Tujina

'Če Kijev na meje Rusije postavi vojsko, lahko sledi ponovitev srebreniškega masakra'

Pariz, 10. 12. 2019 15.26 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 3 min
Avtor
M.V./L.Š./STA
Komentarji
341

Moskva je zaskrbljena ob možnosti namestitve ukrajinskih vojaških enot na meji med Rusijo in vzhodnim delom države, ki ga nadzirajo proruski uporniki. Ruski predsednik Putin opozarja, da bi takšna poteza povzročila masaker, podoben tistemu, ki se je zgodil v Srebrenici med vojno v BiH.

Ruski predsednik Vladimir Putin in ukrajinski predsednik Volodimir Zelenski sta se v ponedeljek zvečer v Parizu sestala na prvem dvostranskem srečanju. Na vrhu normandijske četverice so se dogovorili za določene ukrepe za zmanjšanje napetosti med državama, niso pa dosegli večjega preboja za končanje pet let trajajočega konflikta na vzhodu Ukrajine.

Putin in Zelenski sta se v ponedeljek zvečer v Parizu sestala na prvem dvostranskem srečanju.
Putin in Zelenski sta se v ponedeljek zvečer v Parizu sestala na prvem dvostranskem srečanju. FOTO: AP

Glavni pogoji, ki jih za dosego miru postavlja ruska stran, so ustavne spremembe, amnestija za oborožene upornike ter možnost izvolitve predstavnikov uporniških pokrajin v ukrajinski parlament. Šele nato bi se ukrajinske enote vrnile na mejo z Rusijo. Ukrajina se s predlogom strinja, vendar meni, da bi morale stvari potekati v obratnem vrstnem redu.

Putin je rezultat srečanja označil za pomemben korak k zmanjšanju napetosti na vzhodu Ukrajine. Zelenski je po drugi strani priznal, da si je kljub veliki simboliki prvega srečanja z ruskim kolegom in prvem štiristranskem vrhu po treh letih želel več.

"Lotili smo se številnih vprašanj in moji kolegi so dejali, da je to zelo dober rezultat za prvo srečanje. Vendar bom odkrit – to je zelo malo, želel sem si razrešiti večje število problemov," je Zelenski izjavil po pogovorih.

"Rusija bo naredila vse, kar je v njeni moči, da se ta konflikt konča," je zagotovil Putin.
"Rusija bo naredila vse, kar je v njeni moči, da se ta konflikt konča," je zagotovil Putin. FOTO: AP

Konflikt med proruskimi separatisti in ukrajinsko vojsko na vzhodu Ukrajine je v petih letih zahteval več tisoč življenj, milijon ljudi pa je moralo zapustiti svoje domove. Po ruski priključitvi ukrajinskega polotoka Krim so separatisti prevzeli nadzor nad regijama Doneck in Lugansk na vzhodu Ukrajine.

Vprašanje priključitve Krima, zaradi katere so zahodne države uvedle sankcije proti Moskvi, ni bilo na dnevnem redu vrha v Parizu.

Zelenski je napovedal, da bodo s proruskimi separatisti do konca leta izvedli novo izmenjavo zapornikov. Po poročanju nemške tiskovne agencije dpa pa je kot možen datum izmenjave omenil 24. december.

Proruski separatisti na vzhodu Ukrajine so že izrazili pripravljenost na uresničevanje odločitev z vrha voditeljev normandijske četverice. Kot je dejala varuhinja človekovih pravic Darja Morozova, bi lahko izmenjavo zapornikov izvedli do konca leta. Menila je še, da bi bila izmenjava mogoča "po formuli 88 za 53".

V mednarodno nepriznani ljudski republiki Lugansk pa je politik Rodion Mirošnik sporočil, da so na vrhu sprejeli vrsto odločitev, za uresničitev katerih je nujen neposreden dialog. Do zdaj pogovori med ukrajinsko vlado in vodjo separatistov niso potekali neposredno, temveč le preko posrednikov v kontaktni skupini.

Macron je sporočil, da bo naslednji vrh normandijske četverice v roku štirih mesecev. Takrat bodo pregledali napredek glede končanja konflikta.

"Proces gre v pravo smer," je poudaril Putin. "Rusija bo naredila vse, kar je v njeni moči, da se ta konflikt konča," je zagotovil.

