Slovenija

Zdomci ne vedo, kako znova začeti doma

Ljubljana, 25. 06. 2013 08.40 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min
Avtor
Preverjeno!
Komentarji
65

Zdomski povratniki pripovedujejo zgodbe o razcepljenosti, tujosti, nesprejetosti. Številni imajo denar in znanje, a ne vedo, kako začeti doma.

Zdomski povratniki pripovedujejo zgodbe o razcepljenosti, tujosti, nesprejetosti. Številni imajo denar in znanje, a ne vedo, kako začeti doma.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (65)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

noble
26. 06. 2013 14.35
+16
To, da se vračajo domov na obisk ali dopust še razumem, da pa želijo v teh razmerah tukaj ostati in ustvarjati, je pa mazohistično. Ne razumem človeka, ki je nekaj ustvaril v urejenem sistemu, da se vrne v to skropucalo od države, kjer se dnevno menjajo zakoni in pravila igre. Moja hči je pričela svojo kariero v Slo,.(tuj lastnik-mednarodna korporacija ), po par letih je nadaljevala s službo pri isti firmi v tujini. Njen odgovor: nikoli več v Slo. Ali niso dovolj obveščeni kaj se tukaj dogaja in pripravlja ali pa je z njimi nekaj narobe ???
Terezinka
26. 06. 2013 12.18
+3
Dragi moji tako je zato, ker oblast ne sprejema zakonov, ki veljajo vsaj pet let, to je zato, ker ne moreš nič načrtovat, to je zato, ker je pri naših politikih trenutno pomembno neko maščevanje za preteklost namesto planiranje za prihodnost. Dokler se ne bomo vsi skupaj zavedali, da živimo za danes in jutri in ne za maščevanje nekih pradedov ne bo nič boljše. Izgovor, da smeš krasti danes zato ker so v nekdanji državi kradli drugi se morajo nehati
SonyGirl
26. 06. 2013 07.57
+15
Tudi tisti, ki smo že celo svoje življenje tu, se počutimo, kot da Slovenija noče biti naš dom. Ljudje in razmere, tudi odnosi so se v zadnjih letih konkretno spremenili na slabše. Ne moreš si urediti doma, težko je najti partnerja, službo, stanovitnost.
kitzbil
25. 06. 2013 23.36
+11
zdomci, ostanite zdomci, vam bo boljš
mitja-dolinar@volja.net
25. 06. 2013 22.58
+12
pred kratkim se mi je bratranec vrnil iz Mehike, kjer je živel več kot 10let. In kaj je dejal? Pravi, kako je nam lepo živeti v Sloveniji, kljub tegobam, ki jih imamo zadnjih nekaj let, o pravem, krutem, do skrajnosti izkoriščevalskem kapitalizmu pri nas še ni duha, inajbolj revni pri nas so še vedno bogataši v primerjavi z mehiško revščino.Skratka, bodimo pošteni, ni vse slabo pri nas.
commonsense
26. 06. 2013 08.45
+7
ja kje pa je našel Mehiko za živet??? itak če se primerjaš s takimi pol bo itak tukaj zmeraj v redu...kaj ko bi se raje primerjali z malo bolj urejenimi državami in ugotovili, da je slabo, glede na to kako bi lahko bilo - če bi se stvari samo malo uredile - zakonodaja itd.
Terezinka
26. 06. 2013 12.20
+0
Če primerjaš ZDA v kateri mi je bilo čast delati, je tukaj bolje. Zmeraj moraš namreč primerjati sebi enake in ne drugih. Navaden delavec pa je večji revež skoraj povsod
limonca4
25. 06. 2013 22.51
+13
Madona, pa kaj vam je, zdomci, a ne veste, da je tukaj zelo gnilo? Tukaj imajo denar le politiki, kriminalci in tajkuni. Tudi jaz grem ven iz te gnile države, samo da dokončan drugi študij, potem pa adijo Slovenija!
Terezinka
26. 06. 2013 12.21
-1
Ne pozabi, da imaš pravico, da te ta gnila Slovenija šola. V tujini bi to drago plačal
speedfightpg@hotmail.com
24. 06. 2015 15.58
v tujini bi to bilo zastonj v vecini drzav. lp
ovlis000
25. 06. 2013 22.18
+0
ojla, tale video nima glasu????????????????????????????
