Tujina

VB: Prebivalci Falklandskih otokov so Britanci po svoji izbiri

Buenos Aires, 08. 02. 2012 09.12 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min
Avtor
M.R./S.S./STA
Komentarji
208

Argentinska predsednica je napovedala, da se bo njena država zaradi zadnjih akcij Velike Britanije na Falklandskem otočju pritožila Varnostnemu svetu Združenih narodov. Britanci pa pravijo, da se z Argentino glede otokov ne bodo pogajali.

Argentinska predsednica Cristina Fernandez de Kirchner
Argentinska predsednica Cristina Fernandez de Kirchner FOTO: Reuters

Argentina se bo zaradi britanske "militarizacije" glede Falklandskega otočja uradno pritožila pri Združenih narodih, je napovedala predsednica Cristina Fernandez de Kirchner na srečanju s poslanci, višjimi uradniki in veterani vojne za Falklandsko otočje.

V svojem nagovoru je Fernandez De Kirchnerjeva Veliko Britanijo obtožila ponovne militarizacije južnega Atlantika. "Pritožili se bomo v Varnostnem svetu in pri Generalni skupščini ZN, saj ta militarizacija predstavlja nevarnost mednarodni varnosti. Namestitve ultramodernega rušilca skupaj s prestolonaslednikom, ki bi ga sicer radi videli v civilni vlogi, ne moremo razumeti drugače," je povedala.

Britanskega premierja Davida Camerona pa je prosila, naj da priložnost miru. Kasneje se je že odzvalo britansko zunanje ministrstvo, ki je zapisalo, da so prebivalci Falklandskega otočja svobodni pri izbiri svoje prihodnosti, zato z Argentino ne bo nobenih pogovorov o samostojnosti, dokler si tega ne bodo zaželeli prebivalci otokov.

Britanska medijska hiša BBC pa piše, da se izjava argentinske predsednice sklada z zadnjimi argentinskimi poskusi internacionalizacije vprašanja Falklandskih otokov. Argentinska vlada je namreč dobila podporo držav, kot sta Brazilija in Urugvaj, ki sta v svojih pristaniščih že prepovedali vplutje ladjam z zastavo Falklandskega otočja. Pred kratkim je podporo Argentini glede otočja napovedal tudi čilski zunanji minister.

VB ne dvomi v suverenost na otokih

Mineva 30 let od vojne med Veliko Britanijo in Argentino za Falklandske otoke.
Mineva 30 let od vojne med Veliko Britanijo in Argentino za Falklandske otoke. FOTO: Reuters

Velika Britanija, ki je sicer stalna članica Varnostnega sveta ZN s pravico veta, se je odzvala z besedami, da se z Argentino glede Falklandskih otokov ne bo pogajala. "Velika Britanija ne dvomi v svojo suverenost na Falklandskih otokih," so sporočili z britanskega zunanjega ministrstva in poudarili, da njihovo stališče odraža tudi načelo samoodločbe narodov, kot je opredeljeno v ustanovni listini ZN. "Prebivalci Falklandskih otokov so Britanci po svoji izbiri. Pri določanju svoje prihodnosti imajo proste roke in z Argentino se o suverenosti (otokov) ne bomo pogajali, razen v primeru, da bodo tako željo izrazili otočani," so še sporočili z britanskega zunanjega ministrstva.

