Tujina

FOTO in VIDEO: 'Ne bomo plačali za gospodarsko krizo'

Madrid/London, 13. 05. 2012 08.56 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 3 min

Več deset tisoč Špancev je v 80 mestih s protesti opozorilo na neenakosti in nevzdržne posledice krize. Protestniki so kritizirali varčevalno politiko konservativne vlade in reformo trga dela. Več sto protestnikov gibanja Okupiraj pa je v središču Londona pozvalo h koncu 'izkoriščevalskega kapitalizma'.

Več deset tisoč Špancev, jeznih zaradi težkih gospodarskih razmer v državi, se je v soboto zvečer zbralo na ulicah, da bi obeležili prvo obletnico ustanovitve gibanja M-15, ki opozarja na neenakosti in nevzdržne posledice krize. S protesti so se jim pridružili tudi simpatizerji v več deset državah po svetu.

Po podatkih organizatorjev so protesti v Španiji potekali v 80 mestih. Okoli 30.000 se jih je zbralo samo na osrednjem madridskem trgu Puerta del Sol, kjer se je pred letom dni tudi začelo omenjeno gibanje s protestom proti družbeni neenakosti, visoki brezposelnosti, korupciji in politiki strank.

V spodnji fotogaleriji si poglejte nekaj utrinkov s protestov v Španiji.

Gibanje, ki se je poimenovalo po 15. maju, ko so se protestniki prvič zbrali na ulicah, si prizadeva za spremembe volilne zakonodaje, večjo transparentnost političnih in ekonomskih institucij ter za več možnosti za politično udeležbo državljanov.

Protestniki v Madridu so v soboto peli in nosili napise "Ne predstavljajo nas!" in "Ne bomo plačali za gospodarsko krizo!" Kritizirali so varčevalno politiko konservativne vlade, reformo trga dela, zaradi katere podjetja lažje odpuščajo, ter ukrepe, s katerimi rešujejo banke, medtem ko oblasti zmanjšujejo proračunska sredstva za zdravstvo in izobraževanje.

Gospodarske razmere v državi so se od začetka protestov samo še poslabšale, tako da je sedaj v državi brezposelna že skoraj četrtina prebivalstva. Pri tem je brez dela kar 52 odstotkov mlajših od 25 let.

V drugem največjem španskem mestu Barceloni se je po podatkih policije v soboto zvečer zbralo 45.000 ljudi, po podatkih organizatorjev pa 220.000. O protestih so poročali tudi iz Bilbaa, Malage in Seville.

Proteste in druge akcije naj bi zaključili 15. maja, ob obletnici ustanovitve gibanja. Na madridskem trgu Puerta del Sol je okoli 200 protestnikov kljub prepovedi hotelo ostati na trgu, a jih je policija razgnala. Po poročanju medijev sta bila dva protestnika in dva policista pri tem ranjena, 17 protestnikov so pridržali.

Policija je razgnala tudi protestnike v Valencii in Palma de Majorci.

Protesti tudi v Londonu

Protesti so potekali tudi v Londonu. V središču Londona se je včeraj zvečer zbralo več sto protestnikov gibanja Okupiraj, ki so pozvali h koncu "izkoriščevalskega kapitalizma".

Udeleženci demonstracij v Londonu so nosili transparente, na katerih je med drugim pisalo "Pričakujemo politično demokracijo". Z napisom "Zaprite en odstotek" pa so protestniki znova kritično opozorili na dejstvo, da odstotek najbogatejših in najvplivnejših odloča o usodi drugih 99 odstotkov ljudi na svetu.

Organizatorji protestnega pohoda po središču Londona so poudarili, da nikjer v Evropi bogastvo ni porazdeljeno tako nepravično kot v Veliki Britaniji.

