Slovenija

Zakaj je poleti dobro iskati novo zaposlitev?

Ljubljana, 09. 07. 2012 01.04 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 5 min
Avtor
Renata Rančić
Komentarji
49

Mnogi iskalci zaposlitve so prepričani, da v poletnih mesecih iskanje novega delovnega mesta ne obrodi sadov. Strokovnjaka za karierno svetovanje pa se s tem ne strinjata in navajata kar nekaj dejstev in nasvetov, ki jih lahko iskalci zaposlitve obrnejo v svoj prid.

Poletje je zelo primeren čas za iskanje zaposlitve, predvsem zaradi zmotne miselnosti večine iskalcev, da takrat podjetja ne iščejo kadrov, da iščejo le kadre za krajše delovno obdobje, da so vsi na dopustu, itd. "Že že, a na dopustu so največ tri tedne, ves ostali čas pa so še kako prisotni na svojih delovnih mestih,« pojasnjuje Aleš Zaletel, direktor podjetja Moje delo d.o.o.. Opozarja, da ima kandidat, ki bi v ostalih obdobjih v letu imel nekaj sto konkurenčnih kandidatov, poleti bistveno manjšo konkurenco: le nekaj deset prijavljenih. Zato imajo tisti, ki so bolj aktivni, veliko več možnosti, da jih povabijo na razgovor.

Aleš Zaletel: "Ko iskalec vidi oglas v mediju, je velika verjetnost, da je isti oglas videlo še nekaj 100, tudi 1000 kandidatov. Zato prejme podjetje na svoj oglas večje število prijav in temu primerno je odstotek verjetnosti, da je kandidat izbran, nekoliko slabši".
Aleš Zaletel: "Ko iskalec vidi oglas v mediju, je velika verjetnost, da je isti oglas videlo še nekaj 100, tudi 1000 kandidatov. Zato prejme podjetje na svoj oglas večje število prijav in temu primerno je odstotek verjetnosti, da je kandidat izbran, nekoliko slabši". FOTO: Thinkstock
Da je iskanje zaposlitve “kontinuiran proces, pri katerem ni dobro delati kakšnih večjih premorov oz. čakati, da se bo kar nekaj zgodilo, ali prelagati čakanje na jesen,” opozarja tudi tudi Brigita Vončina, karierna svetovalka na Zavodu za zaposlovanje. Meni, da aktivni iskalci tudi lažje nastopajo na zaposlitvenem razgovoru in se bolje znajdejo. “To je veščina, ki se jo da naučiti, s katero dobiš vpogled na trg dela, na področje zaposlovanja,” je prepričana.

Delodajalci so dostopnejši

Delodajalci so poleti malce bolj sproščeni, ker vsaj v nekaterih sektorjih niso tako zaposleni in tudi lažje pridemo v stik z njimi, če seveda niso ravno na dopustu, je prepričana Vončinova.
Zaletel opozarja, da imajo tudi delodajalci oziroma kadrovniki in odgovorni za zaposlovanje tudi več časa in se lahko bolj posvetijo iskanju in izboru kadra.

Poleti so delodajalci bolj sproščeni in bolj dostopni za kandidate.
Poleti so delodajalci bolj sproščeni in bolj dostopni za kandidate. FOTO: Thinkstock

Delovna mesta obstajajo

Na našem portalu poleti ni izrazitega sezonskega nihanja glede oglaševanja prostih delovnih mest v poletnem obdobju, pozna se največ do deset odstotkov,” nam zaupa Zaletel. Poleti ne zaznajo večjih sprememb v strukturi ponudbe delovnih mest, razen nekoliko večjega povpraševanja po sezonskih delih. Sicer je pri njih še vedno najbolj iskan prodajni kader. V primerjavi s prejšnjimi leti je manjše povpraševanje podjetij po tehničnem kadru (strojništvo, gradbeništvo, IT).
Po podatkih Zavoda za zaposlovanje julija, še zlasti pa