Falklandsko otočje je v britanskih rokah že od leta 1833. Leta 1982 je britanska vojska tudi porazila argentinsko in tako obdržala nadzor na otočju. Odnosi so se zaostrili zaradi britanskih naftnih vrtin pred obalo Falklandskih otokov. Napetosti pa so se znova pojavile v zadnjih dneh. V Argentini in na otočju so se namreč burno odzvali, ko je na otočje prispel britanski princ William. Ta naj bi le sodeloval v vajah reševanja, ki naj bi jih opravil kot pripadnik helikopterskih enot. Zaradi omenjenega odziva je Velika Britanija na območje poslala svoj najmodernejši rušilec, poleg njega pa tudi eno novejših jedrskih podmornic.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (208)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

dannyer
09. 02. 2012 13.28
-5
težko je neki tvojega čiger noga tvoja ni nikoli pristala mar ne. drugič so argentinci tako kot brazilci in urogvajci izmišljen narod saj ga večina tvori jo evropejci ino res večina ter afričani
CheGaucho
08. 02. 2012 22.14
+16
Čeprav nima smisla prepričevati nekatere, ki so zaslepljeni z angloameriško teorijo ampak vseeno nekaj moramo pojasniti in sicer to otočje, ki je jabolko spora med Argentino in Veliko Britanijo je res, da so prvi našli Evropejci ampak to Francozi leta 1740 potem pa so se še na določen konec otočja Britanci usidrali natančneje leta 1765 in kasneje so prišli Španci leta 1770 in od Francozov kupili določen del otočja. Po intenzivnem obdobju med letom 1771-1774 diplomacije in tveganje za vojne med Španijo in Združenim kraljestvom so slednji Britanci zapustili otočje. Leta 1816 (9. julij) je bila Argentina razglašena za suvereno neodvisno državo in leta 1820 je vojna ladja Argentine prispela na otočje ter tam slovesno ratificirala posest. Britanci so za to slovesno ratifikacijo posesti vedeli in niso ugovarjali še več, čez par let natančneje leta 1825 Britanci priznajo neodvisno in suvereno državo Argentino v mejah skupaj z tem otočjem. Potem pa leta 1833 Britanci z invazijo nad otočjem zavzamejo otočje ter z odredbo odredijo izgon vseh Argentincev iz otočja. Kasneje leta 1908 je potem še združeno kraljestvo razglasilo suverenost nad preostalimi otočji tam (naprimer: Sandwich del Sur in Islas Orcadas). Na 2. aprila 1982 Argentina razglasi vojno Angliji za suverenost nad Falklandskih otokov oziroma bolje rečeno Islas Malvinas, ampak po kratki osvoboditvi jih ponovno zaradi vojaške premoči prevzamejo Britanci. In tako si jo že dolga leta neupravičeno lastijo. OBSTAJAJO DOKUMENTI ZA TO...
dannyer
08. 02. 2012 22.39
-4
ja dokument hm najdeš jih za veliko tem ww1 in ww2 prav tako .
CheGaucho
08. 02. 2012 22.11
+13
Sem hotel bolj natančno napisat kako je potekal boj za otočje pa mi admin izbriše pa čeprav ne vem zakaj, saj nič takega nisem napisal razen resnico kako in kdaj je otočje pod koga spadalo...
upornik_007
08. 02. 2012 22.12
+4
CheGaucho
08. 02. 2012 22.15
+11
dannyer
08. 02. 2012 22.10
-2
Mal je na sramno, da da govorimo o njih prav mi.oni so se odločili da so od britanije in jih je strah argentincev tako kot po okupaciji 1982 , verjetno zaradi tega so ostali pod okvirjem VB.
dannyer
08. 02. 2012 22.04
-3
tako da ljudje so se sami odločili .
dannyer
08. 02. 2012 22.00
-3
ljudje upraši na otoku in jim reči da so od Argentine bi se počutili užaljeni precej enako kot da bi Hrvat rekel Slovencem da smo od Italije.
CheGaucho
08. 02. 2012 21.53
+11
Če bo kdaj prišlo do 3. s.v. bom na strani Latinsko ameriških držav in prvo kar je bom začel streljati Britance...
dannyer
08. 02. 2012 22.01
+12
britance tudi jaz ne maram pa domišljave ameri prav tako ne.