Demonstracije so večinoma potekale mirno, izbruhnili so le manjši prepiri med protestniki in policijo
 

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (76)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

subisubiw
13. 05. 2012 17.43
+12
končno ljudje spoznavajo, da je izraz \"varčevalni\" ukrepi le ljubkovalno, polepševalno ime za roparske pohode bank! škoda, ko v sloveniji še vedno obstaja mnenje, da nam nekateri hočejo dobro. to leti na janšiste
upornik_007
13. 05. 2012 17.48
+4
_alpe_
13. 05. 2012 17.51
+5
Samo darove cerkvi naj ukinejo, pa ne bo treba varčevat.
BNAM2707
13. 05. 2012 17.52
+1
Tisti,ki nam hočejo dobro,so odgovorni za stanje v naši državi,kakršno je.Ti nimajo nobene pravice žugati z prstom nad ljudmi,ki tega nismo zakuhali.Za stanje so odgovorni prav vsi,ki so kdajkoli in kadarkoli sedeli na ključnih položajih v tej državi,vključno z poslanci državnega zbora.A kdo drugi je lahko odgovoren za tako stanje,če ne ravno oni.V resnici bi morali odgovarjati za svoja dejanja.
BNAM2707
13. 05. 2012 17.53
+2
subisubiw
13. 05. 2012 18.00
+5
tu je vpletenih več sektorjev. politiki so po večini njihove lutke in javna trobila, skupaj s skorumpiranimi mediji. v ozadju so vedno lobiji...bančni, orožarski, energetski, kmetijski, cerkveni ...ni da ni! oni so dejansko sponzorji politike. oni zagotavljajo kapital in volilce politikom, tej vračajo usluge z uveljavljanjem zakonov. In tako postanejo ilegalni posli s pomočjo politike legalni. a je res to tako težko razumet ?
KisloZelje333
13. 05. 2012 21.25
+1
BNAM2707
13. 05. 2012 17.41
+3
Univerzalni dohodek je ena izmed rešitev ekonomsko socialnih problemov tega stoletja.To se bo sicer nekoč zgodilo a vprašanje je kakšna bo cena. Z ekonomskimi pogledi prejšnjega stoletja se neda reševati ekonomskih težav tega stoletja.Tisti,ki razmišlja drugače ne dela v korist svojega ljudstva. ampak v korist elite,ki se z vsemi močmi oklepa starega za njih najboljšega sistema,ki jim omogoča lagodno življenje na račun ljudi.,po sistemu 90 procentov njim,10 pa vsem ostalim od skupne pogače.Moralo bi biti obratno.
ShakeShake
13. 05. 2012 17.34
+1
Jezni ljudje polni negativne energije skupaj na ulici - to je hrana za iluminate
aleaiactaest
13. 05. 2012 17.22
+6
Živela Revolucija!!!!
matic cad
13. 05. 2012 17.18
+7
EGO je demon in Satan in največja groza človeka predstavlja soočenje z svojimi demoni, ki brez njih ne moremo živeti kot svetlobe ni brez teme vendar se izogibamo soočenju svojih demonov do takih ekstremov, da bi raje videlo vojno in nasilno revolucijo kot pa preprosto - odkorakali stran od sistema ki nas duši in ubija. Vsi bi radi revolucijo, množične proteste, atentate na bankirje...........ampak s tem ne bi rešili ničesar, ker sami ustvarjamo korporativen fašizem bank in dajemo moč političnim in kraljevim družinam sveta. Takoj ko se rodiš, začneš delati za SISTEM, kjer spoznaš avtoriteto učitelja v katerega ne smeš dvomiti in moraš že pri mladih letih živeti v strahu pred ocenami izpiti,........ še preden kot človek postaneš zrel za logično razmišljanje imaš toliko podzavestnih informacij o življenju, da se sam omejuješ z "družbeno spremenljivo obnašanje", ki ti zameglijo razum z realnostjo, ki jo moraš sprejeti ne glede na vse ! Zakaj z tehnologijo, ki nam omogoča potovanje v vesolje pozdravi vse bolezni, nam omogoča povezovanje in komuniciranje z vsem svetom ne moremo zagotoviti osnovne človeške potrebe ( zavetje, hrana, voda, ljubezen, mir...)