Po podatkih ZZZS-ja je bilo v lanskem juniju realiziranih 8.696, v juliju 7.570 in v avgustu 6.485 zaposlitev.
avgusta delodajalci običajno prijavijo manj prostih delovnih mest, septembra pa njihovo število znova poraste. Poleti glede na ostale mesece po večjem številu prostih delovnih mest izstopa zlasti področje izobraževanja. Poleg tega omenjajo še: dejavnost zaposlitvenih agencij, dejavnost potovalnih agencij, organizatorjev potovanj in s potovanji povezane dejavnosti, dejavnost varovanja, dejavnost oskrbe stavb in okolice, kulturne in razvedrilne dejavnosti, dejavnost članskih organizacij. Zaposluje se tudi na področju gostinstva, vendar poletni meseci glede na ostale ne izstopajo.

Prijatelji, nekdanji sodelavci ali znanci so pri iskanju zaposlitve lahko v veliko pomoč.
Prijatelji, nekdanji sodelavci ali znanci so pri iskanju zaposlitve lahko v veliko pomoč. FOTO: Thinkstock
Poleti je več priložnosti za mreženje

Več je časa in priložnosti za srečanje in druženje z drugimi, z ljudmi, ki smo jih že poznali, recimo z bivšimi sodelavci, sošolci, kolegi, prijatelji ... "Vsakdo, ki ga poznamo, nam je lahko korak do informacije, kje se išče, kdaj se bo odprlo kako delovno mesto, kje nas morda čaka priložnost," svetuje Vončinova, ki opozarja tudi na možnost pasivnega mreženja z uporabo družbenih omrežij – LinkedIna, Twitterja, tudi Facebooka.

Breposelni so lahko tudi v prednosti

V nekaterih panogah, denimo v turizmu, obstaja bolj sezonsko povpraševanje. "Se pa poleti pojavljajo tudi bolj kratkotrajna delovna mesta, ko imajo brezposelni še večjo prednost, ker lahko na delovno mesto nastopijo takoj, saj ne rabijo eno ali več mesečnega odpovednega roka," pove Vončinova. Brezposelnim pa svetuje, da sprejmejo tudi krajše zaposlitve, ker tako dobijo stik s podjetjem, ostajajo aktivni in pri tem dobijo: "občutek lastne vrednosti, samozavesti, nastopa in mreženja, vzpostavljanja kontaktov, pridobivanja kompetenc”. Predvsem občutek lastne vrednosti in samozavesti sta lahko namreč pri dolgotrajneši brezposelnosti že močno načeta.

Poletje nam daje več energije

Dnevi so daljši, vse je v razcvetu in polno življenja. Poletje nas spodbuja in energija, ki jo izžarevamo iz sebe, je zelo pomembna, meni Vončinova: " S svojim vedenjem si vsak dan odpramo ali zapiramo pot. Če pristopimo s slabim občutkom, to ostane tudi na razgovoru ".

Iskanja zaposlitve ni dobro preložiti na jesen.
Iskanja zaposlitve ni dobro preložiti na jesen. FOTO: Thinkstock

Aktivnost se obrestuje

Sogovornika svetujeta tudi aktivnejšo iskanje zaposlitve. »Če kandidat kontaktira podjetja, ki ga zanimajo, se poslužuje iskanja dela prek znancev, spremlja novosti v podjetjih in predvidi njihove nove kadrovske potrebe, ter nato večkrat stopi v kontakt z njimi, se pogosto zgodi, da bo tak kandidat dobil zaposlitev, še preden bi njihov nov delodajalec sploh objavil oglas v kateremkoli mediju,« svetuje Zaletel. Pojasni, da javna objava oglasa zahteva denar in čas za urejanje vseh, večji del neustreznih prošenj, ki jih prejme zaradi tega objavljenega oglasa. Če podjetje že prej najde primernega kandidata za prosto delovno mesto, se z veseljem izogne tem stroškom oglaševanja in vloženega časa.