Rahan
09. 02. 2012 09.00
-3
takšni kot si ti se prvi skrijejo ali menjavajo strani kot po tekočem traku samo da si rešijo rit
Kunar
09. 02. 2012 09.38
-7
CheGaucho
08. 02. 2012 21.43
+13
Otočje je Argentinsko za to obstajajo dokumenti in bo Argentina prej ali slej dobila po pravni poti to nazaj lahko se edino zgodi, da bo otočje neodvisno tako od enih, kot od drugih ampak zagotovo po pravni poti ne bodo od Velike Britanije. V to sem prepričan.
dannyer
08. 02. 2012 21.51
-9
prebivalci so podprli britanijo in to imajo pravico mar ne.
dannyer
08. 02. 2012 21.54
-6
trdijo ja da je njegov to je isto ko da bi mi trdili da je dalmacija naša če pa do otok sploh niso prišli če pa že so ga pa okupirali ko ta ni bil njihov .sej naša je tudi koroška pa trs pa istra kje so naši politiki to pa je bilo slovensko .otoki pa ni so bili od argentine .
CheGaucho
08. 02. 2012 21.56
+9
Ja sam so naši komunisti na žalost prodali omenjene dele zemlje, ki bi po pravilih morala biti naša ja.... Britanci so pa na silo zavzeli otočje, ki je bilo od Argentine! Sem že povedal, da za to obstajajo dokumenti, ki bodo v prid Argentini pri pogajanjih, če bo svet uspel Britance v pripravit oziroma prisiliti... Lahko pa da se zgodi, da bo otočje neodvisno tako od ene kot od druge države, ampak zagotovo vem, da ne bodo od VB.
dannyer
08. 02. 2012 22.06
-3
bi bilo pošteno .no kaj se tiče nas so nas pa vele izdajalci prodali .
dannyer
08. 02. 2012 22.07
-5
samo falkanci so že od nekdaj pravili da so od britanije in ne argentine
Misija1
08. 02. 2012 22.15
-6
Glede na to da so vsi prebivalci za VB, bodo pod njimi tudi ostali. Simple kot pasulj. Je pa podobnih zgodb kot je tale z Falklandskimi otocji na svetu se ogromno. Prakticno vsaka drzava ima spore s sosedi, vendar pa se zato vsaka izmed teh drzav ne napada sosed, kot so to storili Argentinci leta 1982, ko pa so na hitro izgubili, pa jok in stok.
dannyer
08. 02. 2012 22.37
-6
dannyer
08. 02. 2012 21.23
+1
otok je njihov saj na njem živijo evropejci
upornik_007
08. 02. 2012 21.27
+0
to so okupatorji! to otocje je del argentine in pika
dannyer
08. 02. 2012 21.39
+0
ni res ne bore biti nekaj njihovo če sploh ni bilo njihovo . tudi portogalska in španija bi lahko dobile kose ozemlja iz južne amerike saj ni bila ponekod nič poseljena ampak to je druga zgodba ,argentina je tako ali tako evropska država po število evropejcev v njej.
upornik_007
08. 02. 2012 19.39
+2
Falklandski otoki so na Argentiskem teritorialnem območju se pravi so od argentine. britanija je okupator!!