BMWmunja
25. 06. 2013 22.31
+3
bondxyz
26. 06. 2013 07.36
+3
Brakedirt
25. 06. 2013 21.47
+50
Takole bom rekel, sploh ni vazno kdo je na oblasti. Preden sem pred tremi leti odsel v Nemcijo sem vozil staro skodo,moja zadnja placa je bila 500€,kup poloznic in nic prihranjenega. Sedaj imam 2500+,Audi A4,redno placane poloznice,letos dopust pol meseca v Spaniji,na banki se pa nabirajo €. Sedaj mi pa naj nekdo objasni zakaj naj bi se vrnil?
luciluk
25. 06. 2013 21.53
+22
Ni razloga, edino če nisi začel s kriminalnim poslom in te lovi policija, potem je tale Slovenija zate ''pravni'' raj na zemlji!!! Verjemi.
Brakedirt
25. 06. 2013 21.57
+14
Vedno sem delal posteno,samo tam nisem bil posteno placan za svoje delo kot sem tukaj. Manjka mi se par let pa bom vrnil tudi osebno izkaznico,edino kar mi je od slo se ostalo.
tttejch
25. 06. 2013 22.29
+22
brakedirt...z mano je bilo podobno. preselila sem se šele pred letom dni, toda srečnejša in finančno preskrbljena sem kot še nikoli! slovenija rada te imam, ampak ne pridem več nazaj...
Brakedirt
25. 06. 2013 22.35
+14
bondxyz
26. 06. 2013 07.39
-2
Jaz se tudi sprašujem, kaj še delam tukaj... Mi imamo firmo, odprli v času ko se je začela kriza, ker moj ni želel it... Plača ravno za enega mogoče par evrov nad povprečjem, ponudbe sta pa imela moj in moj svak v Švici za eno podjetje 200k letno zaradi svoje izobrazbe. Nihče ni hotel iti, svak zaradi hčerke, ker ni hotela, moj pa ne vem zaradi česa, mogoče je mislil, da bo zaradi firme na podobnem, pa je daleč od tega.
Terezinka
26. 06. 2013 12.27
+0
pikecpokec, naj ti ne bo žal. Tujina je kljub vsemu tujina. Ne verjemi vsemu kar govorijo. Pošteno povedano so tam mesečni dohodki res višji, so pa stroški temu primerno višji. Če živiš v krogih z višjim standardom se moraš njim primerno obnašati in trošiš neprimerno več. V Švici ima snažilka res več kot 2000 EUR, za preživetje pa je potrebno teh 2000 EUR. Noben delavec v Švici si z delavsko plačo ne zamisli lastnega stanovanja, ker je nerealno, da ga lahko plača.
luciluk
25. 06. 2013 21.39
+23
zdomci ne se vračat. Še mi se bomo izselili in pustili tele politične Tzigane same.
afera
25. 06. 2013 20.33
+18
nikar ne hodte v slovenijo nazaj,vse vam bodo uzel,raje še pomislite ne nato da bi se vrnil
ml3
25. 06. 2013 20.12
+16
zdomci ce se imate kaj radi pojdite nazaj.ker bi vsakdo od nas tudi rad odsel, ce bi se le dalo.oziroma ze pakiramo iz te bedne države ven
Buena Vita
25. 06. 2013 20.10
-1
ker komunisti,oziroma levofašisti ne prenesejo znanja in in s poštenim delom pridobljenega denarja
jakec1575
25. 06. 2013 17.47
+33
Dan državnosti in tale link je idealen, da si nalijemo čistega vina. Junaki so ljudje, ki jih na površje vrže posebni dogodki zgodovine in ne malikovanje ljudi z osebnim interesom, še manj funkcionalno nepismenih volivcev. Pa ne glede na barvo, da ne bo nesporazuma. Dokler bodo ljudje volili obraze, ker je nekdo tako lep in dober in naš in jožek je tapravi ...bo tako kot je. Dokler bo 60% zaposlenih skozi davke in prispevke financiralo tretjino ostalih, ki tega ne počno in skozi državne podsisteme, javne razpise, zdravstvene in druge blagajne in druge kanale hranilo samoimenovane slovenske elite, bo kot bo. Kako dolgo mislijo, da bo še čoln nad vodo tako? Čudi me, da ljudje še kar postavajo in gledajo? V tej državi ne obstaja delitev na bele in rdeče. ampak na odgovorne in oportuniste z miselnostjo kaj mi pa morejo? Ljudje pa še vedno postavajo. Volitve? V teh razmerah ne prinesejo novega vetra. Edino