Tudi Vončinova iskalcem priporoča, da poletni čas izkoristijo za mreženje in za učenje veščin iskanja zaposlitve, da se vključijo v kakšen tečaj pri njih ali karkoli, kar bi jim pomagalo pri mreženju. "Predvsem je pomembno, da ostajajo aktivni, da jim je iskanje zaposlitve prednostna naloga ". Pove še, da je nastop na novo delovno mesto za vsakogar eden izmed pomembnih življenjskih dogodkov. Mlajši generaciji iskalcev zaposlitve pa sporoča: "Na kakšen pomemben izpit ali dogodek, se ne pripravljamo zadnja dva dni ali tik pred zdajci, ampak že mnogo prej, če hočemo biti uspešni". Zato je prepričana, da velja enako pri iskanju zaposlitve.

  • Vrtna garnitura Fiesta
  • Bencinska kosilnica PowerED
  • Žar na oglje Sunset
  • Letna kuhinja Too much
  • Sensum Lounge set
  • Paviljon Lucca 4x3m
  • Senčnik Toscana
  • Vrtni ležalnik Diana
  • Akumulatorska kosilnica Scheppach
  • Robotska kosilnica Worx
  • Nadstrešek Andy
  • Makita set orodij

KOMENTARJI (49)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

User396653
27. 07. 2012 12.52
+2
Še dobro da brišete komentarje, ker sem vas užalila, da pojdite na teren ko raziskujete. Dobro bom pa še enkrat povedala, 100 x če bo treba... Napisala sem že ogromno prošenj v zadnjih dveh meseih od kar sem na ZRSZ-ju, od tega so se javila le desetina. tako da nevem kako so bolj poleti dosegljivi. Nikjer me ne vzamejo ker sem MLADA, ja prav berete...MLADA! Zato ker imam premalo delovnih izkušenj in me nikjer nočejo. Pa še ženska sem! In zdaj bom po vaše lena in malomarna...
User446633
10. 07. 2012 08.41
+1
skoraj bodo volitve in potem bo novih služb v izobilju
pedritsegonita
09. 07. 2012 22.11
-1
Mogoče mi bo kdo razložil, zakaj ni dobro iti jabolk obirat za 750€ na mesec... 208 ur?
User110532
09. 07. 2012 22.45
+6
Ne da boš rekel da je za 208 ur dela na meseč plačilo 750Euro dobra plača. To je bedna plača,
User920618
10. 07. 2012 09.09
+0
še malo pa boste prosili če lahko za 50 eur obirate...zaposlitev je veliko, ravno zaradi takih ki pričakujejo da bodo dobili take plače kot poslanci, pa tudi če majo samo 3 letno šolo narjeno, potem pa raje živijo na socialni, delajo večjo statistiko brezposlenosti, državi pa odžirajo denar.
dule100
09. 07. 2012 13.37
+9
In zakaj to ni dobro početi pozimi ?
santamaura
09. 07. 2012 12.08
+38
Zakaj je poleti dobro iskati novo zaposlitev? Zato, ker delodajalec na dopustu spozna, da ima malo prekratko jahto
MickaTara
10. 07. 2012 09.51
odpisan2x
09. 07. 2012 11.12
+5
dejmo državna uprava ven z raspisi
Biribombiribom
09. 07. 2012 13.31
+22
RaZpisi*. Ob taki slovnici še ne pričakuj kmalu službe ;)
odpisan2x
10. 07. 2012 11.23
a obvladate kaj drugega kot slovnico,a je vse auto corect
DeBill
09. 07. 2012 10.28
+32
Moje delo, tapravi prodajalci megle!
User713329
09. 07. 2012 09.55
-2
dobro da se poslavlja,ker nekaterim nestrpnežem je udarila toliko v glavo da obstaja nevarnost revolucije..izjave kot je ta zaslužijo prezir in obsodbo..rad bi srečal tega pajsera da mu jaz zastavim par vprašanj..proklet feferon."Kdo ve? Morda pa bo kdo od izbrisanih odškodnino porabil za tečaj slovenščine." To je bila sobotna misel Boža Predaliča, generalnega sekretarja vlade, ki jo je zapisal na svojem Twitter profilu.