dannyer
08. 02. 2012 19.55
-3
upornik_007
08. 02. 2012 19.57
+2
Kunar
08. 02. 2012 20.21
+4
Preberi zgodovino otočja otrok dragi. Kdo jih je odkril,kdo se je naselil ipd...potem pa napiši komentar...ker na kratko dannyer ima prav
upornik_007
08. 02. 2012 20.31
+0
sm jzt prebral zgodovino otocja in je 100% argentinsko
dannyer
08. 02. 2012 21.04
+1
ne bo držalo zaradi tega ker je argentina izmišljena država v času britanskega naseljevanja pa na otokih ni bilo ljudi danes je tam več kot 90% evropejcev .pa še to argentina bi po tej logiki pripadala italiji saj je kar 50% prebivalstva tvorijo italjani .taok je če ljudje ne poznajo zgodovino ,zgodovino gibanja populacij itd
upornik_007
08. 02. 2012 21.24
-1
dannyer seveda da drzi! prokleti neizobrazenci
dannyer
08. 02. 2012 21.42
-2
upornik 77 ti si zelo neizobražen saj trdiš neumnosti .imam natančne podatke o belcih v južni ameriki oz o rasah itd ,.kaj se tiče zgodovine jo znam precej dobro veš ,.če bi bil dober šolski sistem bi vedeli kaj več o vojnah ali o ww1 in ww2. tako sem pa že videl neznanja in dejstva ki so si ljudje sami i zamislili
upornik_007
08. 02. 2012 22.14
+3
dannyer
08. 02. 2012 22.37
-1
s teboj pa res ni upanja uf kakšno neznanje . verjetno si imel v oš in v srednji šoli kumi 2
upornik_007
08. 02. 2012 22.48
+2
Kunar
09. 02. 2012 09.39
-4
dannyer
09. 02. 2012 18.53
-1
CheGaucho
08. 02. 2012 18.37
+4
Upam da bo ZN ustrezno sankcioniralo Veliko Britanijo, ker ne spoštujejo nobene resolucije in nočejo za pogajalsko mizo ter neprestano izzivajo pa čeprav je svetovno znano, da si neupravičeno lastijo otoke že 179 let. Velika Britanija je tipičen primer kolonializma in zato upam, da bo končno to tudi preostali svet spregledal in ustrezno sankcioniral. Sem na strani Argentine in jo popolnoma podpiram. Velika Britanija je ena izmed največjih agresorskih držav, ki gleda samo za svojo korist. Tudi Evropi Velika Britanija dela precej škode, zato podpiram tudi te podpornike, ki se zavzemajo za izključitev Velike Britanije iz Evropske unije, ker so v Eu-ju samo takrat, ko imajo kakšno korist, ko pa se od njih pričakuje kaka pomoč se jo pa otepajo. Naj se že VB končno enkrat izjasni na kateri strani hoče biti.
dannyer
08. 02. 2012 19.05
+2
argentina je ukopirala na silo otoke 1982 na utokih so evropejci in ne argentinci pa še v argentini živi 86-90% evropejcev samo za razmislek
dannyer
08. 02. 2012 19.08
+2
predstavljiv si ,da bi madžari zahtevali Prekmurje . v tem primeru gredo argentinci predaleč in so po večini izmišljen narod tako kot amerika .
CheGaucho
08. 02. 2012 21.01
+0
Daj ko ne poznaš zgodovino... Nima smisla v glavnem Argentina je Islas Malvinas prevzela, ko se je osamosvojila izpod Španije leta 1820 in potem so še Britanci leta 1825 uradno priznali Argentino, ki ji je pripadalo to otočje... No leta 1833 pa so Britanci izvedli invazijo nad otočjem in odredili izgon vseh Argentincev iz otočja... in od takrat dalje si jih lastijo. Kasneje leta 1908 je potem še združeno kraljestvo razglasilo suverenost nad preostalimi otočji tam (naprimer: Sandwich del Sur in Islas Orcadas). Na 2. aprila 1982 Argentina razglasi vojno Angliji za suverenosti Falklandskih otokov oziroma bolje rečeno Islas Malvinas, ampak po kratki osvoboditvi jih ponovno zaradi vojaške premoči prevzamejo Britanci. In tako si jo že dolga leta neupravičeno lastijo in zdaj vi meni povejte kdo je tukaj kolonialist, če samo pogledamo na kolikšnih koncih po svetu so Britanci kljub temu da jim je domovina daleč stran.
