Tujina

Evropska unija brez Boga

Bruselj, 15. 05. 2007 16.51 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

Nemška kanclerka Merklova je dejala, da v novi pogodbi Evropske unije ne bo omembe krščanskega Boga.

V novi pogodbi Evropske unije ne bo omembe krščanskega Boga, je ob srečanju s svetovnimi verskimi voditelji povedala nemška kanclerka Angela Merkel, ki do julija predseduje Evropski uniji. "Ni prav veliko možnosti, da bi bila ta referenca vključena," je ocenila in dodala, da si bo prizadevala ohraniti vsaj referenco na verske vrednote.

Med največjimi nasprotnicami omembi Boga v novi pogodbi je bila Francija.
Med največjimi nasprotnicami omembi Boga v novi pogodbi je bila Francija. FOTO: Reuters

"Veste, kakšno je moje osebno mnenje, jaz bi takšno referenco rada vključila," je dejala in dodala, da mora kot predsedujoča uniji "upoštevati dejstvo, da ni prav velike možnosti za vključitev" omembe Boga.

Za omembo Boga v novi pogodbi si najbolj zavzeto spet prizadeva Poljska, ki ji s tem predlogom ni uspelo pri oblikovanju ustavne pogodbe, sicer zavrnjene na referendumih v Franciji in na Nizozemskem pred dvema letoma. Nemško predsedstvo na sploh nasprotuje odpiranju že rešenih vprašanj, torej tudi vprašanja omembe Boga, čeprav si je Nemčija poleg Italije in Poljske posebej prizadevala za vključitev te reference v ustavno pogodbo.

Med največjimi nasprotnicami omembi Boga v novi pogodbi je bila Francija. Nasprotnice so vztrajale, da bi bila takšna poteza diskriminacija drugih ver in bi lahko ogrozila delitev pristojnosti med cerkvijo in državo.

Bono: Evropa je misel, ki mora postati občutek

Barroso je zatrdil, da kot Evropejec ne more sprejeti tega, da najbogatejši ne izpolnijo obljub, ki so jih dali najrevnejšim, in obljubil predanost v uresničevanju razvojne politike. Za to naj bi se kot predstavnik EU zavzel tudi v Heiligendammu. Ko slišim, da Evropejca boli kršenje obljub, "čutim Evropo", je ob tem poudaril Bono.

Rockovski zvezdnik Bono, pevec svetovno znane skupine U2, je danes v Bruslju poudaril, da bi lahko Evropska unija svojo krizo rešila, če bi bolj jasno pokazala svojo človeško plat. Pomoč revnim državam je projekt, ki lahko združi evropske države, je pozval pevec v okviru svoje kampanje za spodbujanje pomoči revnim državam. "Evropa je misel, ki mora postati občutek," je opozoril predsednika Evropske komisije Joseja Manuela Barrosa.

EU je hiša, v kateri je veliko ljudi, ki imajo težave s komuniciranjem, v kriznih primerih, na primer če gori hiša, pa si zmeraj pomagajo, je menil Bono. Naša hiša ne gori, gori pa hiša našega soseda, je opozoril v okviru kampanje za pomoč revnim državam pred vrhom sedmih najrazvitejših držav na svetu in Rusije (G-8), ki bo junija v nemškem Heiligendammu.

"EU ima probleme, res je, toda bodimo pošteni, kaj so naši problemi v primerjavi s problemi tistih, ki nimajo dovolj za jesti, nimajo čiste vode in bi se z našo pomočjo lahko izognili smrtonosnim boleznim," je ob tem poudaril Barroso. "V naši hiši je driska problem, ni pa smrtna obsodba," pa je razliko v problemih Evrope in Afrike ponazoril Bono.

  • SESALNIK LISTJA
  • ŽAGA
  • PEČ ZA PICO
  • REGAL
  • PANELI
  • BAZEN
  • KOPALNIŠKO POHIŠTVO
  • RADIATOR
  • RAZVLAŽILNIK
  • PEČ
  • VIJAČNIK
  • BAGER
  • ZBIRALEC LISTOV
KOMENTARJI (47)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