selector
09. 07. 2012 09.35
+42
Zakaj poleti oziroma EVER ne iskat dela v Sloveniji? 1. Ker te bodo glede plače poskušal nategnt, 2. Ker boš delal kot črnec za par evrov, 3. Ker se spreminja že tako gnila zakonodaja na področju dela v še gnilejšo, 3. Ker delodajalci ZELO radi izvajajo mobing, 4. Ker pravila, ki veljajo v službi veljajo v družbi, 5. Ker razen če delaš v kaki mednarodni koroporaciji ne boš nikamor napredoval
mastablasta
09. 07. 2012 14.44
-3
točka 5. tudi to samo po sebi ne pomaga. vem ne samo na sebi ampak tudi pri drugih, ki so potem zaradi tega zapustili to mednarodno korporacijo in se uspešno uveljavili drugje..
Audy
09. 07. 2012 21.30
+2
5. ti lažje garantira delo v tujini, skoraj vsa tuja podjetja so nemška, zato po dveh, treh letih ni problem it v njihovo podružnico na sever. Vsaj tako jaz planiram stvari.
User515217
09. 07. 2012 09.30
+29
Danes se še splača it dealt samo v drugo državo.
User824650
09. 07. 2012 09.01
+29
Eno leto že iščem delavca za polaganje naravnega kamna, pa nihče noče tega delat, nekateri so mi celo odgovorili ,da niso šipt.. jaz to delo opravljam že 16 let, pa še vedno govorim slovensko :) delo je , ampak vsi bi radi imeli 1500€ z malo truda...
tantadruj1
09. 07. 2012 09.25
+5
drži. vsi bi delali od 8-16h, nedelje in prazniki fraj, na bolniški, kadar rabiš "fraj", pri vsem tem pa 1500 in več plače, če delo je ali ga ni. "ker mi pripada, seveda". tako res ne bomo prišli nikamor, samo kaj češ, naša država to podpira. da ne govorimo o tem, da tudi če si diplomirana zobarca, je boljše rodit enkrat, dvakrat.... kot da bi šla privat, ker v javnem sektorju trenutno ne rabijo... noro. in nihče nič.
BEEF-TECH
09. 07. 2012 09.26
+27
Kolk pa ponujaš?! Minimalko za 10 in več ur fizičnega dela na soncu?! Čist tak.. iz firbca?!
tantadruj1
09. 07. 2012 09.32
+2
najbrž ponuja toliko kolikor je dela. tako kot dobiva sam. lahko pa odpreš s.p., pa se sam s sabo zmeni koliko boš imel plače. pri tem pa ne pozabi na spremenljivko delo je, dela ni. ker trenutno je samo to težava, pa plačilna nedisciplina.
pgdpgd
09. 07. 2012 10.01
+22
polaganje kamna je težaško delo in večina delodajalcevbi rada plačevala po 700 evrov za 12 urno delo. Če bi težaška dela bila plačana kot se šika,problaemov z delavci ne bi bilo.Je pa treba vedet,da bi se kakšen človek tega dela rad tudi priučil,pa zdaj v današnjih časih lastniki takih podjetij nimajo časa in bi radi mojstra,ki že vse zna.tak ,ki vse zna je sposoben pa tudi sam delat ,pa tudi vse sam pokasirat.
User841685
09. 07. 2012 10.12
+15
tantadruj drži. vsi bi delali od 8-16h, nedelje in prazniki fraj, na bolniški, kadar rabiš "fraj", pri vsem tem pa 1500 in več plače Ti pa bi verjetno rad da ti delajo od 6h-18h z vikendi za 800EU? ne hvala. To za 1500EU pa ne verjamem, da bi sploh kdo kdaj hotel, razen ce je bil seveda placan na uro in dejansko nabil toliko ur, potem logicno da hoce toliko kot je naredil.
tantadruj1
09. 07. 2012 10.25
+1
pgdpgd pol pa itak ni problema. kdor zna naj pokasira, kdor ne zna ali nima delavcev pa naj najprej to reši, pol bo pa kasiral. ne?
