Slovenija

Življenje kriminalistov

Ljubljana, 02. 03. 2009 19.18 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Kriminalisti v lepih oblekah in z orožjem v rokah lovijo zločince in jih spravijo za zapahe. Tako je v kriminalkah, v resničnosti pa je njihovo delo težaško in umazano.

Kriminalisti v lepih oblekah in z orožjem v rokah lovijo zločince in jih spravijo za zapahe. Tako je v kriminalkah, v resničnosti pa je njihovo delo težaško in umazano.

  • Scheppach Visokotlačni čistilnik HCE2600
  • Proklima Talni ventilator
  • Intex Montažni bazen Chevron Prism Frame
  • Zložljiv piknik voziček itStime
  • Sunfun Jakarta Gazebo paviljon Jakarta II
  • Sup Ruby
  • Kingstone Okrogli žar Bullet 57
  • Vrtni ležalnik Marissa
  • Sunfun Viseči senčnik Toskana
  • Voltomat Mobilna klimatska naprava Wi-Fi
KOMENTARJI (53)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Tonček Balonček
04. 03. 2009 07.50
Ti kriminalisti so loleki, sploh pa tisti, ki se ukvarjajo z gospodarskim kriminalom. Še dostopa v davčne in IUS baze podatkov nimajo!
User302638
03. 03. 2009 21.11
apostoli 02.03.2009, 22:51 Ja res so junaki, ko se spravijo na enega, glej, da jih ti ne dobiš kje v kakem kotu po tintar, potem boš pa jokal.
Tonček Balonček
03. 03. 2009 18.44
Za mene je Colombo največji zgled dobrega kriminalista! Še Kojak je slabši! Pa Sipović je tudi v redu!
User112601
03. 03. 2009 18.20
res-publica, očitno sem zadel. Če znaš samo mlatiti prazno slamo, ni enostavno končati fakultete, razen mogoče politologije, hehe. Pri vseh predmetih, ki jih omenjaš, sem dobil nadpovprečne ocene, brez plonkanja. Očitno pa si ti počel to kar pogosto. Tudi, če končaš študij na takšen način, je to bolj jalova diploma. Kako se dela v krim. policiji vem malo od kolegov kriminalistov. Sicer pa sem v glavnem pisal o policiji kot instituciji. Ti pa nikjer nisi podal argumentov ali pisal o krim. metodiki in ostalih krim. predmetih ampak si samo pametoval. No, bo kaj argumentov za spremembo?
User433971
03. 03. 2009 17.51
hinko.murovec@siol.net
03. 03. 2009 17.33
RES-PUBLICA, edina resnica je, da delo spoznaš in poznaš šele , ko ga nekaj časa opravljaš. Razglabljati o vseh skritih težavah bilo katerega poklica z ljudmi, ki črpajo svoje vesolno znanje iz TV oddaj in brošur je precej jalov posel. LP
User417978
03. 03. 2009 14.58
.... očitno si preplonkal izpite iz krim. metodike, strategije, itd, ker ne uspeš razbrati s kom debatiraš, .... ne bi se spuščal v debato, če nebi imel tudi sam "t.i. " osebnih izkušenj, ... če delaš na PP, ne moreš sodit, kaj se dela v krim. policiji in kakšne kvalitete mora imeti kriminalist, ŠTEKAŠ TI? OFF
User112601
03. 03. 2009 14.52
res-publica, bolje vem od tebe kaj pišem, ker vse pišem iz prve roke, torej osebnih izkušenj, študija FVV in dela na PP. Po temu kar pa ti pišeš, mi je jasno, da ti sigurno nisi končal FVV, kvečjemu si njen faliran študent. Namreč nimaš blage veze kaj pišeš, ker vse to, kar sem napisal je primerjava starega pristopa napram modernemu pristopu k policijskemu delu, katerega slovenska policija žal ne želi sprejeti. In ja, vzpostavitev takšnega pristopa je na MNZ-ju in vodstvu policije, ampak hočeš ali nočeš to vpliva na vse zaposlene v policiji, tudi kriminaliste. Zdaj kaj bolj štekaš?
User417978
03. 03. 2009 14.36
.... kritika, ne piši napamet, očitno ne poznaš zadeve, verjemi, da odlično poznam študij FVV-ja, drugače niti nebi pisakal,... kaka praksa, tisto ni podobno ničemur, nehaj no, bla, bla, (pa ne želim pluval po šoli, ki sem jo končal) ... spet posplošuješ ....cinizem, paravojaška miselnost, kje si to prebral, v kaki študiji iz 80. let, to je preživeto .... imaš pa prav, kar se tiče prenove oz. pristopa k opravljanju policijske dejavnosti.... to ni stvar kriminalistov, ampak vrha policije
Tonček Balonček
03. 03. 2009 14.24
Meni s ezdijo najbolj msešni kriminalisti, ki se ukvarjajo z računalništvom in gospodarskim kriminalom! Dokler imamo tam tak kader, se nam ni bati boja proti tajkunom in drugim tovrstnim kriminalcem. Polovico kadra tam s epač ukvarja z nekimi popolnoma nepomembnimi stvarmi, z grafiti, mopedi, prostitucijo ipd. To je neresno!
User112601
03. 03. 2009 14.05
res-publica, FVV ima obvezno prakso za vsak letnik. Poleg tega so predmeti naravnani tudi praktično, saj vsebujejo veliko pravih primerov iz prakse, za katere ni dovolj poznati pravnih podlag, AMPAK RAZUMETI MATERIJO. In ponovno nisi razumel pointa ali pa se pretvarjaš. To, da policisti študirajo ne izključuje tega, da jih policijska organizacija ponovno spravi v kalupe in se vrnejo nazaj k staremu cinizmu in paravojaški miselnosti. TO JE BISTVO PROBLEMA! Policija potrebuje spremembo v celotni filozofiji njenega dela in popolnoma nov pristop k opravljanju policijskega dela, ker jih je čas povozil in ljudje množično odhajajo iz policije.