Misija1
08. 02. 2012 22.12
-3
Glej, tudi Slovenci smo pred par stoletji imeli Karantanijo, ozemle je pa bilo cca. 5 krat vecje kot danasnja Slovenija. In kaj naj storimo sedaj? Naj napademo Avstrijo? Madzarsko? Italijo? Hrvasko? Namrec, Argentina je leta 1982 napadla suvereno otocje Falklandom in na veliko izgubila. TO je tako, kot da bi mi napadli nase sosede, ces, nekoc smo bili lastniki tiste zemlje mi. Tako to ne gre. Tako kot si jezen na VB, bodi jezen se na vse nase sosede, pa bodi se na Nemce, saj smo ravno zaradi 2 sv. vojne izgubili toliko zemlje, pa bodi se na koga drugega, saj bi se nasel se kaksen "krivec" za naso majhnost. Seveda pa ti do tako dalec ne vidis, ti samo krivis "kolonialiste", ne vidis pa, da velike drzave pac na zalost vedno izkoriscajo manjse, tako je vedno bilo in tako vedno bo. In tu VB ni izjema, tudi Rusi so si v stoletjih prisvojili marsikatero drzavo ki je kasneje padla pod Sovjetsko Zvezo. In se in se.
upornik_007
08. 02. 2012 22.48
+1
Misija1
08. 02. 2012 18.07
+6
Falklandski otoki kot prvo, nikoli v zgodovini niso bili naseljeno, dokler jih niso nasli evropejci. Torej, tu sploh ni debate o nekih prvotnih prebivalcih, ker jih ni bilo. Torej ze v osnovi je logicno, da si ga lastijo anglezi. Argentina kot sama, je prakticno evropejskega izvora, kot sta obe ameriski celini, severna in juzna. Prvotne prebivalce so evropejci pobili, ali pa so (vecinoma) umrli zaradi bolezni, do takrat njim neznanih. Torej spet govorit o argentinski zemlji kot taki, je smesno, saj so vsi prebivalci argentine bili se pred par 100 leti Evropejci, ki so se preselili v Novi svet kot so takrat temu rekli. Da pa se kregajo o necem kar je ze stoletja dokoncno receno, pa je smesno, namrec, Slovenija bi potem takem lahko zahtevala se priblizno 20 procentov Avstrije (juzne), enako madzarske in Italije. Tako pac ne gre. Ne moremo iti 2000 let nazaj in zahtevat nekaj, kar je bilo takrat nase, ali pa ni bilo.
dannyer
08. 02. 2012 18.55
+0
to se strinjam afrika je imela ko so prihajali evropejci okoli 20%populacije evrope kasneje 1950 220,000,000 zdaj pa 1,200,000,000 ljudi . kaj se tiče južne amerike ni bila toliko naseljena .zato bi si lahko evopa še kar naprej lastila danes so s epa povečale original prebivalcev in seveda priseljenci z priseljenci ki v večinah državah južne amerike tvorijo večino brazilija med 48-54% argentina 86-90% urugvaj 90% venezuela okoli 25% ostale države pa imajo manj .potem so sestavljene iz temnopoltih in mešanih (malo jih je iz azije ter bližnjega vzhoda mal sem napisal brez vrstnega reda ampak bo te razumeli
dannyer
08. 02. 2012 19.04
+0
50%prebivalcev v argentini tvori italjanov če pomisliš da je vseh italjanov nasvetu ugotoviš da jih je v evropi samo 44% .torej izven italije jih je kar 54%izven matične države podobno razmerje imajo britanci francozi nemci vseh ircev na svetu je 80,000,000 milijonov v matični državi jih je samo 4,500,000. v povprečju so imele evropske države v času kolonizacij največ prebivalcev .samo kitajska indija in rusija in japonska so izstopali .kasneje so se države kot so brazilija mehika indonezija dohitele in prehitele evropske države ki zdaj shirajo s pomanjšanim prebivalstva .
boer
08. 02. 2012 17.56
+5
shitter for ever a se TI zavedas, da če bi britanci v madrasu in goi tistih 100 ladij hrane razdelili vseeno ne bi bilo dovolj za 40 milijonov indijcev danes jih umre tudi na miljone v indiji so še vedno krivi britanci?
