Tujina

Bodo razrešili eno največjih vatikanskih skrivnosti?

Rim, 15. 05. 2012 10.18 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 3 min

Emanuela Orlandi je ime, ki že tri desetletja buri domišljijo ljubiteljev teorij zarote. Dekle, ki je živelo v Vatikanu, je leta 1983 izginilo. Kako globoko je vpletena Cerkev? In kakšno vlogo je odigral gangster, ki so mu zadnje počivališče namenili v kripti bazilike?

Emanuela Orlandi
Emanuela Orlandi FOTO: Reuters

Leta 1983 je v Rimu skrivnostno izginila takrat 15-letna Emanuela Orlandi. Primer skoraj 30 let pozneje še vedno buri duhove, številne teorije zarote pa njeno izginotje povezujejo s kriminalnim podzemljem, italijansko tajno službo in celo vatikanskimi spletkami. Povezave naj bi segale do samega vrha, vse do takratnega papeža.

Emanuelin oče je bil namreč zaposlen v Vatikanu in eden od manj kot tisoč državljanov te cerkvene državice, družina pa je tam tudi živela. To je po mnenju številnih ključ do razrešitve skrivnosti. Po eni od teorij je ugrabitev naročil ameriški nadškof Paul C. Marcinkus, nekdanji predsednik vatikanske banke, ki je bil vpleten v razvpit bančni škandal v 80. letih. Zagovorniki druge pa opozarjajo na klic, ki naj bi ga za vatikanskimi zidovi prejeli le nekaj tednov po njenem izginotju. Neznani klicatelj naj bi v zameno za njeno izpustitev zahteval osvoboditev Mehmeta Alija Agce, turškega državljana, ki je leta 1981 poskuša ubiti papeža Janeza Pavla II.

Je bil Vatikan res vpleten v izginotje 15-letnice. In v kakšni povezavi je bil z glavnim osumljencem, gangsterjem, ki so ga pokopali v kripti ene od rimskih bazilik?
Je bil Vatikan res vpleten v izginotje 15-letnice. In v kakšni povezavi je bil z glavnim osumljencem, gangsterjem, ki so ga pokopali v kripti ene od rimskih bazilik? FOTO: Thinkstock
Da je Emanuelo Orlandi ugrabil prav Enrico De Pedisa, trdi tudi njegovo nekdanje dekle.

Preiskovalci pa trenutno več pozornosti namenjajo sledem, ki vodijo do razvpitega šefa rimskega kriminalnega podzemlja Enrica De Pedisa. Natančneje do njegove grobnice. Leta 2005 je namreč neka televizija prejela klic, da bi morali iskati prav tam. “Če želite najti rešitev uganke, preverite, kdo je pokopan v kripti bazilike svetega Apolinara,” je dejal neznani glas. De Pedisa so tam pokopali leta 1990.

Isti klicatelj je še dodal, da so dekle ugrabili na zahtevo kardinala Uga Polettija, ki je bil v času njenega izginotja generalni vikar v Rimu. Tako Poletti kot prej omenjeni Marcinkus sta že umrla, tako da njunega zagovora ne bomo dočakali, teorije o vpletenosti Vatikana pa se pletejo naprej. Zakaj bi sicer, se sprašujejo njihovi zagovorniki, razvpitega gangsterja pokopali v cerkveni kripti. Najpogostejši očitek, ki ga številni razumejo tudi kot posreden dokaz za krivdo, pa je oviranje preiskave.

Decembra je množica ljudi na vatikanskem Trgu svetega Petra zahtevala, naj vsi, ki kaj vedo o izginotju 15-letnega dekleta, to končno tudi razkrijejo. Na sliki v ospredju je Emanuelin brat Pietro Orlandi.
Decembra je množica ljudi na vatikanskem Trgu svetega Petra zahtevala, naj vsi, ki kaj vedo o izginotju 15-letnega dekleta, to končno tudi razkrijejo. Na sliki v ospredju je Emanuelin brat Pietro Orlandi. FOTO: Reuters
Družina upa, da njenih posmrtnih ostankov ne bodo našli. Dokler jih ne, jim namreč ostaja upanje, da je še živa. Odvetnik družine orlandi Massimo Krogh