palica pomaga. Palica v obliki druzbenega tedenskega pritiska na ulici. Elite se samocenzurirale ne bodo. Ko bo zmanjkalo, računajo na to, da je meja blizu. Ljudje nimajo več dolgo za razmislek. Ali s pritiski dosežemo, da se dokočno z reformami podsistemi, ki so bili zgrajeni na 3/4 vzpostavijo in družba normalno zafunkcionira, ker bo tudi davčni primež lahko popustil in bo gospodarstvo zadihalo ali pa bodo preostali z znanjem odšli. Zakaj tudi ne bi? Zakaj bi desetletja plačevali to, kar niso zapravili? Krava bo crknila, paraziti in oportunisti pa bodo šli iskat novega gostitelja. In to brez kančka vesti. Tako to gre. Še zadnjič. Tistih nekaj tisoč, ki so bili že na ulici, je povsem jasno, Kaj sanjajo tisti, ki vsak mesec upajoč čakajo vbogajme v obliki penzije, minimalca, socialne pomoci, pa res ne vem kaj čakajo? Izbiri sta dve: Slovenija kot država močnega srednjega razreda ali Slovenija v intelektualnem vakuumu s povečanjem narkomanov, kriminala, nestabilnim proračunom in dometom uvozno obrtniške dejavnosti po grškem scenariju. Tudi paradni izvozni konji ne bodo večno prenašali pritiskov. Želel bi si, da je to le moja črnogleda napoved, ampak se bojim, da ni. Od elit ne potrebujem, da se mi opravičijo ali gredo v zapor. Naj vrnejo denar ali pa naj se spravijo z zezkov. Naj začno kaj tudi ustvarjati. Realno ustvarjati. Rad bi jih videl na trgu.
luciluk
25. 06. 2013 21.41
+6
BMWmunja
25. 06. 2013 22.17
-1
puspan
25. 06. 2013 15.46
+21
Bublika, popolnoma soglasam s teboj. Jaz sem se vrnil nazaj v 9o-tih. Ce bi moral se enkrat po tej poti, kot sem sel, bi zagotovo ostal v tujini. Sedaj sem zal prestar. Financno sem hvala bogu neodvisen, kar se imam zahvaliti tistim, pri katerih sem bil kot tujec bolj cenjen, kot marsikateri Slovenec doma. Na zacetku se mi je dogajalo dosti podobnega, kot tebi. Dobival sem SMS-e, kakrsnih vsebine raje tu ne omenjam. To se danes boli. Mislil sem, da bo Slovenija hitro krenila na poti napredka, kot se je to zgodilo skoraj v vseh srednjeevropskih drzavah, vendar zal, smo in postajamo se bolj zaplankani, kot smo vcasih bili. Vse prevec je samohvale in ponavljanje slavne zgodovine, ceprav prav posebno slavna res ni bila. Kaj moremo, cas gre naprej, sosedje nas prehitevajo in bojim se, da nas bo tudi Hrvaska prehitela v kratkem in to po desni, ne levi. Vcasih me nekdanji sodelavci, s katerimi sem ostal v kontaktu sprasujejo, kaj se dogaja pri vas, ceprav sem preprican, da jim niti ni treba razlagati, ker informiranost v danasnjem casu ne predstavlja nikakrsen problem. Priznam, da mi ni vseeno, ce gre mojemu sosedu slabo, posebno, ce sam za stanje, v kateremu smo, ni popolnoma nic kriv. A zal tu neke carobne palicice ni. Vsakdo bi rad na hitro obogatel, imel lep avto in bil trikrat na leto nekje na potovanju, ali dopustu. Zal iz teh sanj nikoli ne bo dobrega spanca. Seveda je tudi ze tako dalec, da vecina ljudi na lep avto in dopust sploh pomisliti ne more, saj postaja borba za prezivetje ena od glavnih skrbi. Kot vse skupaj izgleda, bi bil zelo rad optimist, vendar ostajam raje na realnih tleh, ker se bojim, da bo se mnogo slabse. Tisti, ki pa imajo ze sedaj polna usta sovrastva do Evropske unije, zal sploh se niso dojeli, kaj ta skupnost sploh predstavlja. Najbrz so in zivijo v utvari, da je treba nastaviti prazne zepe in bodo na mah polni. Ce je to to, potem moramo vedeti, da bodo prazni zepi ostali se naprej prazni, se vec, ce bo slo se naprej tako, zudi praznih zepov ne bo vec, ker bomo ostali brez hlac.