dannyer
08. 02. 2012 18.49
+0
umre že samo rodnost je pa 200,000,000 milijonov +v 11letih umrjo pa v povprečju evrope pač čar velikega naroda o 40 milijonih ni natančnih podatkov
pureblood
08. 02. 2012 17.31
+5
pa ne vem ka je z enim narobe v glavi, to je bil nenaseljen kamen sredi atlantskega oceana, prvi stalni naseljenci, ne samo ekspedicijske odprave, al pa vojaški ogledniki so bili britanci, argentincov, kot stalnih naseljencev nikoli ni blu gor, ker so takrat pravzaprav šele nastajal kot narod in ne vem ka vam tuki ni jasen, danes so pa gor sm britanskega porekla, kot drugo britanci so rekel da bi dal gibraltar nazaj špancem, ker so tam večina španci, pa so prebivalci gibraltarja mel referendum pa so se odločl 90% da ostanejo pod V.B., nehite že enkrat stem kurčevim kolonializmom, ka vas res ne razumem, britanci so bli tam prej, velik prej kot argentinci, ki sploh dejansko nikol niso bli tam (če ne štejemo vojne, ki so jo pošteno zgubil), edini ki lahko angležem kej očitajo so francozi. ka so bli prej hvala lepa, pa nehite bit bedaki
CheGaucho
08. 02. 2012 19.01
+3
Ja Francozi in Španci so bili tam prej pa potem so Argentinci prevzeli od Špancev otok vendar so se kmalu nasrali Britanci... Sem na strani Argentine in nikoli ne bom maral Britancev so pač dvoličen narod poglejte kaj Velika Britanija dela Evropi samo izpodkopava jo, ker bi jo rada uničila oziroma so zraven samo takrat, ko imajo od nje kako korist. No če pogledamo, da bi slučajno prišlo do 3. svetovne sem siguren, da bi bila VB prej na strani Amerike, kot pa Evrope, če bi bile na nasprotni strani...
bigich
08. 02. 2012 16.40
-1
Pravi obraz otocanov ... Sam vredu je ... so pac prodane duse ... za diamante od zionistov so se prodali ... revezi
European22
08. 02. 2012 16.49
+0
Res je argentini so pravi obraz nacistov ter klerofašistv oz. muslimanov, ni čudno da je bil Iranski predeednik teden dni nazaj na obisku, bodo tako kot so s hitlerjem , sedaj z argentino sestavili načrt kako nekoga iztrebiti! Jp ne bo vam ratalo, oz. bo glih obratno!
bigich
08. 02. 2012 18.01
+0
Ti si tko moten :) sploh ne berem tvojih izpadov :)
upornik_007
08. 02. 2012 19.31
+0
se strinjam European22 je zelo motena oseba najbolje ga je ignorirat!
upornik_007
08. 02. 2012 16.32
-1
Falklandsko otočje ni bilo nikoli britansko!! britanija je te otocje zavzelain in si ga prilastila in naselila svoje ljudi dol!!
European22
08. 02. 2012 16.50
+6
Čigav pa je bilo?!? Špansko, Francosko, ker druga noga do takrat še ni stopila gor! Nimaš pojma o pojmu, niti kako so prišli do otokov!
European22
08. 02. 2012 16.52
+2
No svojo izjavo lahko preveriš, pa boš videl da so od 19 stoletja britanski, kjer je uradni jezik angleščina, in prebivalci angleških korenin! Pjdi rajši v Iran, pa se tm naprezej v džamiji, ker v sloveniji jo zgleda nebo!
upornik_007
08. 02. 2012 16.58
-2
European22(ultra skrajni desničar)Naziv: PSIHIATRIČNA KLINIKA LJUBLJANA Sedež: Studenec 48, 1260 Ljubljana Telefon: 01/ 5872 100 poklici pricakujejo te!