Prav to je bil razlog, da so v žepni državici po dolgih letih končno le dali dovoljenje in v ponedeljek De Pedisovo grobnico tudi odprli. Poleg njegovih posmrtnih ostankov so v njej našli še na stotine drugih kosti, zloženih v škatlah. Komu pripadajo, bodo morali še ugotoviti. “Ne pričakujem, da je pokopana tu, a treba je razjasniti dvome,” je ob tem komentiral Emanuelin brat Pietro Orlandi, ki skrbi, da primer ne gre v pozabo. Njena usoda, je prepričan, je znana številnim. Številni pa z njo tudi služijo. Na primer pisateljica Roberta Hidalgo, ki v svoji knjigi trdi, da Orlandijeva še vedno živi v Rimu. Opazili naj bi jo tudi v Turčiji in Angliji.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (170)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

laura111.
16. 05. 2012 12.21
+7
Jezus je rekel: ...Božje kraljestvo je v tebi, in vse okoli vas, ne v palačah iz lesa in kamna. Razdelite kos lesa ... in jaz sem tam, dvignite kamen ... in me boste našli. Tud jst se strinjam da je današnja cerkev popolnoma zgrešena.
elme
16. 05. 2012 12.38
+4
Nekateri smo ga že zdavnaj našli, Cerkev je pa očitno namerno zamižala, saj je ugotovila da se ji načela poštenosti, dobrote, sočutja, (...) očitno ne splačajo...kle ni denarja.
lilijan
16. 05. 2012 12.15
+2
LiL_ .... mnogo hujše je, ker VEDO, KAJ DELAJO
elme
16. 05. 2012 10.45
+24
stvar je v tem, da se Cerkev zaveda, da je prejšnje generacije nategnila z lakoto, nas bo bolj težko... in kaj zato počne?!? Če začnemo pri otrocih, ja saj ne vem kje imajo več obveznosti, pri verouku ali v šoli. In da potem še nek zakompleksani far nad njimi "sprošča" svoje komplekse.... ma rajši peljem otroka na fuzbal. ob nedeljah pa itak filajo ljudi s takimi neumnostmi da te boli glava. itak pa ločim vero od Cerkve, ki je nič drugega kot navadna mafija z botrom Benediktom. Sicer pa je moja babica vedno govorila: boj se ljudi ki znajo latinsko...ti so najhujši!!!! Dobro je vedela o čem govori!!!
LiL_Genius
16. 05. 2012 10.00
+30
Cerkev že skozi vso zgodovino dela največ hudodelstev... in potem bodo ljudje, ki sami nimajo družin, ki jih kvazi ne smejo imeti (imajo pa tajne) vzgajali moje otroke, pridigali o poštenosti in solidarnosti, solili pamet pred poroko, kako se morejo zakonci vesti...dajte no! Cerkev je še ena mafijska institucija, dobro organizirana, zaščiteni so kot sibirski medvedi. Naj jih enkrat že obdavčijo. V imenu cerkve in Jezusa, v času križarskih vojn, v času xyz situacij... je tekla kri, umirali so (smo) in še bomo, samo zato, ker folk po svetu dovoli, da neki pedofilski starčki manipulirajo z njimi. Verujemo lahko v karkoli, pa če je to svinčnik, al drevo al zvezde... energija bo in je bila. Cerkev pa je znala spridoma izkoriščati ubobožane ljudi. V času vojn izdajala, kdo skriva partizane in še in še... Ne rečem, obstajajo izjeme.. in če že.. župniki bi morali imeti družine, ne pa se držati nekih prikrojenih pravil in ceramonij. Biblija uči o ljubezni, strpnosti, miru... ne pa da ti nekdo vzbuja strah in občutke krivde, zgrešeno z vsem... če le znaš brati med vrsticami. Kaj je najboljše? V tem trenutku mi pade na pamet... odpustimo jim njihove grehe, saj ne vedo, kaj delajo!
drugnben
16. 05. 2012 09.44
+14
Kdaj bo pa znana skrivnost Ivana Krambergerja?
LiL_Genius
16. 05. 2012 10.05
+5
Presenetil je s podporo ljudstva, tako je bil politično premočen, in tega niso načrtovali...in so naročili umor. Kdo? Hm... le kdo...
