ko so te dobili v necednih poslih. In seveda za to kriviti soseda, ker te je dobil.
scorpion777
20. 08. 2015 00.11
-6
Kolega procesoid menim, da se premalo ljudi zaveda ne nevarnosti ISILa. Dejstvo pa je, da ima ISIL ogromno tiho bazo ne ravno dalec od nas cca. 4 ure voznje stran. Kdo bo spet na braniku krscanstva? Kdo je bil na braniku cca 500 let in podnesel najvecjo zrtev?
Uporabnik113189
20. 08. 2015 13.10
Za Slovenijo je ISIL kot naročen..Bolj kot so pridni pri hrvatih bolje za nas.
scorpion777
19. 08. 2015 23.32
-9
Ce je sam predsednik ICJ Abraham odstopil s pozicije arbitra "Slovenije" prakticno po 7 dneh me prav zanima kako bo nekdo manj renomiran sodnik, ki da nekaj na sebe SPREJEL to delo, ce je alfa in omega ICJ elegantno odstopil, ko je uvidel razmere afere kontaminiranih dokumentov. Res me zanima kdo bo ta faca.
kiboko
19. 08. 2015 23.54
+5
Mislim, da nisi pravilno razumel dogajanja.
scorpion777
20. 08. 2015 00.03
-5
V katerem smislu. Kaj res mislis, da je Abraham odstopil, ker ni mogel, kot je zapisal v odstopni izjavi v smislu, da ne more ispolniti pricakovanj .... to je bil njegov zelo hiter in eleganten manever iz dreka, ki ga je naredil Sekolec in zunanje ministrstvo Slovenije. Arbitraza je kontaminirana, koliko in v kaksnem razmerju vedo samo udelezenci. Kdo ve ce se skriva se kaksen posnetek, ki bo sel po potrebi ven, ce ee arbitraza nadaljuje. Zato je Abraham tudi odstopil, ker da kaj nase.
Uporabnik113189
20. 08. 2015 13.12
Odstopil je, ker je menil, da je takšna avtoriteta, da bodo hrvati prišli nazaj. Pa se je grdo prevaral, za lopove ni nikjer nobene avtoritete, sploh pa ne na sodiščih.
scorpion777
19. 08. 2015 23.28
-11
Kdo bo odgovarjal za zavedeno slovensko ljudstvo? Kdo bo odgovarjal za podgrevanje sovrastva proti hrvatom? Mogoce odgovorni uredniki medijev, ki jih berete in poslusate? Politiki? KDAJ TO JE BILA ISTRA SLOVENSKA IN KDO BO ODGOVARJAL ZA TO LAZ DA JE BILA ISTRA "VEDNO" SLOVENSKA. Ljudje pamet v glavo in ne se pustit nasedat lazem kvazi nacionalistom.
scorpion777
19. 08. 2015 23.35
-13
hrcek se ni sel spat. Mi hrcki se imenujemo hrvati ze 1400 let. Kaj pa vi? Pred tisocletjem ste bili kao karantanci. Pred stoletji ste bil kranjci, sedaj kao slovenci cez samo stoletje pa se boste imenovali BOSANCI. Nataliteta vas bo zjebala na polno, ha ha. Eh dragi kar pripravi se.
marabou
20. 08. 2015 07.38
+2
če je že kdo ,ste zavedeni hrvati..od kdaj je bila istra hrvaška ? Si res prepričan, da ste hrvati dalj časa na tem teritoriju.kot slovenci. Drugače pa, kdo misliš da vas je naredil ?Mešanica koga ste ? sicer verjamem, da bereš samo zgodovino, ki tebi in vam hrvatom paše( posebno, če jo napiše nek, kao ugleden hrvaški zgodovinar). Tako kot to delate pri vsaki pogodbi, katero podpišete. Ni vse vedno tako, kot se vam zazdi in paše. Pa v translator poglej kaj pomeni ime Capodistria.
scorpion777
20. 08. 2015 08.50
-2
Razloži ti meni od kje smo mi mešanica ko imaš bele hrvate na Poljskem in Češkem že v cca 8 stoletju. Papež Pavel Ivan II. je pravil da je njegova mati bela hrvatica. Hrvatimso skozi zgodovino naseljevali tudi to naše področje. AMPAK pazi, mi se imenujemo hrvati že od cca. 6/7 stoletja. Tebi vračam vprašanje, kdaj je bila Istra Slovenska? Ko že omenjaš google. Malo preveri pojem Istarski razvod. Hrvaška glagoljica v Istri. Praktično imaš tono dokazov o hrvatih v Istri okoli leta, prav nasprotno o Slovencih nič.
murinar
20. 08. 2015 09.47
scorpion777
19. 08. 2015 23.24
-10
Joj kako bo nekatere bolela glava ko se bo zaradi afere arbitrazno sodisce samo razspustilo. V strokovnih mednarodnih pravnih revijah ze lahko zasledimo naslov kot Sekolec scandal in podobno :)
Angela Franko
20. 08. 2015 07.00
+5
Samo tiho naj bodo in nehajo zganjat cirkus KRAJNSKA KLOBASA JE BILA NJIHOVA PA TERAN TUDI PA PTUJ SIGURNO TUDI A NA LIPICANCE SO POZABILI ????