Macron: Konflikt na vzhodu Ukrajine odprta rana v srcu evropske celine

Francoski predsednik Emmanuel Macron, ki je gostil vrh normandijske četverice, je še poudaril, da je že samo dejstvo, da se je srečanje sploh zgodilo, dosežek. "Dejstvo, da smo tukaj skupaj, eden ob drugem, je nekaj pomembnega," je dejal Macron in dodal, da je konflikt na vzhodu Ukrajine "odprta rana v srcu evropske celine".

Vrh voditeljev normandijske četverice – Francije, Nemčije, Rusije in Ukrajine – v Parizu je gostil francoski predsednik Emmanuel Macron, ki je pozdravil napredek, dosežen po osmih urah pogovorov v Elizejski palači.
Vrh voditeljev normandijske četverice – Francije, Nemčije, Rusije in Ukrajine – v Parizu je gostil francoski predsednik Emmanuel Macron, ki je pozdravil napredek, dosežen po osmih urah pogovorov v Elizejski palači. FOTO: AP

"Imamo še veliko dela, vendar imam občutek, da obstaja dobra volja za rešitev težkih vprašanj," je pristavila nemška kanclerka Angela Merkel.

Novi visoki zunanjepolitični predstavnik EU Josep Borrell je pozdravil napredek, dosežen na vrhu v Parizu. Po njegovem mnenju gre za prvi korak v smeri rešitve konflikta.

"Pozdravljam prizadevanja Francije in Nemčije za dogovor o prekinitvi ognja, umik sil in izmenjavi zapornikov. To je bil prvi korak naprej v procesu politične rešitve," je izjavil v Parizu in dodal, da je politično rešitev možno doseči samo z dialogom v okviru normandijskega formata.