........zato ker nekdo živi na račun naših strahov in stanja preživetja, kaj bi se zgodilo, če bi vsi imeli zagotovljene vse človeške osnovne potrebe.....POMIRILI BI SE, ODSTRANILI STRES IN ZAČELI RAZMIŠLJATI ......... in kaj kmalu bi videli skozi vse laži, ki jih požiramo vsakodnevno ter bi spoznali, da vlade kot AVTORITETO nadzora našega življenja ne potrebujemo. PREPROSTO ODKORAKAJ STRAN OD SISTEMA, KI GA PODPIRAŠ - sami vsi priznamo, da si niti ne predstavljamo kako veliko je vesolje in kako izjemno je življenje in vse kar obstaja v njem........a hkrati imamo pogum, da rečemo ljudem, ki drugače razmišljajo, da so NORCI. ...ne mislim, da sedaj kar začnemo živeti od zraka in meditacije......ampak vsaj pridobimo si pravice nazaj, ki jih kot živo bijte imamo od rojstva zagotovljenje in ne podpirajmo sistema katerega kretiziramo "poslušaj vsakega, sledi nobenemu, hodi svojo pot z svojim razumom" in zapomnite si, da tisto kar najbolj sovražite pri ljudeh, tisto se najbolj bojite priznate, da podzavestno hrepenite po tem in ste tako globoko v zanikanju, da niti v samoti svojih misli ne upate priznati tudi svoje Demone.......kar pa ne pomeni, da ste slab človek, ker tisto kar sprejmete tisto lahko nadzorujete in tisto kar zanikate tisto lahko podzavestno preko jeze prenašate na druge ljudi"
aleaiactaest
13. 05. 2012 17.29
+2
ne bluzi ... večina nima izbire, kako živeti...samo z razmišljanjem se nič ne zgodi...kot je rekel Carlin: "komaj smo prilezli iz jungle...kakšna civilizacija neki"... ali Jacque Fresco: "civilazija bo vzpostavljena takrat, ko ne bo vojn in po pohlepa etc...)... torej zanekrat smo še na nivoju, ko le nasilno lahko kaj spremenimo...saj ne rečem - ŽAL - ampak resnično...ŽIVELA REVOLUCIJA!!!
matic cad
13. 05. 2012 17.42
+3
@aleaiactaest........moj odgovor na tvojo kritiko je :) Ti obrazložim zakaj : .... glej, če gremo ta trenutek na ulice v Ljubljano in začnemo nasilno protestirati ter uničevati lastnino in med tem poškodovati policaje ter politike bomo dali moč in pravico vladi, da zatre z vojsko naše gibanje in nas pokaže preko medijev kot anarhiste, ki bi uničili vse....in večina ljudi bi nam obrnila hrbet vlada bi pa z izgovorom izvajala še večjo represijo in tiranijo nad nami. ....če pa namesto množičnega uličnega pohoda -ugasneš TV - začneš delati za skupnost -se pogovarjaš z znanci in sosedi -zavračaš vlado kot sistem za katerega živiš - dvigneš denar iz BANKE ( vložiš v surovine) - začneš "živeti" in ne samo poskušati "preživeti" ....potem vlada in korporacije ter banke izgubijo moč, ker nimajo izgovorov, da izvajajo tiranijo nad teboj in istomislečim in ko bi ljudje okoli tebe videlo v tebi IDOLA, RAZUMNO OSEBO.........bi te začeli poslušati in slediti, ter JA TUDI Z NASILJEM BI POTEM BRANILI SVOJE PREPRIČANJE ker bi imeli tudi splošno podporo ampak, da nek človek, ki je znan kot "ničla" gre na ulice reševati samo z nasiljem....to je pa preprosto smešno :)
subisubiw
13. 05. 2012 17.51
+1
