Slovenija

Zdravnica zaračunavala storitve

Mengeš, 18. 02. 2008 20.09 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Zdravnica v Mengšu je na svoja vrata obesila obvestilo, da morajo nekateri bolniki za pregled in recepte plačati.


  • SESALNIK LISTJA
  • ŽAGA
  • PEČ ZA PICO
  • REGAL
  • PANELI
  • BAZEN
  • KOPALNIŠKO POHIŠTVO
  • RADIATOR
  • RAZVLAŽILNIK
  • PEČ
  • VIJAČNIK
  • BAGER
  • ZBIRALEC LISTOV
KOMENTARJI (30)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

User265875
19. 02. 2008 15.22
Zdravnica naj: - vzame bolniško zaradi preobremenjejosti. - ko bo odbila ura odhoda, pošlje ljudina urgenco, če nujno potrebujejo zdravnika. - pregleda max 4 ljudi na uro, vsi ostali pa v čakalno vrsto. Zaračunavanje 1€ je bilo bolnim ljudem v pomoč, nergačem je pa seveda šlo na živce. Tako pa se bo odločila za eno izmed zgornjih stvari. Sami ste tako želeli. Naj naredi čakalne vrste.
Pirhster
19. 02. 2008 09.47
Primer nza preiskovalnega sodnika.
tjasa sircelj 1
19. 02. 2008 09.34
Cristal - naročanje po telefonu ni moderno, ampak se tak način od zdravnikov zahteva, torej to ni izum oz. želja samega zdravnika. Nujni oz. bolj bolani pa itak lahko pridejo brez naročanja.
User305153
19. 02. 2008 09.27
jest vem da ce bi meni osebno izstavila racun za pregled ga bi dobesedno pojedla v ordinaciji.sam grem k zdravniku takrat ko sem bolan in ne za vsak "drek" se strinjam s tabo pikam_dopust.vseeno je nedopustno to kar je nardila tista zdravnica,preobremenjena ali ne nima kej limat listkov gor...
Šumadinac
19. 02. 2008 09.23
tjasa85 | 19.02.2008 | 09:06 - tipično za poptv..klasika!
User134838
19. 02. 2008 09.17
"Je pa res, da je veliko ljudi, starih prdcev in večnih nergačev, ki še sami sebe težko prenašajo (a ne koni9?) in ki pridejo k zdravniku samo zato, ker ne morejo prdniti in zato, da grenijo življenje še komu drugemu. In delajo gnečo ter slabo voljo v čakalnicah. " Dragi zdravniški ceh (in njihovi ritolizniki) se bo moral navaditi, da bolni ljudje (fizično ali psihično, kamor sodijo tudi hipohondri) običajno niso glih najbolj prijazni osebki na svetu, zato tudi gredo k zdravniku - ker so tako ali drugače bolni. Če bi jih ženska znala pozdraviti, se ne bi pojavljali pred njenimi vrati. Vsak bi rad kasiral mastne pare in in nič delal. Če se to lahko pobere dvakrat (pacientu in zavarovalnici), toliko bolje. BTW - A ženska ve, da se to smatra za zavarovalniško goljufijo, ki zahteva toliko in toliko let ždenja v arestu? Bravo tudi tistim, ki so končno dojeli, v čem je fora naročanja - ne v razporeditvi pacienta, pač pa v njihovem odslavljanju.
tjasa sircelj 1
19. 02. 2008 09.06
Koni9 znam brati in poslušati - pa ne samo tisto, kar objavijo kvazinovinarji na pop tv, da se bo večala njihova gledanost. In da, cenik storitev je za samoplačnike in 1 evro se zaračuna za delo izven delovnega časa in to lepo piše na vratih ambulante (to sem videla na lastne oči). Vse to pa je seveda "odlična novinarka" očitno namenoma skrila in predstavila zgodbo popolnoma drugače. Poleg tega bi vsak zdravnik moral imeti obešen cenik storitev na vratih, saj ga v nasprotnem primeru lahko kaznuje tržna inšpekcija. Prvo Borec - ta zdravnica ne preglega le 40 pacientov na dan, ampak okoli 100 in njena ambulanta je vedno polna. Ko pa odhaja iz službe ob 22h namesto ob 19h s polnimi vrečami kartotek v rokah jo vidi le peščica ljudi. Takim, ki pa se spomnijo po delovnem času, da hočejo imeti recept takoj (in takih ni malo), ker niso sposobni priti prej oz. zavrteti telefona in reči, da jim zmanjkuje tablet, naj pa kar računa simbolični evro - da se naučijo reda!