Poudaril je, da so odnosi med EU in Rusijo odvisni od dolgoročne rešitve ukrajinskega konflikta. "Odnosi z Rusijo so močno odvisni od tega, ali bo dosežena dolgoročna rešitev za konflikt. Brez tega ne bo sprememb glede sankcij EU proti Rusiji," je opozoril Borrell.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (341)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Ka pa mislis
11. 12. 2019 10.52
+7
še putin, bog za srbe prizna kaj je bilo v srebrenici. Samo dodick in vucic ne upata.
samuray1
11. 12. 2019 11.49
+1
KAPIBARA
11. 12. 2019 10.07
+16
Ne bezajte Ruskega medveda...
detect
11. 12. 2019 09.59
+16
če bi putin popustil,bi nato zgradil vojaško bazo na krimu,tako da putinu dam prav.
Razumnež
11. 12. 2019 09.48
-11
O.... vendarle novica na portalu, o tem, kako Rusija ponovno rine na zahod.
za bojši jutri
11. 12. 2019 08.42
+10
Ukrajinska oblast naj najprej disciplinira in onesposobi divjake imenovane Azov, pa bodo zlahka sklenili sporazum z Donbasom. Srebrenica ne bo potrebna.
ivan res grozni
11. 12. 2019 12.18
-8
Divjaki so samo med agresorji na ruski strani.
Smešno
11. 12. 2019 08.42
-14
Vsi “veliki” imajo v svoji navadi, da se šopirijo. Ne bili se Putinko taki prsil, če bi Ruskov bilo, kot nas Butalcev uboga dva milijona..
Smešno
11. 12. 2019 08.44
-8
gappy666
11. 12. 2019 10.33
+5
ivan res grozni
11. 12. 2019 12.21
+2
Tudi se ne bi šopiril, če mu naivni Ukrajinci ne bi izročili jedrskega orožja v zameno za rusko obvezo v pogodbi štirih (zraven še ZDA in VB), da bo s svojo vojsko branila nedotakljivost ukrajinskih meja. Po razoroživi pa se je zgodil Krim in vzhod Ukrajine.
ivan res grozni
11. 12. 2019 12.21
-1
Tudi se ne bi šopiril, če mu naivni Ukrajinci ne bi izročili jedrskega orožja v zameno za rusko obvezo v pogodbi štirih (zraven še ZDA in VB), da bo s svojo vojsko branila nedotakljivost ukrajinskih meja.
holcar.
10. 12. 2019 21.54
-33
Putin je bolan. Ce bi imel absolutno moc kot jo imajo ZDA bi pobil ze ves svet, celo naše simpatizerje. In pri nas naselil potomce Varjagov. Kako lahko nekdo omenja genocide z navdusenjem. Kaksen človek je to, ali je to pes v cloveski obliki?
Vapo
11. 12. 2019 08.00
+24
holcar.
11. 12. 2019 08.43
-10
Clovek poglej mal slikce srebrenice. Vsak ki ima tak odnos do pobojev vec tisoc ljudi je bolan.
za bojši jutri
11. 12. 2019 09.27
+9
Holcar Tvoje mestu je v gozdu in ne na tem portalu.
Ka pa mislis
11. 12. 2019 10.55
+8
Rusi s svojo vojasko mocjo se obranijo proti celmu natu. Imajo moc da povozijo vse sosede razn mogoce kitajcev. Pa so mirni, kar ne mormo rec za okupatorski imperijalisticni nato.
ivan res grozni
11. 12. 2019 12.23
-1
Holcar je, očitno vi niste, če je za vas sprejemljiva grožnja z genocidom.
ivan res grozni
11. 12. 2019 12.24
-1
Vaše pa pod ključem. Ste potencialno nevarni za ljudi okrog vas. Odobravate genocid.
ivan res grozni
11. 12. 2019 12.26
-1
Ne samo, da imajo moč; so edini v zgodovini, ki so suverene države, članice OZN, zasedli in pripojili k svoji državi. Govorim o Estoniji, litvi in Latviji. Vzhodni Evropi je bilo pod njimi 50 let huje kot pod nacisti.
Ate_ist
11. 12. 2019 13.53
+4
holcar in ivan berita kaj je rekel putin. rekel je, da bodo ukrajinski naciki z dombasom naredili poboj civilistov. tako kot ga že od leta 15 delajo, ko s težkim orožjem obstrelujejo mirno prebivalstvo donjecka in luganska. ivan, tebi pa še kdaj so bile estonija litva in latvija zasedene in kdaj so postale članice ozn? mimo grede naštete države so bile s strani carske rusije kupljene od švedov. no pa saj je tebi odgovarjati nesmiselno. prisegel si na hitlerjeva dela in tako politiko goniš iz dneva v dan
ne rabimo predsednika
28. 12. 2019 21.08
Estonska predsednica je pojasnila “Ne, Sovjetska zveza nas je okupirala. Nismo se ji prostovoljno pridružili.
Chavez2
10. 12. 2019 20.37
-13
