Slovenija

Zgodba o uspehu: celjsko podjetje izumilo najbolj 'hladen telesni ščit'

Celje, 13. 02. 2019 06.00 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Celjsko podjetje je uslišalo želje športnikov pa tudi policistov, vojakov in gasilcev in prodrlo na svetovne trge z inovacijo, ki jo poleg slovenske policije nosi celo teksaška. Majica, ki telo ohlaja, takoj ko se začne potiti, ni sicer nič novega, vendar lahko inovacija Prevent-Deloze kožo ohladi celo za 9 stopinj Celzija.

Več videovsebin
  • Iz 24UR ZVEČER: Majica, ki ohlaja
    03:03
    Iz 24UR ZVEČER: Majica, ki ohlaja
  • Iz 24UR ZVEČER: Nove inovacije podjetja Prevent&Deloza
    04:05
    Iz 24UR ZVEČER: Nove inovacije podjetja Prevent&Deloza
  • 8
  • 7
  • 6
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1

KOMENTARJI (39)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

jolanka
13. 02. 2019 21.11
+1
če bi mi po kmečko...to pomeni, če je poleti 35, da ti po telesu občutiš samo cca 25? pa a ne bi potem še neko tako zadevščno za na glavo naredili v obliki kapce, rutke? da še to shladi. jaz bi bila prva, ki bi kupila tri.
nikhrast
13. 02. 2019 14.17
-5
Pa ne vidite problem z velikim podjetjam, samo poglejte avto kompanije kako ponekod zapirajo tovarne, odpirajo jih pa drugje. Zapreš tovarno, nekaj tisoč delavcev brez dela.
celjan2
14. 02. 2019 09.08
Ne samo avtomobilska, tudi farmacija, itd. Vse v hlastanju za čim večjim dobičkom
najvsivedo
13. 02. 2019 14.10
-3
Je kar nekaj izdelkov na svetu , ki jih lahko človek uporabi za hitre namene.... Z coca colo lahko zelo dobro opereš mašino na svojem avtu....Če pa ti slučajno avto zakuha po jo pokriješ z to majico ki ti jo na hitro ohladi.
Slovencelj1302
13. 02. 2019 13.52
+6
kaj pa ministrstvo za okolje in prostor dovolijo nosit take majice
RUGIEVIT
13. 02. 2019 15.20
+7
fairplayy
13. 02. 2019 13.38
+6
in nakaterem principu deluje zadeva?
martinov
13. 02. 2019 13.29
+1
Zoper Twite Janeza Janše pa še ni zaščiete !!
BolecaResnica
13. 02. 2019 13.27
+14
Bravoooo vsaka čast za inovativnost. Veliko poslovnega uspeha se naprej
Infraping
13. 02. 2019 13.21
-5
kdo bi se pozimi hladil
fairplayy
13. 02. 2019 12.26
+6
zakaj ne pojasnite fizikalnega načina na podlagi česa omogoča takšno hlajenje, če seveda ni na baterije ...
lahunin
13. 02. 2019 12.05
+23
CE BO FIRMO OBISKAL POCIVAVSEK BO ODSLA V STECAJ
SabincaH
13. 02. 2019 10.47
+34
Všečno dejstvo, da se dejansko ena dobra stvar ne samo razvija v Sloveniji, temveč tudi izdeluje! Bravo!! Vlada, bi lahko spodujala več tega... a trenutna vlada tega seveda ni sposobna.
www.jaz
13. 02. 2019 10.39
+28
Ali so podjetja mala, srednje velika ali velika je vseeno. Pomembno je, da so uspešna !
_endrug
13. 02. 2019 09.00
+26
KAPIBARA
13. 02. 2019 09.23
+22
klenoo
13. 02. 2019 08.37
-22
Bla bla bla...
SenecaLucius
13. 02. 2019 07.57
+85
Tako kot v Nemčiji morajo tudi v Sloveniji postati hrbtenica gospodarstva takšna majhna in srednja podjetja, ki jim je prilagodljivost in inovativnost povsem normalna stvar!
gz9999
13. 02. 2019 09.05
+27
V Nemčiji so hrbtenica gospodarstva "majhna in srednja podjetja", kot so VW, BMW, Daimler, Bosch, Siemens, BASF, Bayer, da ne naštevam dalje. Eni sploh ne premislite, kaj pišete.:)
gz9999
13. 02. 2019 09.08
+26
Naša "majhna in srednja podjetja" so idealni dobavitelji poceni in kvalitetnih polproizvodov za nemška "velika podjetja", ki seveda poberejo večino dobička. Zdaj pa premislite, komu ustreza ta mantra, po drugi strani pa razprodaja zlata jajca (uveljavljene blagovne znamke velikih podjetij)!?
gz9999
13. 02. 2019 09.10
+34
Castrum
13. 02. 2019 10.10
+5
Družinska podjetja v Sloveniji ustvarijo 70% GDP. Podobno je tudi v Nemčiji, potrebno je tudi vedeti, da je 41% največjih nemških podjetij, v družinski lasti. Hrbtenica nemškega gospodarstva so majhna in srednja podjetja. Prav tako v Avstriji.
SenecaLucius
13. 02. 2019 10.10
+4