orangensaft
19. 02. 2008 08.58
Tudi meni se ne zdi prav, da plačujem zavarovanja, nato pa mi 1x na 3 leta, ko mogoče res nujno potrebujem zdravnika, ta zaračuna, ker včeraj nisem vedela, da bom danes zelo zbolela. Ampak po drugi strani pa obstaja cela vrsta hipohondov, ki hodijo k zdravnikom, saj tako ali tako plačujejo zavarovanje. Njim bi pa tudi jaz zaračunavala za izgubljen čas, ker je gospodiču oz. gospodični danes bil dolgač in je 2x zakašljal, potem pa se spomnil, da bi mogoče šel po antibiotik. Kazni bi potem morale biti tudi za take bolnike.
User73406
19. 02. 2008 08.28
mymind ni res.. za samoplačnike obstaja določen cenik(ta zdravnica je dodala le ceno za nenaročene -> 1 evro).. kateri velja pri vseh zdravnikih... npr.. oseba x ima prometno nesrečo in potem želi še nekaj dodatno zaslužit.. gre k psihiatru in mu natvezi da ima nočne more, nemiren spanec, da se boji vožnje, itd itd... psihiater napiše kar pač napiše.. sploh ni bistveno kaj, on v svojem poročilu napiše kaj mu reče pacient, potem pa doda še malo svojega strokovnega znanja(žal danes še ne moremo dokazati ali je res da pacjent nemirno spi in se boji vožnje).. neseš to potrdilo kot dokaz in dobiš ekstra keš od zavarovalnice.. to vsi prakticirajo.. seveda je ta proces plačljiv! in še dobro da je.. če pa koga noga boli pa naj pokliče svojga zdravnika in se naroči.. verjami mi, ne bo čakal 3 mesece da ga pogleda... če pa mu slučajno golenica gleda ven v kolenu pa naj pokliče rešilce ali pa se zglasi na kirurgiji, kar pa je seveda zastojn..
cristal
19. 02. 2008 08.27
tjasa 85 - zdravnica se je lepo izognila odgovorom z izjavo, da je preobremenjena (torej možnost so ji dali). Cenike za samoplačnike imajo vsi zdravniki obešene,tako da pri njej ni sporno to, ampak neupravičeno zaračunavanje tistega kar je vključeno v zavarovanje. francino: zavarovanje plačujem 30 let, od tega sem zdravnika obiskala približno 10x, a se ti ne zdi neumno da bi kateremukoli dobremu zdravniku morala še plačevat zato, da mi je napisal recept.Če ne morem "prdnit" je lahko posledica nepravilnega delovanja črevesja in ni nujno, da je zadeva normalna. mymid: strinjam se s tabo. Tudi pri nas je postalo "moderno", da naj bi se v splošno ambulanto prijavil po telefonu z izgovorom, da boš prej na vrsti. Sem tako naredila, pa sem kljub temu čakala eno uro. A se res moram prijavit že danes, ker bom morda čez en mesec zbolela in pri tem še plačat, da mi bodo izdali recept in kaj vem še kaj! Prav je, da mediji razkrivajo takšne stvari, če bodo vsi molčali, bomo kmalu zavarovanje plačevali čisto brezveze, ker si bo zdravstvo začelo zaračunavat storitve po poljubnih cenah in bo tega več in več. A nimamo že veliko bolanih ljudi, ki umrejo ker si niso mogli privoščit samoplačniških storitev? Ne ga srat ljudje- dobrota in denar ne gresta skup v takih primerih, tako da francino svojo podporo raje izkaži zdravnici osebno.
User2135
19. 02. 2008 08.21
francino zdravniški kodeks je pomagati ljudem in ne jemati denar od njih na vse načine. Normative imajo ubijalske in sedaj vidimo kaj pomeni koncesija. Na naše stroške pregledati 10 bolnikov na dan, na bolnikove stroške pa 30. francino po tvojem postu sodeč, misliš da ne boš nikoli star ? Ko bi vsaj tvoji starši prebrali tvoj post in Ti navili ušesa, ker vidim, da Ti jih niso do sedaj.
User25162
19. 02. 2008 08.04
Marš v zapor - sam to lohka rečem. Preobremenjenost - my ass.
mymind
19. 02. 2008 07.52
francino: Je očitno družinska ljubica. Ne, pravilno je da se pove. Slovenčki smo ovce ki samo kimamo. Koliko zdravnikov v ljudem računa in potem od ZSSS-ja dobijao denar nazaj? Jaz jih kar nekaj poznam, prav iz tega okrožja? Zakaj moraš plačat če hočeš biti takoj na vrsti? A ni zdravnik ravno za to? Če me danes nekaj boli ne potrebujem zdravnika čez tri mesece. A ne govori zdravniški kodeks o nečem drugem? Ta zdravnica očitno pomaga, a za denar.