Levičarji spet netijo vojno...👎
Vapo
11. 12. 2019 08.01
+11
V primerjavi z desničarji, ki je nikoli ne netijo, a ne?
Ka pa mislis
11. 12. 2019 10.55
+4
ivan res grozni
11. 12. 2019 12.28
Rusi, ne levičarji. Se vam zdi logično, da bi Rusi, levičarji po vašem, izdatno finančno podpirali vso evropsko skrajno desnico in neonaciste.
Al83
10. 12. 2019 20.28
+14
Tega udara v Ukrajini Sorošu in Obami, McKeinu in Gelci, ter podobnimi tudi ni bilo potrebno storiti. Yanukoviča tudi ni bilo potrebno odstraniti samo zato, ker je posojila od napačne države jemal. Pet let je tam že zaradi tega državljanska vojna, pa cela regija je destabilizerana. Stvar pa je pripeljala skoraj do 3. Svetovnemed ZDA in Rusijo. Zaradi posledične Ruske aneksacije Krima pa smo cele dni smo poslušali o mafijskem diktatorju Putinu, najbolj zasovraženem politiku v medijih. Kar pa je tudi razumljivo, glede na to, da je bil Putin prvi populist, s katerim se je začel populistični val, ki je do danes preplavil že celi svet. Sem siguren, da se niti v najglobljih sanjah pred petimi leti ti internacijonalisti in globalisti, ki so bili za majdan kudetajem niso zavedali, kako daleč bodo segle posledice njihovih dejanj. Obseg upora, ki ga bodo z svojimi arogantnimi nepremišljenimi dejanji zanetli v ljudstvih sveta. Prav jim je, to pa dobiš, ko vzameš pištolo in jo arogantno prisloniš ob čelo Svetu. Globalisti so zanetli populističen ogenj v Svetu in v njem bodo tudi zgoreli.
gozdar1
10. 12. 2019 20.34
-1
Al83
10. 12. 2019 21.28
+14
Trenutno med sabo v Svetu tekmujejo tri osi Globalizma. Ena os je Zahodnje liberalska oz EU, Kanda, ZDA, Australija itd, ki hočejo zavladati svetu, pod palcem bankirjev v režimu tipa Brave New World. Druga os je Islamski globalizem oziroma globalni Jihad in ti hočejo Svetovni kalifat-Tretja os je Kitajska belt and road inicjativa, ti hočejo podobno, kot zahodnjaki, svoj režim usiliti celemu svetu. Podobno, kot je nekoč imela imperialna kitajska tributarne državice, hočejo imeti sedaj cel Svet za tributarno državico. In po tem imaš klub diktatorjev OZN, kjer se dogovarjajo do kakšne mere bodo določene osi globalizma kontrolirale Svet. Islamu je bilo očitno dovoljeno da se useli v Zahodnji Svet, kitajska je dobila v roke Svetovno industrijo in ZDA naj bi bila svetovna vojska oz. policija. Kitajci so ta dogovor očitno pojedli, ko so se začeli po industrializaciji oboroževati. Zahodnjaki niso veliko reagirali, ker so večinoma že vsi podkupljeni s strani Kitajcev. Islam pa še naprej dre na polno v zahod in v Evropo.
Al83
10. 12. 2019 21.44
+5
In seveda vsemu temu so se uprli populisti. Prvi med njimi je bil Putin, ki je iz vasalske države Zahoda, kar je Rusija po padcu Sovjetske Zveze postala, ponovno ustvaril suvereno državo. Evropski populisti so se nato uprli na eni strani dodatni integraciji EU, na drugi strani pa poplavi Arabcev in Afričanov. V Britaniji se je zgodil Breksid. V Ameriki pa Trump. Trump se je takoj upru ekonomskim globalistom, prekinil vse TTIP in TTP, ki jih je imel Obama na mizi in začel industrijo vračati v ZDA. Ravno tako se je uprl globalistični Kitajski in začel varovati narodne meje. Prvi pa je bil tudi, ko je odstopil od OZN pariškega sporazuma in makareške pogodbe. V parih letih je trendu sledulo večino južno Ameriških držav, najbolj znan primer je Bolsenaro in Brazilija, ter veliko Azijskih držav, najbolj znan primer je bil tam že druga zaporedna zmaga "skrajne" desnice v Indiji. Svet se spreminja in vsak dan je več ljudi, ki se postavijo v nasprotovanje globalizmu.
Al83
10. 12. 2019 21.53
-1
Globalisti so ljudje, ki hočejo vladati celemu Svetu in populisti so ljudje, ki hočejo vladati sami sebi.
ivan res grozni
11. 12. 2019 12.31
-2
