Tujina

'Boga najverjetneje ni. Uživajte.'

Barcelona, 06. 01. 2009 09.56 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Španski ateisti so se odločili povzeti kampanjo britanskih kolegov. Na avtobusih bodo odslej promovirali ateizem.

''Boga najverjetneje ni. Sedaj pa se nehajte sekirati in uživajte življenje,'' je napis, ki bo od naslednjega tedna krasil barcelonske avtobuse. ''Okrašeni'' avtobusi bodo vozili po dveh abtobusnih mestnih linijah od 12. januarja dalje.

Gre za nadaljevanje akcije za promocijo ateizma, ki jo je oktobra lani v Londonu začela časopisna hiša The Guardian, podprli pa so jo Britansko združenje humanistov in ateistični aktivist ter pisatelj Richard Dawkins.

Španska organizacija UAL, ki združuje ateiste in svobodomiselne ljudi, je samo v prvem dnevu promoviranja kampanje zbrala več kot tisoč evrov, denar pa zbirajo za to, da bi lahko akcijo nadaljevali tudi v španski prestolnici Madrid. Načrtujejo širitev kampanje na več avtobusnih linij v obeh mestih ter tudi v drugih španskih mestih.

Medtem pa se je na kampanjo že odzval urad barcelonskega nadškofa. Trdijo, da vernikom njihova vera ne preprečuje uživanje v življenju, ''temveč predstavlja trden temelj življenja, v katerem se poudarja solidarnost, mir in transcendentalnost''.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (211)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