User306132
19. 02. 2008 01.29
To zdravnico poznam in morda zaradi tega res ne morem biti objektiven. Kot mi je znano, je to dobra zdravnica in ljudje jo imajo radi. Je pa res, da je veliko ljudi, starih prdcev in večnih nergačev, ki še sami sebe težko prenašajo (a ne koni9?) in ki pridejo k zdravniku samo zato, ker ne morejo prdniti in zato, da grenijo življenje še komu drugemu. In delajo gnečo ter slabo voljo v čakalnicah. Veliko ostalih pa zdravnike najbrž kliče za vsako malenkost. Vsi skupaj pa mislijo, da je zdravnica njihova last, saj vendar plačujejo za zavarovanje! Da, tudi jaz sem prepričan, da je zdravnica to naredila iz protesta in se pridružujem mnenju trip-a in aichi-ja. Izjemno sem zopet razočaran nad temi kvazi novinarji, ki resnično skrbijo samo za to, da bo gledanost in branost njihovih medijev čimvečja. Za kakšno ceno? Mi, ljudje, ki se radi naslajamo nad vsakim dogodkom, ki nam malo popestri to dolgočasno življenje (a ne the_dar in freelancer), pa seveda to beremo. In ker smo že tako naveličani sebe in življenja, so vsi po vrsti barabe in lopovi, seveda pa nismo sposobni pogledati na situacijo iz druge možne perspektive (a ne mc_burek in uros1987), pri čemer pa nam izjemno pomagajo tile kvazi pop-tv novinarhovinarji. Ja, šele zdaj vidim, kako lahko novinarji delajo dobrim ljudem tudi, hote ali nehote, veliko, veliko krivico...
User73406
19. 02. 2008 00.45
če bom nujno rabil zdravnika, bom poklical rešilca, kar je zastojn.. če pa bom kihnil pa se mi bo to zdelo grozna tragedija in bom zahteval zdravnika na dom, bom pa pač plačal toliko ničel kolikor mi bo treba.. tako bi moralo bit in upam da tudi kdaj bo!
User280988
19. 02. 2008 00.22
trip : mogoče boš že jutri rabu nujno zdravnika! Jest bi ti z veseljem dodal tiste ničle! Pa ker maš toliko denarja še kakšno al pa dve zraven! tjasa85: kje si pa vidla da je cenik za samoplačnike?Pa za kakšno delo izven delovnega časa?A ne znaš niti brat niti poslušat? Take bedaste poste bi tud 24 ur mogu žaračunavati! Zakaj pa plačujemo potem nevem koliko vrst zavarovanja?
Jaz sem slišal da je zaračunavala sexualne storitve.HAHAHA
User73406
18. 02. 2008 23.56
če je kdo kritično bolan in nujno potrebuje pomoč naj pokliče rešilca, če ni pa si naj skuha čaj, miruje in če po nekaj dneh ne pomaga, pokliče zdravnika in se naroči... ne pa ob prvem kašlu, takoj skočit k zdravniku, po možnosti arogantno zahtevat da te spustijo preko vrste, itd... če pa takšen človek mora takoj dobit kar se mu sprdne, pa naj da 1euro ;) (jaz bi temu dodal kakšno ničlo ali dve zraven) torej koni9 | 18.02.2008 | 23:05 odgovor na tvoje vprašanje je: JA! če bi pacient vedel da bo zbolel si lahko komot rezervira termin za vnaprej
tjasa sircelj 1
18. 02. 2008 23.36
Kakšen članek pa je nardila ta novinarka - zdravnici niti ni dala možnosti, da pove svoje mnenje! Cenik je obešen za samoplačnike in ne tiste, ki so zavarovani pa še ta 1 evro je kokr jaz vem cena za delo izven delovnega časa (s tem že ne bo obogatela)! Aja pa da ne pozabim - pojdite pogledati v njeno ambulanto in videli boste kako se zares dela. Nekateri to znamo ceniti! Poleg tega imamo tudi prosto izbiro zdravnika in če komu kaj ne paše, gre lahko drugam!!!
User261942
18. 02. 2008 23.29
Povsem pravilno, čeprav protipravno. V ambulanto ti hodijo kreteni, ki majo rahlo vneto obnohtnico ali pa so zjutraj v kopalnici kihnili.