Omejite se na bistvo!!! Rusija Ukrajini, suvereni državi, ne dovoli vključitve v EU in v Nato in ji zato vzame Krim in vzhod Ukrajine. Se bi vam zdelo normalno, če nam soseda Hrvaška ne bi dovolila naše vključitve v obe zvezi in bi nam zaradi tega zasedla primorsko regijo?
ivan res grozni
11. 12. 2019 12.34
+2
Kje ste našli Avstralijo? Kaj pa Bangladeš? Islam ni bil grožnja vse do zahodnih agresij. Bush je začel sveto vojno proti islamu, saj je napad na Irak opravičil s tem, da mu ga je bog, krščanski seveda, ukazal. Preverite na spletu pod "God told me". Bush tega še danes ne zanika!
ivan res grozni
11. 12. 2019 12.36
+1
Poiščite pomoč. O svetu in dogodkih v njem razumete enako kot kak četrtošolček.
Mauzahecmauzares
10. 12. 2019 20.14
+12
Očitno bo oblast v ZDA vprašanje krima uporabljala za incident kot naši oblastniki obmejne spore s Hrvaško, s triki prevračajo pozornost na lopovščine doma.
procesoid
10. 12. 2019 20.06
+51
Sovjetske Zveze niso uspeli pohabiti z zelo močno orožarsko industrijo in enormno invazijo v smislu števila vojakov. Danes je tudi orožarska industrija, njena moč in razvoj popolnoma na ruski strani. Zgodovina potrjuje dejstva, da so bili rusi vedno izjemni vojaki, borci in domoljubi. Rusija je vojaško nepremagljiva ne glede na napadalca. Zelo slabo se bi pisalo tistemu, ki bi jo napadal. Rusi so pri tem neusmiljeni, vojaki s hrbtenicami. Tace stran..
širimresnico
10. 12. 2019 20.15
+4
vsak narod , ki je neupravičeno napaden je bolj domoljuben, motiviran, pripravljen umreti od napadalca. to so tudi rusi spoznali na finskem, čečeniji in v afganistanu. niso rusi nobena izjema. njih so dejansko rešili samo njihovi trije najboljši generali: december, januar, februar...
Mauzahecmauzares
10. 12. 2019 20.25
+20
Se strinjam tako Rusija in ZDA sta si zobe polomili v Avganistanu na domoljubnih talibanih.
procesoid
10. 12. 2019 20.26
+4
je precej resnice v tem, kar si napisal, z ogromno razlko v tem, da tokrat december, januar in februar ne bi igrali nikakršne vloge... v Afganistanu je bil problem SZ zaradi notranjih nemirov s težnjami po odcepitvi - razpadu SZ, posledično padec morale, volje za boj v tujini, itd...
gozdar1
10. 12. 2019 20.32
-22
Težava je samo v tem, da nihče ne nečrtuje napada na rusijo ampak samo želijo da jim rusi dajo mir.
samuray1
10. 12. 2019 20.48
-1
To kar je procesoid napisal lahko osporava samo oseba prepolna frustracij. Za razliko od ZDA katera je izvedla klasično okupacijo,ZSSR je na povabilo prevratnikov režima v Avganistanu v osnovi vodil mirovno misijo ki je prerasla v vojno z uporniki.
procesoid
10. 12. 2019 20.55
+5
gozdar1... a to misliš, da Rusija da mir okupatorjem, kot v primeru Sirije?
gozdar1
10. 12. 2019 20.58
-14
Veš rusija ne samo okupira ampak aneksira teritorije , ukrajina je samo eden od primerov.
KAPIBARA
11. 12. 2019 10.10
+2
No ja, Afganistan je imel- ima, enormno orožarsko in taktično pomoč iz ZDA
Castrum
10. 12. 2019 19.56
-10
Se bom pa sam sebe malo popravil, oziroma dopolnil. Seveda je dejstvo, da se Rusija s Slovenijo ni nič povezovala vse do leta 1919 ko je prihrumela kominterna v naše kraje. Ampak vseeno je potrebno omeniti enega Rusa, kateri pa je v začetku 19.stoletja vseeno pisal o Sloveniji - Jurij Venelin. In zanimivo, tudi on v svoji knjigi Starodavni Slovenci piše o tem, da med Rusi in Slovenci ni prave zgodovinske povezave.
Castrum
10. 12. 2019 20.00
-6
Ponovno sem danes navedel nekaj naših slovenskih zgodovinskih dejstev, tako da se Srb korić in še kdo malo poduči o naši slovenski zgodovini.....Dovolj za danes, jutri naprej.
korintos23
10. 12. 2019 20.01
+6
A zato si ti proti Rusom in jugo partizanom?
samuray1
10. 12. 2019 20.10
+16
Za enkrat ne bom rekel da si nepismen. Polpismen si,pomešal si pojme Slovanstva in Slovenstva. Kot prvo moraš to razčistit,potem boš dobil naslednjo nalogo.
Castrum
10. 12. 2019 20.12
-3