User417978
03. 03. 2009 12.41
... pardon praktičnega usp.
User417978
03. 03. 2009 12.28
.... kritika, delno se strinjam s teboj, vendar je policija tako specifična služba, ki zahteva čisto posebna znanja, po mojem je, vsaj za splošno nadgradnji in rabo najbolj primerna višja šola v Tacnu .... glede policijske subkulture preveč posplošuješ, potem takem noben caps nebi študiral ali pa kako drugače intelektualno napredoval, če poznaš razmere pa veš, da jih študira več kot polovica, pa tudi zaradi dela samega se je potrebno nonstop izobraževati, ... kritika, zavajaš ti, FVV, nima nikakršnega teoretičnega usposabljanja, tisti teden, dva na leto, je metanje peska v oči, nič od nič ... ne zameri, ampak tisti časi, ki jih ti opisuješ so mimo ... vsak, ki je dober na nekem področju, je po mojem dobrodošel v policji, iskan (mislim na gosp. krim.), problem je v tem, da ta nima policijske izobrazbe, končane FVV, ki da neke osnove za delo in zato rabi še kar nekaj časa, let, da postane samostojen (lahko obvladaš vse zakone, ki se tičejo gosp., potem pa pade na procesnih napakah) ... ah dovolj, neverending story
User112601
03. 03. 2009 11.55
Res-publica, strinjam se v vsem razen v delu, kjer pišeš, da splošni policisti "peljejo scat" dipl.var. Namreč, malo zavajaš, ker je point v temu, da ponudi dipl. var. enako dobo in kvaliteto praktičnega usposabljanja kot navadnemu policistu s srednjo izobrazbo in mislim, da bo razlika očitna. Ni pa edini razlog za to v temu, ker ima dipl.var. širše in bolj poglobljeno znanje in gledišče, ampak tudi v tem, da policijska socializacija v našem prostoru vsakega policista naredi ciničnega in militantno nastrojenega. Kot takšen pa ni zmožen intelektualno ali duhovno napredovati. Res pa je, da policija v glavnem prakticira tako kot si napisal, ker ima še vedno nazadnjaško miselnost, da nihče, ki je dober ne more priti od zunaj. Zato je slovenska policija tako toga institucija, ki jo je že zdavnaj povozil čas. Kriminal je danes vsaj 2 koraka pred policijo, moralo bi pa biti obratno.
User417978
03. 03. 2009 11.39
.... joj, joj, joj, malo kredibilnih piscev komentarjev, večina piše v stilu, mi je povedal prijatelj od prijatelja..... .... kot prvo vsi faksi zo zaj., vsak s svojo specifiko... .... tisti ki mislite, da boste s končanim FVV postali pravi kriminalisti, ste se rahlo zaj., saj vas bo vsak navaden caps, ki dela na kaki večji splošni postaji in ima najmanj 5 let delovne dobe, peljal scat, skratka pisemce dedku mrazu ... v krim. službi edino štejejo izkušnje, pridobljene v letih dela na terenu, plus osvojeno teoretično znanja, torej vse se začne na ulici kot navaden "caps pešadinac"
alojz30
03. 03. 2009 11.38
pa ta tamal je še pred parimi leti z mano travo kadil...
Tonček Balonček
03. 03. 2009 10.59
Najbolj umazano delo imajo tisti, ki morajo raziskovati trgovino z belim blagom in obiskovati tiste proslule nočne lokale z ukrajinskimi in moldavskimi plesalkami, potem se pa v njihovih delovnih prostorih legitimirati! in priznati, da so na obisku službeno! Trpi vsa družina, ampak delo je pač delo, vsako je častno!
Tonček Balonček
03. 03. 2009 10.56
A kdo mogoče ve, na kateri faks je hodil Colombo, se mi zdi tako pameten, kot da bi študiral kakšno biologijo ali kaj podobnega! Bruce Willkos je pa verjetno hodil v Vikrče, kot Bavčar!
User112601
03. 03. 2009 10.52
malta: politologija????!!! HAHAHAHA!!! Pa FDV je največji kvazi faks, kar jih obstaja in to sploh smer politologija. Ali poznaš mogoče koga pametnega in sposobnega, ki je končal politologijo pri nas? To je poleg visoke poslovne šole in fakultete za organizacijske vede največji nateg slovenskega izobraževalnega sistema. Vsi ti trije se skrijejo pred FVV tako po profesionalnosti vodenja fakultete kot po kvaliteti pridobljenega znanja. Res neverjetno je tudi, da daješ ob bok medicino in politologijo, kar mi daje za slutiti, da jo sam študiraš, ker drugače ne bi napisal takšnih neumnosti. Sploh pa tukaj ni nihče primerjal fakse med sabo, ti si začel pisati napamet in posploševati o seminarskih nalogah in zahtevnosti FVV. In izkazalo se je ravno to, DA NIMAŠ BLAGE VEZE KAJ PIŠEŠ. V tisto slednje, kar si napisal, pa močno dvomim. Tudi sicer si zelo protisloven.
User398415
03. 03. 2009 10.09
Saaamiii možganski trusti.... Kje vi spite, da vas ne ukradejo?