upornik_007
08. 02. 2012 17.01
-3
European22(ultra skrajni desničar) jaz sem ateist
upornik_007
08. 02. 2012 17.18
-5
European22Falklandski otoki so na Argentiskem teritorialnem območju
Faust
08. 02. 2012 17.25
+6
pa nimajo kej srat, ljudje so hotli pod britansko vlado. Itak je pa logično
Misija1
08. 02. 2012 16.22
+4
Eno je kaj govori Argentina in kaj govori VB. Dejstvo ostaja - prebivalci Falklandskega otocja zelijo bit pod britansko zastavo. To je splosno dejstvo. Niti enkrat samkrat se prebivalci otocja niso zavzeli, da bi spadali pod Argentino. Niti enkrat samkrat! Namrec - disi jim boljsa ekonomija, visje place, boljsi standard. Tega pod Argentino pac ni za pricakovat. To je dejstvo. In kdo naj odloca o tem kam bodo spadali? Menda bodo lahko prebivalci jasno in glasno sami odlocili. In tako je tudi prav. Pa se lahko Argentina postavi na glavo.
European22
08. 02. 2012 16.54
+4
Razumi da je Argentina nacistična država, ki še vedno dobro sodluje z fašisti oz. klerofašisti v tem primeru Iran, ki jih je nedolgo nazaj obiskal, zakaj, da so mogli angleži poslti podmornico tja namesto v perzijski zaliv. Nekaj iran kuha, na vsak način zadnje 3 mesece išče zaveznike, po bivših fašsitičnih in naističnih državah! Skupna idoelogija skupni cilji!
upornik_007
08. 02. 2012 17.44
+4
European22 pa ti si en paranojik ma dej kaksne imas iran nima take zmogljivosti da bi ogrozal svet pa dej clovek ne bluzi neki v tri dni. najvecja groznja svetovnemu miru so zda/izreal se posebi zda ki neprstano grozijo drugim drzavam in izvajajo vojasko agresijo nad drzavami in jim vsilujejo svojo kvazi demokracijo in si prilascajo cel svet!!!
Bartolomeus
08. 02. 2012 19.50
+2
CDROM
08. 02. 2012 15.26
+2
Zanimivo dejstvo je to, da lani so bili Britanci najbolj zagrizeni za napad na Libijo, ve se zakaj. Podobno sedaj provocirajo na Falklandskih otokih in to zaradi nafte. Tam naj bi bile zelo velike zaloge nafte in očitno so apetiti spet zelo veliki.
intermedius
08. 02. 2012 15.43
+6
nikhrast
08. 02. 2012 16.24
+3
Prebivalci so večinoma angleškega pokolenja, govorijo angleško, nočejo pa tudi Argentince kot gospodarje.
European22
08. 02. 2012 16.55
-1
hehhehehe pa kje vi te informacije dobivate v džamiji?!? Argentinci so napali falklandske otoke 3 leti potem ko so odkrili nafto, se pravi da se gre argentincem za nafto, otoki so pod britanijo! V lastno skledo nihče ne serje! Glupi amerofobi!!!
G-i-z-m-o
08. 02. 2012 14.33
+5
Ne razumem zakaj težnje s strani Argentine po teh otokih? Obnašajo se kot Kitajci do Tajvana. Enako kot bi mi zahtevali Istro. Kar je bilo, je bilo...in to je bilo že 200 let nazaj. Od takrat imajo te otoki skupnega z Argentino samo geografsko lego, vse ostalo je angleško. Popolnoma podpiram Camerona. ko je rekel..naj se odločijo ljudje, ki tam živijo, ne pa zemlja. Če bi bila kakšna težnja po združitvi, verjemite, bi že bil kakšen referendum ali kaj podobnega. Saj angleži so bili včasih barbari, danes pa verjetno niso več. Mi smo tud včasih turkom glave sekal.