samuray, hehehe pa ne se blamirat sine! Nimaš pojma niti o vaši srbski zgodovini, zdaj bi pa mene rad podučil o Slovenski? Daj, ne smeši se, razumeš?
samuray1
10. 12. 2019 20.32
+3
Sedi en. Dejstvo da SLO policija in vojska na kapah nosi kokardo. Analiziraj,to vsaj ni težko.
natolcevanjenapolno
10. 12. 2019 20.45
-2
Mauzahecmauzares
10. 12. 2019 19.56
+28
Ukrajince ima ZDA za lutko kot Kosovarje. Ko izkoriščaš moč drugega in ti zrastejo krila, ti ravno varuh v bližnji prihodnosti zarije nož v hrbet.
reakcionar
10. 12. 2019 19.48
-28
Kok ma pa tale Putin zabuhel obraz, živčki delajo svoje.
Ka pa mislis
10. 12. 2019 19.55
+11
širimresnico
10. 12. 2019 19.55
+10
njegovi živčki so kar kul. zabuhlost je od botoxa.
Mauzahecmauzares
10. 12. 2019 19.58
+12
Nikoli nisem še videl nervoznega moža sivo modrih oči kot haskija nisem slišal lajat.
KAPIBARA
11. 12. 2019 10.12
@ mau - Če pa to drži, o haskijih ( zelo lepi- kjut psi), pa nekaj novega zanimivega vem..
korintos23
10. 12. 2019 19.46
-1
Castrum, zakaj te je sram da si Italijan?
nightifly
10. 12. 2019 19.34
+13
Hmmmm , Merklova Frau je ravnokar prisla iz obiska v Auschwitz -u , zdaj pa bi media-tirala pri Putinu ? Ce samo pomisli (ona sama) ,koliko Rusov , vojakov in civilov je umrlo zaradi nemske roke , bo verjetno toliko spodobna in zelo premislila kaj bo izjavila . Se posebno zato , ker smo vsi videli ljudi na Majdanu , s trakovi na rokah , na katrerih so bile prisite svastike in ostali simboli pogruntavscin umobolnega avstrijskega kaplarja in z njim skoraj celotnega nemskega naroda . In vsi dobro vemo ,da je tu imela prste UE kot tudi administracija Nobelovega nagrajenca Abame (za kaj ze ?) . Skratka , puc je na kratek rok uspel ,Ukrajina se je pogreznila se bolj v blato in nazaj po zgodov . koledarju , smrt je spet dobila svojo sluzbo ,torej nic novega . Nekoga v Evropi mocno srbijo prsti in pohlep po neizmernih sirjavah ruske zemlje ,in vsega bogastva rudnin pod zemljo . Torej spet svaba ,ki bi rad na irskem(bivsem ) rekel gute nacht in istocasno na drugem koncu Vladivostoku (seveda zdaj nemskem - guten tag ...Japoncem ,ki so prakticno pred pragom . Nikoli ne bodo nehali sanjati o nemskem Ruslandu .... pa Europi , pa se kje .
korintos23
10. 12. 2019 19.37
+12
Nič se ne boj, vsak se je do sedaj opekel ko je hotel osvojiti te ruske širjave in še ta se bo kateri bo prvi spet poskusil. Nemčija poka po šivih, enostavno je pretesna, samo za vojsko ona več sposobna ni. Imajo neko nemško Vardo samo s totimi bo hitro šlo.
nightifly
10. 12. 2019 19.42
+13
In ocitno je Trump takim osvajacem trn v peti , ker jim je v fris rekel (evropejcem , pa ne samo njim) ,da naj placujejo varnost za svoje riti , placujejo pravicne davke in uravnajo import -export z Ameriko . Ima popolnoma prav . In kar je se najhuje , demokrati so ga v javno onacili za ruskega agenta . Zdaj pa se njihovo lastno kandidatko Tulsi Gabbard . No ,to je izpljunila carovnica Hilari . Saj ne mores verjeti . Ce bilokateri ameriski preds . samo na dalec pokaze kaksno simpatijo ali razumevanje do Rusov je ze na tarci . In kot vidimo , liberalci pocenjajo vse , da bi hladna vojna sla naprej . Zal jih je Trump zaje ....al ,in dokazal , da je ameriska industrija / gospodarstvo lahko uspesna tudi brez nemiselnih vojn . Da je njegova strategija uspesna .Vsaj tako kaze . Stevilke najbrze ne lazejo . Uradni podatki tudi ne ,se posebno ,ce jih morajo s stisnjenimi ritmi priznati tudi liberalci .
korintos23
10. 12. 2019 19.44
+0
night, ameriška strategija je povzročila Wilkomen! Misliš da boš ti in tvoji otroci v prvi švici varen za kakih 20-30 let?
nightifly
10. 12. 2019 19.49
-7
kori , svet jih motri ,svabe namrec , in nikoli vec ne sme dopustiti ,da dvignejo svoj gobec .
korintos23
10. 12. 2019 19.51
+6
night, svet je pokvarjen, morilo se bo spet zaradi denarja in zaradi boga.
nightifly
10. 12. 2019 20.01