Iniesta
19. 08. 2015 22.57
+2
Dinamo premagu Skenderbeu ... Kje je nas Mandjukić?
bukefal
19. 08. 2015 22.47
+11
Ko bosta Paho in Cmero jasno in glasno povedala, da Hrvaška za nas ni prijateljska država, bosta naredila korak v pravo smer. Do takrat pa je njuno govoričenje eno samo brezvezno nakladanje!!!
janijankov
19. 08. 2015 22.51
+0
kiboko
19. 08. 2015 23.55
Sem si mislil da sta nesposobna bedaka ... potem naletim na takšen komentar in dojamem, da je vse relativna in da sta super, za naše razmerje.
janijankov
19. 08. 2015 22.45
+0
glava2 19.08.2015 22:17:33 -1 1 2 celoten političen vrh levi in desni z vlado in predsednikom vred bi morali nemudoma odstopiti, ker so nesposobni in so vsemu slovenskemu narodu v sramoto!!!!****************************************** TI BRIHTNA BUČA, ALI NE VEŠ, DA VODIJO VLADO TVOJI L E V I ???? KAJ MEŠAŠ DESNE ZRAVEN, ČE SO TVOJI L E V I *** N E S P O S O B N I ??????
Skunk Works
19. 08. 2015 23.12
-3
Angela Franko
20. 08. 2015 07.03
+2
DESNI SO PA RES VELKO NAREDILI ,CELO TAJKUNE SO USTVARILI IN POL DRŽAVE RAZPRODALI !!!! KDO JE PODPISOVAL Z MERKLOVO ???? LEVAKI ????
glava2
19. 08. 2015 22.17
-4
celoten političen vrh levi in desni z vlado in predsednikom vred bi morali nemudoma odstopiti, ker so nesposobni in so vsemu slovenskemu narodu v sramoto!!!!
vsismosužnji
19. 08. 2015 22.25
+2
kdo jih bo pa nadomestil???spodnji in zgornji??
vsismosužnji
19. 08. 2015 22.30
+3
zapomni si!!! v nobeni državi članici EU nihče ne more biti v državnem vrhu če ni prej prisegel popolno lojalnost in poslušnost gospodarem iz bruslja!!
kiboko
19. 08. 2015 23.57
-1
Saj se je to praktično zgodilo, ko je zmagal SMS, vse sami novi politiki. Cerar je povsem svež, točno to smo hoteli.
kiboko
19. 08. 2015 23.58
+0
M_teorija
19. 08. 2015 21.48
+8
Baje smo letos rekordno uvozil hrvaških pocen prascev!? Sam Janezu se lahko zahvalimo, ko je mešetaril pod pultom!?
PatriaNiNi
19. 08. 2015 21.50
-6
srebrnibreg
19. 08. 2015 21.50
+4
Pa še pisati so jih naučili sodeč po nekaterih komentarjih na tem portalu.
piljan
19. 08. 2015 21.54
+6
srebrnibreg
19. 08. 2015 21.55
+9
Rajši partijska kot pa župnikova narejena v zakristiji kot ti.
janijankov
19. 08. 2015 22.54
+1
piu
19. 08. 2015 21.34
+6
A ve kdo, katera delovna organizacija bi zaposlila politologa?
seljaaak
19. 08. 2015 21.38
+6
piljan
19. 08. 2015 21.38
+2
Esdeesek,če je še prefarbani komunist,pa bi bil takoj pri koritu.
vsismosužnji
19. 08. 2015 21.39
+6
PatriaNiNi
19. 08. 2015 21.40
-9
Aha. Kot Milan Kučan? Ups, Milana je baje demokrat :)) SDS je stranka, ki je sirote nikoli ne boste dosegli.
srebrnibreg
19. 08. 2015 21.43
+7
SDS je stranka katera je pristaš usta štva in sirota je v glavi tisti katera takšne podpira.
seljaaak
19. 08. 2015 21.43
+6
PatriaNiNi
19. 08. 2015 21.45
-13
SDS je stranka, ki ni pristaš pobijanje Slovencev kot leve stranke :)
valvazor44
19. 08. 2015 21.46
+8
srebni,se strinjam,vsi ti so sirote,saj se prodajajo za 50ev...
PatriaNiNi
19. 08. 2015 21.49
-7
Srebrnimehki, a da so pobili 1,5 milijona slovenskih otrok :))
izlakarr
19. 08. 2015 21.49
+7
Patria svoj narod pobijajo z lažmi,uničujejo in razdvajajo,državljane Slovenije in vse to je delo janeza Janša
PatriaNiNi
19. 08. 2015 21.55
-6
Aha. Kraje levice pa so blagoslov za Slovence :) Zato se ne oglašate pod članki o levi mafiji ?