@ gz999 Angela Merkel je izjavila: T. i. Mittelstand (op. p. majhna in srednje velika podjetja) so hrbtenica nemškega gospodarstva. Seveda pa dopuščam možnost, da si ti bolj pameten in veš več od Merklove....
Castrum
13. 02. 2019 10.16
+2
SME je kratica, ki se uporablja za mala in srednja podjetja. O pomembnosti teh podjetij v Evropski ekonomiji je bilo že toliko napisanega, da ni več kaj dodati.
gz9999
13. 02. 2019 10.17
+7
@SenecaLucius: Možno, da je to izjavila, to pa zato, ker se sliši všečno. Realnost pa je seveda taka, da (tudi ali pa še posebej) v Nemčiji veliki obvladujejo gospodarstvo in imajo velik vpliv tudi na politiko.
gz9999
13. 02. 2019 10.22
+7
@Castrum: Se strinjam, podjetja v zasebni lasti ("družinska", kot jih ti imenuješ) res prevladujejo, kar pa ne vključuje samo majhnih in srednjih podjetij. Žal živimo v takem svetu, tako da so tudi večja podjetja v privat lasti. Kar seveda ustreza peščici posameznikov, ostali pa smo lahko hvaležni, da za njih delamo za miloščino (oz. v Nemčiji/Avstriji za relativno spodobno plačo).
gz9999
13. 02. 2019 10.27
+5
Da se razumemo, tudi majhna in srednja podjetja v bistvu delajo za velike, saj jim le-ti določajo pogoje na kao "prostem trgu". Veliko teh tudi životari, so pa seveda svetle izjeme.
Castrum
13. 02. 2019 10.27
+5
@gz9999, v zadnjih 10-20 ih letih se je gospodarstvo zelo spremenilo. Zakaj so SME podjetja tako pomembna ? (hrbtenica ekonomije). Ker so kot zunanji sodelavci vključeni v večje sisteme. Ali pa kot podizvajalci, recimo. Skratka, SME je zelo pomemben del evropske ekonomije, mogoče celo ključen.
gz9999
13. 02. 2019 10.34
+3
S tem se strinjam. SME so kot celota nepogrešljiva. Ampak posamezna podjetja je pa možno hitro nadomestiti, če propadejo se nihče tudi ne sekira. So odvisna od naročil, t.j. povpraševanja velikih, ki jih tako držijo za jajca. V preteklosti so velika podjetja taka dela izvajala sama, zdaj pa del tveganja in negotovosti prelagajo na podizvajalce. To je čisto v skladu z neoliberalno agendo.
Castrum
13. 02. 2019 11.00
+2
Resnično ne razumem, zakaj bi tak način delovanja povezovali z neoliberalizmom? Danes je recimo trend malih tehnoloških podjetij, ki delujejo v svojem okolju, z organizacijo dela ki je njim ustrezna, pogostokrat v sproščenem vzdušju. Njim to bistveno bolj odgovarja kot pa stroga pravila igre v velikem podjetju. Prav tako ima veliko podjetij sklenjene pogodbe z malimi računovodstvi, menzami, dostavo, vzdrževalci, .... . Mislim, da se velika večina naštetih nikakor ne bi strinjali, da bi bili del velikega podjetja.
gz9999
13. 02. 2019 11.10
+4
V velikih podjetjih so tipično višje plače, še posebej na višjih pozicijah (vem iz izkušenj). Prav tako so službe bistveno bolj varne. Verjamem pa, da je v mnogih manjših podjetjih vzdušje bolj sproščeno. Dokler stvari lepo tečejo...
gz9999
13. 02. 2019 11.12
+5
Mislim tudi, da se mnogim od teh (inženirjev in ostalih visokokvalificiranih delavcev), ki nebi želeli delati v velikih firmah, niti sanja ne, kakšne so tam plače in ostale bonitete.:) Nizkokvalificirani so seveda tudi (ali pa še posebej) v velikih firmah plačani mizerno.
Bassettt
13. 02. 2019 07.52
+37
Vidite, kako neverjeten narod smo, le ce utisamo tisti jamrajoc, negativen glas in se posvetimo dobremu ter iskanju resitev = osebni uspeh in za dobrobit vseh.
Shaniac
13. 02. 2019 07.43
+74
Taksne zgodbe potrebujemo v Sloveniji! Bravo!
nebel
13. 02. 2019 07.43
+22
Tole je že nekaj let dogajajoča se zgodba. Bravo 24 ur za ažurnost. In čestitke podjetju in posameznikom za dobro in vztrajno delo.
fairplayy
13. 02. 2019 07.42
+9
bv nikjer ni vsaj malo opisan fizikalni način hlajenja teh majic
barbamama
13. 02. 2019 07.52
+22
Koga pa na 24UR zanima termodinamika? Glavno, da je vse senzacija. Sicer pa, čestitke podjetju za razvoj in preboj na tuje trge
Maxx365
13. 02. 2019 08.28
+8
@fairplay, to je pa poslovna skrivnost, za uporabnika je pomemben končen rezultat
fairplayy
13. 02. 2019 12.25
+1
nobena poslovna skrivnost ni če se vsaj princip objasni izto kot bi rekel, da se ne napišejo sestavine za kremo ali coca colo