drugnben
16. 05. 2012 10.56
+3
Kazalo je da bo imel močno stranko s katero bi vse obrnil na glavo in je bilo treba zrihtati da je potem šlo vse po načtih. Domnevni strelec molči kot grob. Upam da nima kakšne pokojnine za zasluge.
Vandima22
16. 05. 2012 09.38
+12
zakaj Adolf Hitler ni zasedel Vatikana med 2. Svetovno vojno (ni naključje) ...
lorelai_lee
16. 05. 2012 08.22
+60
...edina verska resnica je ta...da cerkev že dolgo, dolgo nima nobene veze z vero!!!! Sem verna..., a me v cerkvi ne boste videli...pa živim bolj krščansko življenje kot polovica tistih, ki sedijo v prvih vrstah, vsako nedeljo in čenčajo....in motijo tiste, ki so v cerkev dejansko prišli molit....ja je že tako, da je lažje it v cerkev da zgleda da si vzoren krščan, kot pa dejansko živeti krščansko življenje...kot recimo biti solidaren, pomagati svojemu sosedu, biti prijazen, potrpežljiv, .....
bluestar
16. 05. 2012 08.31
-14
Ne razumem, kako lahko nekdo ve, kdo sedi v cerkvi v prvih vrstah, če se ga nikoli ne vidi v cerkvi...... Pravi Iztok Mlakar v eni od svojih pesmi, od tistga k ' ga ne poznamo vemo vemo vsi največ....
powerpuff11
16. 05. 2012 08.36
+6
maq1966
16. 05. 2012 09.16
-10
Spet ena honorarna Mati Tereza. Zanimivo, kako imajo ljudje o sebi vedno tako dobro mnenje...
Damir8
16. 05. 2012 01.05
+17
ce bi bil kristjan bi svoje otroke naucil o osnovah krscanstva, kaj je prau, kaj narobe. ne vem pa ce bi jim dovolu hodit tok u cerkev, ze zaradi toliksne pedofilije (ne recm da je usak duhovnik pedofil) in seveda rkcju bi dal minimalno prispevkov, ce sploh kaj!
Elias47
16. 05. 2012 08.13
+32
Več kot milijon primerov cerkvene pedofilije po svetu samo zadnjih 50-ih letih, več kot 80 milijonov umorov, za katere je odgovoren Vatikan (inkvizicija, križarski pohodi) v dveh zadnjih tisočletjih), netenje vojn, širjenje laži o "jezusu" in ponarejanje Bibilije, in še nešteto drugih svinjarij, bi lahko zanesljivo rekli, da Vatikan in Cerkev nimata ničesar z bogom, kvečjemu kaj s hudičem....
powerpuff11
16. 05. 2012 08.42
-11
Pedofili so tudi med običajnimi ljudmi (ampak ljudje narjaje govorijo, da so to samo duhovniki), problem je samo v tem, da človek ne pričakuje, da bo tak tudi posvečen človek. Pa ne vlecite ven inkvizicije, a na holokavste ste pa vsi pozabili? Je že tako skozi zgodovino, se mora nekaj zgodit, da se zmanjša populacija. Če ni zadost bolezni, se pa najde kak fanatik, in že je tu vojna
Elias47
18. 05. 2012 11.05
+1
Pedofili med običajnimi ljudmi se ne predstavljajo za božje predstavnike.... Holokavst je bila Vatikanska križarska voja proti židom.... Zionisti so pomagali Vatikanu in Ligi Narodov, preko Hitlerja in Stalina, iztrebljati Žide, da so lahko potem ustanovili Izrael, ki bi bil drugače premajhen za vse žide, ki bi se hoteli "vrniti" v novoustanovljeni Izrael. Inkvizicija je že v srednjem veku po Evropi pobila na milijone židov, več kot jij je bilo ubitih v "holokaustu" (Vatikanskem genocidu židov). Fanatik še nikoli ni začel vojne; zadaj je vedno bila kakšna močnejša organizacija, ali Zionisti, ali Vatikan, ali NATO oz. vedno leglo "elite"....
Syrius
16. 05. 2012 00.46
+17
