Erica Rudolpha, ki je leta 1996 podtaknil bombo v času olimpijskih iger v Atlanti, so v ponedeljek obsodili na dve dosmrtni zaporni kazni zaradi bombnega napada na kliniko za opravljanje umetnih prekinitev nosečnosti leta 1998 v Birminghamu v ameriški zvezni državi Alabami, ki je zahteval življenje varnostnika, neka medicinska sestra pa je bila hudo ranjena.
Rudolph se je že aprila dogovoril z zveznimi oblastmi, da prizna krivdo za napad v Birminghamu ter tri bombne napade v Atlanti, med njimi tudi tistega leta 1996 v olimpijskem parku, ki je zahteval življenje ene osebe in ranil več kot 100 ljudi. Leta 1997 je napadel še klub za homoseksualce in prav tako kliniko za umetno prekinitev nosečnosti.
Po napadu v Birminghamu se je Rudolph pet let skrival po gozdovih Severne Karoline, kjer je preživel po zaslugi znanj, ki si jih je pridobil v ameriški vojski. Ujeli so ga leta 2003, ko je brskal za hrano po smetnjakih za neko trgovino. S priznanjem krivde za bombne napade se je izognil smrtni kazni, kljub temu pa se je moral v ponedeljek soočiti s preživelo žrtvijo napada, kar ga čaka tudi 22. avgusta v Atlanti, ko naj bi ga ponovno obsodili na dve dosmrtni zaporni kazni.
Rudolph tako ne bo nikoli več na prostosti. Direktorica klinike za umetne prekinitve nosečnosti v Birminghamu Diane Derzis ga je označila za strahopetca. Za strahopetno pošast ga je označila tudi preživela medicinska sestra, 49-letna Emily Lyons, ki je po napadu prestala več kot 20 operacij in izgubila oko.
"Ko si se soočil s smrtno kaznijo nisi bil tako pogumen, ti pošast. Če hočeš videti pošast, se poglej v ogledalo," je niti najmanj pokesanemu Rudolphu v obraz zabrusila Lyonsova, ki svoje delo opravlja še naprej.
Sodnik Lynwood Smith, ki mu je poleg zapora odmeril še plačilo 1,3 milijona dolarjev odškodnine, ga je primerjal z nacisti, ki so imeli prav tako večvrednostni kompleks.
Rudolph v ponedeljek niti najmanj ni obžaloval svojega dejanja v Birminghamu. Razlagal je, da so v napadeni kliniki vsak teden umorili po 50 "otrok". Umetna prekinitev nosečnosti je po njegovih besedah umor, proti kateremu se je potrebno boriti s smrtonosno silo. To je moral storiti sam, ker država menda nedolžnih več ne ščiti. Rudolph je prepričan, da je bog na njegovi strani.