BananananaB
09. 03. 2009 21.56
+1
Ne ni res.. Kar 7 tisoč mladih je bilo v stični, na srečanju mladih. Najbrž niso bili vsi, tako da računaj da nas je 2 milipona slovencev in 8 tisoč mladih to pomeni skoraj polovico slovencev....si se zmotu-la glede tega kdo hodi in kdo ne po birmi k maši... ZA VOODOOSLO
BananananaB
09. 03. 2009 21.49
+1
glede ustvarjanja sveta...Če bi se ti mogoče poglobil v to kar govoriš, bi ne streljal takih bednih stvari. Cerkev ne trdi, da je svet nastal v 7 dneh. Sedem dni je sedem korakov po katerih je svet nastal..Najprej j bilo vesolje, planet, luna sonce, rastline, živali ljudje...8BI RAD ŠE PODROBNEJŠO EVOLUCIJO OD ARHEBAKTERIJ IN MIKROMULEKUL? če želiš reči) to je prispodoba, kot mnogo stvari v sv. pismu. Ampak seveda si ti preučil sv. pismo ne??
BananananaB
09. 03. 2009 21.02
+1
kivica......v cerkvi je toliko pedofilov, ker to rečejo mediji, popTV in ostale revije.novinarji.....ne vrjameš v šolo? veš koliko več je učiteljev pedofilov ampak seveda to ni tako privlačna tema in ljudi bol zanima opravljanje cerkve kakor to...normalno je da te kaj moti...glede delanja v nedeljo pa: To ne pomeni da ležiš in gledaš tv...to pomeni da ni službe, da ne delaš na njivi in pač ostalih težkih del, da si vzameš en dan za umiritev, za druženje z družino, da proslaviš Gospodov dan... zato..to ni crkev postavila, to je 3 Božja zapoved:posvečuj Gospodov dan..upam da sm ti odgovorila;);) drugače pa je mnogo nepravilnosti in ne zagovarjam duhovnikov..vendar ne posplošuj, kot bi rekli belci smo slabi, ker je nekaj belcev in še vedno izvajalo rasizem...smo vsi taki? ne...;) cerkev naj ti bo kot pomoč, za rast v sebi in v veri..kar delajo narobe lahko opozoriš..jaz sem mnogokrat pa me ni nihče sežgal še;);)....in kar delajo oni narobe bo Bog sodil ne? ti lahko pripomoreš s tem da poveš kaj je prav ali narobe, stopiš do župnika, duhovnika ki mu zaupaš in poveš;);) sploh pa cerkev naredi tudi mnogo dobrega...koliko ljudi je v afriki zastonj, mnogo mladih... koliko mladinskih srečanj je samo po sloveniji, oratoriej in vsega, kjer se družimo in spoznavamo...zato smo tako povezani..zato so družine;);) in vrednoti ki jih ljudje ne poznajo in so srečni dokler imajo materialne stvari..ko nebodo imeli....hmmse bodo spomnili na ljubezen itd...;) sploh pa i katoličanstvo edina vera....so tudi druge in če se v drugi najdeš in tako čutiš Boga....svobodna volja..;)
BananananaB
09. 03. 2009 20.54
+1
če ima kdo kakšne komentarje tu je moj mail: u.sestra@gmail.com za kakršna koli vprašanja in komentarje...(ni treba bt nesramni ,..sej se lahko normalno pogovarjamo)
BananananaB
09. 03. 2009 20.49
+1
Boga ni? ZGODBICA... Nekega dne je šel mož k frizerju...Pa sta začela pogovor o Bogu.. Frizer je rekel Boga ni... MOž pa: Zakaj tako praviš? Frizer: Če bi bil, potem nebi bilo toliko slabega na zemlji..On nebi dopustil lakote, bolezni, vojn, krivic,..in tudi ljudje bi potem bili vsi dobri.. Mož: Veš Bog je že dal na mir svet, hrano, zemlja je bila brez pomankanja.. Ampak kaj se zgodi če kupi mama dve liziki(ima dva otroka) in eden liziko vzame drugemu? Frizer: Eden ostane brez, drugi ima dve,..Mož: ja ima dve čeprav bi mu bila dovolj ena.. In tako je na svetu. Če bi bili ljudje pravični in bi vzeli kar rabijo bi vask imel dovolj, kajti zemlja ima dovolj hrane, miru , da bi nas zadovoljila. Če pa nekdo vzame več denarja, ga za drugega zmanjka. Frizer: Ja..to je res pa vseeno ne vrjamem. Mož pa je bil tiho in razimšljal. Ko ga je frizer ostrigu sta stopila ven na ulico in mož se je spomnil: Frizerji ne obstajajo! Frizer: ja seveda obstajamo sej sm te ravnokar strigel. Mož: Ja ampak poglej tam tistega fanta..ima zanemarjeno dolge in umazane lase.. toraj frizerja ni! Frizer: ja je ampak on ne pride k frizerju! Mož: Tako je..Tudi Bog je vendar ljudje ne hodijo k njemu, ker menijo da ga ne potrebujejo,zato niso dobri, ker ga ne upoštevajo, ne zavedajo pa se da je vedno tam... in mož je odšel.