z obema se strinjam v nekaterih točkah. res je tiger, da bi mediji prikazali ljudi kot anarhiste in teroriste in tako vplivali na mnenja raje....vendar, ne pomaga nič,da sam s transparenti okol skačeš...elite se temu smejejo, uživajo celo v tem, ker so sadistično naravnane osebnosti.
upornik_007
13. 05. 2012 17.53
-2
tiger444 ti imas popolnoma zgreseno razmisljanje si pac en hipi! edina resitev je oborozena revolucija!! zakaj? ti dam en preprost primer: protestira mirno npr 100 ljudi pred palace ne bodo s tem nic dosegli elita v palaci se jim bo smejala im bo poslala svoje varostnike nad njimi in jih nagnali ali pa tud ne bodo samo cakali oz. jih ignoriral in bodo protesniki sami sli. če pa bo teh 100 protesnikov v roke vzelo orozje in zacelo streljat na palaca bo elita vidila da ni heca in bodo zbezali seveda ne brez boja ampak bi prej al slej izgubili upor bi se siril mocnejsi bi ratal tako s taki hipijskimi potezami ki jih ti zagovarjas ne bo nikoli sprememb no sej vids da jih ni!!
matic cad
13. 05. 2012 18.04
+1
NE RAZUMETA ME!!!! - sam imam revolver in sem človek, ki je dal veliko nasilnega skozi življenje ter bi sedaj ta trenutek šel pred parlament ter vse izdajalce v politiki in tajkune vrgel v zapor........ampak problem nastane, ker nimamo podpore javnosti morate razumeti, da 90 % ljudi v Sloveniji in po svetu ne razume geo-političnega sistema in monetarne politike, ki nas uničuje še za prihodnje rodove vse ob svojem času ne razumeta človeške narave in spremembo človeka, ko občuti strahospoštovanje in moč.......ker kaj kmalu bi lahko iz naše revolucije se naredila diktatura iz naše strani Morata razumeti, da ko začnemo spontano revolucijo mora biti postavljena ideja in meje v naših dejanjih, ker hitro lahko uide iz nadzora " Hitler je imel tudi dober namen in glejte kaj se je dogajalo" kaj naredi večjo škodo BANKAM: -da vsi dvignemo denar iz bančnih računov in začnemo menjati blago brez denarja -ali, če razbijemo vse banke v sloveniji z izgovorom revolucije Strah me je ker poznam človeško naravo in vidim kaj se bo kmalu začelo dogajati, lahko samo upam, da bo večina ljudi prišla k pameti
subisubiw
13. 05. 2012 18.23
+1
tiger444, saj jaz se delno res strinjam s tabo. je pa treba razumet tudi to, da se večina ljudi tega ne bo držala. skupne družbene plane delati v slovenski družbi je utopija. narod ni bil še nikoli tako razdeljen kot je danes. janši je očitno uspelo ljdui razdeliti na vseh možnih področjih. imaš prav, da bodo vlade vedno bolj represivne, ko bodo državljani neposlušni. vendar ne bodo odnehali. vedno bolj in bolj bodo skušali ljudi podjarmit. in tu je odgovor pač nasilje...vendar kontrolirano in proti elitam.
matic cad
13. 05. 2012 18.32
subisubi...... maš prav glede razdeljenosti in zgodovina revolucij se bo spet ponovila. George Orwell - Animal Farm
Strelja?ko
13. 05. 2012 20.21
EGO pomeni samo osebnost. Ne palamudi o satanu.
KisloZelje333
13. 05. 2012 22.38
+2
tiger super razmišljanje, se pa strinjam tudi z tistimi, ki so ti dali repliko, ampak za nasilno revolucijo potrebujemo še kakih 30, 40% ozaveščenih ljudi, tako da veselo na delo, povejte resnico čimvečim! Lp
titovka
13. 05. 2012 15.07
+6
UPAM, DA VAM NA TREBA...MI JO PA BOMO...ČEPRAV NISMO ZA NJO POPOLNOMA NIČ KRIVI...KRIVI SO NAŠI POHLEPNI IN NESPOSOBNI VLADARJI!!!!!
lpAds
13. 05. 2012 14.58