tantadruj1
09. 07. 2012 10.28
+0
johnny_soprano. jaz ne bi nič rad za druge. jaz samo pravim, da stavek: hočem, hočem in mi pripada, če ne nič.. ne pelje nikamor. sam sem s.p,, z inžinirsko izobrazbo. kakšno plačo dobim je odvisno od tega koliko pokasiram in ali delo je ali ga ni,delam, kadar delo je. če je to za praznik ali nedelja, pač. delo iščem sam, za plačilo se kregam sam. tako da....tak je trg, konkurenca, itd. pač realno gledano. druga možnost je da rečem, ah, v državni službi dela zame ni, oziroma služb ni, in grem na zavod. kaj se ti zdi boljše? mimogrede, od takih gre za futr vseh, ki za manj kot 1500 že ne bodo delali in bodo zato na zavodu.
tali?ni tom
09. 07. 2012 12.24
+14
vsi ki ste podjetniki bi morali vedet da če boste širili podjetje al kaj da boste rabil delavce ki seveda se strinjam morajo delat ampak jih je treba prijavit in jim dat plačilo ! njih ne briga če je delo el ne ker niso plačani za iskanje le tega ampak za izvajanje le tega in plačo če je lastnik nesposoben in ni našel dela vseeno rabijo ker glej ga zlomka nebodigatreba rabijo denar za svoje potrebe in glih zarad tega so šli v službo a ne ! verjetno ne zato ker se nimajo kam dat kot misli 99% delodajalcev v sloveniji ! je pa v mednarodni konvenciji jasno zapisano kak je nek realen delavnik in koliko mora delavec počivat ker če ne se krši zakon ! v nemčiji sem bil parkrat al avstriji , mogoče glih tam niso ropotali mešalci,hiltke,fleksrce al pikamerji v soboto nedeljo ali praznik ! nisi tega videl razen seveda na nekih nujnih delih , pr ns bi pa kr 24 ur na dan po cele mesece brez malic,doopustov in prostih dni in seveda na koncu brez plače ! delam pr enmu takmu , pa bo vseeno propadel čeprav ne plača nadur,malice in ostalega ! in prav je tako ! vsa navlaka bi morala odmret in potem bi blo sigurno bolše kot sedaj ! pa tut banke neb mele tak minus !
tantadruj1
09. 07. 2012 14.20
+4
waco se strinjam. pravim samo, da je težko vedet in obljubit, da bo konstantno delo, tako da je tudi težko zaposliti nekoga. za stalno pa sploh. torej, ostanejo priložnostna dela. ali pa zaposlitev s figo v žepu, kar ni pošteno. jaz se hudujem nad tistimi, ki izpod 1500 jim delo pač smrdi. in mislijo, da je podjetnik država. samo država ti lahko omogoči v naprej določen urnik in v naprej določeno plačo. ker država v naprej določi davke. podjetnik je pa prepuščen trgu. to kar se danes dogaja delavcem pa dopušča država, ker če ne bi lahko že vse nepoštene podjetnike zaprla.
Ran von Pasji
09. 07. 2012 08.55
+58
še ena anomalija se pojavlja... si brezposeln in si z veliko muko in težavo urediš socialno pomoč... kolk je zbiranja papirjev in čakanja, si verjetno nihče, ki si tega ni urejal, ne more niti predstavljat... in potem se zaposliš za tri mesece... vse socialne pravice se ti jasno ukinejo, potem jih pa znova urejaš, še z večjo muko in spet čakaš in vmes za kak mesec izpadeš in ostaneš brez kakšnegakoli dohodka... še hujš, kar se ti pa komot lahko zgodi, je da te zaposlijo, za tri mesece, pa te ne plačajo... izgubiš tisto borno socialko, delaš, imaš stroške s prihodom v službo, nimaš pa dohodka in nobenga to čist nič ne zanima... ni malo takšnih primerov... slovenija pač... :(((((((((((((