User2135
17. 05. 2007 14.42
torquemada je bil cerkvenik v španiji, ki je izgnal vse žide iz španije
User102857
17. 05. 2007 14.32
mire, malipandit in ostalim; naj vama povem da je bilo veliko duhovnikov ki so bili za vojno, tudi v Sloveniji, in ki med drugim tudi takšni ki so nekdaj sodelovali v največji moriji proti najbolj humanem narodu v vsej zgodovini - sodelovali so v Holokavstu. Kakšni /ljudje/ so potem to? Glede stigmat ki jih omenjaš; ne rečem nič, ampak je v svetu mnogo takih ki si načeloma želijo imeti take rane in si jih zato zadajejo sami ne da bi vedeli da se jih zadajajo sami ter tako verjamejo samemu sebi da jih je povzročila neka druga stran in tako potem delujejo. Lepo pa je da verujete v enega Boga ampak pozabljate da je ključno to, da ne smemo želeti nekomu drugemu kar ne bi želeli da drug naredi nam: VSE OSTALO JE LE KOMENTAR!
User196884
17. 05. 2007 12.43
No potem takem, če bog obstaja zakaj vzame življenje nekomu nedložnemu, naprimer otroku ki se je ravno rodil? Zakaj, če bog obstaja je na svetu toliko vojn, gorja? Zakaj to on ne prepreči? Zakaj dopušča bolezni? Ne prit s takimi odgovori ven, da je pri bogu lepše ali pa da ga je vzel za svojega sina in take bedarije! zakaj je pedofilija v cerkvi? zakaj so ubijal ljudi, ko je bila inkvizicija? Glede tega giovannia. Obstajajo motene osebnosti, ki si rane sami povzročajo. Sicer pa ni noben čist! Tud ti ne mire in malipandit. V 5 zapovedi sigurno padeta!!! Meni osebno je vseeno če verujeta...verujta kolkr hočeta sam ne govorit neke bedarije da so to neki drugi privrženci!
User253930
16. 05. 2007 17.30
mali pandit IMA PRAV točno tako kot je napisal
User253930
16. 05. 2007 17.27
komentar za tiste ki pišete bolane komentarje, da je vera kriva. Vam povem eno stvar ki uniči vse vaše pomisleke glede vere in da je v to vpletena. Vera religija obstaja že odkar je človek nastal in uči o ljubezni, pomoči ma o vsem lepem. In tisti ki so religiozni se tega držijo in jih lahko z pohvalo kličemo kristjani muslimani itd. V TEM PRIMERU, v primeru ubijanja itd. JE VERA IZKORIŠČENA kot nacionalnost, to veliko ljudi izkoristi, da bi ljudje nasprotne religije sovražli druge. Zakaj? Pride eden hasan ki tolk sovraži kristjane, sebe pa ima za muslimana, pa pije, ubija, je svinjetino ter nagovori tiste malo bolj pametne da bi bilo dobro pobiti vse druge nacionalnosti in religije saj to njhov bog želi. Tej teroristi al kaj so že, sploh niso nobeni muslimani, to so oprane glave enih arabcov ki še sami ne vedo kaj so, pa poslušajo par arabcev ki majo nekaj več denarja od njih pa to izkoristijo da bi napadli ljudi ki jim niso nič krivi. VERA,RELIGIJA,BOG je zelo pomemben in vpliva dosti na ljudi zato se pa ljudi v ta način da veliko prej spregovoriti v nekaj kar se nebi smelo. Aja pa še nekaj o duhovnikih, ni nujno da je duhovnik dober človek, KOT BIBLIJA UČI ČE JO JE KDO PREBRAL, se nekateri IZDAJAJO da so privrženci svoje vere, KAŽEJO PA DRUG OBRAZ, vse kar se slabo dogaja v svetu in kaj se bo piše točno v BIBLIJI. Duhovnike imaš tudi dobre in to jih je večina, jaz še enega duhovnika nisem spoznal DA BI BIL ZA KAKŠNO VOJNO ITD. takšne najdeš samo kje v RIMU ki imajo že tolko denarja da jih zanima samo kako bi čimveč zaslužli. DEJTE VI ki ne verjamete v boga, mi povejte, jaz sem spoznal enega giovannija ko je bil tukaj v kopru, on dobiva kristusove rane, ki mu vsake tolko same se prikažejo, potem pa izginejo BREZ PRASKE! RAzložte mi to? JE to čudež? al si gre vsak teden delat lepotno operacijo? On pa pokojni padre pio iz italije sta oba bila primer stigmatizacije, temu človek se odpre rana na glavi v obliki križa, roke se mu luknjajo in krvavijo, noge tudi tako, ZDAJ KO SEM JAZ TO VIDEL, ČEPRAV JE IMEL POVITO VSE KRVAVO, me je sigurno prepričalo da bog je, IN ČE NI BOGA, pa je sigurno kaj SPIRITUALNEGA ki čuva ljudi na zemlji. S TEM DA ČUVA ne mislim, da gremo v cerkev zmolimo in zahtevamo miljon evrov, in da jih bomo dobili, ampak spiritualno se v nas nahaja.