Götterdämmerung
25. 06. 2013 17.00
-4
Hmmm, vsi ste se vrnili... Kaj ste pa čakali, Tito je umrl že v 80.tih, da ne bo več niti njegove Jugoslavije? Sami veliki, sposobni in pošteni podjetniki, pa čedalje več ljudi brez vsega, na cesti, človek bi mislil, da so se v 90.tih selili k nam brezdomci, če ne bi v njih prepoznal svoje sosede, prijatelje in včasih celo družinske člane, s katerimi smo skupaj odraščali v socialistični Sloveniji in se nihče ne spomni, da bi bil kdo res brez vsake lastnine in dobesedno na cesti. Še na Rdeči križ smo hodili le ob poplavah in potresih, nihče ni niti pomislil, da bi ga morali tam hraniti. Beguncev je bilo pa res veliko, mogoči so ti zdomci danes postali brezdomci, kar spet ne drži, saj so vsi zaposleni in živijo v lepih stanovanjih. Zdomec lahko torej postaneš tudi v lastni deželi, če se ta razcepi na virtualne svetove, druge dimenzije, pa to...
sinocka
25. 06. 2013 15.29
+5
To je samo zato, ker so Slovenci primitivni in favsljivi. Favsljivi, ker bi za koscek bol zelene trate pri sosedu ponoreli, kaj sele denar, ki ganekdo zasluzi v tujini. To je zato, ker ko se pojavi custvo ljubusumje, ne pomislijo v svoji glavi, da to ni ravno zdravo in da morasto kontrolirati. Sicer se ti vse enkrat vrne. Sicer pa mislim, da je s tistim, ki tu ostane, ko se lepo vidi, davec let nemore dobiti dela, nekaj narobe, ce ne gre v tujino delati.
Götterdämmerung
25. 06. 2013 17.03
+3
Favšija ni naravno stanje ampak je inducirana, skupaj z vojaško propagando, ki nam vsakodnevno pere možgane. Ljudje se ne zavedajo kaj si v resnici želijo oziroma ne znajo povedati kaj jih moti, zato ponavljajo kar jih je naučila propaganda, ki si seveda želi, da bi zgledali zavistni, ne pa da bi zahtevali svoje nazaj ter pravične in enake razmere za vse. Ljudje se ne poglabljajo v zadeve, radi imajo preproste in na videz lahko razumljive stvari, čeprav še sami ne vedo kaj dejansko pomenijo.
bublika
25. 06. 2013 14.02
+59
Administrator me je zradiral čeprav nisem napisal nič napačnega in nič neresničnega in sicer : Nekdo je napisal , da je Janša kriv za tak odnos do zdomcev povratnikov. To je seveda neumnost !!! To lahko samo prikažem (na konkretno primeru naše družine) . . Leta 1973 smo se vrnili iz Nemčije in najprej so očetu ki je odprl majhno obrt otežili morebitno vrnitev v tujino, vedno je imel težave z dovoljenji, inšpekcijo... Tudi kredita ni dobil enkrat kasnje ko je bilo nujno potrebno. Takrat sva z bratom hodila v osnovno šolo. Deležna sva bila zmerjanja z nazivom "švabi", zajedalci itd... Večkrat sva prijokala domov. Še kasneje leta 1982 že v srednji šoli me (in tudi druge) je učitelj (posbeno privržen komunist) dobesenno silil, da se včlanim v zvezo komunistov ker sem kot odličnjak dober vzgled drugim. Ko sem odklonil, me je od tega trenutka dobeseno nadiral z "ušivi kapitalist, nemški vohun, itd... Posbej se je to stopnjevalo ko je oče odprl majhno obrt (besed kot: "taki nam bodo vzeli domovino"...in druge so bile na dnevnem redu). Tudi mama je imela težave pri zaposlitvi na primer so sprašvali na občini (ki je imela razpis za adminstratorke), kje je bila zaposlena in ko je dejala da v Nemčiji so ji grobo dejali naj se tja tudi vrne. Tako se nikoli do njene prerane smrti ni zaposlila in ostala na majhni kmetiji. Tako da tisti ki ob vsaki še tako navadni in recimo brezvezni novici rečejo to pa je kriva druga politična opcija (seveda tista ne katero sam podpira) ne morejo imeti kaj prida v glavi in bojim se če bi taki v bodoče krojili podobo naše domovine, da se nam ne piše nič dobrega. Samo z strpnostjo (ki pa jo vsi žal samo ponavljajo ne da bi resno razmišljali o njej) drug do drugega (ne glede na politično, versko in rasno pripadnost) , bomo uspeli kot narod. .