Ma v tej zgodbi je veliko ugank. Zakaj bi ugrabili 15-letnico? Gotovo je kaj takega videla ali pa slisala, kar ne bi smela in so se je hoteli na hitro odkrizat. Cudno je tudi to, da so gangsterja pokopali v kripto bazilike. To je tudi sumljivo, zakaj ne na navadno pokopalisce. To pomeni, da je imel mozakar veze v Vatikanu. Ma me prav zanima, kaj bodo odkrili ce bodo. Preberite si knjigo Bozji Vohun, avtor: Juan Gomez Jurado, ki govori ravno o spletkah v Cerkvenih krogih. Dobra knjiga, kriminalka. Clovek se vprasa: In ce je vse res?
Rosanna Boldin
16. 05. 2012 07.49
+7
el-komandante
16. 05. 2012 00.39
+27
če si na visokem položaju RKC ni nujno da si veren če si veren pa ne rabiš biti v RKC torej RKC ali katera koli druga podobna institucija in Vera v boga, satana, alaha,... kogar koli NIMAJO NIČ SKUPNEGA RKC obstaja že dolgo ker ima prave in močne povezave na vse konce in v vse glavne svetovne centre moči že 2000 let zbira in trguje z informacijami in dezinformacijami njeni obveščevalni in kontraobveščevalni dejavnosti zavidajo vse svetovne obveščevalne službe informacije ki so skrite v vatikanskih knjižnicah so neprecenljive in z njimi ima rkc svojo politično moč in vpliv
Elias47
16. 05. 2012 08.14
+3
Praškovarit
15. 05. 2012 22.28
+36
med uršulinsko in frančiškansko cerkvijo obstaja povezava-rov. nekdo , ki je imel možnost it tam čez mi je povedal, da se mu je želodec obračal ko je videl kosti dojenčkov.......tolk o celibatih in nedolžnih nunah
KARANTaNIJASLO
16. 05. 2012 00.04
-9
zakaj pa ti nisi videl tega in mogoče trobiš laži okoli...
vatre
16. 05. 2012 00.15
-9
Syrius
16. 05. 2012 00.35
+19
Sigurno so poceli marsikaj. Se spomnim, da sem pred mnogimi leti celo zasledila knjigo ene ex-nune, sicer je izsla v Italiji, ki razlaga, da so nune in patri marsikaj poceli poleg moljenja in so tudi novorojencke pobijali, da ne bi prislo vse na dan in da ne bi umazali imena cerkve. Bogve, koliko je tega in niti ne vemo.
cirenij
16. 05. 2012 07.07
+12
RO-Ma Verjetno živiva na različnih koncih. Spominjam pa se kot otrok, ko sem prisluškoval odraslim, da je tak rov z okostji dojenčkov obstajal celo v našem kraju. Nekaj je že na tem. Sicer pa ima vsak človek take in drugačne potrebe. Žalostno je le to o dojenčkih. Pa saj so bili povsod taki odnosi med piosmeznimi patri in nunami, kjer so lahko prihajali v stik. Vidiš tudi v filmih.
vzhod
15. 05. 2012 22.00
+7
rkc ni prava jezusova cerkev.rkc se ukvarja z okultizmom in tudi v svoje mase je uvedla satanisticne obrede.rkc se je odcepila od vzhodne cerkve in tudi spremenila datum bozica...tako imenovani katolicani praznujejo bozic 25 decembra to pa je v bistvu datum ki so ga starodavni satanisti praznovali in slavili sonce.rkc ni prava cerkev in o laznih cerkav je napisano v bibliji.
urnsek
16. 05. 2012 06.26
+10
satanisti? to je še ena pogruntavščina rkc. Praznovali so pogani. In to niso bili satanisti.
Elias47
16. 05. 2012 08.17
+3
"cerkev" v osnovi ni mišljena kot stavba ali organizacija, kot to dela oz. misli Vatikan, ampak beseda "cerkev" v osnovi pomeni "skupnost". Apostol pavel ni pisal cerkvam ampak skupnostim v različnih krajih.... Vatikan in Zionisti pa so si izmislili vse današnje svetovne religije, razen Budizma, Hindu in Taoizma.
br.0001s
15. 05. 2012 21.58
+37
kdaj bo pa razkrita skrivnost glede Ivana Krambergerja?
drugnben
15. 05. 2012 22.53
+18
Enkrat bo čeprav se ve komu je bil v napoto da bi njegova stranka imela 30%.
WikiX
15. 05. 2012 23.13
-2
Kramberger je bil uspešen, ni bil pa primeren kandidat, po neslutenem uspehu njegove nacionalistične politike in šibkem uporu nasprotnikov, je Udba na njegovo mesto postavila raje kar Drnovška.