tantadruj1
09. 07. 2012 09.26
+18
to da se ne spoštuje plačil, plačilnih rokov in podobno je noro, saj se gospodarstva ne moremo iti, če denar ne kroži. tako da...vemo zakaj smo kjer smo. politika pa nič okoli tega.
BEEF-TECH
09. 07. 2012 09.32
+15
Točno tako - poleg tega, da če hočeš izterjati razlike do minimalne plače, regrese in vse kar ti je v obliki časa in dodatkov pokradel prejšnji delodajalec rabiš najprej/spet denar. Delodajalcem pa povem: Z MINIMALKO NAS NE KUPITE! In ne mislite si da bomo klečeplazili za tistih nekaj evrov ki mi jih še ostane med tem ko pol plače itak porabim zato da sploh lahko delam. Slabše kot hlapca so me imeli, kjub temu da je bila (že) takrat moja izobrazba večja od šefove... npr. da ne govorimo o delovnih navadah!
BEEF-TECH
09. 07. 2012 09.33
+26
Janez želi zaposliti svojega sina, pa pokliče starega prijatelja, visokega državnega uradnika: "Janez, pa sploh ni problema! Zaposlil ga bom v državni upravi. Plače bo imel okrog 4200 pa nič ne bo rabil delati!" "Pa veš, jaz bi rad da on nekaj dela. Nekaj bolj skromnega." "Dobro, ga bom zaposlil kot direktorja v eni dobri firmi. Plače bo imel okrog 3100 in nekaj bo moral tu in tam narediti." "Samo jaz bi rad, da vseeno malo več dela. Da se nekaj nauči." "Potem pa bo šef oddelka v tem podjetju. Imel bo okrog 1500 plače in dosti bo moral delati." "Samo jaz bi rad da dobi nekaj bolj skromnega, da bo znal cenit." "Povej, koliko hočeš, da zasluži?" "700 za začetek." "E, dragi moj prijatelj, to pa ne gre! Za tako plačo pa mora imeti fakulteto! (Arhiv 24ur)
povrsniste24kur
09. 07. 2012 12.02
+18
ran ma prav. mene so tako nategniIi s sezonskim obiranjem grozdja jeseni lani. delal 3 tedne na žgočem soncu od 7h do 16h za vsega skupaj 270€, ko je bilo konec, pa za naslednje 3 mesce nižja socialna za 80€ = 3x80€ = 240€, za 30€ profita, ki sem ga za bencin pokuril. država pa je delodajalcu še subvencionirala, tako da z mano sploh stroškov ni imel, torej KAM je šel moj denar sploh?? ker k meni očitno ne.
pedritsegonita
09. 07. 2012 22.08
+3
Mogoče bi letos poizkusil z obiranjem jabolk? Mogoče bo kdo rekel, da to delo smrdi, vendar je plačilo zagotovljeno. Res pa je, da se bo delalo od pon.-sobote po 8 ur . Plačilo na uro bo 3.6€ in bo na mesec zneslo 750€, kar pa za moje pojme ni slabo.
User920618
10. 07. 2012 09.15
Pomojem bolje da poveš otrokom ki bojo zelozelo veseli tega plačila, znajo vsaj nekaj cenit...Tukaj bi jim morali plačat 1500 eur da bi kdo premaknil mohoče rit za to ;) sicer pa kje bo to?
User98093
09. 07. 2012 08.49
+25
Veliko oglasov je namišljenih, ker si agencije, ki posredujejo delo ustvarjajo bazo. Sam sem bil 5 na razgovoru v isti agenciji za različna razpisana mesta. Vedno je bil enak postopek, da gre za prvi razgovor, da morajo oni narediti selekcijo, .... . Ko sem konkretno vprašal za katero firmo, bolj konkretno o delovnem mestu, se je vedno zataknilo, da bi od njih dobil sploh kakšno informacijo. Seveda so obljubili, da bodo obvestili o nadaljnem izboru oziroma zavrnitvi - pa nič. Še več, ko sem poklical za dva delovan mesta za katero so me poklicali na razgovor, so rekli da se je podjetje premislilo in odstopilo od iskanja kadrov.