BananananaB
09. 03. 2009 20.38
+1
Boga ni?..No zakaj se potem ljudje..ti ateisti ubadajo s tem? Če oni vedo da ga ni, super naj bodo srečni in živijo po svoje. Čemu, če so res tako srečni sploh težijo ostalim, da ne smejo biti verni, če so oni srečni v veri? Zakaj se ljudje ubadate s tem? Kaj ne privoščite sreče?... IN NI BOGA UŽIVAJTE?!?!?! Ki jst ker sm verna ne uživam? hahahah...Kaj po vaše je uživat? Spat vsaki dan z drugim, pit, kadit, ubijat, lagat,.... To so stvari, ki jih kot kristjan naj nebi delali. Seveda se vsak odloča in se lahko odločiš za prav ali narobe, to je že druga tema. Uživanje...kaj ni uživanje to, da imaš fanta punco, pa veš da ravno zaradi Boga ne bo spal z drugo/im?? Ni uživanje to, da čutiš, da imaš nekoga ob strani? Tudi če je po mnenju ateistov lažen ta Nekdo, kaj jih briga? oni ne vrjamejo vredu, jst pa kaj ma to veze? Kot če jst nebi pustila da poslušaš rock oz techno ali kaj jst vem kaj.. ker meni ni všeč?? Uživati pomeni biti vesel tudi v drobnih stvareh...Če bi to znali vsi vi, potem bi bli lahko usak dan srečni, ker bi vam rablo samo nekomu reč dober dan pa bi bli že veseli, če bi uživali..ker pa ne iščete neke bedaste zabave, ki zabavajo na pet minut...
Mer
03. 03. 2009 23.41
+1
Se spomnim Turoffa, ko eden ni in ni verjel, da Bog obstaja...in kaj se je vse tam dogajalo. Baje je bilo čisto jasno nebo, ko sta se to pogovarjala. No in oni je rekel, kako to, da verjame v Boga, da naj mu da dokaz, da obstaja. No in v tistem trenutku on vidi njegovo mamo in ga vpraša: "Ali si ljubil svojo mamo?"...on samo: "Ja seveda sem jo ljubil, pa kaj ti sprašuješ o moji mami?" In on ga izzove: "Dokaži!" No in on še kar ni verjel...pa je on njega izzval: "naj dežuje zdaj ta trenutek, če Bog obstaja!" In kar na lepem je začelo deževati na njuno mizo! No potem pa se je že Turoff malce prestrašil, ker nikjer ni bilo niti oblačka, ampak je pa deževalo na njuno mizo! No oni je seveda zbežal od tam in dež je ponehal. Bog je to, kar smo - ljubezen. Zato je zgornji napis meni še kako o.k. - ni nam treba skrbeti za nič, tja bomo šli, kamor sami hočemo it. Ni pa Bog kao nek sodnik, ki gleda dol in nas kaznuje...no razen če smo to mi sami...what if God was one of us?
frako
03. 03. 2009 19.52
joj tole američanom ne bo ušeč. Tam 50% populacije vrjame da je svet nastal pred 6000 leti in to v 7dmih dneh. 30 % vrjame v evolucijo in znansvenike samo da je bog pri usem pomagau. ostali so pa drugih ver.
iTamara
03. 03. 2009 18.07
zame vera in cerkev niti približno ne predstavljata nekaj enotnega, niti prav povezanega..cerkev se mi zdi zategnjena, se samo bogati, kritizira vse mogoče... drugači pa tudi preveč verna nisem, pa tudi ateistka ne - pravzaprav mi je za te stvari nekako vseeno. iin popolnoma se strinjam s "kivica" (razen prve povedi ker sama pač nisem tako verna)
sTraheeec
03. 03. 2009 16.59
Se strinjam s člankom. Čeprau je pa tko al pa tko osebna zadeva ali veruješ al pa ne. Sam zame je totalno bluzenje to.
pridna1
03. 03. 2009 16.47
jooooj ste duhovno revni in bolani. smilite se mi
kivica
03. 03. 2009 16.09
Jaz verujem v Boga oziroma v nekaj več ......cerkev pa me ne prepriča več. Morda ravno zato, ker je ravno med duhovniki toliko pedofilov, pa mogoče tudi zato, ker so med drugo svetovno vojno oziroma po njej ravno dohovniki naročilo toliko pobojev, pa tudi cerkvena pravila so mi malce čudna kot na primer, da se v nedeljo ne sme delati....kaj pa če je človek v to prisiljen oziroma sploh če imaš tako delo oziroma "branžo" (privat podjetje) in moraš delat v nedeljo, a cerkev uči da je to greh, mislim.....to si že Bog ni izmislil, to si je izmislil človek......