Uporabnik232871
08. 02. 2012 15.15
-3
Upam, da enako podpiraš iračane in irance, ko prav ta Cameron in podobni serjejo tam kjer ga ljudstvo ne želi.
intermedius
08. 02. 2012 15.28
+1
Kitajske težnje do Tajvana so veliko bolj osnovane (Tajvan je bil del kraljevske Kitajske, kjer so se urdili pripadniki padlega režima). Medtem ko so argenstiske težnje po otokih povsem neosnovane (tako kot če bi američani rekli, da je Kuba njigova). Če bi recimo izvedli referendum o pridružitvi Argentini dvomim, da bi za glasovalo sploh 5% ljudi. In v bistvu tukaj impejalistično politiko izvaja Argentina. In te otoki niso kolonija ampak čermorsko ozemlje (kar je drugačen pravni status - volijo predstavnike v britanski in evropski parlament) in prebivalci so povnopravni državljani VB.
artifakt
08. 02. 2012 14.26
+7
@ European22 ...a si slišal kdaj, kaj so storili britanci v indiji 100 in nekaj let nazaj? ...ko je umrlo 40 milijonov indijcev zaradi lakote, čeprav so bila pristanišča polna ladij z hrano, ki so jo pridelali indijci, vendar britanci niso želeli te hrane razdeliti? A se zavedaš, da so britanski, španski ter portugalski osvajalci pomorili več kot 50 milijonov indijancev, ko so jim podarjali oddeje okužene z črno kugo? A se zavedaš, da je bilo nespodbitno dokazano, da so američani po drugi svetovni vojni začeli več vojn na lažnih domnevah (iraq in orožje za množično uničenje, napad severnega vietnama na ameriški rušilec itd...) v katerih je umrlo milijone ljudi? A se zavedaš, da so britanske, nizozemske ter ameriške banke financirale hitlerja, ko se je povzpenjal na oblast in pozneje oboroževal, med samo vojno pa so financirale tako zaveznike kot sile osi? to kar sem ti sedaj naštel je uradna in dokazana zgodovina, te zgodovine pa je še veliko veliko več in če bi imel kaj pameti, bi na stvari gledal objektivo, se pravi, tako kot stari dejansko so. S svojimi komentarji si na tem članku razlil toliko nerazgledanosti, čimer pričajo tudi vsi minusi, ki jih prejmeš ob svojih nabulozah. za vsako tvojo trditev se na tem portalu najde vsaj 15 ljudi, ki ti jih gladko spodbijejo z dejstvi, saj so tvoje trditve zahodna kapitlaistična propaganda, ki temelji na lažeh in genocidu ne pa na dejstvih in znanosti.... pejdi raje kakšno knjigo prebrat ter se malo pouči o svetu preden drugim soliš pamet z nabulozami...
G-i-z-m-o
08. 02. 2012 14.35
+1
in kaj ima to zdaj zveze s tem, kakšna je situacija sedaj? Če je že naseljenih nekaj generacij nekega drugega naroda, ni pravično to zopet vračati nazaj...vse kar bi jaz dopuščal, je neka denarna odškodnina, čeprav mi tudi to ne diši.
European22
08. 02. 2012 16.59
-5
Ma kaj ma veze to z Argentino ti glupi amerofob! ti veš kaj so delali turki po sloveniji, klali tvoje prednike in jim sežigali bajte! Pa nima to veze s tem! hehe 50 miljonov indjancev, hehe ti si bolan, dej si preberi zgodovino da ne boš pisal tistega kar ti uturijo v džamiji!!!! nabrž so maje pa azteke tudi iztrebili! Kako so ljudje neumni! Bodi vesel da so britanci zmagali, ker tako so indijanci dobili pravice, sužnji svobodo in še marsikaj. Veš kdaj se je suženjstvo prpovedalo v Inidji, ter na BV. V indiji s prihodi angležov v BV pa se še ni!
Faust
08. 02. 2012 17.32
+2
European 22 si me pa nasmejal, da so sužnji dobili svobodo so se mogli sami potrudit, pa ka sereš s Turki, delal so isto kar pa mi njim.
discover007
08. 02. 2012 17.56
+3
European22:kaj imajo veze muslimani k mas tok proti? Se bolj pa Iran? nehi ze, ti se mas za enega kulturnega cloveka najvecji NEkulturnež si..