gizadlinka
25. 06. 2013 14.34
+16
res je, tako kot sedaj peljejo neko gonjo proti janši, so delali in delajo tudi vedno nove krivice in ljudi po nedolžnem nekaj obsojajo, če ne delajo in ne mislijo tako kot oni. Pa saj takim težko rečemo, da so ljudje, ali se kdaj vprašajo, kaj komu naredijo žalega. Če bi bila jaz taka, niti zaspati ne bi mogla ponoči, tako bi me pekla vest. Ampak eni pač nimajo vesti, samo kar delajo sami in njhovi bližnji in morda še kdo, je prav.
nightangel
25. 06. 2013 19.11
+10
Die einemaister
26. 06. 2013 12.29
-4
zakaj ste pa pršli iz nemčije??? A SE NE TAM CEDITA MED IN MLEKO??
Götterdämmerung
25. 06. 2013 13.40
-21
Na Madžarskem je brezdomstvo že kaznivo, ker razcapani in smrdljivi reveži blodijo po mestih in s tem delajo turiste nervozne. Do kam lahko pripelje takšno skrajno razslojevanje in gnila družba, pa je bil najboljši primer nacistična Nemčija, tudi mi smo le še korak od tega.
hforte
25. 06. 2013 14.00
+26
A ti veš, kaj je zdomstvo?? To, da greš živet v tujino zaradi dela. Jao, jao.
Götterdämmerung
25. 06. 2013 14.23
-10
Res je, med z - domci in brez- domci je ogromna razlika, bistvena, podobno kot med begunci in političnimi emigranti, tudi procesirajo jih različni javni uslužbenci.
Götterdämmerung
25. 06. 2013 13.36
-2
Pri nas imamo ogromno javnih uslužbencev, ki vsakodnevno preprečujejo diskriminacijo, neenakost, revščino in brezdomstvo. Občine in uradi so jih prepolni, vsi zgolj opravljajo svoje delo in so dober servis vsem državljanom, država pa skorumpirana do skrajnosti in povsod sami reveži. Kako je to mogoče? Oboje naenkrat očitno ne more biti res, razen če je sistem sam po sebi hudoben, ampak kaj tako zlobnega in pokvarjenega seveda ne bi nihče pri zdravi pameti podpiral. Večina javnih uslužbencev ne dela nič, potrudijo se edino kadar jih pokliče kdo vpliven in zahteva naj tako in tako rešijo določen primer. Enako velja za vse državljane drugega in tretjega razreda, pod posebno zaščito države, kamor spadajo tudi brezdomci, skrajna korupcija pomeni prav to, da moraš poznati ljudi in imeti denar. Javni uslužbenci torej ne delajo ničesar, ko se stranke oglasijo k njim, jim molijo pod nos neke obrazce, ki jih potem zlagajo v ogromne arhive. Večji je arhiv o nekem revežu, manj se jim ljubi potruditi zanje, na koncu jim še obrazcev več ne dajo, ker bo itak vse zavrnjeno ali bi predolgo trajalo in se ne bi kaj dosti spremenilo. To je predvsem zato, ker nobenemu javnemu uslužbencu ni treba odgovarjati za svoje postopanje, nikomur ni treba spremljati postopke do konca in se prepričati, kaj se je zgodilo s človekom, oni le pregledajo podatke in včasih tudi na kratko pokličejo po telefonu, to je to. Pri nas si javni uslužbenci sploh ne znajo zamisliti, da bi kdo od njih lagal in naredil kaj narobe, še manj namerno, vsi so strokovnjaki in se spoznajo na svoje obrazce, nezmotljivi in absolutno učinkoviti pri svojem opravilo, v ostalo pa se niti ne smejo spuščati, četudi bi hoteli, ker bi s tem drugim strokovnjakom hodili v zelje in bi že zaradi njih lahko izpadli neumni. Ampak vsi birokrati so strokovni in vedno korektno opravijo svoje delo, kar pomeni, da je vse natančno tako kot mora biti in se ne more spremeniti, ker bi potem nekdo kršil zakone. Ja, tako nor je naš fashizem, pravzaprav večino brezdomcev pošljejo še na pregled strokovnjaka psihiatrične stroke, ki mora tudi nekaj početi za svoje mesečne prejemke iz državne blagajne. Ti ugotovijo, če je oseba primerna za življenje na ulici in predlagajo rahle korekcije, od kemične lobotomije do posebnih psihosocialnih ukrepov, ko ščuvajo enega brezdomca na drugega, naj se malo skupaj igrajo. Zalezujejo se, kontrolirajo obnašanje in se prepričujejo, da bi poskusili to in ono, sistem pa vse skupaj nadzira in usmerja. Prav pri brezdomcih bi morali začeti, prav na samem dnu je korupcija najbolj očitna, nismo zastonj prvi na svetu, naša skorumpirana vlada je le vrh ledene gore in zgleda še dokaj v redu glede na vse kar se v resnici dogaja v popolnoma gnilih in poblaznelih temeljih naše fashistične družbe.