+3
absolutno se tudi sam strinjam ,da so Ameri ,dolocene njihove administracije povzrocile svetu pravo gorje . Samo ves , hudic je , ko bi recimo tudi od nasih demokratov v Jugoslaviji pricakoval ppokoncno in posteno drzo , pa se je v kasnejsih letih vse skupaj tako oportunisticno pokvarilo ,da je od postenih socialistov ali komunistov ostalo samo se -ime , oz. nic ,niti knjizice , ker so se jih sami partijci sramovali in se raje prodali drugi strani . Npr. zloglasni primer je oportunist Jansa ........in njegova kamarila . Raje imam Trumpa kot vse Jansate . Glede otrok pa - vzgojeni so v odgovorne in zavedne osebe , torej se nic ne bojim . Glede Wilkomna pa - uf kori , to je zelo kompleksna tema , bi potrebovali kar nekaj casa za predstavitev samo okvirjev . Ves ,je vse povezano z globalizacijo ,ki so jo Zahodne drzave spacale skupaj desetletja nazaj , prestavile umazano industrijo v najbolj revne drzave sveta , na njih ustvarile desetisoce miliard dolarjev dobicka ( o ja tudi Slovenija in Svica zraven ) , in slej ko prej mora priti do zloma take globalizacije .To je ekonomsko pogojeno . In tudi mi ,ki smo na prostoru Evrope bomo placali nek davek na ves ta luksuz ,ki smo ga dobili na tako lahek nacin . Bodi lepo.
korintos23
10. 12. 2019 19.33
+16
Jugoslovanski partizani in Rusi so fajn popedinali okupatorja in njegove pomagače, malo pozno ampak zelo dobro.
Castrum
10. 12. 2019 19.36
+4
Srb korić vztrajno in po nalogu ustvarja izmišljeno zgodovinsko povezavo med Rusi in Slovenci. Meša svoj narod s Slovenci, pa se malo zmede....
korintos23
10. 12. 2019 19.42
+5
Slovenci so bili tudi zraven ko smo fašiste premagali.
reakcionar
10. 12. 2019 19.42
+10
Tito in njegovi so naredili 95 % posla z nacisti. Rusi so z pomočjo Tita šele konec leta 1944 osvobodili Beograd, nato pa spet nazaj čez Madžarsko do Avstrije in Dunaja. Ni treba izmišljat zgodovine.
korintos23
10. 12. 2019 19.45
+2
reakcionar, moral boš malo brati, vse piše. Kar lepo število so pospravili do leta 44.
Mauzahecmauzares
10. 12. 2019 20.02
-1
Kastrum zmagovalec gradi patriotizem na mitih kot Hrvati danes domoljubje, Jajo pa kopira vendar mu ne znese. Prej rata dobrosrčnim Prevcu, Mazetovi, Ilki, Donketu, Dragiću, Prepeliči...
nightifly
10. 12. 2019 20.07
+4
kori ,,,,ves kaj je najblj fletno zame , kdaj se najlepse pocutim ? Ko sredi Italije ,ali pa med samimi lombardi v Milanu kje na vecerji 10 ali manj ljudi recem kaksnemu crnemu fasistu pred vsemi , da so leta 43 fajna laufal iz Dolenjske , oz. Slovenije . In to ga prizadene ,ker jih od Slovenca dobi po grbi v njegovi dezeli . No , moram pa tudi reci , da na drugi strani nisem se videl -v Evropi tako fanaticnih levicarjev kot to znajo biti Talijani . _Verjetno sem ze napisal ......se danes se cele druzine vpisujejo v ANPI , italij .organizacija partizanov , in to od dojenckov naprej do najbolj starih . Ni limita . To je dober znak ,da Italija spet nepostane crna .
igy02
10. 12. 2019 19.29
-12
Tu nekateri nakladate o slovanstvu. Poljaki, Čehi in Slovaki Rusov videti ne morejo. Jaz z Slovani tipa Rusi tudi nočem imeti nič. Sram me je, da smo kao sorodniki. Pogosto grem po svetu. Ko mi kdo omeni, da smo v sorodu z Rusi, me je sram. Pa mi je eden Anglež rekel: naj te ne bo sram, sorodnikov si ne moremo izbirati.
korintos23
10. 12. 2019 19.30
+11
Kak sorodnik, a ti je ruski vojak pri babici spal?
procesoid
10. 12. 2019 19.58
+4
kako te je moralo biti šele sram, ko si mu povedal, da si Slovenec... ker ne ve, v katero plemensko skupnost brez hrbtenic ta narod spada...
z765
10. 12. 2019 19.29
+12
Odprta rana v srcu evrope je t.i. Kosovo.
korintos23
10. 12. 2019 19.31
-4
Kosovo je siromašna samostojna država. Srbi bodo to morali priznati ker zaradi nepriznanja so in bodo lačni.
Frane Šajn
10. 12. 2019 19.26
+11
Putin mi smo s tabo!