User2135
16. 05. 2007 17.12
V imenu Boga in Cerkve se ubija in se še naprej ubija. Verjamem samo v ljudi in nič drugega.
User110690
16. 05. 2007 14.42
Ce vzames orozje in z njim ubijes nekoga, je krivo orozje ali ti?
User110690
16. 05. 2007 14.35
Giovanne nisi odgovoril na vprasanje. In ne spreminjal besed ki sem jih rekel. Nikjer nisem omenjal da so kriva nekrscanska verstva. Krivi so ateisti ne glede na raso. Vsa verstva ucijo ljubezni, poniznosti in tolerance. Jaz nevem kaj je torquemada in me tudi ne zanima, ti pa ves kaj je goyim pa se izogibas odgovoru. In ni potrebno zaliti s temi osnovnosolskimi forami, kolk si star, imas ze koncano solo, kadar te nekdo stisne v kot.
User196884
16. 05. 2007 14.27
boga ni za vse vojne je kriva vera (krščanska, muslimanska, židovska, protestantska, pravoslavna,... duhovniki so največji izdajalci (posebno v vojnah...duhovnik je vse vedel kje so kdo skriva in s kom drži...in za veliko mero pobojev so oni sami odgovorni) vera naj bo če to ljudem pomaga, ne pa da se s tem manipulira kot je to danes in tudi 2000 let nazaj
User102857
16. 05. 2007 14.21
malipandit | 16.05.2007 | 13:43 LOOL!! goy!! za use zlo na svetu so krivi ateisti in nekrščanska verstva. bravo! kdo ti je priznal osnovno šolo? oziroma te sprašujem: koliko si star? zdle mi pa ti povej; kdo je torquemada?
User110690
16. 05. 2007 14.07
Ovca si ti, majmune! Nauci se locevati med cerkvijo, in ljubeznijo do boga
User110690
16. 05. 2007 13.46
Ce se kocijas pelje z kraljevo kocijo ga to se ne naredi za kralja. Tako tudi vse tiste ki ubijajo v imenu Boga tako pocetje pripelje samo v pekel.
User203564
16. 05. 2007 13.45
malipandit ..... ovca , ksnmu drugmu buce prodajej kaj je cerkev nardila za clovestvo .... nakradla premozenje in se zmer molzejo tam kjer lahko .
User110690
16. 05. 2007 13.43
Ni bili so morilci ateisti ki so se delali da so kristjani. Kako je to tesko razumeti. Kristjan je samo tisti ki sledi nauk Jezusa Kristusa. Ne pa tisti ki pravi zase da je kristjan, ker so ga starsi pac vpisali k verouku ali pa ker je bil krscen. Tisti ki ne sledi Jezusovem nauku ni kristjan. Oziroma vsak ki ubija ,laze, krade, presustvuje itd... ni kristjan, ni vernik pac pa ateist. Zatorej ponavljam za vse zlo na svetu so krivi ateisti.
hinko.murovec@siol.net
16. 05. 2007 13.41
Hinko MUROVEC, Spoštovani " malipandit 10:13 " verski zakon sprejema VLADA, država smo vsi državljani in samo v primeru, da bi bila ustrezna večina za te vladne verske zafrkancije bi lahko govorili o sprejemanju državnega zakona v takem smislu, kot ga poskušate predstaviti. Kaj je z vami ljubi VERNEŽI, vse ostalo bi poteptali , vsa ostala verstva so ničvredna, krščanstvo je da ne rečem " bog i batina " drugega ni. Res takim skrajnežem in tepcem lahko pomaga samo ljubi Bog inše ta bo rabil kakšen Apaurin za živce. In ljudje z takimi idejami naj bi bili " ta pravi in edino pravi " kristjani . Potem mi je žal, da sem sploh kdaj stopil v cerkev. LP
User104180
16. 05. 2007 13.36
Malipandit ne jej kakcev. Največ ljudi do sedaj je bilo ubito v imenu vere oziroma cerkve. Recimo križarske vojne na ukaz papežev.
User2135
16. 05. 2007 13.33
A potem na Sv. Urhu ni bilo kristjanov malipandit ? Imaš prav bili so ubijalci zavednih Slovencev
User110690
16. 05. 2007 13.25
Giovanne mi lahko prosim razlozis kaj pomeni beseda goyim?
User102857
16. 05. 2007 13.11
Sicer pa se strinjam; ali omeniti vse religije ali nobene.
User102857
16. 05. 2007 13.04
victoriosus | 16.05.2007 | 08:42 Pozabljaš da so tudi Judje ogromno prispevali k Evropi takšna kot je danes ter ostala verstva in ne le krščanstvo. Evropa je vendar skupnost in ne totalitarizem. lp