-12
delat je treba pa ne počivat :D
Jure Herer
13. 05. 2012 16.35
+8
Ja seveda če si suženj boš delal in plačeval krizo
lpAds
13. 05. 2012 18.56
normalno da jo boš :D socialna država dragec :D kolko drugi zapravijo morejo ostali not spravit... ni to samo to da dobi tvoj froc fajn štipendijo pa da mamo zastonj zdravstvo... sej smo se odločli 91 da hočemo socialno državo pa jo mamo :D
Redžepi
13. 05. 2012 14.16
+16
ko ne boš imel kaj za jest, ti je tudi duhovnost in kultura odveč;
Jules_Verne
13. 05. 2012 13.01
-8
Sedaj prihaja nov čas, čas dohovnega prebujenja, zorenja in življenja. Za materialne bobrine se borijo samo še pohlepni kapitalisti, bankirji in tile protestniki. Ti še niso dojeli, da prihaja čas duhovne hrane, treba je iti v višji nivo bivanja, v višje dimenzije zavedanja, tam pa ni prostora za materialne dobrine in denar. V duhovnem svetu ni zlobnih kapitalistov, za meditacijo in transcendetnost ne potrebujemo kreditov. Samo nažalost vidim, da vsi ljudje še niso v takšnem stanju zavesti in na takšnem duhovnem nivoju, kar pričaju tudi tisoči kapitalistov in materialistov na ulicah.
platon26
13. 05. 2012 13.22
+5
upam da boš žive od duhovnosti! Človek je del narave kjer je vedno borba za preživetje duhovnost ima tudi svoje mesto v človekovi naravi vedar daleč od take da bi lahko od nje živeli!
platon26
13. 05. 2012 13.24
+5
Vem da bi si želel da si nekaj več na tem svetu da si več kot kača, pes, slon toda NISI si del narave in naše največje orožje na žalost pa tudi sovražnik je naš um! Ti si en tak primer kjer je um tvoj sovražnik saj misliš da si večji od narave ki te je ustvarila;)
Jules_Verne
13. 05. 2012 13.33
-2
Ja saj višji nivo bivanja, predod v višje dimenzije zavedanja je ravno pogovor z naravo. Ko bomo to enkrat dosegli in se očistili slabe karme iz preteklosti in se obdali z novo zaščitno auro, takrat bomo potrebovali samo duhovno hrano, za vse ostalo bo poskrbela narava. Zato je tudi npr. zdravljenja bolezni itd. popolnoma nepotrebno in škodljivo, ker je nenaravno. Treba je pustiti naravi, da opravi svoje ona že ve zakaj. Tudi življenjska doba 80 in več let je popolnoma nenaravna, zato pa se nam sedaj narava maščuje s prazno pokojninsko blagajno. Ko bomo šli enkrat na višji nivo zavedanja (podobno kot v kvantni mehaniki, ko elektron v atomu preide v višji (dikretni) energijski nivo), bomo potrebovali samo še duhovno hrano.
platon26
13. 05. 2012 14.06
+4
zakaj bi bila 80 letna življenska doba nenaravna? A narava ma veze z pokojninsko blagajno? hahahaha še malo naštudiraj zadeve ker veliko mešaš stvari med sabo;) v naravi pa poznamo bitja ki živijo po naravni poti več kot 100 let pa ne govorim o drevesih;)
devlon
13. 05. 2012 14.41
+1
Jules_Verne
13. 05. 2012 15.43
-2
Ko je pred več tisoč leti človek še živel v skladu z naravo in v harmoniji je bilo pričakovano trajanje življenja 35 let. Takrat je bil raj na Zemlji živeli smo z naravo in umrli smo z naravo. Vse je potekalo kakor je želela narava, človek se ni vtikal v njeno delo...
platon26
13. 05. 2012 16.25
ja seveda zato so imela plamena starešine pa to hahaha res ne veš kaj govoriš brez zamere! Verjetno so zaradi same poduhovljenosti umirali pri 35 kajne;)
janez6bb
13. 05. 2012 12.48
+20
ŽIVELA REVOLUCIJA; KAJ KMALU TUDI PRI NAS