signorina123
25. 06. 2013 15.07
+8
dej pejd si najprej v slovar pogledat, kaj pomeni ZDOMEC in kaj BREZDOMEC!!! al pa se nauči brat
bca
25. 06. 2013 13.30
+41
"Zdomci ne vedo, kako znova začeti doma" Čisto enostavno. Če hoče sebi dobro, naj se vrne tja, kjer je delal do vrnitve v domovino. Tu mu bo ta vlada vse pobrala. Po Štajerskem in Prekmurju večina zdomcev prodaja hiše v katerih so odraščali in hodijo v domovino samo še na obiske.
21dcba
25. 06. 2013 14.10
+13
nikinika
25. 06. 2013 15.56
+7
Götterdämmerung
25. 06. 2013 13.22
-5
Zdomcem bi moral nekdo povedati, da se nič na svetu ne začne znova, imamo le eno življenje, ki je enkratno in neponovljivo, vsak trenutek posebej, od rojstva do smrti. V življenju se nam dogajajo neke periode, ne ciklusi, ker se nič ne vrne na svoje mesto, da bi lahko začeli od začetka, samo rečejo tako, da se bolje sliši. Naša evgenična znanost je popolnoma zavozila, to so jim storili državni psihopati, ne pa neki strokovnjaki in izvedenci. To pomeni, da brezdomci že živijo natančno tako kot so se odgovorni javni uslužbenci takrat odločili, lahko bi bilo drugače in po zakonskih pravilih, vendar so iz teh ljudi raje naredili brezdomce in jim vse pobrali. Mi o tem ne moremo sklepati, ker nismo strokovnjaki, pot do Strasburga je dolga, gore papirjev, ki jih je treba pregledati in ugotoviti vse napake totalitarnih organov, pa zelo komplicirana in strokovno zapletena. Je pa veliki večini brezdomcev skupno, da so bili žrtve nedotakljivih teroristov, na dosmrtnih položajih, njihove pravice na neki točki niso bile spoštovane, določene zakonske okoliščine niso bile upoštevane, odrekli so jim temeljne pogoje za življenje, niso dobili plačano, obsodili so jih na podlagi posrednih sumov ali so jih prevarali pri dedovanju in podobno. Vsi javni uslužbenci so nato zgolj opravili svoje delo, vsi se zanašajo na eden drugega, da ni nihče naredil nobenih napak in so ti ljudje brezhibno procesirani v trajno brezdomstvo, kar je seveda povsem napačen izhod enačbe. Vprašanje je torej, kje je nastal izvirni greh, kateri birokrat je prvi kršil zakon in jim diskriminatorno uničil življenje, največkrat je treba poiskati le to osebo in cel klopčič pravnih konstruktov se lahko hitro odvije nazaj do začetka njihove sistemsko povzročene kalvarije. Izgubljenih let življenja se ne da povrniti, gnilobo se pa da izrezati iz sistema, če bi se kdo potrudil. Iskreno dvomim, da je pri nas en sam brezdomec pravično končal na cesti, čisto vsi so žrtve totalitarnega fashističnega režima, ki se s takimi psihosocialnimi prevzgojnimi metodami znaša nad ubogimi reveži, da bi čim bolj trpeli in se sploh ne bi več upirali, ker je lahko še slabše, vedno.