mastablasta
09. 07. 2012 08.33
+33
in kaj ti koristi, če te vabijo na razgovore, če pa te potem ne zaposlijo? še več niti ne povedo zakaj te niso izbrali oziroma se jim to ne zdi pomembno. verjento zato ker nimajo nekega dobrega argumenta razen da je šiht dobil nek sinek ali znanec. sploh ne vem zakaj oglašujejo delovna mesta. dobro če je nekdo brezposelen se mu še mogoče splača iti na razgovore. če pa si zaposlen pa daš za razgovor svoj dopust,s e morda celo pelješ v drug kraj, potem se jim pa niti ne zdi vredno povedati zakaj te niso sprejeli (oziroma, da od njih sploh ni nobenega odgovora). to je pa že malo bedno.
BEEF-TECH
09. 07. 2012 09.06
+17
Zato ker mamo tak zakon, da delodajalec ko se pokaže prosto delovno mesto mora mora le to objaviti, kljub temu da že ima predviden kader za to delo.
tantadruj1
09. 07. 2012 09.27
+33
takoj ukinit zavod za zaposlovanje, ta institucija ne opravlja dela za katerega je ustanovljena!
papilonka
09. 07. 2012 11.14
+1
...no res je da je to predpisano z zakonom...samo naj potem to še malo dodatno uredijo in naj tiste dogovorjene službe objavijo le za en dan. Ja tudi to sem že zasledila, isti dan ko je bil oglas dan na dan so ga že tudi umaknili ...no mogoče je šlo tudi za kake nelegalne posle....kot takrat ko so iskali erotične plesalke ...
mastablasta
09. 07. 2012 14.43
Hja, saj nihče ni rekel da zakoni glede tega niso problem. neumno je, da se objavlja potreba, če v resnici potrebe ni, ker je že bila izpolnjena (=so že našli primernega kandidata). še bolj neumno je da se potem opravljajo intervjuji. kot mi je dejal nekdo se je treba prijaviti tja kje še ni oglasa, ker tam kjer je oglas je delovno mesto navadno že zapolnjeno. ampak tudi v tem primeru bi vsaj lahko rekli žal niste pravi ali kaj podobnega. samo verjento ne morejo. najbrž bi sejih dalo tudi tožiti, ampak to je pri nas težko brez nekih vez. če imaš pa take veze da bi lahko uspešno tožil (npr. diskriminacija ipd.) potem pa tudi službo lahko drugače dobiš.
Tone 12345
09. 07. 2012 07.55
+76
V sloveniji se ob nobenem letnem času ne najde službe se pa jo če imaš tete pa strice tudi opolnoči sred poletja
Generacija56
09. 07. 2012 07.46
+6
Uganite, zakaj v potoku za mojo hišo, ki izvira malo višje, ob robu gozda, ni pametno loviti postrvi?
BEEF-TECH
09. 07. 2012 08.38
+7
Tam malo višje kjer izvira tvoja hiša imaš najbrž tudi psa - mogoče zato? Ali pa zato ker jih tam ni? :D
Generacija56
09. 07. 2012 09.53
+9
Saj si pameten, če hočeš. Najbrž zato, ker jih tam ni. Nimajo od nikoder niti priti, ker potok nima stika s svetom. Tako je s službami pri nas. Nekaj giric, za katere bog ne ve, kako so zašle.
Googlebot
09. 07. 2012 07.06
+33
Ta članek drži! Jaz ravno danes podpišem pogodbo za delo v turizmu! Sicer je za pol leta ampak ravno prav da si malo dodatnih € zaslužim.
jezni_jezek
09. 07. 2012 08.10
+5
papilonka
09. 07. 2012 11.15
+4
...no saj ...izjeme potrjujejo pravilo ....
Googlebot
09. 07. 2012 20.39
+2
pedritsegonita
09. 07. 2012 22.10
+3