Jules_Verne
13. 05. 2012 13.06
-2
Tudi jaz upam na čimprejšn duhovno revolucijo, taktar bomo šli v nove višje dimenzije bivanja in v nova stanja
yarrick
13. 05. 2012 14.07
+3
@jules preveč upaš.Slovenčki s(m)o še vedno preveč dovzetni za vpliv materializma...
janez6bb
13. 05. 2012 12.47
+1
JOSE MANUEL BARROSO je bil član podtalne MAaoistične komunistične stranke DA BOSTE OFCE VEDELE KDO VAM VLADA:)
alterego
13. 05. 2012 12.59
+1
janez6bb
13. 05. 2012 13.58
+1
Janša je sam še HLAPEC evropskim vladarjem, smo jasno videli to ko so govorili o vladi iz bruslja. kot bi bil hlapec kdo drug:)
janez6bb
13. 05. 2012 12.27
+9
BRAVO ŠPANCI; ŠE ENI REDKI; KI NISO HLAPCI SVOJI POLITIKI; NAIVNI SLOVENČKI SE PA RAJŠI PREPIRAJO KDO JE LEV IN KDO DESEN; PA KATERJ JE BOLŠ; OFCE, NAMESTO DA BI SE UPRLI ROPANJU EU BANKIRJEV BBOSTE KAJ KMALU PRISTALI ŠE BOLJ TRDNO KOT GRKI; ŠPANCI; ITALIJANI. OČITNO PA SE TO MORA ZGODITI; DA BOSTE OFCE SPREGLEDALE KAJ SE DOGAJA.
Osvald
13. 05. 2012 12.46
-6
Socialisti ki so vse to zakuhali so pa angelčki.
platon26
13. 05. 2012 13.14
+4
ja osvald socialisti so si izmislili korporativno globalno ekonomsko ureditev kajne:9 hahahaha ne ločiš med politiko in svetovno ureditvijo kateri morajo slediti tudi politiki pač si bolj kratke pameti nič zato
KisloZelje333
13. 05. 2012 14.06
+1
osvald beri we are change slovenia človek, dej ne bit tako neumn no, pri vseh informacijah, ki jih lahko dobiš na internetu, dej no
upornik_007
13. 05. 2012 17.37
+1
oh Osvald je se en tistih hlapcev nevednih ki ne ve kaj se dogaja in krivi socialiste alipa se huje komuniste ocitno ne ve v kerem druzbenem redu zivimo ampak vazen da so levicarji krivi za vse res bogo
matej1111
13. 05. 2012 12.15
+2
Same močne države protestirajo, Španija, Italija, Grčija. Če bi se dalo od lenobe živet, bi ti trije bli daleč v prednosti. :)
HooplaToopla
13. 05. 2012 12.23
+7
Slovenci smo pa tako zelo pridni, da je to že kontraproduktivno. Končni rezultat je potem enak kot pri vseh ostalih balkanskih državah.
platon26
13. 05. 2012 13.17
+3
matej1111
13. 05. 2012 12.12
+0
Ne bomo plačali za gospodarsko krizo. V glavnem, da je 50€ za fuzbal tekmo. :)
tomii83
13. 05. 2012 12.03
+7
Če bo naša vlada šla še dlje kot je šla sedaj se zna kaj takega zgodit tudi pri nas,razen če so vsi zadovoljni s 500 evri in jim pomeni JJ več kot bog(saj se tudi ima za boga čeprav se iz levakov norce dela da so lažni preroki).No bomo videli kako bo nasldnja štiri leta.
Crazy_Horse
13. 05. 2012 11.12
+20
'Ne bomo plačali za gospodarsko krizo' čisto pravilno plačajo naj tisti kateri so državo privedl do krize se pravi vlada in vsi tisti ki so kradli in to ne mislim na rome
platon26
13. 05. 2012 10.40
+24
Ja če ne boste taki hlapci kot naši Slovencelji potem ne boste plačali kot niso plačali Islandci ker tam imajo pač direktno demoracijo za nas se pa 90 poslancev odloča ker pravijo da narod nima možgnov no ja saj se kar strinjam z našo "elito"
yarrick
13. 05. 2012 11.15
+16
To že sam nekaj časa pravim; NI politika edina, ki je kriva za razsul v sloveniji, LJUDJE smo RAVNO TAKO ODGOVORNI za stanej svoje države.In ko smo videli kam vse skupaj pelje, smo storili kaj? NE, nismo! Čakali smo in upali da bodo NOVOIZVOLJENI POLITIKI( starega kova, kot ponavadi) rešili težavo za nas. Skratka, po svoje si prav zaslužimo da delajo z nami kar delajo; sami smo si krivi, kaj pa jim dajemo poslanske mandate !