grass
15. 05. 2012 20.16
-45
žalostno je, da objavljate takšne komentarje. RKC je že marsikdo želel uničiti, pa mu to ni uspelo. Dejstvo je, da RKC ŠE VEDNO OBSTAJA IN VEDNO BO IN IMA VEDNO VEČ PRIPADNIKOV. Tisti, ki so se goreče trudili, da bi jo izkoreninili pa so že leta pod zemljo - povsem pozabljeni.
jan4you
15. 05. 2012 20.23
+46
Kajti laž , ki jo izrečeš stokrat postane resnica ! In tega se RKC zaveda.
VolkBrenin
15. 05. 2012 20.29
+29
rkc ima čedalje manj privržencev...oglej si samo sosednjo avstrijo in samo lanskoletno število izstopov iz rkc...in če greš pogledat še malo dalj je slika enaka...izstopi.
PuppetMaster09
15. 05. 2012 20.30
+8
korintos1
15. 05. 2012 20.38
+7
lodz68
15. 05. 2012 20.43
-2
labradori
15. 05. 2012 21.07
+11
grass hitro tabletko pod jezik slabo ti je ....
Infadel
15. 05. 2012 21.59
+20
Vedno več ljudi je ateistov, in več ne verjame v razne domišljiske zgodbice!
Nimivseeno
16. 05. 2012 08.17
+0
grass, poglej si prerokbe sv. Malahija (Vir: wikipedia, prophecy of popes) in spoznaj, da do krščanstvu dnevi šteti. Tako kot je mojzes uničil bika (obdobje bika) in so ob vstopu v mesto pihali na
Nimivseeno
16. 05. 2012 08.17
-1
grass, poglej si prerokbe sv. Malahija (Vir: wikipedia, prophecy of popes) in spoznaj, da do krščanstvu dnevi šteti. Tako kot je mojzes uničil bika (obdobje bika) in so ob vstopu v mesto pihali na kozlove roge (kozorog) in je Jezus pomagal loviti ribe in nasitil ljudi z ribami (ribi) seda prihaja nova doba vodnarja. »Pojdita v mesto in naproti vama bo prišel moški, ki bo nosil vrč vode. Pojdita za njim." (Mt 26,17–25; Lk 22,7–14.21–23; Jn 13,21–30)
Elias47
16. 05. 2012 08.24
+2
To samo dokazuje kako močno navezo ima Vatikan. Smo pa v časih, ko bo Vatikan in "krščanstvo" razpadel; če jih ne bo uničil kdo drug, se bodo pa sami, ker hočejo ustanoviti novo - Eno Svetovno Religijo, v koraku s svojim Fašističnim suženjskim Novim Svetovnim Redom. Ratzinger je zadni papež oz. predzadnji (Petrus Romanus naj ne bi bil zadnji papež ampak nekdo, k ibi naj razkrinkal Vatikan; "petrus romanus" v prevodu pomeni "tisti, ki bo razkrinkal Rimljane oz. Rimski Imperij, ki se skriva kot Vatikan - Antikrist).
Elias47
16. 05. 2012 08.26
+0
@nimivseeno Riba ni (samo) znamenje "jezusa" ("Zevsovega sina" - "sina sonca") ali obdobje ribe ampak je to (tudi) znamenje Dagona - Babilonskega hudiča, ki ga Vatikan predstavlja.
Nimivseeno
15. 05. 2012 16.23
+113
Vsaka religija se je skozi zgodovino na različne načine izživljala in izkoriščala narod. Ni večjih hipokritov, kot vatikanske elite. Govorijo o uboštvu, sami živijo v bogastvu izobilja. Govorijo o poštenju, sami so predmet preiskav korupcije in pranja denarja (vatikanska banka, Banco Ambrosiano, ki je bila italijanski banka, propadla leta 1982. V središču napake banke je bil njen predsednik, Roberto Calvi in njegovo članstvo v prostozidarski loži (alias P2). Vatikanska Banka je bila glavni delničar banke Banco Ambrosiano, in smrt papeža Janeza Pavla I. leta 1978 naj bi bila povezana s škandala Ambrosiano. Zgodba je upodobljena tudi v filmu Boter III. (vir: wikipedia)). Govorijo o ljubezni do bližnjega, sami prikrivajo pedofile in jih premeščajo iz župnije na župnijo, tako kot je to delal današnji papež Benedikt. Iz sodišča ZDA je dobil imuniteto, da mu ne morejo soditi za te zločine. Pridite k meni ovčice moje, dajte mi denar, pa vam obljubljam nebesa v posmrtnem življenju (odpustki).