Alia Evans
03. 03. 2009 15.52
molimo, da jutri na slovenijo pade steroid !
Tanja321
03. 03. 2009 15.47
Nismo nč "isti sedaj". Nč nimam proti temu, da človk v neki veruje. To je supr - ma neko oporo, tolažbo, neko upanje u neki. Samo kaj pa dela folk iz tega... Npr. krščanska cerku. Nč nimam proti folku, k veruje, sam proti Cerkvi pa mam velik. Uredu, veruj u to da je neki blo, "promoviri" svojo religijo zrt mene, sam ne pa mislt da maš pravico da krojiš žiulenje drugih. Glede tistga "pogovora dveh otrok v trebuhu". Super pogruntauščina, s par pomankljivostmi. Ampk da bi blo pa kj resnice v tem... Na-a. Drgač pa ja, dokler maš šanse, uživi žiulenje. Boli te, kaj bo oz. ne bo po smrti.
acniraktak
10. 01. 2009 00.21
VoodooSLO! V odgovor na tvoj komentar (predprejšnji) ti pošljem tole: Pogovor dveh otrok v trebuhu Spodnji pogovor je zelo podoben našim medsebojnim pogovorom: Dva otroka v trebuhu se pogovarjata: - A verjameš v življenje po rojstvu? - Seveda. Zagotovo obstaja nekaj po rojstvu. Morda sva sedaj tukaj zato, da se pripraviva na življenje po rojstvu. - To je neumnost. Ni življenja po rojstvu. Le kako bi takšno življenje izgledalo? - Ne vem točno, toda prepričan sem, da bo bolj svetlo in lahko bova hodila in jedla z lastnimi usti. - To je popolna bedarija! Veš, da je nemogoče teči. In da bi jedla z lastnimi usti? To je noro! Za to vendar imava popkovino. Povem ti: po rojstvu ni življenja. - Popkovina je prekratka. Prepričan sem, da je nekaj po rojstvu, nekaj precej drugačnega kot to, na kar sva navajena. - Toda nihče se še ni vrnil od tam. Življenje se z rojstvom konča. Poleg tega pa, življenje ni nič drugega kot obstoj v ozkem, temačnem okolju. - No, ne vem natančno, kako izgleda življenje po rojstvu, toda v vsakem primeru bova srečala najino MAMO. Ona bo potem skrbela za naju. - MAMA? Ti verjameš v MAMO? In kje naj bi, po tvoje, bila? - Vsepovsod okoli naju, seveda. Zahvaljujoč njej sva živa. Brez nje sploh ne bi obstajala. - Ne verjamem! MAME nisem nikoli videl, zato je jasno, da ne obstaja! - Mogoče res, toda včasih, ko sva popolnoma tiho, jo lahko slišiva, kako poje in boža najin svet. Veš, prepričan sem, da se življenje z rojstvom pravzaprav šele začne. Vam je dalo kaj misliti.... Kako isti smo tudi zdaj ... in nekateri ne verjamejo, drugi pa.... Pa upam, da se ne ukvarjaš s tem po čemer ime nosiš! Če bi vedela kaj delaš tega nebi počela! Molila bom zate!
acniraktak
09. 01. 2009 16.23
Da še članek pokomentiram:D! Ne vem kja si ateisti mislijo (mislite)! Da mi kristjani ne uživamo? Ne boste verjeli: okar sem poglobila svojo vero niti enkrat še nisem bila slabe volje. Uživam pa tko al tko skos:D!
acniraktak
09. 01. 2009 16.19
Blackbeast! Če ne veš župniki sploh nimajo plače! Kakšen Bog? - Ljubeč, usmiljen, mogočen, ... Pa kaj je mislil s tem šlatanjem? A si on, da bi to vedel? KIaj pa če ste ga razumeli narobe? Tarzan1 ali želiš da tudi jaz molim v tvoj namen? BtB
M-teorija
08. 01. 2009 12.11
MojcaCoh08.01.2009, 08:30 Einstain Mojca,on je povedal tako dobro misel, ŽID Einstain je bil.
MojcaCoh
08. 01. 2009 08.30
Kako je že zapisal tisti.. Človeška neumnost in vesolje sta neskončna.. ampak kar se vesolja tiče nisme čisto prepričan. Je pa res, da so Rimokatoliki, kot teleta na Kavbojskem ranču tako,j ko se skotijo priletijo Cerveni žigosarji in pristisnejo žig se nažrejo in rečejo našiemu ranču pripadaš. Mojca
RedRocket
07. 01. 2009 19.50
Kakšen bog ? Naši župniki uživajo z dobrimi avti in plačami hkrati pa učijo skromnost in ponižnost. Naš župnik je šlatal deklice ki so hodile verouku. To so sami pedofili !