+10
Krivi so tudi mediji, ki z omejenim objavljanjem določenih noviv vplivajo na narodov um - manipulacija.
yarrick
13. 05. 2012 12.46
+3
A sse ne odloča vsak sam, kaj bo gledal in/ali bral? Torej, je VSAK SAM kriv, če dopušča da se mu takole pere možgane... Nismo na kitajskem, kjer država določa kaj lahko gledaš in kaj e, nismo v S koreji, kjer bi predvajali popravljene posnetke tekem, kjer so domači VEDNO zmagovali ...Vsak se lahko sam odloči ali bo gledal MSM li ne.Torej je vsak sam po svoje kriv za svoje stanje in stanje v državi. A sse ne odloča vsak sam, kaj bo gledal in/ali bral? Torej, je VSAK SAM kriv, če dopušča da se mu takole pere možgane... Nismo na kitajskem, kjer država določa kaj lahko gledaš in kaj e, nismo na kubi, kjer bi predvajali popravljene posnetke tekem, kjer so domači VEDNO zmagovali ...Vsak se lahko sam odloči ali bo gledal MSM li ne.Torej je vsak sam po svoje kriv za svoje stanje in stanje v državi.
KisloZelje333
13. 05. 2012 14.02
+2
krivi smo tudi mi, platon in gream_reaper, vem da se zavzemata za boljši in pravičnejši svet.....to pa je možno le ko se znebimo vatikana, angleške kraljice oz kar vseh teh modrokrvnežev in seveda bilderbergov (vsaj rothshcilde bi morali več omenjati, tudi vi ki komentirate) premalo se omenja kdo so pravi sovražniki planeta, nonstop se govori le o politiki ali se preprosto reče elita....probajte večkrat uporabiti imena, vidite da pomaga, 3 leta nazaj smo bli mi trije pa morda še par ljudi proti ameriki, danes je za ameriko samo še smallville, dobro pa še kdo, ampak lahko jih preštejem na prse obeh rok. Lp
sannja5
13. 05. 2012 10.26
+21
To ni tako nedolžno, na enak način se je začelo v Grčiji, zdaj je vse potihnilo, ampak ponekod tam se je že začelo apokaliptično obdobje. Upam, da ne čaka vse Evrope kaj podobnega. Boštjan Videmšek v svoji nedavni reportaži: "Prizori z nekaterih ulic so nadrealni. Noč živih mrtvecev: za evro mimoidočega se spopadajo razjedeni narkomani, težki invalidi, zapuščeni otroci, polni toksičnega lepila, ter množica poraženih in ponižanih Afričanov in Azijcev, ki jih je namesto "obljubljene dežele" v Evropski uniji dočakal inferno. Ves čas tulijo policijske sirene. Vrstijo se nasilne aretacije. Ponoči odmevajo ženski kriki. Veliko je posilstev. Kriminal prevzema pobudo. V Atenah pred očmi šokiranih turistov, ki so se razveselili poceni hotelske rezervacije, potem pa ugotovili, da je njihov hotel tako rekoč na vojnem območju, poteka velika tragedija popolnega razčlovečenja."
DRmed
13. 05. 2012 10.11
-6
Vsi ki iščete službo, zaposlim.se je prvi iskalnik po vseh zaposlitvenih oglasih v sloveniji.
platon26
13. 05. 2012 10.41
+12
@gospodarprstanov@gmail.com : zdaj pa si že nadležen!
stepi_me
13. 05. 2012 09.52
+14
Kapitalistom se bojo zacele trest hlace..za mir bojo mogli dat kar lep kos pogace .
iravadi
13. 05. 2012 10.01
-2
Osvald
13. 05. 2012 10.04
+0
A se je protestov udeležila tudi španska socialistična delavska stranka Hose zapaterota ki je vse to zakuhala "2004-2011"
stepi_me
13. 05. 2012 10.15
+13
Kapitalist brez delavskega razreda ratas bolj tezko.Sam vprasanje casa.