upornik_007
15. 05. 2012 16.10
+136
RKC najvecji zlocinci v zgodovini clovestva!
sodba
15. 05. 2012 19.45
+28
labradori
15. 05. 2012 21.08
+14
Počasi se topijo na srečo večine ljudi in na žalost peščice NORIH
papaable
15. 05. 2012 15.42
+51
na eni od verskih straneh sm uprasala zakaj bi biu greh da se porocim zdrugo vero ce ns je pa isti bog vse naredu ..odgovora nism dobila
papaable
15. 05. 2012 15.42
+12
WikiX
15. 05. 2012 15.46
+42
Najbogatejša država na svetu ima torej kakšnih tisoč državljanov, zanima me, koliko jih je od teh žensk.
kristjan_car
15. 05. 2012 20.19
+4
samo da je nekaj otrok, njim je to dovolj. skromnost je lepa čednost...
Osman Baba
16. 05. 2012 01.05
-3
sej ni greh ce se porocis sz kaksnga oz kaksno k je drugo vero drži pa da k se poroci punca avtomatsko preuzame vero od moža pa nima veze kaksno vero je mož...
Carlie
16. 05. 2012 09.02
Hah, ko sem bila še otrok je nekdo pri verouku vprašal
Carlie
16. 05. 2012 09.04
+5
Ko sem bila še otrok je nekdo pri verouku vprašal župnika kaj pomenijo okostja dinozavrov in ostali dokazi evolucije, ki so jih našli. Župnikov odgovor: "To je Bog postavil tja zato, da nas preizkuša"...torej bi lahko bil to odgovor na vse, česar si ne znajo razlagati...bolano :)
WikiX
15. 05. 2012 15.12
-9
Nikjer ne piše, da se Kristus ne bi mogel pojaviti kot ženska, ob Svetem Duhu, je morda rodila novega človeka.
Piškica
15. 05. 2012 15.01
+51
največja Vatikanska skrivnost je itak da bog ne obstaja.... in to morajo čuvati z vsemi sredstvi, drugače bye bye kesh pa moč....
b-king
15. 05. 2012 15.07
+25
S tvojo trditvijo se ne strinjam, "Bog" vsekakor obstaja, toda ne obstaja tak, kot ga prikazuje RKC... sicer je pa res, da ga še nisem srečal, ... no vsaj da bi vedel ne :)
Piškica
15. 05. 2012 15.12
+13
lej, to je itak tako vprasanje kjer "verniki" ne morejo prepricati nevernikov in obratno....vam pa zavidam na tej sposobnosti da verujete v nekaj kar ne samo da ni dokazano, ampak je x dokazov ki to teorijo uspesno spodbijajo.....
WikiX
15. 05. 2012 15.14
+26
Ne, največja Vatikanska skrivnost je, da ne znajo več opisati Boga.
kuodre
15. 05. 2012 18.58
-1
Najdi človeka, k zna opisat Boga. Bog je popolnost. To je njegov opis, če si ga pa ne znamo predstaulat je pa to naš problem. @Dezek1 Če nisi še nikol slišal za filozofijo, mal poglej o Descartes-u, k je dokazal, da Bog je, neizpodbitno!
nautik
15. 05. 2012 20.08
+15
Debata o obstoju boga / Boga se mi v tem primeru ne zdi smiselna. Mislim, da je potrebno ločevati RKC in verovanje v nekaj oz. nekoga... Sam sem ateist, ker ne verujem v "uradno" religijo; pa klub temu verujem... V tem ne vidim težave! (kuodre, podpišem; o tem govorim v tem komentarju)
Frater
15. 05. 2012 15.01
+41
Večina slovencev ni več tako zarukanih, da bi slepo sledili instituciji, samo živijo v polnem občestvu s tem kar uči. Nekdo inteligenten kot Jezus Kristus dvomim, da bi zanikal evolucijo. Pomoje bi bil levak.
saintjozef
15. 05. 2012 16.23
+3
On je dajal! Kdo pa grabi k sebi? Tudi na račun tujih življenj?
kuodre
15. 05. 2012 19.02
+2
Evolucija je razvoj v višje oblike življenja.
kuodre
15. 05. 2012 19.03
+1
amm...ja, če bi vrgl taprau komentar. :D Najprej sm še napisou, da se kljub evoluciji bistvo ohrani, ker drugač to ni višja oblika ampak nova oblika življenja.